• 23.10-24.10 "Хыялый" спектакле премьерасы. Тинчурин театры. 18:30 да
  • 25.10-28.10 Ришат Төхвәтуллин. УНИКС. 18:30
  • 26.10-27.10 "Сәлам, Актәпи!" спектакле премьерасы. Кариев театры. 13.00 һәм 17.00
  • 26.10-27.10 "Сәлам, Актәпи!" спектакле премьерасы. Кариев театры. 6+
  • 11.11-12.11 "Казан" бию ансамбле концерты. Камал театры. 19.00
  • 23.11 "Тәртип"радиосының 5 яшьлегенә багышланган концерт. Филармония. 18:00
  • 02.12 "Кем кемне?!" Резидә Шәрәфиева һәм Рафаэль Якупов концерты. Филармония.18.30
  • 03.12 "С чего начинается Родина..." Марина Карпова концерты. Филармония.18.30
Туган көннәр
  • 23 Октябрь Марсель Зарипов
  • 23 Октябрь Дания Гыймранова
  • 23 Октябрь Ленар Сәйфиев
  • 24 Октябрь Софья Гобәйдуллина
  • 24 Октябрь Рәис Шәйхелисламов
  • 26 Октябрь Резидә Галимова
  • 26 Октябрь Раил Өметбаев
  • 27 Октябрь Шамил Садыйков
  • 27 Октябрь Фәрит Таишев
  • 27 Октябрь Рөстәм Вәлиев (1961-2014)
  • 40лет ищу работу Апастово Казань Апастово 89297268953
  • Балагызга вакытлыча тэрбияче(няня) була алам.Студентка Медицинского колледжа. После обеда свободна до вечера. (цена по договорённости) г. Казань Тел: 89393397826
  • Сдается однокомнатная на Бр.Касимовых. 16 тыс, все включено.Собственник. 89196255266
  • Идел буе районында урнашкан 55 балалар бакчасына тэрбиячелэр кирэк. 89276753413
  • песоктан 50кг бушаган капчыклар сатабыз бик яхшы хэлдэ .КАЗАН 8950-314-35-17
  • Актаныш.Продается 1 комнатная квартира,есть погреб.В центре Актаныша,рядом парк,рынок,магнит,дом культуры ,детские сады и школы .Вопросы по тефону.Торг 850.тел.89375814252
  • Актанышта йорт сатыла .ут су газ кергэн.Белешмэлэр очен тел 89600697344
  • Актаныш.Продается 1 комнатная квартира,есть погреб.В центре Актаныша,рядом парк,рынок,магнит,дом культуры ,детские сады и школы .Вопросы по тефону.Торг 850
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Бергэ квартира снимать итергэ иптэш егет эзлим Казанда,89506660021

 

 

 
Архив
 

28.11.2011 Сәясәт

Бүген безнең татар депутатын сайларга мөмкинлегебез бар

Сишәмбе көнне РФ Дәүләт Думасына депутатлыкка кандидат Марат Сафин Кызыл Октябрь районында сайлаучылар белән очрашты.

Районга сәяхәтен Зур Рбишча мәктәбеннән башлады. Биредә дөнья чемпионын ипи-тоз белән каршы алдылар. Марат укучыларны, укытучыларны сәламләп үзе белән таныштырды. Аннары, спортзалда, 8 класс укучысы Алсу Хайбуллина белән теннис уйнады. Истәлеккә, уйнаган ракеткасына язылышты, балалар белән фотога төште.

 

 Авыл халкы белән клубта очрашты Марат. Зал шыгрым тулы. Район җитәкчеләре Халит Сөләйманов һәм Рәшит Садретдинов та килгәннәр иде. Марат Сафин биографиясе, сайлау алды программасы белән таныштырды, дөньяга карашлары белән уртаклашты.

 

“Бүген һәр партия үзен мактый, вәгъдәләр өләшә. Тик кайсысы илебез өчен нәрсә эшләгәне бар? Мин “Бердәм Россия” партиясе өчен. Чөнки, яхшымы-начармы, Путин вакытында илебездә бер төрле тәртип урнашты. Хезмәт хакы, пенсияләр, пособиеләр вакытында түләнә. Тормышлар җайланды.

 

Дәүләт Думасына сайлангач, Кызыл Октябрь районына конкрет булышырмын, чөнки нәселем моннан. Өчкүлдә йорт салып, туачак балаларымны бабаларым җирендә тәрбияләргә уйлыйм.

 

Яшьләрне спорт белән кызыксындыру чарасын мәктәпләрдә физкультура дәресләрен арттыруда һәм ФСКлар төзүдә күрәм. Болар барысы да сәламәт буын тәрбияләргә булышыр. Сәламәтлек, югары сыйфатлы мәгариф һәм бабаларыбыздан килгән мәдәниятка таянып кына Россиядә нык рухлы җәмгыять төзергә мөмкин. Хәзерге вакытта бу максатка “Бердәм Россия” партиясеннән башка бер партия дә ирешә алмый дип уйлыйм”, - диде.

 

Марат Сафинга, район һәм авыл башлыкларына сораулар да байтак булды.

 

Күпләрнең “Бердәм Россия” күңелләренә килмәсә дә, Марат өчен тавышларын бирергә булдылар.

 

Аннары Марат Уразавыл мәктәбенә килде. Биредә дә аны бик җылы каршы алдылар. Атаклы теннисчы балаларга мастер-класс үткәрде, 11 класс укучысы Руслан Мортазин һәм башлангыч класс укытучысы Рушания Каюмова белән теннис уйнады. Ахырда автографлар бирде.

 

Төштән соң Марат район мәдәният йортында халык белән очрашты.

 

Район җитәкчесе Халит Сөләйманов үз чыгышында уңай үзгәрешләрне билгеләде, алдагы планнары белән уртаклашты. Районның экономикасын күтәрү өчен бердәм булып, 4 декабрьдә “Бердәм Россия” партиясе өчен тавышларыбызны бирергә кирәк, дип өндәде.

 

Сайлаучылар кандидат М.Сафинны якларга булдылар, тик район мәдәният йортын төзек-ләндерү, мәктәпләрне саклау, медицина хезмәтен яхшырту буенча конкрет наказлар да бирделәр.

 

Фотода: Зур Рбишча мәктәбендә.

Р.ХАФИЗОВА, Р.СӨННӘТОВ
Туган як
№ 48 | 25.11.2011
Туган як печать

Фикерләр

№50 (788306) / 05.12.2011 14:43:46

рам ил, Син бармак белэн теге нэрсэне бутама,бездэ сугыш 1945-енче елда беткэн.Без хэзерге тормыш турында сойлэшэбез. Безнен чорнында полицайлары барлыкка килде килуен,но бу башка мэсьэлэ уже. Мин эйткэн % бераз ким булды ЕР-очен бирелгэн,гафу итэрсез,жину ничектэ жину инде ул

№49 (788072) / 02.12.2011 17:56:55

Корсак белән сайлый торган адәмнәр көненә калдык җәмәгать.
Хщерле каза булсын инде.

№48 (788070) / 02.12.2011 17:11:48

Ё-моё,тамагыгыз тук остегез ботен, бишь ел тыныч коткэнсез. Э нигэ сон милли хэрэкэт кешелэре еш кына суд юлында йори!? Икенче ботен донъя сугышы вакытындада, нимес кул астында калган урыс ауылларындада \"ин мохиме тамак тук ос ботен булсын\" диеп полицай булып хезмэт итучелэрдэ булган урысларда.

№47 (788034) / 02.12.2011 11:26:05

рам ил, Кешегэ тамагы тук осте ботен хэм тыныч тормыш кирэк.
Сайлаудан сон тагын фикерлэрне язышырбыз,ЕР- 67% лап тавыш жыйгач,аннан тагын тынычлап 5-ел сайлау котэрбез.

№46 (788031) / 02.12.2011 11:05:33

Тамак коллары, эйтэм бит тамак турында гына уйласагыз урыслык партиясе \"Е.Р.\" очен тавыш бирегез, монынчы кубегез шулай итте бит. ЛДПР очен тавыш бирсэгез бэлки Татарстанны тизрэк бетерерлэр, Мэскэу рэхмэтле булып Казан губернасы халкын бик таламас. Сатылып бетегез инде. Муса Жэлил дисез, ух нинди батыр булган ул дисез, булган булмай ни, шундый ук яраклашучы тамак колы булган инде ул. Казанда Муса Жэлилгэ хэйкэл тора, чынында мин ул хэйкэлке узен узе богаулаган татар халкына куелган диеп хис итэм. Татарнын башына кем кубрэк токерэ , татар шуны сайлый. Кэмит.

№45 (787976) / 01.12.2011 17:44:34

әй кигәвен дус, Бик дорес! Эле печникта табып булмаска момкин.Бездэ бит эшсезлек,шул ук вакытта эшкэ кешедэ табып булмый,менэ шуны анларга авырырак.Кинэш бирергэ безнен халыктанда остасы юк югын.
Бугенгесе конне безне пока ЕР ашата шунын очен мин аларга тавыш бирергэ уйлыйм,э калганнарнын вэгъдэлэреннэн мин болайда тук.

№44 (787970) / 01.12.2011 16:36:35

татарны коллыктан коткарырлык партияләрнең сайлауга килгәннәре юк.

ничек тыксаң дә печник туачак...

№43 (787967) / 01.12.2011 16:23:12

Рәхмәт,Кигәвен! аңламаган халыкка моннан да артык итеп аңлату мөмкин түгелдер?! Жулик түрәләр белән бергә башына тай типкәннәр генә сайларга мөмкин бүгенге көндә "Бердәм Россия"не!

№42 (787966) / 01.12.2011 16:19:22

Короче,безгэ ошый торган партия юк! Тегене сайласак байый,моны сайласак урлый,элеккесе безне кайгыртмый..... КПРФ безне яхшы яшэтергэ жыена,только нигэдер бу партиягэ 70-ел гына властьта торган вакыт житмэгэн. Шундый зур илне, кем килсэдэ контрольдэ тоталмас кебек мина.

№41 (787965) / 01.12.2011 16:02:12

Сайлау, үтәр дә китәр. Иртәгәгесе көн җитәр.
Безгә бит, бигрәк тә, *надан*(йолдызлар эчендәге язмам - ялган, дигәнне аңлата. К.) халык *сайлаган* группировка
, алтын таң аттырмас.
Күпме халык күреп тора, ил байлыгын - халык байлыгын, оятсыз, намуссызлар - кесәсенә тутыра. Күпме кеше үтерелә, күпмесе үзе үлә, күпме кешенең байлыгын талап ала вак-төяк җинаятьче жуликлар. Күпме кеше наркотик сатып байый. Йөзләгән төрле җинаять эшләп тупланган байлык, ахырында, бердәмнәр кесәсенә туплана.

Кемне сайларга белмим, кайсы яхшы соң җыен әтрәк-әләмнәр арасындагыларның? , - дигән сорау, шактый күп кеше авызыннан чыга.

Әйдәгез, бераз фикерләп карыйк.

\"Яблоко\" - уң якка сөйрәүче, ягъни, эшче халык өстендә йөзеп йөрергә теләүче, капиталист яклы партия. \"Правое дело\" - Яблокога карый да уңрак, эшчене тәүлегенә 24 чәгатьтән күбрәк эшләсә дә, кызганмаячак партия. ЛДПР - \"горлопан\" (шут властьимущих), милли республикаларны юкка чыгарырга ашкынучы.
\"Справедливая Россия\" - \"тузганак\"лар(бер партиядән икенче-өченчегә күчеп йөрергә сәләтлеләр) партиясе. Ягъни, КПРФ ны көчсезләндерү өчен, өстәгеләр ярдәме белән корылган, махсус партия.
\"Единая Россия\" - Ил, халык байлыгын үз кесәләренә шудырып, халыкны алдап(күзенә төтен җибәреп), диктатура корып ятучы, Рәсәй һәм Дөнья буйлап террор таралуына сәбәпче, һ.б.,һ.б.
КПРФ - Сталинның бөтен гаепләрен үз өстенә аударганнарына түзеп торучы, \"Рыночные отношения\" гә риза, ил байлыгы - халык байлыгы булырга тиешлеген, шулай булмаса, илнең киләчәге юклыгын аңлаучы партия. Аның да(КПРФ) миңа ошамаган урыннары бар, әлбәттә. Урыслар әйткәнчә, выбираю из двух зол - меньше!

Нәрсә кыйммәт? Мәңгелек коллыкмы(20 ел буена коллыкны ныгыту өчен күп тәҗрибә тупланды Рәсәйдә), яисә - коллыктан котылып булырга урын калдыра алган сайлаулар, ягъни, халыкка якынрак булган партияләрне алмаштырып тору мөмкинлеген раслый алуыбызмы?!.

№40 (787890) / 30.11.2011 19:23:56

Чын татар, бездэ чыккан нефтьне алтынга кучерсэк ,барлык юлларыбызны да алтын белэн каплап чыгарга житэр иде.

№39 (787820) / 29.11.2011 21:25:00

Татар кешесе, хайван кебек тамак турында гына уйласан, урыслык партиясе "Е.Р." очен тауыш бир, татарнын татар теленэ нигезлэнгэн рухи донъясы кирэк булса хэм милли килэчэккэ токереп карамасан "Яблоко" гына безнен очен яраклы. Сайлауга бармасак "Е.Р." очен генэ файда булыр. Байкотироватьта итудэн файда юк, ник дигэндэ сайлауда катнашу парогы юк.

№38 (787790) / 29.11.2011 15:54:36

,Барам сайлауга, Урысча әйткәндә \"созидание должно быть не в ущерб другому\".Ягъни,бездәге төзелешләр,спорт корылмалары салулар,завод-фабрикаларда яна инновацион технологияләр кертүләр барысы да хезмәт җитештерүчәнлеген генә арттырыр өчен генә түгел,ә халык өчен ,аның хезмәтен җиңеләйтер өчен хезмәт хакын хәерчелектә яшәмәслек итү өчен эшәләнергә тиеш. Ә бездә хөкүмәт боларның барысын да эшләгәндә иң беренче чиратта чиновниклар кесәсен кайгыртып,үзләренә генә түгел ә балаларының балаларына җитәрлек итеп байлык туплап калу өчен тырыша.Менә шул \"Казаныбызны үзгәрткәндә\" үзләренең \"кулларын җылытып\"калалар инде.Ә башкача акча эшләп булмас иде.
Лужков ни өчен 18 ел буе мэр булып тора алды дип беләсез?Ул әле тагын да торган булыр иде,үз янындагылар бн бүлешә белмәде акча бәлешен.Аңарга Мәскәү халкы хәзер дә мең рәхмәтле.Чөнки бөтен Мәскәү халкын Рәсәй хәерчелегенә карамыйча акчага күмде,коммунизмда яшәтте.Шул моменттан файдаланып үзе дә үзенә кирәк хәтле урлады.Аны халык күрсә дә\"күрмәде\".Менә ичмасам ул чын җитәкче.
Ә бездә бабайның малайлары \"Форбс\"журналы битләрендә елмаешып утырсалар да халык үзенең эшләгән 3-5 мең акчасын да вакытында ала алмый.Менә шул инде ул ЕДРОларның ссин әйткән \"тырышлыклары\".
бездә чыккан нефть акчасына без инде әллә кайчан җүн бензиндә йөрергә тиеш идек,бездә чыккан битум бн авыллардагы мунчаларга да асфальт юл салырга тиеш идек.Ә ул акчалар чит илдәге счетларда,түлке синеке бн минекендә генә түгел.

№37 (787788) / 29.11.2011 15:36:25

Бөртек,сайлап кына син әйткәннәрне төзәтеп булмас шул.

Елап-зарланып утырганнан, бездән берни дә тормый дип утырганнан нәрсә дә булса төзәлә микән? Әллә мин берәрсенә ышанаммы? Юк, әлбәттә. Ләкин хакимияттә бер партия генә утыргач, ничек азынганын барыбыз да күрдек.

№36 (787786) / 29.11.2011 15:26:11

Бөртек,сайлап кына син әйткәннәрне төзәтеп булмас шул.

Бездә бер начальник әйтер иде:
- Сорамыйлар, значет җитә дип.

Халык җыелып сораса,аз булса да өстәрләр иде.
Бер партиянең дә сайлау алды байкаларына, ышанмыйм,Бөртек...

Күпме сайлаулар үтте,нинди нытыклар сөйләмәделәр,нинди вәгъдәләр бирмәделәр - үзгәрми бит.

ЫШАНМЫЙМ,берсенә дә!

№35 (787785) / 29.11.2011 15:15:24

"козе понятно, булган байлыкны надо кушарга һәм тапкырларга." =====Әйе, кушарга, тапкырларга һәм беркем белән дә бүлешмәскә. Олигарх байлыгын тапкырлап зурайтырга, хәерче акчасын бүлеп киметергә. Мескенлек, тьфу! Утыралар ачуымны китереп, БР күп файда китерде дип!

№34 (787783) / 29.11.2011 15:12:18

Барам сайлауга, сезгә шул стабильность кына кирәкме? Балалар бакчасында тәрбияче как 3600 сумга эшләп йөрде, тәк шулай эшләвен дәвам итә дә! Менә ул сезнең БР стабильносте!!! Үзегезгә булсын андый тормыш

№33 (787775) / 29.11.2011 14:41:08

аңлый башлады халык.
хаман җимереп,алып-бүлеп яшәп булмаганын.
козе понятно, булган байлыкны надо кушарга һәм тапкырларга.

маладис.

№32 (787773) / 29.11.2011 14:21:31

Ходай кушып сайлайларга барсам,буген тогэен тошендем, "БРП" тавышымны бирэчэкмен. Чонки Татарстаныбыз житэкчелэредэ шул партия эгъзалэре. Э сонгы елларда эшлэнгэн эшлэр купме? Аек акыл бклэн уйлап карасан. Казаныбызнын нинди узгэруен барыбыз да курэбездер-шэт? Метробыз бар,шокер.Бу эйберлэр бик зур хезмэт жиимешлэре. Эшлэмэсэн бер эйбердэ юктан бар булмый.Элбэттэ житешсезлекклэрдэ бик куп. Шапырынып житэкчелэрне эрлэп утырганчы-узебез берэр файдалы эш курсэтик, вэт булырбыз мэлэдис. Менэ шундый фикергэ килдем эле мин,юк исэ ботенлэй башкача уйлап йори идем .

№31 (787771) / 29.11.2011 12:03:04

Сайлауда ЕР ның ничек 56% тавыш җыячагына ушыгыз китә. admin куйган сораштыруны карагыз. 49% сайлауга барырга җыенмый, бу тавышларны җайлап кына ЕР га өстәячәкләр, тагы "+" сайлауда катнашучыларның 7-8% ы. (шушы 49% сайлауга бармаса да, рәсми белдерүдә 89-92% дип әйтәчәкләр. Сайлауга бармау, яки бюллетеньне бозу, фактта, ЕР га бирелгән тавыш).

№30 (787761) / 29.11.2011 08:09:04

Иркә,инем төп тормыш принсибем дә "не руби с плеча!"
Кайвакыт сиңа маразм дәрәҗәсендә булып тоелган фикерләр астында тирәнрәк мәгънә эзләп кара әле!Барысында да дип әйтмим,күбесендә.
Белгәнеңчә массовый төстә идеаль фикерләү була алмый берничек тә. 

№29 (787757) / 29.11.2011 07:34:26

Сайлаучы, әйдә бу биттә сөйләшәбез бу турыда. Мин үзем дә ул сайлауның хәзер ни мәгънәсе калды димен. Сайлау өчен алма кайтса да, сайлар партия бар.

Санаучылар белән ни эшлибез????
Ярар оешып үзебезнең Татарстанда контроль урнаштыра алыр идек, бик теләсәк. Әмма безнең язмышны 102 процентка сайлаучы Кавказ, Чукотка, Коми, авыл сайлау участокларындагы хәлләр бидгеди юит!!!!!

Сез миңа ЕР өчен сайлаучы проценты җыярга кирәк өчен генә язасыз шикелле.

Минем әле бик абсурд фикерем бар. Алманы сайласам, Россия оәзаграк яшәр, барып ЕР сайлап кайтыйм, тизрәк бетәр шикелле.

№28 (787754) / 29.11.2011 07:25:39

№27
миңа күптән аңлашылды инде сезнең кайдан икән))))Язуыгыз грамоталы, грамотагыз буенча сезне надан дип булмый. Әмма фикерләү, кайчак маразм дәрәҗәсендә. Яисә быдлолар дзрзҗзсенә төшә.Чынлыкта мондый диссонанс була алмый, алар андый җөмлә төзи алмыйлар.Алар да ярым грамоталы өзек-өзек әйберләр генә була. Бар берәү монда шундый бер-ике.
Димәк, монда сәбәпләр бүтән...

Үзегез әйткәнчә сезенң сугубо шәхси фикерләрегез турында сугубо шәхси фикеремне яздым. Сезнең кемлегегез турында ялгышам икән, ялгышмасам да, алдан ук гаву үтенәм.

№27 (787749) / 29.11.2011 02:31:52

Менә шуңа күрә инде мин Пермь крае дип уйнап кына язган идем инде,кайсы лкә икәне язылмаганга күрә)))Шул шутканы безнең умниклар за чистую монету приняли.

№26 (787748) / 29.11.2011 02:26:44

Рбишча авылы Түбән Новгород (Нижгар) өлкәсендә. Бу авылның Интернеттагы сайтында байтак кына кызыклы материал тупланган. Сайтны алып баручы егетләр Мәскәүдә яши. "Нигә сайтыгызны татар теленә күчермисез?" - дип сораган идем дә: "Без бу телне белмибез һәм аның безгә әллә ни кирәге дә юк", - дип җавап кайтардылар.

№25 (787745) / 28.11.2011 23:13:17

Әгәр булсам депутат,
Күпме йөрсәм дә бутап.
БР дагы чүп үләнен
Бетерә алмам утап.
Билчәне мамыкланган,
Саруты тамырланган,
Эт чәгесе урап-урап,
Бөтенләй камырланган.
Күзебез күреп тора,
Культура үлеп тора,
Җансыз калган мәетләрне
Сәясәт күмеп тора.
Көрәклиләр сай гына,
Селкенәләр җай гына,
Мондый хәлдән чыгу юлын
Белә бер Ходай гына.

№24 (787734) / 28.11.2011 20:45:32

тәнкыйтче.
әйткән бит авылы өчен тырышачак дип.
авыл халкына файдасы тияр.
по логтке,сайланмаса бу авылга да эләкмәячәк. ә анда татарлар яши,үсёк? үсүчел?
аңлагыз инде наконец!!!!

№23 (787729) / 28.11.2011 20:23:55

"Әгәр булсам депутат...", - дип башлап шигырь язып карагыз. Шуннан соң бар нәрсә дә үз урынына утырыр.

№22 (787726) / 28.11.2011 19:50:13

чын татар
Әйе, картлык + икеләтә наркоз, үз эшен эшли икән. Дөрес, хәтер элегрәк тә мактанырлык түгел иде.
Андыйлар да бар иде, ягъни, сезнең кебек, член булмаган җитәкчеләр. Җае чыкса, иң беренче аларны кыерсытырга гына торалар иде.

Үземне, яхшы укучы буларак, комсомол яшеннән узып баручы буларак та булгангадыр инде(каникулларда, практикада - алдынгы эшче), техникумнан бердән берне 1975 елда \"Җиңү байрагы\" янында фотога төшәргә, Мәскәүгә юлладылар. Партком җитәрчесе(техникумның): \"Кияргә киемең булмаса, булышырбыз, киендерербез\" , - ди. Кая инде ул андый кыюлык?(кием сорау!). Үземнең бераз ярардай сыман киемемне киеп бардым.
Бик акыллы(толковый) урыс иде, партком: \" Син - яхшы кеше, партиягә(урысча әйтә)керә күрмә, анда юньле кеше юк!\"(үзем дә белә идем) , - диде.

№21 (787725) / 28.11.2011 19:44:59

Тәнкыйтьче!

№20 (787724) / 28.11.2011 19:42:15

Сәяфсәт минем өлкә түгел,әмма бу ил вәкиле һәм татар буларак үз фикеремне җиткерергә булды. Сүз Марат Сафинның татарлыгы турында түгел.Ул депутатлыккка кандидат! Ә моңа ул "Бердәм Россия" партисеннән бара."Бердәм Россия партиясенә синең татарлыгың да бары бер нәрсә өчен кирәк- сайлауларда җиңәргә! Ә "Бердәм Росссия" рус шовинизмы һәм түрәләр партиясе!Ә аннан нәрсә көтәсез? Шул,авылынахалык акчасына үзе өчен берәр харом салып куйса гына инде...

№19 (787723) / 28.11.2011 19:40:01

Нинди тагын Пермьский край? Краснооктябрьский район находится в Нижегородской области. Марат Сафин побывал в Нижегородской области!!!!

№18 (787721) / 28.11.2011 19:23:09

агайне№16.
син аптырама,безнекеләр шундый инде алар,бүрәнә аркылы бүре күреп,Пермь краенда "тәртип" урнаштырмакчылар.

шулай шул,кем булса да булсын,әмма татар дипутат булмасын,кем баеса да баесын,әмма татар баемасын.
нинди халык бар шундый,үз халкына нәфрәтле халык - юк андый халык. бары татар гына! янә әйтерсез, үзең дә мочит итәсең дип. нишлим инде татарыбыз мозгасын аракы белән эчеп бетергәч.

хич югы башязмасын игътибар белән укыр идегез. аңлаган кешегә аңларлык бит югисә.

молодец №16, сүгенмичә әйтеп булмый шул.

түбәндәге коментлар күрсәтә,модагы язучы татарның аң биеклеген.....

№17 (787720) / 28.11.2011 19:08:10

Кигәвен дус! Ярар бу юлыга гафу итәрбез инде)))Картлык галәмәте инде бу,картлык галәмәте.)))

Әменә мин җитәкче булып эшләдем,ә партийный түгел идем,алмадылар не достоин дип.Битләрен җыртып әйткән өчен яратмадылар.Минем бн сүз куертасылары килми иде бик.Яшь идем,гайрәтле чак.

№16 (787719) / 28.11.2011 19:01:04

№15 тә, (Рифмага кушылып) тан башка гына укырга. Икенче мәртәбә "язарга" га басканда, буталып китә, гафу.

(Кигәвен)

№15 (787717) / 28.11.2011 18:55:39

Общественное ТВ, при президенте.
Абсурд түгелме бу?!.
Рәсәйдә шундый ТВ төзүне Федотов әфәндегә тапшырганнар.

СССРда, КПСС сафларында тормасаң, югарыга менү ябык иде. Урта кул җитәкче булып та сирәкләр генә эшли алды, член булмаганнар арасыннан. Член булсаң: машина, торак, башка уңайлыклар, беренче чиратта член КПССка. Җинаять кылса, членны төрмәгә утыртмыйлар, партиядән чыгаралар - беренче очракта. Гадиләргә туры юл - төрмә.

Бүгенге \"ЕР\" членнарының яртысы - элекке КПСС тан килгәннәр. Араларына, Марат Сафин кебек халыкка билгеле шәхесләрне сөйрәп кертеп, \"халык мәхәббәтен\" яуламакчы, башка партияләр билгеләмәсе буенча: \"Партия воров и грабителей\" - дип тамгаланган партия.
Нишлисең, Рәсәйдә гомергә гаделлек булмаган. 20ел буе халыкны алдап, байлыгын үзләштереп ята бер төркем \"капиталистлар\".
Халык һаман, күрә, аңлап бетерә алмый; күзен каплаган төтен ачысыннан, күз яшьләре шарлап акса да.

Берзаман, исән калганнарның күзләре ачылыр - инде соң булыр. Олигарх кул җитмәслек биектә - халык - читлектә.


№14 (787716) / 28.11.2011 18:54:04

Күршен! Үпкәләмәгез,әмма Сезнең "Кеше акчасы санамагыз,ходай узегезгэ бирсен!" -фикерегез тамырдан дөрес түгел!Депутатның акчасы үзенеке түгел,ә Сезнең белән безнеке.Депутат -халык хезмәтчесе! Шулай булгач,хезмәт хакын без түлибез.Ә безнең әле пачка -пачка акча түләү хәлдән килми. Шулай булгач,ул нинди акчага йорт салырга тели?

№13 (787715) / 28.11.2011 18:47:06

Хе, менә истинное лицо, ачтың да салдың, рәхмәт инде хотя бы алдамавыңа.

№12 (787712) / 28.11.2011 18:35:41

Билгесез, Э сез ничек уйлыйсыз? Ул кайтырда йорт саен пачкалап акча таратып чыгар диепме? Тормыш эйбэтлэнсен очен хэр беребез узе эшлэргэ тиеш,куршен эшлэгэн сина булмый,син эшлэгэн куршенэ тугел.Ул акча таратырга уйламый,узенен бизнесын яклар очен властька менэргэ уйлый.Анын акчасы бар э хэзер бераз власть кирэк.Акча булып власть булмаса или власть булып акча булмаса унышка ирешулэре авыр.

№11 (787710) / 28.11.2011 18:27:27

/Дәүләт Думасына сайлангач, Кызыл Октябрь районына конкрет булышырмын, чөнки нәселем моннан. Өчкүлдә йорт салып, туачак балаларымны бабаларым җирендә тәрбияләргә уйлыйм./

Менә бу адәмнән безгә ни файда инде. Максаты бар - Өчкүлдә йорт салу. Сайланганчы ук үз мәнфәгатьләрен генә кайгырткан кешегә ничек ышанырга була, җә? Бигрәк беркатлы адәмнәр утырамы соң инде монда?

№10 (787709) / 28.11.2011 18:24:15

Кеше акчасы санамагыз,ходай узегезгэ бирсен!

№9 (787707) / 28.11.2011 18:19:16

Гадәттә мондый очракта бер яхшы спортчы югалып,туң чиновник барлыкка килә.

№8 (787706) / 28.11.2011 18:18:14

Теге ,гимнастка Алина Кабаева тоҗе Татарстаннан депутат булып сайланган иде бит.Кемдер :"Халык шул өч мең зарплатасын да вакытында ала алмый,шуны җайга салырсыз әле!",-дигәч,ул әйткән иде бит :Әле өч мең з/плата да буламы?,-дип."Була",-дигәч:"Значит,я ещё много чего не понимаю в жизни",-дип әйткән иде.

№7 (787705) / 28.11.2011 18:14:05

чин татар га, бигрәк тә үзеңнең яхшы нигың булмаган килеш сиңа кем чын татарның исемен алмаштырырга хокук бирде? Син аны абзардагы хайваның дип белдең мәллә? Бу бит чып-чын ахмаклык. Алай булгач, әйдә сиңа да бер исем табыйк. Хрю-хрю диик, Синең исемең Хрю-хрю булыр.
Так вот, Хрю-хрю, икенче аң бул!

№6 (787703) / 28.11.2011 18:06:45

"Бердәм Россия" партиясе әгъзасы Марат Сафин халыккка вакытында бирелгән мизер пенсия һәм хезмәт хакы турында сөйләгәндә ,үзенең күпме хезмәт хакына йөргәнен дә ,ъзенеж нинди пенсия алачагын да әйтсә халык аңа тавыш бирмәячәге кебек ачык булыыр иде дә,бу мәкалә дә дөнья күрмәс иде.

№5 (787702) / 28.11.2011 18:06:21

Әйе,МУ-МУ,Тургенев безнең күрше урам малае,бергә уйнап үскән идек.))

№4 (787701) / 28.11.2011 18:01:47

"юморист" син чи татар!
күңелле сине укырга. синдәй "прастуй" малайны монда очраткан юк әле..

бәхеткә каршы Тургеневны белмим мин. синең корешлардыр алар.

№3 (787699) / 28.11.2011 17:55:47

чин татар га,син үзеңә ник таба алмадың инде,ярар мин сиңа үзем куям никны.Моннан соң Му-му булырсың.

Так вот Му-му ,туган як дигән республика Тургенев заманнарында гына булган булса инде)))Соңгы вакытта картада андый республика күргәнем юк))) 

№2 (787696) / 28.11.2011 17:45:43

Туган якта дигәннәр бит чи татар

№1 (787694) / 28.11.2011 17:29:41

Һәм бу хәлләр кайсы республикада булган инде?Әәәә, Пермь краенда!)))

▲ Өскә

 

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D
Милли Музей
Шаян
Ханский дом
Татаркино