• 17.04 Премьера! "Ак чәчәкләр кебек..." (12+), Кариев театры , 18:00
  • 24.04 Ришат Төхвәтуллин. Уникс. 17:00
  • 25.04-27.04 Алтын Казан. ТАГТОиБ им. М.Джалиля. 18:00
  • 26.04 "Печән базары" (12+), Кариев театры, 18:30
  • 27.04 "Зәйтүнәкәй" (12+), Кариев театры, 18:30
  • 06.05 "Кайнар" концерт (6+), Болгар радиосы, 18.30 сәг.
  • 15.05 Бертуган Сафроновларның фантастик тамашасы. Татнефть Арена. 14:00
Бүген кемнәр туган
  • 17 Апрель
  • Бату Мөлеков (1928-1999) - композитор
  • Продаю комнату в коммунальной квартире, которая расположена по адресу: Казань, пр-т Ибрагимова, 37. Общ. площадью 13 кв.м.На 2/5эт. Входная дверь в комнату металлическая, пластиковые окна, на полу ламинат.Кухня, туалет, душ в коридоре с отдельным входом. В квартире сделан косметический ремонт.Доброжелательные соседи. Месторасположение комнаты очень удобная , развитая инфраструктура, всё в шаговой доступности(магазины,школы,аптеки). Во дворе детские сады, детская площадка, парковка своя. Отличная транспортная развязка, откуда можно добраться до любой точки Казани. Метро "Яшьлек" в 5 минутах пешим ходом. Автобусная остановка рядом. Парк Победы рядом. ТЦ Парк Хаус, Тандем, ДК Химиков, московский рынок всё в шаговой доступности.Тел.89274000105
  • Зеленодольский районы Большие кургузи 20 сутый жир арендага бирэм.шулай УК ялгыз яки Бер кызы булган моселман хатын кызы кирэк .ойдэ торырга 89600696970
  • Сниму гостинку или 1 комнатную квартиру в советском или приволжском районе,до 15т всё включено.89274234089
  • Требуются стропальщик и разнорабочий. Актаныш. Тел. 89376209888
  • Братьев Касимовых 22/7 (рынок мавлютова) адресы буенча урнашкан булмэгэ, иптэшкэ бер ир-егет кертэм. 89274433797.
  • Исэнмесез! Май башы май азакларын да 2 бэлмэле фатир снимать итер идем центр да Актаныш, семья балалар белэн. Желательно стиральная машина. Чистоту и своевременную оплату обещаем!!! 89509461699
  • Актаныш районында агач йорт сатыла. Торырлык, яхшы хәлдә. Арзан бәядән. 89372979649
  • Әле һаман шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны белмисезме? Бу хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 7 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
  • романовский сарыклар сатыла .срочно тел 89050220598
  • Зур телевизор сатыла.Күрсәтүе яхшы.3000 сум.тел.89172337131

 
 

 
Архив
 

               

13.04.2012 Дин

Татарстанның элеккеге мөфтие Госман Исхакый Кувейтка дәүләт эшлеклесе булып китә

Татарстанның элеккеге мөфтие Госман Исхакый Кувейт дәүләтенең диннәр эшләре буенча министр киңәшчесе итеп билгеләнгән.

Бу турыда Госман хәзрәт үзе KazanWeek сайтына әйткән. “Мин 15 көннән Казаннан Кувейтка очам”, - дип белдергән ул.

Сез бу турыда ниләр уйлыйсыз? Фикерләрегез белән уртаклашыгыз.

 

 

 

 

 

 


 

 


---
Матбугат.ру
№ --- | 13.04.2012
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№30 (802858) / 16.04.2012 18:28:35

Госманны мактаган кеше, ул аның гәләмәтләрен белми.Белмәгәч авызыңны җавып торырга кирәк.!

№29 (802772) / 16.04.2012 09:30:12

Бик файдалы, Димщк Госман хззрзтнең моңа кадәр алып барган эшен таныйлар, күрәләр һзм хуплыйлар. Нигә аңа Татарстанда калып, мондагы начак-гайбәтләрне күтәре ятарга. Аннан соэ үзең һәм бөтен халык белән төзегәнне дингә килгән очраклы Фәизләрдән таркатканны карап тору да авыр бит аңа,.Ул киң күңелле, йомшак күңелле кеше , шәхес иде

№28 (802696) / 15.04.2012 13:14:53

Дин әһеленә мөнәсәбәт аның кем яклы булуына карап формалаша. Ул Путин яклы булса - әйбәт мулла санала.

№27 (802567) / 14.04.2012 12:31:24

бэдбэхет, син шахматтан ерак кеше бугай. шахмат уйнасаң берериең,пешканың фирзә була алганын - вакыт җиткәч.

№26 (802499) / 13.04.2012 21:21:40

узе, аптырап утырма монда, бер "өч" хәрефле, урысча "өч" хәреф язган иде, шуны админның сихерле таягы юк итте, №1 шул иде!!!

№25 (802496) / 13.04.2012 21:14:58

Рим,бик тэ дорес эйтэсен

№24 (802490) / 13.04.2012 21:00:42

Авыл карты, Фәизов үзе үк әйтте бит "мәчет салу вакыты бетте, дингә өндәүгә игтибар бирәбез" дип. Госман хәзрәт вакытында мәчетләр күп салынды. Дәгвәт бүлегендә Фәиз хәзрәт утыра иде. Ул вакытта ни карагандыр. ДУМ бинасына Госман вакытында бернинди тоткарлыксыз кереп була иде, син хәзер кереп кара. И акчаны ничек бүлгәнен сорап кара.
Госман хәзрәтнең русча чыгыш ясаганын хәтерләмим. Фәиз хәзрәтнең еллык эшчәнегенә нәтиҗәләре урыс телендә . Халыкка түгел Мәскәүгә отчет биргән кебек.http://www.youtube.com/watch?v=Spq-7nfb3h0

№23 (802488) / 13.04.2012 20:50:57

Рузия,сина нэрсэсе белэн ошамады №1нен фикере?Кайсы урында курден сугену сузен?

№22 (802480) / 13.04.2012 20:30:57

моннан 7-8 ел элек ДУМга сугылган идем.
элек мэгариф министрлыгында булек модире булып эшлэгэн танышым монда булек модире
нишлэп утырасын дим.
калган акчаны булеп утырам район саен 40-50 мен ди. ураза чоры авыз ачтыру очен
шуны да альмыйлар ди.
алдылар микэн?
белмим. безнен районда ишетелмэде

№21 (802478) / 13.04.2012 20:19:29

Дин хэзер власть хэм акча, сатлыкжаннар утыра ДУМда, алар динне кайгыртмый, узлэренен арт ягын хэм тамагын гына кайгырта, куарга барысын да артларына суга-суга

№20 (802476) / 13.04.2012 20:14:53

Ни әйтсәң дә, котоликларда яхшырак, папа сайлаганда, кардиналлар үзләре генә калалар да, анда ни булганын башкалар белми... Ни дисәң дә алар диниләр, ә мондагылар кебек, дин янында йөрүчеләр түгел...

№19 (802474) / 13.04.2012 20:10:56

Шулай шул, Фэиз пешка и только! Ишетсен бу сузлэрне, ул никто, ул пешка хэм ана юл ябык моселман оммэтенэ.

№18 (802473) / 13.04.2012 20:07:44

нишлэсен инде фэез мескен.
ул бит только исполнчющий

№17 (802469) / 13.04.2012 19:35:34

Коттеджны хэзер барысы да сала, мулла гына аннан калмас, мулла кеше тугел чтоли? Э Фэиз ул узен берэу дэ яратмаганын белэ торып кэнэфиенэ ябышкан, ул нарывается на неприятность похоже.

№16 (802466) / 13.04.2012 19:30:39

Мэчетлэр салганын белмим. но коттеждларны бик куп салды.
Аны куптэннэн Кувейтта дип белэм.

№15 (802463) / 13.04.2012 19:19:33

үчле кеше түгел ул Госман,зря син алай әйтәсең Бэдбэхет.

№14 (802454) / 13.04.2012 19:04:40

Госман вакытында хотябы ситуация нормально иде, хэзер Фэиз бер яктан куркка, башкаларны ваххабилыкта гаепли, каршы эйтэ алмагач, аны яратмыйлар, ана каршы козни строят калганнар, ул хаман ябшкан кэнэфиенэ, пычраклык!!!!!!!!! Э Госман уз дэулэтенэ ярамагач башкалар ике куллап ала аны, чонки башы эшли. Эле ул безнекелэргэ узенекен курсэтэчэк, уч итэчэк Фэиз бандасына

№13 (802451) / 13.04.2012 18:51:40

нормаль язылган техт. ние белән ошамады? ник сөртәсең? нинди криминел таптың? артыкка китмә инде, чистартам дигәч тә.

№12 (802421) / 13.04.2012 13:35:41

Кувейтта да диндарлар белән напряжёнка күрәсең инде...

№11 (802420) / 13.04.2012 13:24:34

белдем, рәхмәт әдрис!
авылдан бит,белеп бетермим.

№10 (802419) / 13.04.2012 13:09:36

южный, просрект победы

№9 (802417) / 13.04.2012 12:52:32

ашан каю тирәдә ул?

№8 (802405) / 13.04.2012 11:49:47

1. бу "хәбәргә" инде бер ел
2. кичә госман хәзрәтне ашанда күрдем)

№7 (802397) / 13.04.2012 11:28:18

Иркә,авыл җирләрендә мәчетләр халык акчасына һәм колхозлар хисабына(барыбер халыкныкы инде)салынды.Ниндидер нәзәрәтләрдән бер тиен дә кермәде.Моны любой авывлның любой кешесе әйтә ала.

№6 (802394) / 13.04.2012 11:15:16

"Татар татарның башын ашар" шушы була инде.

№5 (802390) / 13.04.2012 11:03:11

№1не сөртеп атарга тәкъдим итәм. Күп кешеләр укый торган сайтта андый комментларга бүтән урын булмасын иде.Сүгенер өчен бәдрәф бар, чүплек һ.б.
Ә Госман Исхаков китүе... Татарстанда ислам дине ул бар чагында да чәчәк атмады, аннан башка да хәлләр үзгәрер дип үз-үземне өметләндермим. Гомумән, мөфтиләр, имамнар берсе дә Аллаһның җирдәге наместниклары да, кешеләр белән Аллаһ арасында арадашчылар да, фәрештәләр дә түгел. Алар безнең кебек үк гади кешеләр. Аларга да, безнең барыбызга хас булган кебек үк, җылы урын эзләү хас.

№4 (802389) / 13.04.2012 10:59:59

Бу язма - провокация. Госман хәзрәт беркая да бармый. Ул Казанда Коръән ятлау үзәген төзеп ята. Тиздән аны эшләтеп җибәрмәкче була. Белер-белмәс сафсата сатмагыз.Хөрмәтле кешене рәнҗетмәгез.

№3 (802387) / 13.04.2012 10:53:21

Илхам,
кеше нәрсә тели, шуны эшли ала.Бу сораулар урынсыз һәм Конституциягә каршы килә.
Сорауны икенче төрле куярга була. Госман хәзрәт китүе безгә файдамы яки зыянмы??? 

№2 (802385) / 13.04.2012 10:50:53

№1 сүгенмә. Ник аптырыйсың. Бик аңлашыла. Син мәчетләрне нинди акчага салынды дип беләсең???Хәзер шул мәчетләрне кеше белән ничек тутырырга икәне буенча киңәшчеләр кирәк.

№1 (802384) / 13.04.2012 10:48:05

Бу турыда Матбугатта яздым. Госманны вакытында яклаучылар эйтегез - бу кеше дорес эшлиме Кувейтка китеп. Нигэ Татарстанда гына яшэп ятмый. Эле дэрэжэле урында эшлэмэу Татарстанда яшэмэугэ сэбэп була алмый Халык алдында шулай ук абруе зур иде - укытсын балаларга дин сабаклары. Ана акча кирэк тугел, байлыгы эллэ ничэ буынына житэрлек. Бэйлэнэ башласалар халык яклар иде, бэлки, Рамилне яклаган кебек (лаек булса)

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar