• 17.04 Премьера! "Ак чәчәкләр кебек..." (12+), Кариев театры , 18:00
  • 24.04 Ришат Төхвәтуллин. Уникс. 17:00
  • 25.04-27.04 Алтын Казан. ТАГТОиБ им. М.Джалиля. 18:00
  • 26.04 "Печән базары" (12+), Кариев театры, 18:30
  • 27.04 "Зәйтүнәкәй" (12+), Кариев театры, 18:30
  • 06.05 "Кайнар" концерт (6+), Болгар радиосы, 18.30 сәг.
  • 15.05 Бертуган Сафроновларның фантастик тамашасы. Татнефть Арена. 14:00
Бүген кемнәр туган
  • 17 Апрель
  • Бату Мөлеков (1928-1999) - композитор
  • Продаю комнату в коммунальной квартире, которая расположена по адресу: Казань, пр-т Ибрагимова, 37. Общ. площадью 13 кв.м.На 2/5эт. Входная дверь в комнату металлическая, пластиковые окна, на полу ламинат.Кухня, туалет, душ в коридоре с отдельным входом. В квартире сделан косметический ремонт.Доброжелательные соседи. Месторасположение комнаты очень удобная , развитая инфраструктура, всё в шаговой доступности(магазины,школы,аптеки). Во дворе детские сады, детская площадка, парковка своя. Отличная транспортная развязка, откуда можно добраться до любой точки Казани. Метро "Яшьлек" в 5 минутах пешим ходом. Автобусная остановка рядом. Парк Победы рядом. ТЦ Парк Хаус, Тандем, ДК Химиков, московский рынок всё в шаговой доступности.Тел.89274000105
  • Зеленодольский районы Большие кургузи 20 сутый жир арендага бирэм.шулай УК ялгыз яки Бер кызы булган моселман хатын кызы кирэк .ойдэ торырга 89600696970
  • Сниму гостинку или 1 комнатную квартиру в советском или приволжском районе,до 15т всё включено.89274234089
  • Требуются стропальщик и разнорабочий. Актаныш. Тел. 89376209888
  • Братьев Касимовых 22/7 (рынок мавлютова) адресы буенча урнашкан булмэгэ, иптэшкэ бер ир-егет кертэм. 89274433797.
  • Исэнмесез! Май башы май азакларын да 2 бэлмэле фатир снимать итер идем центр да Актаныш, семья балалар белэн. Желательно стиральная машина. Чистоту и своевременную оплату обещаем!!! 89509461699
  • Актаныш районында агач йорт сатыла. Торырлык, яхшы хәлдә. Арзан бәядән. 89372979649
  • Әле һаман шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны белмисезме? Бу хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 7 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
  • романовский сарыклар сатыла .срочно тел 89050220598
  • Зур телевизор сатыла.Күрсәтүе яхшы.3000 сум.тел.89172337131

 
 

 
Архив
 

               

18.01.2011 Мәдәният

Февральдә Кәрим Тинчурин театрына рәхим итегез! (Афиша)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.02 сишәмбе                 – “Париж егете Әлфәнис” (комедия)

2.02 чәршәмбе               – “Танышулар – кавышулар” (комедия)          

3.02 пәнҗешәмбе           – “Мәхәббәт чишмәсе” (мелодрама)

4.02 җомга                     – “Бәйрәм белән, кызлар!” (комедия)

5.02 шимбә                     – “Яшьлегем – юләрлегем” (комедия)

6.02 якшәмбе                 – “Гөлшаян”  (комедия)

 8.02 сишәмбе                – “Бала баласы балдан татлы” (комедия)

9.02 чәршәмбе               – Гайфи бабай, өйлән давай!” (комедия)

10.02 пәнҗешәмбе         – “Шәкүр карак” (комедия)

12.02 шимбә                   –  “Ничек кияүгә чыгарга?” (комедия)

13.02 якшәмбе               – “Хаҗи әфәнде өйләнә” (комедия)     

15.02 сишәмбе                – “Американ” – (комедия)

16.02 чәршәмбе              – “Танышулар – кавышулар” (комедия)

17.02 пәнҗешәмбе         – “Сакла , шартламасын!” (комедия)

18.02 җомга                   – “Бәйрәм белән, кызлар!” (комедия)

19.02 шимбә                   –  “Айгөл иле” (романтик драма)

20.02 якшәмбе               – “Мәхәббәт баскычы” (комедия)

22.02 сишәмбе                – “Бер тамчы ярату” (мелодрама)

23.02 чәршәмбе              – “Син бит минем бергенәм” (мелодрама)

24.02 пәнҗешәмбе         – “Мәхәббәт чишмәсе” (мелодрама)

25.02 җомга                   –  “Шәкүр карак” (комедия)

26.02 шимбә                   –  “Ничек кияүгә чыгарга?” (комедия)

27.02 якшәмбе               – “Хаҗи әфәнде өйләнә” (комедия)

 

Спектакльләр:

эш көннәрендә – 18:30;

ял һәм бәйрәм көннәрне – 18:00;

 

Билет бәясе:100-400сум

Белешмәләр өчен телефон: 238-56-17


Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№18 (68127) / 20.01.2011 09:38:36

аларга аз тњлђнђ. ул акчага шђмсетдинов џэм тагын берничђ актер гына тњзђдер

№17 (68126) / 20.01.2011 09:29:34

Бу театрда Шәмсетдиновтан башка бер генә дә егет юк микәнни дигән сорау кү-үптән башымны бораулый. Шуңа берәрегез җавап табып бирмәсме?

№16 (68022) / 18.01.2011 22:17:21

Афәрин, Рузилә матурым, шулай үз фикереңдә торучан бул. Хуш, бүгенгә, иртәгә кадәр, дуслар!

№15 (68011) / 18.01.2011 22:04:27

Тынычлан, Көртлек, Равил булса ни дә, булмаса ни, мин бит аның шәхесенә түгел, фикерләренә карата үз фикеремне әйттем. Урман тавыгының кем булуы әһәмиятле булмаган кебек, бу очракта Сабыр исеме артында кем утыруы әһәмиятле түгел.

№14 (68009) / 18.01.2011 21:59:19

Сабыр, бу комментың белән точно Равил түгел икәнлегеңне исбатладың! миңа димәгәе чукынып кит, көнләшергә ди синнән, ну кеше тәхәллүсе белән кеше башын бутап утырма! 

№13 (68005) / 18.01.2011 21:52:13

Борчылма, Рузилә чибәрем,кемнеңдер көнчелеге уянып маташа ахыры... Хатын-кызга башкача эндәшеп булмыйдыр ул. Һәрхәлдә зыялы татарлар арасында. Урманда агачлар, болында чәчкәләр бер төрле генә булмавы белән матур.

№12 (68004) / 18.01.2011 21:48:34

Рузилә аны Сабырныкы булганга гына уңайрак сүз әйтте бугай. Андый серый спектакль кемгә ошасын инде? тем более, азрак театр тирәсендә йөрештергән кешегә?

№11 (68000) / 18.01.2011 21:37:16

бик мөмкин шулай аралашулары! Рузилә "Абага чәчәген" бик яратып калган иде бит!

№10 (67999) / 18.01.2011 21:37:14

кызганыч, ә мин сабыр миңа комплемент әйтте дип сөенгән идем.

№9 (67995) / 18.01.2011 21:32:06

Рузилә Сабырны Равил Сабыр белән бутап сөйләшеп утыра, ха-ха! Равил беркайчан да чибәрем дип сөйләшми ул!  һәм комментлар Равил стилендә түгел!

№8 (67994) / 18.01.2011 21:26:20

Бик килешәм. Тик шунысы бар: кечерәк бюджетлы театрларга килешкән кайбер җиңел жанрлар зуррак бюджетлыларга килешмәскә мөмкин. Зуррак акча бүленгәндә һәм зуррак исем йөрткәндә бурычлар да арта кебек. Әлбәттә, татар театрының зуррак бюджеты да, кечерәге дә оперный белән чагыштырган бер тамчы. Шулай да... Син ничек уйлыйсың, Сабыр?

№7 (67992) / 18.01.2011 21:10:27

Зур рәхмәт, Рузилә чибәрем, аларны да аңлап була. Халыкны театрга тарту, концертка тартуга караганда күпкә авыр. Әмма безнең республикада җыр-бию, төрле көлкегә корылган тамашалар белән мавыгып, халыкны уйларга, анализларга, чынбарлыктан фикерне читкә тартырга күнегеп бетмәбез микән? Яңа гасыр радиосы иртәдән кичкә кадәр җырлый, телевизор шул ук күңел ачу программаларын әйләндерә. Тирән эчтәлекле, материаллар белән сугарылган тамашалар юк хәлендә. Аны караучы да бер-ничә генә булуы бар. Чөнки, кеше шул җиңел жанрларны карый карый, уйламаска, баш миен эшләтмәскә күнегеп бетә. Ә халыкның аз уйлап, күңел ачып, башка нәрсә турында уйламасын, башын уйлатмасын өчен барысы да эшләнә. Анекдоттагы кебек, халык айный башлады, эш, ашарга сорый, берничә эшалон аракы җибәрегез... бу уйланылган сәясәт!

№6 (67989) / 18.01.2011 20:55:23

Сабыр, синең фикерне дәвам итеп Камал театрының январь ае репертуарын алып комедия-драмаларны санап карадым. 5се комедия түгел, ягъни өчесе - драма, берсе - музыкаль маҗара, берсе музыкаль драма жанрында. 5 комедия түгелнең икесе - 5-6 ел элек куелган. Чаллыда, белмим, ничектер хәлләр, Казан үлә көлеп. Әле Тинчурин бинасында \"Мунча ташы\"ның гастрольләре дә була дип күрдем. анда да көләбез

№5 (67979) / 18.01.2011 19:45:11

Но,вчүтеки, күкке кушкач, йомыркаларны үз ояма саласы булыр... Юк, Әтнә матуры, мин аңа борчылмыйм. Чөнки, язганны кабат укып утыра торган гадәтем юк, вакыт тар, китә торгандыр...

№4 (67978) / 18.01.2011 19:29:36

Бүгенге тормыш болай да бик авыр булгалый бит...Театрга барып, комедия карап, рэхэтлэнеп эчеңне бушатып кайтасын...
Ә кеше үз фикерен татарча аңларлык итеп яза белә икән, ник грамматикага бәйләнергә?????Кереп, кызыксынып язган икэн - афәрин генә инде...

№3 (67974) / 18.01.2011 19:16:25

Сабыр, но өйрәнегез инде,әзрәк грамматиканы! Вчүтеки югары нәрсәләр турында сөйләшергә дә яратасыз!

Кәрим Тинчурин театры комедия театры булгач шул жанрга өстенлек бирүенә нигә гаҗәпләнергә?
Калганнары да залны шуның белән тутыра.

№2 (67971) / 18.01.2011 19:09:39

И.Мәхмүтованың " Мәхәббәт чишмәсе"н
карарга тәкъдим итәм.Үкенмәссез.

№1 (67969) / 18.01.2011 18:53:07

Егерме өч спекткльнең бишесе генә комидия түгел. Калганы да мелодрама.Көләбез икән үлгәнче? афәрин. Безнең тормыш шул комидиядән генә тора да инде..

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar