поиск новостей
  • 30.11 "Җинаять һәм Җәза", 12+, Минзәлә татар дәүләт драма театры, 15:00
  • 01.12 "Про моря и про маяк.Про мальчиша", 8+, Әкият курчак театры, 11:00
  • 01.12 "Хуш, авылым.Хыял", 16+, Камал театры,14:00
  • 01.12 XIII Бөтенроссия яшь режиссура фестивале ачылышы, "Камыр батыр", 6+, Кариев театры, 17:00
  • 02.12 "Иваново детство", 14+, Казан яшь тамашачы театры, 18:30
  • 02.12 "Адәмнәр",16+, Әкият курчак театры, 18:30
  • 03.12 "Кроткая",16+, Әкият курчак театры, 15:00
  • 03.12 "Таң вакыты",16+, Камал театры, 15:00
  • 03.12 "Сиротливый запад", Кариев театры, 18+, 18:00
  • 04.12 "Алмачуар", 6+, Кариев театры, 15:00
  • 05.12 "Цацика идет в школу", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 05.12 "Шобага", 12+, Кариев театры,18:00
  • 11.12 «БОЛГАР РАДИОСЫ»НЫҢ IX МИЛЛИ МУЗЫКАЛЬ ПРЕМИЯСЕ ОНЛАЙН! "ТНВ-ТАТАРСТАН" һәм "ТНВ-ПЛАНЕТА" телеканалларында!
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. Фәрештә түгел. КСК "Уникс"
  • 18.12 Татар җыры. «Казань Экспо», И.Шакиров ис. концертлар залы. 17:00
Бүген кемнәр туган
  • 27 Ноябрь
  • Илназ Баһ - җырчы
  • Александр Славутский - мәдәният хезмәткәре
  • Камияр Байтемиров - дәүләт эшлеклесе
  • Айгөл Әхмәтгалиева - язучы
  • Николай Коновалов - җырчы
  • Гөлсинә Галимуллина - язучы
  • Хәйдәр Гайнетдинов (1952-2000) - язучы
  • Рәфыйк Мадьяров - көрәшче
  • Рим Синәкәев - көрәшче
  • Наил Әхмәтов (1926-2006) - галим
  • Диләрә Әүхәдиева - актриса
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ КАР КОРЭУ, ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ. 89196271171
  • требуется дворник,центр Казань, 89377734777, в день2-3 часа
  • ДВОРНИК ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Яхшы хэлдэге " Рубин 6" баян сатыла. Бэясе- 15000 сум. Тел: 89196439407
  • Гитара сатып алам 89274846434 Актаныш
  • Общежитиедә бүлмә снимать итәм, Авангардная, Техническая урамнарыннан.(Хозяйкадан)89274823084
  • Актаныштан йорт яки 2-3 булмэле квартира сатып алабыз тел 89506668765
  • Куплю гитару Актаныш 89274846434

 

 
 

 
Архив
 
17.05.2010 Җәмгыять

ЫШАНСАҢ ЫШАН-2

Федераль түрәләр үз байлыкларын ачып күрсәткәч, төбәк “хуҗалары” да үз бюджетлары белән таныштырды. Татарстан халкы да, ниһаять, республикада иң зур җитәкчеләрнең керемнәре турындагы мәгълүмат белән танышу бәхетенә иреште.

Инде хәбәр иткәнебезчә, Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов 2009 елда, ягъни әле Премьер-министр буларак республикага хезмәт иткәндә 4,56 млн сум керем алганы турында декларация тапшырды. Бу сан Медведев һәм Путин күрсәткәннәреннән күбрәк: Россия Президенты – 3,335 млн сумын, РФ Премьеры исә 3,889 млн сумын теркәгән. Рөстәм Миңнехановның хатыны да былтыр кул кушырып кына утырмаган: аның узган елгы керемнәре 8,19 млн сумны тәшкил иткән. Аның исеменә теркәлгән милке дә күбрәк. Рөстәм Миңнеханов “Рейндж Ровер” джипына һәм 276 кв. метрлы фатирның өчтән бер өлешенә ия булса, хатыны шул фатирның тагын өчтән бер өлешенә, шулай ук 174,6 кв. метрлы фатир, ике өй (110 һәм 263 кв. м.) һәм ике җир кишәрлегенә (1776 һәм 414 кв. метр) хуҗа булып тора. Россиядә иң бай губернатор исә Тверьдә яши икән. Бу өлкәне җитәкләүче Дмитрий Зеленин былтыр 137,5 млн сумга баеган.

 

Бу атнада Татарстан Хөкүмәте әгъзалары да үз керемнәре турында хисап тотты. Татарстан Премьеры Илдар Халиков Чаллы мэры булып эшләгән 2009 елда 2,3 млн сум алган. Шунысы кызык, кулы астында эшләүчеләрнең күпчелеге аның үзеннән күбрәк акча эшләп калган. Мәсәлән, беренче урынбасары Равил Моратов – 6,376 млн сум, Министрлар Кабинеты Аппараты җитәкчесе Шамил Гафаров – 3,5 млн сум, авыл хуҗалыгы һәм азык-төлек министры Марат Әхмәтов – 2,796 млн сум, мәдәният министры Зилә Вәлиева 2,5 млн сумлык керемнәрен теркәгәннәр. Шул ук вакытта Премьерның калган ике урынбасарын “иң-иңнәр” дип атарлык. Берсе – энергетика министры, “Татэнерго”дан килгән Илшат Фәрдиев – Хөкүмәттә иң бае. Былтыр ул 67 млн сум эшләп алган. Ә яңа гына вице-премьер булган Николай Никифоров – Хөкүмәттә “иң тыйнагы”. Аның декларациясендә 310 мең сум күрсәтелгән.

 

Башка министрларга килгәндә, финанс министры Радик Гайзатуллин – 3,1 млн сум, юстиция министры Мидхәт Корманов – 2,9 млн сум, эчке эшләр министры Әсгать Сә­фәров – 2,7 млн сум, мәгариф һәм фән министры Альберт Гыйльметдинов – 2,3 млн сум, сәламәтлек саклау министры Айрат Фәррахов – 2,28 млн сум, экология һәм табигый ресурслар министры Әгъләм Садретдинов – 2,08 млн сум, яшьләр эшләре, спорт һәм туризм министры Марат Бариев – 2,3 млн сум, җир һәм милек мөнәсәбәтләре министры Азат Хамаев – 2,1 млн сум, хезмәт, эш белән тәэмин итү һәм социаль мәсьәләләр министры Айрат Шәфи­гуллин – 2,1 млн сум, ә икътисад министры Марат Сафиуллин 4,5 млн сум эшләп алганнар. Хөкүмәтнең яңа әгъзасы Наил Мәһдиев Бөгелмәнең “глава”сы булган чагында 1,4 млн сум керем алган. 2009 ел төзелеш, архитектура һәм торак-коммуналь хуҗалык министры Марат Хөснуллин гаиләсе өчен шактый уңышлы булды. Ул үзе 8,9 млн сумнан артык керем алган булса, хатыны – 9 млн сум. Гражданнар оборонасы һәм гадәттән тыш хәлләр министры Рафис Хәбибуллин үзе 1,9 млн сум эшләсә, хатыны гаилә бюджетына 16,750 млн сум өстәгән. “Бизнес-Онлайн” интернет-газетасы мәгълүматларына караганда, сәнәгать һәм сәүдә министры Равил Зариповның узган елгы керемнәре 11,9 млн сумны тәшкил иткән. Ә транспорт һәм юллар хуҗалыгы министры Ленар Сафинныкы – 657 мең сум гына. Аның каравы транспорт министрының шәхси транспортына башка министрлар да кызыгырлык: үзендә дә, хатынында да LEXUS RX350 машиналары бар, министр әле LEXUS LS460да да йөри. Болары асфальттан хәрәкәт итү өчен генә. Әле суда йөри торган Silver Husky 530 катеры һәм кардан җилдерә торган Bombardir Lunex снегоходына да ия ул.

 

Дәүләт Советы депутатлары да үз декларацияләрен тапшырды. Анда да югарырак вазыйфа биләү югарырак керем алачаксың, дигән сүз түгел икән. Әйтик, парламентта иң бае аның Рәисе Фәрит Мөхәммәтшин (5,2 млн сум) түгел, ә депутат Илсур Сафиуллин икән. Ул 9,4 млн сум өчен хисап тоткан. Депутат Хафиз Миргалимов 1,5 млн сум эшләп алган. Аның автопаркы Ленар Сафинныкыннан бераз аерыла: коммунистлар фракциясе башлыгы Москвич-412 һәм ВАЗ-21053 машиналарында җилдерә.

 

Ахырда исә башка парламент әгъзаларының керемнәрен хәбәр итеп китик. РФ Федераль Җыенның Югары палатасы әгъзалары да декларацияләр тапшырды бит. Сөләйман Кәримов (байлыгы 5,5 млрд доллар белән исәпләнә), Андрей Гурьев (1,9 млрд), Андрей Молчанов (1,8 млрд), Дмитрий Ананьев (1,6 млрд), Андрей Комаров (950 млн) Forbes журналының “алтын йөзлеге”нә керде керүен, тик алардан да калышмый торган “халык вәкилләре” бар икән. Мәсәлән, элек Межпромбанкны җитәкләгән, хәзер Тува вәкиле Сергей Пугачев – 3 млрд сум, Ханты-Мансидан Виктор Пичугов – 1,1 млрд сум керем алып калганнар. Иң “фәкыйрь” сенатор – халыкара эшләр комитеты рәисе Михаил Маргелов. Хатыны белән бергә алар 1,9 млн сумга яшәгәннәр.


Илдар МИРГАЛИМОВ
Ватаным Татарстан
№ 90-92 | 15.05.2010
Ватаным Татарстан печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№43 (45770) / 31.05.2010 21:37:42

Алар эшләгән миллионнар айсбергның күренгән өлеше кебек кенә түгел микән?Детектор аша уздырабыз дип куркытып алсаң тагы күпмегә артыр иде микән.Кайберләренең хатыннары бик уңган икән.Кыендыр андыйлар белән яшәү.Көлке бит бу.Беррәттән чит илләрдә тупланып куелган маяларын да халыкка игълан итсәләр халыкны тагын да бәхетлерәк итәрләр иде министр агайлар.Без булдырабыз дип тимәгә генә әйтмиләр икән.

№42 (44660) / 21.05.2010 23:28:12

Менә тагын 7 ел гына түзәсе калды. 17 ел җитсә, яңа Ленин бабай килеп чыкса, барыбызны да тигезләр әле. Барыбыз да салон красоты эчендә оҗмахта йөзәрбез, аллаһы боерса!

№41 (44588) / 21.05.2010 17:36:39

Михаил Маргеловка срочно матпомощь языгыз!!!

№40 (44577) / 21.05.2010 15:49:20

причем монда Иркә? Минем язарга хакым бармы- юкмы?

дөрес әйтәләр икән: Изге урын буш тормый!

бер җәнҗалист китте, икенчесе килде. МИН- ИРКӘ түгел. ИРКӘ-МИН түгел.

ә фикерем шул: Бәхет турында сормаганнар. доход турында сораганнар!

№39 (44564) / 21.05.2010 14:44:46

Иркә, бик матур ник алгансыз. Не ниже вашего достоинства, үзегез әйтмешли ханым!  

№38 (44553) / 21.05.2010 13:34:58

бхетсезлекләре турында декларация тутырмаганнар Ялкын. Шуңа күрә әйтү авырыак.

№37 (44549) / 21.05.2010 12:52:57

Һәр кеше бәхетне үзенчә аңлый,Ялкын. Боларга бәхетле булу өчен миллионнар да җитми, ә безнең ише хәерче кулга артык 100 сум керсә, кинәнеп туялмый.

№36 (44547) / 21.05.2010 12:24:31

Шундый зур акчалар алалар, э алар бэхетле микэн сон???

№35 (44443) / 20.05.2010 10:24:31

Берничә көн инде СМИ гаҗәпләнеп һәм сокланып Казан мэриясеннән 80 кешенең тиз-тиз эштән китүен сөйли. Бу имештер, хезмәткәрләргә карата «ялган детекторын»
куллану нәтиҗәсе. Инде илдә бер «честный» урын – ришвәтлектән
арынган Казан мэриясе бар дип шатланыйк! Бар, мөрәҗәгать ит, анда ачык йөз белән көтеп торалардыр, сыйфатлы хезмәт күрсәтәләрдер хәзер. Документларны да хатасыз тутыралар, мөгаен. Ә без көтәбез. Башка оешмаларга
кайчан чират килеп җитә? Аларны да ришвәтчелектән арындырасы
иде бит?! (Республика клиник кастаханәгә генә бармасыннар!)

№34 (44432) / 20.05.2010 06:56:07

Хатының парикмахермысоң?Призидентның хезмәт хакы бик түбән бит....

№33 (44326) / 19.05.2010 02:54:30

хехе, минем президент буласым килә икән бит...

№32 (44270) / 18.05.2010 13:38:57

ДА-А-А...

№31 (44253) / 18.05.2010 10:59:57

Сезнең,безнең кебекләр яшәми Халисә ханым, азапланалар гына..

№30 (44248) / 18.05.2010 10:25:49

Ђй, мыскыл итеп карыйсыз да инде безнећ кебек гади халыкны. Тњрђлђрнећ ничђ сум алганнарын язып, аларга карата нђфрђт тагын да арта гына бара. Менђ шушы миллионнар, миллиардлар, квадрат метрлары белђн мактап, аларны язып чыккансыз инде. Кемдер гомере буена бер тапкыр њз фатирына ия була алмыйм тилмергђн шушы заманда, нђрсђгђ кирђк инде мондый цифрлар.
Менђ мин бюджет љлкђсендђ эшлим, 2735 сум окладта утырам. Ђйтерсез инде, зур акчалы эшкђ књч дип, авырыйм шул, иллегђ ќитеп килгђндђ, 4-5 операция кичергђч телђсђ-кая књчеп йљреп булмый. Алам дип тђ тормыйлар зур акчалы эшкђ. Соћгы 5 елда хезмђт хакым бер тиенгђ дђ артмады, ђле быел, киресенчђ, 900 сумын кистелђр, бик књп алам икђн мин, љстђмђлђре белђн 6100 ала идем, инде 5300 керђ кулга чип-чиста. Ђ менђ отпускага киткђндђ отпускной дигђне шул окладтан чыгып исђплђнђ, димђк, мин 5470 сум акча белђн отпускага чыгам. Ђле ике балам да бар. Књбрђк менђ шушы проблемаларны књтђрегез сез газетагызда, безнећ кебеклђр нинди акчага яши, нђрсђ ашый, ђзрђк оялмаслармы икђн ќитђкчелђр, бђлки безнећ хакта да уйларлар, бюджеттагыларныћ хезмђт хакларын (гади сђркатип, лаборант, бакча тђрбиячесе кебклђрнећ) хезмђт хакларын арттырырга кирђкмђсме дип уйларлар иде.

№29 (44242) / 18.05.2010 09:38:39

татар кызлары да инде сантыйлар, исерек урысны сыйпап урынга салганчы, үзенең татарын салса ярамас иде икән?

№28 (44235) / 18.05.2010 08:17:26

Юк күке, бу саннар халыктан аера гына.

Гөлгенә. Фондларны башка ил \"хуҗаларының\" хатыннары ача.
Бу татар хатыны! Нигә ул кемгәдер
охшарга тиеш.
Молодец - ире дәүләт хезмәтендә,ә бу тормыш арбасына җигелеп,ирен ашата. Как везде.
Безнең татар хатыннары белән горурланырга кирәк.

Руслар ник татар кызларына өйләнәләр,чөнки татар хатыны, бөтен гаиләне ашатып-эчертеп торачак, ирен дә кыйнамаячак. Марҗалар дүмбәслиләр генә ирләрен,салып кайтса. Татарка хөрмәтләп, чишендереп,юындырып чиста урынга сала.
Вәйт шундай безнең бичәләр!!!!!!

№27 (44214) / 17.05.2010 22:02:16

белдек инде купме байлыклары булганын, шунан ни чуртыма кирәк соң ул саннар миңа, анан нинди файда соң,

№26 (44211) / 17.05.2010 21:42:51

Я,Хода, монда да иренмичә, юк өчен нервы сарыф итеп утырганнар, укып та тормыйм...

№25 (44181) / 17.05.2010 18:52:22

салон красоты бизнесы белэн генэ уннарча миллион сумлык чиста керем алып булмый. президент хатыннары гадэттэ хэйриячелек белэн шогыльлэнэ, бизнес белэн тугел. шул кадэр еллык шэхси керемен бар икэн, фондлар ачарга, мэктэплэргэ булышырга, балалар бакчалары тозетергэ кирэк... мин дэ акыл сатып утырган булыйм эле... башка жунле эш булмагач. Голландиянен бер буйдак короле иленен халкы ачлыктан тилмертеп яшэгэн чорда узенэ затлы биналар тозеткэн, алтыннан коеп фонтаннар ясаткан да ди, бермэлне подданныйлары аны суда батырып утергэннэр....

№24 (44168) / 17.05.2010 16:21:43

күрсәт * шулар арасыннан бизнесын ике үгез симертеп, я бер капчык бодайдан башлаган фамилияләрне!
Беркем дә хөсетләнә алмас, акыллы дәлилләр китерсәң! Әлегә миңа җитә,дигән фикердән ерак китмәгәнсең.
балаларың булып, укыта, һәр йомышыңны ришвәт белән хәл итәргә туры килә башласа, сәламәтлегең югалып табибларга йөрергә калса, (ходай сиңа да,миңа да күрсәтмәсен билгеле) фикерләрең үзгәрәчәк синең.

мондагы саннар халыкка якынаю өчен куелгандыр инде.

№23 (44166) / 17.05.2010 16:03:32

№9 \"Сез дә ачыгыз салоны красоты\" . ашыкма әле. бу мәкаләдә сүз бизнесменнар турында түгел, ә хөкүмәттә эшли торган кешеләр турында, ә улларга бизнес белән шөгылләнү закон белән тыйылган дийеп беләм, улларның мон акчалары бары тик шул эш урыннарындагы хезмәт хакы булып чыга.

№22 (44154) / 17.05.2010 14:32:33

кәтти, хөсетләнәсең шул.
Баш эшләмәсә дә 7-8 меңне түлиләр,миңа җитә.Сиңа күбрәк кирәк шикелле,эшләт башыңны,табарсың теләгәнеңне.

Золотой закон физики:
"Выиграл в деньгах- проиграешь в здоровье. Выиграл в здоровье - проиграешь в деньгах"

№21 (44152) / 17.05.2010 14:22:03

+ №17 "как не сумел..",-дип укырга.

№20 (44147) / 17.05.2010 14:15:37

биргәнем юк,- дигәнсең! Эшләр болай торса бирми кая китәрсең икән соң? череп бара торган системада әллә әхлаклы итеп яшәргә мөмкинлек бирерләр дисеңме?!

№19 (44146) / 17.05.2010 14:07:17

без нәрсә хөсетләнәбез что-ли? Эшләп тапканнар димәкче буласыңмы?
Әзер предприятиеләрне кесәгә тыгу турында сүз бара монда!
Ә башың 7-8 меңлек тә эшләми икән әле...
бу сабыйлар, Әтиең кебек пенсинер картлар, авырулар һәм гарипләр өлеше бик беләсең килсә!

№18 (44144) / 17.05.2010 14:01:32

Бер дә хөсетләнү түгел әле бу, ә «түрәләрнең» эшенә бәя бирү.
Сез беләсезме-батып барган корабтан капитан соңгы кеше булып
сикерергә тиеш?Бу инде язылмаган закон. «Түрәләр»нең -төрле дәрәҗәдәге җитәкчеләрнең, халык ярлы, чарасыз яшәгәндә балда-майда йөзеп , кыланып яшәве (бюджет акчасына миллионнар торучы машина
алуларын гына әйт! ) «пир во время чумы» дип атала. Аларның эш
нәтиҗәсе булып халыкның тотрыклы тормышы, милек иясе булган
җитештерүчеләр күплеге булырга тиеш. Ә монда киресенчә - түрә хакимият тоткалары ярдәмендә үз файдасын карый! Суд үзенеке, банк үзенке, хәтта эшчеләре дә (үз шәхси предприятиеләре гөрләп эшләп тора!) Керем миллионнар белән исәпләнгәндә, үз мәнфәгатьләре өчен нык тырышканнар булып чыга, ә ил өчен эш күрсәткечләре нинди инде? …Җавап әзер – «Кризис!»
Тикшерү органы ОБХСС булмасын, башка булсын! Тик тикшерергә кирәк,
салымнан җыелган дәүләт акчасы, ягъни безнең акчалар ич ул!Юк-юк та, дөньяга чыга шикле саннар! Бер шәһәрнең « электрон хөкүмәте»н булдыруга 500 млн. артык акча сарыф ителгән! (СМИ)Тэжрибэле программист күзлегеннән караганда, хәтсез зур акча! Димәк, тикшерергә! Шулай ук «Электрон аукцион» оештырып нәрсә оттылар? Хөкүмәт акчасы янга калдымы әллә ташкын булып якка агамы? Монда районнардагы кайбер эшмәкәрләрне эшсез калдыруларны да исәпләргә, һәм җыелырга мөмкин булган салымнарның район бюджетына эләкми калуын да атарга кирәктер. Шундыйрак мисаллар байтак, аларның күп булуы кайчан да булса халык яхшы яши башлар дигән өметкә урын калдырмый!

№17 (44141) / 17.05.2010 13:51:42

4444. Мирас алган бала - "как не смел,это богатство добывать,так и не сумеет его тратить".

Минем баш 7-8 меңлек кенә эли шул. Булдра алмагач,кеше байлыгына кызыкмыйм,миңа җитә аллага шөкер. Булган байлыкның,рәхәтен - бәрәкәтен бирсен ходай!!!
Хәләл көчем белән эшләп тапкан малым,тыныч йоклыйм. Алганым да юк,биргәнем дә(ришвәт).

№16 (44136) / 17.05.2010 13:36:41

* син дә үзеңне умныйга санасаң тагын!Мин синнән күпкә "умныйрак", укымышлы, зыялы. итагатле кешеләрне беләм. шушы фразаң белән генә умныйлыкка претендоват итсәң ! атаң бәлки умныйдыр,сиңа калдырган, ләкин рәхәтен күрә алырсыңмы икән?? Бусы өчен чынлап та акыл кирәк!

№15 (44132) / 17.05.2010 13:31:22

"ышансаң-ышан"?
"ышанмасаң-ышан!" кирәк иде.
иллә дә мәгәр урысчаны шәп белә инде безнең гәҗитәчеләр. маладис, татарчага авыштырып күчереп язып бирәлгәч. түлке киметеп язмаска иде анда берәүнекен, күчергәч-күчергәч, дөрес күчерергә иде саннарны.

№14 (44131) / 17.05.2010 13:30:43

Избитая фраза - если такой умный, почему бедный?????

№13 (44129) / 17.05.2010 13:17:07

Кэтти,нэкъ мин эйтергэ телэгэнне эйттен,рэхмэт.Язарга иренгэн идем

№12 (44127) / 17.05.2010 13:13:52

* .ук изеп утырма инде син дә!
Салон красоты белән эшләрсең акча!Үз эшен ачып зыянга эшләгәннәр күпмпе? эшли башламаган көйгә налог түлисең, аннан начал свога, аннан бандитларга. бу илдә нормаль но эшләргә ирек бирделәр ди сиңа сары авыз! ярый әтиең бер нәрсә калдырса! Ә син нулдән башлап кара,аннан сөйләшербез!

№11 (44126) / 17.05.2010 13:11:37

Нэкъ менэ башлылар утыра шул,4-5 менлек эштэ...

№10 (44124) / 17.05.2010 13:05:20

Шөпшә, Ни өчен Татарстан хөкүмәте элекке ОБХССны торгызмый?

ОБХСС ны торгызып булмый, чонки хэзер "социалистическая собственность" юк.
аннары бу орган булдырылса да, файдасы булмас, чонки тагын бер тикшеруче орган булдырганнан эллэ ни узгэрмэячэк.

№9 (44123) / 17.05.2010 13:01:14

Хөсетләнмәгез инде кеше байлыгына!
Эшләгез!!! Сез дә ачыгыз салоны красоты. Эшләгез генә,ыштан төбе туздырып гайбәт сатып,гөмер уздырып утырмагыз,кампитер артында.
Эшләгән кешегә хәзер ирек,бар да бар!!!
Башың юк икән,башың җиткән эштә 4-5 меңдә утыр.
Кулыңнан килмәгәч кем гаепле.Уфффффф!!!

№8 (44114) / 17.05.2010 11:54:21

халык шул хәтле түләргә ризамы икән.

№7 (44111) / 17.05.2010 11:30:50

чабатамны майлап чыксам гына...

№6 (44109) / 17.05.2010 10:35:51

Күргәнегезчә, «правящая элита»ның гади гражданнардан төп аермасы шунда-алар безнең күзлектән караганда хәтсез байлыкка ия. Нәтиҗәдә алар халык хәлен аңлаучы түгел(кеше хәлен кеше белми үз башына төшмәсә). Мондыйлардан якын киләчәктә ниндидер рәхим-шәфкать көтү урынсыз, минемчә. Аларга демократия кирәкми, «разделяй и властвуй» алар өчен кулайрак.
Ни өчен Татарстан хөкүмәте элекке ОБХССны торгызмый? Ни өчен хакимият һәм бизнес үзара нык бәйләнешкән? Чөнки бу ике күрсәткеч безнең тормышта тиешле урынын алса, дәүләт акчалары тулаем халык кирәгенә тотылыр иде, коррупция дигән күренеш котыру рәвешен алмас иде...
Алай да, хакимияттән булган байлар исемлеге тулы түгел әле…

№5 (44104) / 17.05.2010 09:18:05

декларациягэ кермэгэннэрен эйтерлэрме икэн

№4 (44101) / 17.05.2010 09:08:32

гүпчем язманы аңламадым,иптәш Миргалимов! Боларга да җыябыз что-ли? Җыйсак күпмедән?

№3 (44100) / 17.05.2010 09:07:05

аның үз матурлык салны бар Гөлгенә!
Аена 5 мең алучы! Син дә матурланып кайта аласың анда.

№2 (44095) / 17.05.2010 07:14:26

Ростэм Миннехановнын хатыны кем булып "эшли" сон ул, 8,19 миллион еллык керем алырлык? Андый акчалар безнен тошкэ дэ керми бит ул. Кызыгып соравым гына