• 26.06-28.08 Театрализованное фольклорное Казан-шоу. Туган авыл.
  • 24.07 Ришат Тухватуллин. Жэйге очрашулар. Майдан Сабантуй. 19.00
  • 06.08-15.08 Салават. 31 сезон. Камал театры
  • 18.09 Хәмдүнә Тимергалиева истәлегенә. УНИКС. 17.00
  • 16.10 20ел TATAR RADIOSI. Татнефть Арена. 18.00
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
Бүген кемнәр туган
  • 24 Июль
  • Айрат Ильясов - шоумен
  • Чулпан Закирова - биюче
  • Гали Ильясов - җырчы
  • Исэнмесез, кем Балтачта фатир сдавать итэ икэн? +7 939 371-04-19
  • Станок (циркулярка+фуганок)сатыла, кулланышта булган. Актаныш. 89063275274.
  • Корбанга хэм асрарга куп торле нэселдэн сарыклар, тэкэлэр, саулыклар, бэтилэр сатыла. Балтач районы. 89874245531 (ватсап бар)
  • Татарча сөйләшүче хатын-кыз тегүче кирәк. Казан.Тел: 9050216055
  • Чия сатыла,120 сум, 89033131910.
  • Хәләл үрдәк түшкәсе, 3кг900г, кг 350 сумнан. Казан, 8 927 40 592 02
  • "С" һәм "Д" категорияле машина йөртүчеләр кирәк. Эш шартлары, түләү яхшы. Шалтыратыгыз! 8-953-484-04-46
  • Үзебезнең умарталыктан яхшы сыйфатлы яңа бал сатыла. Казан буенча китереп бирү дә каралган. 3л - 1600сум. Теләүчеләр булса, 89625497103 телефонына шалтыратыгыз.
  • КАЗАНДА ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ. 89196271171
  • Балык Бистәсе районының Балыклы Чүкәй авылында йорт сатыла.Кыйммәт түгел. 89393718109
 
 

 
Архив
 

               

25.02.2014 Җәмгыять

Укытучыларны бай диләр

Байлар, урта катлау һәм ярлылар заманында яшәгәнгә, үземнең нинди катлаудан икәнлегемне төгәл генә әйтә дә алмыйм: ярлылар рәтендә дә түгел, урта катлауга да керә алмый торганмындыр инде. Байлар елына икешәр тапкыр чит илгә ял итәргә барганда, мин туган шәһәремә 35 елдан артык бара алмый интегәм. Алар өчен 200 доллар бер атналык көндәлек кесә акчасы булса, минем өчен 3 айлык хезмәт хакым. Шул акчага гаиләмне ашатасы, киендерәсе, ай саен фатир өчен, ипотека түлисе бар...

Укытучының хезмәт хакы дигәннән, хисап бирүчеләр каян ала торгандыр ул уртача 30 меңне. Ничек кенә санап карасам да, минем хезмәт хакым, 20 елдан артык укытучы булып эшләсәм дә, 30 мең булганы юк. Ә ул акчаны алу өчен, бик күп укытырга кирәк, дөресрәге, гади эшчегә бик күп өстәмә эш эшләргә кирәк. Әйдәгез, бергәләп, СССР заманында һәм бүгенге көндә укытучы хезмәт хакын якынча нәрсә өчен алганны санап карыйк әле. Остазларымның сөйләүләре буенча, укытучының төп бурычы белем һәм тәрбия бирү булган. Тәрбия, дигәннән, анысын башлангыч сыйныфта – октябрят, уртанчыда – пионер оешмасы, югары классларда комсомол «тәрбияләгән». Укытучының бурычы бары тик шул оешмаларны гына искә төшереп тору булган... Хезмәт хакы да укытучыларныкы иң югарыдан саналган. Бүгенге укытучы күрсәткеч өчен эшләргә тиеш, ә ул күрсәткеч – олимпиада һәм БДИ нәтиҗәсе. Бер-ике укучыны ел буе олимпиадага әзерлисең дә, призер буласың һәм иң яхшы укытучылар сафына басасың, бигрәк тә бу алым БДИ бирми торган фәннәргә хас. Ә менә башка укучыларның белеме ни дәрәҗәдә булуы беркемне дә кызыксындырмый. Ә мин әлегә алай булдыра алмыйм, минем өчен һәр укучы кадерле. Математика, рус теле һәм физика фәннәре укытучылары ел буена БДИга укучыларны әзерли. Ни өчен физика укытучылары, диярсез. Соңгы елларда барлык ВУЗлардагы бюджет урыннары бары тик физикадан БДИ тапшыручылар өчен генә... Укытучының хезмәт хакына әйләнеп кайтсак, ул берничә өлештән тора хәзер. Беренче өлеше 18 сәгать өчен (төп өлеше) – 8 мең сумга якын. Яңа гына югары уку йортын тәмамлап, мәктәпкә эшкә урнашучы яшь белгечкә әнә шул хәтле хезмәт хакы түләячәкләр. Ә инде теге меңнәргә якынаясың килсә, өстәмә эшләр аласың. Беренчедән, авыр фән белгече булуың хәерле (математика, рус теле, физика, химия, чит тел, татар теле, география, җәмгыять белеме, башлангыч сыйныф, биология һәм информатика). Бу фәннәр буенча дәфтәр тикшергән өчен бераз өстәмә акча каралган (6-20 процент). Икенчедән, 2 елдан 6 елга кадәр эшләсәң, тагын 3 процент акча өстәлә, 6-10 ел – 4,5, 10-15 ел – 5,5 процент, ә менә 15 елдан югарыга киткәч, ул 6,5 проценттан артмаячак. Тагын бераз акча кирәк булса, түләүле кабинетлы булуың да сорала, анысы өчен 8дән 15 процентка кадәр өстәмә каралган. Вакытыңны кызганмасаң, методик берләшмә җитәкчесе булып эшлисең дә 5 процентлык «призга» ия буласың. Бу гына аз булса, 3 ел саен аттестация узып, беренче һәм югары категория дәрәҗәсенә ирешәсең дә синең хезмәт хакың 20-40 процентка артачак. Ә менә тагын 25 процент өстәмә акча кирәксә, авыл мәктәбенә эшкә кайтасың, йә булмаса, 9 процентка лицей, гимназия статусы булган белем учакларын сайлыйсың. Өстәмә акча эшләү мөмкинлекләре болар белән генә тәмамланмый әле: кварталга бер тапкыр премия һәм ай саен, хезмәтеңнең нәтиҗәсе буларак, баллар системасы булдыру да бар әле (биредә аңлату бик катлаулы процесс)... Шулай итеп, теге 30 меңне алу өчен, укытучыга тәүлек әйләнәсе тир түгәргә туры киләчәк. СССР заманында мәктәпләр күп вакыт сәгать икедә бикле була иде... Хәзер исә иң иртә кайтып китүче укытучылар (җиңел фән сайлаучылар) сәгать өчтә булса, иң соң дигәне исә кичке алтыда...

Хисап тотучылар укытучыларның иң түбән һәм иң югары хезмәт хакы турында әйтергә онытмасыннар иде. Билгеле ул: 8 меңнән алып 40 мең сум аралыгында тибрәлә. 40 мең сумга ия булучылар ул – мәктәп директорлары. Ә менә бернинди өстәмәләрсез, гади генә 18 сәгать өчен укытучыга 20 мең түләсәләр, мәктәпләрдә яшь белгечләр бермә-бер артыр иде. Ә ир-ат укытучыларга башлангыч хезмәт хакы 25 мең сум булса, бу проблема да читтә калыр иде...

Берәр иганәче ярдәме белән туган шәһәремә барып, туганнарымны күреп кайту, дөрестән дә, 18 сәгать өчен 20 мең түләү, укытучының күрсәткеч өчен генә түгел, ә тәрбия һәм белем бирү өчен эшләве һәм башкалар әлегә минем хыялларым гына шул... 


Хәлим АЛИМОВ
Шәһри Казан
№ |
Шәһри Казан печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№95 (870737) / 05.03.2014 08:29:32

Яз житкэч безнен директорны вупщем мэктэптэ очратып булмый,дэреслэренэ керэ и бетте.Э менэ ни очен директорга шул кадэр акча тулэнэ?

№94 (870649) / 03.03.2014 22:25:52

нинди укытучы утырсын ди кичке алтыга кадәр! күпме мәктәпләр белән эшләп, андый кешене очратканым юк. гадәттә сәг. 3тән соң укытучы гына түгел директорны да урынында тотып булмый, сафсата сатмагыз!

№93 (870647) / 03.03.2014 22:23:14

Казанда элек матбугат йорты бар иде, Бауман урамында, дәреслекләр, кулланмалар алып була иде, хәзер ул юк дип беләм, кайдан алып була икән татар теле укытучылары өчен кулланмалар, киңәш итегезче, күптән Казанда булганыбыз юк))) Рәхмәт!))
Бауман ур 49 адресы буенча Нур-маркет кибете бар. Татарстан китап нәшриятенең фирма кибете. Таба алсагыз барып карагыз. кибет подвалда урнашкан, гаҗәпләнмәгез!

№92 (870553) / 02.03.2014 20:26:09

Укытучы түгелмен, тик акчалары артканын ишеттем. Значит, киләсе елдан иң зур конкурс юрфакка да, экономфакка да түгел, педагогия факултетларына булачак? Бәлки әле, нефтехимияне дә узып китәр!

№91 (870456) / 01.03.2014 08:32:42

Кулланучылар җәмгыяте колы.Акчаларын күпме күтәреп тә канәгать түгел.Укытучылар хәзер акча белән ЕГЭ турында гына уйлыйлар ахрысы.
Да җәмәгать,менә мин дә нәрсә язып куйганмын ашыгып.Бу интернет кешеләрне берләштерү өчен түгел, талаштыру өчен чыккан ахрысы.Ә бит укытучыларны хөрмәт итә идем.
Акча булган җирдә тынычлык юк шул.Көнчелек кенә түгел хөсетлелек тә арта.
Оста идарә итәләр безнең белән АБЗЫЙЛАР.БУЛДЫРАЛАР.

№90 (870371) / 28.02.2014 09:11:03

Күпме хезмәт хакы алсак, шуның яртысы мәктәп ихтияҗлары өчен китеп бара. Акча артты диләр, ләкин без артым сизмәдек. Элек тә 13 мең иде, хәзер дә шул ук.

№89 (870348) / 27.02.2014 21:05:38

Кинэш, сез эшлэгэндэ СОЦИАЛИЗМ булган, хэзер КАПИТАЛИЗМ. укытучы акча жыймый, э капитализм жыя, ничек шуны анламыйсыз?

№88 (870264) / 27.02.2014 09:27:33

Министерство образованиегә!

афәрин, ул акча юуны ничек оста башкарасыз! чиле-пешле сингапур ачык дәресләре күрсәткән өчен мәктәп акча түли. минстерство образованиегә

№87 (870252) / 27.02.2014 01:51:21

15ел укытам... Группадаш кызларның кайберләре:"Һаман шул сасы мәктәптә ятасыңмы кызыл дипломың белән...3-4 тел белэсең, рэтлерэк эш тап",- дип, аз көлмәделәр. Ел саен имтихан (рус теленнән ЕГЭ, ГИА), тест, контроль, мониторинг, отчёт... Җәйге каникулның шактый өлеше колхоз эшендэ, мэктэп бакчасында, ремонт ясауда үтэ иде... Шөкер, Алла ярдәменнән ташламады.
Инде килеп мин дэ 20000 тирэсе хезмэт хакы ала башлаган идем (үзем дә видеокамералар күзәтүе астында имтиханнар биреп, катлаулы аттестациялэр үтә торгач..)- тавыш купты. Кемнэндер эз хезмэт хакы алганда да мэктэптэн китү башыма килмэгэн иде, "акчам арткач" китэрлек ясамагайлары((((.
Менә безгә кайчаннан бирле тагын 1 физик-математик кирәк- авылдашларыбызның берсе дә никтер, пед.вузга укырга кереп, мэктэпкэ килмэде...
Тиздэн имтиханнар. Быел һәр кабинетта видеокамералар эшлэп торачак, балаларны металлоискатель аша тикшереп кертәчәкләр... Бездә бииик күңелле. Көне -төне электрон почтаны сагалап, балаларыгызның имтихан билгелэрен көтү үзе генэ ни тора!Кыскасы, рэхим итегез.
Р.S. Моннан күп еллар элек, дулкынланып, шатланып, беренче укучыларыма дәрес бирә башлаганда, мондый "почётлы" булырмын ди кем уйлаган!.....Кайбер комментарийларны укыганда, уземне чыннан да әлеге һөнәрне сайлавыма гаепле кебек хис итә башлыйм(((.

№86 (870249) / 26.02.2014 23:48:52

Гармун,шулайдыр, бигрэк тэ нче елда туган кеше дэ булгач, ышанырга була.
Мэ тагын берне:
Укы бала, бел бала,
Укып кына кеше булып була бу доньяда...
Яктылыктан качкан ябалактай
Ан-белемнэн качма син бала...
100 прассинт Сатышныкы...

№85 (870242) / 26.02.2014 22:09:29

авыл жирендэ 35ел укытучы булып эшлэп пенсиягэ чыктым.Акча бик аз булганда да эшлэдек.Укыучынын хезмэте сэгать белэн генэ билгелэнми,тэулек белэн иде.Шокер,хэзер кадер- хормэттэ яшим.Эйтэсе килгэн фикерем шул хэзер балаларны тэрбиялэуче юк,хэркайсына акча-акча кирэк.

№84 (870238) / 26.02.2014 21:45:56

Аллаһ укытучыны дөньяга махсус китергән. Димәк, аңа тел-теш тидерү - олы гөнаһ.
http://www.proshkolu.ru/user/IRINE007/blog/43058/

№83 (870235) / 26.02.2014 21:42:03

Әнә Янукович бик бай,ди. Машина җыю уены белән уйнаган. Хәзер койрыгын да тота алмыйлар. Менә алар байлар. Утырабыз инде юктан бәхәс ясап.

№82 (870229) / 26.02.2014 21:23:18

Казанда элек матбугат йорты бар иде, Бауман урамында, дәреслекләр, кулланмалар алып була иде, хәзер ул юк дип беләм, кайдан алып була икән татар теле укытучылары өчен кулланмалар, киңәш итегезче, күптән Казанда булганыбыз юк))) Рәхмәт!))

№81 (870228) / 26.02.2014 21:22:15


Соберите всех великих учителей вместе в одной комнате, и они будут согласны во всём друг с другом. Соберите вместе их учеников, и они во всём будут спорить друг с другом.(Брюс Ли)
Бу биттә укытучы турында бәхәс куертучылар - мәңгегә укытучының укучылары булып калган кешеләр икән.

№80 (870227) / 26.02.2014 21:16:51

Сезгэ милион тулэсэлэр дэ житмэс,ике милион сорарсыз,нэфсегез туймас.

№79 (870226) / 26.02.2014 21:13:04

Бу темага иң яхшы сайт.
http://rupedagog.ru/mudrecy-ob-uchitele/

№78 (870224) / 26.02.2014 20:53:08

Иске таныш№6 (870075) / 25.02.2014 18:17:47
Яратам шул укытучы халкын! Әле ярый алар бар дөньяда, әле ярый Җир шарын алар тотып торалар, җәһәннәмгә әллә кайчан олаккан идегез!
Иске таныш,

№77 (870223) / 26.02.2014 20:51:10

Җәмәгать! сез безне тикшермәгез әле. Әнә үзегезнең балаларыгызны яклагыз, ЕГЭ вакытында нәрсәләр кыланачаклар: балаларыгызны аппарат белән тикшерәчәкләр, видеолар куячаклар, паспорт белән кертәләр, туалетка да озатабыз бит инде! менә шуның буенча үз фикерләрегезне җиткерегез кирәкле урынга. менә бу файда булачак балаларыгызга.

№76 (870221) / 26.02.2014 20:46:02

Исән - сау булсам, китәм алла боерса. Бер ел гына кала выслугага. Мин декретныйда эшләп караган идем икенче эштә. Гел икенче дөнҗа барлыгына ышандым. Тик ни өчендер мәктәпкә тартты, укытуым төшләргә керә иде. Юләр булгач. Туганнарым хәзер дә ачуланалар. Ә шул вакыт эчендә мәктәп 180 градуска борылган. таләпләр дә, балалар да. Укыту кайгысы юк, отчет бирәсе, программаларны елга 3-4 үзгәртеп 3-4 тапкыр язасы. Ә бит безне укыткан укытучылар 10 еллык планнары белән йөрделәр.

№75 (870220) / 26.02.2014 20:42:16

Укытучылар тормышыннан бер эпизод: "Майлы бәлеш"
http://vk.com/doc188944416_274783044?hash=17aa946f66b86a47e0&dl=9

№74 (870219) / 26.02.2014 20:32:47

авылдаш, син язган шигырьне 2010нчы елда Мөслим районы Мөслим авылында яшәүче Вахитова Миңлерәшидә ( елда туган) авызыннан оныгы Вахитова Ләйсән язып алды дигән.

№73 (870214) / 26.02.2014 20:18:20

Мэктэптэн,пенсия яшьенэ житкэч,узе телэп пенсиягэ киткэн бер генэ укытучынын исемен языгыз эле,эле алар куып чыгаргач та китми интектерэлэр,бу фонда ботенлэй анлашылмый укытучыларнын льгота белэн пенсиягэ чыгулары,алар очен пенсия яшье 70 тэн булырга тиеш.

№72 (870212) / 26.02.2014 20:06:23

Әстәгы, 75 яштә оялмыйча таякка таянып эшләп йөрер идеңме? Туймаса, туймый икән кеше. Укытучылар көн саен укытмый да, көзге, кышкы, язгы, җәйге каникуллар үзләре берничә айны тәшкил итә. Берсе дә тирестә казынмый, таш кисми, интеллигентный киенеп, биек үкчәгә басып йөриләр.

№71 (870211) / 26.02.2014 19:49:03

эшебез авыр инде,хэзер кемгэ жинел инде,жин сызганып,мангай тирлэре агызып эшлэргэ туры килэ,эшче халкы белми генэ,безнен,укытучыларнын куллар,аяклар сояллэнеп беткэннэр,авыр эштэн,менэ уз балаларымны да устереп,укытучы итэм эле,авыр эштэ чилэнсеннэр,минем кебек,эле узем дэ бер 75 яшьлэргэ хэтле эшлэрмен дип торам,авыр булса да.

№70 (870210) / 26.02.2014 19:43:04

Укытучылар да хазер бозыкка,ялагайга эйлэнеп беттелэр,аларнын ботен кайгылары пенсиягэ генэ озатмасалар ярар иде дип калтырап торалар,пенсиягэ китмэс очен нэрсэ генэ эшлэмилэр,узлэре тагын эш авыр дип зарланган булалар,яллары куп,эше аз шунадыр инде.

№69 (870209) / 26.02.2014 19:32:00

Укытучыларгы тикшереп, аларны сөйләүчеләр, үзләре кайчандыр укытучы буларга хыялланып, ләкин белем булмау сәбәпле югары уку йортына керә алмыйча, һөнәри уку йорты бетерүчеләр.. Укытучы һөнәре бар җиһанда иң изге һөнәрләрдән санала.. Аларга багышлап җырлар иҗат ителгән, шигырләр язылган..
Мин шахсән укытучыларны бик нык хөрмәт итәм.. алар алдына баш иям...
Әйдәгез,сөйләшергә сүз бетмәгән, башка темага күчегез..

№68 (870206) / 26.02.2014 19:20:30

Балаларыгызны мәктәпкә чыгарып җибәрәсез дә онытасыз бит. Атнага бер тапкыр да шалтыратмыйсыз, укытучы үзе шалтыратмаса. Менә хәзер кем баласы белән дәрес әзерли? Кем көндәлеген тикшерә? Утыртып ашатыгыз башта балагызны, көне буе мәктәптә ашамыйча йөриләр. кайберләре кеше ашаганга кызыгып, ашханәдә кеше күзенә карап йөри? Сез моны беләсезме? Юк, без беләбез, борчылабыз, ата - анасы белән сөйләшәбез... Ә сезгә кеше тикшерергә булсын!

№67 (870205) / 26.02.2014 19:18:57

Укытучылар, врачлар, артистлар арасында да югары категорияга ялагайлары, үзен пиарит итә белгәннәре ирешә инде, мин моны һич кенә дә гаепләп әйтмим, үзеңне дә яхшы яктан күрсәтә белергә кирәк. Мин үзем мәктәпкә кереп чыккан арада да түзмим андагы тавышка. Бер тапкыр кергән идем тәнәфес вакытында, бөтенесе кычкыра, бөтенесе йөгерә. Шунда ук бер зур эт йоклап ята коридорда, нишләп аны куып чыгармыйлардыр. Укытучылар үзләре шомарып бетәләрдер инде, пенсияга чыккач та күбесе укытып йөри, өйдә ял итмичә.

№66 (870204) / 26.02.2014 19:16:50

Бигрәк укытучыларны күрә алмыйлар инде! Балаларыгызны өйдә генә укытыгыз алайса. Безгә тынычлап эшләргә бирегез! 25 ел мәктәптә эшлим, журналларга мәкаләләр язам, семинарларда катнашам, урыннар алам, укучыларымны укытам, кирәк икән ачуланам да. менә шулай эшли - эшли категория аласың. Вакыт үткәреп кенә категория бирмиләр аны. Бәлки, кемгәдер бирәләрдер. Ләкин безгә түгел. Безнең буын эшлим дип эшли ул!

№65 (870201) / 26.02.2014 19:07:20

эйе,югары категориялелелэр арасында шыр наданнары да бар шул.Хэм алар шактый.

№64 (870197) / 26.02.2014 18:33:02

№60 Иркэгэ.

И Ходаем, бирмә акыл,
Җүләрлеккә ни җитә...
Синең биргән акылларың
Барыбер чыгып бетә...
(аффтыры- Саба районы Сатыш авылы кешесе, төгәл беләсегез килсә, ачыклый аласыз)...
Ник яздыммы? комментыгызны укыгач...

№63 (870192) / 26.02.2014 17:30:48

Ин начары менэ кэгазь тутурып,матур сойлэп,юхаланып югары категория алучылары да куп шул.

№62 (870189) / 26.02.2014 16:58:48

акыллы укытучы - бай!!!

калганнары сыер сава,мал ашата.

№61 (870186) / 26.02.2014 15:45:14

Иптэшлэр мэктэптэ надан,тэрбиясез укытучылар булганга ин беренче ил житэкчелэре гаепле.80 енче елларга кадэр укытучылыкка класстан ин яхшы укучылар бара иде,чонки укытучыларнын хезмэт хакы чагыштырмача яхшы иде.1985 еллардан башлап укытучыларнын хезмэт хакы чагыштырмача начарланды хэм пед вузларга кубрэк башка жиргэ керэ алмаган сэлэтсез,белемсез хэм тэрбия ягы начар булган укучылар керэ башлады.Менэ 25 еллап инде мэктэплэргэ килгэн укытучыларнын кубесе шундый.Сонгы 2 елда укытучыларнын хезмэт хакы чагыштырмача яхшырды,бэлки 5,6 елдан мэктэплэргэ сэлэтле,белемле укытучылар кубрэк килэ башлар?

№60 (870184) / 26.02.2014 15:31:51

Фикерлэу сэлэтегез бик тубэн. Ерак аралардан ук куренеп тора.

№59 (870182) / 26.02.2014 15:25:06

Кем бу Эмерика ачкан,алайса...

№58 (870176) / 26.02.2014 14:22:42

Ходай тарафындан коробкага солы кибәге тутрыган икән.. укытучыгына моны үзгәртә алмый

№57 (870174) / 26.02.2014 13:49:17

Сезнен фикер дорес тугел.Баш эшчэнлеге ботенлэй башка нэрсэ ул.Коробкада тэртип юк икэн,гаилэдэге тэртип кенэ булышмый.

№56 (870173) / 26.02.2014 13:47:46

60 тулгач кешенең икенче сулышы ачыла Алия.
Безне бер җирдэн дә җибәрә алмыйсың!
60 ың тулгач,белерсең менэ!

№55 (870172) / 26.02.2014 13:45:28

Шулай зарплаталары эз булгангамыни ботен укытучы халкын 60 тулып узгач та,куып чыгарып булмый эштэн.

№54 (870171) / 26.02.2014 13:43:54

Эйе,тумаган кая! Урманда яшэгэч тугансыздыр шул.

Бездэ 50елнын урталарыннан барсы да диярлек, махсус урыннарда туганнар.

№53 (870169) / 26.02.2014 13:41:29

Эле Иркэдэн сонгы буыннар да ойдэ туды.

№52 (870168) / 26.02.2014 13:39:33

Мин дэ туган шэхэремэ инде бик куп еллар кайта алмыйм.Лэкин ин начар хэлдэ калсам да, газетага чыгып,акча келэнмим.Бу оятсызлыкны только укытучы гына булдыра ала.

№51 (870167) / 26.02.2014 13:35:42

Бу нинди ялган укытучы!Сез дэ хэерче булгач, калганнар нинди категориядэ була сон инде,бэбекэем!?

№50 (870165) / 26.02.2014 13:24:47

Гүзәл!

№49 (870163) / 26.02.2014 13:10:59

укытучылар алар универсаль кешелэр. идэн дэ юа белэлэр, приемка вакытында маляр. плотник алар. кон саен кассир- столовыйга акча жыярга кирэк. агитатор, администратор, концертмейстер, бакча эшчесе, дворник, каравылчы тагы эллэ нинди эшлэрне эшли белэ алар. сез менэ бу санап кителгэн хонэр иялэрен класска кертеп куегыз, дэрес уткэрергэ дип, проекторынны бер якка, компьютерынны икенче якка бэреп чыгып качачаклар. мин узем мэктэптэ озак эшли алмадым, чонки сезнен тэрбиясез балаларыгызны тыярга усаллык житмэде. мэктэптэ тэрбиясез, замечаниелэрдэн, штаб- профилактикалардан башы чыкмаган балалар мэктэптэн сон да юньсез булып калалар. укытучы эти- энигэ эйтэ, балагыз тегелэй- болай дип. ул аны баланы яратмаганга эйтми, сезне кисэту очен эйтэ. эти- эни бензин кебек кабына, шту син, анын баласы совершенство укытучы начар. ойдэ бала бер торле, мэктэптэ икенче торле(кайбер икейозлелэре). сез эти- энилэр бала бар дип тормыйсыз, укытучыларны анын янында сугэсез. шул минутта ук баланын укытучыга карашы тискэре якка узгэрэ. авыл укытучыларын белмим. шэхэр укытучылары турында монда язганнар.

№48 (870158) / 26.02.2014 12:31:32

Ха-ха Иркэ! Укытучылардан талэп по полной, э врачлар турында суз чыкканда,мин белмим, мин булмадым,мин студент кына идем,авылда медпункт юк имеш!
Авылларда медпунктлар хэзер дэ юк,кубесендэ.
Хөппениса апай дип йөртә идек, үсеп җиткәч кенә карчык булды)))))))

Усеп җитеп кыз я егет булалар иде бездэ))))) Все пипец))))))))))))))))
Мин ойдэ туганмын имеш, э синнэн сонгылар кайда туган? Бер Хоббениса ботен Сабага кендек эби мэллэ?
Китмэ җаваптан!
Рвачлар да,укытырга телэмэгэн укытучылардан бер дэ артык тугел!

Талэплэр ботен кешегэ дэ булырга тиеш, э син укытучыдан гына котэсен! Э врачларнын җавабы нинди укытучыларга? Калганнарга монэсэбэтлэре нинди?

№47 (870151) / 26.02.2014 11:38:06

№45, бик әдәпле сүзләр язгансың

№46 (870149) / 26.02.2014 11:37:01

№44, бөтенесе турында сүз бармый. Тенденция, хәзер модный сүзе бар, тренд, шул турыда.

Аерым җәүһәрләр бар. Сүз дә юк. Тик алар тыныч кына эшли бирәләр. Алар ел укытучысы да түгел.Бары балаларны, үз эшләрен яратып намус белән хезмәт куялар. 16 гимназиядә ул математик Фәрит Закирович иде.

№45 (870148) / 26.02.2014 11:34:42

иркэ атлы Фэузия, Ботен жирдэ чэпчеп утырма инде, эзрэк эдэп бел!

№44 (870146) / 26.02.2014 11:30:33

вот чэйнилэр!!!бар кунелен биреп укыткан укытучыларга алла ярдэм бирсен...кечкенэ авыл мэктэбендэ тыныч кына 5-6 бала укытып ятучылар бар,класста 25-30 бала утырган классларда укытучылар бар.эле ул балалар арасында начар юлга тайпылганнары да булса,ата-аналары балаларын мэктэпкэ каршы котыртып торса...даже уйларга куркыныч. бер танышым укытучы булып эшлэуче хатыны белэн укырга килмэгэн бер баланы наркоманнар арасыннан эзлэп табулары турында сойлэгэн иде.э менэ ул баланын эти- энисе кайда караган?.. укытучы тикшереп утыручылар арасында баласынын кайда йоргэнен дэ белмэучелэр дэ бардыр эле монда.

№43 (870145) / 26.02.2014 11:28:41

Я в шоке!!!!!

1.Коррупция - йола!!!! Ишеттегезме??? Ишетмәсәгез монда керегез??Күрми калмагыз!!!

Сез - кем??? Страна должна знать своих героев!!!

2.Минем ялган сөйләмәвемне раслаучы авылдашларым бар. Алар - исән. Мин кайткач, күрешкәч, алар искә төшерә. Мин авыр әйберләрне тизрәк онытырга тырышам.

3."сузлэрем дога булып ирешсен". Әле җыр дога булсын дигәнен дә ишеткәнем бар. Сабада андый дурдом юк.Доганы - дога диләр бездә.

№42 (870143) / 26.02.2014 11:12:51

1. контекстларынны укып чыктым, тик мантыйк буенча барыбер шуна кайтып кала, иркэ.
2.гафу,элбэттэ. тик мэрхумнэрне искэ алганда, яхшы яктан искэ алуынны анлатып, "сузлэрем дога булып ирешсен" дип эйту бар безнен якта.Бэлкем сезнен Саба якларында да бардыр ул?
3. мэктэпкэ (укытучыга тугел, э менэ именно мэктэпкэ дип) акча биру ул жэмгыять тарафыннан хупланып гадэткэ кергэн йола. Моны жэмгыять узе тудырды, кешелэр бер-берсе алдында мактана алсын дип.(Менэ мин текэ-шунын кадэр бирэ алам, э алар юк). Шуннан бу башлангычны чиновниклар атмиясе тиз генэ элэктереп алды да, "пачти законлаштырды". Бу аларга мэктэпкэ дигэн бюджет акчасын кесэлэренэ салырга, э мэктэп чыгымнарына кешелэр кесэсеннэн кергэ "добровльный кертем"нэрне кулланырга момкинчелек бирде.
Монда укытучыларнын бер гаебе дэ юк, иркэ балакай. Белер-белмэс кое укытучыларга карата агуынны чэчмэ инде башка.

сонгысы: Рак авыруы белэн авырган кеше(АЛЛА сакласын инде аннан)гомеренен сонгы аен кибеп, хэлсезлэнеп урын остендэ уздыра.

Илсоя Бэдретдинова эйтмешли : БЕТТЕ!

№41 (870141) / 26.02.2014 11:04:36

Укытучы халкы ерактан куренеп тора.Уз-узлэрен тотулары-мин кем,дэ син кем сон?????.Остэн карап сойлэшэ,ул гына белэ,ойрэтэ.ОЙРЭТЭ,БЕЛЭИЕ-ЮКМЫ,ЧОНКИ КУБЕСЕ 3-4 БИЛГЕСЕ АРАСЫНДА МЭКТЭПНЕ БЕТЕРУЧЕЛЭР.лэкин алардан да остарак,хавалырак кешелэр куренми.э ЭШКЭ КИЛГЭНДЭ-СЭГАТЬ ИКЕДЭ УКЫТУЧЫ МЭКТЭПТЭН ЧЫГЫП КИТЭ.кайберлэре иртэрэк тэ дэресе бетсэ уникедэ дэ кайтып китэ,зарланырлык тугел зарплаталары да.25 ЕЛДАН СОН БИРЕЛЭ ТОРГАН ПЕНСИЯНЕ ДЭ КУШСАН,БИК КУП 60 МЕННЕ АЛУЧЫЛАР ДА КУП.жэЙ 3АЙГА КАДЭР ОТПУСК.зАРЛАНМЫЙЧА РЭХЭТЛЭНЕП ЭШЛИСЕ ГЕНЭ.МЭКТЭПЛЭРДЭ УРЫН ЮК.ПЕНСИОНЕРЛАР ЯБЫШЫП ЯТА,КИТМИ.КУЫП БУЛМЫЙ,ЗАКОННАР БЕЛЭН КУРКЫТЫП ,ЯБЫШЫП ЯТАЛАР.бЕЛЕМЛЕ,ТЭРБИЯЛЕ ЯШЬЛЭР МЭКТЭПЛЭРГЭ КИЛСЕН ИДЕ.

№40 (870138) / 26.02.2014 10:39:30

Ул чакта врачлар акча алмый идегә җавап ул.Контекстны комментлардан укы, алай бик минем белән сөйләшәсең килсә, иренмә, ялкауланма...Я догаларны кына укып ят. Сиңа имезлек каптырырга вакыт та, теләк тә юк.

Практик медицина турында барганы аңлашылмыймы???Теориясенә дә кагыла гына башлаган чор!

Аңлатмалы сүзлектән медицина сүзенең ничә мәгънә аңлатканын кара инда алайса, бик аңлашылмаса.

Крестьяннар чабаталы кала биргән, Ленин ролс ройс та чапкан...Шул мәгънәдә.

Шылдымы? Фирштейн?

№39 (870136) / 26.02.2014 10:09:09

Мин әле институт бетермәгән идем.
Без ул вакытта ( кешенең 85 прценты авылда яши иде) медицинаның ни икәнен белми идек.

????????????

№38 (870135) / 26.02.2014 10:03:55

Исемең җисеменә туры килә. Институтта укучы студентның диагноз кую һәм рактан авырту баса торган дару алу мөмкинлеге дә юк.Студент ул әти-әни җилкәсендәге кеше. Чынлап укыса билгеле.Авылда медпункт та юк.

Синнән аермалы буларак ялган язганым юк, кешегә яла ягу гөнаһ икәнен белмисеңме, укыган догаларың белән җәһәннәмгә барасың түгелме????

Хөппениса апай дип йөртә идек, үсеп җиткәч кенә карчык булды. Хәреф танымагандыр дип уйлыйм. Ире чабатачы Зинннәтулла абый иде, хатыны гадәти крестьянка.

№37 (870134) / 26.02.2014 09:53:48

Син институтта укып йоргэнсен (нинди институт иде сон ул?), узен шул ук вакытта медицинанын ни икэнен белмэгэнсен.
Мин сине узенне Хоппениса карчык дип атар идем дэ, тик ул карчык (элбэттэ, тагын ялган ярмасан, хэрвакыттагыча) медицинада акушер булса да белемле булган бит...
К стати, кайда укытты, нинди уку йортларын бетерттелэр икэн Хоппениса эбекэйгэ эти-энилэре (сузлэрем барчасынын рухларына да дога булып ирешсен инде).

№36 (870133) / 26.02.2014 09:50:06

Беләсезме нәрсә аяндыра, миндә яшәү өметен юк итә, оптимист булмасам, андый сүзләрдән соң мин асылынып үләргә тиеш инде.(((((

Сез, эшләмәгән эшегез өчен акча аласыз, бу -норма, ә хөкүмәт урласа - алар миллион, миллиард урлый имеш. Кемнең күпмесе кулында,шуның кадәр урлый инде аның,шулай норма булгач...

Чыпчык, Казанда кычкыртып, балалардан издеваться иттереп таладылар. Вәзгыятҗ үзгәргәндерме, әйтә алмыйм...

№35 (870132) / 26.02.2014 09:46:39

Хормэтле вэ гыйззэтле "мэгариф белгечлэре"!!!
Сезнен Рэсэйнен мэгариф системасын тагын да камиллэштеру хэм яхшырту турындагы фикерлэрегезне шулай ук менэ бу мэкалэ астында да курэсе килэ иде: 25.02.2014 Мәгариф "Индивидуаль укыту технологиясе".
Иркэ ханым да узенен фикерлэрен (кыйммэтле фикерлэрен)язарга вакыт табар дип ышанабыз...

№34 (870131) / 26.02.2014 09:44:36

№29!

Җаныем, ул вакытта врачлар нинди булганын әйтә алмыйм.Мин үзем өйдә туганмын. Кендек әбием күрше Хөппиниса апай - авылның иң матур хатыны иде, мәрхүм инде.Сез монда бер ышанмадыгыз инде.Әни юан эчәктән аортага хәтле менгән метазларлы булган рактан үлде.Бер авыртуны баса торган бер!!! укол алмады.Мөмкинлек юк иде.Мин әле институт бетермәгән идем.Кичә боз чабып йөри иде бит ул дип шаккаттылар, аның үлгәнен белгәч.

Без ул вакытта ( кешенең 85 прценты авылда яши иде) медицинаның ни икәнен белми идек. Шуңа әйтә алмыйм, эләккән кешегә нинди булганын.

№33 (870128) / 26.02.2014 08:11:11

инде бу халык.
нигә әле сезнең үзегездә булган җитешсезлекләр УКЫТУЧЫ белән МУЛЛАда булмаска тиеш дип уйлыйсыз????

алар да сезнең шикелле кешеләр лә баса!!!

үзегез башта тезәлегез,аннан балаларыгыз тезәлер.шулай итеп җәмгыят төзәлер.дөнья ямләнер. сез язган тискәре күренешләргә урын калмас.

ә хәзергә,ничек бар шулай,түзәргә туры киләчәк.
ни хакыгыз бар кешедән югары мораль требоват итәргә,когда үзегез бик үк чистоплотный булмаганда???

мин укытучы да мулла да түгел!

№32 (870127) / 26.02.2014 07:59:56

Элек тә начар укыган, бер класста 2-3 ел утырган укучылар була иде, гел заманга сылтамагыз. Мин үзем кызымны көн саен дәресен эшләттерә идем, ничек укыганын тикшереп бара идем, мәктәпне бетергәнче 4-5кә укыды. Минемчә, акчасы булган кешеләрдән генә акча сорыйлар, акчаң булмаса, синнән берәү дә акча сорамый.

№31 (870125) / 26.02.2014 00:06:51

Укытучының эше дә бик күп,акчасы да аз, фатирлары булмаган яки прописка ала алмый тилмергән укытучыларга,(снимать итеп торучыларга)башка өлкәдән булганнарга хөкүмәт күзен йома,берни белән дә булышмый,20 ел эшләп фатирсыз яшәгән укытучыларга ни әйтерсез? Шул буламы бай укытучы?

№30 (870124) / 25.02.2014 23:46:45

Иркэ, монда Сез - без укыган вакыт турында язмыйм, ул чорда укытучыга караш та икенчерэк иде, балаларда укуга омтылыш та бар иде.Мин мондагы ата-аналарнын укытучыларны яратмыйча язган язмаларына гына карата язуым. Менэ шундый ата-аналар, аларнын укырга телэмэгэн балалары белэн жэфалана инде укытучы (минем бу сузлэргэ, кит , авыр булса дип язачаклар), ни генэ язсагыз да укытучы укытмыйча, эшлэмичэ булдыра алмый, балалар бит алар жансыз эйбер тугел, анда эшлэмичэ булмый.Иле акчага корылгач бер укытучы гына читтэ кала алмас, торлесе бардыр, узем эшли торган коллективта яшьлэр дэ житэрлек, тик берсе дэ кон утсенгэ йорми, ЕГЭ, ГИАга эзерлэну дэреслэрен бушлай да уткэрэлэр, дэрес буларак тулэнэ торганнары да бар, ул имтихан чорында укучылары ЕГЭ бируче укытучылар узлэре авырып бетэ, ЕГЭсын бирэ алса ярар иде, аттестат ала алса иде дип. Эгэр балана начар укытучы туры килгэн икэн, эйткэнмчэ, баланнын дэреслэренэ барып утыр(гадэттэ баласынын кондэлеген, дэфтэрен дэ ачып карамаган, ата-аналар жыелышларына йормэгэннэр мэктэпне гаепли), мэктэп админ. белэн хэл ит, х. б. Укытучы тур. начар фикерле кешелэр узлэре эшлэрен ничек башкаралар икэн? Тик берсенен дэ укытучыны тикшергэн кебек тикшерелэсе килмэс иде. Бу хэтле укытучыларны "чэйнэу" тамакка утыра башлады.

№29 (870120) / 25.02.2014 23:10:19

Иркэ,теге заманнарда табиплар да акчасыз дэвалыйлар иде.Э хэзер?Исендэме Иркэм? Акушеркалар,балаларны тулэусез тудыралар иде. Э хэзер,акча тулисен,шунын остенэ инвалид тоттырып кайтармасалар шул.

№28 (870119) / 25.02.2014 23:02:46

Иркә.
Иркә ханым, бушлай булган әйбернең кадере булмаган кебек..бушлай биргән беленеңдә еадере юк.. Сатып, акча түләп алган белем кадерле була.. Башың эшләмәсә, теләгең булмаса.. акча янчыгына авырга туры килә))

№27 (870118) / 25.02.2014 22:57:28

Иркә.
Иркә ханым, безнең буын вәкилләре белән хәзерге буын вәкилләре арасында аерма бик нык зур.Күк белән җир арасы))
Хәзергесе чорда күпчелек мәктәпкә белем алырга түгел, вакыт уздырырга йөри. Аларда белем алу кайгысы юк. Алар ата - ана акчасына ышана, кирәк икән репетиторныда яллыйлар, кирәк икән акча түләп үзләре теләгән уку йортына урнашалар.
Ә без укыган чорда, безнең мондый мөмкинлекләр юк иде. бары тик үзебезнең көчкә генә ышана идек.

№26 (870116) / 25.02.2014 22:47:07

Эх педагог!!!!!
Безнең әти-әни бер смена буш калхуз эшендә, аннан тамак өчен эштә иделәр. Иртәнге 4 тән төнге 11 кадәр. Нинди өй эше карау да, нинди дәрескә йөрү!!!

Ә бит ничек укыттылар безне!!!Алар мәктәптә! дәрестә биргән белем белән яхшы вузларга барып кердек.

Иххх сезне... Бөтен эшне ата-анага һәм репетиторга тапшырдыгыз инде...Акча гыа сыга беләсез эшләмәгән эш өчен.

Бөтенегезне дә димим. Аерым бөртекләр бар анысы...Алар шул элеккчә укыталар. Мәктәптә алган белем белән югары балл җыялар ЕГЭ да...

№25 (870115) / 25.02.2014 22:27:01

Эй укытучы тикшеручелэр! узегез нинди балаларыгыз да шундый, сезнен язмаларыгыздан ук куренеп тора кемлегегез, кодрэтегездэн килсэ укытучы халкыннан кояшны да каплап куяр иде кайберлэрегез.Юкка нервыларыгызны бетермэгез, монда телэсэ нэрсэ язып утырганчы менэ хэзер барып балаңның көндәлеген, дәфтәрләрен кара, сораштыр дәресләрдә нинди темалар утэсез, дип кунегү-мисалларын карап ал дәфтәрендәге, әсәрләрнең эчтәлеген сораган бул (исем өчен булса да), һичьюгы шимбә көнне балаңның дәресенә бар, теге начар укытучының дәресенә кереп утыр, балаң башкалар арасында ничегрәк җавап бирә, башкалар ничек... бер күреп, карап кайт, үкенмәссең.

№24 (870112) / 25.02.2014 22:19:28

"Ата - анага киләчәк тәрбиялибез"- бу без сезнең балагызны тәрбиялибез дигән сүз түгел.. Без аңа белем бирәбез..
"бер хатын кыз аксакалга киңәш сорап бара. Бабай, әйтегез че, мин баламны ничек тәрбиялим, берәр киңәш бирегез әле. Кызым, балаң ятагына ничек ята, аркылыгамы, буйгамы? Бабам, мине балам буйга ята инде.Әй кызым, хәзер соң инде, балатәрбияләргә соңга калгансыз"

№23 (870104) / 25.02.2014 21:38:41

укытучы узенэ-узен каршы килэсен,син эле тэрбиялисен,эле юк,эллэ син без яхшы укучыларны гына тэрбиялибез,начарларын ойдэ тэрбиялилэр дип эйтергэ телисенме?

№22 (870103) / 25.02.2014 21:34:21

Рухи яктан шактый гына бай булган укытучылар да очраштыргалый,Рэсэй кинлеклэрендэ,менэ мин узем мэсьэлэн,рухи яктан биик бай.

№21 (870102) / 25.02.2014 21:33:09

Әнә бай Януковичны тикшерегез! Укытучы белән авыз чайкамагыз! Җитәр инде! балагызны тәрбияләгез әзрәк, укытуын без укытырбыз. Ә тәрбия эше сезнеке!

№20 (870101) / 25.02.2014 21:17:26

Ире бозау булганга,укытучы гаеплеме инде хэзер 11?
Хэзер нэрсэ,укытучы булдым дигэч тэ,яшэмэскэ ышту ли,брат?

№19 (870097) / 25.02.2014 20:55:22

Мәктәп күпләр уйлаганча баланы тәрбияләү урыны түгел, ә бары тик белем бирү урыны.Баланы гаиләдә тәрбилиләр..Тиешле тәрбия алган бала начар укучы була алмый.Моңа аның намусы, алган тәрбиясе ирек бирми.

№18 (870095) / 25.02.2014 20:47:45

Мәктәптә укыганда,"мин укытучы булам, мин агорном булам, мин фәлән булам" , дип лаф орган иптәшләр, аң - белем дәрәҗәсе түбән булу сәбәпле һөнәри уку йортындан ары китәлмәгән иптәшләр укытучыларның рухи байлыгын тикшерәләр..

№17 (870092) / 25.02.2014 20:37:33

Бөрчәгә.
Кайгырмагыз минем өчен, неваларыгызны башка нәрсәләр өчен саклагыз.. Әгәр кирәк булса, 5 түгел, 10 тапкыр кабатлармын.Исәнлегем, бар, аллага шөкер!!!!!!

№16 (870091) / 25.02.2014 20:31:55

Укытучы эйтэ килэчэк тэрбиялибез ди,нишлэп сон алайсам,укучы яхшы укыса,тэртипле булса,бу инде узегез белэсез,укытучыларнын заслугасы,начар укыса,извините,укытучылар монда гаепле тугел,ойдэгелэр гаепле.

№15 (870090) / 25.02.2014 20:21:25

Укытучылар рухи яктан бик байлар,кайвакыт уйлап та куям,каян килэ аларга шул хэтле рухи байлык,шаккатырсын.

№14 (870089) / 25.02.2014 20:19:35

Укытучы, "Ә без, юләрләр, шуларның балалары белән чиләнәбез. Әти - әнигә киләчәк тәрбиялибез. Без үзебезгә килен, кияү тәрбияләмибез, сезнең киләчәк өчен тырышабыз." дисеңме? Соң, нигә шыңшып утырасың, чиләнмә, кем мәҗбүр итә сине?! Үзегезгә килен-кияү тәрбияләгез. Ник китмисез шул эштән? Эшлисез икән, будьте любезны, алган хезмәт хаклык кына булса да укытыгыз безнең балаларны.

№13 (870087) / 25.02.2014 20:12:23

Без бит укытучыларнын рухи байлыкларын гына тикшерэбез.

№12 (870086) / 25.02.2014 20:10:38

Тагын укытучларны тикшерәбезме? "Чәйнәп - чәйнәп карадылар, йоталмадылар әле" булды бу тәки.Күпме матбугат руны күзәтәм, һәркөнне укытучыны тикшерү. Ә без, юләрләр, шуларның балалары белән чиләнәбез. Әти - әнигә киләчәк тәрбиялибез. Без үзебезгә килен, кияү тәрбияләмибез, сезнең киләчәк өчен тырышабыз.Укытучы белән бергә тәрбияләсәгез, үзегезгә үк тыныч булыр иде. гел каршы сөйләгәч, балагыз 2-3 елдан үзегезгә үк шуны күрсәтәчәк...

№11 (870085) / 25.02.2014 20:01:00

бер танышым бар,шул бер укытучы ханым белэн очрашып йори,укытучы ханымнын ире дэ бар,менэ шул укытучы танышым белэн хэр суббота очрашалыр,ул укытучы ханыи хэр очрашуга коньяк алып килэ ди,танышым сойлэвенчэ ул укытучы суббота иренэ эшкэ барам дип чыгып китэ икэн,имеш дэреслэрем куп,кичкэ генэ кайтырмын дип,вээт рухи байлык бу укытучы ханымда,лухи байлыгы тэк и бэреп тора ди танышым,шуна кочкэ удовлетворять итэм дип сойлэгэне булды,бу укытучы ханымнын бозау ире жалко,шулай ук балалары хэм семейной бюджетлары.

№10 (870081) / 25.02.2014 19:32:43

кем бу, алай булгач укытучыга өйләнмә, үзеңне интектереп бетерер. Рух байлыгы белән түгел бит әле, көненә биш тапкыр кабатларга кушса, ә син әллә нигә бер кабатласаң. Строител хатыннарның күбесе стройкада ук эшен бетереп кайта, кабатлыйсың да булмас.

№9 (870079) / 25.02.2014 19:11:59

кем бу,хатын алганда бу киңәш ярап торыр.
ике дус орашып тормышлары турында сөләшкәннәр.
берсе :
шул студент елларда өйләнгән хатын белән гомер кичерәм ди.
икенчесе:
ә мин өч тапкр өйләндем ди.
-беренче хатын уктучы,давай повторим да повторим ди,түзәрлегем калмады киттем ди.
-икенче хатын геолг,глубҗе да глубҗе ди.киттем.
-өченче хатын строитель,әйдә ладне,сгодня не построили тек,завтра построим дип18ел инде яшибез дигән.

№8 (870078) / 25.02.2014 18:56:07

Укытучылар да башка халыктан аерылып тормый. Үз фәнен яратканы яхшы укыта, дәресен кызыклы итеп үткәрә. Эшен яратмаганы көн үтсенгә йөри, укучыларга дәреслектә язылганны гына кабатлый. Ярый әле ЕГЭ бар, югыйсә бөтенләй укытмаслар иде.

№7 (870076) / 25.02.2014 18:33:23

кем бу, кайсы яктан рухи бай алар, жыен гайбэтче.

№6 (870075) / 25.02.2014 18:17:47

Яратам шул укытучы халкын! Әле ярый алар бар дөньяда, әле ярый Җир шарын алар тотып торалар, җәһәннәмгә әллә кайчан олаккан идегез!

№5 (870072) / 25.02.2014 17:34:10

рухи яктан ничек байдыр алар,белмим,лэкин бутэн яктан алар ярлы тугел.

№4 (870070) / 25.02.2014 17:29:21

Байлык акча белән генә билгеләнми.Укытучылар рухи яктан бай.Бу иң мөхиме.
Әгәр яңадан өйләнә каласам, бары тик укытучы хатын кызны тормыш иптәше( хатын итеп) алам!

№3 (870067) / 25.02.2014 17:03:26

Бу укытучыларга мәңге акча җитмәде инде, без укыганда авылда бары тик укытучылар гына матур киенеп, бизәнеп-төзәнеп, бик культурный кыланып йөриләр иде, эшләмичә беркайда да акча бирмиләр, чиновник булмасаң, тырышырга кирәк.

№2 (870066) / 25.02.2014 17:02:01

200 доллар синең 3 айлык хезмәт хакың? ул беләсең килсә безнең акчага күчергәндә 7000 сум була
син айга 2300 аласың что ли?

№1 (870064) / 25.02.2014 16:54:40

Хэлим, расчетный счет, реквизитлар куярга оныткансын! Хичшиксез, туган шэхэренэ барырга булышырга кирэк!

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar