• 18.09 Хәмдүнә Тимергалиева истәлегенә. УНИКС. 17.00
  • 19.09 Микулай, 12+,Кариев театры, 16.00
  • 21.09 Дима Билан. Пирамида. 19:00
  • 28.09 Премьера! "АК ЧӘЧӘКЛӘР КЕБЕК...",12+, Кариев театры,18:30
  • 28.09 Премьера! "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры. 11.00, 13.00
  • 06.10 "Хикмәт әкиятләре", 6+, Кариев театры, 13.00
  • 06.10 "Болгар радиосы" концерты. КДК "Ленина", 18:30
  • 07.10 Премьера! "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 13.00
  • 07.10 "Тапшырыл...ган хатлар", 12+, Кариев театры, 18.30
  • 08.10 "Супер кияү", 12+, Кариев театры, 18.30
  • 09.10 "Кәҗүл читек", 6+, Кариев театры,13.00
  • 09.10 "Нигез ташлары", 12+, Кариев театры, 18.00
  • 10.10 Премьера! "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18.00
  • 13.10 "Озын-озак балачак", 12+, Кариев театры, 18.30
  • 15.10 "Сәлам, Актәпи", 3+, Кариев театры, 13.00
  • 15.10 "Мәхәббәт күгәрченнәре", 12+, Кариев театры, 18.30
  • 16.10 20ел TATAR RADIOSI. Татнефть Арена. 18.00
  • 10.11 Валерий Меладзе. Татнефть Арена. 19:00
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
Бүген кемнәр туган
  • 18 Сентябрь
  • Алмаз Хәмзин - юмор остасы
  • Гариф Ахунов (1925-2000) - язучы
  • Ләйсәнә Садретдинова - журналист
  • Гөлнара Габдрахманова - дәүләт эшлеклесе
  • Ильяс Җиһаншин - дин әһеле
  • Подселенига бер кыз эзлибез. Ибрагимова урамында 2 бүлмәле кв.(Тандем янында) Ватсап: 89871854511
  • Сдаётся чистая, уютная комната в 2-х комнатной квартире на улице Фучика. Развитая инфраструктура, удобная транспортная развязка, рядом ТЦ Франт. Открывается прекрасный вид с балкона(15 этаж). Вся необходимая мебель и техника имеется. В другой комнате проживают две девушки. Ищем воспитанную, платёжеспособную девушку без вредных привычек. 9000 руб. все вкл. Заселение с 1 октября. WhatsApp 89372902288.
  • Казаннын Зэкиев урамында 2 булмэле фатир арендага бирелэ. Яна домда. Барлык унайлыклар да бар. 89274880627 (ватсап) Риэлтор тугел. 18 мен.
  • Услуги ассенизатора. КамАЗ-10 кубов. 89172681882. Откачка и вывоз жидких бытовых отходов (ЖБО), выгребных ям, септиков, уличных туалетов, колодцев. Аварийная откачка. Шланги 40 метров. Цены от1200 в зависимости от отдаленности очистных сооружений.
  • Сдается однокомнатная квартира в Казани на улице ак.губкина(советский район) +7(905)023-89-59
  • Авиатөзелеш районында урнашкан Горбунов исемендәге СНТ-11 дә җир участогы сатыла, су, ут бар, киләчәктә газ кертү дә планлаштырыла. Тел. 89274031387
  • Үзебезнең умарталыктан бал сатам. Казан буенча китереп тә бирәм. 3л-1300, кәрәзле бал- 500сум/кг. 89625497103
  • Сдается однокомнатная квартира на улице ак.губкина 89050238959
  • Мавлютова братья Касим урамында студия гостиница сатып алам риэлторсыз хужадан 12 кв. Метр дан башлап 18 кв. Метр га хэтле 89393825975
  • Хәләл үрдәк түшкәсе, 3кг900г, кг 350 сумнан. Казан, 8 927 40 592 02
 
 

 
Архив
 
19.04.2013 Матбугат

“Ел китабы-2011” республика конкурсында җиңүчеләр билгеле булды

Конкурста Татарстан язучылары һәм шагыйрьләренең 182 китабы катнашкан.

“Ел китабы-2011” республика конкурсына йомгак ясалды. Бу хакта “Татар-информ” МАна ТР Милли китапханәсендә хәбәр иттеләр.

Конкурс ТР Мәдәният министрлыгы, Республика матбугат һәм массакүләм коммуникацияләр агентлыгы һәм ТР Милли китапханәсе тарафыннан оештырылган. 2011 нче елда басылып чыккан китаплар хакында 2012 нче ел дәвамында укучылар арасында сораштырулар уздырылган.

Бу юлы конкурска 182 китап тәкъдим ителгән булган, шуларның 53-е – чәчмә әсәрләр (проза), 55-е тезмә әсәрләр (шигърият), 48-е балалар әдәбияты, 26-сы рус телендә чыккан матур әдәбият китаплары.

Татарстан нәшриятларында 2011 нчы елда дөнья күргән, 2012 нче ел дәвамында иң күп укылган китапны билгеләүдә республиканың 45 үзәкләштерелгән китапханәләр системасы катнашкан.

2013 нче елның 10 апрелендә Дамир Шакиров җитәкчелегендә жюри җиңүчеләрне билгеләгән.

Чәчмә әсәрләр: 1 урын - Нәбирә Гыйматдинова, «Синдә минем хакым бар»; 2 урын - Зифа Кадырова,«Язмыш сынавы»; 3 урын - Рәмзия Габделхакова, «Тау артында кояш бар».

Тезмә әсәрләр: 1 урын - Разил Вәлиев, «Көз балкышы»; 2 урын - Фәнис Яруллин, «Мәхәббәткә илтә юлларым»; 3 урын - Шәмсия Җиһангирова, «Илаһият».

Кызыксындыру бүләге - Лена Шагыйрьҗан, «Хуш исләре җиһан гөлләренең».

Балалар әдәбияты: 1 урын - Хәкимҗан Халиков, «Ничек тизрәк үсәсе?»; 2 урын - Ркаил Зәйдулла, «Сабантуй сөлгесе»; 3 урын - Рабит Батулла, «Шаян бака».

Рус телендә чыккан матур әдәбият: 1 урын - Әхәт Мушинский, «Яблони цветут в октябре»; 2 урын - Сергей Малышев, «Какого цвета жизнь?»; 3 урын - Наилә Ахунова, «Ветер с Казанки». 



Татар-информ
№ | 18.04.2013
Татар-информ печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№78 (841115) / 29.05.2013 23:14:00

әлбәттә хәчтерүш "язучы",бүгенге аңгыраларның нәкъ үзе,лексиконы-теле дә дәлилләп тора.Син язганны кем укысын соң,чит планетадан егылып төшкән нәрсә кебек фикер йөртүчене.Сине берсе дә мәҗбүр итми яз диеп,булдыра алмыйсың икән,тыкшынма,престиж өчен исем алып.Ә комбайнчы хезмәте,h.башкалары-үзе бер сәнгать осталыгы тәлап итә ул.Син надан аны аңларлык дәрәҗәдән бик ерак шул. Ә миңа килгәндә, фикерләү дәрәҗәсеннән чыгып аңларга була кешенең кемлеген-hәрбер минутымның кадерен белеп,вакытымны юкка сарыф итмичә иҗат итәм.Минем үз сукмагым,беркемнән дә соранмыйм,тәлинкә тотмыйм,рухи мирасны толргызу-минем КРЕДО!

№77 (841113) / 29.05.2013 23:09:55

Йомшак дигәннән.Бик кызык булып китте бит әле.Көлә-көлә, утырган җиремдән егылып киттем дә астыма җибәрдем.Үтерәсез инде көлдереп.Гөнахысын кая куярсыз,белмим.

№76 (841112) / 29.05.2013 22:57:48

әлбәттә хәчтерүш "язучы",бүгенге аңгыраларның нәкъ үзе,лексиконы-теле дә дәлилләп тора.Син язганны кем укысын соң,чит планетадан егылып төшкән нәрсә кебек фикер йөртүчене.Сине берсе дә мәҗбүр итми яз диеп,булдыра алмыйсың икән,тыкшынма,престиж өчен исем алып.Ә комбайнчы хезмәте,h.башкалары-үзе бер сәнгать осталыгы тәлап итә ул.Син надан аны аңларлык дәрәҗәдән бик ерак шул. Ә миңа килгәндә, фикерләү дәрәҗәсеннән чыгып аңларга була кешенең кемлеген-hәрбер минутымның кадерен белеп,вакытымны юкка сарыф итмичә иҗат итәм.Минем үз сукмагым,беркемнән дә соранмыйм,тәлинкә тотмыйм,рухи мирасны толргызу-минем КРЕДО!

№75 (841098) / 29.05.2013 20:42:16

Чагыштырдың чагыштырмаслыкны. Язучы заводта бер төрле йөзләрчә деталь кыручы түгел, яки гектар арты гектар уручы комбайнчы түгел ул сиңа. Әсәрне бер утырып язып атып булмый.

Эшче, комбайнчы эш хакы (зарплата) ала. Ә язучы зарплата аламы? Язучы ниндидер башка эштә эшләп көн күрергә мәҗбүр ителгән.

Шул төп эштән соң эшләтеп, син (үзең күңел ачып, ял итеп йөргән вакытта) аның маен сыкмакчы буласыңмы? Х..тебе! Белдеңме?

№74 (841095) / 29.05.2013 19:54:27

300дән артык бәндә үзләрен язучы диеп берлеккә керүгә ирешкән,ләкин эшләренең нәтиҗәсе ноль.Аңлашылмый,игенчедән күпме уңыш җыеп алуын,заводта эшчедән норма үтәлешен сорыйлар.Ә болар шулай ук нәрсә өчен булса да җавап бирергә тиештер бит инде!?Теләнеп,ызгышып ятудан башка эшләренең нәтиҗәсе күренми."Җиңүчеләре" шул ук фамилияләр,менә ул коррупция,әшнәлек кайда.Юк бүген элеккеге буын язучылары кебекләр,милләтем өчен хурланам.Ел буена 1 әсәр дә язмаган,ни өчен ЯЗУЧЫ исемен пычратып берлектә сан арттырып утыра ул??? Р.ФӘХРЕДДИН язып калдырган бәяләмә бик тә туры килә бүгенге көндә:"хәзергеләренең әүвәлге (язучыларның.автордан)варислары,оныклары икәнлеген исбат итәрлек дәлил булуы иң мөшкел мәсьәләдер.Чөнки гайрәт hәм тырышлык,шулай ук ГЫЙЛЕМ вә МӘГЪРИФӘТ өлкәсендә бу ике гөруh арасында кечкенә генә дә охшашлык калмаган.Бу замана ("әдипләре")ЯЛКАУЛЫК hәм ВАЕМСЫЗЛЫК йокысына шулкадәр чумганнар ки,УЯНУ ихтималы да бик ерак калган".Уятыр өчен чара күрү дә кирәктер...

№73 (838341) / 26.04.2013 11:11:28

Исерек хатынар кыйнап үтерә аны бер укучы.Начар укыгансың. Арттыру бардыр билгеле,язучы бит ул.Тик бит хәзер балаларын сатып эчүче аналар да күренә башлады.
Исхакыйның Инкыйразы да авыр кабул ителәгән заманында.Тик хәзер акрынлапул әйткәннәрнең килүен күргәч, аптырамыйбыз бит.

№72 (838296) / 25.04.2013 23:37:39

Алай гына түгел шул! "Ак торна сагышы"нда чөгендер утап кайтып килүче авыл хатыннары ак торнаны кыйнап үтерәләр! Син шуңа ышанасыңмы? Авыр физик эштә эшләгәч тә, аларның йөрәкләре каткан дип белә Нәбирә, һәм бу китабында гына түгел. Гомумән, авыл кешеләре турында бик начар фикердә ул, тагын бер кат укып чыгыгыз әле китапларын!

№71 (838288) / 25.04.2013 23:01:20

Нәбирә китапларында табигатьтән көч алып яшәүчеләр-яхшы кешеләр.
Аңа зыян эшләп,табигать аша башкаларга да зыян китерүчеләр-быдло. Һәм аларга җәза да бирелә. Кешеләр тарафыннан түгел, табигать тарафыннан килә җәзасы.
Без цивилизация белән күп нәрсәне югалтканбыз.Кошлардан да,киекләрдән дә берни калмаган бездә. Ә алар ирекле. Алар табигать кануннары буече миллион еллар яшиләр. Алар тормыш шартларын сылтау итеп безнең кебек көнгә 5 тапкыр үзгәрергә мәҗбүр түгелләр.

№70 (838284) / 25.04.2013 22:50:55

Нәбирә китапларында авыл кешеләре- быдло, яхшы кешеләр- сихерче дә каргаучы, сән дә мән, начар нәсел кушаматлары, әшәке урыслар,изге муллалар, кешедән хайванга я кошка әйләнүләр,һб., һ.б.

№69 (838276) / 25.04.2013 22:26:10

Авыл апае,син алай ук беркатлы хатын тугел,кыланма.
Артист гел узен генә уйнамый сәхнәдә,шулай булса аның поты бер тиен! Язучы да, гел үзе турында,үзе курергә теләгән нәрсәләрне генә яза алмый, кызганычка каршы.Чөнки теләге изге булуы да бар. Аннары барсы да фантазия булыр иде.

Монда провакаторлар да шактый. Юри ялгыш юлга кертәләр. Үзе яза мин шулай итәр идем дип,ләкин фактта гомердә дә алай итмяэчэк.

№68 (838271) / 25.04.2013 22:12:45

Авыл катынына, әйе, мин кешегә бәяне аның кылган гамәлләренә карап бирәм. Язучының әсәрләре аша, җырчының нинди җыр сайлавыннан, сәхнәдәге үз-үзен тотышына карап, хәтта мимика, күз карашы да кешенең эчке дөньясы турында шактый мәгълүмат бирә. Рәссамның кем икәнен картиналары сөйли. Биредәге комментарий ияләре турында да шактый тулы информация алам. Бер комментарий иясе генә дә үзе дә белмичә бөтен эчке дөньясын ачып салырга мөмкин. Шул исәптән син дә үкчәләремә үк басып минем кем булуымны белергә телисең.)))) Шул ук вакытта ярыйсы гына кырку характерлы, үз-үзеңне әллә кемгә санап, үз сүзеңне генә сүз итеп утырасың. Да, бәхеткә каршы, мин синең хатын түгел(катын?).

№67 (838231) / 25.04.2013 18:35:53

Хәзер: "Зифа белән Нәбирәнең кайсы көчлерәк?" - дип, сабантуй мәйданына чыгарып, икесенә дә сөлге тоттырасы гына калды инде.

№66 (838176) / 25.04.2013 10:23:52

Мин алар белән әсәрләре аша гына таныш,))))))))
Әсәр аша таныш булып кына, кешенең холык фигыленә бәя куеп буламы,катын?

№65 (838170) / 25.04.2013 06:40:52

Авыл апае сезнең кебек боргаланып-сыргаланып утырмый,акыллы гына нәтиҗә чыгара.Кайчак киребеткәнләнеп утырганда "тозлы гына итеп кысылып"куя,ярый,уууууууф дип куясың.Бәхәскә тучны бәясен куя,ике якны тигез орышып.Маладис,ярый ул бар.

№64 (838164) / 25.04.2013 00:27:53

Авыл катынына, чәйләмим дә, чәйнәмим дә. Мин алар белән әсәрләре аша гына таныш, әсәрләре буенча фикер йөртәм дә.
Кондыз түгел, мин мырусыз да тора алам. Үткән-сүткәндә кереп кенә чыгам. Кайчак мыру белән менә тучны чәйләп утырам, шунда ял итеп алам)))) Мин навирны теге кыз сыман асубы категориядәндер.
ХАРАКТЕР,да, вот дисвителни характер икән синдә, хәтә миндә дә бар ул. Шул карахтирны әле һаман җиңеп бетерә алганым юк.

№63 (838159) / 24.04.2013 23:42:16

АВЫЛ катыны,синең характирың минем теге җирем кебек иомшак икән.

№62 (838158) / 24.04.2013 23:28:58

Авыл апае,
сине "интрига, тавыш-гауга корбаны" дип әйтергә тел әйләнми.
Әллә монысы тышкы бравада гынамы, күңелең
җылыймы.Ошамаган.
Менә үзеңнең соравыңа (58 дә) җавап та биргәнсең түгелме:
4 нче категория) җанга тынычлыкны М.ру(=Интернет)битләрендә эзләүчеләр төркеме (син дә монда)

№61 (838152) / 24.04.2013 23:15:26

Зифаның характеры Нәбирәнекеннән биш өлеш яхшырак. ))))))
Характерларында белгэч,бергэлэп чэйлэп йорисез инде апай,аннан артларында чэйнэп йорисен,анонимно гына.
Маладис апай! Продолжай дальше.

№60 (838146) / 24.04.2013 22:36:52

Кондыз №57 санап киткән категорияләр турында сүз бара. Әңгәмәгә таптымнар кушылгач шулай була торгандыр инде ул. Әй, Кондыз булмагач синең белән кызык та түгел, сөйләшмим мин синең белән.

№59 (838143) / 24.04.2013 22:28:25

Нәбирә Зифа түгел. Зифаның характеры Нәбирәнекеннән биш өлеш яхшырак
---
Моны әйтер өчен бергә "пуд соли" ашап бетерергә кирәк, ким дигәндә!
Авыл апае, син үзең... Зыйфа түгелме??????
Бер кәтигориәгә дә кертмәгәч үзеңне, аптырап әйтүем инде,извинәй

№58 (838138) / 24.04.2013 22:19:11

Менә вәт монысы белән килешәм. Эзлиләрдер, шундыйларга кирәктер Н-Злар. Мин бу категорияләрнең берсенә дә кермим))) Мин кем булам икән?))))))

№57 (838134) / 24.04.2013 22:06:47

Син әйткән тавыш-гауга корбаннарының бер өлеше дингә(=монастырьга, сектага..) кереп җанына тынычлык табарга өмет итә,
бер өлеше аракыга(+развратка..) чумып эзләп карый,
бер кечтеки өлеше Н+З китапларыннан эзлидер бәлки.
"Ловцы душ, при том преуспевающие" дигәнең белән килешми булмый.

№56 (838127) / 24.04.2013 21:55:21

Кондыз, кит аннан, каян белдең? Крутое - Нәбирә, отлогие - Зифадыр. Какая разнитса? Разнитсасын күрмим. Чөнки елга бит кая да булса коя, икесе дә шуны тәэмин итәләр. Нәбирә, Нәбирә... Кәнишне Зифа Нәбирә түгел инде. Нәбирә Зифа түгел. Зифаның характеры Нәбирәнекеннән биш өлеш яхшырак. Бу аларның әсәрләрендә чагылыш тапмаса, мин биредә Нәбирә-Зифа дип сөйләп тә тормас идем. Ләкин аерма әсәрләрнең сюжетына, композициясенә, хикәяләү осталыгына һ. б. өлешләренә дә кагыла. Ә охшашлык әнә шул елганың койган урынына - нәтиҗәгә бәйле рәвештә ачыла. Икесе дә -хис-тойгылар, интрига, тавыш-гауга корбаннарын аулаучылар. Һәм бу аларның икесенең дә бик шома килеп чыга.

№55 (838118) / 24.04.2013 21:25:58

Килешмим. Нәбирә белән Зифаны чагыштыру урынсыз. Зифа йомшаграк яза әле. Бәлки киләчәктә ул да камилләшер. Хәзергә әле ул чит илләрнең аңны томалауга корылган "мыльный опералары" стилен кабатлый. Дулкынландыра белә, йөрәккә үтеп керә алмый... Бу турыда бик күп язарга булыр иде. Болар әдәби тәнкыйтьчеләргә калсын. Без бит гади фикерләшүчеләр генә. Сафа

№54 (838117) / 24.04.2013 21:23:38

Бер елганың ике яры имеш..
Син беләсеңдер, елганың бер яры текә(крутой),ә икенчесе сөзәк(отлогий)булганын.
Кемнең кайсы ярда икәнен әйтеп тормыйм, шәт, аңлагансыңдыр да..

№53 (838115) / 24.04.2013 21:11:35

Сафа,Зифа белән Нәбирә бер елганың ике яры кебек. Зифа - уңъяк яры, ә Нәбирә - сулъяк ярыдыр, мәгаен. Ике чабата - бер кием дисәң дә була.

№52 (838111) / 24.04.2013 20:58:35

Бик дөрес әйттегез, килешәм!

№51 (838086) / 24.04.2013 16:55:53

Мин узем Р.Габделхакованын "Тау артында кояш бар"эсэрен бер тында укып чыктым.дусларыма тэкъдим иттем.Бар да яратып кабул иттелэр.Кочле,матур эсэр.Башкаларга да укырга кинэш итэр идем.Узем очен яна язучы ачтым.Рэмзия ханымнын элеге эсэре оченче урында булуы мине соендерэ.Унышлар сезгэ,Рэмзия ханым!Зифа Кадыровада бары кызганыч сюжет кына.Ышандырырлык тугел ,сериал яратучылар очен.Э Нэбирэне куптэн укыйм,яратам,ана да ижади унышлар телим!

№50 (838066) / 24.04.2013 12:35:32

Зифаны Нәбирә белән тиңләмәкче буласызмы әллә? Зифа бер вакытта да Нәбирә биеклегенә җитә алмаячак, урам хатыннары "язучысы" булып калачак.

№49 (837987) / 23.04.2013 22:25:38

Нигэ йормэсеннэр Сары таракан? Син йормэгэч тэ эле!

№48 (837974) / 23.04.2013 22:00:27

"Идел"дә эшләгәндә бик күп басылды Нәбирә әсәрләре - шуннан укып барырга тырыша идем - ничава гына.

№47 (837969) / 23.04.2013 21:43:07

Нәбирә ханымны бик хөрмәт итәм, анның хотя бы берәр китабын (әгәр басылып чыккан булса) кулга төшерә алсам үземне бәхетле сизәр идем

№46 (837967) / 23.04.2013 21:33:57

Бөтен кеше укырлык китап языгыз әле! Китапханәләргә йөрүче кеше юк хәзер.

№45 (837964) / 23.04.2013 21:17:09

Галия! Нәбирә китаплары да юк сатуда.Зифа китабын төртмәкчеләр иде,китапханәдә бервакыт,кире кактым.Китапханәче бик аптырады миңа,хәтта югалып та калды,мин аны укымыйм дигәч.

№44 (837958) / 23.04.2013 21:06:07

МЕнә бу сайтта язганнар, Галия:

http://kitaphane.tatarstan.ru/tat/index.htm/news/193993.htm

№43 (837953) / 23.04.2013 20:37:06

Ел дэвамында барган бу бэйгедэ китапнын укылышы берничек тэ дорес чагылы алмый.З.Кадыйрованын китаплары китапханэлэрдэ юк дэрэжэсендэ,алар сатуда да даими булып тормыйлар,бэясе бик югары булуга карамастан,шундук алып бетерэлэр.Чонки анын китапларын укучы узендэ остэл китабы итеп тота.Э Нэбирэ китаплары китапханэлэрдэ тулып ята.Кайда монда дореслек?Китапханэчелэр "читаемость" дигэн нэрсэгэ бу очракта ничек анализ ясыйлар икэн?

№42 (837933) / 23.04.2013 19:18:53

Чэчмэ эсэрлэрнен очесен дэ укыдым, минем фикеремчэ беренче урын Зифа Кадыровага булырга тиеш иде.

№41 (837919) / 23.04.2013 17:57:23

Укымаса нигэ кэгазь эрэм итэргэ Сафа?

№40 (837918) / 23.04.2013 17:54:00

Безнећ татар гына бер елда 182 китабы чыкканга сљенђ белђ шул! Ни љчен 500 тњгел, дигђн уй башына да килми.

№39 (837912) / 23.04.2013 17:13:24

Эле Модэрисова кермэгэн исемлеккэ.

№38 (837871) / 23.04.2013 09:10:24

Нэбирэ, суз дэ юк, лаек беренче урынга. Тик калган икесе - сериал осталары. Аларнын очлеккэ элэгуе бары хатын-кызнын мелодрама дип ушы китуе белэн анлатыла. Э ир-ат халкы китап укымый.

№37 (837801) / 22.04.2013 21:43:38

Ярар,бутэн язмас Шагыйрьжан.

№36 (837800) / 22.04.2013 21:42:26

Мэсэлэн, мине Лена Шагыйрьжан ботенлэй кызыксындырмый.

№35 (837765) / 22.04.2013 20:33:58

Кызыксындыру бүләге яшь авторларга бирелергә тиештер инде ул. "Лена Шагыйрьҗанга - кызыксындыру бүләге" - бигрәк мәзәк яңгырый!

№34 (837759) / 22.04.2013 19:27:38

Кеше кимсету - тэрбиясезлек гамэле. Узенне козгедэн карап токер эле бер.

№33 (837690) / 22.04.2013 09:47:04

"шундый матриалдан" т.е. из хороших сортов дуба!!!

№32 (837688) / 22.04.2013 08:38:50

Имынны! Шушы узышта урын табылган Һәр писакага бүст ясарга керешергә вакыт шундый матриалдан.

№31 (837681) / 21.04.2013 22:24:58

Авылдан!
Нинди таш куябыз? Таш ак булса, ярыймы?

№30 (837680) / 21.04.2013 22:15:08

Таш атучыларга таш куярбыз.

№29 (837679) / 21.04.2013 22:11:39

Мин дә мондый конкурста катнашыр идем, ләкин китапларымны нәшер итү планына кертмиләр. Чөнки мин гади язучы, ә планга "күренекле" язучыларны блат буенча кертәләр: йә ул депутат, йә ул җитәкчеләрнең әшнәсе, йә "юбилеем килеп җитә - планга кертегез!" дип даулап йөрүче...

№28 (837677) / 21.04.2013 22:01:59

"Татар" дип жан атып йоруче бердэнбер депутатка таш атырга тугел, булышырга кирэк. Суз белэн генэ булса да. Болай да берузе бэргэлэнэ бит ул анда. Калган 99 депутат нишли икэн, шуларыннан сорарга кирэк.

№27 (837676) / 21.04.2013 22:00:37

Галия,китаплар,кибетнең китап киштәләрендә озак ята икән,"Сырость бит анда",сырость кенә түгел ТУЗАН да куна...

Таттатарлар китап укудан туктадылар.

№26 (837675) / 21.04.2013 21:53:50

Торле матбугатта басылган шушы татар китапларынын топ сатылу урыны Баумандагы тирэн подвал булуы йорэкне эрнетэ.Сырость бит анда. Р.Вэлиевнен дэ миллэт очен тырышып йоруе кэгазь битлэрендэ генэ кала бирэ...

№25 (837673) / 21.04.2013 21:47:38

Син узен борынгы.

№24 (837671) / 21.04.2013 21:40:58

Тукай да, Гергери дэ борынгы татар шагыйрьлэре тугел ул,тинтэк.

№23 (837641) / 21.04.2013 16:50:49

Башына капчык кигэннэр бэйгесе

№22 (837640) / 21.04.2013 16:46:50

$,балалар Тукайны сорамыйлар, аның ӘКИЯТЛӘРЕН, диелгән № 6 да.
Син нәрсә,Шүрәле,Кәҗә белән Сарык,Алтын Әтәчтә дин-мулла күреп утырасың.
Сора 3 яшьлек сабыйдан, аларны фэнтэзи дип атаячак.

№21 (837637) / 21.04.2013 16:27:05

182китап чабышкан -китапханәчеләр күргән
Ә иң шәп шигыр китабын шулар нәчәлниге үргән,

№20 (837616) / 21.04.2013 10:02:31

чыннан да Укымышлы булсаң белер идең Тукай замандашларын. Тукайны Совет әдәбиәте дингә,муллаларга каршы язган шигерьләре булганга,бүгенгегә кадәр бастырып килде. ә бүген,калган гадәт буенча, хаман Тукай дип лаф оралар. Тукай исме, күпләрне ашата,яшәтә,"җим" бирә,тамак туйдыра...

шунысы кызганыч,яшләр Тукайдан башка борынгы татар шагыйрьләрен белмиләр. шул Гергерине белсәләр генә инде,гимн "язды" бит чүтеки.

№19 (837597) / 20.04.2013 22:13:59

Акылдан язасынмы? Юлдан язасынмы?

№18 (837592) / 20.04.2013 21:28:25

Алайса мин дэ язам.

№17 (837590) / 20.04.2013 21:26:56

Мруга язучылар турында булдымыни бу конкурс?

№16 (837586) / 20.04.2013 21:13:24

егетлэр беренче урынны мина бирэсез икэн,рэхмэт,рэхмэт,бу бик дорес,миннэн дэ достойный язучы юк

№15 (837584) / 20.04.2013 21:08:51

Беренче урын - Авыл агаена!

№14 (837581) / 20.04.2013 20:52:52

авыл апае тоже матур яза,куп укыла

№13 (837579) / 20.04.2013 20:48:44

Буген ин актив язучы хэм ин куп укылучылар - Иркэ белэн Соры!

№12 (837565) / 20.04.2013 19:04:01

Бик дорес!

№11 (837564) / 20.04.2013 19:02:54

Сойлэм телегезнен сайлыгы,шэхесне мыскыл итуегезгэ караганда, сез укытучы кэмэше бугай.Алар шундый мыскыллау сузлэре белэн эле формалаша гына башлаган шэхесне алдан ук гариплэтеп куялар...

№10 (837550) / 20.04.2013 15:28:00

$ Татарда тагын нинди шагыйр яки язучы бар соң Аллаһе колы?100% непроходимый надан графоманнар җүләр сата ич,ә Рәзил Вәлиев фирмасына дан!

№9 (837543) / 20.04.2013 13:22:26

razil waleev firmassina maladis!

№8 (837542) / 20.04.2013 13:07:01

Наданым,


төзәтим әле.
заколебали Тукай белән. җитте инде!!!
башка татар шагыйрләрен белмисеңдер шул...

№7 (837508) / 19.04.2013 22:08:59

Ел китабын китап чыгып 1 ел узгач билгелилэр. 2011 - дорес

№6 (837506) / 19.04.2013 21:55:56

Балалар әдәбияты: 1 урын - Тукай әкиятләре булырга тиеш!
Китапханәләрдә дә, кибетләрдә дә гел шуны сорыйлар.
Төсле булсын, рәсемле булсын дип.

Әллә бу ярыш исән язучылар китаплары арасында гынамы, ә?

№5 (837505) / 19.04.2013 21:54:57

Бу 182 саны язучылар өчен мистик сан булды инде - гимн тексты конкурсында да 182 кеше катнашты ди язганнар иде.

№4 (837504) / 19.04.2013 21:54:49

И ходаем,Лена Шагыйрьҗан асылынмаса ярый инде Шэмсия Җихангировадан сон булганына,анда да кызыксындыру гына бит эле

№3 (837502) / 19.04.2013 21:47:02

2011 елда чыккан китапларны 2012 ел дэвамында уку турында суз бара бит монда. Э син китап буген басылып чыкты да иртэгэ нэтижэ ясарга кирэк дип уйлыйсынмы? Э кайчан укырга олгерэлэр сон аны? Авыз ачып суз эйткэнче уйларга да кирэк бит бераз.

№2 (837490) / 19.04.2013 20:02:39

Ел китабы булмаган бу,хатын-кызлар китабы булган.

№1 (837478) / 19.04.2013 19:02:04

Мондый оперативлылык Татарстанда гына булырга момкин.2011 ел нэтижэлэре... Инде бит 2013 елнын яртысы утеп бара.

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar