• 05.10-22.10 2021-2022 хоккей сезоны. Татнефть Арена
  • 22.10 Премьера! "Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 23.10 Рөстәм Вәлиевнең тууына 60 ел. Искә алу концерты. Филармония. 17.30
  • 23.10-24.10 Премьера! "Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 27.10 "Мио, минем Мио", 6+, Кариев театры, 18:00
  • 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 29.10 Микулай, 12+, Кариев театры, 18:30
  • 30.10 Премьера!"Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00 һәм 13:00
  • 30.10 "Яратып туялмадым", 16+, Кариев театры, 18:00
  • 31.10 Премьера "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00
  • 31.10 "Шәй-бу, Шай-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 02.11 "Хикмәт әкиятләре", 6+, Кариев театыр, 18:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 04.11 "Корт", 12+,Кариев театры, 18:00
  • 05.11 Премьера! "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 13:00
  • 05.11 "Мәхәббәт күгәрченнәре", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 06.11 "Кәҗүл читек", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 06.11 "Шәй-бу, Шәй-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 07.11 "Сәлам, Актәпи",3+, Кариев театры, 13:00
Бүген кемнәр туган
  • 18 Октябрь
  • Әнвәр Гобәйдуллин (1922-2012) - актер
  • Кадрия Фәтхуллова - галим
  • Юныс Сафиуллин - драматург
  • Равил Бохараев (1951-2012) - язучы
  • Илсур Һадиуллин - дәүләт эшлеклесе
  • Телэче районы Шэтке авылында йорт сатыла.Газ, су кергэн. 89534073195
  • Торле породалы тавыкларны бик арзан бэягэ сатабыз. Кученеп киту сэбэпле 89274897219
  • В Казани семейная пара снимем однокомнатную квартиру, без детей и животных, РИЭЛТОРАМ ПРОСЬБА НЕ БЕСПОКОИТЬ!!! 89046705587(18+КУ)
  • Детскому саду №100 Советскому району требуются воспитатели,ст.медсестра адрес ул.Кирпичная 2а телефон 295-54-15
  • Исэнмесез! Ремонт стиральных и посудомоечных машин,качественно и с гарантией! Частный мастер Казань 89393369585 Радис
  • Үзебезнең умарталыктан бик тәмле, яхшы сыйфатлы бал сатыла. 3л - 1300 сум. Күпләп алучыларга, бәясе килешү буенча. Шулай ук кәрәзле бал да бар. 89625497103
  • В Казани на улице Сахарова ищем девушек (девушку) на подселение в зал в двухкомнатную квартиру 89923389181
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Детскому саду N 292 ново-савиновский район, требуется музыкальный руководитель на 1,5 стаки
 
 

 
Архив
 
16.01.2014 Җәмгыять

Миргазиян Юнысның кызы: "Әти операциягә әзерләнә"

Мәскәүдә гомер итүче татар халык язучысы 86 яшьлек Миргазиян Юнысның авыр хәлдә булуын, тора алмый урын өстендә ятуын язган идек. Аның өчен борчылып, редакциягә шалтыратучылар да күп булды. Миргазиян абыйның бүген хәле, сәламәтлеге ничек? Кызы Камилә апа белән элемтәгә кердек.

— Әтинең хәле әйбәтләрдән түгел шул, — ди Камилә апа. — Ничекләр аякка басар?! Бик борчылабыз. Аллаһы Тәгаләдән ярдәм сорыйбыз. Әтине хастаханәгә салдык. Янына барган идем, әле шуннан кайтып килешем. Урын өстеннән тора да алмый. Бик сөйләшми дә. Билгеле, кәефе дә, хәле дә юк. Операциягә әзерләнә. Барыбыз да куркып торабыз. Операцияне умыртка сөягенә ясаячаклар. Табиблардан һәм Аллаһы Тәгаләдән тора. “Кулыгыздан килгәннең барысын да эшләгез инде, зинһар”, — дип сорадык табиблардан.

— Миргазиян абыйның туклануы ничек соң?

— Бик мактанырлык булмаса да, ашамый түгел. Кирәк дип, организмы бөтенләй бирешеп бетмәсен өчен тукланырга тырыша. Бераз шулпа эчә, сыек ботка ашый, чәй йотып куя.

— Камилә апа, безнең сәламнәрне дә җиткерегез. Миргазиян абыйның тизрәк сәламәтләнүен теләп калабыз.

— Әти өчен борчылган һәр кешегә рәхмәт! Булышучылар булмады түгел. Аллага шөкер, игелекле кешеләр бар. Әтием ялгыз түгел.


Лилия ЙОСЫПОВА
Ирек мәйданы
№ --- | 16.01.2014
Ирек мәйданы печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№63 (867298) / 23.01.2014 23:38:24

Ну биргэч,белэчэклэр 61.
Мин аны укыганым бар.

№62 (867297) / 23.01.2014 23:37:39

язучысы дигэнне ялгыш язган инде,бэйлэнмэ.
Ин мохиме нинди моментта,бирергэ уйлаулары кызык.

№61 (867296) / 23.01.2014 23:37:15

Халык белә микән соң Зиннур Мансуров дигән "Халык шагыйрен"

№60 (867295) / 23.01.2014 23:35:37

Миргазиян Юныс- шагыйрь булдымыни инде?

№59 (867292) / 23.01.2014 23:27:24

Ф.Садриев халык язучысы???

№58 (867290) / 23.01.2014 22:55:54

Кеше үлем белән көрәшкәндә Язучылар союзы: ///Юбилей уңаеннан Миргазиян Юныс “Татарстаннның халык шагыйре” дигән мактаулы исемгә тәкъдим ителде/// дип белгертә. http://www.sptatar.ru/index.php/litzhizn/663-tatarstan-yazuchylar-ber

Нигә яшьрәк чагында бирмәгәннәр? Игелеген күреп калыр иде!!!

М.Әгъләм белән шундыйрак хәл булды.

№57 (866851) / 19.01.2014 16:25:03

Сорыкорт, бу биттә бәхәсләшеп утырасым килми. Теләсә нәрсә язамагыз. Чык койма янына. Лә иләһә иллаллаһның беренче шартын админ бетергән нәрсә өчен? калган шартларын башкалар беләдер инде.

№56 (866816) / 19.01.2014 13:35:10

_____

№55 (866814) / 19.01.2014 13:33:45

Бутарлык булмаганга эйтэм бит,нигэ тузынасын ул кадэр?

№54 (866813) / 19.01.2014 13:30:53

пыркарурга!
Мине Соры корт белән бутама! Исемнәр охшаш булырга мөмкин, анысын да онытма. Татарстанда әллә ничә Алсу, Рамил, Камил, Шамил, Миңлемөхәммәтгабделбөкесаматфаризуллаҗаббарлар бар. Нигә шуларга бәйләнмисең? Үзең дә ич теләсә нинди исем астында язасың. Үзең дә бер исем астында гына яз, аннан соң адвокатланып ятарсың!

№53 (866812) / 19.01.2014 13:28:11

пыркарурга!
Мине Соры корт белән бутама! Исемнәр охшаш булырга мөмкин, анысын да онытма. Татарстанда әллә ничә Алсу, Рамил, Камил, Шамил, Миңлемөхәммәтгабделбөкесаматфаризуллаҗаббарлар бар. Нигә шуларга бәйләнмисең?

№52 (866809) / 19.01.2014 13:16:56

RIM, үпкәләмә, яз! Ләкин монда атеистлар да бар икәнен онытма. Озын итеп язма. Фикереңне генә яз. Дәлилләп тормасаң да аңлашыла. №№ 24, 30, 32 кебек фолиантлар кирәкми. Укый-укый арып бетәсең. Андый фолиантларны уку вакытны да күп ала, шуңа күрә укып торасы да килми һәм нәрсә әйтергә теләгәнеңне аңламый калабыз.

№51 (866808) / 19.01.2014 13:11:28

ну кеше исемен узлэштеру килешеп бетми бит.

№50 (866807) / 19.01.2014 13:10:20

Таныш адвокат, Сорыкорт дөрес язган бит. Син Соры корт битендә булгансыңдыр.

№49 (866804) / 19.01.2014 13:06:59

Соры ботен сайтта бер юлы була.Эле генэ сугылдым узенэ,битендэ юк.
Алдашма!!!!

№48 (866803) / 19.01.2014 13:05:40

Сорыкорт челтәрдә!

№47 (866802) / 19.01.2014 13:04:23

Таныш адвокат, хэзерге вакытта челтэрдэ юк.

№46 (866798) / 19.01.2014 13:00:08

Соры хэзерге вакытта челтэрдэ юк.

№45 (866794) / 19.01.2014 12:50:28

"Инҗил", "Коръән", "Мең дә бер кичә" һәм башкалар - фантастик романнар. Андый ишеләне Жюль Верн, Андерсен, Адлер Тимергалин унар-егермешәр том язган.

№44 (866790) / 19.01.2014 12:38:27

46,мэктэптэ тыныш билгелэренен ни икэнен анлаттылармы?

№43 (866789) / 19.01.2014 12:35:28

чын татар бу хэдисне гадилэштеруен хэдиснен яртысын юкка чыгаруга тин аннары хэдислэрнен барысы да дорес дигэн хокем юк Коръэннен дореслегендэ шик юк хэдислэр турында моны эйтеп булмый.

№42 (866788) / 19.01.2014 12:35:25

RIM, күңелеңдә нәрсә бар икәне язмаларың раслый. Догмаларны кешеләргә тагаргы тырышу һәм язмаңда бар, плюс үзеңнеке булмаган әйберләргә сылтама кую. Әҗер җыю - динчеләрнең бер омтылышы - кешегә сагыз кебек ябешәләр: мөселмән бул, мөселман бул дип. Ислам динендә бул, башка фикерләрдә торма дип. Ислам кушканча гына эшлә, без белгечләр, алла барлыгында без ялгышмыйбыз, безнеңчә генә эшлә дип. Ә алла гомумән булмаска мөмкин дигән альтернатив караш булырга тиеш түгел дип.

Ә мин беләм баы тик бер хакыйкатьне: кеше туа, яши һәм үлә. "До" и "после" тормыш юк!!!

№41 (866787) / 19.01.2014 12:33:37

Андый китапларда ике торле уйлауга юл калмаска тиеш,дип уйлыйм мин,чын татар.

Соры узе язмаган моны.

№40 (866785) / 19.01.2014 12:31:14

Сорыкорт

№39 (866784) / 19.01.2014 12:31:04

Кырыйдан, Иртәгә үләм дип гамәл кыл, йөз ел яшим дип донҗа ку (Хәдис- шәриф)

Бу хәдисне дословно аңларга димәгән!

Гадиләштергәндә болайрак: Яшәгәндә үләреңне исеңнән чыгарма!

№38 (866780) / 19.01.2014 12:21:24

хаклык бар сузлэрендэ.

№37 (866773) / 19.01.2014 12:00:26

Иртәгә үләм дип гамәл кыл, йөз ел яшим дип донҗа ку (Хәдис- шәриф)
Нонсенс.
Бер-берсенэ каршы гамэллэр.
Конгэ 5 вакыт улэсенне исенэ ал намаз укыганда,намаздан торгач алдашып -талашып,ызгышып донья ку ялганнан да курыкмыйча.
Нэфесенне тыймый мал жый,аннан тагын намазга утыр.
Конечно,хэзерге динилэрнен байтагы шундый бит.

№36 (866766) / 19.01.2014 11:36:22

Почти адаш белән килешә язырга да була.))) *****, язганча RIMнең язмалары да бик яхшы була алмый, чөнки гел күчермә яки сылтама.)))

№35 (866765) / 19.01.2014 11:34:53

Бу сорыкорт каян килеп чыкты тагын?

№34 (866764) / 19.01.2014 11:32:27

сез нишлэп RIMгэ бэйлэнэсез? начар сылтамалар куймый бит язмалары да бик яхшы.

№33 (866763) / 19.01.2014 11:31:20

))) Почти адаш (Сорыкорт) белән мине (Соры корт) бутамассыз дип ышанам.)))

№32 (866762) / 19.01.2014 11:19:59

Сорыкорт, берәр дини сайтның сылтамасын бирмәссең микән?

Аннан килеп Сорыкорт, мә укы дип әйтмәдем кебек. Минем кем икәнлегемне дә белмичә минем күңелемдә нәрсә бар икәнен каян беләсең икән, шуңа апытырадым. Кешене якыннан белеп тә күңелендә нәрсә барын белеп булмый.

№31 (866734) / 19.01.2014 00:23:28

RIM, син бит кул астында аерым бер электрон файллар тотасың. Шуннан копирлап монда чәпеп куясың. Бу язмаларны күңелең аша уздырмыйсың. Үзеңә әҗер җыям дип кенә үз кирәгеңне каерып ятасың. Дини сайтлар да күп ич, әңгәмәдәшләр таба алмыйсың мәлли шунда? Әбәзәтелне монда кереп әкияти мәкиятләреңне монда копирларгамы?

№30 (866733) / 19.01.2014 00:17:07

Соры кортның миңа әллә нәрсә әйткәнен хәтерләмим. ситаталарның кайдан алганын язып куям. Кайберәүләр кайбер фикерләрне үзләренек кебек итеп күрсәтәселәре килә. Минем алай акыллы кеше булып күренәсем килми. Ясалмалылык сизелә бит ул.
-------------------------------------------
Өченче шарт - «Сыдкъ» (Дөрөс әйту)

«Лә иләһә илләллаһ»ның өченче шарты – «ялганламыйча әйтү». Ялганлап әйтүчеләр алар монафикълар. Монафикълар – эчтән кәфер, тыштан «мин, мөселман»,-дип әйтеп, үзләренең көферлекләрен яшереп йөри торган кешеләр.
Монафикълар «лә иләһе илләллаһ» кәлимәсен эчләреннән калебләре белән әйтмиләр.
Аллаһы Тәгалә аларны шуңа күрә мөселманнардан санамый. Бу сүзләргә Коръәндәге дәлил:
Кешеләр арасында «Аллаһыга һәм кыямәт көненә иман китердек»,- дип әйтүчеләр бар, ләкин алар иман китереп инанучылар түгел. Алар Аллаһны һәм иман китергән мөселманнарны алдарга тырышалар. Әмма алар үз-үзләрен генә алдыйлар. Үзләре шуны аңламыйлар. Аларның йөрәкләрендә көферлек, шикләнү авыруы ята. Аллаһы Тәгалә аларның авыруларын арттырыр, ялганнары өчен аларга әрнетүче, үзәк өзгеч газап булачак. (Бәкара, 7-8)
Монафикълар иман кәлимәсен ялганлап кына әйтәлә, ягъни алар мөселманнарга: «Без иманлы, без дә сезнең кебек мөселман», – дип әйтеп йөрсәләр дә, Аллаһы Тәгалә аларны мөселманнардан санамый һәм аларга бик көчле газап булачагы хакында хәбәр бирде.

"Иман дәресләре" китабыннан

№29 (866729) / 19.01.2014 00:04:50

Вакыт№5 (866378) / 16.01.2014 19:40:51
Әзер булып торырга кирәк!

_____моны мин язмадым._____________________________________
Ә «Лә иләһе илләллаһ»ның шартларын балалар да белергә тиеш.
-_____________________________________
Икенче шарт - «Якыйн»(Шикләнмәү)
«Лә иләһә илләллаһ»ның икенче шарты- «якыйн». «Якыйн» дигән сүз «шикләнмәү» дигән мәгънәне аңлата. Ягъни «Лә иләһә илләллаһ» кәлимәсеннән чыккан мәгънәләргә бер дә шикләнү ярамый.
Әгәр дә берәү аның мәгънәсенә шикләнер булса, аның иманы иманга саналмаганы хакында безгә Аллаһы Тәгалә хәбәр итә: «Хәкыйкатьтә мөэминнәр Аллаһыга һәм Аның рәсүленә иман китереп ышанганнар һәм соңыннан бер нинди шик тотмаганнар». (Хүҗүрат, 15)
Шикләнмичә иман китерүчеләр генә хак мөселманнар була. Әгәр берәү, ошбу кәлимәләрдәге мәгънәләргә шикләнер булса, Аллаһы Тәгалә аны иманлы мөселманга санамый.


"Иман дәресләре" китабыннан

№28 (866728) / 18.01.2014 23:59:48

RIM, кемнең битенә төкеренеп язасың соң? Өскә кара! Күккә карамый тор хет бер секунд!

№27 (866726) / 18.01.2014 23:56:06

ник, чын татар-Миргазиян Юныс мени?

№26 (866725) / 18.01.2014 23:55:44

Иртә түгелме?, Иртәгә үләм дип гамәл кыл, йөз ел яшим дип донҗа ку (Хәдис- шәриф)

№25 (866724) / 18.01.2014 23:53:39

RIM белән Әхмәтзәки Миргазиян Юнысны бакыйлыкка әзерли башладылар.



№24 (866722) / 18.01.2014 23:50:24

RIM, Миргазиян абыйны өйрәтергә тотындың!

№23 (866711) / 18.01.2014 22:58:21

чын татар
Үлем түшәгенә яткан авыруларны караштырганым (тәрбияләп торганым) бар. Шунда сөйләшкән кешеләрдән ишетеп белүемчә: кәфенлекне алдан алып куйсаң да була, берәрсе кинәт үлеп китсә, шул кәфенлекне биреп торсаң да була.

Керәшен
Изге суны кайсы көнне аласын тәгаен белмим. Әмма, бер бик белдекле ханымнан ишеткәнем бар: Изге суны таң алдыннан алу мәслихәт икәнен.

№22 (866703) / 18.01.2014 22:15:05

чын татар, кызганычка каршы, минем сүз түгел, Мөхәммәт мостафа салаллаһу галәһи әссаләм сүзләре...

№21 (866701) / 18.01.2014 22:09:34

Изге суны кайчан алалар икән: бүгенме, иртәгәме- кайсыгыз белә?

№20 (866700) / 18.01.2014 22:05:28

бөрчә, соңгы җөмләң ошады!

№19 (866698) / 18.01.2014 21:59:07

Чын татар! үз акылаңда вакытта, бер вакытта иртә түгел! Шулай ук , үзең укый белсәң, ясин сүрүсен укы, ничә тапкыр- мөһим түгел. Үзең белмәсәң- башкалардан укытып багышлат. Ясин исән вакытта җиңеллек сорап укыла торган сүрә. Шулай ук вафатыңны кемнәргә хәбәр итәргә кирәкле исемлек төзеп, кәфенлегең янына куй, дусларыңны барла. Вакыт үткән саен яңпртып тор. Иртәгә үләм дип гамәл кыл, йөз ел яшим дип донҗа ку (Хәдис- шәриф)

№18 (866697) / 18.01.2014 21:58:17

Хәзер тәүлек буе диярлек эшләүче кибетләр бар. Кәфенлекне алып куеп,урын алып тотмасаң да була, аларны бит җилләтеп, киптереп торасы да бар. Иң яхшысы- күбрәк акча җыеп куй.

№17 (866696) / 18.01.2014 21:57:27

чын татар, чынлап әйткәндә белмим. Әле күптән түгел әтиемне җирләдек. кәфенлекләрне алып куйган булганнардырмы белмим. Юарга имам миннән булмый хәлем калмый диде. Бер абзыйга әйткән идем минем юганым юк, зиратка кабер казырга гына барам диде. Бер бабай кулымнң җегәре юк диде. Бер кардәшкә шалтыраттым да икәү юдык (минем юууда су биреп кенә торганым бар иде) ярый теге абзыйлар булмады әле дидем. кардәш кирәген генә эшли, кирәген генә сөйләшә. кәфенләгәч әбиләр "чалмасын кидермәгәнсез" ди башлагач та ,"пәйгәмбәребез сөннәтендә бу юк" диде дә, шуның белән бетерде.

№16 (866693) / 18.01.2014 21:33:56

Кигәвен, сүзләреңә кушылам.Кстати,кәфенлекләрне кайчан алып куярга ярый ул? Бу сорауга RIM тәртибен аңлатып җавап бирсә бик шат булыр идем.Берәү дә алдагысын белми,һәрвакыт һәрнәрсәгә әзер булып торуның зыяны булмас дип уйлыйм.

№15 (866692) / 18.01.2014 21:17:24

Аллаһ биргәннән бер минутта артыкта, кимдә яшәп булмый. Әтине 32 ел элек, 56 яшендә, бертуган абзыкайны бер ай элек, 61 яшендә җир куенына тапшырдык...

№14 (866496) / 17.01.2014 08:03:07

Миргазиян ага, энесенең оныгы Тиматины,туган итеп танымады.Бу хакта ул үз берәнгәмәсендә әйтеп узды.Тимати үзен татар итеп саныймы икән? Әнисе Симона Яковлевна татар итеп тәрбияли алдымы икән

№13 (866494) / 17.01.2014 05:39:25

Миргазиян абыйнын тамырлары калын. Эмрикэдэ яшэйче бер туган энесе 'hэм анын улы Тимати хэлле кешелэр булышалардыр инша алла.

№12 (866493) / 17.01.2014 05:07:08

Миргазыян Юныс - татар халкы маякларының берсе.
Әлбәттә, балаларның (юньле, тәрбияле, инсафлы) әти-әниләрен бик озак яшәтергә теләве - табигый.
Гафу, бик матур булмаган кечкенә тарих: "Икебез бер атадан туган (аналар башка) иң олы апамның кызы, бик белемле шәфкать туташы. Әнисе, минем (двоюродный) апам үлем хәленә җиткәч тә, авызын калак белән каерып, ризык салмакчы була икән). Имеш, ашаса - терелә, озак яши. Тормыш тәҗрибәләре булганнар гына аны бу вәхшилектән тыйганнар".

Ләкин, кызганычка каршы, беркемнең дә ата-анасын мәңге яшәтергә хәле дә, хаккы да юк.

Ходай Тәгалә биргәнен, ризалык, ихласлык белән кабул итеп алырга һәрберебез алдан ук хәзер (әзер) булып торырга тиеш.

Әлбәттә, мөмкинлек булганда (әле, шәхескә ярдәм итеп, гомерен озайтып булганда) булышу - һәрберебезнең бурычы.



№11 (866430) / 16.01.2014 21:12:15

!,тавыш кузгатырга тормагыз, бик тә урынлы язма. Тормыш гел генә ак төсләрдән тормаган кебек, язмаларның да төрлесе булырга тиеш. Татар матбугатында әлеге юнәлештәге язманы беренче күрүем. Кемнеңдер җырчы булалмагач, чибәрлек конкурсына җыенуы турындагы хәбәргә караганда күпкә затлырак та, отышлырак та язма бу. Хәер, басмасына күрә андыйрак хәбәр дә урынлыдыр...
Ә Миргазиян абыйга исәнлек телим. Лилия туган, хәбәрне укучыларга җиткерү Сезгә дә җиңел бирелмәгәндер. Җөмләләрегез камил, стилегез миһербанлы. Уңышлар Сезгә!

№10 (866413) / 16.01.2014 20:42:11

суз дэ юк,Снегурочка.
Ата белэн ана бит алар безгэ.
Тик бу операция киресенчэ гомерен кыскартып та куярга момкин.
Яше байтак бит,кутэрэ алмаса?

№9 (866411) / 16.01.2014 20:39:57

эти-энине утерэсе килми шул,100 яшь булса да терелсэ иде дип ходайдан сорыйсын.

№8 (866403) / 16.01.2014 20:31:33

Язучылар берлеге дигән оешма премия бүлгәндә вә күмгәндә генә кирәк инде.

№7 (866382) / 16.01.2014 19:47:39

И 86 яшь бик күп бит инде ул. Аллаһы Тәгаләгә рәхмәт, никадәр гомер биргән бит!

№6 (866381) / 16.01.2014 19:45:17

Суз дэ юк,баетты татар эдэбиятын.
Сэяхэттэ язылган хикэялэре куздэн яшьлэр китерерлек.

№5 (866378) / 16.01.2014 19:40:51

Әзер булып торырга кирәк!

№4 (866377) / 16.01.2014 19:39:48

Миргазиян Юныс исән мени? Мин аның язганнарын элек "Казан Утлары"нда укыганым бар иде. Чынлап та бик мавыктыргыч язды. Аллаһтан вакыт җитсә берни дә эшләп булмый инде, терелергә язган булса терелер, өметне өзмәсеннәр.

№3 (866373) / 16.01.2014 19:33:38

Бу яшьтэ нинди могжиза котэлэр сон болар?
! Татар журналистикасынын ни катышы бар?
Берни язмасалар,татжур язмады диячэксез,авыз киереп.

№2 (866371) / 16.01.2014 19:32:14

Аллаһ ярдәменнән ташламасын. Иң яратап укыган язучыларымның берсе. Аның әсәрләрен укыганда үзем дә диңгездә йөзгән кебек булам.

№1 (866369) / 16.01.2014 19:29:22

Минемчэ, шундый танылган шэхеснен , гомумэн, телэсэ кемнен дэ бик авыр чактагы хэлен шушылай тасвирлап язу зур мэгънэсезлеккэ керэ.Бу татар журналистларынын бик яраткан шогыле.

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar