• 22.11-23.11 "Питер Пэн" спектакле премьерасы! Кариев театры. 18:30
  • 23.11 "Тәртип"радиосының 5 яшьлегенә багышланган концерт. Филармония. 18:00
  • 25.11-26.11 Әбри Хәбриев концерты. Филармония. 18:30
  • 02.12 "Кем кемне?!" Резидә Шәрәфиева һәм Рафаэль Якупов концерты. Филармония.18.30
  • 03.12 "С чего начинается Родина..." Марина Карпова концерты. Филармония.18.30
  • 13.12 Айдар Рәкыйпов концерты. УНИКС. 18:30
  • 16.12-20.12 Данир Сабиров концерты. КСК "Уникс"
  • 14.02-23.02 Мунча ташы. Кырыкта да кызыкта. КСК "Уникс"
Туган көннәр
  • 15 Ноябрь Ирек Шәрипов
  • 15 Ноябрь Фәтхерахман Әхмәдиев (1930-1981)
  • 15 Ноябрь Илдар Зарипов (1939-2012)
  • 15 Ноябрь Хәлим Әлимов
  • 15 Ноябрь Фәния Гайнанова
  • 16 Ноябрь Зөфәр Харисов
  • 16 Ноябрь Гафиулла Газиз
  • 16 Ноябрь Асия Минһаҗева
  • 16 Ноябрь Кояш Тимбикова (1937-2004)
  • 16 Ноябрь Сергей Когогин
  • Туалет булмэсе ясыйм и унитаз урнаштырам. Тел.89196484445 Актаныш
  • 89600696970 солеклэр
  • Казанда кулай бәядән 1 бүлмәле фатир сатыла. Яхшы ремонт белэн. Тел.89600537782
  • Казань. Продается 2-х этажный кирпичный дом, который находится в поселке Салмачи на улице Знатной.Это отличный кирпичный коттедж построенный по всем строительным нормам и из экологически чистых материалов. Продажа от собственника. Тел.: 89378747872.
  • Ат итенэ клиентлар эзлим. ботлата сатабыз. 290,300 сум кг.тел. 89520347319
  • Ремонт квартир от косметического до евро.(перегородки из гипсокартона, многоуровневые потолки, штукатурка, шпатлёвка, обои, кафельная и декоративный плитка, ламинат, плинтус, ковровые покрытия и др) Установка дверных и оконных блоков. Профессиональный монтаж и проектирование систем отопления, водоснабжения и канализации с использованием самых передовых технологий. Установку и ремонт: смесителей, кранов, унитазов, раковин, полотенцесушителей, радиаторов отопления, батарей, водонагревателей, прокладка и разводка труб, ремонт и замена систем водоснабжения, канализации, отопления и т.д. подключение стиральных и посудомоечных машин, Большой опыт работы. Быстро, качественно, недорого. Вам не придется искать разных мастеров, стаж 15 лет.8-960-060-77-38 Актаныш
  • Бал сатабыз (Башкортостан балы). 3 л. банка - 2 мең; 1 л - 700 сум. 89375251717
  • Грузоперевозка,Газель 4м, грузим 3 т. Т.8 960 039 31 49 Актаныш
  • Яңа Савин районы, Четаев урамындагы 2 бүлмәле фатир озак вакытка арендага бирелә. Барлык уңайлыклары бар. Янәшәдә генә Казан-Арена, Спортның су төрләре сарае, "ХL", "Гулливер", "Бәхетле", "Пятерочка", "Эдельвейс", "Магнит" сәүдә үзәкләре... Риэлторларның брочымавын сорыйм. Т: 89272437185
  • Базарга сатучы кирэк тел 89083313968

 

 
Архив
 

               

15.03.2013 Мәдәният

Ришат Төхвәтуллинның Казандагы өченче концертында да зал шыгрым иде (ФОТО)

12 мартта Казанда яшь җырчы, Рәшит Ваһапов фестивале лауреаты Ришат Төхвәтуллинның чираттагы концерты узды. Бу инде – Ришатның соңгы ярты елда Казандагы өченче концерты. Һәм бу юлы да Казан Ришатны шыгрым тулы зал белән каршылады. Алай гына да түгел, Татар дәүләт филармониясе залына өстәмә урындыклар куярга мәҗбүр булдылар, залга эләгә алмыйча урамда калганнар да шактый булды. Ришатның һәр җырын тамашачы кайнар алкышларга күмде.

Концертны Замирә Гәрәева алып барды. “Мирас” инструменталь ансамбле һәм “Сәйдәш” бию төркеме чыгышлары да җылы кабул ителде. Яшь башкорт җырчысы Фәридә Газзалова белән Ришат дуэт башкардылар. Ә инде Ваһапов фестиваленең гран-при иясе Филүс Каһировның концертта катнашуы нур өстенә нур булды.

Филүс белән Ришатның продюсеры Рифат Фәттаховның һәм егетләрнең вокал буенча беренче педагогы, Башкортостан Республикасының Октябрьский музыка училищесы укытучысы Галия Мусинаның сәхнәгә күтәрелеп яшь җырчыларга җылы сүз әйтүе тамашаның дулкынландыргыч мизгеле булды.

Ахырда исә рәхмәтле тамашачы Ришат Төхвәтуллинны аягүрә басып алкышлады.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


Александр Эшкинин фотолары.
 

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№98 (833777) / 23.03.2013 20:35:00

свердлау, Өстә,АФИША, кара, кайчан,кайда,ничәдә,буласын язып куйганнар!!!
Иртәгә,Чиләбедә дигәннәр,вакыты да БАР!!!

№97 (833776) / 23.03.2013 19:48:14

Рафат,көндез булдымыни кәнсирт?Ничәдә.
Әллә датасын бутадыңмы.

№96 (833775) / 23.03.2013 19:42:36

23 март кенне Екатеринбургта Филус Кагиров белэн Ришат Тухватуллиннын концертлары булды.Молодецлар.Рэхмэт.Икесен дэ кечле кул чабулар белэн каршы алдылар.Нихаять Ришат Тухватуллиннын "Тынлачы сандугач" жырын "тере" килеш ишетергэ туры килде.Шул ук жырны 8 Март кенне концерт белэн килеп Нэфкать Нигьматуллин да "жырлаган" иде.Аерма-жир белэн кук арасы.Нэфкать бу жырга тимэсэ дэ яхшы булыр иде.

№95 (833571) / 21.03.2013 08:40:02

Минзиләгә, абау бер беребезгэ ничек охшашканбыз .
ПАР КИЛГЭНБЕЗ ИГЗЭКЛЭР КЕБЕК
БЕРБЕРСЕНЭ ОХШАГАН КЕШЕЛЭР БЭХЕТЛЕ БУЛАЛАР!!!!!!

№94 (833570) / 21.03.2013 08:30:42

Портретың искиткеч матур чыккан.

№93 (833524) / 20.03.2013 17:11:20

Эллэ каян куренеп тора икэнен.Бездэ таныш тугел кеше белэн сез дип сойлэшэлэр.Укыган кеше надан бала инде.Ярар гаеп итмим.

№92 (833521) / 20.03.2013 16:59:03

Фикереңне татарча яз! Ээээлдэп утырма.Көнләшеп җаның чыгуы сер түгел.Кемлегеңне дә чамалыйлар.

№91 (833518) / 20.03.2013 16:46:36

Минзиләгә, сез мин язган сузлэрне тагын 5 кат яхшылап укып чыгыгыз.Узен селэгэенне агызып калгансын ахыры.АНСЫЗЛАРГА АЛАТЫРГА ТУРЫ КИЛЭ.МИН Флюс ме?, ИСЕМЛЕ КЕШЕГЭ ЖАВАП ЯЗДЫМ

№90 (833515) / 20.03.2013 16:13:29

Кем -кем,но Ф.К,Р-Т. Тик тере тавыш !!!Монысы инде ташка язылган))))

№89 (833513) / 20.03.2013 15:56:50

Нигә кемне аласын,кемгә барасын синең белән киңәшеп тормыйлар икән соң.Авызыңнан сулар килеп кызыгып калгансың,бичара.

№88 (833511) / 20.03.2013 15:39:12

Флюс ме?, унган-унмаган булсада анын эше.
Моенына тэре итеп кочлэп такмаганнардыр эле.

№87 (833510) / 20.03.2013 15:34:05

Гармун, 1978-1979 елларда Илхам белэн Элфия безнен авылга концерт белэн килделэр.Ни сэбэпледер апаратуралаы эшлэмэде,зал тулы халык.Гармунгагына 2сэгэттэн артык концерны куйдылар.Чгып жырлап карасыннар Филюс белэн Ришат гармунгагына микрафонсыз.Тавышлары алтын бэясенэ торырлыкмы шунда билгеле була инде..

Ата-аналарың гел сугышып торган гаиләдә үскән бала икәнсең.җәллим мин сине.Алма агачыннан ерак төшми.

№85 (833504) / 20.03.2013 14:44:39

Кешеләр акыллырак һәм мәрхәмәтлерәк булган саен башкаларның яхшы якларын күбрәк күрергә тиеш.Ә биредә гайбәтчеләрнең иң акылсызлары,иң явызлары язып утыра дигән фикер туды башта.Ачу белән агарынган үкенече белән кызарыр дигән бабайларыбыз.Телегез авызыгызга сыймый икән,эш белән ярсуыгызны басыгыз.Файдасы тими калмас.

№84 (833498) / 20.03.2013 13:48:54

( Ушым китэ )молодец!!!

№83 (833495) / 20.03.2013 13:22:27

Килешэм, нэрсэ шул чеметек хатыныннан куркып торамы эллэ? Ир тугел икэн,сугып жибэрмичэ янагына.

№82 (833491) / 20.03.2013 12:13:20

Карап торуга, монда фантазияләре бай кешеләр гайбәт сатып утыра, бәлки Сезгә фантастик хикәяләр яза башларга кирәктер, файдалы бер эшегез булыр, вакытыгыз бушка үтмәс иде!?
Көнчелек буа Сезне, Дуслар, бары көнчелеееек!
Кемнедер сөйләгәнче, башта үзегез шул кеше дәрәҗәсенә җитегез, алай гына да түгел, аның дәрәҗәсен узып китегез! Шуннан соң, бәлки, башкалар турында нәрсәдер әйтергә мөмкинсез(тик бу очракта инде, кемнедер гайбәт пычрагына батыру теләге дә, моңа вакытыгыз да булмастыр дип уйлыйм)!
Әгәр дә Сездә чак кына культура дигән әйбер булса, Филүс белән Ришат хәтле талант ияләренә тел тидермәс идегез! Ә инде сәнгатьне шәхси тормыш белән ботап утыру - бу бөтенләй наданлык, түбәнлек! Үзебез үк үз милләтебезне каралту дөрес түгелдер!
Ә Филүскә дә, Ришатка да зур рәхмәт, моңлы тавышлары һәм халык күңеленә бик хуш килә торган матур җырлары өчен! Сездән яңадан-яңа җырлар, концертлар көтеп калабыз! Зур уңышлар Сезгә!

№81 (833485) / 20.03.2013 11:28:49

сойлэмэгез, ә Илһам белән Әлфия гомер буе нинди тавышка җырлап халык мәхәббәтен яулады соң? Тере тавышка җырласыннар, менә шул чакта бәяләрбез.

№80 (833484) / 20.03.2013 11:19:48

Әй,Эхем-эхем, аңладым инде мин синең гармунга мөкиббән икәнеңне. Маладис икәнсең, көй чыга болай булгач. Сабагын белмәгән укучыны сүккән кебек сүкмә генә гармунны.)))))
Фикергә!!! Мин сәхнәдән торып берни күрмим икән. Сручны залга төшәргә кирәк! Ак флаг күтәрдем менә))))

№79 (833477) / 20.03.2013 10:04:28

Филюс белэн Ришатныкы кебек бай спонсырларыгыз булса тавышын булмасада дан казанасын.Яздыру студиясендэ техника алга киткэн хэзер.Любой тавышны узгэртеп,нотага туры китереп була.Э алар исэ Казанда гына чыгыш ясыйлар.Казаннын зур сэхнэсеннэн тере тавышка жырлап булмый.Чонки артта хэм болконда утырганнар берсузендэ анламыячаклар . Фонагграммасыз булмый.Э фонаграмма инде синен тавышны кочлерэктэ,матурыракта янгырата.Ниочен Филюс 5 ел эчендэ Татарыстан районнарында концерт белэн чыкканы юк.Курка ул.Чонки кече залларда син фонаграммага жырлау белэн тере тавышка жырлау шундук сизелэ.Аннары аны ботен интернетка хур итэчэклэр.Рифат эфэндедэ сэхнэдэн корсак кашып ярты сэгэт нотык ничек тотсын.Филюстэ алтын тавыштан- кугэргэн тавышка эйлэнэ.

№78 (833459) / 20.03.2013 08:04:38

Гармунга!!!РТ залдан караганда бик тыйнак егет,hэм анын кагынганын ишеткэнемдэ кургэнемдэ юк. hэм шулай ук Ф.К - Р.Тнын остазларынын берсе икэнен белдек!!!

№77 (833458) / 20.03.2013 06:29:01

Әй,гармун,гармун,ни сөйләп утырасың син,ә?
Гамунны рәхәтләнеп тартыр өчен ясыйлар бит!Була инде арасында неудачныйлары....Ну аныдыйларны сайламыйлар. Ә менә мин хәтта аларны да ыңгараштырам.Ә син "Көчлисең,көчлисең..."

№76 (833437) / 19.03.2013 21:45:10

Эхем-эхем, күреге булыр-булмас тавышлы гармуннарны тарткач, көчләүче икәнсең. Ул сиңа шатлык китерәмени?

№75 (833424) / 19.03.2013 20:35:47

Укып-укып утырам да мондагы фикерлэрне, тагын бер кат уйлап кукям: бигрэк хосетле инде кайберлэрегез! Нигэ кирэк бу ике яшь жырчыны бер-берсенэ каршы куярга. Алар икесе дэ талантлы, икесенен дэ уз тамашачысы. Билгеле, Филюстэге мон бэхэссез, лэкин Ришат та матур гына жырлый. Билгеле, берконлек жырчылар да бик куп безнен сэхнэдэ, лэкин бу ике егетне алар арасына кертмэс идем мин. Доресен эйткэндэ--Раяз, Руслан Кираметдинов, Филюс-- менэ кемнэрне мин йолдыз дип саныйм.

№74 (833417) / 19.03.2013 19:37:21

Достали.
Филюс кабынды. Яна.
Э бу егет эле чыгып кына килэ.
Кабына алырмы? Балкырмы?
Бэлки сунэр пышт,итеп.
Менэ сез дэ сундерэм дип,кочэнеп утырасыз бит.
Башкорт булган жирдэ,наглость обязательно талаш инде.

№73 (833414) / 19.03.2013 19:20:21

Ә мин тәлинкә тота белмим,булыр-булмас тавышлы гармуннарны кычкырганчы тартырга яратам...

№72 (833411) / 19.03.2013 19:04:40

юк, борынын сөртеп алдында тәлинкә тотып торучысы син булганга.

№71 (833410) / 19.03.2013 19:01:02

Ул ике җырның аккомпаниаторы син булганга түгел микән?

№70 (833407) / 19.03.2013 18:55:07

Монда РТ дигән малай бик иртә кагына әле. Ике генә җырын тыңлап карадым, хисләндермәде. Ә тавыш ягыннан ФК га җитәргә ерак әле аңа.

№69 (833384) / 19.03.2013 14:47:00

Дөнья белән Килешәм нең фикерләрен укып җылап җибәрә яздым.Юатучылар.Сезнең юатуга мохтаҗ ди Филүс.Тавыкларны көлдермәгез.Сезнең өч тиенлек язмаларыгызны да укырга вакыт әрәм итмәячәк.Юкка көчәнәсез,геморой чыкмасын,комп артында утыра алмассыз.

№68 (833380) / 19.03.2013 14:30:15

Килешэм: Филускэ бэйлэнуне туктатырга кирэк. Беренчедэн, Филус белэн ярышырлык жырчы татар доньясында эле тумаган. Икенчедэн,анын нинди хатынга ойлэнгэнен барыбыз да белэбез, ул узе дэ белэдер,шуна курэ ана болай да бик авырдыр.Нишлисен инде, талантлар гадэттэ шэхси тормышта бэхетсез була, э Филус-зур талант! Без сине яратабыз,филус!

№67 (833377) / 19.03.2013 14:13:47

Филюс Каhиров ин югары дэрэжэле жырчы. Ник сез аны рэнжетэсез!!!Ае халык Кояш белэн Айныда аера бит!!!Кемгэдер ай ошамый,кемгэдер кояш та ярамый!!!(((Алай ярамый. Бары тик сезнен очен тырыша бит. Э ошамаса инде кунелен тошермэгез. Ул бит шулай ук жанлы кеше!!!

№66 (833363) / 19.03.2013 12:03:52

Монда Филүсне хурлаучылар бары да сәхнә тирәсендә әйләнгән ,Картлач язганча,бездарный җырлаучылар.Хатыныннан көнләшүчеләре авыру.Филүс берегезгә дә карамаган икән,нишләп була.Килешергә туры килә.

№65 (833358) / 19.03.2013 11:37:45

Флюс хатынга уңмаган бугай,шуңа күрә шулй.

№64 (833352) / 19.03.2013 11:32:24

Башкортстан дисезме? Кирәкләре булса ,башкортстанда җырларлар иде,значит кирәләре бер тиен тормый.Татарсан сыйдра инде чупчарныда,күңеле киң булгач.

№63 (833348) / 19.03.2013 11:21:43

булмасла, Филюснен 5 еллык концертын мин Элмэт шэхэренэ барып карадым,бик дорес эйттегез ул чуп иде.Бу сузлэр бик йомьшак янгырый ,сэхнэдэ эйтелгэн сузлэлэрнен мэгэнэсезлеге эйтеп бетергесез.Эжэл,этне генэ тугел,тагын башка жанварларныда сойлэтергэ кирэк иде.Бу язмаларны Филюс укыйдырмы юкмы белмим,лэкин атна буе интернетка кергэне юк,спамындагы дусларыда кими башлаган.Бердэ сэер тугел ,кемне хурлыйлар шунардан читлэшэлэр.Мона ул узе гаепле ,жырларны сайлаган кебек концер программасында яхшылап уйлап тозергэ кирэк иде.Чонки халык хэзер хэр-бер эйткэн сузгэ бик нык игътибар итэ.Ялгыш эйтелгэн суз очен чэйнэп озэргэдэ момкин.Заманасы шул.Акча тулэп керэ икэн ,синен узенэ тиешле дэрэжэдэге концерны талэп итэ.Булдыра алмасан син идэн чупрэгенэ эйлэнэсен.Халыкка хэзер жырлар белэн урелеп барган шоу тамаша кирэк.Жырларны консаен теливизор ашада,радиоданда тынлап торабыз.

№62 (833344) / 19.03.2013 11:12:03

Булмасла.Кем быргысына өргәнең аңлашыла.Шулай да хуҗаңа аңларга вакыт.Алмашка яшьләр килә.Гайрәтле яшьләр.Безнең Мрудан бәхәсләшеп утырудан ни үзгәрер дисең.Читтәге татар чын татар икәнен онытма.Филүсне каралтам дип агартып бетерүең өчен зур рәхмәт.Аның моңын яратканнар исеменнән.

№61 (833340) / 19.03.2013 10:22:44

Кыңгырауны тагалар,тагуын!Аны матур итеп,гомер буе кыңгыратып йорергә дә кирәк шул әле!
Аннан рәт беткәч:Мин "АТказандым", кыңгыраулы,какмасаң да кыңгырый дип йориләр!

№60 (833339) / 19.03.2013 10:20:15

Баҗай, Башкорт сандугачы булгачтын ,Татарстанда нишлэп йори сон??????

№59 (833338) / 19.03.2013 10:15:31

Беләбез, Салават аллага шокер Татарстанга килеп мин монда жырламым дип тормады ,ботен авыл шэхэрлэрдэ концерт куйды,э Филюс кайда булды сон.Йори шунда урысланып беткэн татарларга концерт куеп.Э алар кул чаба инде анлар анламас.Эйтегезче Татарстаннын кайсы тобэгендэ концерлары булды сон.5 еллык программасы чуп иде .Куеп кара районнарда шундый концерт,анда янгыраган сузлэр очен халык чэйнэп озэ.Нишлэп телвизордан эжэл эйткэн сузлэне тошереп калдырган сон,э эт сузлэрендэ узгэткэннэр.Инде хэзер Филюс эт кебек улый икэн.Улап карасын татар халкы каршында,нэрсэ булганын куз алдына китеруе бик куркыныч.Шуна курка ул Татарстан шэхэр ,районнарында концерт куярга.Эчиттэгесе куренми...

№58 (833335) / 19.03.2013 10:00:18

Булмасла.Алай җиңел генә котыла алмыйсыз Филүстән.Юкка көчәнәсез буш куыклар.Сандугач тавышын карга каркылдавы басалырмы?Башкорстан сандугачлары бирешерме?Хыялланмагыз да.

№57 (833334) / 19.03.2013 09:37:34

Узып барышлый, Филюснен кыграулары бик начар тавыш чыгара башлады .Мондый буш реклама табыш китерми.Чэйнэп туйгач сагызныда чуп чилэгнэ токерэлэр.

№56 (833333) / 19.03.2013 09:32:19

Татарда булдыклы кешене һаманда кыерсыталар.Салават үзе җырлый белмәгәч,Флюс аннан 1000 такыр яхшырак җырлагач,аны кыса башлаганнар.Шулай икәне сизелеп тора инде.

№55 (833330) / 19.03.2013 09:24:59

Булмасла!

БәрәкАлла! Үзең дә сизмәстән Филүскә бушка гына саллы гына реклама биргәнсең.Безнең татарның шул ягы мактауга лаек.Шулай да Баҗайның яхшы атка кыңгырау тагалар сүзенә кул куям.

№54 (833319) / 19.03.2013 08:44:54

Баҗай, ел буе Филюсне алтын тавыш дип кычкырдылар,кычкырдылар да эхэзер нишлэптер ул бетте.Рекламасы бик сулпэн.Бу бары тик Филюснен йолдыз кебек кабынып китуе ,э крыенда икенче йолдыз аны томалаганга анын экрен генэ сунеп баруы.Менэ шоу бизнес.Шунада ул кунелсез.Шырпы кебек кабынада, бер мизгелдэ янып бетеп сунэ.Халыкта бит шундый,нинди эйбергэ реклама бирэлэр без тизрэк шуны алырга кибеткэ чабабыз э инде туйдыргач ана борылыпта карамыйбыз,чонки телевизордан янага реклама бара тизрэк шул якка борылабыз .Менэ бу тормыш кануннары

№53 (833317) / 19.03.2013 08:25:14

Аууууу!Хәмдунәкәй, монда кереп, теге матур җырыңны җырлап җибәр әле, зинһар:
Чәйнәп-чәйнәп карадылар,йоталмадылар әле!!!
Дигәнен!Якташларыңны чәйниләр бит мәльгуннар!!!

№52 (833316) / 19.03.2013 08:20:57

Яхшы атка кыңгырау тагалар! Ташларны да җимешле агачка ыргыталар.Илһам абый да"Көнләшүчеләр булганда яшәп була!"дигән.Филүснең маркасын үзегез күтәрдегез көнче күбәләкләр.Алда да Филүсне зурлап та,хурлап та язарга язсын!Филүскә дә,Ришатка да ЗУР УҢЫШЛАР телим!Булдырасыз егетләр!

№51 (833313) / 19.03.2013 07:30:22

Бөтен җиренә,ул чын Татар асылы.

№50 (833310) / 19.03.2013 07:13:01

Чукынчык, Филюснен кайсы жиренэ гашыйк булырга икэн мин курмим????эйе шул, кайсы тошен сакларга?????Яхшы урыннын кайчан буш калганы бар.Монысы эчеп сулып бетсэ икечесе табыла.Берэр килде китте авыл малае калкып чыкканын сизмидэ калырбыз.Башкортстанда андый авыллар куп.....


№49 (833283) / 18.03.2013 22:28:38

Эйе шул, Филускэ тияргэ кирэкми! Э анын ул хатынга ойлэнуе- это не его вина,а беда! Саклыйк яраткан жырчыбызны!

№48 (833279) / 18.03.2013 21:27:35


лия кимсетмим дигән ә үзе ..:
Филүсне БЕРКӨНЛЕК ҖЫРЧЫлар белән чагыштырмагыз

ә монда ФК ны РТ белән генә чагыштыралар башка исем юк

№47 (833276) / 18.03.2013 21:14:34

Безнең татар кешесе гомер бакый булган кешеләрдән көнләшеп гомер итте.Үзендә булмаган кешедә дә булмасын.

№46 (833273) / 18.03.2013 21:08:08

Филүсне беркөнлек җырчылар белән чагыштырып утырмагыз инде.Сәхнәбездә Филүс кебек йолдыз балкыган икән горурланырга гына кирәктер,минемчә. Уңышлар аңа.
Ришатны кимсетеп әйтүем түгел,аңа да зур уңышлар телим.

№45 (833268) / 18.03.2013 20:30:20

Алты (!) фотода РТ кулларын аккош канатыдай җәйгән - бу нине аңлатыр, белүчеләр бардыр бит:
1) китәм инде( типа очам)
2) туйган сезләрдән
3) я весь тут (типа сокланыгыз)
4) костюмны күтәрсәм, кендек күренә
5) ...

Ә менә ФК бер дә җәймәгән куларын-канатларын)))

№44 (833265) / 18.03.2013 20:01:04

Чынлап!

Филүскә күзен төшеп йөргән синең.Тәмсез телле кемгә кирәк.Чукынчык,үтең авырта синең.

№43 (833264) / 18.03.2013 19:51:56

Баҗай, Филюс шул олгермэгэн эче виноградка охшап калганда инде.Э менэ Ришат чын-чынлап уныш жыя заллар тутырып.Э Филюс конлэшудэн эчи башлаган курэсен.Шуна йозе чытык.

№42 (833258) / 18.03.2013 17:51:40

Бажай!

№41 (833257) / 18.03.2013 17:46:24

Күпме пычратырга тырышсагыз да барып чыкмый.Алтынга пычрак ябышмый.Күпме сикерсәгез дә виноградка буегыз җитми.Өлгермәгән шул,өлгермәгән.Сезнең өчен өлгермәгән.Ә Егетләр уңыш җыя,заллар тутырып.

№40 (833255) / 18.03.2013 17:42:04

Улыбка, Филюскэ бердэ охшамаган.Ничэ ел сэхнэдэ бердэ мондый тугел иде.Сонгы концертында булдым бик шат иде.Ойлэндедэ ботенлэй сулды...

№39 (833251) / 18.03.2013 17:19:34

Бик бэхетледер. Нигэ кеше гел елмаеп йорсен икэн? Жулэр кеше генэ елмая,э эчендэ уе булган кеше уйланып йори. Кешедэн пычрак эзлэп утрыручы тинтэклэр елмайсын!

№38 (833249) / 18.03.2013 17:13:48

Белүче, авыл апае элек тә әллә ничә ник белән язганын яшермәде. Ул просто бу нигын ташлады гына, минемчә. Дөрес эшләде. Бу ник аңа бик туры килеп бетми иде. Ни өчен икәнен беләсез.

№37 (833246) / 18.03.2013 17:06:16

нишлэп Филюс шул хэтле монсу.Эйтерсен ниндидер ярамас эш элэгэндэ шуна бик нык укенэ.Йозенэ бэреп чыккан.Яна гына ойлэнгэн бэхетле кешегэ бердэ охшамаган.

№36 (833239) / 18.03.2013 16:34:08

Гармунчы белән гитаристны(8дә),Фаттахов белән Филүсне(9 да)өреп кабарткан кебек.
Алар янында Ришат тагын да сылу күренсен өчен А.Эшкинин шуклыгы гынамы

№35 (833237) / 18.03.2013 16:25:52

смайлик җитми, РТ- ФК-





№34 (833234) / 18.03.2013 16:06:21

Күзлек киеп карадым, ышанмыйча сүзегезгә.
Чыннан да 9 нчы фотода икесе ике смайликка ошаган:
сулдагысының(РТ) авызы ерык,
ә уңдагысы(ФК) ачы миләш капкан

№33 (833223) / 18.03.2013 15:03:39

Баҗай, конлэшерлек жире булса конлэшер идендэ,юк шул.18 яшьлек кызлар конлэшсэ генэ,мин тугел.Сэхнэдэн бер-берсен чэйнэп озэргэ торган ике кешене карап торуы бик кызганыч,мескеннэр тагын купме бергэ концерт куярлар икэн.

№32 (833196) / 18.03.2013 08:20:12

Беләм,Белүче!

Яна йөрәк,хәсрәт эчендә уйда мин...дисең...Картлач язган бездарныйларның берсе син,әйеме?Мин интернетсыз да торам,дөнья сасытасым юк.

№31 (833193) / 18.03.2013 08:01:43

Фотолар биик матур.Монда бездарныйларның бересе дә күренми.Теге акча артыннан чабучыларны әйтүем.

№30 (833192) / 18.03.2013 07:58:58

Әй баҗай,тагы ачуың чыкты чтоли ?.Син баҗай Авыл апасыннан гыйбрәт ал,ул хәзер м.ру дан китеп,тишек руда язып утра.Без аны кудык дип әйтәсе килә,син дә шундый көнгә каласың киләме ?.

№29 (833191) / 18.03.2013 07:43:16

Беләм!

Шөкер,көнләшеп шартларга җитешүен аңлашылды.Яз көне чирләр кузгала да кузгала инде ул.Срочно табибка юл тот.

№28 (833189) / 18.03.2013 06:28:26

Баҗай, доньяны мин тугел узлэре сасытып бетерделэр.сэхнэгэ чыкканда узлэрен кулда тотсалар да ярый.Фотоларга карасан берсе кочхэл белэн елмаерга тырыша э Филюс эйтерсенлэ кара кумер ашаган йозе чытык авызыда ябык.Башка концерларда гы фоталарда 32 тешен курсэтеп ыржаеп тошкэн Филюс.Ойлэнгэч Филюс эллэ нишлэгэн эйтерсенлэ туе хэерле сэгэттэ узмаган????

№27 (833183) / 17.03.2013 23:53:53

Беләм!

Көнчелек утында янулары-җәһәннәм утына тиң диләр.Эчең тулы агу,чәчмә,дөньяны сасытма.Филүс тә,Ришат та синең хурлавыңа,минем мактавыма мохтаҗ түгелләр.Туй үпкәсез булмый.Килә алмауның башка сәбәпләре дә булуы бар,сиңа кысылырга димәгән.

№26 (833147) / 17.03.2013 21:03:57

Юк Мин ул Зилэ, Филюс белэн Ришатнын арасыннан эллэ кайчан кара мэче узып киткэн инде .7 фотога карасан Филюс ачуыннан шартларга житкэн.Филюс туена Ришатны чакырмаганда.












№25 (833139) / 17.03.2013 20:25:07

КЕМ сез бик дорес эйтэсез.Предприятиялэргэ мэжбури билетларны профсаюз аша алырга кушалар.Залларнын яртысыннан кубесе урыс халкы утыра.Э алар анласа -анламасада кул ч
аба инде- нишлэсен :sm23







№24 (833129) / 17.03.2013 19:56:30

Тапканнар кемгә бәйләнергә.Илһам абыебыз хәер-фатихасын биргән сандугачыбыз белән авыз чайкап утыралар бит,әрәмә чыпчыклары.Каян килгән жюри.Филүснең маркасы башка,узып баручы түгел.Чебешләрне көзен саныйлар.

№23 (833110) / 17.03.2013 19:15:32

Бэйлэндегез инде Филюскэ.
Кайсыгызга зыяны тигэндер.
Яраталар бездэ кайберэулэр юктан,ызгыш ясарга,кеше араларын бозарга.

№22 (833105) / 17.03.2013 19:03:00

гади халык залларнын ни барэбэренэ тулганлыгын каян белсен инде. Предприятиялэр гарык ул артистлардан.....

№21 (833083) / 17.03.2013 16:55:49

Филюснен кэефе булмас инде.Ришат бит аны Казанда концерт кую буенча узып китте.Филюс шикелле тулар тулы залда концер куеп йорми.Модец Ришат !!!!Филюсне уздырып жибэрден.Артык масая башлаган иде.Урынына утырттын.










№20 (832982) / 16.03.2013 21:31:24

Элбэттэ юкка гына Ришат тулы залларны жыеерлык концертлар куеп йормидер?! Эшлэмэгэн кеше hонэренен нэтижэсен дэ курэ алмый монысы hичшиксез!Рэхмэт энем тырышлыгын очен! Унышлар узенэ hэм кемнендер ниндидер шэулэдэн гаеп табып утыруы эле ботен халык фикере тугел ул. Егетлэребезгэ Ходай сэлэмэтлек биреп халкыбызнын илаh моннарын килэсе буыннарга житкерерлек илhам бирсен Ходам ,амин!!!

№19 (832830) / 16.03.2013 12:10:41

Миләүшә ханымга(№12) чират яңа җитте микәнни?

№18 (832824) / 16.03.2013 11:59:18

Чонки аларга башкортта бернинди перспектива юк,алар Татарстанда усэлэр

№17 (832823) / 16.03.2013 11:56:45

Башкортстанга да рәхмәт белдерергә!!!
Нинди талантлы яшьләрне үстереп бирә бит Татарстанга.Братски помощь дими ни дисең.
Булее менеее җүнле кешеләр - барысы да Башкортстаннан.

№16 (832774) / 15.03.2013 23:12:19

Сандугач тавышлы лачындай егетләр тәрбияләгән Галия Мусинага(г.Октябрьский) бирергә кирәк Татарстанның мактаулы исемен и срочно !
Мәскәүдә шикле конкурста җиңгән кызларга гына димәгән...

№15 (832771) / 15.03.2013 23:02:56

Чалбардагы "җыерчык"ка карама, биттәге җыерчыкка кара..
14 тәгесе дә ..хи-хи..секси

№14 (832770) / 15.03.2013 23:02:13

Перебор,аклану түгел, дөресе шул.
"Фотографлар" аклансыннар.


Филармония ярый эле ул.

№13 (832769) / 15.03.2013 23:01:11

Суз дэ юк бик монлы егетлер, Лэкин берсен мактап берсен таптап утырмагыз зинхар.Алар барысы да шул бер ук татар халкына Ягъни Сезгэ хозмэт итэлэр тугелме. Хэр берсенен уз урыны, уз тамашачысы. Ришат белэн Филуснен татар халкына танылуында Рифат абыйнын ничек тир туккене куплергэ мэгълум.

№12 (832768) / 15.03.2013 22:59:32

"Камал театры фото төшерергә уңайсыз" дип акланган иде берәү М.руда.
Павлюхинадагы зал "искиткеч" инде алайса...
4,10 рәсемнәрдә генә әзрәк җанлылык бар, калганнары үле,берни дә сөйләми.
15 фотоның 13 ендә Ришат - это перебор.
Фоторепортажлар - М.руның күптәнге "слабое звеносы", нишләтәсең.

№11 (832766) / 15.03.2013 22:52:31

2нче фото бигерәләр дә секси чыккан инде1

№10 (832756) / 15.03.2013 22:30:24

Ә Тукай премиясенә кандидатлар исеме кайда соң?

№9 (832751) / 15.03.2013 22:17:16

Яшь артистларга яшь тамашачы ишелеп йөрсен иде дә бит...юк, күренмәделәр

№8 (832747) / 15.03.2013 22:04:44

э Филуснен бер дэ кэефе юк..
Ә Салаватның кәефе ничек микән?)))))))))
Илһам абыегыз алайса ботенләй ятадыр инде.

№7 (832735) / 15.03.2013 20:57:54

Әлләме Тукай бүләгенә тәкъдим итәсе егетне?))) күрдегезме быелгы исемлекне? Нәбирәттәйгә тагын биреп карамакчылар икән. Алыр инде бу юлы? Лаеклы кандидат Гөлзадә бар икән, шуңа бирсәләр шәп буласы.

№6 (832722) / 15.03.2013 18:00:29

Ә Салаватның кәефе ничек микән?

№5 (832714) / 15.03.2013 17:03:41

Шуны уйланам, Ришат чэчэк ата,э Филуснен бер дэ кэефе юк... Нишлэп икэн?!

№4 (832713) / 15.03.2013 16:57:42

Әй җаныем,эчеңне корт кимермәсен.Үзем кансиртның тамашачысы идем.Зал шыгрым тулы булды,шөкер.

№3 (832706) / 15.03.2013 16:28:32

№1 фотода арткы планда Урал тауы күренә. җерәкләрем сулкылдап куйды,кунак булып, Урал тауында җергән чаклар искә төшеп...

№2 (832705) / 15.03.2013 16:25:18

Анысы секрет,ярамый куярга көнләшүләре бар.

№1 (832700) / 15.03.2013 16:14:06

Шыгрым тулы зал белән фото кая?

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D
Милли Музей
Шаян
Ханский дом
Татаркино