• 20.01 "Куян Эдвардның гаҗәеп сәяхәте". Кариев театры, 13:00
  • 21.01 "Хикмәт әкиятләре". Кариев театры, 18:30
  • 22.01 Беренче музыкаль ТМТВ балалар премиясе. Уникс. 18:30
  • 23.01 "Озын-озак балачак". Кариев театры, 18:00
  • 28.01-31.01 Ришат Төхвәтуллин. УНИКС. 18:30
  • 28.01 "Мио, минем Мио!". Кариев театры, 13:00
  • 30.01 "Яратып туялмадым". Кариев театры, 18:00
  • 12.02-18.02 Мунча ташы. Уникс. 20:00
  • 18.03 Айдар Галимов. Ленин клубы. 18:30
Туган көннәр
  • 19 Гыйнвар Артур Гыйниятуллин
    19 Гыйнвар саксофончы
  • 20 Гыйнвар Минтимер Шәймиев
    20 Гыйнвар дәүләт эшлеклесе
  • 20 Гыйнвар Фердинанд Хафизов
    20 Гыйнвар актер
  • 20 Гыйнвар Җәмилә Низаметдин
    20 Гыйнвар җырчы
  • 20 Гыйнвар Азат Зыятдинов (1939 — 2017)
    20 Гыйнвар галим
  • 21 Гыйнвар Фирзәр Мортазин
    21 Гыйнвар җырчы
  • 21 Гыйнвар Эльнара Нурмөхәммәтова
    21 Гыйнвар җырчы
  • 21 Гыйнвар Иван Егоров
    21 Гыйнвар дәүләт эшлеклесе
  • 21 Гыйнвар Наил Мөхәррәмов
    21 Гыйнвар галим
  • 23 Гыйнвар Ркаил Зәйдулла
    23 Гыйнвар язучы
  • 18.01.21 Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • 17.01.21 Бик яхшы сыйфатлы, үзебезнең умарталыктан бал сатам. 3л -110 сум, кәрәзле бал - 700 сум, чикләвекле бал(550 мл) - 500 сум. Казан буенча китереп бирү мөмкинлеге бар. Күпләп алучыларга яхшы скидкалар. 89625497103
  • 16.01.21 натяжной потолокка диаметры 4см.янып чыккан лампа кирэк иде.булмэдэ артык якты-буш тормасын очен. Казан 89 393 75 70 48
  • 15.01.21 Кварталның Ф.Әмирхан урамында бер бүлмәле фатир снимать итәргә начар гадәтләре булмаган бер татар кызы эзлим. Барлык уңайлыклар бар. Айлык туләү - 13000 (6.500 сум). Тел.: 89393079089, 89179068047.
  • 15.01.21 Биектауда 1 булмле фатир арендага бирелэ Юбилейная урамы, барлык унайлыкларда бар. 89655953070
  • 14.01.21 1 булмэле фатир Академика Глушко урамында тэртипле (моселман) гаилэгэ арендага бирелэ. Мебель бар. 13 мен+ коммуналка+залог. Собственник. 8-98-69-17-51-15
  • 14.01.21 Минская урамында 2 булмэле квартира арендага бирелэ. Собственник 8-98-72-976-453
  • 12.01.21 Лада калина машинасы сатыла.2016 елгы. 89274740656
  • 12.01.21 Казанда Новоселья урамында оч булмэнен берсе буш. кызлар керэсегез килмиме . 89277896680
  • 11.01.21 Братьев Касимовых 22/7 (рынок мавлютова) адресы буенча урнашкан булмэгэ, иптэшкэ бер ир-егет кертэм. 89274433797.

 
 

 
Архив
 

               

29.01.2010 Җәмгыять

МАТБУГАТ КОНФЕРЕНЦИЯСЕНӘ РӘХИМ ИТЕГЕЗ

2 февральдә (сишәмбе) сәгать 14.00дә «Татмедиа» агентлыгы брифинг-залында (Академия урамы, 2 нче йорт) «Сәләт» республика иҗтимагый яшьләр хәрәкәтенең 15 еллык юбилеена багышланган матбугат конференциясе узачак.

Бәйрәм чаралары 5 нче февральдә Казан шәһәрендә үтәчәк. Программа кысаларында фәнни-гамәли конференция, фото-видео күргәзмә,”Сәләт” активистлары һәм кунаклардан концерт уздыру каралган.

 

 

 

 

 

 

 

Матбугат конференциясендә катнашачаклар:

 

1. Кондратьев Андрей Станислав улы – ТР яшьләр эшләре, спорт һәм туризм министры урынбасары.

2. Сөләйманов Җәүдәт Шәүкәт улы – “Сәләт” проектлары җитәкчесе, ТР ФА академигы, КДУ профессоры.

3. Сөләйманов Тимур Җәүдәт улы – “Сәләт” проектлары координаторы.

4. Госманова Гүзәл Салават кызы – юбилей концерты режиссеры.

5. Зәкиева Айгөл Хөрмәт кызы – “Сәләт” республика иҗтимагый яшьләр фонды матбугат үзәге җитәкчесе.

 

Мөхтәрәм журналистлар!

Сезне матбугат конференциясендә катнашырга чакырабыз.

 

Барлык сораулар буенча «Сәләт» иҗтимагый яшьләр үзәгенең матбугат үзәге җитәкчесе Айгөл Зәкиевага мөрәҗәгать итә аласыз.

 

Телефон номеры: 8-905-318-59-28.


Сәләт
№ | 29.01.2010
Сәләт печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№157 (36855) / 22.02.2010 22:37:03

Сәләт-ул шайка, акча каеру шайкасы. Анда булганнар барысыда тәкәббер, имеш "сәләтлеләр". Нәрсә эшләгәннәр соң әле алар шулкадәр? Анда булып кына кешегә әйләнмисең шул.Эшеңне күрсәтергә кирәк. Бер тапкыр Сәләттә булалар да, үзләрен әллә кемгә санап йөриләр, янәсе, яшьләрнең высший сорты! Бездә бер әйтем бар: мактанчыкның күте ачык!

№156 (35057) / 07.02.2010 22:34:03

әйе Алсу Син хаклы! Берничә лидерга бер түбә астына сыю, ай-һай! Авыр! Шуннан китә инде, ул лидерларга кемнәрдер иярергә дә тиеш бит әле!

№155 (35055) / 07.02.2010 22:24:40

Кызык бәхәс бара монда. Мин \"Сәләт\"тә 2004нче елдан. \"Сәләт\" - ул җәйге лагерь гына түгел. Ул - мохит. Үз-үзеңне табу мохите. Монда лидерлар җыела, шуңа күрә үзеңне күрсәтү бик авыр. Иркәнең малае аланнан кайтып китүгә дә шул үз-үзен таба алмавы сәбәпче. Ә пычрак идән, начар ашату \"отмазка\" гына. Мин әйдаман булып эшләгән сменада бик бай гаиләдән килгән балалар да бар иде - берсе дә зарланып кайтып китмәде. 18 көнлек лагерьда 8 көн ял итеп, бөтен \"Сәләт\" оешмасына бәя бирү дөрес түгел. Сез әле \"Сәләт\"нең чиреген дә күрмәгәнсез!
Укыту мәсьәләсенә ачыклык кертеп үтәсе килә: мин укырга кергәнче үк үзем укырга керергә теләгән факультет укытучыларын белә, декан белән таныш идем. Чөнки алар \"Сәләт\"кә укытырга, очрашуларга килделәр. Мәктәптә минем алар белән танышу мөмкинлегем юк иде.

№154 (34806) / 04.02.2010 23:15:43

Зиләйлүк, №139, -һо-һо-һой,- дип әйткәне.

№153 (34804) / 04.02.2010 23:06:08

Ну-у, наян да инде, Зиләйлүк, ул санап кителгән сыйфатларны, бүтән кешеләрне күреп(күпләрне), нәтиҗә чыгарып әйтелгән сүзләр, дип кабул итү сорала.

№152 (34803) / 04.02.2010 23:02:49

юк! менә барсы да булгандыр яш лектә, но сулга йөрмәгәнгә точно ышанам. элек халык тотнаклырак иде,халык, ни әйтсәң дә!

№151 (34802) / 04.02.2010 22:58:58

Тузан, сулга йөрмәдем дигәнеме шаярту????????

№150 (34799) / 04.02.2010 22:53:04

кәке, әйтмәдем бит, авырыйм дип, әле шаяртып утырам, сизелми что ли?

№149 (34798) / 04.02.2010 22:46:23

Әй Тузан үткән икән гомеркәйләрең... ә үзең барыбер авырыйсың...

№148 (34797) / 04.02.2010 22:38:39

Теләк уй аркылы килә инде ул.

№147 (34795) / 04.02.2010 22:36:22

Нормаль диета тоткан, нормаль авырлык тоткан, эчмәгән, тартмаган, сулга йөрмәгәннәрдә дә йөрәк тыгыла икән шул, Иркә.

№146 (34794) / 04.02.2010 22:25:37

Тузан, уй дигән идем))))эчәсе килүне как-то уй дип әйтеп булмый. теләк.

№145 (34793) / 04.02.2010 22:23:54

Айсылу, барысы да нормаль

Төгәлсезлекләр бар. Шәрыкъны киресенчә мин якладым. Барсларның кайсын әйтәсездер, белмим. Барсмедиа булса бер генә претензиям аларга дим, "татар җыры" сүзен патентлар турындагы законны бозып узурпацияләделәр. Минем өчен барыбер. халыкның гына башы каткан, тегесе кая, монысы кая, дип.

№144 (34792) / 04.02.2010 22:13:59

Иркә, менә,артык авырлыкны бетерергә ди җиңел инде ул, ә ничек???????????Вроде бы АРТЫК авырлыгым да юк инде, но всютеки, әзен булса да бетерәсе килеп, әллә нинди көрәшләр игълан итеп карадым, ул никак, ни на грамма бирешми...Ну,раз ул мине шулкадәр ярата, ташларга теләми икән, стоитмы көрәшергә????

№143 (34791) / 04.02.2010 22:13:14

Иркә,
икенчесе, үлеп эчәсе килү.

№142 (34790) / 04.02.2010 22:12:51

Башкалар ябырылганда сезне акларга тырышып якласам да, үзегезгә җавап бирми булмый.
1, реакциянең нинди буласын төгәл белә идем. Каянмы? чөнки сез Шәрык турында да, ТНВ турында да, Барслар турында да, гомумән ни турына гына үз чыкмасын барысы ткрында да башкаларга капма-каршы булган фикер язасыз. Иркә шуннан таныла. Сәләт тә шулай ук. башклаар кирәкми диргә өмкин ә сез - логика - аай дияргә тиеш түгел.
һәм татар хатын-кызы буларак, деструктив эшчәнлек алы барырга кирәкми бит инде. минусларны ничек төзәтеп була, әйтергә кирәк. шул ук сәләт миалында, әйдәгез руча өйләшмәгез әле, әйдәгез, җәйләүләрне сайлаганда комиссия белән баырп карагыз әле. директорыгыз шунда торсын әле дип.Бүрәгә аша бүре куып түгел, үзләренә чыгып.
ә чиновниклар... алар беркемгә дә файдалы эш башкармый, смида укыйсың хатларга, мөр-ләргә җаваплар - җавап юк, чишелеш юк, өмет юк - сезнең аргументлар да шундый ук.
бик кызганыч...
монда бер-береңне ашарга түгел, уйлшырга кирәк, кирәк икән, урамга чыгарга, халыкны күтәрергә, битарафлар кимесен өчен...
гафу итегез, монда сүз бер Иркә генә тгел, бик күпләр турында да.
Банкноталар - максат түгел, алар кәгаз, кызганыч түгел...

№141 (34787) / 04.02.2010 22:05:59

Тузан йөрәкне тазаландыру өчен диетаны үзгәртергә кирәк. Артык авырлыкны бетерергә. Тормышка фәлсәфи караш. Һәм йөрәк үз урынында.

№140 (34785) / 04.02.2010 22:03:20

Тузан икенче уй нинди булды?)))))

№139 (34784) / 04.02.2010 22:02:14

Әй, күке, яшәүләре авыр, операция өстәлендә үлүдән дә җиңел(рәхәт) үлем юктыр ул.
Операцияга ятканда үлемнән курыкмыйча яттым.Уянып киткәч:
- Һо-һо-һой, мин исән икән бит,- дигән уй, иң беренче башка килгән уй булды.

№138 (34783) / 04.02.2010 21:59:51

Әй, күке, яшәүләре авыр, операция өстәлендә үлүдән дә җиңел(рәхәт) үлем юктыр ул.
Операцияга ятканда үлемнән курыкмыйча яттым.Уянып киткәч:
- Һо-һо-һой, мин исән икән бит,- дигән уй, иң беренче башка килгән уй булды.

№137 (34775) / 04.02.2010 21:41:50

Врачларга карата парны чыгарып бетердегезме әле???? Бар медицина өчен мин отдуваюсь монда)))))))
Сүз башы бит сәләт!! Претензиягез булса, менә шул врачка бардым, шуның хәтле акча бирдем, менә шуны эшләде, менә шуны эшләмәде дип языгыз. Менә мин сәләттә булдым, нәрсә ошамаганны яздым. Конкрет оешма, конкрет претензияләр. Мин ул хәтле үк надан түгел, алганда гына тиз алалар, кайтарып биргән кешене күргән юк әле.Кайтарып булуга ышансам,мин аны вакытында эшләгән булыр идем. Бу бездә мөмкин хәл түгел. Тем более коммуначылардан.
Айсылу да бирәм дигәндә, ю-у-ук, кирәкми сүзен көткәндер бәлки. Тел сөяксез, әйтте. Бир дия башлагач кына аның укытучы икәнлеге ачыкланды, резерв та юк икән. Анысы аның совестында. Алу-алмау минекендә. Ә "сәләт" үзенең йөзен кабат күрсәтте. Алар бит бөек эшләр башкаралар милләт өчен!!! Азатлыкта сәләткә чиновниклар аяк чала дип укыгач, Аллага шөкер, чиновниклар да файдалы эш эшлиләр икән фикергә килдем.Ни эшләп мондагы "эшсез матбугатта утыручы кечкенә кешеләр" сүзенә колак салсын инде алар!!!! Алар бюджетта строка бирүчеләр янында йөриләрдер.

№136 (34766) / 04.02.2010 20:40:30

барырга туры килгәч, түлисең инде Тузан әйе бит, күпме сорасалар да.
Чөнки үлүнең тагын да кыйбаткарак төшә. Зиратта да хәлләр шәптән түгел, биик күп сорыйлар ди анда да.

№135 (34764) / 04.02.2010 20:05:51

Иркә: "Сәләт"кә оят түгелме"

---Иркә,ә сезгә оят түгелме?

сезнең вакыт кызганып,акчаны кайтара алмавыгызга кем гаепле? өегезгә китереп бирергә тиеш иделәрмени?

№134 (34763) / 04.02.2010 20:03:40

Сәләт логотибы белән башланган сүз табиблар арасындагы ришвәтчелек белән бетте. Һәрвакыттагыча, сүз боткасы.

№133 (34754) / 04.02.2010 19:29:58

Сәрия
Тфү, тфү, диик, безгә нәрсә язылганын алдан белмибез.Врачлар янына да барырга туры килә ул.Минем баҗай:
- Үлсәм үләм, пычак астына ятмыйм,- дигән иде, сәламәт вакытта.Как миленький, әллә ничә ятты, кирәк булгач.
Иркәне акча таләп итүчеләр рәтендә күрмим.Врачлар янында булгаларга туры килгәне бар, байтак.

№132 (34747) / 04.02.2010 19:09:36

Чүтеки Иркә, балагыз файда алып кайткан бит,СӘЛӘТТӘН.

№131 (34744) / 04.02.2010 19:03:27

Иркә, ә врачларның авырулардан акча алуы оят түгелме? Сезгә 4мең ни инде ул? Егылып үл шунда, сораган кадәр бирмәсәң. Көненә ничә мең чумара гына керәдер әле? Аннан, врач гаебе белән үлеп киткән кешеләр күпме, аларга компенсация түлиме берәрсе?

муҗыт медицинадагы "гаделлек"ләр турында язырсың? син кәнишне коммуна яклы түгел,чөнки ул вакытта бит медицина бушка иде, хәзерге кебек талау юк иде.
хотя..мин синең "врач" икәнеңә ышанмыйм. Син йә идән юучы(шифахәнәдә), йә пәлтә элеп торучы инде. Синең комментларың гел негатив, гаепләү белән тулы, и шуларны монда чәчеп утырасың.
минем синең шикелле "врач"лар күргәнем юк, и күрергә дә язмасын!

№130 (34730) / 04.02.2010 17:52:37

????
әле акчалар бирешүче булмады. Мин "Сәләт " реакциясен күрү өчен утырам. монда "Сәләт"кә оят түгелме. Пиар белән күз буяу оят түгелме!!!Хәзерге заманда чирләгән баланы коммунадагыча мероприятиегә кууоят түгелме!? Бер файдасы булды минем өчен. Улым өйгә кайткач беренче:" Мин үз өемдә, үз ятагымда, үз урын-җиремдә йоклауның иң зур бәхет икәнен аңладым!!!" -диде. Андагы яшәү шартлары бернинди санитария нормаларына туры килми. Бомжатник!! Ә менә улым өйнең кадерен олыларча аңлады беренче тапкыр.

№129 (34728) / 04.02.2010 17:50:43

Ябырылмагыз инде кешегә:) Сөйләймановның исе ник китсен соң аңа, аны гына ишетмәгәнме ул?
Сүзендә тормаган булып калмасын өчен, телефоныгызны язып алдым, нинди компания ул?

№128 (34726) / 04.02.2010 17:43:23

Иркә! "Бәхетледән" кайтып керми идең бит! Инде укытучылардан да алып утырмасаң! Врачларның хезмәт хакы начар түгел, конвертсыз керми бит сезгә халык! Ә нәфесегез һаман котыра! оялыгыз инде әзрәк!

№127 (34723) / 04.02.2010 17:39:17

!
ну вот что и требовалось доказать!Ак булсагыз, сезне беркем каралта алмас! тем более ниндиднр бер Иркә сүзе. Минем уй каралтуда түгел, сезнең оешма турында күргәннәремне сөйләү!башкалар үзләре чамаларлар. Очевидец съзе белән Твдагы пиар аермасын чамаларлар. Мин сездән көтмәгән дә идем компенсациягщ бара алырсыз,дип. Бик гәҗәпләнгән идем Айсылуга да. Коммуначылар шуның белән аерылып торалар да, алар һәрвакыт хаклы!!!Официаль хатка да урын бар, без 10көн алдан кайттык. сезнең дог8оворда ниндидер процентлар каралган иде. Йөрмәдем инде. Время деньги, дешевле обойдется.

№126 (34718) / 04.02.2010 17:28:27

Иркә, үзең ыңгырашудан башка ни эш башкардың?
әгәр сиңа официал җавап кирәк икән, исемеңне язып, дәгъвәләреңне дә, мөрәҗәгать ит. монда качып кына сөйләп утырып ышандырырга тырышма. Әгәр чыннан да җитди сөйләшәсең килсә.
Ә меңләгән бала туплаган 15 еллык тарихы булган Сәләтне, синең малай дип кенә, каралталмассың.

№125 (34714) / 04.02.2010 17:20:03

!
ну да, алар гына эшли! бер сөйләдем инде нәрсә эшләгәннәрен, миңа ул эшләр даром не надо! Ә миннән 4мең акча алдылар, хәзер шулар өчен укытучы үз кесәсеннән отдувается!!!Дәшмәсәләр, тарихка кереп калыр, укытучы компенсацияләде дип. Круто же!!! Не видано и не слыхано!!!

№124 (34709) / 04.02.2010 17:14:04

Иркә, аларның мында буш сүз сөйләп утырырга вакытлары юк. Синнән аермалы буларак, алар кәнкрит эш белән мәшгул.

№123 (34705) / 04.02.2010 17:09:15

Менә Сөләйманов ничек карый икән бу сериалга! Матбугатруда иң кызык сериал дип игълан ителгән темага кушылыр дип өмет итәм. Мин әллә нинди ярлыклар алырга да әзер, тик Сөләйманов кешеләре телгә килсен.

№122 (34703) / 04.02.2010 17:04:18

Бәлки сериалга Сөләйманов үзе дә кушылыр әле! Көтәбез!

№121 (34702) / 04.02.2010 17:02:30

4 айга 6 мең.

№120 (34701) / 04.02.2010 17:01:45

Айсылу,монда ниндидер абстракт милли аң турында сөйлиләр. Минем бернинди аерым милли аңым юк.Минемчә татар кешесенә яхшы яшәү шартлары булырга тиеш.Фәүзия Бәйрамованы монда гел якласам да, күптән түгел бер фраза яңгырады аның авызыннан. Эчтәлеге шунда, белем беренче түгел, милләт беренче дигәнрәк. Ата-аналарны балаларын татар мәктәпләреннән алуда гаепләп.Миңа беренчел -белем, аннары -милләт.Монда ике әйбер бар. Киләчәктә урыс мәгәрифе белеменә ышансагыз -ул юк, җимерелде. Икенчедән, чынлап та, кайчандыр өметләнгән ата-аналарны шулай ярты юлда (татарча ЕГЭсыз)калдыру - ул намуссызлык.Миңа авылда отпускта чакта бер хатын :"Нәрсәгә миңа сезнең татарча укуыгыз, татарчагыз, ЕГЭ бирә алмагач!" -диде. Ул хаклы иде, мин дәшәрлек контраргумент таба алмадым.

№119 (34700) / 04.02.2010 16:57:24

Үземне пострадавшийга санамыйм:) Чөнки анда акча өчен түгел, күңел өчен йөрим, айга 2 меңгә акча эшләргә теләгән кеше йөрми инде. КГУда әзерлек курслары 10 мең тормыни хәзер? 6ны биреп кайттым дигән идең бит?

№118 (34698) / 04.02.2010 16:54:11

рвачи

№117 (34697) / 04.02.2010 16:53:45

Реалити-шоу!
Матбугат.руда иң кызык сериал!
Укымый калмагыз!
Укытучы - табибәнең спонсоры!!!

№116 (34695) / 04.02.2010 16:47:30

Иркә,әәәбббәүүүүү ....
Кешенең хәләл акчасы икән бит ул!
Синдәй затсызлар тиреңне салдырып алыр ирек куйсаң!
Биргән җиреңнән ал затсыз!

№115 (34694) / 04.02.2010 16:47:24

Айсылу ул сүзеңне язмасаң, мин бит икенче якка бора ала идем. Болай менә тагын бер пострадавшая буласың.Мин дә аны әнә КГУга итеп бирергә җыенам.так шту миндә каласы акча түгел.

№114 (34693) / 04.02.2010 16:47:19

Иркәгә. Хәзер дәүләт бирә башлады, ә башланганда энтузиазмда башланган эш иде бит ул, без мәктәптә укыганда әле. Бирсен, милли компонентны да алып аткачя, безнең налоглар русче укуга гына кереп бетмәсен. Битаарф булу, сүгеп кенә төзәтү юлларын күрсәтмәү - анысы әйбәт түгел, балаларны өйдә син дурак, син пешмәгән дип кенә тәрбияләмибез бит, шулай эшләсәң яхшырак булмасмы дибез. Ә Сәләт сезнең улыгыздан да кечкенәрәк:) Шулай түгелме?

№113 (34690) / 04.02.2010 16:41:53

Артыгы юк. Төп-төгәл ике айлык укыту өчен хезмәт хакы, өстәмә эш:)

№112 (34689) / 04.02.2010 16:40:21

Айсылу, рәхмәт, аңладың, эш принципта бит.Ничек эшләргә кирәк икәнен әйтмәү -анысы инде икенче мәсәлә.дәүләттән финансны мин алмыйм бит аерым строка белән. Мин өйрәтим, төзәтү юлларын күрсәтеп бирим,
,аларга дәүләттән дә акча,миннән дә акча. Веселенькое дело получается.

№111 (34687) / 04.02.2010 16:23:05

....шаккатам артык акчасы булган кешегэ, менэрләп кенэ өлэшэ...
Миннеханов кызыдыр бу

№110 (34686) / 04.02.2010 16:13:21

Кызык, ни белән бетәр икән бу вакыйга? Сериалларың бер кырыйда торсын... Әстәгыфирулла!

№109 (34685) / 04.02.2010 16:04:50

теләсә кая борын тыгып йөргәч шулай инде ул, минем телдән тартмады берәү дә, димәк, кирәк:).... Баласына 18 тулмаган, ялгыз тәрбияли дип аңлаган идем, ул да керә инде сәдака әһелләренә, ярар, язылыр әле берәр җиргә:)

№108 (34684) / 04.02.2010 15:58:31

Айсылу, син берәр мохтаҗ кешегә бир акчаңны. Иркәгә биргәннең савабы булмас. Кәнсә-кәнис, аны сөйрәп чакырмаганнар анда, үзе барган! Ул тавышын башка җирдә чыгарсын иде, канәгатләндерелмәгән хатын)))
Сәләтнең сайты бар, Иркә шунда яз!
Фәлән ай үткәч, акча дип кычкырмыйлар, киткәндә үк аңлашып китәргә иде, бик умненькая булгач.

Айсылу! Маладис син, шулай да. Ләкин мондый нәрсәләр хәйриягә керми)))))

№107 (34683) / 04.02.2010 15:43:39

Айсылу.

№106 (34681) / 04.02.2010 15:39:04

Акча бүген бар, иртәгә юк. Ел ахырында ул күп иде, ел башында бетте:) Тагын булыр. Минем ел саен хәйриягә бирергә дип ниятләгән акчам бар (дөресрәге, безнең гаиләнең), шул стат.ядан булыр:)
Бер кандидат - ире ташлаган күкрәк балалы бер хатын, ит, бала кирәк-яраклары өйдә дә бар, әмма акчаны гына күп өстәп булмас, илтергә вакыт җитмәгән иде - эштән китеп булмый. Кем тели контактта \"помоңем брошенным и болҗным детям казани\" дигән группа бар, шуннан карый аласыз.
Мондый сүз әйбәт түгел, ред-ядә эшләгәндә, реклама расходлары яки хәйрия расходлары чыгып бетте инде безнең дигән түрәләрне аңламый идем, үзем дә шуныдйга әйләнәм бугай инде:(
Иркә үз фикерен әйтә, ә бездә сүз иреге, мин үз фикеремне, монда гаепле кеше юк, каршы сүз әйткән кеше дошман түгел ич. Әгәр ул сәләткә кулланучы кебек карый икән, минусларны күрсәтеп, төзәтү юлларын күрмсәтми икән, сәләтлеләр алар өчен иркәгә компенс-я түләүчеләр барлыгын күреп, төзәлерләр:) Нинди дә булса күрсәтмә бирүне бүген кирәк тапмыйм, сәләт тә булмаса, милләтебез хәзинәләре дә булмаса, башкалар булмаса, берни булмас иде. тик елап утырыр идек бетәбез дип. булсыннар, күп булсыннар, камилләшә ич алар.

№105 (34677) / 04.02.2010 15:09:23

Ну-ну!Ничек коммуна димисең инде!? Сәләт = милләт! Сәләт кеә җитмәгән, эмблемагагызга өстәгез шуны! Самый крутой, ультрауң милләтче булырсыз. лучше уж так.

№104 (34672) / 04.02.2010 14:46:42

Айсылу, бирмә ул хатынга акчаңны, за клевету үзе түләргә тиеш ул!
Исемен язып ал, милләткә каршы геройларны надо знать в лицо!

№103 (34669) / 04.02.2010 14:44:40

карагыз әле, \"сәләт\"тә булмагач, тукта әле, бу бит как-то дөрес түгел. Мин бит сәләт таныдымы кайбер нәрсәләрне дигән идем. Ну, әйткән сүз, аткан ук инде. бу очракта сайтта язылган сүз.

№102 (34666) / 04.02.2010 14:32:50

Алдым:) Шылтыратырмын.
Ләкин бераз гына ялгышкансыз - мин "Сәләт"тә эшләмим, ярый, анысы мөһим түгел.

№101 (34603) / 04.02.2010 00:19:15

Айсылу, 24-05 килдеме)))) Монысы мин.

№100 (34591) / 03.02.2010 22:36:22

Айсылу, мин әле язмадым язмадым. Күрәсең теләүчеләр бар.))))Мине идентификацияләү авыр түгел, мин конкрет күрсәтермен. Теләгән кеше әллә кайчан эзләп таба алырлык яздым үзем турында. тикшерегә була. Әле бу ике көн эш бик күп.

№99 (34547) / 03.02.2010 14:15:54

ойой.
во-первых. кайда була соң ул тамаша?
во-вторых. //”Сәләт” активистлары һәм кунаклардан концерт //
кунаклардан концерт...
помидор-кыярдан салат...

№98 (34499) / 03.02.2010 09:16:28

Р.С. кечкенә генә төзәтү: мин коммерсант түгел, бюджет өлкәсендә эшлим.

№97 (34495) / 03.02.2010 08:54:56

Миңа ике Иркәдән хат килгән кичә төнлә, ә сез ничәү соң?

№96 (34492) / 03.02.2010 08:20:24

Хәерле иртә- көн, Иркә!...........

№95 (34491) / 03.02.2010 08:00:57

Тузан, юк бар да нормаль, мин язырга алынганда аңлыйм, нәрсә ишетәсемне.Монда бит шул ккоммунадагы кешене бастыру приемнары. Ә монда коммуна түгел, аудитория кмң.Мин дәшмичә кызыксынган аудитория өчен язам.Әлбәттә, коммуна эчендә булсам, әллә кайчан дөмбәсләп чыгарырлар иде. Ә без алга барабыз.
Монда сүз икенче төрле фикерне кабул итә алабызмы, бер-беребезне ишетәбезме -шул турыда. Мин бит 1оо процент балага ошамагандыр димим. Миңа ошамавымны язам. Ник ошамаганын язам. Татар балалары достойны лучшего с моей точки зрения дим, шулар гына.Бер фикергә артык кызып китү -ул инде,минемчә уйлаучылар күп икәненә ишәрә ясый.Аннан бит алар безне финанслаучы юк дип, тагын ялгыш информация бирәләр. Кайсыдыр министрлыкның бюджетында аерым строка.Яшьләр эшләренекеме шунда???

Айсылу, хәбәр итәрмен, менә шулай эшләвегез, сезнең якка плюс.Коммерсантлар шулай эшли хәбәрдәрлык заманында. Тавыш чыгару күпкә кыйммәтрәк)))))Әлегә ашыгыч, кичен язармын.

№94 (34471) / 02.02.2010 22:06:17

Ничек булса да булсын, кыз булганчы ул булсын, эшлә...Иркә, всё нормально, яшибез бит әле, тагын да яшәрбез, Алла боерса, борчылма!

№93 (34460) / 02.02.2010 20:59:55

Иркәгә, мин сезнең номерны сораган идем. aislu@pochta.ru адреым, шунда яза аласыз, сезне каян табарга, китереп китәрмен.

№92 (34391) / 02.02.2010 16:32:58

э мин куп сойлэгэн кешегэ гомумэн ышанмыйм. Иркэ ханым куп сойли, лэкин буш суз сойли.

сойлэргэ тугел,эшлэргэ вакыт.

№91 (34388) / 02.02.2010 16:19:30

ил үзе кайсы сектадан ул?

№90 (34386) / 02.02.2010 16:09:18

Я-п ф, 
"Аерым бер Иркә гаиләсендә милләтне саклап калу өстендә эшләп ятасыз кебек."

Иркэ малае белэн ойде урысча сойлешуе турында язган иде. шуна куре гаилэдэ миллэтне саклап калу остенде эшлэве ышандырмый

№89 (34385) / 02.02.2010 15:59:31

в общем, гаиләне чәйнәү в данном случае - дурость (это про \"достала\")
әмма Иркә үзе башлады. к сожалению.
так что. она права в принципе.
не права, п.ч. приплела сына (и вот дебилы стали гадости писать)
ну а все сектанты - туда!

№88 (34384) / 02.02.2010 15:50:39

Тимур проектлар тормышка ашыра, т.е акча эшли. Элле шулай тугелме?

№87 (34376) / 02.02.2010 12:26:45

Иркә, мин синең малаеңны жәлләп торам әле - ай-һай авыр булачак аңа киләчәктә - үзең бит син коллективизм яратмыйм дисең, малаең да шундыйдыр. Аерым бер Иркә гаиләсендә милләтне саклап калу өстендә эшләп ятасыз кебек.
Аннары, бер синең малайга Сәләттәге шартлар ошамаган белән бөтенесе исеменнән сөйләп утырма.
Мием кыз да барган иде - бардым, күрдем, шартлары, кәнишне, урыс әйтмешли,не ахти. Но кызым кайтам димәде.

Иркә, давай, болай сөйләшик - үзеңә (пардон, малаеңа)ошамады икән - башкаларга такма ул фикереңне. Мондагылар күптән аңлады бит инде синең малайның болай да гений икәнен - Сәләткә биреп "бозма" син аны (Сәләтне)

Аннары, әгәр Тимур болар арасында булмаса, "Әһә, ник үзенең малае юк анда?" дияр идегез...
Тимур күптән инде әтисеннән алда чаба ул эшләрдә.

Их бу көнчелек галәмәте...

№86 (34375) / 02.02.2010 12:08:44

Достала!Бу комментыгызны Иркэ белэн бэхэстэ жинелуегез дип кабул итик.

№85 (34374) / 02.02.2010 11:49:40

Иркә, анда дебилларны җыймыйлар, башка адреска барыгыз!

№84 (34368) / 02.02.2010 00:36:27

//Ил, о вкусах не спорят. //
вообще, тут не вкус.
вкусы вон там, "айгөл бариева" бәхәсендә.
тут не то.
ә инде кайбер "олуг галимнәребезнең" "хезмәтләре" турында сүз чыкса, так там прям вот с подчёркнутыми строчками ошибками на руках.

тәңречелек инде. болгар-биләрдә замананда тамашалар да куялар иде. ии, тәңре! ди-ди.

№83 (34367) / 02.02.2010 00:31:37

Сорау, бар анысы, тик мин акча тәләргә килгән кеше бит! Мин никтер русга русча җавап бирәм. Эштә. Ул бит миңа услуга күрсәтә. Чувствуешь разницу. Мин үз телемдә услугалар алырга хокуклы.Һәм ул аны бирергә тиеш. Ул миңа килсә, мин аңа аның телендә бирермен

№82 (34365) / 02.02.2010 00:27:40

Иркә, ярый әле син Сәләт белән сталкиваться иткәнсең, алайса "ах, вах" репортажларга чын күңелдән ышанып утырган булыр идек. Минемчә, синең малаең просто югарырак уровеньдә булган...
Авыру баланы "чара"га чыгарга мәҗбүр итү - коммуна бит инде.

№81 (34364) / 02.02.2010 00:27:13

Язычество кайда?
Мөселман булып киттем, мөселман булып кайттым. "Сәләт"кә җибәрелгән балалар да үз диннәрендә кире кайта бугай.

№80 (34363) / 02.02.2010 00:26:28

Хәбир, ничәнче тапкыр кабатлыйм икән, минем сәләт турында беренче җөмләм -сәләт тусовка булып чыкты. Тусовка аралашу дигән сүз инде ул. Аралашу методы итеп коммуна сайланган. ә безгә общение а познавательном процессе кирәк иде, мин сәләт санакнышул мәгънәдә аңладым. Инде ничә көн сезгә сорау бирәм, сәләт санак нәрсә аңлата дип, сез аралашу, аралашу дисез. Мин балта, дим, сез -шөшле. гүни балтаны 4меңгә шөшле дип сатмакчысыз. Айсылу телефонын әйтми.Акчасын алам дигәч. рар мәйл әйтермен әле иртәгә

№79 (34362) / 02.02.2010 00:24:31

Ил, о вкусах не спорят. Ярый ла син шундый абразованный. Даже безнең ише белән спорить итеп утырырлык түгел.

№78 (34361) / 02.02.2010 00:24:08

+
2 адвокаты
без каршы тъгел.
булсын. сәләте дә, иделе дә, чурты да.
но вот пиар этот.
ой. без милләт өчен. без үз көчебез илә...
ну да ладно. үз көч...
финанс бар. килеп тора. төрле чыганаклардан.
и это, в общем, хорошо. димәк, җитәкчелек оештыра ала. только вот всё непросто так. типа "а вы видели горящие глаза детей!"...
ну и язычество. уж.

№77 (34360) / 02.02.2010 00:23:26

Приемная комиссиядә утыручыларның андый хокукы юкмы?

№76 (34359) / 02.02.2010 00:20:10

Сорау, минем теләсә кем белән ике телдә дә сөйләшергә хакым бар Татарстанда.Татарстандагы ике теллелекне конституциядән алмадылар әле. Конституция cезне убеждает.Мин йцз тапкыр әйттем, улым татар гимназиясендә укый дип. Ул русча белмәскә тиеш што ли!? без инглизчә дә сөйләшәбез әле!!!

№75 (34358) / 02.02.2010 00:16:56

Алай тар фикерләмәгез инде! "Сәләт"нең дуслар табу өчен бердәнбер урын булуы - монысы сез миңа таккан бред. "Сәләт"тә туган дуслыкның ныклыгы турында әйтүем.
Мин дә һавадан алып язмыйм бит. Үзем дә берничә тапкыр әйдаман булдым, балалар белән шул ук лагерьда яшәдем. Бер сменада да бер балам да кайтып китмәде. Сез "Сәләт"нең пычрак идәнен күргәнсез. Ә мин һәр смена ахырында балаларның китәргә теләмичә елауларын күрәм. Лагерь тәмамланып, айлар, еллар үткәч тә аралашуларын күрәм. Татар баласының икенче татар баласы белән татар телендә аралашуы, дус булуы - милләтнең үсүенә нигез ташларының берсе түгелме соң ул?

№74 (34355) / 02.02.2010 00:15:23

//\\\"Сәләт\\\" шулкадәр начар булгач, Рабит Батулла да, Әнвәр Хәйри дә юк кешеләр булып чыга.//
ладно, батулласы так уж, ярар.

а вот - второй - лучше его вообще не упоминать в качестве авторитета хоть мало-мальски толкового.

риза хәзрәтнең әсәрләрен нишләтүен әйтеп тору кирәкмәс инде (башыгыз җитмәс, потому что)
а вот Гали Акышка язган хаты - феерическо!

әле яшьләр тукталышында ниндидер бер мәктәптән репорт.
мескен кыз балаларны хәрби форма киендереп, яблочко биетеп азаплыйлар. ужас!
ну и естессно олуг кунаклар бөек галимнәр килгән кунакка. ике әнвәр.
...
печально.


и вот с такими людьми мне приходится спорить.
блин.
эгегей! халкым минем! баш мие җүнләп функционировать иткән, что к чемуны бераз гына булса да аңлаган вәкилләрең калдымыыыыы???!!!

№73 (34354) / 02.02.2010 00:13:31

Иркәдән цитаталар:
// "Ни эшләп сез минем татарча исәнләшкәнгә татарча җавап бирмәдегез!" - дидем.//


//"Здесь все как в школе, только ребята хорошие" диде.
//Тут все какие-то неинтересные (йомшарттым) мероприятия, и на все обязательно надо ходить," -ди. "А учебы по информатике до сих пор нет, хотя уже неделя прошла"//

ИРКЭ! Улыгыз да сезнең белән татарча сөйләшмәгәч, татфак профессорларыннан приемная комиссияне татарчага өйрәтүне таләп итәргә ни хакыгыз бар?

№72 (34353) / 02.02.2010 00:06:28

Хәбир сезнең логикадан сәләттә генә дуслар табып була. Шул дөреслеккә туры киләме!?Дөреслеккә якын да булмаган әйберне бред, ягъни татарча саташу дилщр. Агрессия белән сезгә дөреслеккә туры килмәгән ни әйттем. Мин барысын күргәнне язам.Үз фикереңне дәлилләү, сезнеке белән гадәти логикага сыймаганлыктан килешмәү -агрессияме!? сәләт санак сүзе булмаса, бернинди претензия юк. Болай юридически введение в заблуждение дип атап булыр иде.

№71 (34349) / 01.02.2010 23:59:20

Синең өчен "бред" ул, Иркә! Ә бу - бик күп "сәләт"ленең чынбарлыгы. Коммуналар тирәсендә очкан фикергә моны аңлау кая инде...
Агрессияңне кабызма! Суын бераз, болай да кайнап китәргә генә торасың! )))

№70 (34348) / 01.02.2010 23:58:53

Беләм инде тузан))))бер килеәтек бит инде))))Юк,ясалма каршылыклар минем мировоззрение түгел. Мин ләззәт, комфорт, удобстволар кешесе. Ну рәхәт яшәп булганда, нигә начар яшәргә. Спортны да бик аңлап бетермим бүгенге көндә. реклама булып калды бит инде ул. Сәламәтлек түгел. Элеккеге олимп идеялары да юк шикелле. не война, а спортивные соревнования.Арми реформа көтә һаман.

№69 (34345) / 01.02.2010 23:49:17

Иркә, карагыз әле, ясалма каршылыкларны ясап, аны узарга өйрәнү гомүм кабул ителгән әйбер бит инде ул.Спортта да, армияда да, хәтта тормышта да, килешмисезме? ачуланмыйм, килешмәсәгез дә.

№68 (34344) / 01.02.2010 23:48:40

Увольте!Мин бүтән анда бармыйм дип кырт кисеп әйтте. минем ниндидер абстракт милләт төшенчәсе юк. милләт сүзен коммунизм кебек абстракциягщ кайтарып калмагыз.Милләт өчен янган кеше мнемчә конкрет эш эшләргә, ягъни элеккедән яхшырак яшәу турында омтылырга тиеш. Әгәр Шәймиев татар мәктәбе өчен менә дигән бина салдырган икән, миңа ул милләтче.Ә мәктәп эчендәге җитешсезлекләр алар гомум җитешсезлекләр.ә сез искегә артка барасыз, кысла кебек. шул да булдымы милләтчеләр. Балалар җыясыз, пиарны, рекламаны яхшы үзләштергәнсез. Мин дә шуның корбаны.

//"Сәләт"тә табылган дусларына мөрәҗәгать итә? Һәм нигә "Сәләт"тәге дустың сиңа һәрвакыт ярдәм итәргә әзер?// сезнең фантазияләр өлкәсеннән. "Сәләткә" бармасаң, дуслар табып булмый, Что за бред????

№67 (34341) / 01.02.2010 23:38:59

Ой, тузан, нигә инде ул ясалма каршылыклар!? Тормыш үзе тиешлесен куя аның!? идән юарга өйрәнү проблема түгел, кирәге чыкса юарлар.Гомумән, хәзер мыслҗ материалҗна дигән әйбер әйтәләр бит әле. Нәрсәгә омтылсаң, шул килә ул чынлап та.

№66 (34339) / 01.02.2010 23:34:09

идел егете. //Шайми бабайдан// тугел,Шайми бабайны алдалап иранганнар

№65 (34337) / 01.02.2010 23:30:32

Нәрсә күрдең, Иркә? Синең иркә балаңның лагерьдан кайтып китүе күрсәткечме?
"Сәләт"нең "Йолдызлы" лагере янында бер гадәти лагерь бар. Анда барып кара. Тәмәке төпчекләре теләсә кайда аунап ятмасын, дип балалар өчен махсус курилка оештырганнар! Шунда җибәр балаңны!
"Сәләт" шулкадәр начар булгач, Рабит Батулла да, Әнвәр Хәйри дә юк кешеләр булып чыга.
Начар булгач, нигә ел саен меңгә якын бала "Сәләт"кә килә?! Нигә дистәләгән студентлар (укуларын, эшләрен калдырып) "Сәләт"не сайлый? Авыр чакта нигә "сәләт"леләр "Сәләт"тә табылган дусларына мөрәҗәгать итә? Һәм нигә "Сәләт"тәге дустың сиңа һәрвакыт ярдәм итәргә әзер?
Син, Иркә һәм башка шуның ише "милләт сагында торучылар" аңлый алмыйсыз. Һәм аңламаячаксыз да! Чөнки сезне милләт түгел, ә үзегезнең ай-ваегыз кызыксындыра.

№64 (34336) / 01.02.2010 23:28:51

теоритечески түгел-теоретически.

№63 (34335) / 01.02.2010 23:24:22

Иркә,сезнең күпчелек фикерләрегез белән килешмиче дә булмый, ләкин.
Балалар, бигрәк тә балалар, бөтен нәрсәне күреп, бөтен шартларга да җайлашып яши алырга өйрәнсә начармыни? 10см балчыклы идәнне дә күрсен, гел балчык өстендә(астында, яки окопта) яшәү барлыгын да белсен, шуннан соң ул үзе аера башлый:нәрсә-яхшы, нәрсә-начар, практически, а не, теоритечески.Сезнең белән безнең өйрәткәннәр, алар, бары тик теория генә.

№62 (34332) / 01.02.2010 23:18:25

Эйе шул, Сэлэттэ дэ, Узебездэ дэ, Татар яшьлэре форумында да, Татар конгрессында да ПиАр куп, э файдасы куренми. Шэйми бабайдан алдарга ойрэнделэр ахрысы. Иркэ син Идел оешмасы оештырган лагерьга да жибареп кара. Анда татарча яхшы ойрэтмилэр микэн? Все же аларда ихлас дуслык хислэре бар, секталык чире юк. Гурулары да юк. Индивидумнарны сындырмыйлар. Доресрэге интим - рухи темаларга кысылмыйлар. Тэнгре белэн дэ газапламыйлар. Тик проектлары пиарланмаган.

№61 (34328) / 01.02.2010 22:57:57

Стоп-стоп,Хөппи! Син ,мөгаен, башка темалар буенча язганны хәтерлисең!

//иптәшләр белән уртак тел тапмау-төп сәбәп.//

Нәкъ менә бу турыда әлегә кадәр бер сүз әйтмәдем.Син нәрсә турында язасың, гомумән!????Нәкъ менә бердәнбер плюсы сәләтнең - әйбәт балалар җыя алуы.Реклама чыннан да яхшы куелган.Улымнан беренче шалтыратып кызыксынганда, ул әлбәттә коммуна димәде, чөнки ул аның нәрсә икәнен дә белми.\"Здесь все как в школе, только ребята хорошие\" диде. Беренче өлеше миңа аңлашылмады. Тәфтишлим, үзең укулар юк дип зарланасың, үзең мәктәп дип әйтәсең, ул ничек була, аңлат, дим.Тут все какие-то неинтересные (йомшарттым) мероприятия, и на все обязательно надо ходить,\" -ди. \"А учебы по информатике до сих пор нет, хотя уже неделя прошла\". Әле чирләгәч тә вожатый куган шуларга.Директор кызның постоянно недоступен телефонын ниһаять тотып әйткәч кенә туктаганнар.Ә ул кызый:\"Почему вожатым не говорил\" -ди. мин инде аңа :\"Мильон раз сказано было!\" -дип ситуацияне тагын да катлауландырмадым.

//идәндәге балчыклар просто көлке, анда арттан җыештыручылар юк.//

уж позвольте спросить, почему смешно!? Почему 10см грязи. Как уладили эти вопрося с санэприднадзором!! Кеше санын ничек икәнен беләм. анысы балалар күз алдында була. Сэс килә дип ашыгыч рәвештә 2-3 караватны алып чыгып киттек үзебез, дип сөйләде.Собственно почему до того не помыты полы, и потом нет предусмотрен убирающий персонал!? Не удивляйтесь, я эти вопросы задаю на законных основаниях.


//аннан соң, сменаларның темасы төрле, ансын сайлап барып була.//

Бөтен эш шунда ки, сайлаган идек. \"сәләт санак\" иде.Анда Мәскәүдән ниндидер айпи фирма килеп үз продукциясен рекламалау укумы!? Ике көн укуга имитация булган. Бетте-китте.Сәләт сүзен мин бөтенләй икенче мәгънәдә аңлыйм.Элек пионерия заманында аның 10 маршруты бар иде, шул маршрутлар буенча минем өчен җыен тузга язмаган мәҗбүри мероприятиеләр уздыралар иде. Сезнең дә шул менә шуңа кайту. Ну-у не ХОТИМ мы такого общения. Улымны алдан килеп алдык. Башка балакайлар кызыгып утыралар. \"Безнең дә кайтасы килә\" - диләр. Ә бер-икесе шатланып:\"Иртәгә безне дә килеп адалар!\" - диләр. Күпчелек бала дөнья белән кызыксынудан иртә туктый хәзерге заманда. Шулар өчен бәлки кирәктер сезнең Макаренко лагеры. Дөньны танып белүдән туктамаган (минемчә шул балалар сәләтле) сәләтле балалар өчен общение в познавательном процессе кирәк. Менә шул булган булса, барысына түзәргә әзер идек. Сезнең лагерыгызда үзегез деклалировать иткән төп нәрсә юк!!! юк!!


Пиәс. Татар теле, татар теле дисез. Ул балалар сездән башка татар телен беләләр инде, сезнең моңа катышыгыз юк.Бүген менә КГУда курсларга язылып кайттык.116 бүлмәгә \"Исәнмесез!\" - дип килеп кердем. Эндәшүче юк, кеше күренми. Тагын бер:\"Исәнмесез!\" -дип дәшкәч, \"Здравствуйте!\" дип мөлаем хатын килеп чыкты. Ярар эшләрне көйләдек. Мин эчемдә туган сорауны барыбер бирдем. \"Ни эшләп сез минем татарча исәнләшкәнгә татарча җавап бирмәдегез!\" - дидем. Ханым - тәрбияле, елмайды:\" Өйрәнмәгәнбез икән шул, өйрәнербез\", - диде. Господа доценты, профессора татфака, әзерәк КГуда хотя бы татарча исәнләшә белү буенча эш алып барсагыз икән!!!! \"Үзебез\" акцияләре белән генә ерак китеп булмый. Минем соравыма карата ул ханым тарафыннан бернинди негатив сизмәдем, чын күңеленнзн өйрәнербез дип әйтте шикелле.Белешә аласыз, ул ханым Иркәне күрде инде инде))))))

№60 (34291) / 01.02.2010 19:46:50

яхшы тормышны сайлау гаеп түгел, белүче! мин дә шулай итәр идем, моннан дистә еллар элек,хәзерге акылым булса!!

№59 (34290) / 01.02.2010 19:43:56

Иркә, 
"Алтынайны гаепләп буламы!? Нуриены!? Әлбәттә юк!Алар татарлыкны яхшы тормышка алыштырганнар."

Алтынай белэн Нурины катыштырмагыз. икесе ике случай.

№58 (34282) / 01.02.2010 18:18:47

күке, дөрес сөйлисең.

һәр сменада 2-3 баланың төрле сәбәп белән китүе нормаль. иптәшләр белән уртак тел тапмау-төп сәбәп. идәндәге балчыклар просто көлке, анда арттан җыештыручылар юк. аннан соң, сменаларның темасы төрле, ансын сайлап барып була.

клан дигәннән. Сәләт хөкүмәт төзегән оешма түгел. Тимур Сәләттә үсте, аның лидер булуы бәхәссез.
һәр татар гаиләсендә Тимур шикелле егет үсәлсә иде әле!

№57 (34281) / 01.02.2010 18:00:19

Иркә ике сүзнең берендә коммуна да коммуна! яшьләргә берләшергә кирәк,(аларга гына түгел, бу бөтен милләт өчен кирәк) берләшкән урында уртак идеяләр, мәнфәгать ләр барлыкка килә бит инде,үзеннән-үзе!
Аны нинди сүз белән атасаң да мәгънәсе шул кала түгелме?
малаең артык тепличный түгелме? әле аның армиягә барасы да бар бит! или син ул ягын..?

№56 (34280) / 01.02.2010 17:59:15

//Иркә//
ну да.
только Айгөл тут при чём?
аның б-н башкортлар разбираться итсен. :))
нуриев - ага.

№55 (34279) / 01.02.2010 17:55:15

Хәбир, барысы күргән, белгән.

Беләсезме сүзне ничек борасыз!?Айгөл (Алтынай ) янында куертырга теләгән идем бу бәхәсне. Татар радииоларында эшләп йөргән кыз Америка яһүденә кияүгә чыгып киткән. Туфан Миңнуллин на полном серьезе Нуриевны татарга ярдәм итмәде, бу маңкортлык, ягъни хыянәт дип язганны монда да элгәннәр иде.Алтынайны гаепләп буламы!? Нуриены!? Әлбәттә юк!Алар татарлыкны яхшы тормышка алыштырганнар.Бу нормаль омтылыш. Татар балалары аерым мохиттә яшәми.Аларда:"татар булу- убогостьта яшәү, коммунада көн күрү" -дигән мировоззрение тәрбиялисез бит сез. Аңласагыз шуны әлбәттә. Гади массаларны, гади обывательне уз ягыжа башкаларга караганда яхшырак шартлар белән генә аударып була.Әле бүген Чыңгызганның ничек халыкларны яулаганын сөйләдем улыма. Ул халыкларны тыныч юл белән ала, үзләрендәгегә караганда яхшырак шартлар биреп.

№54 (34278) / 01.02.2010 17:38:54

Рузилэ, анысына да сразу игътибар иттем. Шушы кешелэр клановостьны критиковать итэлэр аннары.

Айсылу, телефоныгызны языгыз. Килеп алырмын.Чынлап эйтэм, эле генэ 6 мен тулэп кайттым щзерлщу курсларына.Мишэйт итмэс.

Сездэн бернэрсэ сорала, исемегезне алыштырыгыз. Татарча яшь коммуначылар лагере дип атагыз. Ботен нэрсэ уз урынына басар. бездэ коммуна яратучылар куп эле.Йорерлэр.

№53 (34277) / 01.02.2010 17:35:34

үсеп җиткәч, ни? аңламадым?
берәр куркыныч бар чтоль җәмгыятькә?
примеры, плиз?

№52 (34276) / 01.02.2010 17:34:41

ил! Нигә һаман чәпчисең?!
бүген нәрсә ошамый? бүген көн шундый матур

№51 (34274) / 01.02.2010 17:31:27

блин, народ.
ну как вы не понимаете.
ярар инде, мәктәп балалары. аларга чыннан да кызыктыр.
ә үсеп җиткәч?
аңлый башламыйсыз штоль?
всё так же акылыгыз охмурён матур-матур сүзләр илә???

№50 (34271) / 01.02.2010 17:16:39

әтисе үзе башлаган эшендә улы да булу начармыни?
да..белмичә сөйләгән сүзләрегезнең кызыгы юк.

№49 (34270) / 01.02.2010 17:15:33

Бу халыкның белмәгән баштан язылган буш сүзләрен уку шулкадәр кәмит.
Тимур "Сәләт" белән яхшы таныш, аның координатор булуы - табигый хәл. Сезнең мантыйк белән фикерләсәң, "Сәләт"кә бөтен кеше ардәшлек белән эләгә.
Иркәнең бер баласы - күрсәткеч түгел. Аннары, җәйге лагерьне ял базасы белән бутый бугай ул.
Гомумән, татарны саклап калырга теләүче псевдомилләтчеләр ләчтит сатып утырган арада "Сәләт" сүз боткасы куертып ятмый, ә эшли!
Татар башын татар ашар... Кызганыч...

№48 (34268) / 01.02.2010 17:09:15

Рузилђ, 
әле кызыңны йөгереп Сәләткә китермәгәең. шунда сөйләшербез)

№47 (34266) / 01.02.2010 17:05:41

блин.
ну вот үзләре сүз башламаса, вообще алар хакында искә дә төшергәнем юк.
а тут сами нарываются.
но! сабырлык!

а ведь много чего можно сказать.
да ладно, аңлаган кеше аңлый.
аңламаганы фәләннәрен чәбәкләп куанып йөри, речёвкаларын фанатларча кычкырып йөри.

Рузилђ сүзләрендә что-то есть. и понимающие понимают, что именно.

в этом и проблема.

№46 (34261) / 01.02.2010 16:40:19

Сөләйманов Тимур Җәүдәт улы – “Сәләт” проектлары координаторы.

балаларны ача имеш. ђ њз баласын мљстђкыйль итеп тђрбияли алмаган, њз янына гына урнаштырган

№45 (34254) / 01.02.2010 14:51:21

Иркә, сезне укыйм да, куркыныч булып китә. Планка - ай-һай, югары! Негатив... Укытучылар, сәләт, мәктәп, кешеләр... - фикерләрегезнең барысын да улыгыз белән уртаклашсагыз, нинди буласын күз алдына китерәсем килми. бик кызганыч мисалым бар...
Сез акча түләгән икәнсез - димәк, сезнең мөнәсәбәт кулланучы мөнәсәбәте. Акчага сатып алып булмый бит бөтен нәрсәне дә. \"Сәләт\"кә түләгән акчагыз кызганыч булса, телефоныгызны җибәрегез - үзем бирермен.
Сәләт хәзер республика буенча, ял базалары аз дигән Айгөл Зәкиева, балаларны китергәнче, бөтен җәйләүләрне дә Сәләт үзе ремонтлап чыга алмый бит инде, сменалар җәй буе була. Эзли башласаң, кояшта да таплар бар. Сәләтнекеләр әллә каян аерылып тора. Туганнан туган энем өч ел йөрде, кыышн да, җәен дә, теләгән җиренә укырга керде, программист булырга җыена, бер дә, салкын, килеп алыгыз, күңелсез, дип еламады. Ашкынып тора иде. Һәрнәрсәдән негатив эзләгәнче, уйлап карамассызмы - бәлки, эш үзегездәдер?
Үз вакытында, башка иҗтимагый оешма эшендә катнашуым сәбәпле, Сәләткә көнләшебрәк, аның эшләренә ышанмыйрак карый идем, аралаша торгач, аның да әйбәт әйбер булуына ышандым.
Мин барып йөргәндә рус балалры күп түгел, әмма алар татарча аралаша, сөйләшә иде. Сәләт үзен татар лагере түгел, ә ТАТАР ТЕЛЛЕ дип күрсәтә бит.
Яз кызы хаклы, үзең белемгә омтылмасаң, өстәпөйрәнмәсәң, хәзерлек курслары да. репетитор да баш сөягеңне ярып мигә салмый белемне:)
Гафу, мин дә сезгә охшарга тырыша башладым ахры, гадәттә, кеше я үзенә җитмәгәнне кабатлый, я үзенә җитеп ашканны:)

№44 (34159) / 31.01.2010 01:50:22

Ночь вампиров што ли бүген. Нишләп йокламыйсыз, җәмәгать?!

№43 (34157) / 31.01.2010 01:19:47

математиканы нормаль уку өчен 131дә укырга кирәк :)

№42 (34154) / 31.01.2010 00:41:38

Аннары самообразование өйдә була ул. Әйө хәзер акчасын түлибез дә, самообразовываемся!!!Өйдә инглиз телен өйрәнәбез.Занимаемся самообразованием.Мәктәптәге математика, информатика укытучылары да әйбәт туры килде. Укыталар. Ләкин кызыксынган кешегә битеп бетми шул. Мин җүләр башым белән шул кызыксынган балаларга азык бирә торган урынмы икән дип уйлаган идем дә, ялгышканмын!!!!Менә КГУда 11класслар өчен подготовительный курсларга язылырбыз дип торабыз.4 айга 6мең. Информатика укытучысы репетитор яхшырак,ди. белгән юк ни эшләргә.

№41 (34152) / 31.01.2010 00:30:51

Яз кызы, без күптән җәйдә инде((((Кешедән сораган белемгә генә ышана торган түгел, яздагыларга муЖыт җитәдер...4мең тәңкәгә 400сумлык белем дә бирмәделәр.әйттем бит, языгыз тусовка дип, сез язганнар шул тусовка дигән сүз бит, җыелышып күңел ачу!!!Ни өчен СӘЛӘТ??? Нинди сәләтләр турында сүз!? Тусоваться итергәме?!Для своебразия, для адреналина - экстремаль шартлар, коммуначылык принциплары.

№40 (34151) / 31.01.2010 00:22:05

"самообразование" кирәк,диюем иде. мәктәптә дә, универда да аерым-аерым һәр укучы/студентка якын килеп эшләмәскә мөмкиннәр, белемне биргәннәрен көтмәскә, үзең алырга кирәк диюем иде - "Сәләт"тә "мозг"лар бик күп, биргән белем җитмәсә, шулардан сорарга иде дим улыгызга.

№39 (34150) / 31.01.2010 00:18:32

"хәзер үзең укымасаң, мәктәптә дә, универда да укытмаслар, бирмәгән белемне дә үзең ала, сорый, өйрәнә белергә кирәк, минемчә." сез нәрсә турында!?Үзегезгә аңлашыламы нәрсә язганыгыз!?)))))

№38 (34149) / 30.01.2010 23:07:02

ъ, 
Здесь //чэйнэмилэр//-язышалар!!!!
чэйнэу дип кучерелмэ мэгънэдэ эйткэн идем.
сэлэтне уз кузлэре белэн курмичэ, кеше эйтуе буенча (куп фикерлэр шундыйга корылган) читтэн генэ язып утыручыларнын фикерлэрен карау сэлэтне кургэн, хэм анда кайнаган кешегэ авыррак кабул ителэ.

№37 (34148) / 30.01.2010 22:59:01

Сэлэтнеке)

Здесь //чэйнэмилэр//-язышалар!!!!
Сэлэтле бала.

№36 (34147) / 30.01.2010 22:53:33

Зәкиева,афәрин! килешәм сүзләрең белән.

шәхсән үзем \\\"Сәләт\\\"тә 2005тән,анда ашау өчен дә, йоклау өчен дә бармыйм/бармый идем. бөтен уңайлыклары булган җирдә ял итәм, дисәң, өйдә генә ятарга кирәк. \\\"Сәләт\\\"нең мохитен, күтәренке рухын яратып барам/бардым. яшьтәшләрем белән аралашып, бер казанда кайнап, сәләтләрне үстерү, башкалардан үрнәк алу,белем туплау өчен...хәзер үзең укымасаң, мәктәптә дә, универда да укытмаслар, бирмәгән белемне дә үзең ала, сорый, өйрәнә белергә кирәк, минемчә.

\\\"Сәләт\\\" кешене ача ул. анда барган йомыкый балалар да ачык кешегә әйләнеп кайта. дәлилләүче мисаллар күп, исемләп язмыйм инде.

ә эшчәнлек турында белергә теләгән кешеләр, сорау-фикерләре булганнар 5се узачак чараларда катнаша ала. чынлап, килегез :)

№35 (34144) / 30.01.2010 22:33:04

ничек кенэ чэйнэсэгез дэ, Сэлэт татар балалары очен(Татарстанда!!!) бердэнбер оешма булып кала бирэ!
Андагы мохит, кешелэр, аралашу-чыннан да балаларнын телэклэренэ туры килерлек, э инде уку-укымау кешенен узеннэн тора, укыйм дигэн, максаты булган кеше ул этлэнэ-этлэнэ укый, чонки сэлэттэ андый момкинлек куп, килеп "эйдэ" дигэнне котми!
Дорес, барлык ягы да камил тугел тугелен, тик килэчэктэ, Алла боерса, кимчелеклэргэ нокта куелыр!

№34 (34143) / 30.01.2010 22:30:12

продалжаю Ил:
...ах зачем я на свет появился
ах зачем меня мать родила...

№33 (34141) / 30.01.2010 22:12:23

//Скорее Макаренко лагеры.//
па приютаам я с деетстваа скитался...
:)

№32 (34139) / 30.01.2010 21:50:12

Анда информатика укыталар димәде бит!(((((Болай артык чирләгәне дә, юк.соңгы елны гына чирләштергәләп ала, сүз тыңламыйча юка куртка киеп йөреп. җер тапкыр йөткергәне юк 16яшькщ җитеп, сары маңкасы да булмады бер тапкыр да. 16 ел буена эчерткән даруым 1 уп парацетамол.

№31 (34138) / 30.01.2010 21:42:59

Иркә, син малаеңы БАКИРОВАга җиббәр, рекламасы матур күренә!

№30 (34137) / 30.01.2010 21:28:56

Беләсезме, без исеменә, рекламасына ышанып ялгыштык. Юридик термин белән ввести в заблуждение дип атала. Син нщрсщ турында гомумән, конкуренция, маменькины сыночки.Исемегезне \"Татар яшь коммуначылар тәрбияләү лагере\" дип үзгәтерсегез, бернинди претензия юк.Дәүләт сәләтне финанслый.

Әйе, идәненә 10см балчык каткан 10! (уже коммуна) кешелек урынына 13 сиртмәле тимер карават тутырып, урын-җир, ятакны кайдандыр списать иткәнне китереп, эшне нәкъ социализмдагы кебек карушысыз эшләгән кешегә генә кушып, ошыймы-ошамыймы коллектив мероприятиягә көтү урынына куып тәрбия - шул чын татар милли тәрбия була инде сезнеңчә.Скорее Макаренко лагеры. Слушайте, Аллам сакласын сезнең андый тәрбиядән.Без укулар була дигәч кенә барган идек.2-3 көн имитация учебы, шул.Ә күпме шау-шу!

№29 (34134) / 30.01.2010 19:27:59

Хоппи
Они сначала говорили,что только для детей татар.Вы говорите венегед.
Меня не волнует кем карамагына,Я не об этом вне-но читайте.

№28 (34133) / 30.01.2010 19:25:45

//Сәләт ул хөкүмәт карамагындагы оешма түгел.//
хохохохо.

ну да.

№27 (34132) / 30.01.2010 19:17:05

ъ,
Сәләт ул хөкүмәт карамагындагы оешма түгел.

шуңа күрә, үзе теләгәнчә, үзе уйлаганча, кулыннан килгәнчә һәр татар башканы-башкачаны оештыра ала. флаг на руки.

№26 (34131) / 30.01.2010 19:01:11

Хоппи урыс балалары турында не парься,Они без нас пробются.Татар балаларына нужно там быть.
Почему татары зобтятся о них.Вот начинают блин...

№25 (34129) / 30.01.2010 18:54:37

//Матбугатлылар, сүздән эшкә күчәргә вакыт җиткәндер!!!//
угу. сразу. как только немного финансов подкинут.

№24 (34126) / 30.01.2010 18:51:58

//Сәләт-уникаль дөнья, аны белү өчен бу дөньяның читендә түгел, эчендә яшәп карау кирәк.//
что-то это напоминает. то ли виссарионовцев, то ли иеговистов, то ли аум сенрикё...
:(((

№23 (34125) / 30.01.2010 18:41:00

Cәләттә иң яхщысы шул: ошамый икән-бизгайбә. әгәр балагыз иптәшләре белән уртак тел табалмый икән, ул тормышка кереп китәлми икән, кем дә мәҗбүри тотмый. конкуренция зур,маминкин сыночекларга анда лучшы барып тормаска.

Сәләт мәктәбен үткән балалар югалмый.

урыс балаларын җыю да яхшы нияттән, анда милләткә аеру юк, аларга киресенчә татар мохитында яшәп карау, аралашу мөмкинлеге бирелә.

Сәләт-уникаль дөнья, аны белү өчен бу дөньяның читендә түгел, эчендә яшәп карау кирәк.

№22 (34117) / 30.01.2010 15:06:44

Хәерле көн, матбугатлылар.
\\\"Сәләт\\\" турында тәнкыйди фикерләрегез хуш килде. Димәк,анда булгансыз, бу оешма турында үз фикерегез бар. Кайберәүләр алайса кешенекен сөйләп йөри, күрмичә дә, белмичә дә.
Аннан соң шунсы сөенеч, сез бүгенге көндә илебездә, республикабызда балаларга мөнәсәбәт турында ишетеп кенә белмисез, ә үзегезнең мисалыгызда күрсәтә аласыз. Монсы яхшы. Чөнки ашау, яшәү проблемасы бер безнең \\\"Сәләт\\\"тә генә түгел ул. Анапага ял итәргә бардым, анда да шул ук хәл иде. Ә менә Чехия җирлегендә мөнәсәбәт икенче булуы турында әйтә алам. \\\"Сәләт\\\" белән ике мәктәпне Прага шәһәре яныда уздырдык. Урман эчендә, бик чиста, саф авыл янында иде безнен бина. Ашату идеаль - \\\"шведский стол\\\". Порцияләп көйгән бәрәңге бирелми, ә нәрсә телисең шуны ашый аласың.
Моннан нәтиҗә - эш \\\"Сәләт\\\" хәрәкәтендә түгел. Ә лагерьлар уздырыла торган ял базаларында. Кызганыч, бүгенге көндә тулысынча \\\"Сәләт\\\" карамагында булган ял базасы юк. Була калса, ашату-эчертү проблемасы өчен тулысынча җаваплылыкны без, лагерьларны оештыручылар, үз өстебезгә алыр идек. Димәк, сез әйтеп киткән проблемалар безнеке генә түгел, ә дәүләтнеке. Бөтен халык проблемасын \\\"Сәләт\\\"кә аударырга кирәкми.
Икенчедән, \\\"Сәләт\\\" инде берничә ел шундый ял базасы булдыру турында проектны тормышка ашырырга ниятләп йөри, моның өчен көрәшә. Чынлап торып бу мәсьәлә Сезне борчыса, \\\"Сәләт\\\"нең сайтына кереп карый аласыз. Биләр шәһәрчеге (Алексеевск), \\\"Фәнсар-Бәрәкәт\\\" (Свияга) шундыйлардан. Ял базасын оештыру өчен финанслау кирәк. Ашыгып торган кеше юк. Дәүләт тә акча бирергә ашыкмыйм (ничек кенә тиеш булса да, чөнки бу республика балалары өчен эшләнә). Аллага шөкер, шәхси эшмәкәрләр бар. Татар байлары ярдәм итә. ( Бу урында әйтәсе килә, ә Сез, хөрмәтлеләр, татарның баласына татар лагере оештыру өчен, үзегезнең кесәгездән күпме җәлләмәс идегез?) Чехиядә уздырылган мәктәп әнә шулай ярдәм белән уздырылды. Димәк, сыйфат бар.


Икенчедән,Мин үзем \\\"Сәләт\\\"тә 2003 нче елдан. Сәлкеш тә, әйдаман да, укытучы да, җитәкче дә булган кеше. Һәм \\\"Сәләт\\\" оештырган лагерьларга карата үз фикеремне белдерәсем килә. Мин, сезләрчә әйтсәк, шул тусовкада инде. Менә инде 6 нче ел \\\"Сәләт\\\"нең бер чарасын да калдырмыйм, Аллага шөкер. Алай гына түгел, үзем оештыруда катнашам. Сыйфат ягына килгәндә, мондый аланны республикабызда башка таба алмыячаксыз. Татарча мохит тә булган, фән дәресләре дә уздырылган. Бәлки мин генә белмимдер. Кая ул татарның башка лагерьлары? \\\"Идел\\\" диярсез. Әйе, татарча. Әмма анда РФ регионнары балалары ял итә. Татар конгрессы уздырган форуммы? Беренчедән, балалар өчен түгел, икенчедән, тагын безнең республика баласы өчен түгел, чит илләрдә яшәүче \\\"татар\\\" балаларына рәхәт эшләү өчен оештырылган ул.
Димәк, татарның бердәнбер лагере бар дигән суз бу.
\\\"Сәләт\\\" бар, ул эшли. Димәк, татарның бердәнбер лагерен без татарларга үстерергә кирәк дигән карарга киләм мин. Үстерү ул әле тәнкыйтләү генә түгел (урынлы тәнкыйт - бик кирәк), ә шул эшне оештыру. Монда тәнкыйть язучыларның кайсысы, әйдәгез, менә шундый кимчелекләрегез бар, шуларны бергәләп бетерик дип тәкъдим ясаганы бар икән? Андыйлар булса, башкачарак язарлар иде комментарияләрне. Бүгенге көннән җәмәгатьчелеккә әйтәсем килә, \\\"Сәләт\\\"нен кимчелекләрен күрдегез икән,шул кимчелекләрне бетерүдә катнашыгыз. Тәкъдимнәр языгыз. Менә бу начар диеп түгел, шул начар булган әйберне чишү юлларын күрсәтегез.
Матбугатлылар, сүздән эшкә күчәргә вакыт җиткәндер!!!

№21 (34115) / 30.01.2010 14:54:39

Хәбир, ассоциация дигэн анда, бэбэгенне акаетып кара.

№20 (34104) / 30.01.2010 11:38:10

Әйе милләттәш! Сәлкеш- сәрхүш шикелле үк күңелсез яңгырый.

№19 (34102) / 30.01.2010 11:14:41

Балаларны "сәлкешләр" дип атаулары бик ямьсез аннары. Минем танышымның кызы да барган иде былтыр.Бөтен смена буена атнага берничә мәртәбә ашарга ташыдылар. Тегендә пешерелгән азыкларын авызга алырлык түгел дип сөйләгән ди кызы. Салкын дип тә зарланган.

№18 (34097) / 30.01.2010 08:26:04

Римма, берүзем геншәдер дип әйтеп бетермәгән идем, 4меңемне жәлләдем. күпкә яхшырак тратить итеп була иде. Урын-җир дымлы, балалар чирләшеп беткәннәр. Минеке дә шулай ук. Чирләдем дисәң дә вожатый мероприятиегә куа, ди.Чирләгәч, алып кайтмадылар, 5нче меңне түләп такси белән алып кайттым.без алданрак кайттык барыбер, догогворда ниндидер возврат шартлары бар иде, йөрмәдем инде, бүген кайтарып бирсә 4меңне юк, үзегезгә алыгыз димәс идем.Ни өчен язам шулай, мин сезгә конкрет икенче мисал китерә алам. Вахитов районы фотошколасы белән барган иде ул бер елны. Болгарга. Казу эшләренә. Менә комп янында әле дә чүлмәк ватыклары ята, бик ошатып кайткан иде, әле дә сөйли. Әле үзләре акча түләгән иделәр. Күпме казыгандыр инде ул анда. Мин аптырадым, ул акчаларны киресенчә итеп бирәсем килгән иде, чөнки төрле яктан файдалы, күңелле эшләре өчен.Беренче очрашканда ук ул сакаллы абзыйның күп сөйләшкәнен (прәме шулай халык алдында торып сөйләүдән тәм тапканы ярылып күренеп тора иде, озын озак буш сүз сөйләп иртәдән җыелган халыкны ялыктырып бетерде, гөжли башласалар мәктәптәгечә замечание ясый) күреп, ай-һай дип уйлап куйган идем. тормыш тәҗрибәсе алдамады.

№17 (34092) / 30.01.2010 01:24:50

Сэлэттэ сонгы елларда урыс балаларын да куп жыялар ди. Татар элитасы эзерлибез дигн максатлары бит.
ата-аналар чыннан да зарлана Сэлэттэн. балалар ач дилэр. Тояп алып барырга туры килде ризык дип сойлэделэр.

№16 (34090) / 29.01.2010 23:36:35

Иркә

хоть такой наезд.
и то хорошо :)

а то мне бы пришлось :)

№15 (34089) / 29.01.2010 23:28:08

сәлкеш әнисе, сорау бирсеннәр дип яздым инде.)))улымны быел санак лагерыгызга җибәргән идем. беренче көннән кайтам дип аптыратты. монда укулар юк, мин укырга килдем тыкырдата гына телефоннан. Үгетлим, аңлатам, беренче көннәр генә, булыр әле димен. Бер атна узгач бераз ниндидер укулар булып алды. Ул балчыкка каткан идәннәрне шаккатып сөйләде, безнең лапас шундый авылда дип. мин идән юарга, дежур торырга, чүп түгәргә килмәдем, алып кайт мине дип 10 көн такылдады. мероприятияләргә телисеңме- теләмисеңме барыбер куалар. Бүлмәгездә 12 кеше бит, чүп түгү 12 көнгә бер генә тияргә тиеш бит чират белән булса, дим. Анда чират белән түгел, вожатый кереп әйтә, никтер еш миңа әйтә иде,ди.
в целом кансирт мансиртка корылган шау-шу дигән фикердә калдым сәләтегездән. Бик теләп информатикадан шөгыльләнер идек, физика- математикадан да. Башымны әле дә катыра.төгәл фәннәр шул әпәйт каникулда (көзге) развлекаловка кайтып калачак диделәр.

№14 (34086) / 29.01.2010 23:05:44

Тусовка - нәрсә соң ул?

№13 (34084) / 29.01.2010 23:03:49

Сәләт тусовка гына булып чыкты, мин өметләр баглаган идем дә, өметләр акланмады.

№12 (34065) / 29.01.2010 22:28:24

Мин, рәхмәт Сезгә.

№11 (34052) / 29.01.2010 22:04:21

№10 (34037) / 29.01.2010 20:58:54

Аңгыралар өчен: яһүдләрнеке 6 почмаклы була ул!

№9 (34025) / 29.01.2010 18:54:07

Болай икенче хэл ичмасам!!!

№8 (34024) / 29.01.2010 18:53:54

Болай икенче хэл ичмасам!!!

№7 (34014) / 29.01.2010 16:52:07

Qaraghyz, tiz tөzәtkәnnәr! Xupliym! Buldyrghannar!

№6 (34009) / 29.01.2010 16:17:36

караучы, яхуд балалары очендер ул. Ассоциациялэр шундый минем, эмблемага карагач.

№5 (33997) / 29.01.2010 15:36:42

Тимурның фамилиясен дөрес языгыз!
Сөләйманов!

корректор кирәкмиме сезгә?!

№4 (33996) / 29.01.2010 15:35:45

Ә нишләп аларнын эмблемасы шундый сәер?

№3 (33994) / 29.01.2010 15:29:53

Шәвәлине Зәкиева булуы бн котлыйм!

№2 (33982) / 29.01.2010 14:35:15

"Selet" dip yazu dөres twgel. Sәlәt (yәisә Saelaet) dip yazyrgha kirәk. "Selet" digan swz yuq.

№1 (33981) / 29.01.2010 14:30:27

Э нишлэп Сэлэт логотипта Селеткэ эйлэнгэн?

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Казан филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar