поиск новостей
  • 30.11 "Җинаять һәм Җәза", 12+, Минзәлә татар дәүләт драма театры, 15:00
  • 01.12 "Про моря и про маяк.Про мальчиша", 8+, Әкият курчак театры, 11:00
  • 01.12 "Хуш, авылым.Хыял", 16+, Камал театры,14:00
  • 01.12 XIII Бөтенроссия яшь режиссура фестивале ачылышы, "Камыр батыр", 6+, Кариев театры, 17:00
  • 02.12 "Иваново детство", 14+, Казан яшь тамашачы театры, 18:30
  • 02.12 "Адәмнәр",16+, Әкият курчак театры, 18:30
  • 03.12 "Кроткая",16+, Әкият курчак театры, 15:00
  • 03.12 "Таң вакыты",16+, Камал театры, 15:00
  • 03.12 "Сиротливый запад", Кариев театры, 18+, 18:00
  • 04.12 "Алмачуар", 6+, Кариев театры, 15:00
  • 05.12 "Цацика идет в школу", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 05.12 "Шобага", 12+, Кариев театры,18:00
  • 11.12 «БОЛГАР РАДИОСЫ»НЫҢ IX МИЛЛИ МУЗЫКАЛЬ ПРЕМИЯСЕ ОНЛАЙН! "ТНВ-ТАТАРСТАН" һәм "ТНВ-ПЛАНЕТА" телеканалларында!
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. Фәрештә түгел. КСК "Уникс"
  • 18.12 Татар җыры. «Казань Экспо», И.Шакиров ис. концертлар залы. 17:00
Бүген кемнәр туган
  • 27 Ноябрь
  • Илназ Баһ - җырчы
  • Александр Славутский - мәдәният хезмәткәре
  • Камияр Байтемиров - дәүләт эшлеклесе
  • Айгөл Әхмәтгалиева - язучы
  • Николай Коновалов - җырчы
  • Гөлсинә Галимуллина - язучы
  • Хәйдәр Гайнетдинов (1952-2000) - язучы
  • Рәфыйк Мадьяров - көрәшче
  • Рим Синәкәев - көрәшче
  • Наил Әхмәтов (1926-2006) - галим
  • Диләрә Әүхәдиева - актриса
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ КАР КОРЭУ, ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ. 89196271171
  • требуется дворник,центр Казань, 89377734777, в день2-3 часа
  • ДВОРНИК ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Яхшы хэлдэге " Рубин 6" баян сатыла. Бэясе- 15000 сум. Тел: 89196439407
  • Гитара сатып алам 89274846434 Актаныш
  • Общежитиедә бүлмә снимать итәм, Авангардная, Техническая урамнарыннан.(Хозяйкадан)89274823084
  • Актаныштан йорт яки 2-3 булмэле квартира сатып алабыз тел 89506668765
  • Куплю гитару Актаныш 89274846434

 

 
 

 
Архив
 
20.02.2013 Җәмгыять

"Буйдакларны кызганып, йөрәгем сыкрый"

“Татарстан яшьләре”ндә Мансур Исхаковның “Димче булма – башыңа бәла алма” дигән мәкаләсен укып чыккач, җаным түзмәде, кулыма каләм алдым. Мондый мәкаләне ялгызлык газабын кичермәгән кеше генә яза аладыр, мөгаен. Ялгызларны парлы итү – искиткеч игелекле гамәл бит ул.

Моннан егерме еллар элек каенсеңлем Зәмзәмия үлеп китте. Мәктәп яшендәге дүрт баласы калды. Киявебез Минрахман – эчми, тартмый торган бик тыйнак, тәртипле кеше. Икесе дә фермада терлек карыйлар иде. Аннан, тырышлыгын исәпкә алып, Минрахманны ферма мөдире итеп куйдылар. Зәм-зәмия дә мактаулы терлекче иде. Соңгы юлга бөтен авыл халкы елап озатты аны. Ул мине бик якын итә: “Апа, мин сине әниемнән артык күрәм”, – дия иде.

Шулай итеп, гаилә (дүрт бала, каенана) хуҗабикәсез калды. Инде тормыш йөген тарту өчен кемне табарга, Минрахманга кемне димләргә?.. Миңа “Васильево” шифаханәсенә барырга туры килде. Шунда Роза исемле кечкенә генә буйлы, мөлаем кыз белән таныштым. Аның әтисе Мөшәрәф диңгезче булган һәм бер сәяхәтеннән әйләнеп кайтмаган (язучы Миргазиян Юныс: “Диңгез-океаннарда ел саен 50 мең чамасы кеше һәлак була”, – дип язган, Розаның әтисе дә шул корбаннарның берсе). Шуннан бик яшьли тол калган әнисе, Розаны әби-бабасында калдырып, кияүгә чыккан икән.

Мин шул кечкенә чибәр кызны ипләп кенә Минрахман кияүгә димләдем дә куйдым. Шифаханәдән кайткач, ирем Мөслим белән Минрахманны алып, Кукмара районы Туембаш авылына бардык. Кияү белән кәләш бер-берсен ошаттылар. Роза бик булдыклы, балаларга кайгыртучан әни булды. Үзе дә бер кыз тапты. Гаиләдәге малайлар, кызлар бик тәртипле үстеләр, укыдылар, урнаштылар. Роза башлангыч сыйныф балаларын укытып, пенсиягә чыкты һәм ире Минрахман да лаеклы ялга чыккач, алар Кукмара поселогына киттеләр, йорт салып, бәхетле яшиләр. Телефоннан даими сөйләшеп, хатлар язышып торабыз.

Димче ярдәме белән оешкан тагын ике гаиләне беләм. Аксубай районы, Яңа Ибрай авылы кешесе Галимҗан өч кыз бала анасы Мөзәянә белән шулай кушылып, бәхетле гомер кичерделәр. Галимҗан бик мактаулы терлекче, гаиләсендә менә дигән хуҗа, тәртипле ир һәм ата иде. Кызганыч, ике ел элек вафат булды.

Дүрт бала белән тол-ятим калган Фәриткә дә бер балалы Фәридәне димләп куйдылар. Фәридә тагын ике бала тапты. Шулай итеп, җиде бала, каенана – хәйран калырсың. Иреннән бик күпкә яшь булуына карамастан, Фәридә барлык балаларны тигез яратты, ана назын берсенә дә кызганмады. Инде өч балалары үз гаиләләрен кордылар. Фәридә кибетче булып эшли. Күркәм холыклы, сабыр булганы өчен халык бик хөрмәт итә аны. Сораштырам: “Ничек яшисез?” – дим. Йөзендә кояш балкый: “Аллага шөкер, кушылганыбызга унсигез ел үтеп китте инде, сизелмәде дә!” – ди.

Авылыбызда өйләнмәгән 22 егет бар. Шуларны күрсәм, йөрәгем сыкрый. Кыз балалар, укуны тәмамлап, шәһәргә чыгып сызалар. Ә бу егетләр ата-ана хакын хаклап, авылда калалар. Гомерләре парсыз уза, кадерле ир, хөрмәтле әти булу бәхетен татымый яшиләр бит дип, гел шуларны уйлап, кызганып йөрим. Беләм, безнең авылга гына хас проблема түгел бу. Ничек кенә гаиләле итәргә соң аларны? Бәлки чарасын инде тапкан кеше бардыр, язсагыз иде.


Рәхимә ХӘБИБУЛЛИНА
Татарстан яшьләре
№ |
Татарстан яшьләре печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№69 (834418) / 29.03.2013 15:28:27

ерак барасы тугел туган авылымда тэрэзэ куршебездэ шул хэл.Мин эйтер идем ир ат кочле зат шэхес дигэн замана утеп китте .Берэр нэрсэ булса асылына буыла эчэ ..хатын кыз ялгыз калса тешен кысып билен буып балалар хакына дип алга бара.без алрадан башка булдырабыз э алар юк.Ир ат дигэн исемгэ лаеклы чын ир атлар --бу сезгэ кагылмый ..

№68 (834414) / 29.03.2013 15:16:05

казлар королевасы))), дуня кулакова.)))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))))) шэп эйттен син буйдакларга.
"хэзер" ише эрэм тамаклар анасын кыйнап , кара яндырып бетереп, акчасын талап алып аракысын чомерэлэр.Кая бу адэм актыгына хатын.

№67 (834411) / 29.03.2013 15:00:49

кая сон яучылар ??)))))))))))))))))э аларнын ойлэнэсе килэ ме сон ???юк элбэттэ..алар паразит тормыш алып бабрырга ойрэнгэн инде .эинсе "жэлли"45-50 яшльлек сабыен ,акчага тэмэкегэ пенсия акчасыннан олеш чыгара ..Нигэ аларга хатын нигэ ойлэну? эшлэргэ кирэк ,хатын кунелен куру кирэк..тегесе монсы кирэк..Э болай инетка кереп Дуня Кулакова белэн эшен бетерэдэ йокларга ята.

№66 (830443) / 24.02.2013 23:10:39

Кем боза аларны бала-чакта?
Синең кебек мөртәтләр түгелме?

№65 (830442) / 24.02.2013 23:06:02

Кайбер авылларда хатын-кызларның хакы, иртән алар баш төзәтергә эзләп йөргән вакытта аеруча, 50 грамм самогон инде ул.
Ә өйләнмәүгә килгәндә исә, хәзер кызлар 7-8 сыйныфтан ук бозылып бетәләр, эшләрен башлыйлар, мәктәпне бетергәнче барсының да кулыннан үтәләр, ничек итеп аларга өйләнәсең инде ул. Бакчадан алып, изолясияләп кенә үзең үстермәгәндә инде.

№64 (830410) / 24.02.2013 18:18:39

түгел.

и җегетләр, дип язучы №61,

№62 өчен гафу үтенәм.

Таш атып куылган шәйтаннан Аллаһка сыенам:

"..әйтте, җәһил булмас өчен Аллаһка сыенам."(2:67).

№63 (830382) / 24.02.2013 14:36:15

әй надан, җәһил.
бу эшләрдә акыл вә баш кирәкми,исмеңне әйткәнсең,ә ком-тыңны язмагансың! алай таркау булмагыз!

№62 (830368) / 24.02.2013 12:52:47

надан, җәһил №61.

№61 (830352) / 24.02.2013 09:31:53

"бүрәнә кебек ятучы" хатыннарны кабызып,аякларын җирдән атлатмый,һаваларда очра алырлыгыгыз булмагач,егет булып йөрүегез!!

минем дә бар иде шундый бер подруҗка.ююк миңа кирәкми ди иде башта. ризалашты.аннан өйрәнеп китте,синең белән генә тәмен татыдым ди торган иде. тора бара кияүгә чыкты. (ике хатын белән торырга зкун юк бит әле...) балалар үстерәләр.

№60 (830346) / 24.02.2013 09:04:34

булырга тиеш тә бит Теләк. ислам законы буенча яшәүче юк.
нормаль җәмгыяттә кәнишне шулай!!!

№59 (830344) / 24.02.2013 08:31:06

Әтисе өйләндерсен, кызы булса кияүгә бирсен.

Әтисе исән булмаса, якын ир туганы.

Андый кешесе дә булмаса - мәхәллә имамы.

№58 (830286) / 23.02.2013 16:48:02

Тол хатын, синең сүзең дә бик дөрес.Мин болай да бер эш эшләтмим инде кыш көне. Җәй көне бәрәңге утыртканда, бәрәңге алганда эшләшә инде,калганын үзем эшлим.

№57 (830281) / 23.02.2013 16:30:35

Күтәреп салды ди сиңа, андый ирләр бик вакчыл булалар, бер хатын-кыз белән дә тора алмыйлар,барыбер нинди булса да гаебен табалар.Ялгыз башым - тыныч колагым дип яшидер инде.

Юлиана син аңламыйсың икән,аның бөтен тәме шул күтәреп салуда,тегесе булмасада ярый күрмәгә нәрсә түгел ич.Шундый ирем булса мин аңа берни эшләтмәс иде.Самый главнае Статус-кеше алында,калган тфү.

№56 (830279) / 23.02.2013 16:20:45

кызганычка каршы Юлиана кебекләр елданел арта бара..Моңа экология гаепле булса кирәк

№55 (830250) / 23.02.2013 10:42:30

хай Юлиана!,

№54 (830243) / 23.02.2013 09:43:45

бигрәк тә САДДИС_ФАШИСТ хатын икәнсең!!
муҗигыңны җәлләп куйдым. минем падруҗканың,бәәәк яхшы иргә сусаган,ир кадерен белүче тол падруҗкасы бар,ачуымны чыгарсаң иреңне шуның белә таныштырырмын әле.

аптырыйм,ничек ирне шулай кимсетеп,түбәнәйтергә була? балалар ясап,балалар үстергәсездер әле. ..
әллә ир синең өчен ширма буларак кына кирәкме? алай-болай әллә башың кыйшайганма?
сау сәләмәт хатын кыланышлары түгел бу, Авыл катыны?

мне кааТся - Юлиана=Авыл апае!

№53 (830218) / 22.02.2013 22:06:31

Күпчелек ир - егетләр шул темага зарлана.. Значится син ялгыз түгел..

№52 (830217) / 22.02.2013 22:06:25

Тапканнар инде кызганыр кеше, буйдаклар имеш... Мин үзем өйләнгәннәрне кызганам менә. Ни рәхәт күрәләр соң инде алар?

№51 (830215) / 22.02.2013 21:52:51

Хатынша димә инде,ул бит үз фасыйфасын бик яхшы башкара.Менә хатыны пешмәгән нәмәстә,бүрәнә кебек сузылып түбәгә карап ята бирә,трусигын салырга иренеп.Еламаган бәбигә ими бирмиләр.

№50 (830214) / 22.02.2013 21:40:50

таптың икән мактанырлык нәрсә.. Значится кирәге шуның тиклем генә.Тик барсыда син түгел.. кочак җәеп каршы алучыларыда аз түгел..сез ишек терәткән вакытта..

№49 (830180) / 22.02.2013 19:05:19

Юлиана,синең хәлеңә дә кызыгырлык түгел икән!

Ну юморист инде үзең!

№48 (830179) / 22.02.2013 19:04:49

Мондый жулэр дэ була икэн.Бик ишек терэтеп йорсэн,бутэн катыннар тишеген терэтэ инде.Бер синдэгенэме кара тавык?

№47 (830176) / 22.02.2013 18:58:58

Менә сез кешедән гаеп табарга гына торасыз.Үземнең ирне дә якын китермим әле,чит ирләрне түгел.Төнгелеккә бүлмә ишеген урындык белән терәтеп куям. Ә көндез аныкы гарантированно тормый.

№46 (830172) / 22.02.2013 18:26:56

Тәүбә диген, чит ирләр янына барудан Алла сакласын)))))
Үзләре киләләр,ахыры Юлиана!!

№45 (830166) / 22.02.2013 17:37:11

Тәүбә диген, чит ирләр янына барудан Алла сакласын, гөнаһын кая куярсың.Минемчә,хатын-кыз эшен эшләгән ирләрне хатынша дп әйтәләр.Алай килешми дә инде,йортта хатын-кызның үз эше, ирләрнең үз эше.

№44 (830164) / 22.02.2013 17:31:25

Юлиана,аның саранлыгы постелдәге "әүмәкләшү сыфатына" зыяны бармы?
Син язганны укыгач, сатылучы хатын күз алдыма килде,ачуланма.

№43 (830158) / 22.02.2013 16:54:03

Күтәреп салды ди сиңа, андый ирләр бик вакчыл булалар, бер хатын-кыз белән дә тора алмыйлар,барыбер нинди булса да гаебен табалар.Ялгыз башым - тыныч колагым дип яшидер инде.

№42 (830156) / 22.02.2013 16:52:06

хәзер биргәннәр ди геройны.
булган ирнең: суы өенә кергән,газы бар,өе җылы,абзары җайлы итеп эшләнгән,мини доилный машинасы,эл.сипараты,косилкасы,минитракторы һ.б. була! шуның өстенә, кичен, янына яшь бикәч килеп,әүмәкләшеп тә китә.
син әйтеп үзган иргә герой түгел,аны печәргә кирәк. җермәсен ир-егет саны булып.

№41 (830149) / 22.02.2013 16:11:31

Бу иргә кызыгырлык урыны бар,таза мускуллары белән хатын-кызны күтәреп кроватка салса,бетте башыгыз.

№40 (830148) / 22.02.2013 16:04:18

Иииии №39,синең хатын-ир рәхәте күрергә вакытың да,рәтең дә калмый икән бит.Кирәкме сың сиңа шул хәтле хезмәт ?.КЕмнән рәхмәт ишетмәкче буласың яки авылың халкы мактасын дип нуҗа чигәсеңме.Сине аңлаучы,сиңа рәхмәт әйтүче мулмас,тик әйтерләр җуләр ул эшләсен дип.

АЕрым яшәүе яхшырак,бүрәнә ебек ятучы хатын белән яки алкаш-бездарный муҗ белән гөмер кичергәнче.Ике төрле кеше белән бергә кушылып-кишмиш кебек,талашып-эшсезлектән,дошманлашып яшәгәнче бер башыңа ни җитә.Кыз таба алмагач авыл егетләре өйләнергә ашыкмы.Кызлар авыл җирендәдә юк,чөнки аларны авыл малайлары ,шәһәрдән кайткан малайларга 15 сумнан сатып яталар.АНдый хатын кемгә кирәк.

№39 (830147) / 22.02.2013 15:49:15

Авылда берүзе яшәп ике сыеры (аны биштән торып саварга кирәк көн саен, кичне дә атнасына ике көн сипарат үткәрергә), ике-цч үгезе, өч-дүрт бозавы (аларны көн саен бер-ике сәгат йөреп юллап алып кайтырга кирәк), тагын унлап хәрам малы (ансын да тотарга кирәк, СПК акча урынына машиналап иген биргәч, акчага әйләндерер өчен ул игенне; аларга көн саен унар-егермешәр кило ботка пешерергә кирәк су кайнатып, үлән китереп ташларга кирәк), башка мал-туары, кош корты тотып, көн саен колонкадан җиде-сигез фляг су ташып, бакчасын, ихатасын карап, суын сибеп, җәен аннан соң җиткелек печәнен, утынын әзерләп, йортын-ихатасын корып-төзеп, аннан тыш өй эчендәге бар эшләрне дә эшләп, ашарына пешереп, керен юып, миченә ягып, өен җыештырып эшләүдән тыш СПКда да көн саен 12-14 сәгат эшли алган, шул нагрузканы дистәләрчә ел буе күтәреп тора алган егетләрнең һәрберсенә йөзәр тапкыр герой бирергә кирәк.
2000-че елларда авылның нәк менә шундый иң булдыклы егетләре кырылды да инде, иң тырыш, иң шәп кешеләрне харап итте 2000-че еллар авылда.

№38 (830115) / 22.02.2013 10:22:12

Әгәр егет кеше өйләнмәгән икән, димәк аңа шулай ошый яисә шулай кирәк.. Гаилә корырга теләге булган , авылда яшәүче егетләрдә, кызлар юк дип кайгырып, моң - зарларын барча җиһанга сөйләп тормадылар..Чит төбәкләрдән кияүгә чыгарга тилмереп яткан кызларны алып кайттылар.. Минем танышларым арасында, Балтыйк буе илендән алып кайтучыда бар..
Әгәр егет кешеме яисә кызмы, гаилә кормый икән ,,димәк сәбәбе бар

№37 (830022) / 21.02.2013 17:35:05

менә шуларны көтеп,суган суы суырып,төннәрен салкын постелдә ята бир. бар булганынына кәнәгать түгелсең - комсыз. шуңа салкын постель.

№36 (830020) / 21.02.2013 17:12:27

чибәр хатын

№35 (830019) / 21.02.2013 17:06:39

Аңлашыла Чытырман. Сиңа,кыяфәтеннән бандитлык бөркелеп торган ирләр,ошый икән.
Мин интеллигентларны яратам.

№34 (830017) / 21.02.2013 17:03:28

Минем үземә Уго Чавес, Эво Моралес,Фидель Кастроның яшьрәк вакытындагы кебек ирләр охшый.Алар да һич кенә дә Чапайдан калышмыйлар. Бездәге мыжык ирләр түгел инде.

№33 (830015) / 21.02.2013 16:55:45

! Шуып төшкәнсең ахыры!!

№32 (830008) / 21.02.2013 16:14:12

Нәрсә генә әйтсәгез дә, Чапай кебек ирләр юк инде хәзер. Күпме гайрәт, дәрт бөркелеп тора бит, аңа караган саен бөтен күзәнәкләр кыза башлый. артистын да дөрес сайлаганнар кәнишне, шарм бәреп тора

№31 (830006) / 21.02.2013 16:08:09

мин хатынга,гаебем булса гына шоколад белән чәчәк алып кайтаммм...

№30 (830003) / 21.02.2013 15:59:29

555-кә. Нишләп әле син хатын-кызга карата бик ачулы, әллә хатының өйгә кайткач үзеңне уклау белән тукмыймы? Үзеңне ир кеше урынына куя бел, кич эштән кайтканда бер коробка шоколад кәнфит яисә чәчәкләр алып кайтып бүләк ит.

№29 (830001) / 21.02.2013 15:37:48

Чытырман, ир-ат очен ин якын булган хатын-кыз ул анын Энисе.Хатыны анын калган хатын кызлар арасында ин сонгы урыннарнын берсендэ.Яхшы хатын юк ул,просто иллюзия генэ тудыра кайбер ир-ат хатыны турында или анын шул ук хатыны башын бутый мэхэббэткэ сылтап.Менэ синен ирен кайдадыр барып семья очен акча эшлэп кайта,э син монда пирожки пешергэненне зур эшкэ санап утырасын жунсез

№28 (830000) / 21.02.2013 14:36:03

Төштә күрмәдем шул, менә бүген дә иргә ит белән бәрәңгеле пирожки пешереп ашаттым, командировкадан кайту белән мунча ягып кертәм, токмачлы аш пешерәм,барыбер эчәргә ярата. Ирләр өчен артык яхшы булсаң да кадереңне белмиләр, нормальный гына булырга кирәк. Стерва булган хатыннарны ирләре күтәреп кенә йөртә дә ул, тик мин стерва була алмыйм шул.

№27 (829991) / 21.02.2013 11:35:02

Тыйнак кызлар,үзләрен күрсәтә белмиләр (күрә белмиләр аларны)!
Стервалар, үзләрен күрсәтә дә хомутлый да беләләр (профилар)!

№26 (829990) / 21.02.2013 11:19:14

ЯХШЫ ХАТЫН САЙЛЫЙ АЛМАГАНГА ЭЧӘЛӘР. Бигрәкләр дә яратасыз бит стерваларны, тыйнак кызларны күрмисез дә.

№25 (829982) / 21.02.2013 09:29:20

№16да язганыңны син төшеңдә күрдеңмә суң?
хыялланып әкиәт сүләп утырма...

нигә нәсел калдырмаска,аборт ясатмаса кала инде ул...

555.
нигә суң хатын белә торган муҗиклар эчәләр? чытырман әйткән, әкиәти тормыштанмы?

№24 (829977) / 21.02.2013 08:37:41

Былбыр ТНВ да бер тапшыру караган идем.Анда да авыл буйдаклары турында сүз барды.Шунда Илфат Фәйзрахманов бик дөрес сүз әйтте."Чын ир кеше нәсел калдырырга тиеш" диде.Нәсел дә калдырырлык булмагач,ни өчен яшисез дөньяда? Кичтән ләх булып исереп,иртән похмелдан интегер өченме? Яхшы хатын-кызлар күп ул,сез аны эзләргә генә теләмисез, күзегезгә алкоголичкалар гына күренә. Ата-бабаларыгызның нәселен дәвам иткән улыгыз-кызыгыз булса,үзегез өчен яхшы булыр иде.

№23 (829967) / 20.02.2013 21:53:51

АЛЛАГА ШӨКЕР БАР.Уңы арса,суңы бар.Шулай рәхәт кәрәбез инде.Син тоҗе атаңны үрәт.

№22 (829964) / 20.02.2013 21:48:20

егет, кулын бардыр бит,ун кулын

№21 (829960) / 20.02.2013 21:27:29

Менә,менә шундый кирәк шул.

№20 (829956) / 20.02.2013 21:18:53

Егетләр
Сиңа менә шушы шигырьдәге "хатын" гына төс инде, бәбкәм:
Мин рәхмәтле сиңа, җан кисәгем!
Чын күңелдән, олы рәхмәтем.
Синең белән генә тоя алдым
Бу дөньяның чиксез рәхәтен.

Тирә якта бары сатлык хисләр,
Белмим кемнән нәрсә көтәсен…
Бары сиңа гына ышанам мин,
Тик син генә хыянәт итмәссең.

Син карусыз бер җариям булып
Барлык теләгемне үтисең,
Һәм эчкерсез хисләр алмашына
Миннән берни өмет итмисең.

Синең кебек беркем булдыралмый
Үз эшеңнең син чын остасы,
Ничек рәхәт икәнлеген беләсең син!
Ничек сыйпап кайдан тотасын…

Назларыңнан синең баш әйләнә,
Кызулана йөрәк тибеше.
Ах, татлы соң, җәннәт бакчасының
Бер тыелган татлы җимеше.

Синнән башка яшәү — яшәү түгел,
Ярый, бәхетемә син булдың.
Күз яшьләрем аша кабатлыйм мин —
«Рәхмәт сиңа! Рәхмәт, УҢ КУЛЫМ!!!»

№19 (829954) / 20.02.2013 21:08:21

Алай түгел,без уләнер идек тә бит-кызлар юк.Барысында клуб артында,амбар артында яисә башка берәр ышык урында бозып бетергәннәр.Үзем дә шундый идем.ТЕләүче булгач башкаручысы бар.Егет башым белән эллә ничә мирдән калган хатынга уләнергә теләмим шул.КЫз булса,пуҗалуса ,үләнәм.

№18 (829951) / 20.02.2013 20:34:40

Чытырман, Бераз ялгышасыз,бар ир-атта,бар хатын кызда бер торле булмый.Хатын кызсызда бик матур яшэп ятучы ир-атлар бик куп,эчучелэр турында суз бармый

№17 (829950) / 20.02.2013 20:10:06

Хатын син киткэндэ йоклап калса?.Уятканны да сизмичә?. Кич кайтасың,ашарга да юк,ул да юк!
Өс-башны машинага алып салам да... Җан тыныч! Әйе диванга сузылып яткач рәхәт! Берәү дә бәйләнми!

№16 (829949) / 20.02.2013 19:57:03

И, буйдак, өйләнгәч кенә ирләр рәхәт күрә башлый инде ул.Хатыны иртән иркәләп уята,торуына ашарга әзер,кич эштән кайтуын бәлешләр, пәрәмәчләр пешереп көтә, бөтен өс-башы чиста, кич диванга ятып,телевизор карый, ял көнне исә балыкка барырга мөмкин.Ә өйләнмәгәне суган белән аракы эчә дә,бер ялгызы ятып йоклый.

№15 (829946) / 20.02.2013 19:25:41

Өйләнмәгез егетләр,
уңга-сулга чабыгыз,
чәчегез агарганчы
рәхәт күреп калыгыз.
Кызлар калсын утырып,
сездән бала тапмасын,
үрчесен кытай, үзбәк,
татар гына артмасын...

№14 (829943) / 20.02.2013 19:00:59

Өйләнеп кем рәхәт күргән соң чытырман?

№13 (829942) / 20.02.2013 18:51:03

ул эбидэн сон ирлэр маньякка эйлэнмэсеннэр

№12 (829940) / 20.02.2013 18:48:56

Безнең яктагы әбигә апкилеп,коерыкларын бордырырга кирәк,шуннан суң муҗет өйләнерләр...

әбинең кулы шифалы,ата казларга файдасы бар...

№11 (829939) / 20.02.2013 18:45:31

чытырман,хатын- кыздан нишлэп куркырга тиешлэр,ойлэнергэ телэгэн кешегэ димче кирэк тугел

№10 (829935) / 20.02.2013 18:15:55

Кыз димләүчеләр белән дөнья тулгач, нигә соң өйләнмиләр? Чөнки алар хатын-кыздан курка.

№9 (829934) / 20.02.2013 18:06:44

дәрт килгәндә,синекеме,минекеме икәнен абайлап торырга вакыт юк...

№8 (829931) / 20.02.2013 17:43:24

чытырманга.свежий газеталарны ачып кара яки телевизор,интернетка кер,матбугать,телев,инт.кыз димлэучелэр белэн тулган.ач кузенне,донья бу

№7 (829928) / 20.02.2013 17:37:21

Теләсә нишләсеннәр,безнекеләргә генә тимәсеннәр!!!

№6 (829925) / 20.02.2013 17:22:47

уҗым бикәчләре,уҗым үгезләре булганд булыр инде ул. пагаловный нәмәстә түгел бит ул.
гаиләлеләр дә берсе берсе белә мәҗ киләләр анысы.

ялгызларның да бәхет татып карыйсылары килә,җаныем. алайдимәле.

№5 (829916) / 20.02.2013 16:05:29

Авыл буйдаклары да,шәһәр буйдаклары да күбесенчә әти-әниләре белән яки әниләре белән яшиләр,алар бу тормышка күнеккән,кайтса-китсә ашарга әзер,өс-баш каралган,кирәк булганда ялгыз хатыннар янына барып киләләр.Бездә дә бар ул 40 ны узса да өйләнмәгән егетләр,аларны кызганасы юк,алар бу тормышны үзләре сайлап алган,үзаллы тормыш корып,балалар үстереп мәшәкатләнәселәре килми,теләгән кеше һәрвакыт өйләнергә кыз таба, болар әниләре мәңге яшәр дип уйлыйлар бугай,әниләре үлсә кайберләре 50 не узгач та өйләнә.Элек кыз димләүчеләр бар иде дә ул,хәзер алар гишләптер юкка чыкты.

№4 (829904) / 20.02.2013 14:44:42

ии җаныем!!Әгәр дә, ул буйдаклар,ялгыз кызлар гаиләле кешеләр арасын бутап ятмасалар,яшәсеннәр рәхәтләнеп.Мин дә килешәм.

№3 (829891) / 20.02.2013 13:13:54

балаларың булып та,картлык кенеңдә ялгыз яшәүе бик авыр и әбидне - беркемгә кирәгең юк балаларның үз тормышы. фатирлары кечкенә...

гумер буе ялгыз булып ялгыз яшәп,картайганда да ялгыз булу бик авыр түгел,үпкәләргә балаларың җук.

балалар булып,ялгыз яшәүләре биик авыр. балалар үстерү,хатынны-ирне җайлап тыру, гаилә абузын тарту туҗе җиңел түгел.

муҗет буйдаклар дөрес эшлиләрдер?!

үз рәхәтләрендә торалар,әбәзенност тә,бурычлар да җук.
башым да күзем,күкәем дә үзем дип әйтерие Гыйлаҗ абый...

җаныем Йәнбулатова алай күңлең әрнемәсен,үзләре беләдер... кешеләрдә ни эшегез бар? тыгылмагыз кеше тормышына. узды ул заманнар,Әхмәтзәкинең ник өйләнмисең,ник кеше катыны белә йоклысың дип ИПТӘШЛӘР СУДында тикшергән заманнар. дермакрәтия заманы...

димграфияне кем кайгыртырга тиеш? менә шул эш урыннары булдырсын,эшләгәнгә тиешле хезмәт хакы бирдерсен,даступный фатир булдырсын. яшләр-буйдаклар урлап түгел,эшләп яши башласалар бар да җайланыр...

бу илдә димография түбән тәгәри,туычы аз,үлүче күп...

рәхәтләнеп яшәсеннәр буйдаклар! тимәгез аларга.

№2 (829889) / 20.02.2013 12:39:08

Абау куп эйлэнмэгэн егетлэр ...анын кызлары да шул ук чама инде . Димлэу бик эйбэт нэрсэ ул .Эйдэн эшкэ=эштэн эйгэ элдерэсен кайткач кухня балаларга ярарга торышып ,бер кая барыш юк менэ шулай ялгыз калабыз да инде .Аны балалар усеп 40- ка житкэч анлый башлыйсын инде ,ялгыз гына эйдэ чэйлэр эчеп утыра башлагач .
Казанда бармы ул кавышу -тавышу дигэн нэрсэкэй ,кай тирэдэ .
Шулай ярдэм итешсэк исерек хатыннар да и исерек ирлэрдэ может эзэйер (кимер).

№1 (829887) / 20.02.2013 12:18:53

Өйләнмәгән 22 яшьлек егетләр чурт с ним әле.
Ә минем күңелем яшьләре 30дан арткан кияүгә чыкмаган хатын-кызларны күреп әрни.
Яхшы гына хатын-кызлар инде. Белмим 30 яшькә кадәр нишләп йөриләрдер. Карьера дип йөргән булалар. Әллә ни карьералары юк та кебек. Аларга сручны кияүгә чыгарга кирәк.

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar