• 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 29.10 Микулай, 12+, Кариев театры, 18:30
  • 30.10 Премьера!"Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00 һәм 13:00
  • 30.10 "Яратып туялмадым", 16+, Кариев театры, 18:00
  • 31.10 Премьера "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00
  • 31.10 "Шәй-бу, Шай-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 02.11 "Хикмәт әкиятләре", 6+, Кариев театыр, 18:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 04.11 "Корт", 12+,Кариев театры, 18:00
  • 05.11 Премьера! "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 13:00
  • 05.11 "Мәхәббәт күгәрченнәре", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 06.11 "Кәҗүл читек", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 06.11 "Шәй-бу, Шәй-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 07.11 "Сәлам, Актәпи",3+, Кариев театры, 13:00
  • 07.11 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 10.11 Валерий Меладзе. Татнефть Арена. 19:00
  • 10.11 "Озын-озак балачак", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 20.11-24.11 Гүзәл Уразова һәм Илдар Хәкимов. КСК "Уникс"
  • 26.11 Данир Сабиров. Ике юбилей. Моноспектакль. КСК "Уникс". 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 28 Октябрь
  • Шәүкәт Биктимеров (1928-2012) - актер
  • Әлфинә Әзһәмова - җырчы
  • Марс Макаров (1939-2016) - композитор
  • Илфат Шәехов - баянчы
  • Таһир Гыйлаҗев - әдәбият галиме, тәнкыйтьче
  • Рафаэль Сибат (1946-2003) - язучы
  • Вәсимә Хәйруллина - шагыйрә
  • Гөлсем Болгарская (1891-1968) - актриса
  • Сдается однокомнатная квартира в Казани на улице Октябрьский городок(советский район) т.89872199861
  • Сдаю 1 комнатную квартиру в районе остановке Советская площадь город Казань на длительный срок.15 т.р.+ квартплата РИЭЛТОРАМ ПРОСЬБА НЕ БЕСПОКОИТЬ!! тел.89872199861
  • Казанда Грузчик, Газель хезмэте курсэтэбез! 89196271171
  • Мамадыш районында иртә буаз тана сатыла, бәясе килешү буенча, тел.89172470972
  • Бер булмэле квартир,гостинка,студия снимать итэм,укып эшли торган татар кызы,ДРКБга якын булса бик яхшы булыр иде или якын-бирэ районрдан советский,и тд.2булмэле квартирга бер кыз янына подселениега да керергэ риза.тел:8962-575-68-53.
  • Корбанга, гакыйкә, нәзергә сарыклар бар. Казанга, Биектауга, Питрәчкә китереп бирәбез. Барлык бәясе 8000 мең. 89179113219
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ЗАРПЛАТА 15-17 МЕН ТЕЛ 89957664503
  • Открыта вакансия на должность бухгалтера , экономиста в бюджетное учреждение в с.Актаныш тел 88555232062, 88555232034
  • Ноябрь бэйрэмендэ суелачак яшь ярымлык угез итенен ике ал боты сатыла.кг 330 сумнан тел 89027113070
  • Телэче районы Шэтке авылында йорт сатыла.Газ, су кергэн. 89534073195
 
 

 
Архив
 
25.02.2013 Дин

Хатын-кыз белән ничек исәнләшергә?

Гөлшат Ганиның “Хатын-кызга сәлам бирмәү – мөсел­манлык билгесеме?” (“ВТ”, 12.02.13) исемле мәкаләсе исламда әдәп-әхлак темасына фикер алышулар кузгатып җибәрде

Дорфа мөгамәлә диннән биздерә

Һәрбер мәчеттә (күбесендә) кизү торучы бабайлар була, чишенер өчен кием элгечләре куела. Менә шушы элгечләрдә матур гына 4-5 яулык һәм халатлар эленеп торырга тиеш. Әгәр мәчеткә башына бәйләмәгән һәм кыска җиңле күлмәк кигән хатын-кыз килеп керә икән, аны кизү торган бабай: “Хуш килә­сез, кызым, нинди мәсьәлә бе­лән килдегез, нинди ярдәм ки­рәк?” – дип елмаеп сәламләргә, килгән хатын-кыз үз проблемасын аңлатканнан соң: “Кызым, менә шушы яулыкларның кайсысы ошый, шунысын бәйләп җибәр әле, менә шушы халатны кисәң, тагы да яхшы була. Әйдә хәзрәт янына алып керәм, ул Сезгә барысын да аңлатыр, дога да кылыр. Машалла, Сезгә яулык ничек килешә икән”, – дип килгән хатын-кызларны мөм­кин кадәр матур итеп каршы алырга тиеш. Чөнки Аллаһы Тәгалә Мусаны (г.с.) явыз фиргавен янына да: “Ягымлы итеп сөйләш!” – дип җибәрде. Бәлки кеше мәчеткә беренче тапкыр, күңеленә тынычлык, гаиләсен­дә килеп туган сорауга җавап эз­ләп, дөньядагы гаделсезлек­тән туеп килгәндер. Беребез дә бу дөньяга намаз укып, ураза тотып килмәдек, барыбыз да җылы сүзгә, яхшы мөгамәләгә мохтаҗ. Әгәр берәр җылы сүз, Коръән аяте, яхшы киңәш ише­тергә дип килгән кешене мәчет ишегеннән керүгә: “Нигә яулык бәйләмичә килдең?” – дип җи­керенеп каршы алсалар, ул кеше яңадан мәчеткә, гомумән, исламга килерме? Кызганыч ки, бүген мәчетләребездә кизү то­ручы­ларның байтагында әдәп-әхлак түбән дәрәҗәдә.

Гөлшат ханым, Сез нинди мәдрәсәгә баргансыздыр, анысын әйтә алмыйм. Әйтик, “Мө­хәммәдия” мәдрәсәсендә укырга керергә килгән һәрбер кешене ачык йөз белән каршы алалар. “Бер соравыбызга сәркатип ханым җавап бирергә алынмады. Менә бу әфәнде – өлкәнебез, дип соравыбызны янәшә өстәл артында утырган иргә юллады. Без күтәрелеп карауга, ул торып безгә аркасы белән борылып басты” дигән сүзегезгә ышану бик кыен. “Мөхәммәдия” мәдрәсәсендәге ир-ат мөгал­лимнәр дә, сәркатипләр дә артлары белән борылып утырмый.

Ислам шәригатендә чит ир-ат белән хатын-кыз кул биреп күрешергә тиеш түгел һәм хатын-кыз тавышы чит ирләр өчен хәрам санала. Шуның өчен хатын-кыз таныш ирләргә үз­ләре башлап сәлам бирми, әгәр ир кеше үзе алдан сәлам бирсә, хатын-кыз сәламне кабул иткән­леген белгертеп, җиңелчә генә баш кагып китә. Әгәр инде хатын-кыз мәчеткә килеп, мә­четтәге кешегә сәлам бирсә, хәтта сәлам бирмәсә дә, алда язып үтелгәнчә, аны сәламләп каршы алырга һәм сорауларына җавап бирергә тиеш, бу мәчеттә эшләүчеләрнең вазыйфаларына керә.

Инде бүген бездәге ислам вәзгыятеннән чыгып караганда, сәламләшү хакындагы сорау бик кечкенә мәсьәлә булып кала. Чөнки бездә бүген намаз укып, ураза тотучыларның да әхлаклары түбән дәрәҗәдә. Ә Пәйгамбәребез (с.г.в.): “Әхлак – иманның яртысы”, – дигән. Инде мөфти дигәнебезнең чит хатын-кызның кулын үпкәнен телевизордан күрсәтеп торганда, мәчеттәге имамнарның мә­четкә үз проблемалары белән килгән хатын-кызга сәлам бир­мәүләре бернинди әхлак киртә­ләренә дә сыймый.

Рәсим Хәбибулла. Лениногорск шәһәре

Редакциядән: Гөлшат Ганинең яз­масын ТР Диния нәзарә­тенә юллаган идек. Нәзарәт каршындагы Голамәләр шурасы  рәи­се Рөс­тәм Батыров, әлеге мәсь­әләне 11 мартта булачак утырышыбызда тикшереп җа­вап бирербез, дип хәбәр итте.

Ир-ат, хатын-кыз – бер-берсенә фетнә

Хатын-кыз белән ир-ат бер мохиттә яши. Шуңа күрә аларны аерым күзаллау мөмкин түгел. Бигрәк тә шәһәр җирендә, эштә, укуда, транспортта еш күре­шергә, аралашырга туры килә. Бер караганда, бу – имтихан. Имтихан авыррак булган саен безгә әҗере күбрәк биреләчәк.

Билгеле, Төркия кебек ил­ләрдә хәл башкачарак. Әйтик, кемгәдер кунакка барсаң, анда ишекне сиңа, һичшиксез, ир-ат ача. Кем бар анда, дип хатын-кыз сорамый. Әгәр киләсе кеше хатын-кыз икән, аны хатын-кыз каршылый. Әгәр дуслар, туганнар килә икән, хәл башкачарак. Чит кеше килә икән, ризыкны хатын-кыз әзерләсә дә, кунакны сыйлау, күңелен күрү – ир-ат вазыйфасында. Эш урынында да хатын-кызларга тыйнаграк булырга, ир-атларның игътибарын җәлеп итмәскә кушыла. Вәсвәсәләндереп йөргән хатын-кыз җәннәтнең исен дә сизә алмас, дигән хәдис бар. Дөрес, Төркиядә хатын-кызны мөмкин булган кадәр эшләтмәскә тырышалар. Һәрхәлдә, яулык ябу гына аз, сыланып торган кием кимәү, ир-атның игътибарын җәлеп итмәү, гомумән, шәһвәт уятмау таләп ителә.

Хатын-кызның тавышы, хә­рә­кәтләре – барысы да ир-ат өчен имтихан. Ир-ат та – хатын-кыз өчен сынау. Юкка гына алар бер-берсе өчен фетнә дип әйтелмәгән. Янә ир бала белән кыз бала аерым тәрбияләнергә, әйтик, шәһәр җирендә, фатирда яшәгән сурәттә һәрберсе өчен аерым бүлмә юк икән, алар чаршау белән булса да аерылып куелырга тиеш.

Инде мәчетләргә килгәндә, Төркиядә бервакыт галимнәр хатын-кызларның җомга намазына йөрүен тыйган булган. Хәзер мондый тыю юк. Барсыннар, вәгазь тыңласыннар. Дө­рес, аларның аерым урыннары булырга, кергәндә-чыкканда уңайсызлык сизмәсеннәр өчен, аерым ишекләр ясалырга тиеш. Бездә бу җәһәттә хатын-кызлар иркенрәк йөри. Әгәр мәчетләр­нең ишекләре тар икән, бу инде мәчет салучы ирләрнең проб­лемасыдыр. Хәзер кибетләргә дә ике-өч ишектән кереп булганны нишләп әле мәчеттә дә берничә ишек булмаска тиеш?! Бу ут-күз чыгу куркынычыннан саклану өчен дә мөһим. Менә Мәрҗани мәчетенә керәсең, хатын-кыз аяк-киеме дә, ир-ат аяк киеме дә янәшә тора. Әле ишеге тар булгач, бер-берсенә комачаулыйлар. Югыйсә ашха­нә ягында өстәмә ишек бар. Җомга көнне хатын-кызларны шул ишектән кертергә мөмкин ләбаса.

Инде хатын-кызга сәлам би­рүгә килгәндә, ниятең мөһим. Билгеле, хатын-кыз сәлам бир­сә, баш кагып булса да китәргә кирәк. Шәригатьтә ничектер, белмим, әмма мин шулай эшлим. Дөрес, кайчак сәлам бирер дип исәнләшәсең, ул сәламеңне алмагач, уңайсыз була. Кайвакыт сәлам бирмәс инде дип кырыйга карыйсың, әмма ул сәлам биргәч читенсенәсең. Монда инде ике арадагы мөгамәләгә карый. Билгеле, өлкән яшьтәге апаларга, әбиләргә сәлам би­рергә кирәк. Минемчә, яшьләр­гә сак булырга кирәк. Инде өлкән кешеләргә сәламләшү гадәти хәлгә әйләнә. Гөлшат ханым хатындагы кебек туганың­ның сәлам бирмәве сәер. Әмма туганлык ерагая барган саен саклануың хәерле. Вәсвәсәләр­гә юл куймас өчен, саграк бу­луың яхшы.

Алмаз САФИУЛЛИН
 


Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№103 (830985) / 01.03.2013 07:21:09

язып куйган сүрәләрдәге аятларны укыдыңма суң(тәфсирен?). укысаң шуннан ни? аңладыңма?

№102 (830984) / 01.03.2013 07:15:52

җүләр сатып утырма,әйт алайса,ник уйныйсың суң аның күзләрендә???

№101 (830981) / 01.03.2013 00:04:05

Өстәге бу фотодагы муҗикның нигә күзләрендә пәриләр уйный икән?!

№100 (830978) / 28.02.2013 23:40:59

Авыл апае №99





Синең ишеләр белән яшәргә була. Чын кеше син!!!!

№99 (830977) / 28.02.2013 23:25:14

Әйе, дөрес икән, син 52-24, 76-19,3-36 дан китергән идең, кулдан гына сүрә,аять номерларын язып куйган кәгаземнән карадым.

№98 (830976) / 28.02.2013 23:16:00

әкиятеңне башлавыңны көтәбез
син аңладың инде

№97 (830974) / 28.02.2013 22:59:40

Авыл апае, тагы ялгыш юлдан барасын. 7-81 не мин китермэдем, э Иркэ шул аят дип ниндидер озеклэр китерде. Мин, просто оргиналендэ ничек икэн дип кереп карадым, хэм бер сузнендэ Иркэ китергэн сузлэр белэн туры килмэвен курдем. Шул турда "Татар№15 (830565) / 25.02.2013 22:30:43" постында яздым. Так что тагы бер кат ихтибар белэн укы.

№96 (830968) / 28.02.2013 22:22:03

Татар, җаныкаем, нәрсә дип гаеплим, гаепләмим. Просто кайбер акка кара белән язылганнарның аңлашылып бетмәгән урыннары бар. Бар алар чынлап та, син хаклы. Ләкин аларның күчерелмә мәгънәдә бирелгәнен дә онытмаска иде, синең фикереңчә, "...бары тик укыганынны анализлый белергэ, югары сузлэр артына яшерелгэн мэгнэне табарга кирэк"булса, алар туры мәгънәдә булганча аңлашылырга тиеш түгелләр бит.Ягъни сүзләр турыдан-туры мәгънәсендә түгел, бәлки шул сүзләр артына яшерелгән бүтән мәгънә аша тоемланырга тиеш. Мәсәлән шул ук Пәрдә сүрәсендә генә дә яшерелгән күчерелмә мәгънә аят саен шәйләнә. 46 аятьтә болай диелгән:" Җәннәт белән җәһәннәм арасында ирләр бар, ул ирләр җәннәт һәм җәһәннәм кешеләрен йөзләреннән танырлар, чөнки җәннәт кешесенең йөзе ак, җәһәннәм кешесенең йөзе кара булыр. Ул ирләр җәннәт кешеләренә кычкырырлар тынычлык һәм һәлакәттән котылмак сезгәдер, дип, ҮЗЛӘРЕ ҺӘМИШӘ ҖӘННӘТКӘ КЕРМӘГӘН БУЛЫРЛАР ҺӘМ ҖӘННӘТКӘ КЕРҮНЕ ӨМЕТ ИТЕП ТОРЫРЛАР." Бу аять нинди ирләр турындадыр дип уйлыйсың? Коръән белән эш итүче һәм үзләре Коръән нигезендә гамәл кыла белмәүче вәгазъ ияләре түгел микән? Ягъни 54 аятьтә:"...Халык кылмак, һәр эшкә әмер бирмәк Аллаһ эше түгелме?.." диелсә дә, бу сүзләрнең дөреслегенә шик белдерүчеләр әле һаман күпчелекне тәшкил итмиме? Шул исәптән син дә, һәр иртәгез Аллаһ фатихасы белән башлана, дисәм, чыгырдан чыга-чыга нидер исбатлый башларга тотыныр идең.
Син китергән 7-81 дә Лут пәйгамбәр кауме(халкы) турында сүз бара. Һәм Аллаһ аларга син аңлаган гамәлләре өчен һәлакәт җибәреп, җәза бирә.
http://www.islamtambov.ru/node/486

№95 (830913) / 28.02.2013 12:51:43

Уф туйдырдылар ни эшлэргэ .
Кен саен звонокка басып ту молодой -(я) пенсионерка кирэк ,ту соц-защитадан кен саен диярлек йрилэр , коридорда бумж ,алкаш квартирантлар тене буйы йрилэр .берэр чамасын куреп булмый- мы шуларнын .Балалар бар эйгэ керергэ куркып йрилэр . Эбилэр эйлэреннэн чыгарга куркалар хэзер .2- сменадан кайтырга куркыныч баскыч саен исерек тезелеп утырган .
Исереклэр, бумжлар и.... килеп жыеп тияп китсэгез пожалуста , Модельная урамы 10 дом .

№94 (830910) / 28.02.2013 12:28:32

Иркә, №87 (830888) / 27.02.2013 23:20:20 Син "81-7" не китермэсэндэ, (Коран 7:81)дигэн тамга белэн шул аяткэ туры килмэгэн уйдырма куйган иден. Тэки шуна жавап бирмэден каян алганынны. "81-7" дигэнгэ килгэндэ анын бу темага ни катышы бар? "и когда души соединятся. (коран 81-7) сузлэр темага нэрсэ белэн бэйле?

№93 (830909) / 28.02.2013 12:25:34

ха-ха-ха, Әллә син отельдән бер җирнә дә чыкмыйсыңмы? Үзең ул "муллыкта яшәп ят"учыларны күрми кайткансың икән, обслуживающей персоналлардан сорарга идең, нинди муллык икәнен. Мин Дубайда ял икәндә, такси алып йөрештереп кайта идем. Египет турында әйтеп тә тормыйм. Сомалида да шул ком гарәпләре, юлбасарлык белән генә көн күрәләр. Эшләүгә караганда, кияфер корабларын таларга Коръән добро бирә, потому что.

№92 (830907) / 28.02.2013 12:21:37

Казанга сезонлы эшкэ эшчелэр кирэк. (электрик,сантехник,дорожник и т.д.) Зарплата от 20 тыс.руб.,общежитие, 3-х разовое бесплатное питание.тел 89600675610 шалтыратыгыз.

№91 (830906) / 28.02.2013 12:17:22

Авыл апае,№86 (830887) / 27.02.2013 23:17:49 мине нэрсэдэ булсада гаеплэгэнче "Татар№69 (830832) / 27.02.2013 20:54:10" постын укып кара. №68дэ язылган жавапнын дэвамы иде. Белемле кеше куренэсен "P/S" нын нэрсэ белгерткэнен белэсендер.

№90 (830897) / 28.02.2013 09:09:54

Кайда ничек муллыкта яшәп ятканлыкка сәяхәтчеләр карашы:

http://tishek.ru/15414/

№89 (830896) / 28.02.2013 08:49:48

№88 !
син "ком гарәпләре" шикелле ("алар шулай язганга" муллыкта яшәп яталар) муллыкта яшәп кара әле. андый тормыш синең төшеңә дә кергәне юктыр...

№88 (830895) / 28.02.2013 08:28:59

(Җөмләнең бер яртысы икенчесенә каршы килә) монысы Татартның гаебе түгел, ком гарәпләренең гаебе, алар шулай язганга, кеше гаепләп утырма. Үзең дә мнениең шулай керделе-чыктылы булганга гына, син аны күрә алмыйсың. Бер хәзрәт язган иде бит (ссылка куярга, админ сөртеп куйган), мөселман хатыннарының иманы да, акылы да ирләрнекеннән зәгыйф, дип. Монда ирләр белән бәхәскә керүең үзе үк, синең үзеңнең дә Исламны санга сукмавыңны күрсәтеп тора.

№87 (830888) / 27.02.2013 23:20:20

Дөресен әйткәндә, минем өчен Татар белән бәхәскә керү бары бер очракта гына була ала.Чөнки намуссыз рәвештә ислам турында ялган тарата. 81-7 не шундук турыдан-туры китермәүнең сәбәбе дә Татарның "мөмкинлекләрен" ачып салу иде. Күрдегез. Кайберләрен админ гына күрде.
Башка темада бәхәскә керегә теләгем юк. Кызык түгел.Дөреслек күрсәттем дип, вывод ясарга кушучы бклән. Җөмләнең бер яртысы икенчесенә каршы килә. Яки ир кеше малайлар белән сексуаль уен гына уйный ала икән??? Бу дөресен әйткәндә коры сүз генә түгел, психоаналитик бу сүз кулланудан җитди диагноз куя ала.

№86 (830887) / 27.02.2013 23:17:49

Татар! Ярый инде, хәерле булсын,туры җаваптан тагын качкансың икән. Син куйган өземтә уйлану өчен азык - пища булырга лаек түгел иде, чөнки үзең үк әйткән идең Исламда ул булырга мөмкин түгел дип, миңа да үпкә белдергән идең.№63, 65

№85 (830885) / 27.02.2013 22:48:03

Җиңдең иркә, җиңдең. Җүләр җиңдем дип, акыллы юл куйдым дип әйтү, халык мәкәлендә дә бар.

№84 (830883) / 27.02.2013 22:32:00

Тема алыштырдыңмыни???
Юк инде, минем исәпкә 1:0 белән төгәлләдек.Үзең! бирелдең.

№83 (830880) / 27.02.2013 22:15:31

Шушы кеше Кантны малай белэн тикшерэбез дигэн була тагы... Куз алдына китерэм ничек тикшергэнегезне, ана теленне,татарчаныда анламаган килеш. Сез тикшергэндэ мэрхум гробында эйлэнеп ятадыр

№82 (830879) / 27.02.2013 22:13:06

Татар + Иркә = мәхәббәт

№81 (830873) / 27.02.2013 21:55:37

Иркә, бу китергэн озеклэрен, синен мин сорау бирергэ мэжбур иткэн коментын белэн бер ниндидэ уртаклыгы юк. Так что башта бер нэрсэ язып, соныннан шуны узгэртеп икенче торле язу жунле кеше эше тугел. Просто админнын бетеруе сэбэпле, синен нэрсэ язган булуынны доказать итеп булмый. Админга рэхмэт эйт.

№80 (830860) / 27.02.2013 21:36:19

Иркә№78 (830854) / 27.02.2013 21:32:45 тагы саташасын инде, сорауны менэ монда бирдем: Татар№15 (830565) / 25.02.2013 22:30:43 Хэтерен кыскамы, эллэ саташасынмы ансы минем гаеп тугел. Эллэ аптеканда берэр нэрсэ иснисенме сон?

№79 (830859) / 27.02.2013 21:36:04

Иркә, ))))))))))))))))



"башкалар җитди кабул итә күрмәсеннәр дип кенә язам." үзеңне хотя бы бер кеше серьезно кабул итә дип уйлыйсыңмы? Үзең в курсе булмаган, но кеше 100% белгән нәрсә турында, үзеңчә догадкаларны язып, шуны дөрес димәкче булып, кем икәнеңне раскрывать итеп бетердең бит инде.)))))))))))))

№78 (830858) / 27.02.2013 21:35:56

татар бәхәсләшмә юкка. Файдалырак нәрсә белән шөгыльлән.

№77 (830854) / 27.02.2013 21:32:45

Нинди сорауга ул??? Мин дөреслек яздым, сез выводлар ясагыз дигәнгәме????)))Хахахахаха.

Гуманитраий булсаң, хет сүзләрне дөрес куллан инде. Мин фактлар китердем диген, яки өзекләр китердем диген.Менә шул вакытта башкалар вывод ясый ала, я дөресен, я ялганын.

Так што, давай үзең башлангычка. С\зләр кулланырга өйрәнерсең бераз.

№76 (830853) / 27.02.2013 21:27:35

1 класста гарәп тарихы өйрәнәләрмени хәзер????ха-ха-ха

Синең ахинеяңны аңларга миңа ни хәҗәт!!!Мин бары шулахинеяны башкалар җитди кабул итә күрмәсеннәр дип кенә язам.

№75 (830851) / 27.02.2013 21:25:55

Иркә, №75 (830848) / 27.02.2013 21:23:40 мин диагноз дорес икэн бит, саташасын... Аптеканда берэр дару бардыр эллэ кабып карыйсынмы?

№74 (830848) / 27.02.2013 21:23:40

№73тә

әйтер сүз калмагач, минем исемне куйдыңмы Татар...
Мин монда бөтендөнья белән бәхәсләшими.Конкрет синең белән.

№73 (830846) / 27.02.2013 21:22:13

RIM, олгермэдем((((
Иркә,мин синен куп сорауларына жавап бирдем, но синен бер жавабында куренмэде, хыялында икенче "мин"енне мин дип бэхэслэшеп,узен уйлап тапкан сорауларына узен биргэн жавапларны исэплэмэгэндэ. Син башта минем сорауларнын берсенэдэ булса жавап биреп кара, булдыра алсан инде. Борынгы вакыттагы гэрэплэр тормышын ойрэн, шунда анларсын минем ни эйткэнне. Сина, нэрсэ булсада анлату очен, тагы 11 класслык белем бирергэ кирэк, может шуннан сон берэр нэрсэ анлый башларсын. Так что миннэн кинэш, янадан 1 класска укырга кер.

№72 (830840) / 27.02.2013 21:10:59

Татар, минекен укып өлгердеңме7

№71 (830839) / 27.02.2013 21:08:01

Татар,)))син язганнар төпкә төшерми, син үзең ялган выводлар ясап, аны хакыйкать диясең килә.

Син менә мине җавап бирми дип тыкырдаттың. Ә бит мин синнән үзеңнең аңлатуыңны сораган идем. Ничек малай белән уйнау дигән сүз сексуаль мөнәсәбәтне аңлата ала дип.Шул сорауга җавапны мин ике көн көтәм???Профессиямдә минем төп белгечлегем дару матдәләренең химик анализы. Анда төп методларның берсе инкар итү юлы.Ул метод буенча бер сүз конкрет мәгънәне генә аңлата.Ике вывод була алмый беркайчан да.Берсе ялган, берсе дөресбула, яки икесе дә ялган. Әгәр берсе ялган икән, калган бөтен эшләнгән эш ялган була.Бу математик исәпләүләрдә дә шулай.

Синең малай белән уйнауны сексуаль бәйләнеш дип каравың ялган выводларга керә, шунлыктан ул комментта калган язганнарың тулы ахинея. Ягъни словоблудие.

№70 (830837) / 27.02.2013 21:06:49

Татар №68

№69 (830832) / 27.02.2013 20:54:10

Авыл апае, гафу ит, жавапны админ бетереп аткан, так что сайтка коругэ знак бир, специально синен очен тагы бер кат куярмын))) Админ бетергэнче укып олгерерсэн))))

№68 (830827) / 27.02.2013 20:32:22

Авыл апае,
P/S/ мин просто пища для размышления бирэм, кем ничек кабул итэ ансы хэркемнен уз эше. Берэулэр, синен шикеллелэр, тобенэ тошенергэ тырышып актарына, эзлэнэ башлый; икенчелэр Иркэ кебеклэр анлапта бетермичэ остэн-остэн генэ йогертеп укыйларда, тотыналар урысча эйткэндэ "метать гром и молнию"; оченчелэр, RIM шикеллелэр, узенен кузаллавына туры килмэсэ ботен кочлэре белэн синеке дорес тугел, минеке дорес дип доказать итэ башлыйлар. Так что, ботен кешегэдэ баш эшлэтергэ повод бар )))))

№67 (830787) / 27.02.2013 14:37:36

Татар, карап-карап торам да, кайчак син бигрәк беркатлы сораулар бирәсең. Кайчак үзең дә әйбәт кенә фикерләр язгалыйсың. Админ сөртеп торган сүзләрне монда күчереп куйган вакытта, мин бит сиңа әллә ничә мәртәбә "Синең сорау бирдем №35,37, ә син җавап бирмәдең. Аннан соң бу сорауларга җавап эзләп үзем актарына башладым, ләкин син әйтергә теләгән фикерне барыбер тапмадым. Син минем ссылкама каршы җаваптан качып инглизчәне тәрҗемә иттем дидең. Ләкин бит әле ул ингличчә язылган Хөмәйнике дигән сүз түгел. Ингличчәгә теләсә нинди әсәрне бозып тәрҗемәләргә мөмкин. №51 дә син сайт ялган мәглүмәт биргәнме дип сорагансың. Ул сайтта ялган мәглүматка каршы дөрес информаия дә китерелгән. Хөмәйни язганнарны бозып күчергәннәр дип шәрехләгәннәр. Никтер син сайтның бу өлешенә генә игтибар итәргә теләмәдең. Шуннан соң мин син китергән ручча өземтәгә каршы ВЫВОД ясарга куштым. №38,39
Син выводны һәркем үзе ясый дидең дә, үзеңнең нинди нәтиҗәгә килгәнеңне барыбер күрсәтмәдең. Менә шуннан соң инде нәтиҗәне миңа ясарга туры килде. №56. Син тагын риза түгел. Авыл апаеннан сора дигәнсең №66. Син үзеңнең тел төбеңне әйтергә теләмәгәч, мин кайдан белергә тиеш? Мин бары синең фикерләү дәрәҗәңә карап кына нәтиҗә ясадым. Һәлхәлдә синең тел төбеңнән шул аңлашылды. Менә бу сүзләрең дә әле синең бик падазрителный, җаным. "...бары тик укыганынны анализлый белергэ, югары сузлэр артына яшерелгэн мэгнэне табарга кирэк" дигән фразаны бәлки үзең аңлатып бирерсең ә? №17 иде бугай. Админ бетергән язмаларыңдагы яшерен мәгнәне чыннан да үзең күрсәтсәң, яхшырак булмас микән?
№ 63 тәге сорауларыңа җавап бирер алдыннан мин синең теге язмаларыңның асылына төшенәсем килә бит. Ранше времени миңа үзең теләмәгән нәтиҗә-вывод ясарга юл куймасаң иде.))))
RIM, аңлыйм мин сине, син дөрес юлда. Кеше сүзенә карама, кеше әйткәннәргә исең китмәсен, аларга бик чәчрәп чыкмаска тырыш, үзеңне бик тыныч тотып,үз эшеңне дәвам ит. Яхшылык кыл да суга сал, халык аңламаса, балык аңлар дигән мәкал барын онытма. Ә менә дөреслекне барыбер исбатларга кирәк. Сылтаманы да шуның өчен куйган идем.

№66 (830753) / 27.02.2013 13:27:07

мин,мин№64 (830746) / 27.02.2013 13:13:07
тагы остэп. жомлэ азагында сорау (?)билгесе курденме? Шул билгенен нэрсэ очен куелуын узен белмэсэн берэр тел белгеченнэн сора. Мин берэр нэрсэ утверждать итсэм ондэу (!) билгесе куяр идем. Э мин бары тик сорау бирэм, жавап котэм, но куренгэнчэ жавабын белучелэр юк....

№65 (830750) / 27.02.2013 13:22:38

мин,№64 (830746) / 27.02.2013 13:13:07 бозыклыкнын кайда икэнен Авыл апаеннан сора. Ул бит мине "Авыл апае, №56 (830715) / 26.02.2013 23:51:39" да ислам доньясындагы бозыклыкны курсэтудэ гаепли.

№64 (830746) / 27.02.2013 13:13:07

\\Дин, алла эйкэнчэ, камил булса, анда бозыклык каян килсен?\\

нәстәләрне күздә тотып әйтәсең,камил түгел дип??
кәмилсезлекләрне санап күрсәт!!!
а ту буш сүз язасың,татар.

№63 (830743) / 27.02.2013 13:03:53

Авыл апае, №56 (830715) / 26.02.2013 23:51:39 Син нэрсэ инде? Ничек инде алланын узе:"...Менә бүген динегезне камил итеп төзеп бетердем. Сезгә бирәсе нигъмәтләремне дә ислам дине белән бергә биреп бетердем..." (5. 3) дигэн динне тотучы ислам доньясында бозыклык булырга момкин? Бу нонсенс була тугелме? Син эйткэнчэ бозыклык булса, алла эйкэн камиллек кая? Дин, алла эйкэнчэ, камил булса, анда бозыклык каян килсен?

№62 (830734) / 27.02.2013 11:22:31

Голамәләр шурасы рәи­се Рөс­тәм Батыров бернәрсә дә белми бит ул, кая аңа бу мәсьәләне тикшерергә. Татарча да белми бит ул, гел урысча сөйли. Нижгардан җибәрделәр бит аны Татарстанда бардак ясарга.

№61 (830722) / 27.02.2013 08:39:56

Бары, бер булган, Аллаһегә генә ышанырга!!!

№60 (830721) / 27.02.2013 08:34:15

RIM, Гафу ит туган, но пропаганда өчен аудиторияне дөрес сайламыйсың. Сайтка, кайсыдыр биттә, бер яңа мөселман язганча, "җиңел акыллылар" сирәк керә, шул гәзит битендә генә дәвам ит инде. Анда, сиең ишеләргә ышанучылар күбрәк булыр. Аннан, коймада язылганнар дөресме ул? Тишек сайтында Чулпан язганнар ужас!!!!!!

№59 (830719) / 27.02.2013 08:05:00

Исламда шигыйларга караш.

http://islamforum777.3forum.biz/t2-topic

№58 (830718) / 27.02.2013 08:02:49

Авыл апае, күрәсеңме икән, әгәр дә Ислам буенча Фәхретдин, Мәрҗәни , Максуди сүзләрен ,Ногмани тәфсиреннән өзек куйсам "әби-бабаларыбыз дине" дип төкерек чәчкән кемсәләр мине ваһабилыкта ,сектантлыкта гаеплиләр. Монда шигыйларның гей, зоофил пропагандасына риза булып утыралар шаккатасың.

№57 (830716) / 27.02.2013 00:13:36

Җыен җүләр монда җыелган икән,тик үзләренең җүләрлекләрен белмиләр.(Мөхәммәт Г.С.)

№56 (830715) / 26.02.2013 23:51:39

Татар, синең безгә ислам дөньясындагы бозыклыкны күрсәтәсең килә. Бәхәстәге төп фикерең шуның белән аңлатыла. Ләкин...
Юк, бүген язып булмый. Тыныч йөкы барыгызга да.

№55 (830714) / 26.02.2013 23:27:21

Син, мәсәлән, малай белән уйнадыны һичшиксез сексуаль характерда дип кенә аңлатасың.

Бу бит чын ялган инде.Сексуаль мөнәсәбәт дип нәрсәдән чыгып әйтәсең, ягъни вывод ясыйсың??

Уйнау = уйнау.

Җенси мөнәсәбәт = Җенси мөнәсәбәт

№54 (830713) / 26.02.2013 23:20:24

Выводлар ялган һәм ялгыш була алалар!!!

Әмма син мин дөреслекне күрсәттем дигәч, ничек ялган була алсын инде ул???

Син нәкъ киресен эшлисең, шул диниләр кебек. Син икенче төрле знак белән генә аерыласың.

Ялган выводыңны дөреслек итеп күрсәтәсең килә. Ягъни 2=3 дөрес дип әйҗәсең гел.

№53 (830712) / 26.02.2013 23:16:30

№51)))

демагогия генә түгел, словоблудие...

№52 (830711) / 26.02.2013 23:16:13

Иркә, менэ синен вывод:
"1.Ялган диплом югары белем тиешле эшләрдә эшли алмый дигәнне аңлата.
2. Бу кешенең бер сүзенә дә ышаныч була алмый дигәнне аңлата."
Э динилэрнен выводы икенче торле бит, мру битлэрендэ бик куп яздылар эзлэп кара. Аларча, шул имамнанда гадел, белемле кеше юк, шундый кеше динне житэклэргэ тиеш. Менэ монсы булды икенче вывод. Так что бер факттан эллэ ничэ толе вывод чыга.

№51 (830710) / 26.02.2013 23:12:01

Авыл апае,син дэлил итеп китергэн ссылкадан укыдым бит, анда (...привожу как получил -в оригинале, на английском) дигэн, Ул сайт ялган мэглумэт биргэн буламы алайса? Оргиналь дигэне ялган булгач суждениялэредэ дорес булмый алайса. Так что, каян карасанда мин алда язган(админ бетергэн) фикер дорес буламы?

№50 (830709) / 26.02.2013 23:11:58

Ягъни 1=1=1

№49 (830708) / 26.02.2013 23:10:59

Син дөреслекне күрсәткәч, дөреслек ничз соң ул алайса??? Ялган выводлар гуманитарийларда гына дөреслек дип саналадыр инде.
Син бит 2=2 сезгә күрсзттем, сез
2=3
2=5
дигән выводлар ясагыз диясең бит.)))

1.Ялган диплом югары белем тиешле эшләрдә эшли алмый дигәнне аңлата.
2. Бу кешенең бер сүзенә дә ышаныч була алмый дигәнне аңлата.

№48 (830706) / 26.02.2013 23:04:01

Татар, Хөмәйни әсәрен инглизчә язганмыни? Аны оригинал дип уйлыйсың мәллә син?

№47 (830704) / 26.02.2013 23:00:10

Иркә,№44 (830700) / 26.02.2013 22:50:11 ну колдерден син)))) Менэ сина бер дореслек: имам Рамил Юнус ялган диплом белэн йоргэн. Шуннан нинди выводлар чыкты? Дистэлэрчэ вывод, хэр берсенен выводы акыл дэрэжэсеннэн тора. Кайда монда бергенэ вывод? шушы постында куренэ фикер йорту дэрэжэн....

№46 (830703) / 26.02.2013 22:57:31

RIM, син нәрсә, хакыйкат бит бәхәстә туа. Мин аны реклама өчен куймадым.

№45 (830701) / 26.02.2013 22:51:40

Иркә, минем хет фикер йортеш бар, синдэ ансыда юк, бар булганы - аерым-аерым суз торкемнэрегенэ....

№44 (830700) / 26.02.2013 22:50:11

Ха-ха-ха"выводны хэр кеше узе ясый, минем эш доресе ничек икэнен курсэту."

Вәт ун адым уйлап язылган инде бу????

Гомумән ми катнашканмы югарыдагы сүзеңдә??


Үзеңкен дөрес дип тәкърарлагач, ничек башкача вывод ясап була инде??? Бу бит 2=2 түгел, 2=1 була бит. Юк инде, гуманитарийларда баш.

№43 (830699) / 26.02.2013 22:46:10

Татар,

ха-ха, дөрес, әгәр кешеләр башында йөрсәләр... Синең фикер йөртеш гел шулай...

№42 (830698) / 26.02.2013 22:42:31

админ!Авыл апае№36 (830679) / 26.02.2013 21:53:41 куйган шигыйларның зоофил пропагандасын ник бетермисеңдә, википедиядән алган сүзләр белән Әбү Хәнифә сүзләрен ник бетерәсең? Аңлашылмый.

№41 (830696) / 26.02.2013 22:40:31

Авыл апае, выводны хэр кеше узе ясый, минем эш доресе ничек икэнен курсэту.

№40 (830695) / 26.02.2013 22:40:21

52(24). И обходят их юноши,точно они(те, которые уверовали)сокровенный жемчуг.

№39 (830693) / 26.02.2013 22:37:01

И че? Доказательства уҗе есть. А где Вывод?

№38 (830690) / 26.02.2013 22:30:52

Авыл апае, инглизча килгэн жавапны укыдым: ( ответ я получил с официального сайта преемника Имама Хомейни - нынешнего духовного лидера Ирана Аятоллы Али Хаменеи( привожу как получил -в оригинале, на английском)) Шушы жавапны урысчага переводладым. Кемнендер нэрсэдер эйткэнен укыганчы оргинальне укуы яхшырактыр бит? Эллэ оргинальгэ караганда кемнендер суждениялэре доресрэк буламы?

№37 (830684) / 26.02.2013 22:20:02

Татар, нигә ахырга кадәр укымыйсың? Хөмәйни алай дип язмаган дигән урыннарын ник куймыйсың? Синең максатың ни? Тел төбеңне аңлап бетермим, һаман әйтмисең. Вәт мунчадан соң башның берни уйлыйсы килми. Сиземләвемне дә юып төшердем ахры мин.)))

№36 (830679) / 26.02.2013 21:53:41

http://www.cirota.ru/forum/message.php?id=327181
Менә сылтамасы бу.

№35 (830677) / 26.02.2013 21:51:59

Хе! Татар, синең кичә катлы-катлы куйган язмаларыңны эзләп таптым бит мин. Корәнгә бәйләнмә, анда син әйтергә теләгән мәгнә юк, җаныкаем. Нигә дип бәхәсне куертырга теләгәнеңне тәки аңламадым. Аятулла хөмәйни әсәрендәге өзекне кайбер иранлылар туҗе бозып биргәнлеге турында язылган. Шул ук форумда аңлатма язылган, Хөмәйнинең алай дип язмаганлыгын исбатлаганнар.


l1000.livejournal.com›4230.html копия ещё


7Православный Форум Апостола Андрея Первозванного: просмотр...

№34 (830676) / 26.02.2013 21:49:10

P.S., сулэргэ админ рохсэт итми, язганны пичтэн яна чыккан кайнар пирожкиларны коткэн кебек котеп кенэ тора)))) Языпта олгермим, бетереп куя.

№33 (830675) / 26.02.2013 21:48:27

Иркә, кичә генә мөселманка идең, бүген Коръәнне әкият дисең. Кая эзлеклелек? Уйнашчы хатыннар кебек кыланасың.

№32 (830671) / 26.02.2013 21:32:45

Татар, ярар дидем бит инде)))))Син мине шулай яратмаганыңны беләм)))))Ну минем бит сиңа ярарга тырышканым да юк))))

Менә әзерәк өйрәнә башладың хет сөйләшергә...)))Ниндидер бәя бирергә тырышкансың.Ниһаять әйткән сүзгә.Үземә түгел.
Мин бит башкалардан аермалы буларак гел уңай бәя көтмим. Тискәре бәя дә бәя. Файдалы җирен күрсәң, үзгәртергә тырышасың. Бер файдасын тоймасаң, тычканны шудырып уздырып җибәрсең...

№31 (830669) / 26.02.2013 21:26:17

P\S. бэхэс вакытында каршы яклар бер-берсенэ бирелгэн сорауга жавап бирэлэр, Иркэ синен шикелле булмаган сорауга жавап бирдем дип, оппонетнын бирелгэн сорауын игнорировать иту бэхэс дип аталмый.

№30 (830668) / 26.02.2013 21:22:56

Иркә,"Публика алдында һәр сүз 10 адым алга уйланып язылырга тиеш" бу сузлэрен белэн килешэм. Мин нэк шулай эшлим, но синен турда алай дип эйтеп булмый. Бер уйлап эйтелгэн сузен юк.Бер сузен очендэ жавап тота алмыйсын.Бэхэс алып баруга килгэндэ ансы синдэ вообще юк, берэр нэрсэ эйтеп ташлыйсында, ник эйтем коненэ тошеп кирегэ сукалый башлыйсын. Бер аргумент китерэ алганын юк, бернинди нигезсез эмоциядэн, хыялдан башка нэрсэн юк.

№29 (830664) / 26.02.2013 21:06:28

Татар, )))
тукта инде))) бер җавап бирдем, канәгать түгел икәнсең, мин бит сине канәгатьләндерергә йөкләмә алмадым))))
Мин ни дип йөрсәм дә, аның сиңа нинди мөнәсәбе бар....

Татар, эш любимчикта түгел. Публично бәхәс йуртә белмисең дигән сүз. Кеше мыскыллау бәхәс түгел бит ул, һәм ул закон тарафыннан тыелган. Админ законнарны яхшы белә.Таягы сиңа түгел, аңа төшәчәк.

Үз сүзең буенча күп укыган булсаң да, ә менә бәхәс алып бара белмәвең шуның киресен сөйли. Синэлеккеге партсобраниелардагы кебек тотасың үзеңне.Ул приемнар ярамый шул аублика алдында. Публика алдында һәр сүз 10 адым алга уйланып язылырга тиеш. Беренчесе. Икенчесе. Син әйткән һәр сүзең синең үзеңне ачып бирә, оппонентны түгел.Әйтик мин синең алдыэда хыялый булып ачылганмын... Ярар, бернинди зарар юк. Бер Татар никлы кеше мине хыялый дип уйлаганнан миңа нинди зарар????

№28 (830660) / 26.02.2013 20:54:44

Иркә, Син кемгэ нэрсэ дип жавап биргэнсендер ансы мина карангы, но минем бирелгэн сорауга (Татар№15 (830565) / 25.02.2013 22:30:43) жавабын куренми. Уз хыял дингезендэ, узеннен икенче "мин"енне мин дип белеп уз-узенэ сораулар биреп, шуна узен ук жавап биреп йорисен бугай.
Админ , эйдэ монсында бетер, синен бер яклы цензура икэнен анладым инде. http://matbugat.ru/page/rules/ №10. "... реклама язу тыела..." Нишлэп Рөстәм Зарипов дигэн кешенен хэр коменты саен реклама, аны бетермисен, э минем язганнарны бетерэсен? Башта узеннэн башларга кирэк, или любимчикларга тел тигерергэ ярамыймы? Бу бер булды. Тагы шуны искэрдем, Иркэгэ каршы эйсэн, я анын ялгышын курсэтсэн, шундук бетерэсен (Иркэнен тулып житмэгэн фикерендэ, шул ялгышны курсэткэн коментныда).

№27 (830601) / 26.02.2013 07:53:13

Хатын-кызның акылы ир-атныкы белән чагыштырганда зәгыйф түгел, ә ир-ат белән хатын-кызның акылы икесе ике төрле, шуңа күрә ирләр белән хатыннар бер-берсен бервакытта да тулысынча аңлап бетерә алмыйлар, аларның логикалары ике төрле.

№26 (830600) / 26.02.2013 07:45:00

Соры корт, әгәр сүзең дөрес булса, ЯЛГАНЧЫ булмасаң минем шигыйлар китабыннан алган күчермәләремне күрсәт.

№25 (830599) / 26.02.2013 07:16:44

"чөнки х\кызның иманы да, акылы да ир-атныкы белән чагыштырганда зәгыйфь.! (Ай №31 (830595) / 26.02.2013 01:22:30) Шушыннан соң, дин хатын-кызны КИМСЕТМИ дип әйтергә җөрият итүчеләрне кем дип атарга белмим. Иркә, аәладыңмы үзеңнең кем икәнеңне, акылың зәгиф көе кысылып утырасың. Мөселман булмаган хатыннарныкы зәгыйфь түгел, шуңа да, зәгыйфь акыллылар кебек, догма белән шөгелләнмиләр.

№24 (830596) / 26.02.2013 01:26:02

өстәп тагын бер җөмлә.

Я, шуннан соң, тагы ни җитми инде сезгә? Башыгызга тагы нинди казалар эзлисез, чакырмакчы буласыз?

№23 (830591) / 25.02.2013 23:24:38

Авыл апае, )))ул үзе комментламый))башкаларны манчыйм дип уйлый. Манчылмасаң, электрон бит чыдый алмый торган нәрсәләр яза)))) Аннан админ бинават)))

Мин бит бер җавап бирдем, татар. Бер әйләнә буенча тәгәрәп син йөгер....

№22 (830590) / 25.02.2013 23:24:05

Авыл апае, китергэн аятлэрдэ номерлары язылган

№21 (830589) / 25.02.2013 23:20:16

Татар, Коръәннең кайсы аяте-сүрәсендә язылган? Кая ул дөнҗяда булмаган әхлаксызлык үрнәкләре? Үз күзләрем белән карар идем.

№20 (830588) / 25.02.2013 23:17:37

С хвоста коня бояться надо,

С рогов - корову и быка.

Со всех сторон, с любого взгляда

Бояться надо ДУРАКА!
(Сергей Михалков)

№19 (830582) / 25.02.2013 23:05:32

пакыч!

Дөреслек күзне җыртамы? )))

№18 (830576) / 25.02.2013 22:54:20

RIM
Соң, үзең дә, ШУЛ КУ КИТАПЛАРДАН су буе өзекләр күчермәләп кучсың бит.)))

№17 (830570) / 25.02.2013 22:41:12

Авыл апае, ))))ботенседэ чын эйбер, бары тик укыганынны анализлый белергэ, югары сузлэр артына яшерелгэн мэгнэне табарга кирэк. шуннан бик куп нэрсэлэр анлашыла башлый.

№16 (830566) / 25.02.2013 22:30:52

Кошмар! Ужас! Татар, син боларны махсус укып ятасың ахры. Коръәндә җуктыр болар, син саташа башлагансың.

№15 (830565) / 25.02.2013 22:30:43

Иркә, син китергэн (Коран 7:81) гэ кереп караган идем син язган сузлэр юк бит анда. Нинди корэн укыйсын? Эллэ берэр яна корэн индеме?

№14 (830547) / 25.02.2013 21:41:44

Нуууу уффффф,алай димә,белмәгән көенчә!

№13 (830544) / 25.02.2013 21:36:40

Бирми хәлең юк,шундый шартларга куйгач.
Кемнең инвалид бала табасы килсен. Бирә күчтәнәчен,авырлы хатын. Өйдәге ике баласы авызыннан өзеп тә.

№12 (830542) / 25.02.2013 21:33:22

Сораучылар күп булыр ул. Һәрбер сораганга бирә башласаң...

№11 (830539) / 25.02.2013 21:29:01

Бирмәс идек тә аласыз бит Иркә..
Сез врачлар сорап аласыз.

№10 (830537) / 25.02.2013 21:25:59

Ни әйтсәгез дә,

Франциядщ дщ яңа мөселманнар бар алайса))

Бездәгеләр башта аракы эчеп, дуңгыз ашап, ришвәт биреп Корбан бәйрәме көнне без мөселманнар дип йөриләр)))Франциядә бер җенесле гаиләле мөселманнар бар димәк)))))

№9 (830534) / 25.02.2013 21:21:15

Беркөн Ислам динен тотучы бер җенесле гаиләне күрсәттеләр Иркә.
Бу һич тә ялган түгел,әлеге дә баягы Франция турында барды сүз.

№8 (830533) / 25.02.2013 21:19:22

№3кэ. Чонки бездэге секталарнын,дорес булмаган юнэлешлэрнен башы шуннан башлана бит. Моны исбатлап торырга кирэк тугелдер,барысы да куз алдында...

№7 (830527) / 25.02.2013 20:52:26

брейк!, ))) фанаткаларым да бармыни????

№6 (830525) / 25.02.2013 20:48:00

Иркә.
катырак дөмбәслә. катырак дим.
хук белән.синнән була.

№5 (830523) / 25.02.2013 20:36:51

Татар,)))

син күп укыган))), белемле))))?????!!!!!! однополый гаиләнең исламда булуы мөмкинме???

Демагогия дигәч тә, ниндидер чик булырга тиеш инде... Хәтә акчага язучылар шул чикне бетерү өчен эшлиләр бит... Ну шулай да әзрәк профессоналларча чыксын инде....

№4 (830517) / 25.02.2013 19:29:06

Бер сорау туды эле. Билгеле булганча Франциядэ однополый семьялар тозу рэсми рэвештэ рохсэт ителде. Шундый семья ислам динен кабул итсэ, хатын ролен башкаручы эдэм янында моселман хатын кызлары узлэрен ничек тотарга тиешлэр? Чит ир янындагы шикеллеме или башка хатын кыз янындагы шикеллеме?

№3 (830512) / 25.02.2013 18:39:44

Галия, сез ник Торкияне мисал итеп куярга кирэкми дисез? Алар дини тормыш белэн безгә караганда озаграк яши. Дин белэн таныш булган кеше Торкия тэҗрибэсен урнэк итеп алырга хаклы, минемчэ.Мэрхум Вэлиулла хэзрэт тэ "безгэ Торкия тоткан ислам кулай" дип эйткэнен ишеткэнем бар. Пэйгамбэребез хатыннары да чит ир-атлар белэн пэрдэ аша сойлэшкэн бит.

№2 (830509) / 25.02.2013 18:06:52

Галия
Менә, аларны тулысынча тыңлаган берәүнең язмышы:
http://matbugat.ru/news/?id=7455#comments