• 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 29.10 Микулай, 12+, Кариев театры, 18:30
  • 30.10 Премьера!"Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00 һәм 13:00
  • 30.10 "Яратып туялмадым", 16+, Кариев театры, 18:00
  • 31.10 Премьера "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00
  • 31.10 "Шәй-бу, Шай-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 02.11 "Хикмәт әкиятләре", 6+, Кариев театыр, 18:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 04.11 "Корт", 12+,Кариев театры, 18:00
  • 05.11 Премьера! "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 13:00
  • 05.11 "Мәхәббәт күгәрченнәре", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 06.11 "Кәҗүл читек", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 06.11 "Шәй-бу, Шәй-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 07.11 "Сәлам, Актәпи",3+, Кариев театры, 13:00
  • 07.11 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 10.11 Валерий Меладзе. Татнефть Арена. 19:00
  • 10.11 "Озын-озак балачак", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 20.11-24.11 Гүзәл Уразова һәм Илдар Хәкимов. КСК "Уникс"
  • 26.11 Данир Сабиров. Ике юбилей. Моноспектакль. КСК "Уникс". 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 28 Октябрь
  • Шәүкәт Биктимеров (1928-2012) - актер
  • Әлфинә Әзһәмова - җырчы
  • Марс Макаров (1939-2016) - композитор
  • Илфат Шәехов - баянчы
  • Таһир Гыйлаҗев - әдәбият галиме, тәнкыйтьче
  • Рафаэль Сибат (1946-2003) - язучы
  • Вәсимә Хәйруллина - шагыйрә
  • Гөлсем Болгарская (1891-1968) - актриса
  • Сдается однокомнатная квартира в Казани на улице Октябрьский городок(советский район) т.89872199861
  • Сдаю 1 комнатную квартиру в районе остановке Советская площадь город Казань на длительный срок.15 т.р.+ квартплата РИЭЛТОРАМ ПРОСЬБА НЕ БЕСПОКОИТЬ!! тел.89872199861
  • Казанда Грузчик, Газель хезмэте курсэтэбез! 89196271171
  • Мамадыш районында иртә буаз тана сатыла, бәясе килешү буенча, тел.89172470972
  • Бер булмэле квартир,гостинка,студия снимать итэм,укып эшли торган татар кызы,ДРКБга якын булса бик яхшы булыр иде или якын-бирэ районрдан советский,и тд.2булмэле квартирга бер кыз янына подселениега да керергэ риза.тел:8962-575-68-53.
  • Корбанга, гакыйкә, нәзергә сарыклар бар. Казанга, Биектауга, Питрәчкә китереп бирәбез. Барлык бәясе 8000 мең. 89179113219
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ЗАРПЛАТА 15-17 МЕН ТЕЛ 89957664503
  • Открыта вакансия на должность бухгалтера , экономиста в бюджетное учреждение в с.Актаныш тел 88555232062, 88555232034
  • Ноябрь бэйрэмендэ суелачак яшь ярымлык угез итенен ике ал боты сатыла.кг 330 сумнан тел 89027113070
  • Телэче районы Шэтке авылында йорт сатыла.Газ, су кергэн. 89534073195
 
 

 
Архив
 
10.08.2011 Җәмгыять

«Ак карга» булуыма үкенмим

«Күлмәгеңне яңадан, намусыңны яшьтән сакла» дигән рус мәкален тәрҗемә итеп кабатларга ярата иде әбием. Кыска итәк, буялган ирен, биек үкчәле туфли кигәнемне күрсә, үпкәләп, минем белән көннәр буе сөйләшми йөрергә дә мөмкин иде ул.

«И әби, бөтенесе дә шулай йөри. Хәзер заманасы шул инде аның», – дип, үземчә юатсам да, файдасы юк иде. «Кыз кеше матур чәчәк кебек. Аны һәр кеше өзеп алырга ашкына. Ләкин өзелгән чәчәкнең матурлыгы бетә, ул саргая, шиңә башлый. Менә шулай кызлар белән саксыз кыланган егетләр дә кызларны тормышыннан корыган чәчәк кебек йолкып алып, чүп чиләгенә ташлый. Ә сез, кызлар, кадерегезне аңламыйсыз, үзегез белән уйнарга рөхсәт итәсез», – дип пыр тузына иде.

 

Ни дисәм дә, аның бу сүзләре колакка кереп калган, ахрысы. Иптәш кызларым бер-бер артлы «тыелган җимеш»не авыз итә башладылар. Ә мин һаман «ак карга» булып кала бирдем. Юк, мин аларны гаепләмим. Һәр кеше үз тормыш юлын үзе сайлый. Кемдер яшьлектә бар нәрсәне татып караса да, ахыры хәерле бетә, бәхетле тормышта яши. Икенчеләре кияүгә намусын саклап чыкса да, ире тарафыннан кыерсытылып яши. Анысы Ходай биргән бәхеттән тора инде. Ләкин әти-әни тәрбиясеннән чыгып шуны әйтә алам: тормышта эшләнгән бер ялгыш та эзсез калмый. Фани дөньяда булмаса да, теге дөньяда Аллаһ Тәгалә алдында җавап тотасыбыз бар бит.

 

Дөрес, бәхетле яшәүчеләр дә бар анысы. Ләкин аларны бармак белән генә санарлык. Ә күпме кызның тормышы бер ялгышу аркасында челпәрәмә килде. Бер хатадан соң күпме тумаган бала, кавышмаган ярлар, яралы йөрәкләр кала.

 

Иптәш кызым Ләйсән дә «ак карга»лар сафыннан китәргә ашкынды. Дөрес, ул күп кызлар кебек 15-16 яшендә үк кызлыгын югалтмады. Беренче тапкыр егет белән 21 яшендә йөреп китте. «Карт кыз буласым килми минем. Иптәш кызларымның да бармак төртеп көлүләреннән туйдым. Без бер-беребезне яратабыз, мәңге бергә булачакбыз. Минем дә, аның да яше җиткән, бәлки, өйләнешербез дә», – дип хыялланды ул. Ләкин ике-өч ай да үтмәде, дустым ярык тагарак янында калды. Егете аны ташлап киткән. Ярты елдан аның бүтән кызга өйләнүе турында хәбәр килде. Ләкин кеше бер абынган тырмага еш басарга ярата шул. Егет артыннан егет китте. «Аларга барысына да бер әйбер генә кирәк. Син дә егетеңне озак ялындырсаң, коры калырсың», – дип колак итемне ашады ул.

 

Хәзер Ләйсәнгә – 28 яшь. Егетләр игътибарыннан мәхрүм булмаган иптәшемнең кияүгә чыгу, балалар табу теләге уяна башлады. Ләкин ни эшләмәк кирәк, бер егет тә аңа җитди карамый. Хатынлыкка алу турында сүз дә юк. Бер рус егете белән елдан артык яшәп карады. Анда да егетнең әти-әнисе яратмады. Безгә әллә кемнәрдән калган кыз кирәкми, дип, һаман җәберләп торалар. Шәһәр зур булса да, гайбәт сүз яшен тизлегедәй тарала бит ул. Матурлыгы, йөз-кыяфәте бар. Яшьлегендә ялгышлык эшләмәсә, менә дигән килен буласы кеше. Хәзер исә исерек, рус ире итәгенә ябышып ята.

 

Кайчандыр мине дә үз сафларына кыстаган дустым: «Минем ялгышлыкларымны кабатлама. Мәхәббәт дип башыңны югалтма дип», – үкенү, әрнү катыш сүзләрне еш кабатлый.

 

Әбием күптән гүр иясе булса да, аңа гомерем буе шушы тәрбиясе өчен рәхмәтле булып яшәячәкмен. Эх, башка кызларның да минем кебек әбиләре булса иде!..


АЙСЫЛУ
Шәһри Казан
№ |
Шәһри Казан печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№66 (777770) / 17.08.2011 10:13:21

Торлесе була тормышта: кызганычка каршы, артык та эдэпле кызларнын берузе торып калуы да сирэк тугел. Шуна курэ, ни дип эйтергэ дэ белмим. Яхшы ла ул, бу кыз разочароваться итмэсэ соныннан. Торлечэ була: кайбрлэр "йореп" тэ менэ дигэн яши аннан, кемнэрдер - юк, кемдер яхшы булып та иреннэн жэберлэнеп яши, кемдер - эйбэт тормыш котэ. Хэркемнен уз язмышы.
Эмма эбилэрне тынлап помада да буярга оялып йору дорес тугел, димен. Помада буяу тэртипсез дигэн суз тугел бит эле ул. Бер танышымнын шулай энисе косметика да кулландырмыйча, егетлэр белэн сойлэштермичэ тормышын бозды - ул кыз 40тан узган, кияугэ чыкмаган. Хатын-кызга ир-ат жэлеп итэр очен барыбер матурлык, дэрт кирэк, хэзер "бергэ коммунизм очен корэшэ торган" безликий "соратниклар" заманы тугел бит инде. Хатын-кыз булып тугансын икэн, матур булырга тырышу начар мыни? Ирен буяу белэн юньсезлек, тэртипсезлек - бер тугел ул, не надо путать понятия. Хотя "кеше эшлэгэн бер нэрсэ дэ эзсез калмый" белэн килешэм. Кызганычка каршы, куп ящьлэр сми-телевиденияга ышанып барысын да татып карый да, анлагач, сон була....

№65 (777627) / 14.08.2011 21:56:55

ЕЛХОВОЙ авылының уңган, тырыш, булдыклы кешеләренә тыныч йокы.Татлы булсын йокыгыз..

№64 (777626) / 14.08.2011 21:30:21

харам иркә

№63 (777625) / 14.08.2011 21:29:37

Соры, анысы гарем, зарам дип атала.)))Аннан кәзинәкләр белән мужны бит....

№62 (777623) / 14.08.2011 21:10:45

Кемнәрдер, күкрәк кечкенә дип борчыла иде, менә монда, кечкенә күкрәкнең өстенлекләре язылган:

http://malinky.ru/n3518.html

№61 (777621) / 14.08.2011 20:59:07

Дин тотыла дип макталган Кадыров Чечнясендә (Ичкирия түгел!!!) спецназ өчен, секс-коллар тоталар:

http://news.rambler.ru/10759839/

№60 (777620) / 14.08.2011 20:34:03

Күкегә.
Мин вообщем лапша элэ белмим..Пешерэгенэ белэм..

№59 (777594) / 14.08.2011 16:37:21

Кем бу! син башта элеп кара.Аннан белерсең!
Бәлки лапшаң куерак булыр!


Күп сөйләгән ирләрне күрә алмыйм!
Минем үземә акыллы ир егетләр белән аралашу кызык.

№58 (777591) / 14.08.2011 16:26:57

ыслушай, мин конечно надан, ну малай кара акылым белэн уйлап, кузэтеп утырамда.. ..пнимаешь ли монда бит бер ничэ исем астында язып уз узе белэн сойлщшеп утыралар акылсызлар..

№57 (777590) / 14.08.2011 16:15:55

и умение прощать кирәк!!!

Гадәткә әйләнде инде син әйткән сүзләр О.К.

Бар да йори,барысы да прощает хәзерге заманда.
Бер үк гаиләдә дә берничә тапкыр кабатлана.Никтер һаман, бер ялгышучылар,гел ялгыша карап торсаң.
Ләкин чыгып китүләрне нәкъ менә син әйткән мәхәббәт белән аңлаталар. Чыгып киткәндә аның 3 яки 5 елга гына сузыласын берсе дә уйламый.Ул мәңгелек булып тоела ахыры.

№56 (777589) / 14.08.2011 16:11:38

Агыйдель сылуына.
Ыслушай, нэрсэ эйтергэ телэдегез? пнимайте ли..Буш кесэ, атлетический сложенный, ..Мин узем белмим..Ну малай белгэн халык эйтэ хатын кызлар тасма теллэрне яраталар ди..Лапша элгэнне ди..Мин узем белмим..

№55 (777580) / 14.08.2011 12:39:56

(Девичья честь и супружеская верность) Дөреслеккә туры карасак, көндәлек тормышта була алмый торгандыр инде ул... Мәхәббәт дигән әйбер, бөтен верностьның тамырына балта чаба. Но аның гомерлек булмавы, вакытлар үтү белән сүрелүе, тулы семьяның нигезе. Бер-береңнән, мөмкин булмаган верность требовать итәргә түгел, взаимопонимание и умение прощать кирәк!!! Үземнең кызларыма да шуны аңлатырга тырышам. Аллага шөкер, ирем белән дә бер-беребезне аңлашып яшибез.

№54 (777574) / 14.08.2011 11:04:39

кем бу..,Дөрес, дөрес, тирә якта , атлетический сложенный, но буш кесәле мужиклар булганда, телегониягә [телем әйләнми, башым җитми шул исемне истә калдырырга] яңадан-яңа мисаллар булып кына торачак.

№53 (777524) / 13.08.2011 16:50:08

ыслушай вәт молодецлар..Мэрьямга язып халыкнын авызын томаладылар Дисвительно дорес бит малай Бар бит ул телегония ыслушай.. Элдэ ойлэнелмэгэн..малай..Ну малай ыслушай ват дорсен яздылар

№52 (777519) / 13.08.2011 15:52:47

Кайчан -мыни, -мени кушымчаларын кушып яза башлыйбыз соң, хөрмәтле татар теле белгечләре!

№51 (777481) / 12.08.2011 22:40:34

мэрьямга, шуны да аңламыйсыз мени? бу бит шаяртып кына әйтү)Шулай ук хәзерге татарларның татарча әйбәт белүләренә киная.

№50 (777471) / 12.08.2011 19:29:03

Мәрьям, полная чушь-саф татарча була мени?

№49 (777439) / 12.08.2011 11:42:32

Мин дэ бер егетне заманында улеп бетеп яратып йоргэн идем...хэйран озак кына очраштык, бер беребезне яратып йордек,эмма...эх,шул эмма булмаса уз башым булса иде икэн, бирелдем мин ана,ярата иде белэ идем анысын...мин \"аныкы булгач\" та бик озак очрашып йордек...тик коннэрдэн берконне безнен гел кычкырушулар бн конебез башлана,шунын бн конебез тэмамлана торган булды...кыскасы мин гарык булдым аннан,туйдым бер суз бн генэ...эмма ташларга курыктым мин аны,хэзер мин аны ташласам минем егетем булмас кебек иде, булса да мине мыскыллап кына яшэр дип уйлый идем...минем элеккеге егетем ничек кенэ йормэде инде,мин аны ташлыйм курэ алмыйм сине, тузэ алмыйм сина дип эйтэ килдем, э ул мина ышанмады, чын чынлап елый иде, ишек тобемнэн китмэде инде...Эти - энилэр дэ яратмадылар аны...шулай итеп ничек кирэк шулай без аерылыштык анын бн...э мин уземнен ярымны таптым...Хэм Ходаема кон дэ рэхмэт укыйм мина шундый алтын булэк иткэненэ...Хэзерге егетем минем очен улеп тора Аллага шокер, ярата,э минем очен ин мохиме ул барысын да анлады...минем очен ин зур шатлык шул булды...Борчылма бэгърем, кем генэ хаталар кылмый бу доньяда,мин синен бн булам диде...Менэ хэзер без анын бн 3 елдан артык инде бергэ...мин ана рэхмэтле ул мине анлаганга...шуна бервакытта да узенэ биклэнергэ ярамый, сине анлаучы яратучы кеше булачак икэн ул...


Элеге язмам бэлки \"не втему\"дыр шулай булса гафу итэрсез...

№48 (777412) / 12.08.2011 00:24:29

Әй укыдым теге 3 этажлап язган нәрсәне, (укы дигән бит)әй укыдым... тик чүтеки иң мөһимен аңлап бетермәдем - балаң беренче йоклаган мужикка ошаган булырга тиешме, әллә озак итеп карап торган мужиккамы?

Саф татарча итеп әйткәндә ПОЛНАЯ ЧУШЬ!

№47 (777384) / 11.08.2011 21:21:46

Соң? Үзе турында яхшы реклама. Кияүгә чыгарга вакыт күптән!Иптәш кызларының да кем икән әйтеп бирде җае чыккач.

№46 (777382) / 11.08.2011 21:09:53

Сорау,Иптэш кызына 28 булгач,28 тирэседер инде, 

№45 (777380) / 11.08.2011 21:01:58


сексолог №41 (777376) / 11.08.2011 / 20:53
Ииии, аның ише конфет кәгазенә төрелгән кәкәйләр күп инде... Эчтәлеге "әзрәк ялгыша" торганнарны аклауга юнәлгән бит...

№44 (777379) / 11.08.2011 20:57:37

Бу Айсылуга ничә яшь соң,кем әйтмешли?

№43 (777378) / 11.08.2011 20:56:26

Сексолог.Ул верность дигәннәре хатын-кызга гына кагыла алмый.Ул ирләргә дә кагыла.

№42 (777377) / 11.08.2011 20:54:36

Төзәтү
"саиздат" түгел "самиздат"
Хәтерлисездер, машинкада, сыйфатсыз, саргайган кәгазьгә басылган, ул журналлар бик популяр иде.

№41 (777376) / 11.08.2011 20:53:44

Соры корт, 
Девичья честь и супружеская верность – основа семейного счастья и счастливой будущности родителей и их детей. Она – основа крепости не только семейных устоев, но и генетической связи поколений, благополучия семьи, нации и государства.------Бу мэкалэ киресенчэ тэртипле тормыш алып барырга ондэгэн.

№40 (777375) / 11.08.2011 20:48:00

Бу трактатны, 20 еллап элек, Пыть-Яхта, икесе дә кара чутыр гаиләдә җирән малай алып кайткан мужикны үрти башлагач, шул мужик, хатыны каяндыр тапкан, "саиздат" журнал биреп укыткан иде...)))
Анда, бер хатынның франсуз актерыны ике тамчы су кебек бала табуы да өстәлгән иде...)))

№39 (777374) / 11.08.2011 20:40:05

сексолог

Миңа бичәм белән биофак доцентының фикере дә җитә.)))Алар, сулга йөрүче \\\"мулла песиләре\\\" үзләрен аклар өчен уйлпа тапкан туфта, диде... Мондый теориягә ябешкәннәрнең кем икәне аңлашыла инде...)))

№38 (777373) / 11.08.2011 20:36:54

Ә ни әйтергә тиеш соң Иркә?
Сексолог бит, син.

Кул эшләр өчен,аяклар хәрәкәт итәр өчен бирелгән кебек,калган органнар да үз эшен эшләргә тиеш.

№37 (777372) / 11.08.2011 20:35:42

Соры корт,Башта яхшылып укып чыгыгыз!!!!! 

№36 (777371) / 11.08.2011 20:29:53

Соры корт,Иркэ нэрсэ эйтер? 

№35 (777370) / 11.08.2011 20:28:06

Яшь вакытта кызлар бозып йөрүчеләр күптән мәчет юлында ЯЧС.
Тәүбә иттеләр хәзер.Өстәп өстәп хатын алалар.

Ул кызларны чит планетадан килеп бозалар диярсең,валлахи!

№34 (777369) / 11.08.2011 20:11:52

сексолог

Мэрьямга укыга кушканчы,  Айдар №27(777319) / 11.08.2011 / 09:40 һәм Агидел сылуы №31 (777325) / 11.08.2011 / 10:44
ләрне укып чыгыгыз әле, нишләптер аларныкы дөресрәк кебек тоела.)))

№33 (777367) / 11.08.2011 19:56:28

сексолог, Сез бик кызыклы информация биргэнсез.Монда яшьлэргэ уйланырлык нэрсэлэр бар.Моны барлык яшьлэргэ укытырга кирэк.олкэннэргэ укысаларда файда.

№32 (777331) / 11.08.2011 13:53:10

ООО, мин чын күңелдән шат шундый егетләр булуга. Барлык егетләр дә шундый булсын иде. Алайса кыз вакытта шул сафлыкны хөрмәт итүчеләр бик аз иде. Булмагач китеп бара иде егетләр.

№31 (777325) / 11.08.2011 10:44:17

апа кеше, Хахоллар учёный халык инде, алар. Өй түбәсендәге китапларны актарганда, бабайдан калган китаплар арасыннан хахол Лысенко китабын табып укыган идем. Бердышев белән чагыштырганда, Лысенко күпкә алгарак киткән, алабута орлыгыннан бодай үстереп булуын исбатлаган!!!

№30 (777322) / 11.08.2011 10:20:30

Сексолог апа кеше! Хатасыз язарга да өйрәнегез!"Дөньяви" фәннәрне беләсез,ә ана теле дәресенә йөрмәгәнсез!
Укысаң да,сез дә!-дип языла.

№29 (777321) / 11.08.2011 10:11:59

Агыйдел сылуы син укысанда ярый.

№27 (777319) / 11.08.2011 09:40:48

Моңа кадәр, үзенең опорчныйлыгын аклау өчен религия барлыкка китергән хатынны белә идек, менә инде, опорчныйларның барсын да аклый торган наука да барлыкка килгән.

№26 (777318) / 11.08.2011 09:40:47

Мөгез, Тояк, сездэ укып нэтижэ ясагыз,сафлык кем очен кирэк

№25 (777316) / 11.08.2011 09:12:20

Мэрьямга,Дальнейшее изучение телегонии позволило уточнить понятие «первого самца»: в ряде случаев первым вовсе не следует считать того, кто фактически был таковым: на плод может повлиять любой предыдущий мужчина, которого женщина любила, и если чувство к нему было очень сильным, дети (от других отцов) обязательно будут похожими на него. Впечатляющее тому доказательство получили во Франции: трем женщинам с согласия их мужей ввели семя доноров, однако все дети оказались похожими на своих юридических отцов, а не на доноров!

В принципе, защитой от «Васи» может послужить презерватив, но фокус в том, что эффект «первого самца» нередко срабатывает и при отсутствии физической близости! Именно поэтому на Руси потенциальных невест прятали в теремах, и до свадьбы они буквально сидели под замком. А знаменитый немецкий философ Артур Шопенгауэр предлагал исчислять начало жизни индивида в тот день, когда его мать впервые увидела его отца.

Воображение может повлиять и на уже зачатого ребенка: в Древней Греции, например, беременных женщин заставляли чаще посещать храмы и разглядывать прекрасные статуи обнаженных мужчин для того, чтобы дети родились такими же прекрасными.

Об этом эффекте знал, вероятно, и Александр Дюма. В романе «Граф Монте-Кристо» есть эпизод, когда Эдмон Дантес через много лет вернулся в родной город и увидел, что сын его бывшей возлюбленной как две капли воды похож на него самого в молодости, хотя у того был, разумеется, другой отец.

Влияют не только положительные эмоции. Гиппократ приводит пример афинской аристократки, которая родила черное дитя с кучерявыми волосами. Знаменитый врач объяснил это не распутным поведением женщины, а тем, что над кроватью будущей матери висела маска некоего африканского божка, которая возымела сильное влияние на ее воображение в период беременности.

Удивительно, что даже первобытные народы не считали половой акт главной причиной зачатия! Австралийские аборигены и сегодня не сомневаются, что беременность вызывает не семя, а психические силы мужчины, которые заставляют уже готовый дух ребенка вселиться в тело женщины, где он и пребывает до момента рождения.

Опираясь на примеры с людьми и животными можно говорить о передачи путем телегонии внешних признаков отца. А передаются ли скрытые, внутренние признаки отца? Да, передаются! И это самый опасный остро значимый фактор. Именно к этому выводу и пришла наука о телегонии, когда на нее наложили «табу». Возникает вопрос: а что если «проезжий молодец» был наркоман, алкоголик, психически больной? Следовательно далеко не все равно, какими были у женщины ее половые партнеры до того как она вступила в брак и родила ребенка. Связь девственности с качеством потомства не объяснили генетики, когда открыли явление телегонии: решающее влияние на потомство женщины ее первого мужчины, то есть если мужчина обладал не лучшими характеристиками, то не лучшие данные будут и у детей, включая болезни. С каждым новым сексуальным партнером у женщины изменяется ее родовая генетика, засоряется хромосомная цепочка и меньше шансов родить любимому его а не чужого ребенка. Народная мораль была на страже крепкой семьи основанной на взаимной любви и верности мужа и жены. Половая жизнь до брака была позором для девушки и ее семьи. Презрительное отношение проявлялось в обмазывании дегтем ворот, поркой у позорного столба, закидыванием камнями.
Существует еще один чрезвычайно важный фактор. Если половые клетки мужчины обновляются на протяжении года, то набор яйцеклеток у женщины постоянный. Другими словами, та яйцеклетка из которой Вы выросли, создалась задолго до рождения вашей мамы. По этой причине репродуктивные (воспроизводящие) органы женщины намного нежнее и склонны к мутации. Именно поэтому девушкам категорически противопоказано курить, употреблять алкогольные напитки и наркотики. Все, что происходит с организмом женщины не может не отразиться на ее половых клетках. Девушки должны знать о последствиях интимной связи с подвыпившим мужчиной или алкоголиком, ее легкомыслие может в старости аукнуться неполноценными внуками. Библия говорит «Что посеет человек, то и пожнет».

Есть еще одна проверенная закономерность. Народы среди которых был распространен разврат, исчезали с лица земли или теряли независимость, слабели и уступали место другим народам. Связь между вымиранием нации и блудным грехом исторически абсолютно достоверна. Поколения, рождаемое от развращенных родителей творчески и интеллектуально становилось бесплодным. Ученые приводят немало примеров полного исчезновения знатных родов всего лишь за два века. Пример, из 480 семейств причисленных к Бернской буржуазии осталось только 168 («Гениальность и помешательство»). Императрица Екатерина, женщина патологической сексуальности произвела на свет слабоумного наследника. Петр Великий, который увлекался алкоголем и имел патологические пристрастия, породил на свет пьяницу и маньяка. Не есть ли это практическим подтверждением телегонии? На прямую о проявлении телегонии предупреждает Библия: «Они не должны брать за себя блудницу и опороченную…»; «Сын блудницы не может войти в общество господне, и десятое поколение его не может войти в общество господне»; «Бегайте от блуда; всякий грех, который делает человек, есть в не тела, а блудник грешит против собственного тела».

Бог возводит брачный союз на высочайшую ступень – ступень завета. Жених и невеста перед богом и церковью обещают всегда пребывать во взаимной супружеской верности, любить и служить друг другу. Библия говорит о браке: «Тайность сия велика»; «Брак у всех да будет честен и ложе непорочно».

Наш народ испокон веков имел культурные нравственные и духовные ценности, имеющие христианские основы, — семьи, целомудренного взаимоотношения полов. Поэтому гораздо важнее беречь от грязи младенца, отрока, юношу и девушку, чем тратить баснословные деньги на «секспросвет» наших детей. Вместо программ по изучению контрацепции необходимо ввести программу: «обучению воздержанию» как это сделали в других странах. Подросткам необходимо дать понимания секса как влечения, которое может и должно быть контролируемым. Этим мы отличаемся от животных.

Девичья честь и супружеская верность – основа семейного счастья и счастливой будущности родителей и их детей. Она – основа крепости не только семейных устоев, но и генетической связи поколений, благополучия семьи, нации и государства.

Сделай свой выбор до того, пока тебя не подставили перед ним другие.

Автор: Мила Дивнич, свободный журналист “ХайВей”

Ведагор Трехлебов — Телогония




 

№24 (777315) / 11.08.2011 09:05:01

МЭРЬЯМ ,Доказательств телегонии много. Вот лишь некоторые из них:
Куро-утки и пшеница, проросшая из кукурузных побегов. «Продукция» китайского ученого Цзян Каньчжена, бежавшего в СССР из Китая для проведения своих опытов по генетике.

Начались опыты и над другими животными. Феномен подтверждался. Тогда возник вопрос: «А не распространяется ли эффект телегонии на людей?». После интенсивных и разносторонних исследований очень скоро беспристрастная наука заявила: «Да, эффект телегонии распространяется и на людей, при чем даже в гораздо более выраженной форме, чем в мире животных!». Но открытие телегонии было спрятано от людей, так как приоткрывало тайну судеб множества простых и великих людей. Для засекречивания телегонии была найдена и даже внесена в энциклопедию удобная фраза: «гипотеза не нашла подтверждения».

И вот к нашему времени сложилась парадоксальная ситуация: об этом явлении, имеющем прямое отношение к рождению полноценного потомства, знают преимущественно животноводы, иначе не было бы у нас лучших пород животных (породистых скакунов, молочных коров, породистых собак). Проведенные опыты с собаками среди которых проводилась очень тщательная селекция, дает возможность проследить потомство многих поколений. Было установлено, что если породистая собака хоть раз случайно «повяжется» с дворнягой, то ее порода будет навсегда утеряна.

В годы Великой Отечественной войны был такой эпизод: немецкий врач, обследовавший угнанных из СССР в Германию девушек в возрасте от 16 до 20 лет, обнаружил, что 90% из них были девственницами. Он обратился к Гитлеру с призывом немедленно начать мирные переговоры, убеждая его, что невозможно в принципе победить народ с такой высокой нравственностью…Что и было доказано победой того русского народа. Только на нравственной основе может возродиться наш народ, Святая Русь.

Ещё в глубокой древности у наших предков существовал свод нравственных правил о целомудрии и наследственности. Они знали, что от гулящей девушки не бывает хорошего потомства. В наше время эту закономерность смогли объяснить генетики, открывшие в ХХ веке явление, названное «телегонией» («теле» — вдали, далеко, «гония» — обозначает половые железы, гормоны. Телегония – далёкие половые гормоны.) Заключается она в том, что решающее влияние на всё потомство женщины имеет первый в её жизни мужчина. Именно он закладывает генофонд потомства женщины, вне зависимости от того, когда и от кого она будет рожать своих детей. Он, нарушивший девственность, становится генным отцом будущих детей женщины. Девушки обязательно должны знать об этом, чтобы избежать непоправимой ошибки. Открытие телегонии сразу же было спрятано от общественной огласки, так как оно закрывало дорогу для всякого рода сексуальных революций и прочих глобальных изменений общечеловеческого строя, таких, как, псевдогуманизм, космополитизм, развращение молодёжи, развитие рок- и других псевдокультур, наркомании, спаивания, абортов, атеизма, прикрытого и неприкрытого сатанизма.

За последние сто лет в гинекологических кабинетах уничтожено больше человеческих жизней, чем в войнах. Сейчас ткани абортированных младенцев рекомендуют в использовании в медицине, парфюмерии и даже в пищевой промышленности. Внушается что «свобода секса» — это главное, что нужно современному человеку. В России 65% школьниц до 16 лет имели половые связи. Мы выходим на первое место по детской проституции. Грех и зло не правильно воспринимать как нечто неизбежное. Человек не создан для греха, а для разумной жизни по правде Божией. И наша родительская задача состоит в том, чтобы обеспечить детям жизнь не только физическую, но и открыть им дорогу к Богу. Существует исторически достоверная закономерность – народы, погрязшие в блуде, быстро вырождались с лица Земли.

Первыми исследователями явления телегонии были современники Дарвина, ученые Флинт и Феликс Ладантек, издавшие книгу «Индивид», «Эволюция», «Наследственность», и «Неодарвинизм» (1899г), где в главе: «Телегония или влияние первого самца» описали проводимые опыты.

Но в науке ничего не может оставаться тайной. Активное развитие коммуникативных связей между людьми, странами и континентами еще в ХХ веке значительно расширила возможности общения в том числе и сексуального, часто сопровождающегося беспринципностью, вседозволенностью, развратом, случайными половыми связами, СПИДом, и появлением «не своих» (странных) детей заставило ученых вновь вспомнить о телегонии. Факты свидетельствуют что, начиная с 50-х годов, после международных фестивалей, олимпиад и т.д. у нас стали наблюдаться случаи рождения детей негроидного типа, особенно в Москве и Ленинграде. От некоторых женщин можно было услышать, что они имели половой контакт с представителями других рас несколько лет назад, забеременели и рождали детей от своих мужей – белых людей. Но по каким-то необъяснимым для них причинам дети выходили ни в мать, ни в отца, а … в «черного молодца». Кроме того известны случаи, когда за грехи матери расплачивалась дочь, у которой, ни разу в жизни не видевшей негра, рождался ребенок негроидного вида.

РОДНЫМ ДЕТЯМ ЧУЖИЕ ОТЦЫ






№23 (777314) / 11.08.2011 08:58:15

Мәрьям,Началась эта история с таинственным разделом в науке о физиологии человека 155 лет назад, когда коннозаводчики, выводившие новые породы лошадей, решили скрестить лошадь с зеброй. Матерями будущих зебро-лошадей были выбрани лучшие породистые кобылицы, а отцами – зебры. Пробовали и наоборот. Опыты повторялись вновь и вновь, но не одного зачатия так и не произошло. Однако через несколько лет у кобыл, побывавших под зебрами, стали рождаться… полосатые жеребята! С чего бы это? Отец – породистый жеребец, мать — чистокровка, а жеребята полосатые. И это по истечению многих лет после вязки с «зебром», причем вязки, не приведшей к зачатию и беременности. Научный мир был буквально ошеломлен. Удивительное явление было названо телегонией.

Доказательств телегонии много. Вот лишь некоторые из них:

 

№22 (777305) / 11.08.2011 03:04:53

Мәрьям, әгәр хатыным саф булса гомеремдә дә хыянәт итмәс идем.
Чын әгәре!

№21 (777304) / 11.08.2011 01:11:29

Чыннан да, егетләрнең сафлыгын ничек тикшерәләр икән ул? Кызларныкы понятно инде..

№20 (777303) / 11.08.2011 01:09:56

Алайса саф кызга өйләнсәгез кагыбудто йокламыйсыз инде...

№19 (777302) / 11.08.2011 00:50:15

Үзең саф егет килеш, өйләнгәч хатының саф булмаса нишләргә??? Йөргән кызыңның саф түгеллеген белсәң, тиз генә берәр башка кыз белән йоклап алыргамы? Обидно булмасын өчен... Сез ничек уйлыйсыз?

№18 (777301) / 11.08.2011 00:36:18

Маникюр шәп фотода. Ә бу хатын кызларны чәйни торган темалар туйдырды инде. Машина йөртергә ярамый, аборт ясарга ярамый, җенси тормыш белән яшәү ярамый... Илдәге демографик хәлдән алып юлдагы ДТПларга хәтле шул "юньсез, гөнаһлы" хатын-кызлар аркасында

№17 (777296) / 10.08.2011 22:54:23

И-и- ялгыш киткән бит. Бу биттә булырга тиеш түгел иде. Ярар, калсын...

№16 (777295) / 10.08.2011 22:49:53

Туфан яхшы кешедер. Әмма эшләсен эшләгән, язасын язган. Ял итәргә вакыт, алай бик тиз бирелеп чыгып киткәч. Теге Исрафилова гаугасында да урыслар әзерлнеп килгән аны котыртырга. Прәме тәмен белеп, озаклап көлделәр Туфан абзагыздан.Видео караганда урыслар өчен оят булды, олыгайган кешедән издеваться итүләре өчен, икенче яктан Туфан өчен. Шулай каршы якны аңламас хәлгә җиткәнче публика каршында йөргәне өчен.

№15 (777294) / 10.08.2011 22:47:51

"Хәзер исә исерек, рус ире итәгенә ябышып ята."
Алайса татарлар эчми инде.Принцлар көтеп ятсаң,яшь вакыт тиз генә үтеп китәчәк.

№14 (777292) / 10.08.2011 22:28:36

Аны кызлар гына түгел,егетләр дә аңларга тиештер,мөгаен.
Бездә һаман бөтен претензия гел бер якка.

№13 (777291) / 10.08.2011 22:21:28

Гафу могез,сафлык узен очен кирэк. Хэр кыз бала сафлыгын сакласа иде.Сафлык пакълек иманга тин.Ул сине яраткан кеше очен олы булэк hэм икэу бергэ тормыш башлаганда беренэ берен ошанырлык вэгъдэ диеп анлыйм мин.Алдарга ымтылучыларны никтер каракларга тинлисе килэ.Ир белэн хатыннын бэхете сафлыктан башлана шуны анласыннар иде кызлар.

№12 (777290) / 10.08.2011 22:21:07

\"Кара-каршы\"да куптән түгел генә ЭКо турында сөйләштеләр. Әйбәт булды тапшыру. Андагы хатын балага уза алмыйм инде дип балалар йортыннан малай алып кайткан, берничә елдан үзе бәбигә узган эко ярдәмендә. Хотя врачлар бркайчан бала таба алмыячаксын дигәннәр...менә бит! Зарланып утырмагыз, тәвәкәлләгез.

№11 (777288) / 10.08.2011 22:14:53

Саф кызларның башка пороклары юк ахыры,дип тэ уйлый башлыйсың кайчак.


Ирлэр сафын алса да йори, тегесен алса да йөри.Саф икэнсен бу синен узен өчен генә кирәк. Герой дип санау не к чему.

№10 (777287) / 10.08.2011 22:01:17

"егет артыннан егет китте", кем аның белән йөрсен инде..һ.б. сүзләрне һич аңлый алмыйм мин. Ну и что? зато тәҗрибә арта тораҺ Кеше аерырга өйрәнәЮ тапканнар инде, егет ташласа, трагедия имеш!Әйбәт бит инде, туйдан соң ташлаганчыга караганда! Сафлык дип тә арттырып җибәрергә ярамый, әле саф килеш чыгып, рәхәт күргән кызлар ничә процент микән? Ятакта берни эшли белми дип, гарык булып ир заты читкә китә аннары.
Ә егетләр тузмыймыни соң ул, кызлар алыштырып, алайса?)))
Бармы гарантия, саф килеш чыктым да, миңа изменять итмиләр, аерылышмасбыз дигән? Бала белән калдырып китмәс дигән? Гарантия булган очракта, минемчә сафлыкны сакларга стоит, юк икән, бизгайбә!

№9 (777286) / 10.08.2011 21:49:24

Мин бер гаиләне беләм, балалары 7-8 елдан соң гына туды.Өметегезне өзмәгез!

№8 (777285) / 10.08.2011 21:46:02

Чыннан да кайчагында партнёрны алыштыру бала табуга китерә,тормышта мисаллар беләм.Ләкин балага узып куйсаң,иреңә ни дип әйтерсең.Әйтмичә генә бала үстереп ятар идең дә,тормышта бит төрле хәлләр килеп чыгарга мөмкин.М-Н:кан алдыру һәм башка медицина хәлләре.

№7 (777284) / 10.08.2011 21:42:31

ячс, башка ир астына ятып бала тапсагыз эллэ нинди проблемалар килеп чыгарга момкин.ЭКОга барып карагыз.

№6 (777268) / 10.08.2011 21:29:21

эх,сез белмисез , кеше баласының ничек чит булганын.....кеше минедә шул аборттан соң дип әйтәдер. но ,***, ирем алдында пакь инде . шуны уйлыйм. хәзер дә чит кеше б-н очрашып карарга кушалар да. Аңа йөрәк җитми.

№5 (777250) / 10.08.2011 19:00:11

ячс,мин берничэ гаилэне белэм ,алар балалары булмагач балалар йортыннан бала алдылар.Берничэ ел уткэч узлэренен балалары туды.Матур гына яшэп яталар. 

№4 (777243) / 10.08.2011 15:49:38

ячс, иң кирәкле әйберне 27 ел яшереп тоту гонах түгел мени?

№3 (777241) / 10.08.2011 15:07:19

юк шул... анда гаеп тапмадылар.... нинди гонахлар тотадыр.....

№2 (777231) / 10.08.2011 11:07:06

ячс,бала таба алмаучыларнын 95% аборттан сон бит.Син аерым очрактыр .бэлки эш ирендэдер. 

№1 (777219) / 10.08.2011 08:33:30

их айсылу...... үземнән чыгып нәрсә әйтим соң. мин дә 27 яшьтә саф булып чыктым. менә шул "саф"сыз чыкканннар җил тиюгә бала таба,ә мин...

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar