• 05.10-22.10 2021-2022 хоккей сезоны. Татнефть Арена
  • 22.10 Премьера! "Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 23.10 Рөстәм Вәлиевнең тууына 60 ел. Искә алу концерты. Филармония. 17.30
  • 23.10-24.10 Премьера! "Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 27.10 "Мио, минем Мио", 6+, Кариев театры, 18:00
  • 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 29.10 Микулай, 12+, Кариев театры, 18:30
  • 30.10 Премьера!"Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00 һәм 13:00
  • 30.10 "Яратып туялмадым", 16+, Кариев театры, 18:00
  • 31.10 Премьера "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00
  • 31.10 "Шәй-бу, Шай-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 02.11 "Хикмәт әкиятләре", 6+, Кариев театыр, 18:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 04.11 "Корт", 12+,Кариев театры, 18:00
  • 05.11 Премьера! "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 13:00
  • 05.11 "Мәхәббәт күгәрченнәре", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 06.11 "Кәҗүл читек", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 06.11 "Шәй-бу, Шәй-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 07.11 "Сәлам, Актәпи",3+, Кариев театры, 13:00
Бүген кемнәр туган
  • 19 Октябрь
  • Рәүф Игъламов (1941-2016) - театр белгече
  • Рәсим Хаҗиев - журналист
  • Булат Ибраһим - шагыйрь
  • Заһидә Бурнашева (1895-1977) - шагыйрә
  • Телэче районы Шэтке авылында йорт сатыла.Газ, су кергэн. 89534073195
  • Торле породалы тавыкларны бик арзан бэягэ сатабыз. Кученеп киту сэбэпле 89274897219
  • В Казани семейная пара снимем однокомнатную квартиру, без детей и животных, РИЭЛТОРАМ ПРОСЬБА НЕ БЕСПОКОИТЬ!!! 89046705587(18+КУ)
  • Детскому саду №100 Советскому району требуются воспитатели,ст.медсестра адрес ул.Кирпичная 2а телефон 295-54-15
  • Исэнмесез! Ремонт стиральных и посудомоечных машин,качественно и с гарантией! Частный мастер Казань 89393369585 Радис
  • Үзебезнең умарталыктан бик тәмле, яхшы сыйфатлы бал сатыла. 3л - 1300 сум. Күпләп алучыларга, бәясе килешү буенча. Шулай ук кәрәзле бал да бар. 89625497103
  • В Казани на улице Сахарова ищем девушек (девушку) на подселение в зал в двухкомнатную квартиру 89923389181
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Детскому саду N 292 ново-савиновский район, требуется музыкальный руководитель на 1,5 стаки
 
 

 
Архив
 
30.11.2012 Мәдәният

Филүс Каһировның өр-яңа ВИДЕОязмалары

Исегезгә төшерәбез: 18-19 декабрь көннәрендә Татар дәүләт филармониясе бинасында Филүс Каһиров яңа концерт программасын тәкъдим итә. Белешмәләр өчен: 2 96 06 27. Рәхим итегез! Ә әлегә Филүс Каһировның яңа ВИДЕОязмаларын карагыз. Сезнең фикерләрне көтәбез.

 

 

  

 

 

“Китмә, сандугач!” (Р. Яхин – Г. Зәйнашева):


“Зәңгәр күлмәк”. (Татар халык көе - Ә. Рәшитов сүзләре):


“Тәфтиләү”. (Татар халык көе – Г. Тукай сүзләре):



Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№31 (826328) / 21.01.2013 07:54:05

Яңа җырчымы, Рифат аппетитымы фестивальнең "базарын күтәрде"!? Быелгы концертларга Оренбурда билетлар 600-1500 сумнан. Камал театры 500дән югары куймаганда.

№30 (821667) / 03.12.2012 10:42:58

Иркэ! №28не укы! Син монда безконца оятсыз рэвештэ Филусне мыскыллап утырганда акыллы тамашачы анын концертына билетларны алып бетереп бара икэн бит! Вот так вот!

№29 (821659) / 03.12.2012 00:33:14

Бесконечно влюбился в эту песню...

№28 (821658) / 02.12.2012 23:33:05

Филармония кассасына шалтыраткан идем, Филус концертына партерда билетлар инде бетте ,дилэр. Э алда эле ничэ кон... Котлыйм сине, Филус!

№27 (821655) / 02.12.2012 22:05:34

Ә мин Мөнирә Булатова белән Фәридә Кудашеваны тыңласам, кәефем яхшыра.

№26 (821644) / 02.12.2012 20:53:01

Нокта))) Хәния ханым турында мыруда начар сүз әйтергә ирек бирмәдем.50 яшькә куелмаган тавыш бетә, әлбәттә. Әмма Хәния Фәрхинең яшь чагындагы җырлары белән яралы күңелләремне дәвалый идем."Онытырмын димәсе" бигрәк тә.Депрессив моментларда Хәния Фәрхи кассетасын куя идем дә, күңелдә җыйналган бар юшкыннарны юып ала, барысы каядыр томан эченә китеп югала иде. Хәзер "Элмәле" тыңлыйм. Аннан матур итеп җырлаучы юк бугай.

№25 (821631) / 02.12.2012 18:22:43

Беренче тапкыр кемнэн ишетэсен АСыл, жыр шуныкы булып кала.

№24 (821630) / 02.12.2012 18:15:41

"Олы юлның тузаны"н Таһир Якупов кебек үзәкләргә үткәреп җырлаучы юк!

№23 (821628) / 02.12.2012 17:49:18

Бүгенгә Филүс җырның атасы булса, Төхбәтуллин баласы шикеллерәк шул әле.

№22 (821622) / 02.12.2012 14:37:12

горурланабыз(№ 19):үз яныңа Төхбәтуллин кебек талантлардан команда җый!
--------
"Бер казанга(Казанга)ике тәкә башы сыймый"(борынгылар сүзе)

Бәлки Ришат Төхвәтуллинның синең Филүсне үзенең командасына җыясы киләдер..

№21 (821620) / 02.12.2012 11:01:52

Халык дөрес әйтәсең.
җүләрләрне укып җүләрләнә башладым.
җүләр сорауга - җүләр җавап. сурёзне әйткәнне аңламыйлар бит. менә шуңа предурятсә итә башлыйм инде.
неуҗәли безнең халык акылын җуя башлады,Халык №17?

иптәшең сукыр булса,бер күзеңне кыс, дигән мәкаль дә бар бит.

ни эшлик соң,Халык №17? җүләрләнә бит татар,шунысы әбидне.
минем язганнарым күрәсең аңлашылмый сезгә.

әнә тегендә иркә яза. шаркылдап көләрлек. ничек түзәргә була җавап язмыйча.
кәнишне алга таба азрак язармын,түземлек җитсә. әнә Әхмәтзәки-кигәвен ташлады язуны,пока миннән булмый әле.

№20 (821618) / 02.12.2012 10:49:27

Иркэ фикерлэре белэн тулысынча килешэм,голос тапшыруы буенча да. Дима БИЛАННЫН гына би кшэп жырчы кебек утыруы,Градскийнын да хэзер икейозлэнеп утыруы ачуны китерэ.ИРКЭ,Хэния Фэрхигэ карашын нинди синен,шуны белэсе килэ.

№19 (821616) / 02.12.2012 10:31:18

Татар менә-менә бетәм дип торганда, Ходай татарның гомерен озайтырга берәр сәбәп чыгарып тора. Бу юлы ул аны безгә Филүсне бирү юлы белән эшләде. Филүс, без барыбыз да сиңа карап торабыз, ә син сынатма, төрле гайбәтләр чыгарып сине капшап карарлар, ә син тагын да чыныга гына барырга тиеш. Синең сәнгатең көчле булсын өчен үз яныңа Төхбәтуллин кебек талантлардан команда җый!

№18 (821562) / 01.12.2012 13:33:34

Арыдыыыым сезнең белән,горбатых могила исправит...

№17 (821557) / 01.12.2012 12:46:23

Ну олы яшьтэге кеше бит син. Жае чыкканда,динилеген,иманлы булуын белэн мактанып аласын.
Тик купчелек очракта тозсыз нэрсэлэр язасын.Теманы билдэн тубэнгэ таба тартучы да син! Аннары, узен башкаларны эхлаксызлыкта гаепли башлыйсын. Тема саен исем алыштыру..
Арымадынмы эле?

№16 (821552) / 01.12.2012 12:28:50

Олы юлнын тузаны Ильясов башкаруында

№15 (821550) / 01.12.2012 12:15:23

Минем үземә дә. Гомумән, Ильясов һәм Кудашева фанаткасы идем.

Бегичев башта матур җырлый иде, аннары тавыш җетеп, кычкыра башлады. Сәбәбен белми идем, ул "Отелло" җырлап, тавышын җырткан икән.

№14 (821549) / 01.12.2012 12:13:11

Галиябануны җырламады бугай шул, Әмма "Өй артында шомыртым", "Агыйделнең пароходларын" җырлады.

№13 (821548) / 01.12.2012 12:12:17

Минем уземэ Ильясов Галиябануы кубрэк ошый.

№12 (821547) / 01.12.2012 12:10:58

Салават Галиябануны???

Кайдан башына килде ул?

№11 (821546) / 01.12.2012 12:08:48

Әйтергә кирәк, "Галиябану"ны Ильһам абзый җырламады, теше үтми иде.Менә "Салават"ны хәтерләмим әле, җырладымы, юкмы ул җырны.

№10 (821545) / 01.12.2012 12:04:21

чын татар, )))


дык ул аларны үзенчә!!! яңача җырларга тиеш!!!

Менә син "Галиябану" ны Бегичев һәм Рафаэль Илясов башкаруында тыңлап кара. Алар хәтта бер стильдә җырлыйлар. Тик Бегичев- Бегичев, Ильясов - Ильясов.Ә Филүс - Филүс түгел, Филүс - Илһам яки Вагапов.

№9 (821538) / 01.12.2012 11:20:04

№8 (821531) / 01.12.2012 10:33:23

Иркэгэ,№8 ,Нәкъ менә син нәтиҗә сызыгына китердең.Җыр, кем тарафыннан беренче башкарыла,шуннан җырның киләчәге гел шул башкаручы бн чагыштырыла.
Филүснең максаты, борынгы халык көйләрен яңадан халыкка яшь башкаручы авызыннан ишеттерү минемчә.Һәм бу бик сыйфатлы килеп тә чыга минемчә.
Яңа җырларга килгәндә,5 ел әле күп вакыт түгел,аларын да башкарыр.Такмакны әвәлисе беркайчан да соң түгел,притом такмак әйтүчеләр буа буарлык,ә менә борынгы җырларны яшьләр онытып бармасын өчен Филүсләр кирәк. 

№7 (821525) / 01.12.2012 09:48:45

Иркэ! Син коткэн яналыкны буген Тнв курсэтте. Ул- Ришат Тухватуллин! Бэгырьлэрне озеп гажэеп матур яна жыр жырлады!Бу егет нигездэ эстрада жырлый , эмма монлы, затлы эстрада. Татар жырынын килэчэге , бэлки. шул юлдадыр?! Филускэ килгэндэ... яна жыры, уз жыры юк, монын белэн килешэм. Инде 5 ел эчендэ чыннан да УЗ ЖЫРЫННЫ табарга вакыт!

№6 (821523) / 01.12.2012 09:40:30

Чын татар, менә әле генә "Голос"ны карап бетердем. Агутин җырларын беркайчан тыңлаганым юк. Әйтик мин аның җырлавын комментарийла да алмыйм, мин андый музыка тыңлаганым юк, миңа ошамый иде. Агутинныкы кебек начар варианты бигрәк тә.Менә аның командасыннан ике кызны тыңлап бетердем генә. Үземә үзем шаккатам. Җырлаулары әле дә колакта. Менә, яхшы вариантын мин дә яратам икән. Икесе дә исключительно җырладылар, әйтәм ич әле дә колакта таышлары.Берсенең исеме Севара, икенчесенеке Софья .... швили.
Аерып алу авыр. Беләсеңме нәрсә белән аерды жюри дә, мин дә шулай аерыр идем.

Софья ....швили кеше кабатлый. Әйе, бик чиста, матур, бәлки оргиналга караганда да яхшырактыр! Тик кабатлый! Бу миңа таныш нәрсә, минем моны күп ишеткәнем бар, бу мине шул сәбәпле артык дулкынландырмый. Ә менә Севара дигән кыз шул әйберне бөтенләй икенче төрле, үзенчә башкарды. Бәлки андый музыканы мин ншәъ шул трактовкада ошатканмындыр.


Мин сине аңлыйм, чын татар. Татарча матур музыка тыңлау мөмкинлеге калмаганда, әлбәттә, искене искә төшереп, Филүсне тыңларга буладыр.
Тик мин яшим, алга барам. Вагапов та үткән заман, әти-әни заманы, Илһам да үткән заман, хәтта Салават та үткән заман!!!! Мин татар музыкасында яңалык көтәм.Ул - яңалык юк.


Тубән Камада Эльмира Каримуллина исемле искитмәле җырчы бар икән. Без ник аны белмибез???? Нууууу, бөтен яктан килгән. Ул чибәрлек, харизма, ул - тавыш.Татар хатын-кызы моделе була ала, һәм пропагандировать итеп, бу кызны Татарстан хөкүмәте якларга тиеш. Моңарчы татар кызы символы инфант Алсу иде. Эльмира - чын хатын-кыз.Тик соңгы чыгарылышта Пелагея ниндидер дурдом җыр биреп, үзен күрсәтә алмады. Чөнки ул образ татар хатын-кызы өчен чит-ят. Әмма тырышты)))))Пелпгея үз ялгышын аңлап, барыбер Эльмираны калдырды.

№5 (821520) / 01.12.2012 09:16:46

Иркә!
Шәт син дә дөрес әйтәсеңдер,ләкин Филүс турында белгечләр алай ук начар фикердә түгел бит.Син,менә шулай тиеш дип бик уверенно әйтәсең,каян мондый үз-үзеңә ышанычлылык?Һичьюгы "бугай" яки "миңа шулай тоела" ,дип язсаң да бер хәер.Синдә туган ,кемгәдер охшату ассоциацияләре бөтен кешедә дә тумаска мөмкин.Син аны тыңламау әле Филүскә дә,аның чыгышларын караучыларга да бернинди дә тәэсир тудырмый.

№4 (821519) / 01.12.2012 08:31:29

"Зәңгәр күлмәктә" Вагаповны абсолют копияләү.

"Китмә сандугач" белән "Тәфтиләүдә" Илһам белән Вагапов катнашкан. Илһам тембрын белән бөтен җирдә ала алмый, андый җирдә Вагаповны куша.


Филүс!!!Сез үзегез кайда??? Кайчан үзегезне күрәбез индеееее.Нәкъ менә кеше кабатлагангадыр дип уйлыйм, ноталар бик сирәк кенә тиешле вакыт торала алалар. Я Илһам- Ванапов ноталарына кереп -чыгып йөриләр. Нәкъ менә шуңа мин Филүсне тыңламыйм.

Клип 10 нчы чиратта бу очракта. Яхшы клип өчен хәзерге заманда тавыш кирәкми, аны ясыйлар.


Әйтергә кирәк 1 каналда "Голосны" карап барам. Кичә йокыга киткәнмен, бүген язмала карарга карап бетерергә кирәк. Яхшы тавышлылар төшеп кала бирәләр.Билан белән Пелагея үзләреннән яхшыракны уздырмыйлар. Градский да шул ук. Тик Градский калган жюри членнарыкы турында фикерен дөрес әйтә үзе. Әмма үзенә килгәч, яхшыракны төшереп калдыра.

№3 (821472) / 30.11.2012 16:20:20

"яңа ВИДЕОязмаларын карагыз", дип кызыктыргач, яңаларын куйганнар дип торам.
Болары Ю.Туб та күптән эленеп тора бит.
"Әзербайҗан ТV"дан да табып була.

Филүснең җырлавын яратам.
Видеога матур төшермиләр,бу минем фикер.

№2 (821468) / 30.11.2012 15:33:49

Өч язманы да карап чыктым. Супер! Бигрәк тә " Китмә, сандугач!" ошады. Филүс бу җырны куптән җырлый инде, әмма бу язмада Филүснең тавышы тагы да куәтлерәк яңгырый. Югары ноталарны шулкәдәр оста ала,афәрин! " Тәфтиләуне" дә Филүс кебек тирәнтен җиренә җиткереп башкаручыны бүгенге көндә мин белмим. Тагы бер тапкыр -АФАРИН!"Зәңгәр кулмәк"кә бәйләну дә , миңа калса, урынсыз.Режиссер матур гына образ тапкан, ышандыра! Котлыйм сине , Филүс! Ә концертыңа билетларны куптән алдык инде. 19 декабрьне зур туземсезлек белән көтәбез!

№1 (821464) / 30.11.2012 14:42:17

"Зәңгәр күлмәк"не карага гына түземлегем җитте. Нәрсә инде бу?! Башта җирдә ята-ята җырлый да, аннары печәнлек янында басып җырлый.
Гафу итегез, ләкин бу полный бред! Мондый видеолар булганчы булмавы хәерлерәк!

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar