• 05.10-22.10 2021-2022 хоккей сезоны. Татнефть Арена
  • 17.10 "Корт", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 22.10 Премьера! "Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 23.10 Рөстәм Вәлиевнең тууына 60 ел. Искә алу концерты. Филармония. 17.30
  • 23.10-24.10 Премьера! "Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 27.10 "Мио, минем Мио", 6+, Кариев театры, 18:00
  • 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 10.11 Валерий Меладзе. Татнефть Арена. 19:00
  • 20.11-24.11 Гүзәл Уразова һәм Илдар Хәкимов. КСК "Уникс"
  • 26.11 Данир Сабиров. Ике юбилей. Моноспектакль. КСК "Уникс". 18:30
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. Фәрештә түгел. КСК "Уникс"
  • 18.12 Татар җыры. «Казань Экспо», И.Шакиров ис. концертлар залы. 17:00
Бүген кемнәр туган
  • 17 Октябрь
  • Әхмәт Саттар (1939-2018) - язучы
  • Роза Туфитуллова - журналист
  • Лидия Әхмәтова - җырчы
  • Рәшидә Җиһаншина (1917-2003) - актриса
  • Гали Хуҗи (1912-1966) - шагыйрь
  • Илгиз Гайнуллин - көрәшче
  • Альбина Шаһиморатова - опера җырчысы
  • Үзебезнең умарталыктан бик тәмле, яхшы сыйфатлы бал сатыла. 3л - 1300 сум. Күпләп алучыларга, бәясе килешү буенча. Шулай ук кәрәзле бал да бар. 89625497103
  • В Казани на улице Сахарова ищем девушек (девушку) на подселение в зал в двухкомнатную квартиру 89923389181
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Детскому саду N 292 ново-савиновский район, требуется музыкальный руководитель на 1,5 стаки
  • Сниму 1 ком.квартиру в Советском , Вахит.р-не.Со всеми удобствами,платежоспособная, чистоту гарантирую.Сама работаю, татарка 47 лет.Убедительная просьба прошу риелторов не беспокоить, сниму только от собственника.Тел.89870673548 Гульфиза.
  • Сниму квартиру до 18-19 все включено, татарка, работаю, без вп, тишину, чистоту и своевременную оплату гарантирую, писать WhatsApp +79961212519, риелторов прошу не беспокоить.
  • Продаю натуральный цветочный МЕД со своей пасеки 1л-500руб т.89503210410
  • Әле һаман шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны белмисезме? Бу хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 8 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
  • диван-книжка сатыла. аксыл-көрән төстә.8 мең. яхшы хәлдә. казан. тулырак мәгълүмат ватсап аша. 89047619147
 
 

 
Архив
 
30.03.2012 Җәмгыять

Хәләл кафедагы «хәләл» фахишәләр

Тормышта хәзер ак белән кара бергә кушылып-катнашып бетеп бара. Әнә Мәскәүдә муллалар җыены үткән чакта, кунакханәдә яшәүче дин әһелләренә шалтыратып, «кызлар» тәкъдим иткәннәр. Бер шалтыратканнар, ике шалтыратканнар. Хәзрәтләрнең җавабы бер: «Бу безгә хәрам!» Шуннан соң тагын бер кат шалтыратып хәбәр иткәннәр, имеш: «Бездә кызларның хәләлләре дә бар!»

Бу хәл көлке булып тоелса да, мөселманнар күпләп җыела торган урыннарга да әшәкелек үтеп керә кебек. Бер районга баргач, ишетеп кайттым: «Безнең фәлән мәчеткә төнлә кызлар алып киләләр». Әлифне таяк дип тә белмәгәннәрнең үзләрен аклап, дини кешеләрне пычратырга тырышуымы, әллә чынлап та борчылып әйтүләреме, белмәссең. Аллаһы Тәгаләгә буйсынган кешенең андый әшәкелеккә баруы бик шикле. Әмма шундый тәртип-әхлак хөкем сөргән урыннарны пычратырга маташучылар да бар.

 

Беркөнне кичке тугызларда хатыным белән бер хәләл кафеда романтик очрашу үткәрдек. Дөньялар матур, ашлары тәмле! Кеше күп булмаса да, ун минутлап чиратта торырга һәм шул тирә заказны көтәргә туры килде.

 

Көткән арада башкаларны да күзәттек. Яныбызда «җиңелчәрәк» кенә киенгән, «яхшы» гына бизәнгән өч кыз ашап утыра. Үзара артык сөйләшмиләр. Башта аларны «җилле кызлар» дип уйламаган идем. Кыска итәк, челтәрле кара оек, биек үкчәле туфли, күн куртканы кем кимәс. Әмма үз-үзләрен тотышлары әллә каян күзгә ташлана. Киенүләренә, үзләрен артык иркен тотуларына игътибар итмичә калу мөмкин түгел. Ниндидер бер униформадан киенгән кебек. Өчесенең берсе ашамыйча, урындыкка яннары белән сөялеп, кафедагыларны күзәтеп утырды. Яннарына башка өстәлдән бер егет күчеп утыргач та, боларның «төнге күбәләкләр» икәненә ышанып җитмәдем әле. Танышлардыр, бергә укыйлардыр, бәлки. Әмма «танышлар»ның, көлешеп, әңгәмә корып утыру урынына, бер-ике сүз пышылдашудан артык китмәде. Әллә үз ризыкларыннан өлеш чыгарырга теләп, әллә башка төрле бер киная белән русчалап: «Будешь?» – дип сорап куйдылар. Шуннан соң ашап та бетермичә, чыгып киттеләр. Бер машинага утыртып китүләрен күргәч, әлеге шигем рас килде дисәм дә була.

 

Бу эпизодны күңел дәфтәренә теркәп куйдык та романтик кичәне дәвам иттек. Тик күңелнең бер кыры кителгән кебек булды. Төптән уйлап карыйсың да сискәнеп китәсең. Мөселман кафеларын мөселманнар гына түгел, башка диндәгеләр дә үз иткәнен беләбез. Бик хуп күренеш анысы. Ашау тәмле, урын ямьле. Фахишәләр дә үз иткәч, хәләл кафеларның дәрәҗәсе бермә-бер артыр инде. Берәрсе белән төн уздырырга җыенучылар да шушында җыелыр...

 

Ярый әле хәләл кафеларга спиртлы эчемлекләр алып килү тыелган. Булгач булгач, кием ягыннан да ниндидер кысалар булырга тиештер. Әгәр бу мәсьәләне контрольдә тотмасак, хәләл кафеларның хәрамнарыннан бернинди аермасы да калмас! Акрынлап спиртлы эчемлекләрен ташучылар да табылырга мөмкин.


Рифат СӘЛАХ
Шәһри Казан
№ |
Шәһри Казан печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№81 (903643) / 21.02.2015 18:14:16

тубэннэн тормышнын тобеннэн кутэрелдек

№80 (800662) / 01.04.2012 01:27:06

узеннен чын исеменне дэ расшифруй.

№79 (800641) / 31.03.2012 22:18:24

монда икенче кеше утыра хамланып.

№78 (800639) / 31.03.2012 21:23:05

Илхам бер икейоз гр ны жибэр,сразу илхам килэ.Сузлэр кубэя,жырлыйсылар килеп китэ.Саратский яшел гармун,комеш кынгыраулары.....

№77 (800638) / 31.03.2012 21:03:48

Ил + хам. Ил -ләм, ләпек, хам-хам.Чырайга ләпек бәрүче хам.

№76 (800637) / 31.03.2012 20:50:23

Илхам,кунеленэ якын алма,ничек бар -шулай дэвам ит.Эт орер -буре йорер.

№75 (800613) / 31.03.2012 16:36:25

Хәзерге яшьләргә рәхәт ул.Тишек.ру дан чыгалар да,мәптәпкә керәләр.Мәптәптән чыгалар да яңадан тишек.ру га керәләр.

№74 (800611) / 31.03.2012 16:25:15

Сэвит дипломнары балалар,жулэр тугел,эшлэргэ ярый шикелле генэ иде бит ул.Шулай булырлыкны гына укыттылар.

№73 (800610) / 31.03.2012 16:24:07

Үзеннән яхшыраклар уза башласа,иркә затсыз телләнә башлый.Ул җиңдем дип уйлый,ә мәгънәле кеше юл куеп,дәшми кала белә.

№72 (800609) / 31.03.2012 16:22:36

әптикә эшеннән ерак булган кебек,иркә синең секретарь эшеннән ерак булуың күренә.

№71 (800598) / 31.03.2012 13:28:43

Ильхам, №23 икесе бер кеше.

№70 (800596) / 31.03.2012 12:46:14

Илхам !

№69 (800593) / 31.03.2012 12:19:25

№23, рэхмэт жылы сузлэрен очен. Эйе, мин инде 14 ел бер житэкче белэн кулга кул тотынып эшлибез. Иркэ кебеклэр нинди генэ яла ягарга, мыскыллы колэргэ тырышсалар да мин уз эшемне яратам. Колледж хэм ике институт бетердем, эшемдэ мине яраталар хэм хормэт итэлэр. Якыннан мине белгэннэр, минем турыда бер начар суз дэ эйтмэс. Ислам динен хормэт итэм, уз арт якларын белмичэ кеше тикшеручелэрне женем сойми. Бутэн бу темага кагылырга жыенмыйм. Но узен эллэ кемнэргэ санаучыларга дэшми калмаячакмын.

№68 (800591) / 31.03.2012 11:16:27

кем бу, 

мин дә шулай дим шул. Кеше үзен бәхетле сизә икән, шуннан әһәмиятлесе юк.Просто без бит үз күзлегебездән чыгып фикер йөртергә өйрәнгән. Просто һәркем үз бәхетен табарга хаклы.Под каблукоммы, без каблукамы...))))

Мин просто ул хатынга ни өчен бәйләнәм, үзәккә үтте минем шәхескә бәйләнеп, минем шәхескә карата авызындагы сүзе әнчек этләр ләңгелдәве кебек.Шуңа күрә үз урынына утыртасым килми. Миңа кагылмаса, мине кемнең кем белән якынлык кылуы кызыксындырмый.

Шунлыктан минем сүз сезгә кагылмый. Хатыныгыз кибеткә йөрми икән, димәк, кадерен беләсез. Мине кибеткә йөртми торган ирем булса, сөенер идем әле))))Минем үземә күп кирәк түгел. Улым хәзер әйбәт ашый, күп кирәк булганда аның үзен алып чыгам.Элек кайтып кергәндә сөт, су кирәкмиме дип кенә сорый иде. Хәзер песок, май, суган, он кирәмиме дип тә сорый))))Шулай булгач, улым хатынша буламы инде. Ул үзенә ашарга аоып кайта.

№67 (800590) / 31.03.2012 10:26:47

Иркә ханым...
җаны теләгән елан ите ашаган , ди халык..На вкус и цвет товрища нет, ди урыс туганнарыбыз..
Бәлки шулай кирәктер, кеше үзен бәхетле итеп тойгач.Димәк ул бәхетле..Кешенең кешедә эше юк..без барыбызда кемгәдер яктан карап торырга кызганыч..Бай кеше ярлыга,ярлы бай кешегә..Өйдә эт белән мәче кебек яшәп, балта - пычак белән сугышып кеше алдында театр куючы парларда бар..баргына түгел бик күп.. Әле андыйлар кеше алдында бер театр "высший проба" куялар.Менә аларга карап тору кызганыч кына түгел .. косасы килә..

№66 (800588) / 31.03.2012 08:55:59

Кем бу, мин бер кемне дә гаепләргә җыенмыйм. Кабатлап әйтәм, фәхишәнең әйберсе миндә түгел, ничек тели шулай куллансын.
Мин монда нинидер чиста ислам атмосферасы булган җир булдыру турында язам. Әгәр ул юк икән: ризыклырның хәләл дип язылган гына икәнен беләбез, атмосферасы да булмагач, хәләл кафе дип язу этичномы????Хәтта законга сыямы?
Кичә бинесонлайда антимонопольный комитетның бер аптека вывескасына 24 сәгать дип язган өчен 30 меңгә штрафлаган, эш арбитраж судында дип язган иде. Фактический мин дә судка бирә алам, сез белдерүдә хәләл дип язгансыз икән, сез ничек моны раслый аласыз??? Мин дә чын-чынлап судка бирә алам.

Әмма бит эшнең иң кызыгы шунда, бу хәләл сертификатларын уйлап чыгарган кешеләрнең үз эше үк. Сертификатка дип килсеннәр генә, килгәч пичәтне сугабыз, акча түләсеннәр генә. Бу ялган юлы белән акча эшләү генә.

Әле тагын кызык позиция ишеттем. Имеш хәләл дип язылсын гына, хәләл булмаса гөнаһысы өчен Ходай каршында язган кеше җавап бирәчәкләр.Натураль зомби!!!!
Бу ислам позициясе түгел! Бу мөселманнарны үз мәнфәгатьләрендә теләсә ничек кулланып була дигән сектантлар позициясе.
Шунлыктан ул хәләл дигән язулар куюны чын дөреслеккә туры килү өстендә эшләргә кирәк.

Болай кеше алдап бизнес ясап яталар. Һәртөр акча моральгә сыя дигән чорны уздык.Сез Аллаһы каршында да курыкмагач, властька коррупционерлар дип ничек претензия бирә аласыз.Балык баштан чери дип бик җиңел котылмакчыгыз. Юк, иң беренче корсагыннан чери!!!! Властьны ашатучылардан чери!!! халык башта үзен-үзе коррупциядән арындырмыйча, власть коррупциясе бетмәячәк.

№65 (800587) / 31.03.2012 08:36:37

Эллэ сез ботен моселман кызлары да саф кызлар дип белэсезме!? Егетлэр Кузлэрегезне ачыгыз, диясе килэ! Мин белгэннэр арасында да бар андыйлар! Нигэ ир-ат халкы шундый беркатлы икэн? Телэсэ кая, телэсэ кем белэн йоклап туйган кызлар егетлэрне шулай каптыралар инде ул, егетлэр!!!

№64 (800584) / 31.03.2012 08:12:40

Спрос рождает предложения.Әгәр товар кирәкмәсә, аны җитештерү булмаячак..
Уйланырлык сәбәпләр күп...
Ә беребезнең дә уйлыйсы, топ сәбәпләрен ачыклыйсы килми.Барсыда гайбәт сата, кеше сөйли , кеше тикшерә...ә артына борылып карамый..
Борчак саламы ашап кына тамак туймый.
Ә гөнаһ мәсләсенә килгәндә ансын бер Ходай үзе белә..берәү оҗмахка керәм дип көне - төне намаз укыган, изгелек эшләгән..Керә алмаган, ниндидер күрсәткечләр җитмәгән.. Ә берәүнең намаз укырга вакыты булмаган, көне төне эшләгән..Тик кемгәдер эшләгән бер изгелеге аны оҗмахка алып кергән

№63 (800583) / 31.03.2012 07:52:07

Шунлыктан каршы як үзегез нинди соң дип төртеп күрсәтә.Шулай укырга кирәк өченче җөмләне

№62 (800582) / 31.03.2012 07:50:39

Күке, монда миңа калса бер кеше дә мактанмый))) Бары башкалардан шуны тәлап итүче күп.Шунлыктан үзегез нинди соң дип төртеп күрсәтергә телиләр.

Мәҗбүрилеккә омтылуның сәбәбе бар. Зәкатьне законлаштыра башлыйлар аннары. Шулхәтле кызык инде. Зәкать дәүләти налог югыйсә. Аңа башкаларны мәҗюүр итеп көрәшәсе түгел. Булган дәүләтне җимерсеннәр дә, ислам дәүләте төзеп куйсыннар.Түләрбез. Ә бит моңа аларның көче дә, теләге дә юк. Бергә бииләр хәзер.Әмма власть күрсәтәсе киләәәәә, налог җыясы килә.... Бары шул нәрсәләр. Иманлылык, кешелек 10 нчы урында.

№61 (800581) / 31.03.2012 07:43:44

Илхам, Ирек Сабиров язган шигерьнең дүрт юлын языйм әле сиңа.

Хәер,моннан кырык еллар элек
Бүтән иде безгә дә бәя.
Ни аяныч:без картайган саен,
Матур кызлар җирдә күбәя...

№60 (800573) / 30.03.2012 23:05:39

Күке,
"Иманлы,кешелекле булуың белән мактан"у өчен, аның чынлап та шулай булуы кирәк бит.)))
Кем әйтмешли, оҗмахка бик керәсе килә дә, гонахлар җибәрми.)))

№59 (800571) / 30.03.2012 22:48:12

Син ул тирәдә йөрмисеңдер кебек тоела Соры корт! Тик бер генә дә иманлы,кешелекле булуың белән мактанмыйсың.

№58 (800570) / 30.03.2012 22:43:27

Күке
\"бөтен клиентларның да иманнары урында түгел\" дию белән килешеп бетмим, бик урнында (Соры корт №3 (800440) / 30.03.2012 / 09:58) иманы гына түгел, башкасы да.)))

№57 (800567) / 30.03.2012 22:27:56

Нәрсәгә тавыш куптарасыздыр һич аңламыйм! Үзен хак мөселман дип санаган бәндә кафега килгән, һәм анда эшләүче кызның хезмәт күрсәтүеннән файдаланган!
Файдаланучылар шунда булмаса,кызлар анда тәкъдим белән кермәсләр иде!
Кафе хуҗаларына бәйләнәсе юк, бөтен клиентларның да иманнары урында түгел!
Впрочем,әзләгән кеше һәркайда табачак,шул исәптән Хәләл урыннарда да!

№56 (800559) / 30.03.2012 21:43:01

Илхам,белүемчә синең эшең җиңел дип әйтмәс идем(мода да иркә эше белән чагыштыра торган түгел).
каждый понимает по мере своей испочанности диләрме әле урыслар,а-а-а №35?

соры язган сүзләргә бу юлы ышанырга булдым. мин тоемлый алам,ялгышмаганмын.

мин картырак шул. эхх яшерәк булсаам.

чын күңлемнән яхшы теләкләр телим сиңа Илхам!

№55 (800549) / 30.03.2012 19:20:53

Фахишэ, аларнын барсыда диярлек фэхишэлеккэ узлэре телэп килгэн.Эти-энилэренен кадеренэ токереп.

№54 (800544) / 30.03.2012 18:18:33

Фахишэнен дэ кемнендер кадерле баласы булуын, тик тэрле сэбэплэр аркасында кадерсезлэнеп йэрергэ мэжбур булуын онытмасын иде Рифат эфэнде

№53 (800525) / 30.03.2012 16:43:05

колдерэсен,Биллэхи.Туктый белмисен.)))

№52 (800520) / 30.03.2012 16:31:59

Акчалыларын по высшему классу дәвалыйсың, врачлар белмәгәнне, аңламаганны. Аларга барысы ацетилсалициловая кислота мәсәлән. Нимес Байер аспирины (ягъни шул ук ацетилсалициловая кислота ) безнең ваз мерседестан ничек аерыла, шулай ук аерыла. Акчалыларга анысын бирәсең, аннан алары бик канәгать икенче тапкыр килә. Мин һәртөрле публика белән эшләргә яратам.Хамнарны гына яратмыйм. Аларга үзләреннән дә катырак хамлю да, бүтән килмиләр,ник алар белән вакытымны, нервымны бетерим.
Әмма беренче 3 ай түзәргә туры килә башта. Шул өч айда выручканы ике тапкыр арттырасың, элеккегә карата.Хуҗа синең бәяне белергә тиеш башта.Аннан соң гына можно. Шулай бервакыт бер хамка китте инде, вы здесь не будете работать, мин исә а я стараюсь чтоб вас здесь больше не было дип.
Болай любой конфликтны чишеп, басып була. Әмма ул вакытны күп ала, тынычлыкны бетерә, андыйларның йөрмәве экономически выгодныйрак. Чөнки кешеләр аңлатканны ярата, адекват кешеләр өчен вакыт та, көч тә күбрәк кала.Хам тынычландырган вакыт арасында акча килми. Ул булмаса, шул вакыт эчендә икенче кешегә хезмәт күрсәтеп була.

№51 (800515) / 30.03.2012 16:16:58

Заведующая булып эшләгәндә дә андый кайф алмаган идем эшемнән.

№50 (800513) / 30.03.2012 16:14:14

Врачлардан бер рецепт тотып киләләр. Сумма әйткәч котлары оча. Аннан котлеты от мух аерып бирәсең дә, рәхмәт әйтеп чыгып китәләр. Бераздан яңадан килеп рәхмәт әйтәләр.
так что мин рәхмәтне бик күп ишеткән, шуңа кассир дип төшеррегә омтылуың нәтиҗәсез.

Минем ныклык та шуннан килә. Миңа йөрүче кешеләр бирде миңа ныклыкны.Мин аларга, алар миңа рәхмәтле.

№49 (800512) / 30.03.2012 16:10:52

"Акрынлап спиртлы эчемлекләрен ташучылар да табылырга мөмкин."

Табылачак!Бер генә дә шик юк!

№48 (800511) / 30.03.2012 16:09:38

Белмесезләрен шул дипломлы белемлеләр ашата инде.Шуңа киттем дә аптекадан.

№47 (800510) / 30.03.2012 16:07:03

Белемсезләр күп хәзер, дөрес. Барсын да белемле дип әйтә алмыйм. Әмма дипломсыз түгелләр.

№46 (800509) / 30.03.2012 15:54:53

Хэзер эптиклэр адым саен,провизор-кассирлары да (бернинди белемсез) буа буарлык.

№45 (800505) / 30.03.2012 15:43:40

Хәзер 42 яшьтә секретарьдыр.

№44 (800504) / 30.03.2012 15:42:04

иркэгэ, сиңа юктыр бәлки))) миңа синең фикер мөһим түгел.

Мин - провизор.Кассирлар азык-төлек кибетендә. Аерма шунда.

№43 (800503) / 30.03.2012 15:31:19

син дэ язып утырасын бит-эптиктэ кассир дип..эллэ ни артыклыгы юк.

№42 (800502) / 30.03.2012 15:31:14

Ни очен бывшая? Мин эле хэзер дэ секретарь

№41 (800500) / 30.03.2012 15:29:13

Мыруда гына рәхәтләнеп ирләр белән аралашып утыра алам. Реалда 10-15 минут нидер турында сөйләшкәннән соң күтәрелеп карасый да, уже миннән нидер көткән караш күрәм дә, куркып калып, ябылып куям)))Ялгызлыкның сәбәбе шул бугай))))

№40 (800499) / 30.03.2012 15:24:26

№37 әйе)))) миңа кагылмый))))) Мин үзем куркам алардан))))))
Ирләр игътибарыннан ятим булганым юк.

№39 (800498) / 30.03.2012 15:22:13

Соры, ул туйдырды тәмам, акыллы булса, үз авызы белән үзенең бывшая секрет---а икәнен язып утырмас иде.
Клин-клином гына була алганы аңлашылды күптән. Болай минем прием түгел иде, кирәк икәнен аңлый башладым.

№38 (800497) / 30.03.2012 15:21:42

Мэрхум Евдокимов сойлэгэндэ "Судьба" дип эйтергэ ярата иде, язмыштыр инде...

№37 (800496) / 30.03.2012 15:11:47

Сез бик акыллы ханым. Нишлэп сон ялгыз?Да,ирлэр курка шул акыллы хатыннардан.(но бу Иркэгэ кагылмый)

№36 (800495) / 30.03.2012 15:10:42

Иркә
 Бер начальникнын ишек тобен саклап утырган җирендә, реалда очрашып, аралаштым Илһам белән. Реалда, бик чибәр, акыллы, үткер хатын!!! Кешелеклеге һәм интелекты, тагы 4-5 хатынга җитәр иде... Аңа ябышырга түгел, аның белән дуслашырга гына кирәк.))) Башкача, оттырасың гына.)))

№35 (800494) / 30.03.2012 15:10:27

а-а-а бывшая секр----амыни????

№34 (800491) / 30.03.2012 14:53:49

№23, Мн 42 яшьлек ялгыз хатын (Г. Ибрагимов эйткэн кебек "Без тубэннэн тормышнын тобеннэн кутэрелдек") Куп еллар буе бер начальникнын ишек тобен саклап утыру дэверендэ куп торле кешелэр белэн аралашып тэжрибэ куп тупланды.

№33 (800490) / 30.03.2012 14:51:50

ул №23, 

хатын-кыз))) Ирләр исеме алу нидер турында сөйлиме???Алайса туйдырды миңа бәйләнеп, мин дә ябышыйм әле аңа....Иркә

№32 (800489) / 30.03.2012 14:47:08

Ул Илхам мина да ошый-дорес фикерлэре белэн.Илхам син ир кеше тугелмени?

№31 (800487) / 30.03.2012 14:40:26

Гаделша, 
вәт димәк хиҗапны гомумән төшереп калдырабыз.
Менә Коръән өзеген табып китерегез әле зинһар. Аннан сөйләшәбез. Сектант дигәндә, без бит кемнеңдер сүзен закон итеп алу турында сөйлибез. Миңа Коръән үзе генә закон, аның трактовкалары түгел, яки үземнең трактовкам)))))
Хәтеремдә анда күкрәкләрегезне каплагыз дигән. Өзек китерсәгез предметно сөйләшәбез.

№30 (800480) / 30.03.2012 14:22:54

Бер нэрсэне эйтергэ онытканмын - татар яулыгын да матур итеп, чэчлэрне капларлык итеп бэйлэмилэр бит хэзер... баш тубэсенэ чоеп куялар да, муен да ачык, кукрэк тэ ачык, чэчлэр дэ аннан-моннан тырпаеп тора... Минем эби кукрэкчэ киеп йори иде. Хэзерге ханымнарда бармы ул эйбер?

№29 (800478) / 30.03.2012 14:14:16

Иркә, Хижап мэсьэлэсенэ килгэндэ. Анын турында Коръэндэ эйтелгэнме, юкмы, белмим, лэкин Коръэндэ шунысы эйтелгэн: Ислам буенча хатын-кыз чит-ятларга бите, белэзектэн аста кулы, тубыктан аста аякларыннан башка бер жирен дэ курсэтергэ тиеш тугел. Безнен традицион татар яулыклары, кызганычка, бу талэплэрне канэгатьлэндерэ алмый. Бердэнбер чара булып, телибезме, юкмы, хижап кала. Тагын бер кат кабатлыйм. Мин хижап беркэнергэ телэмим, чэчлэремне яшерэсем килми дигэн суз ул эле Исламда шулай ярый дигэн суз тугел. Суз бит монда узлэрен этник моселман дип йоручелэрнен гамэллэре турында тугел, Исламда ничек булырга тиешлеге турында. Мине анларсыз дип уйлыйм.
Соры кортка нидер эйту файдасыз бугай. Ул монда шайтаннын узеннэн арттырып, кеше бутап утыра, Аллах анын иманын ныгытсын да, рэхмэтен жибэреп, хак юлга кундерсен иде!

№28 (800476) / 30.03.2012 13:21:51

сектада булмаган,5вакыт фарыз намазын укымаган, Соры корт кына бар бит!

№27 (800473) / 30.03.2012 13:00:30

Соң, сайтта сектантлардан башка мөселманнар булмагач, кая барасың? )))

№26 (800472) / 30.03.2012 12:48:42

Соры))) не перегибай.))) Медицинаны тыймаган. Көнбатышта кайчандыр Абугалисинаның («Китаб ал-Канун фи-т-тибб») латинга тәрҗемә итеп күп тапкырлар басылган.Бу китапта беренчеләрдән булып авыруның бик вак тәнчекләр китереп чыгарганын, оспаның йогышлы булуын (оныттым татарчасын), холера белән чума аерым авыру икәнен белгән, проказаны ачыклаган.

Син сектантлар турында сөйлисең, ә мин ислам турында

№25 (800470) / 30.03.2012 12:33:16

№24))) на вкус и цвет товарищей нет. Ал хатын итеп)))) алай бик ошагач. Мин риза))))Иркә

№24 (800469) / 30.03.2012 12:30:13

Хәләл ризык кыйммәт.Гади халыкның күбесе,андый кафеларга йөрми.
Үзен баерак кеше дип хис иткән кеше,аларның клиентлары.
Фәхишәләр,бер нәрсәләре белән тоядыр,кая күбрәк акча эшләргә була.

Ышанмасагыз,әзербәйҗан кафеларына кереп карагыз.Кайсыбер көннәрдә,кара халык-гел ирләр утыра.Бу кафе безнең янда, шуннан чыгып әйтәм.

№23 (800468) / 30.03.2012 12:27:00

акыллы сүзләрең өчен (№№12,13)дә яратам үзеңне!
Илхамны иркә белән чагыштырам(хоя бу чагыштыру урынсыз - категорияләр бер түгел). Илхам бииик күпкә акыллы,тормышта кайнаган,тормышны үз җилкәсендә тартучы,төрле кешеләр,ахмагы,акыллысы, белән аралашучы һәм шул ук вакытта иелми бөгелми,өметен югалтмаган,үз көченә ышанган хатын итеп күзаллыйм.
илхам!

№22 (800467) / 30.03.2012 12:15:50

Бусы \"хәләл\" егетнең \"харам\" кафеда йөрүе турында))))
http://shahrikazan.com/tt/component/k2/item/1035-tatar-diskәt&#

№21 (800466) / 30.03.2012 12:11:45

Муллаларнын "бездэ кызларнын хэлэллэре дэ бар" дигэнен торлечэ анларга момкин. Бэлки алар хатыннарын куздэ тотып эйтэдер, моны анлавы кыен. Лэкин чыннан да, хэлэл кафеларда билгеле бер кысалар булырга тиеш. Моселманнар донья шакшысыннан туеп, ял итэргэ дип кереп утыралар. Тик анда да шундый хэлгэ тап булалар. Кафе хужалары моны исэпкэ алсын иде!

№20 (800465) / 30.03.2012 12:11:29

динилэрдэн аермалы буларак сорынын исламны пропогандалуы

№19 (800463) / 30.03.2012 12:04:46

Иркә
Бу теләгең үзе үк, Исламга антипропаганда))) Беренчедән, Ходай биргән чиргә каршы бармакчысың, икенчедән, этил спертында булмаган пртпарат бар микән, өченчедән, "чын мөселман" өшкереп-төчкереп кенә, я булмаса дога укып кына дәвалана.)))
Кыскасы, бу дөньяда яшәү үзе гонах.)))

№18 (800462) / 30.03.2012 12:01:50

Иркә, властьта кешен булмаса ыштансыз каласын. Жирнен ин кеше йорми торган урыны сина, эскизный проектны 5 тапкыр кире борачаклар. Техусловиелэр бирми жафалаячаклар х.б.

№17 (800461) / 30.03.2012 11:58:04

Илхам, 

аптека ачсам ничек булыр икән))))бу турыда уйлыйм. ислам пропагандасына өлеш кертәсем килә. Стеналарда матур каллиграфияләр))))логотипта ярым ай)))) Аннан ресторан мужыт))))
Хиҗапсыз да матур исламча киенгән фрамацевт -провизорлар)))

№16 (800460) / 30.03.2012 11:50:10

Ислам атмосферасына сусаган кеше узе ачсын хэлэл кафе. Кешене сайлап кына кертсен, супер правильный булып эшлэп карасын - аннары карабыз, ничэ кондэ аяк сузар икэн.

№15 (800459) / 30.03.2012 11:49:49

http://shahrikazan.com/tt/component/k2/item/1025-hәlәl-ka

Менә мондагысы бөтенләй!!!

№14 (800457) / 30.03.2012 11:13:31

Илхам,

ул хәләл ризык бүгенге көндә профрнация, бер үк җирдән алынган иткә хәләл марка сугалар.Ресторанда проститутка йөри. бу бары ислам флагы астында бизнес эшләү, шул, исламга катышы юк.
Проститутка йөрмәсә, хет тышкы яктан ислам төсле дияр идең
Шуңа языла.Фәхишәләрне кортыгыз дип язылмаган бит.Әлбәттә, үзләре бирәчәк.

Ислам атмосферасын сусау турында язылган.

№13 (800453) / 30.03.2012 11:02:40

Гаделша, син яхшы кунелле кеше, уен да яхшылыкта, тик ана соте белэн кермэгэнне син генэ тана соте белэн кертэ алмассын инде

№12 (800452) / 30.03.2012 11:00:39

Шаккатам мин юкны-бушка авыштырып бэхэс куптарып утыручыларга. Кешенен ике инендэге ике фэрештэ кешенен яхшы хэм начар гамэллэрен язып баруларына ышанасыздыр инде. Кыямэт конендэ хэр кеше уз кылган гамэллэре очен узе жавап бирэ. Эллэ анда да адвокатлар яки прокруролар итеп сезне чакырырлар дип уйлыйсызмы? Кеше уз тэнен узе сата икэн узе жавап бирэчэк. Тели икэн Рифат та купме акчасы житэ шунын кадэр снимать итэ ала. Юктан бар табып тырнак астыннан кер эзлэп утырмый. Фейс контроль ясап ул бугазга ябышкан налогларны кафе хужасы ничек тулэр икэн сон?

№11 (800451) / 30.03.2012 10:57:14

Соры))) №9, син китмә алай читкә, нечесны андый бәхәс))))Коръәнгә үзгәреш кертелми бит)))
Ислам гаиләсендәге ир акчасын гаиләгә генә тота.
Арттырма(((( ислам хатын-кызга үзенең төп ролен яхшылап үтәргә мөмкинлек бирәю Шул гына. Менә шул роль ирләрнекенә караганда югарырак күтәрелә.
Ә атеистларда нәрсә??? Көн саен балалар үзләрен-үзләренә кул салалар.Чөнки аналары юк аларның.Ирләр эзләп мәшгуль.

№10 (800449) / 30.03.2012 10:50:33

мән турында түгел.Ислам һәм аның атеистлар карашында чагылышы турында.Мән ул мөселманга да, укыганга да карамый.Күрсәң иде иде син мөселманнар арасындагы мәнсезлекне. Әнә хиҗап кигән кызлар турындагы язма астында яулыклы кызларның берсеннән -берсе мәнле сүзләре һушны ала.Мин аларны күреп шатланырга тиеш, диләр.Үзе үк мәнсез утверждение. Мин ни өчен дигәч, киттееее "мәнле" җаваплар... Иркә

№9 (800448) / 30.03.2012 10:49:08

Гаделша
Соң, канунга кертеп бетерү өчен, акчаны "кызларның" үзләренә түгел, сутенерларга (ир-ат җенесеннән булган) кирәк ул чакта.))))

))) №8 мин укыганлыкка дәгъва кылмыйм, үз фикеркмне генә әйтәм. Ләкин, Аллага шөкер, укымышлыларның хезмәте белән даими танышып барам, Коръәннән башка китап юк, диюче йомыкый түгелмен.)))

№8 (800446) / 30.03.2012 10:29:52

кешене Гаделша. соры бит дипломлы гына кеше,андыларны мәнле дип булмый,ялгышма Гаделша.

№7 (800445) / 30.03.2012 10:29:36

Гаделша)))

"Канунны бозучыларга карап канун шундый икэн дип фикер йорту ялгышлык..."

Менә бу сүзегез өчен рәхмәт. Сорыга гел шулай оештырып әйтә алмый идем.Шәп чыккан.

№6 (800444) / 30.03.2012 10:27:25

Гаделша, 

Коръәндә хиҗап мәҗбүр дигән урынны күрсәтегез әле зинһар????

Ирләр дисеззз))) бүген әнә "Азатлыкта" Чаллы имаманыры Болгардагы һәйкәлгә протест күрсәтәләр диелгән, тезелешеп баскан рәсемнәре куелган, куркып киттем хәтта.18 гасырда бритва булмаган заманнардан күтәрелгәннәрме болар дип. Чын мөселман ир сакаллы булырга тиеш, што сез...

Соры))) бу мәсәләдә мәңге килешә алмыйбыз инде))))Шулай булып калсын.Атеистларча син җенесләрнең ирекле аралашуы яклы. Мин киресенчә, ирләр белән хатыннар сексы көйләнгән булырга тиеш дип саныйм.Балаларны күздә тотып.

№5 (800443) / 30.03.2012 10:20:16

Соры корт, жария (хэрби операция вакытында коллыкка, эсирлеккэ алынган хатын-кыз) белэн урамда узен акчага сатып йоруче фэхишэ арасына тигезлек билгесе куймагыз инде, сез бит укымышлы кеше. Аннары, берничэ хатын акчасы куп булган кешегэ рохсэт ителми Ислам кануннары буенча, э хатыннарынын барысына да тигез игътибар итуенэ (аерым фатирлар, яшэргэ житэрлек матди ярдэм, ир буларак тигез караш) ышанган хэм шулай гамэл кылучыларга рохсэт ителэ. Канунны бозучыларга карап канун шундый икэн дип фикер йорту ялгышлык...

№4 (800442) / 30.03.2012 10:10:06

Минем уйлавымча, кафе хужасынын топ эше - хэлэл ризык белэн тээмин иту. Э кемнэр керэ кафега, анысы инде башка мэсьэлэ. Эйе, хужа контроль ясый ала, лэкин бу клиентларны куркытачак. Кафега коненэ 10-15 чын моселман йори бит доресен генэ эйткэндэ, монын белэн бизнес алып барып булмый... Хижап кимичэ йоруче, узен моселман санаучы ханымнарга эйтеп кара эле бу бит моселман кафесы, сезгэ керергэ ярамый дип. Скандал куптарачаклар хэм узлэрен хакка санаячаклар (ханымнарны аерып эйтуем очен ачуланмагыз, ир-атнын купчелеге, кайсы миллэттэн булса да, шэригать кушканча киенеп йори, ул яктан проблема юк). Шул ук автор да хатынына хижап боркэндереп килде микэн кафега? Принциптан чыгып эш иткэндэ, хижапсыз булган хатын-кыз керергэ тиеш тугел мондый урыннарга. Тик моны безнен хатын-кызларга анлатып кара... Хужа бу очракта бер нэрсэ эшли ала - остэллэрне ширма белэн булса да аерым "кабинкаларга" яшереп була... Монысы инде мэжбури адым тугел, житмэсэ, чыгымнар да сорый. Моселманнар денсезлэр арасында яшэгэн жэмгыятьтэ мондый хэллэр очравы ачык инде... Моселман аз курэ мени ярымшэрэ хатын-кызларны кафеда, автобуста, урамда, кибеттэ... Алар ботен жирдэ. Бары тик куз гонахыннан узенне узен саклау гына кала...

№3 (800440) / 30.03.2012 09:58:14

Ярар инде, юк җирдән "изгелек" юллап утырмыйк. Ислам дине, нигезеннән үк, хатын-кызга әйбер итеп карый... Акчалыларга, берничә хатынны никахлап та алырга, ул җитмәсә әйбер кебек сатып алырга да (җарияләр) рөхсәт итә... Ислам күзлегеннән караганда, бу егет җария алган, фәхишә түгел (Акча түләнгәч, ул аның милке була бит инде).))) Менә исемне үзгәртүгә, барысы да шәригатъ кысасына керә.)))

№2 (800438) / 30.03.2012 09:20:03

Хәләл алма булгач, фәхишә дә буладыр)))) Үзләрегез хәләлдән абсурд ясадыгыз бит. Канфит хәләлме, дару хәләлме.Фәхишәләрнең дә хәләле буладыр, канфитныкы булгач((((

Болай һәр ресторанда фасе контроль бар бит. Ә ник боди контроль була алмый. Бу ресторан хуҗасыннан гына торадыр.Кыска итәкнең акчасы күп булса, ислам кагыйдәсе артка чигенәдер бәлки.

№1 (800437) / 30.03.2012 09:15:24

Рифат Сәлах ни әйтергә телисең?
хәләл кафега фәхишәләр кереп утыргач,кафе хәләл булудан туктыймы? бу урында ВАПРУСны алар белән чыгып киткән егетләргә дә биреп була.
кафе ишегенә борынгы заманлагы кеби,татарам и собакам вх. воспрещен дип,вход только мусулманам дип язмаганнардыр бит. шулай булгач,керү ирекле.
тырнак астыннан нинди кер эзлисең? вапше сүз ни турында?

мәскәү кунакхәнәләрендә һәрвакыт,муллаларга гына түгел,андый услуганы предлагают. бу гаҗәп түгел. ә менә фәхишәләр арасында "мөселман" хатыннары булуы гына кызганыч. алай дисәң борын заманда да җәрияләр булган бит....
модый сүз куерту урынсыз бугай Рифат Сәлах.

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar