• 05.10-22.10 2021-2022 хоккей сезоны. Татнефть Арена
  • 17.10 "Корт", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 22.10 Премьера! "Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 23.10 Рөстәм Вәлиевнең тууына 60 ел. Искә алу концерты. Филармония. 17.30
  • 23.10-24.10 Премьера! "Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 27.10 "Мио, минем Мио", 6+, Кариев театры, 18:00
  • 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 10.11 Валерий Меладзе. Татнефть Арена. 19:00
  • 20.11-24.11 Гүзәл Уразова һәм Илдар Хәкимов. КСК "Уникс"
  • 26.11 Данир Сабиров. Ике юбилей. Моноспектакль. КСК "Уникс". 18:30
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. Фәрештә түгел. КСК "Уникс"
  • 18.12 Татар җыры. «Казань Экспо», И.Шакиров ис. концертлар залы. 17:00
Бүген кемнәр туган
  • 17 Октябрь
  • Әхмәт Саттар (1939-2018) - язучы
  • Роза Туфитуллова - журналист
  • Лидия Әхмәтова - җырчы
  • Рәшидә Җиһаншина (1917-2003) - актриса
  • Гали Хуҗи (1912-1966) - шагыйрь
  • Илгиз Гайнуллин - көрәшче
  • Альбина Шаһиморатова - опера җырчысы
  • Үзебезнең умарталыктан бик тәмле, яхшы сыйфатлы бал сатыла. 3л - 1300 сум. Күпләп алучыларга, бәясе килешү буенча. Шулай ук кәрәзле бал да бар. 89625497103
  • В Казани на улице Сахарова ищем девушек (девушку) на подселение в зал в двухкомнатную квартиру 89923389181
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Детскому саду N 292 ново-савиновский район, требуется музыкальный руководитель на 1,5 стаки
  • Сниму 1 ком.квартиру в Советском , Вахит.р-не.Со всеми удобствами,платежоспособная, чистоту гарантирую.Сама работаю, татарка 47 лет.Убедительная просьба прошу риелторов не беспокоить, сниму только от собственника.Тел.89870673548 Гульфиза.
  • Сниму квартиру до 18-19 все включено, татарка, работаю, без вп, тишину, чистоту и своевременную оплату гарантирую, писать WhatsApp +79961212519, риелторов прошу не беспокоить.
  • Продаю натуральный цветочный МЕД со своей пасеки 1л-500руб т.89503210410
  • Әле һаман шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны белмисезме? Бу хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 8 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
  • диван-книжка сатыла. аксыл-көрән төстә.8 мең. яхшы хәлдә. казан. тулырак мәгълүмат ватсап аша. 89047619147
 
 

 
Архив
 
04.12.2012 Юмор

Ир-атларга әз-мәз киңәш

Сөйгәнеңне (яки булачак хатыныңны, сөяркәңне һ.б.) айлы төндә өенә озатканда, күккә ишарәләп, «Сиңа миллион йолдыз бүләк итәрием!» – дип, берүк шапырына күрмә, соңыннан бик нык үкенергә туры килмәгәе. Мәңге исеңдә тот: хатын-кыз заты туры мәгънәсендә аңлаучан.

* * *

 

Кунаклар алдында боргаланып-очынып сөйләгән хатыныңны берүк бүлдермә. Аның хәленә керә бел. Син көн буе мунча кебек эссе кухняда пешеренеп эшерелгәндә, «җәһәт кенә» матурлык салонына ни өчен генә барып кайтты соң ул – үзен күрсәтү өчен бит!

 

* * *

 

«Балаларның берсе дә минеке түгел бугай...» дип уйлама. Әгәр шулай уйлыйсың икән, димәк, хатының да үзеңнеке түгел.

 

* * *

 

Мужик булсаң, мужик бул – мыжык булма.

 

* * *

 

«Туйдым синнән, җирбит! Син кабахәт белән бер минут та яшәмим. Хәзер үк әниләргә кайтып китәм!» – дип, хатының бик яман тузына икән, син сөенгәнеңне сиздермәскә тырыш. Аның әле кире уйлавы да бар.

 

* * *

 

Беркайчан да өеңә соңлап кайтма. Инде кайбер сәбәпләр аркасында соңга калып кайтасың икән, берүк хатының каршында мескенләнеп, акланып маташа күрмә. Ни сәбәпле соңаруыңны хатының үзе ничек аңлата бит әле. Әүвәл аның вариантын тыңлап кара. Бәлки ул вариант синең өчен кулайдыр?!

 

* * *

 

Кер-мазар яисә табак-савыт юу, тузан суырту, өй җыештыру кебек көндәлек эшләрне һәрвакыт җиренә җиткереп башкар (ышкып ю, кояшка эл, сыгып киптер, ялтыратып сөрт һ.б.). Хатын-кыз чисталыкны, пөхтәлекне бик ярата бит ул.

 

* * *

 

Беркайчан да шыңшыма. Хатының сине болай да эт җан дип тиргәргә генә тора.

 

* * *

 

Кырын эш кырык елдан соң гына беленә икән дип, мәкальне үзеңчә аңлап, шуңа сөенеп, алтмышың тулгач та этлек эшләргә чыгып чапма. Кем белә, син бәлки йөз яшьнең аргы ягына чыгып та шактый гомер кичерерсең әле.

 

* * *

Яраткан хатыныңа гелән-гел «күбәләгем-түгәрәгем» дип җырлап торма, көннәрдән бер көнне күбәләк кебек очып яисә, тәмам түгәрәкләнеп, тәгәрәп китүе ихтимал.

 

* * *

 

Күрше хатыны – шәп, ләкин синең хатының тагы да шәбрәк. Моны мин әйтәм – синең күршең.

 

* * *

 

«Мин көн саен аякларымны хатынымнан юдыртам», – дип, дустына әйтә икән бер ир. Аның сүзләрен ишетеп торган хатыны: «Әле синең икенче хатының да бармыни?» – дип чәчрәп, ире янына килеп баскан ди. Әйтер сүзем шул: мактансаң, өй артына кеше-кара югында чыгып мактан. Әмма анда да хатының тыңлап тормас дигән гарантия юк.

 

* * *

 

Хатыныңа йодрык күрсәтер алдыннан җиде кат уйла, бер кат кис.

 

* * *

 

Өнендә хатынын сирәк күргән – төшендә еш күрер.

 

 

* * *

 

Алтыным яисә хатыным бар дип түгел, алтындай хатыным бар дип сөенеп яшәргә язсын.

 

* * *

 

Бик каты гаепле булсаң да, хатыныңның күзләренә тутырып кара. Фотосурәтнең моңарчы беркемгә дә сукканы юк әле.

 

* * *

 

Ат менәргә иренгән ир ерак китә алмас.

 

* * *

 

Хатын-кызны бүрәнәгә тиңләгән ир-атның үз йорты булмас.

 

* * *

 

Сөям дип сөянне кочакламыйлар. Гәрчә каенны «ялгыш» кочаклаучылар бар.

 

* * *

 

«Мин – трактор, хатын – арба», – дисеңме? Алай өздереп әйтмәле син. Хатын-кыз дигәнең техниканы иярләргә бик маһир ул хәзер.

 

* * *

 

Егет кешегә җитмеш төрле һөнәр дә аз, диләр. Дөрес түгел. Миңа хәтта бер һөнәр дә күп булып күренә.


Ләбиб ЛЕРОН
Шәһри Казан
№ |
Шәһри Казан печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№33 (822043) / 07.12.2012 22:06:37

Авыл апасы мин сине бииик тиз урыныңа утыртырмын,свободный карга булып йөри алмассың.Баҗаңны тоҗе акылга үрәтермен,катын белән ниче сүләшерг кирәк дип.Мин тәкә түгел,ыҗгырып торучы племенной Үгез.

№32 (822026) / 07.12.2012 15:09:25

хай, 

№31 (822024) / 07.12.2012 14:54:01

бигрәкләр дә азгын катын икәнсең Авыл катыны..
әллә юл буенда,трассада эшлисең мәллә,дәлнәбойщикларда..

№30 (822023) / 07.12.2012 14:44:02

Картлач, миңа ыштан төбендә усрагы тормаган картлар кирәк түгел, минем өйдәге бабаем да әле сөбханалла үзем кебек яшь, нигә миңа ике тәкә? Аннары мин үз кәдеремне бик белеп кенә җөрим, бүген монда, иртәгә рәсәйнең бөтенләй таныш булмаган почмагында дигәндәй свабудный птитса, түзәлмәссең син миңа. Менә вәт шул.

№29 (822015) / 07.12.2012 10:33:06

Авыл апае, буреген яна бугай, тотен синнэн чыгадыр алай булгач)))) 

№28 (821986) / 06.12.2012 21:21:49

Син Авыл апае бик күп белүче булып чыктың эле,әйдә бергә яшик.Мин синең өйдәшең булырмын,аннары күз күрер.КАрт булсамда бөтен җирем исән-сау.

№27 (821983) / 06.12.2012 20:31:40

тэк, Ялкынның төтен чыгарганын кайда күргәнең бар. Ялкын барында төтен чыкмый. Төтен ялкын сүнгәч кенә чыга. Һәй шул гап-гади физика законнарын да аңламаган кешеләр белән сөйләшеп булмый инде. Тәк мә тәк диеп кенә дөнья бармый бит әле ул.

№26 (821981) / 06.12.2012 20:05:04

Ялкын, э синен инде тотен чыгарырлык та рэтен калмаган бугай )))

№25 (821937) / 06.12.2012 08:04:23

Менә шул, )))тучны. Иске Иркә түгел.

№24 (821934) / 06.12.2012 05:49:10

Мансур .Оренбур!Үзеңнең башыңда булмаса,һичъюгы Лероннныкын кабат укы,әмма хатын-кыздан киңәш сорама!

№23 (821910) / 05.12.2012 22:05:16

Монда Төртке хаҗтын-кызга этлек өйрәтә түгелме соң - ир-атка киңәшләзр ишетәсе килгән иде...

№22 (821906) / 05.12.2012 20:59:05

Иркэ, ә син кайсы Иркә? Син м.ру Иркәсе түгел. Знать не знаем! Менә шул.))))

№21 (821900) / 05.12.2012 18:48:35

Кем-кем но Лэбиб яхшы белэ инде хатын -кыз хэллэрен

№20 (821877) / 05.12.2012 16:45:33

Күктәге миллион йолдыз турындагы мәзәк каян килеп Ләбибнеке булсын ди.
Вконтактеда утыручы Һәр икенче яшүсмернең стенасында эленеп тора ул күптән.
Плагиат исе килмиме.

№19 (821872) / 05.12.2012 15:37:39

Иркәнең дә апатиясен күрер көн бар икән. Бик "мәж килсеннәр"(нишләсеннәр) "шунда"(кайда)сы аңлашылмады.

№18 (821865) / 05.12.2012 14:30:01

Сэйлэннен торткесе бар инде анын.Мэж килсеннэр шунда.

№17 (821862) / 05.12.2012 13:59:19

Ә минемчә ,Төртке- Сәйлән булырга тиеш! Чуваш әйтмешли:" Шипко умная!"

№16 (821817) / 04.12.2012 23:38:53

Монда дөреслекләр юк түгел.

№15 (821805) / 04.12.2012 22:45:47

Ну,Ю-мо(р)юлерон,ващщеее,эттто вещь!!!!!!Браво!!!!

№14 (821799) / 04.12.2012 22:18:05

тэк, ә син шартладың бугай)))))Төтене чыга башлады)))))

№13 (821788) / 04.12.2012 21:38:18

Ялкын Лэбибне мактап утереп сала инде хэзер. Лэбибизмом прет монда )))

№12 (821782) / 04.12.2012 20:56:56

Төртке - Ләбиб? Бәлки, Эхем-эхем дә Ләбибтер, кем белә? Әгәр Ләбиб булсаң,)))))) язмаларың буенча ихтирамым кимер дип куркам,Эхем-эхем, кыхым!)))) Кичер!)))
Шулай да Ләбибнең үзе язганнарга барыбер җитми инде. Теләсә ни дисәгез дә, үз фикеремнән кайтырга җыенмыйм.))))

№11 (821778) / 04.12.2012 20:40:30

Төртке, Ләбиб Лерон шту ли????Кабатланган түгелме соң? Төрткене тулырак кебек тоелды.Бер колак Тв тыңлый, бер күз монда карап хәреф баса.


Ошады)))

№10 (821771) / 04.12.2012 19:20:01

Куйган тамгаларыңнан аңлашылганча,ялкынның дәрәҗә дигәне шактый югары күренә..

№9 (821769) / 04.12.2012 19:09:15

Әйе, һәркем үзенең бозыклык дәрәҗәсе буенча аңлый шул инде.))))

№8 (821768) / 04.12.2012 19:03:42

Төртке

№7 (821766) / 04.12.2012 18:48:30

Төртке, үпкәләмә, Ләбибкә җитми барыбер. Әйтәм бит, күбрәк үз ягыңа аударгансың.Язмаңның ер почмагыннан ЭГО көлеп карап тора)))

№6 (821761) / 04.12.2012 18:34:35

Төртке!!

№5 (821759) / 04.12.2012 18:27:53

Җавап.
* * *

Сөйгәнеңне (яки булачак хатыныңны, сөяркәңне һ.б.) айлы төндә өенә озатканда, күккә ишарәләп, «Сиңа миллион йолдыз бүләк итәрием!» – дип, берүк шапырына күрмә, соңыннан бик нык үкенергә туры килмәгәе. Мәңге исеңдә тот: хатын-кыз заты туры мәгънәсендә аңлаучан.
«Сиңа миллион йолдыз бүләк итәрием!»-дигән сөйгәнеңнән (буласак ир,сөяркәң) беренче катка үз исемеңә бриллиант кашлы балдак, чәшке тун, иномарка,өч бүлмәле квартира гына яздырып тор.
* * *

Кунаклар алдында боргаланып-очынып сөйләгән хатыныңны берүк бүлдермә. Аның хәленә керә бел. Син көн буе мунча кебек эссе кухняда пешеренеп эшерелгәндә, «җәһәт кенә» матурлык салонына ни өчен генә барып кайтты соң ул – үзен күрсәтү өчен бит!

Шешәдәшләре янында сөяркәләре хакында мактанган иреңне бүлдермә.Аңа да бераз хыялланырга ярый ич!
* * *

«Балаларның берсе дә минеке түгел бугай...» дип уйлама. Әгәр шулай уйлыйсың икән, димәк, хатының да үзеңнеке түгел.

Иреңә:”балалар коеп куйган син!”-диеп торырга онытма. Ирләр бик ышанучан.
* * *

Мужик булсаң, мужик бул – мыжык булма.

Баба булсаң, ёба бул!
* * *

«Туйдым синнән, җирбит! Син кабахәт белән бер минут та яшәмим. Хәзер үк әниләргә кайтып китәм!» – дип, хатының бик яман тузына икән, син сөенгәнеңне сиздермәскә тырыш. Аның әле кире уйлавы да бар.

“Аерылам!”-дигән ирнең чемоданына трусигын булса да салырга онытма.

* * *

Беркайчан да өеңә соңлап кайтма. Инде кайбер сәбәпләр аркасында соңга калып кайтасың икән, берүк хатының каршында мескенләнеп, акланып маташа күрмә. Ни сәбәпле соңаруыңны хатының үзе ничек аңлата бит әле. Әүвәл аның вариантын тыңлап кара. Бәлки ул вариант синең өчен кулайдыр?!

Ирең соңга калып кайтса,сөяркәңне ул кайтканчы җибәрми тор.
* * *

Кер-мазар яисә табак-савыт юу, тузан суырту, өй җыештыру кебек көндәлек эшләрне һәрвакыт җиренә җиткереп башкар (ышкып ю, кояшка эл, сыгып киптер, ялтыратып сөрт һ.б.). Хатын-кыз чисталыкны, пөхтәлекне бик ярата бит ул.

Хатын-кыз чисталыкны ярата,шуңа күрә тузган “чүпрәк”не дә еш алмаштыра.
* * *

Беркайчан да шыңшыма. Хатының сине болай да эт җан дип тиргәргә генә тора.

Ирең шыңшый башлаган икән,я ашарга бирергә оныткансың,я муенчагы кыса башлаган.
* * *

Кырын эш кырык елдан соң гына беленә икән дип, мәкальне үзеңчә аңлап, шуңа сөенеп, алтмышың тулгач та этлек эшләргә чыгып чапма. Кем белә, син бәлки йөз яшьнең аргы ягына чыгып та шактый гомер кичерерсең әле.

Кырын эш тугыз айдан дөньяга чыга,әмма күп ирләр аны үлгәнче дә белми.
* * *
Яраткан хатыныңа гелән-гел «күбәләгем-түгәрәгем» дип җырлап торма, көннәрдән бер көнне күбәләк кебек очып яисә, тәмам түгәрәкләнеп, тәгәрәп китүе ихтимал.

Ирең “Күбәләгем”не җырлый башласа,сагаерга онытма, төнге күбәләкләр арасында сине күрмәде микән?
* * *

Күрше хатыны – шәп, ләкин синең хатының тагы да шәбрәк. Моны мин әйтәм – синең күршең.

Якын дип күрше иргә йөрмә,үз ирең белән очрашуың бар.
* * *

«Мин көн саен аякларымны хатынымнан юдыртам», – дип, дустына әйтә икән бер ир. Аның сүзләрен ишетеп торган хатыны: «Әле синең икенче хатының да бармыни?» – дип чәчрәп, ире янына килеп баскан ди. Әйтер сүзем шул: мактансаң, өй артына кеше-кара югында чыгып мактан. Әмма анда да хатының тыңлап тормас дигән гарантия юк.

«Мин көн саен аякларымны хатынымнан юдыртам»,-дигән ирнең гадәттә кулларыннан кер порошогы исе килә.
* * *

Хатыныңа йодрык күрсәтер алдыннан җиде кат уйла, бер кат кис.

Йодрык уйната торган ир, уклау уйната белгән хатын белән гомер итәр.
* * *

Өнендә хатынын сирәк күргән – төшендә еш күрер.

Иң җүләр ир, хатыны төшендә “җаным”дип ыңгырашса,үзен күрә дип уйлаган ир.

* * *

Алтыным яисә хатыным бар дип түгел, алтындай хатыным бар дип сөенеп яшәргә язсын.

Алтыным дигән ир-аттан саклан. Бу сараннан гомердә дә алтын зәркәннәр күрмәссең.
* * *

Бик каты гаепле булсаң да, хатыныңның күзләренә тутырып кара. Фотосурәтнең моңарчы беркемгә дә сукканы юк әле.

Хатын-кызның гонаһысыннан берәр әйбер кызара торган булса ,җирдә бүтән төс булмас иде.
* * *

Ат менәргә иренгән ир ерак китә алмас.

Хатын-кызга ат өстенә менгән ир кирәк түгел дип аңларга кирәк..
* * *

Хатын-кызны бүрәнәгә тиңләгән ир-атның үз йорты булмас.

Хатын-кызны бүрәнәгә тиңләгән ир-аттан хатын-кыз чүпрәк ясый.
* * *

Сөям дип сөянне кочакламыйлар. Гәрчә каенны «ялгыш» кочаклаучылар бар.

Хатын-кызны каен,тал,сөял кебек агачка тиңләгән ирләр,яши башлагач аны юна башлыйлар.
* * *

«Мин – трактор, хатын – арба», – дисеңме? Алай өздереп әйтмәле син. Хатын-кыз дигәнең техниканы иярләргә бик маһир ул хәзер.

«Мин – трактор!», дигәнгә чыксаң ,трактор йөртерсең.Трактористның хәлен үзең беләсең.
• * *

Егет кешегә җитмеш төрле һөнәр дә аз, диләр. Дөрес түгел. Миңа хәтта бер һөнәр дә күп булып күренә.

Хатын-кызга бер һөнәр белгән ир дә җитә,әгәр дә ул һөнәр-акча эшләү һөнәре булса!

№4 (821752) / 04.12.2012 16:55:09

Мансур. Оренбур., юк, Ләбиб кебек язу безнең кулдан килмәс дип куркам))))Бу тема буенча сарык та исән, бүре дә тук булырлык талант һәрбер кешедә була алмый, чөнки ир-хатын, гаилә мәсьәләсендә күпчелек үз ягын гына кайгыртыр иде.)))
Ләбибкә көчле алкышлар!

№3 (821748) / 04.12.2012 16:23:35

Мансур өчен
Хатын-кызның яшәү рәвешендә иргә мөнәсәбәте кырыкка төрләнә (А.Г.)
Хатын-кыз ире "матурым" дигән саен матурлана, "йомшагым" дигән саен йомшара, "акыллым" дигән саен акыллы булып кылана...
Хатыннар ирләре турында нинди әшәкелек уйласалар, шуңардан чыгып тавыш чыгара алалар.
Ирләр үзләренең "этлекләрен" яшергәндә бигрәк мескен кыяфәткә керәләр... Бигрәк жәл шулчакта.

№2 (821742) / 04.12.2012 14:03:03

Шул ук темаларга киңәшләрнге хатын-кыз авызыннан ишетеп күрәсе иде...
А-у, сез байтак бит монда, ханым-туташлар...