• 29.02-09.03 Фирдус Тямаев. Ялгыз торна. КСК "Уникс"
  • 02.03-03.03 "Казан" бию ансамбле концерты. Г.Камал театры. 19.00
  • 03.03 Айдар Габдиновның юбилей концерты. Филармония. 18.30
  • 05.03 "Микулай" спектакле. Кариев театры 18.30
  • 12.03-13.03 "Карурман" спектакле премьерасы. Тинчурин театры
  • 18.03 Рузия Мотыйгуллинаның иҗат кичәсе. Камал театры. 19.00
  • 26.03 Казан шәһәр филармония концерты. 18:30
  • 09.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Поющие сердца"(Р.Асаев, Н.Коновалов, Г.Имамиева, А.Шәрипҗанова) Филармония. 18.30
  • 14.04 "Безнең җыр". Филармония. 18.30
  • 15.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Без танышбыз сезгә җыр аша" (Рөстәм Закиров, Эльвира Хәйруллина, Вәис Бәйрәмов)
  • 15.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Без танышбыз сезгә җыр аша" (Р.Закиров, Э.Хәйруллина, В.Бәйрәмов, А.Вәлиуллина, А.Хәсән
  • 20.04 Вәис Бәйрәмовның иҗат кичәсе.Филармония. 18.30
  • 29.04 Фердинанд Фәтхинең юбилей концерты. Филармония. 18.30
Туган көннәр
  • 26 Февраль Гөлзада Бәйрәмова
  • 26 Февраль Ганс Сәйфуллин
  • 27 Февраль Гайнан Кормаш (1919-1944)
  • 27 Февраль Зәйнәп Солошина
  • 27 Февраль Динияр Биләлетдинов
  • 27 Февраль Шәриф Камал (1884-1942)
  • 28 Февраль Юныс Әхмәтҗанов (1927-1984)
  • 28 Февраль Камил Сәгъдәтшин
  • 28 Февраль Шәмсия Җиһангирова
  • 28 Февраль Раил Гатауллин
  • Сдается 3-х комнатная квартира, по адресу проспект Ибрагимова 45 кв.84 на длительный срок.В шаговой доступности находятся остановки общест. транспорта. В квартире чисто,уютно. Имеется все для проживания- холодильник, стир. машина, мебель. Не дорого 17 тысяч рублей. Не риэлтор. 8 937 585 91 72
  • Сдается однокомнатная квартира в Салават купере (пр.Шакирова, 13). 30 кв.м. Есть: гарнитур, двуспальная кровать. Привезём шкаф стиралку и холодильник. 8 тыс+счёт-фактура. 89050257974 собственник.
  • Казан, Дементьев ур., 31 йорт адресы буенча коммуналь фатирда уңайлыклары булган бер бүлмә "сдавать"ителә. Аена 7,5 мең сум. Собственник. 89519056330
  • Нарат агачыннан мунча бурасы сатыла. Комплектлап биру момкинлеге дэ бар. Балтач р-ны. тел . 89083357408.
  • Казань шэхэре. Новоселья урамы з булмэленен залына керергэ телэучелэр юкмы. 1 марттан. 89277896680
  • Мтз 82 тракторына алгы мост Хэм ЗУР кабина сатып алам тел 89274931646
  • Казан шәһәре Портовая урамында 2 бүлмәле квартира 49 кв.м. озак вакытка сдавать ителә. Туалет, душевая кабина үзендә. 4 квартирага бер кухня. Речной порт тукталышыннан 2 км ераклыкта. Бәясе 13000 квартплата белән бергә. 89272439077.
  • Арча районы Татар Кәдрәге авылында 2 катлы йорт сатыла.170 кв.м, 20 сутый җир.Йортта газ, су, санузел, пластик тәрәзләр, биметалл радиаторлар.Яхшы мунча, гараж, хуҗалык корылмалары бер түбә астында.Аерым гараж да бар. Җиләк-җимеш агачлары, куаклары, чәчәкләр утыртылган бакча, бетонланган бакча юллары,су сибү өчен зур бак бар.Шәһәр ыгы- зыгысынган туйган, өлкән яшьтә табигать кочагында яшәргә хыялланган пенсионерларга да, яшь гаиләгә дә менә дигән вариант. 2км да мәктәп, балалар бакчасы бар, 8км Арча шәһәренә, 800 м тимер юлга.Казанга бик якын, автобус йөреп тора.Ашыгыгыз.Тел.89600832277.
  • Авыл кукэе сатам. Казанга алып килу момкинлегебез бар. Тел: +7 937 525-51-46
  • Сдаю комнату девушкам в 2-х комн.кв по улице Гарифьянова на длительный срок. В шаговой доступности находятся остановки общественного транспорта, Медучилище через дорогу. В квартире имеется всё для проживания - холодильник, стиральная машина, микроволновка. Санузел раздельный. Недорого. 7 тысяч рублей. Не риэлтор. 89178738213 (ватсап)

 

 
Архив
 

               

10.06.2009 Шоу-бизнес

КАЗАНДА - "ГЛАМУРНЫЙ САБАНТУЙ"

Җәй башында татарлар яшәүче күп кенә төбәкләрдә татар халкының милли бәйрәме - Сабан туе үткәрелә. Баксаң, бу күркәм бәйрәм көннең көндезге яисә кичке вакытында гына түгел, ә төнлә дә оештырыла икән. Быел Казанда тәүге тапкыр төнге Сабан туен күрергә мөмкинлек булачак. «Гламур Сабантуй» дип исемләнгән дискотека 17 июньдә башкаланың «Корстон» төнге клубында узачак. Аны Бөтендөнья татар конгрессының Казан бүлекчәсе белән берлектә танылган «Татарлар» дискотекасы хуҗалары оештыра.



«Татарлар»ны «Пирамида» төнге клубында күреп ияләшкән яшьләр өчен киләсе дискотеканың «Корстон»да үткәрелүе гаҗәп тоелырга мөмкин. Чыннан да, моңа кадәр «Корстон»да бер генә дә татар дискотекасы булганы юк иде. «Татарлар»ның камилләшүгә омтылышын истә тотып, әлеге дискотеканың тагын бер баскычка күтәрелүен әйтәсе килә. Чөнки бу юлы бию мәйданы бизәлеш, дизайн, сыйфат ягыннан да зиннәтлерәк булачак.

 

«Гламурный» дип аталса да, бу «Сабан туе» да татар халкының гореф-гадәтләрен, традицияләрен, телен саклау һәм үстерү максатын күз уңында тота. Әлеге Сабан туенда эстараданың иң гламур җырчысы Иделия, Сәйяр-Инсаф дуэты һәм «Татарлар»ның даими кунагы - Диана Таҗетдинова чыгыш ясаячак. Сабан туена килгән татар яшьләрен бию мәйданының легендасы - ди-джей Off, шулай ук ди-джей Данила һәм Lilu биетәчәк. Моннан тыш төрле юнәлештәге биюләрне, шул исәптән татар халык биюләрен дә нәкъ менә бу кичәдә күреп булачак. Сабан туе мәйданындагыча, биредә дә кызыклы уеннар, бәйгеләр һәм күп кенә бүләкләр көтелә. Истәлекле бүләкләрне кичәнең алып баручысы Фәнил Вакказов өләшергә ниятли.

 

Әлеге яшьләр Сабан туен үткәрүдә ТР Дәүләт Советы депутаты, Бөтендөнья татар конгрессының Казан бүлекчәсе рәисе Фәрит Мифтахов ярдәм күрсәтә. Дискотеканың иганәчеләре - «Ривьера» аквапаркы, шәһәрнең наркотикларга каршы тәрбия төркеме, «Intertat.ru» электрон газеты, «Matbugat.ru», «Bulmas.ru», «Tamasha.ru» сайтлары. Дискотека турында «Яңа гасыр» телеканалы репортаж төшерәчәк, фотолар исә иганәче сайтларда чыгачак.

 

Гомумән, бу кичтә яшьләрне тагын бик күп күңелле сюрпризлар көтә. Сабан туе кичке сәгать 9дан иртәнге 5кә кадәр барачак. Билет бәясе 150 сум, дискотека көнендә — 250. Билетлар шулай ук «Татар радиосы»нда да уйнатыла.

 

Эльвира ШАКИРОВА
Интертат.ру
№ --- | 10.06.2009
Интертат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№41 (19695) / 19.06.2009 22:26:20

дискэтуклэргэ йоргэн кешелэргэ экзаменны куялар ди. доресме ул?
килмэсэн нэрсэ була?

№40 (19518) / 16.06.2009 01:45:58

Сабантуе исеме артына яшеренеп пәри туе үткәрергә хич тә ярамый, конечно. Тик Сабантуе ул авыл кешесенеке дип бәйләнеп утырмагыз инде, зинхар. Ник аларныкы гына булсын. Бөтен татарныкы. Шулай ук Башкортныкы. Мари да да бар ул. Чңувашта да... Тагын берничә халык үткәрә. УЛ электән, мәҗүсилектән калган йола. Бүген Австралиядәге, яки башка илләрдәге берничә татар Сабантуй дип җыелып бәйрәм итә икән, юк сез дөрес эшләмисез, дип кыйныйкмы аларны. Җыелсыннар, 10 кеше җыелсын, татарча сөйләшсеннәр, уйнасыннар төрле уеннар, татарча җырласыннар, ә бу җыенны Сабантуй дип атыйлар икән, моннан Сабантуйга ни зыя?!Тем более татар халкына. Тар фикерне тагын да тарайтып утырмагыз. Ә менә пәри туена әверелдермәс өчен эшләргә икрәк. Хәзер авылларда да ул төсен җуеп бара.

№39 (19516) / 15.06.2009 23:54:19

"Сабан туе" хэм "гламур". Уф, ходаем, ничек итеп якын куеп була инде бу сузлэрне!.. Милли бэйрэмебезне пычрата лэбаса бу гламур дигэн кушамат. Эй, алла, кая бара бу донья!!!!

№38 (19500) / 15.06.2009 15:26:00

Нардуган, бутама инде боларны, туган. Газета чыгару да , театр уйнау да гореф-гадэт тугел, традиция тугел. Болар ижат, хэр кеше узе телэгэнчэ, узе уйлаганча эшли ала, халыкка ярарга тырышып эшли. Э сабантуй ул традиция, традициянен асылы узгэрмэудэ, шул килеш калуда, бу безнен халыкнын тарихын, гореф-гадэтен искэ тошеру чарсы, авыл хезмэткэрлэренэ рэхмэт эйту, аларны зурлау чарасы(э гламурный сабантуйда "колхоз!" дип чырай сыткан яшлэрнен бу суз авыл халкы очен гомер буе тир туккэн, икмэк, сот, ит х.б. ризыклар житершерелэ торган урын булуын искэ дэ тошерми. «Гламурный» дип аталса да, бу «Сабан туе» да татар халкының гореф-гадәтләрен, традицияләрен, телен саклау һәм үстерү максатын күз уңында тота, - дип язганчы Эльвира Шакирова болар турында уйладымы икэн).

№37 (19494) / 15.06.2009 14:58:09

Мишәр, әле башка һөнәр ияләре газета чыгара, театр уйный. Аларның нинди хакы бар моңа?! Ну-ка газетаны "ватманчик", ә театрны "пыр-пырник" дип атагыз!

№36 (19493) / 15.06.2009 14:55:24

Да,да, мишэрчэ эйтеп кушылыйм эле.Мин генэдер дип уйлый идем.Критиканын дозасы арта кебек тоелган иде.Жыеннарын жыйсыннар башкалар.

№35 (19491) / 15.06.2009 14:35:08

Мишэр, одобрямс!

№34 (19488) / 15.06.2009 14:10:24

Мишэр, Бик акыллы фикерләр!!!

№33 (19486) / 15.06.2009 14:04:10

Сабантуй ул фэкать авыл эшчэннэре, элекеге колхоз (хэзергелэре торлечэ атала) хезмэткэрлэре бэйрэме. Татар халкын, гореф-гадэтлэрен танытабыз, жэелдерэбез дип шатлана-шатлана бар да сабантуй уздыра. "Театр сабантуе", "журналист сабантуе", "милиция сабантуе", менэ хэзер инде "гламур сабантуй". Сонгысы - сабантуй турында элегэ ин ахмак исем, фикер хэм идея. Эгэр дэ бу эшлэр белэн озак кына вакыт очендэ купме кешенен энергиясе, акчасы, интелект, вакыты, таланты сарыф ителгэнен уйласан, никадэр эйберлэр юкка эшлэнгэнен, куп кешенен юкка(кирэкмэгэнгэ) тырышканын анлыйсын. Башка сабантуйлар хакында: менэ минем театр артистларынын да, эстрада артистларынын да, журлалистларнын да, милиционерларнын да тракторга утырып, я булмаса чэчкечкэ басып чэчу чэчкэнен кургэнем булмады, культивациялэгэнен, тунга сергэнен, сыер сауганын, чогендер кискэнен кургэнем булмады. Димэк аларнын сабантуй уткэрергэ хаклары юк, бу алар бэйрэме тугел.(лэкин сабантуйда хэр кайсы узенен олешен кертэ ала) Бу авыл хужалыгында тир туккэн кешелэрне зурлау, аларнын шатлык бэйрэме! Уз чараларына башкалар бутэн исем дэ уйлап тапсыннар, тырышсыннар, уйласыннар, эзлэнсеннэр, лэкин сабантуй димэсеннэр!!!
Бу гламур сабантуй дигэннэре - заманча, текэ, х.б. сузлэрнен сай акыллы башларга тошкэн авыр йогынтысы дип белэм. Дискотека икэн дискотека булсын. Капчык кидереп кеше сикерту ул эле сабантуй булмый, дуслар.

№32 (19476) / 15.06.2009 10:34:27

Ул урыс гэдэтьлэре дэ урысныкы тугел бит, барысы да читилдэн килде. Ник сон алай булгач татар гадатьлэрен онытырга, яки Сабан туен гламур белэн кушырга? Бу хэл гел дорес тугел. Тимер "Андый проектлар озын гөмерле булмый ул барыбер." дигэн сузенэ жавап: ул бер юнсез проект бетэ - шундый ук икенчесе башлана, чонки андый кешегэ слава кирэк. Мин ул проектка категорически каршы!

№31 (19447) / 13.06.2009 13:25:20

Мансур молодец егет ул.
Начар сүзләрдән курыкмый, күпме хурласалар да үз эшен башкара, уңышларга ирешә.
менә татарлар турында да күпме бук тычалар, барысына да сәбәп бер инде. Татар милләтен, гореф гадәтләрен урыс стилендәге дискотека форматларыбелән кушканга.
Нигә шауларга соң? Андый проектлар озын гөмерле булмый ул барыбер.

№30 (19443) / 13.06.2009 09:56:08

Динарочка Мансур дип уйлыйм. http://bulmas.ru/?act=news&id=232

Күпләрне синең Казандагы «Шәрык» татар яшьләре клубына мөнәсәбәтең кызыксындыра. Сине «Шәрык»не икегә бүлеп йөри дип сөйлиләр. «Шәрык»та булган хәлләрдә синең гаебең бармы?

Икегә бүлмәс өчен «Шәрык»тан киттем бит. Дөресен генә әйткәндә, мин 2009 ел башыннан «Шәрык»тан китәм дип сүз биргән идем. Гаеплегә килгәндә, монда барыбызның да гаебе бар. Яшьләрнең уртак тел таба алмавы, көнләшү, амбиция булмау сәбәпче дип уйлыйм. Бу хәлдән котылу өчен «Шәрык»ны ташларга мәҗбүр булдым. Бүгенге көндә «Шәрык»та яңа йөзләр бар, яшьләр күп җыелды. Мин чын күңелдән аларга уңышлар телим. Күңелем белән мин бүген дә «Шәрык»та.

№29 (19442) / 13.06.2009 09:49:07

-=Тимер=-, !



Афишадагы татар кызына сокланып утырам әле,бигрәк милли "чишенгән".

калфаклыларга ташламалар каралмыймы икән?

№28 (19441) / 13.06.2009 09:46:52

-=Тимер=-, 

афишадагы татар кызына сокланып утырам әле,бигрәк милли "чишенгән" калфаклыларга ташламалар каралмыймы икән?

№27 (19439) / 12.06.2009 23:51:08

Динарочканы бик анлыйм, Эльвиранын подружкасы була торып аны хурлап утырмас. Кэнишне яклый, ботен коченэ яклыячак.
Икенчедэн, Яз кызына кагылмагыз, бэреп утерэм алайса.
Мансур.Оренбур., Синен белэн килешучелэр байтак, шулар арасында мин дэ.
Мин авылда сабан туенда баеп кайта идем заманында. Хэзер барысы да кирегэ, киресенчэ акча тотып ботен булган акчамны туздырып кайтам.

№26 (19438) / 12.06.2009 23:38:19

Халыкнын милли бэйрэмен, Сабан туен, бозып форматларын узгэртеп килэлэр инде. Алла бирсэ Ураза бэйрэмнэрен оештыра башлар бу "татарлар", э ниннди формада икэнен хэммэгез куз алдына китерэ ала.
Эльвирага эйтэсем килгэн иде, монынчы корстнда татар дискотекалары булганы бар иде. "татарлар" анда беренче дискотека ясагач та корстонда беренче татар дискотекасы була дигэн суз тугел эле ул.
Тозэтеп куй, "татарлар" дискотекасы беренче тапкыр корстонда дип.

№25 (19434) / 12.06.2009 19:32:12

Уйласаң, уңайлыклары күп икән бит "Төнгетуй"ның: Әйтик, чүлмәк ватучыларның күзен бәйләү кирәкми - утны сүндереп, кабызу җитә...

№24 (19433) / 12.06.2009 17:49:12

Списокка керу очен нишлэргэ кирэк?

№23 (19432) / 12.06.2009 17:47:27

Була!тирда исереклэр атырга була ди-))))))))))

№22 (19431) / 12.06.2009 17:45:45

-ысписок приглашенных!пастаруннныйм нильзэ!

№21 (19430) / 12.06.2009 17:45:39

Барам да...Доньядагы бар янарышны куреп калырга кирэк...Кайда курэм эле мин ике стиль кушылу нэтижэсен???!!!
мендэрлэр белэн сугышу буламы икэн???

№20 (19429) / 12.06.2009 17:42:07

Голназ-бар жаным,бар!!!анда ат чабышы урынына ,,фиолетовый креслода чабышлар була ди!!!жинучегэ-гламурный адидасовский носкилэр!!!!!!!!!)))

№19 (19428) / 12.06.2009 17:35:57

Суксэгез сугегез, э мина бик кызык тоелды, мин,Алла бирса барам....

№18 (19427) / 12.06.2009 17:34:30

-киркоров абзарда!!!ха-ха-ха!

№17 (19426) / 12.06.2009 17:28:18

тагы бер тупизматизм!!!сабантуй гламур була алмый!алар никак сочитаться итмилэр!!!!!)))бу типа-абзарда киркоров жырлаячак дигэн кук инде,так что....

№16 (19425) / 12.06.2009 15:00:43

Укшыта торган "Солянка"лар бетүгә, инде төнләтеп "Сабантуй" ясамакчылар икән. "Шайтантуй" дисәң, шәбрәк булыр - карт тиле әйткән иде диярсез!
Сабантуйны билет сатып үткәрмиләр аны, туганкайлар.

№15 (19418) / 12.06.2009 00:18:51

акыллы, мин монда "не причем"!

№14 (19416) / 11.06.2009 21:55:50

Динара, лутчы узеннен Эльвиранын якын дусты булуынны эйтмэсэн иде инде.
Создается такое впечатление что Яз кызы и Динарочка= Эльвира и Динарочка! Вот и утыралар бер-берсен мактап! Куштанны мактарга больше некому.

№13 (19415) / 11.06.2009 20:19:42

ООО! монда мина да наезд булып алган))))) жалко буген талашып утыра торган конем тугел))))))))))
Динарочка, спи спокойно, малышка;)
для тебя вопрос исчерпан, глупышкам.

№12 (19406) / 11.06.2009 13:17:18

"Чынлап татарча" дигәненә нәрсә керә соң? Аңлатыгыз наданга.

Яшьләргә бушлай шәрап эчертүме?
"Гламурный" киемнәр киеп, фотога төшү һәм икенче көнне үзеңне шул фотолардан эзләп утырумы?
Радиодан ишетеп туйган беркөнлек хитларны әйләндерүме?

Түбән сыйфатлы урыс дискотекаларында шул ук күренеш.
Гел шулардан үрнәк алып ятасызмыни хәзер? "Урыслашкан татарлар дискотекасы" килеп чыга ич.

"Татар халкының гореф-гадәтләрен, традицияләрен, телен саклау"ны да әзрәк башкача күз алдыма китергән идем. Һәрхәлдә Данила, Иделия, Lilu-лар белән алдагы җөмләдә китерелгән төшенчәләр арасында тигезлек билгесе кую ай-һай авыр булыр.

Пресс-релизда пафосный сүзләр күп тә, исеме җисеменә туры киләме соң?

Самосознание сужено в точку:
Денежный кризис — это цветочки,
Мы с вами сделали все это вместе:
Кризис, бл***, совести и, на***, чести… © С. Шнуров

№11 (19403) / 11.06.2009 12:31:53

Нэрсэ ул татар кое???? Иркэнен, Дилэнен ремиксларымы? Эллэ инде Керим эле урманнарга жырымы? Я булмаса "Галиябану" коеме? анлатыгыз эле!

№10 (19400) / 11.06.2009 11:21:17

Линарчик, нәкъ шулай,дөрес манчыгансың

№9 (19399) / 11.06.2009 11:15:37

ваще Динара кешене дорес итеп утырта белэ, минем подружка ул.
колхоз, авыл дисез... Татарлар дискотекасы шэхэр уровененьда уза. Кызган таба или Чак-чак тугел инде...вот это колхозно

№8 (19397) / 11.06.2009 10:43:12

Динарочка, колхозларга кагылма, колхозларда һава чиста. Шуңа да алар ягымлырак та, тырышырак та, башлырак та. Ә менә тупас сүзлелек шәһәр һавасы сулаганнан.

№7 (19395) / 11.06.2009 10:13:37

Текэ кыз бу Динарочка

№6 (19394) / 11.06.2009 10:02:25

Хормэтлелэрем минем, ИМХО хэм Жимеш! Беренчедэн, Узэк пати чынлап та дискотека булдымы? Була калса да, ул чынлап та татарча булдымы??? Алай тугел шул. Анда эллэ нинди чит ил музыкалары да янгырады. Шул буламы татар дискотекасы? Э менэ "Татарлар"да чын татар койлэре!!! Димэк, Корстонда беренче татар дискотекасы була! Узэк пати ул чит ил гибриды. Жимеш, конечно гламур сузен соймисен, колхозларга ерак ул тошенчэ...
Аптыраган, Эльвира Шакирова минем ин якын дустым хэм анын язар темасы бэээк куп, ул шэхэрдэге барлык чараларны яктырта. Интертатка кергэлэргэ кирэк бераз... Э бу дискотеканы язу ана гына йоклэнгэн. Чонки ул дискотеканын пресс-секретаре. Вопрос исчерпан?

№5 (19388) / 11.06.2009 00:02:33

Бу Эльвира Шакирова дигэн кыз очен ярый эле Татарлар дискотекасы бар. Алайса ни язар иде дэ, ничек гонорар алыр иде... Шаккатам, журналистикада яна профиль барлыкка килэ болай булгач, бары тик татар дискотекасы турында язучы осталары

№4 (19383) / 10.06.2009 23:13:17

Уф аллам, әстәгы, сабантуй белән янәшә гламур сүзен кую - вупшым да дөрес түгел.

Гламур дигәч, Ксения Собчак килеп баса күз алдына.

№3 (19377) / 10.06.2009 21:58:03

ИМХО, гламурлар Узэк Патинын ни икэнен дэ белмилэр бит алар))))))))) какой там хэбэрдарлык))))))))
уф, гламур сузен яратмыйм. татарларда гламур дигэч колхоз базарында сатылучы кичке кулмэклэр хэм орифлейм духилары куз алдына килэ)))))))))))))))))

№2 (19373) / 10.06.2009 20:19:59

// Чыннан да, моңа кадәр «Корстон»да бер генә дә татар дискотекасы булганы юк иде. //

2008 елнын 24 апреленда Шул ук клубта Yzәk Party-га 400ләп кеше җыелган иде.
http://vkontakte.ru/album-579581_24241361

Әзрәк хәбәрдар булырга кирәк.

№1 (19352) / 10.06.2009 15:09:16

Нинди була соң ул "ГЛАМУРНЫЙ"?

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Шаян
Татаркино
Ханский дом
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR