• 26.06-28.08 Театрализованное фольклорное Казан-шоу. Туган авыл.
  • 24.07 Ришат Тухватуллин. Жэйге очрашулар. Майдан Сабантуй. 19.00
  • 06.08-15.08 Салават. 31 сезон. Камал театры
  • 18.09 Хәмдүнә Тимергалиева истәлегенә. УНИКС. 17.00
  • 16.10 20ел TATAR RADIOSI. Татнефть Арена. 18.00
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
Бүген кемнәр туган
  • 24 Июль
  • Айрат Ильясов - шоумен
  • Чулпан Закирова - биюче
  • Гали Ильясов - җырчы
  • Исэнмесез, кем Балтачта фатир сдавать итэ икэн? +7 939 371-04-19
  • Станок (циркулярка+фуганок)сатыла, кулланышта булган. Актаныш. 89063275274.
  • Корбанга хэм асрарга куп торле нэселдэн сарыклар, тэкэлэр, саулыклар, бэтилэр сатыла. Балтач районы. 89874245531 (ватсап бар)
  • Татарча сөйләшүче хатын-кыз тегүче кирәк. Казан.Тел: 9050216055
  • Чия сатыла,120 сум, 89033131910.
  • Хәләл үрдәк түшкәсе, 3кг900г, кг 350 сумнан. Казан, 8 927 40 592 02
  • "С" һәм "Д" категорияле машина йөртүчеләр кирәк. Эш шартлары, түләү яхшы. Шалтыратыгыз! 8-953-484-04-46
  • Үзебезнең умарталыктан яхшы сыйфатлы яңа бал сатыла. Казан буенча китереп бирү дә каралган. 3л - 1600сум. Теләүчеләр булса, 89625497103 телефонына шалтыратыгыз.
  • КАЗАНДА ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ. 89196271171
  • Балык Бистәсе районының Балыклы Чүкәй авылында йорт сатыла.Кыйммәт түгел. 89393718109
 
 

 
Архив
 

               

02.03.2011 Шоу-бизнес

“Татарча солянка” тәкъдим итә - “Иң яхшы дуэтлар” концерты

Татар эстрадасының иң халыкчан концерты яңа проект тәкъдим итә: “Иң яхшы дуэтлар”. 30 популяр җырчы дуэт программасы белән 12 мартта “УНИКС сәхнәсендә.

Илназ Сафиуллин һәм Эльнара Нурмөхәммәтова, Ринат Рахматуллин һәм Гөлназ Сираева, Илдар Әхмәтов һәм Әлфинә Әзһәмова, Ландыш һәм Булат Җиһаншин, Иркә һәм Мөнир Рахмаев, Венера Шәмиева һәм Илшат Вәлиев, Раяз Фасыйхов һәм Илназ Баһ,  Ильвина һәм Алинә Сафиуллина, “Эссе” төркеме, Илнур-Айрат, Ләйсән Гыймаева һәм Булат Бәйрәмов, Илназ Минвәлиев һәм Алсу Хәбибуллина, Асаф Вәлиев һәм Эльвира Хамматова, Венера Ганиева һәм Алинә Шәрипҗанова, Ленар Сәйфиев һәм Диләрә Иләлтдинова, Мурат Гайсин һәм Эльмира Нәгыймова, Гөлназ Солтанова, Зөфәр Хәйретдиов, Булат һәм Дилә Нигъмәтуллиннар.

 

 

 


Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№19 (74266) / 10.03.2011 23:05:23

http://www.matbugat.ru/news/?id=2869

менә р.Ибраһимова турында язма.

№18 (74264) / 10.03.2011 22:59:37

колагым белэн ишеткэнне язам)))
Әйтүчеләре генә дөрес әйтмәгән зритель.ТВ радиода еш бутыйлар титрларны да, мактаулы исменәрне дә.
Римманың элеккеге мәдәният министры Таишев хатыны булуын да онытма.
Аннан ул исемгә болай да лаек.Иреннән башка да
Аңа Россия званиесына атказанганына микән?приказ чыккан иде. килеп кенә җитмәгәндер.
Татарстанныкын алмыйча Рәсәйнекен дә алып булмый.Әгәр дә хезмәт урыны Татарстан булса.

№17 (74260) / 10.03.2011 22:53:00

Тамашачы, мин колагым белэн ишеткэнне язам. Ибрагимова заслуженный РТ тугел

№16 (74256) / 10.03.2011 22:45:51

Заслуженныйны алмыйча халыкныкын алып булмый зритель

Андый очрак сирәк!
А.Шаһиморатовага мәсәлән сразу ТР халык исеме бирелде.
Чөнки ул читтә танылып өлгергән иде инде.

№15 (74245) / 10.03.2011 22:30:23

Заслуженный артист РТ тугел, э Халык артисты гана була алган.

№14 (74242) / 10.03.2011 22:22:35

Тагын урысча:не может быть!Татарчамны оныттырасыз бит шаккатудан, телсез калдырасыз! Римма күптән халык артисты дип беләм бит мин!

№13 (74241) / 10.03.2011 22:19:05

зритель! Римма күптән Татарстанның халык артисткасы инде.
Россиянекен алмагандыр халыкныкын.

№12 (74240) / 10.03.2011 22:14:44

Нужәли? Алсуга "Соло"җырын язган авторга 80 мең доллар түләнгән дип укыган идем,Рим Хәсәневне бушлай файдаланганнармыни ?Менә шул инде безнең татарның бәясе.

№11 (74238) / 10.03.2011 22:12:22

Буген кондез ТНВдан Римма Ибрагимованын бенифистын курсэттелэр. Ул да бер студенты белэн дуэт жырладылар.Шул концертны карагач шак каттым. Римма Ибрагимовага артказанган артист исеме хаман бирелмэгэн икэн. Менэ сина Татарстандагы гаделлек....Югыйсэ ул мона куптэн лаек жырчы иде инде.

№10 (74234) / 10.03.2011 21:57:39

ялгыштың әз генә, Алсу халык артисткасы!
Соңгы альбомыннан соң бирелде. Тик менә шунсы кызганыч, аңа татарча җырлар язып биргән,(ә димәк исем алырга ярдәм иткән!) Рим Хәсәнев кенә урамда акча эшли дип укыган идем...

№9 (74230) / 10.03.2011 21:52:50

Акцентсыз җөмлә әйтә алмаган Алсу-ТРның атказанган артисткасы, боларның кай җире ким? Әтиләре олигарх булмагач, үзләренә күбрәк тырышырга туры килә- шул гына.

№8 (74197) / 10.03.2011 19:15:46

Браво лингвист!!!100% килешэм синен белэн!!эле мин остэп татарча сойлэштереп карар идем,(мэсэлэн,Алинэ Шэрипжанова,Монир Рахмаевларга).Бер жомлэ ясап,акцентсыз эйтэ алмыйлар..Алар узлэренен ни турында жырлаганнарын хет анлыйлар микэн сон???

№7 (74036) / 09.03.2011 18:20:13

Ә сәхнәдә кем җырлар: лингвистмы? Әллә ул да матик тотармы? Җырчыларыбыз күп,яшьләр, матурлар,җиңел генә акча эшлиләр,бай яшиләр(читтән шулай күренә),ә безгә нәрсә кала-- көнләшергә,сүгәргә,күпсенергә.

№6 (74034) / 09.03.2011 17:58:38

бөтенесен җыеп җәй көне матик тоттырыр идем кышка кергәч кыш буе кар көрәтер идем

№5 (73527) / 04.03.2011 19:46:55

Илсоя Бэдретдинова монда булса да,булмаса да ул ин ин ин ин ин яхшысы!!!!

№4 (73485) / 04.03.2011 15:06:00

Кузенне ачыбрак кара эле,кайда монда Илсоя Бэдретдинова.Нэрсэ монда мэче пешереп утырасын?

№3 (73271) / 03.03.2011 00:48:59

илсоя Бэдретдинова ин ин яхшысы!!!!!!!!!

№2 (73182) / 02.03.2011 17:56:20

...ә мин Илназ Баһны тыңлар идем...