• 11.04 "Микрофонсыз концерт". Казан. БКЗ. 18.00
  • 14.04 "Безнең җыр" иҗат лабораториясенең гала-концерты. Филармония. 18:30
  • 20.04 Вәис Бәйрәмовның иҗат кичәсе.Филармония. 18.30
  • 29.04 Фердинанд Фәтхинең юбилей концерты. Филармония. 18.30
Туган көннәр
  • 02 Апрель Ренат Акчурин
  • 02 Апрель Эльвира Хамматова
  • 02 Апрель Ләис Зөлкарнәй
  • 02 Апрель Наил Фәйзетдинов
  • 03 Апрель Рүзәл Әхмәдиев
  • 03 Апрель Ландыш Хөсәенова
  • 03 Апрель Фидарис Мортазин
  • 04 Апрель Руфия Рәхмәтуллина
  • 05 Апрель Гайнан Мөхәммәтҗанов (1940-2003)
  • 05 Апрель Ирек Мортазин
  • Казан.Губкина урамында 1 булмэле кв.озак вакытка арендага бирелэ.Барлык унайлыкларда бар.17 мен сум .Собственник. 89534003932
  • Актаныш,ярылган каен утыны сатыла! Телефон:89274777038
  • Ркб ягыннан квартира или булма снимать итабез тел 89393923808
  • Кама Тамагы районы, Сатлыган авылында йорты белэн участок сатыла. Янэшэдэ генэ кул бар, бик матур урында урнашкан. Жире 25 сутый. Тел 89053163640.
  • Авыл күкәе сатам (твыкныкы). 30 күкәйдән башлап бушлай китереп тә бирәм. Бәясе: 10 шт. - 70 сум. Гүзәл 89959816220 Казан).
  • АКТАНЫШТА СЕНЧЕК ХЭМ МАЛ ЧОГЕНДЕРЕ ОРЛЫГЫ САТЫЛА Т 8987413 8346
  • Актаныш.Жалюзи, Рулонные шторы, Москитные сетки (ремонт сеток), рольставни, римские шторы.89375814252 Айдар
  • Актаныш.тонировка бронь авто.89375814252
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Арча районы Курса-почмак авылы уртасында барлык уңайлыклары булган йорт сатам.37 сутый җире бар.Җиләк-җимеш бакчасы 16сут.каралган. тел.89510608150

 

 
Архив
 

               

06.05.2012 Мәдәният

Тинчурин театрында “Без – кырык беренче ел балалары” премьерасыннан ФОТОрепортаж

Кәрим Тинчурин исемендәге Татар дәүләт драма һәм комедия театрында Мөхәммәт Мәһдиев әсәре буенча куелган “Без – кырык беренче ел балалары” спектакленең премьерасы булды. Спектакльне сәхнәгә театрның баш режиссеры Россиянең атказанган артисты, Татарстанның атказанган сәнгать эшлеклесе Рәшит Заһидуллин куйган. Премьерадан фоторепортаж тәкъдим итәбез.

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

8

9

10

11

12

13

14

Шамил АБДЮШЕВ фотолары.
 

---
Тинчурин театры
№ --- | 06.05.2012
Тинчурин театры печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№31 (805736) / 19.05.2012 23:44:02

"Тарихы барның, киләчәге өметле" - диләр. Өлкән артистларга хөрмәтебез зур, аларны яратабыз, Ә яшьләрнең - вакыт күрсәтер бәяләрен))) Бу спектакльгә килгәндә, монда чыннанда яшьләр уйнарга тиеш тә инде. Училище балаларын өлкәннәр уйнаса нәрсә килеп чыгасын күз алдыңа китереп карагыз)))

№30 (805438) / 16.05.2012 09:54:18

"Кияулэр" дисез... карадым! Мин ул спектакльнын беренче постановкасын караган идем, анда Илдус-хэзрэт уйнаган иде эле - вот это дааааа! Бу янасы ошап бетмэде, куберэк жыр-биюлэргэ корылган, сюжетная линия юкка чыга, герой б-н героиня ни очен ачуланышканнары да анлашылып бетми. Артем Пискунов - хаман "шут гороховый"! Ул артистка нигэ хаман шундый роллэр бирэлэр икэн? Надоел уже! Резедага да хаман "шустрый" кызларны гына бирэлэр, хочется что то другое.

№29 (805437) / 16.05.2012 09:38:49

Театр соючегэ - Сез, бэлки, яшь артистларны яратасыздыр, аларнын спектакльлэренэ генэ йорисездер, эммэ лэкин Тинчурин театры ул "балалардан" гына тормый шул, анда "маститый" артистларда бар хэм куп тамашачы аларны карарга йори!Ул "балалар" килгэч кенэ театр ускэн инде алайса??? Ул театрнын 77 еллык тарихы бар, монарча ул "балалрсыз" ничек яшэде икэн сон ул??? Ул яшьлэрне яратасыз икэн - бер кеше дэ каршы тугел, яратыгыз, лэкин театр карарга баргач алардан гайрэт башка артистларны да курэсе килэ - яна спектакльлэрдэдэ...

№28 (805362) / 14.05.2012 22:56:15

Җаныкаем,14-кә, 10 май көнне үк утырттык бәрәңгене. Моңарчы утыртмыйча калмый идек әле. Бакчабызда алабута үстергән юк, Аллага шөкер. Бездә бәрәңге утырту, сызу, алу эшләре чорында бөтен авыл бер-берсенә булышырга атлыгып кына тора. Утырттыгызмы, алдыгызмы, әйдә булышабыз дип кенә торалар, рәхмәт яугырылары. Рәхмәт яусын Иркәгә дә. Мруда кеше хәленә керә торган бердәнбер кеше ул, берәүнең дә проблемаларын читләтеп үткәне юк, үзенеке кебек кабул итә. Ә мин ярдәм сорап сезнең кылларыгызны тарткалап карадым бераз. Чыннан да, Иркәдән кала биредәгеләр өчен үгез үлсә - ит, арба ватылса - утын булуын аңладым. Барыгыз да җиңел тормышка омтыласыз. Әзергә бәзер, китереп тоттырганны гына көтәсез, алма пеш, авызыма төш принцибы буенча гына яшәүчеләр. Бу апайга чыннан да ярдәм кирәк микән әллә дип уйлап караучы булмады. Зато менә синнән критика кабул итәргә туры килә. Игътибарың өчен сиңа да рәхмәт.Ләкин, матурым, син бик ялгыштың. Мин синең саран туганнарыңа охшамаган шул. Безгә мисал өчен 14ле машина белән кайтып килергә дә 3 сәгать вакыт һәм якынча 500 сум гына китә. Без Казаннан 85 чакрымлап ераклыкта яшибез. Ә бәрәңгене кг мын 10 сумнан барыбер сатарга туры килер. Алучы булмаса да исебез китми, хайван алып симертәбез.

№27 (805357) / 14.05.2012 21:49:19

Нинди наданнар жыелган монда???
Акка кара белэн язганны укмыйлар,хэтта курмилэр дэ бит!!

№26 (805356) / 14.05.2012 21:37:50

Бу спектакелләрне кайсы театрда куялар икән,барыр идем.

№25 (805355) / 14.05.2012 21:34:43

Их-ма, тиятырга да барып булмый бит хәзер. Кайберләрегез бәрәңге утыртышырга кайтыгыз әле. Җәе буе ашарга бәрәңге төяп китәр идегез ичмаса.
Алырсың сездән бәрәнге,ат кебек эшләп ач ки,көз җитсә шуны алышып ,ач ки ,бер чиләк бәрәнге алсаң күзегез маңгаегызга менә бит.СЕзгә кайту өчен 3000 акча китә,әле алып кайткан күчтәнәчне дә табынга куйбыйсыз,качып ашыйсыз без киткәч.Үзеге генә эшләгез ,бер нәрсәгездә кирәкми.Күп кайттык,күп эшләдек инде акылга утырдык җанкисәккәйләрем,башка чакырмагыз ?

№24 (805351) / 14.05.2012 20:27:32

Хәлил әфәнде бик каты авырып ята бит әле. Тизерәк аякка бассын иде. Театрда уйный алмастыр,шулай да аякка бассыниде,чут с ним театры.

№23 (805346) / 14.05.2012 19:42:14

Голусэ, анламаган нәрсәләр турында сөйлисез. Балалар профессиональ театрда уйнамыйлар ул, ә студентларнын эшләрен күрәсегез килсә килегез университетка яки училищега. Сез үзегез дерес настрой белән килмәгәнсез, афиша буенча күренә иде бит М. Махдиев дип язылган, ә ул проза әсәрләре яза, "41-нче ел балалары" ул тормыштан алынган өзекләр бит.
Бу спектакльдә уйнаучы егетләргә һәм кызларга, яшь буенча карау дөрес булмас, чөнки алар күп кенә өлеке артистлардан шәбрәк уйныйлар. Сез аларның бүтән спектакльләренә барыгыз, мәсәлән бу ел премьерыларына: "Кияүләр"- келеп үләрлек комедия, "Төш" - җан тетрәндергеч социаль драма.
Мина бик ошый Илфак Хафизов - ул шундый төрле һәрбер рольдә, Резеда Саляхова Баязитова ролен башкара - йөрәкне тетрәндерә дә, аннары шул хәтле келдерәдә, Илфак та Резедә дә үзгәрә, үсә беләләр.Тагын Тимур Багаутдинов немец теле укытучысы белән бик кызык чыкты,яңа нына килән булса калышмый.Менә Артем гел берук - шут. Унышлар сезгә яшьләр сезнең өчен генә йөрим театрыгызга.
Киләсе премьерагыз кайчан?

№22 (805298) / 13.05.2012 23:47:51

Рифмага - менэ бит... Эллэ шигерлэрдэ яза башладын инде... Монын белэн ни эйтергэ телэден?

№21 (805297) / 13.05.2012 23:35:57

Яшьләрне күрәсе килә,
Алар зифа, матурлар!
Картларны карыйсым килсә-
Өйдә минем көзге бар...

№20 (805292) / 13.05.2012 23:09:49

Бердэ борчылмагыз, бу сезонда курэ алмасагыз - икенче сезонда карарсыз! Озак бармый ул - 1сэг.20 мин., аны спектакль диеп тэ булмый - студенческий спектакль (выпускной). Спектакль диеп карарга барган идем, тагын шул "бала-чагалар" уйный! Надоело уже! Бу " балалардан" гайрэт Тинчурин театрында артистлар беткэнме эллэ?

№19 (805231) / 12.05.2012 23:05:35

Бик күрәсе килә! Безнең районда укучылар өчен 15 майда куячаклар, ә мине шул көнне Казанга җибәрәләр, бармыйча калып булмый!

№18 (805062) / 10.05.2012 00:15:28

Артем дип язалар гына,ул анын узе сайлаган псевдонимы, чын исеме Денис анын дигэн иде Тинчурин театрында бер хатын.Алдаган инде алайса!:(
Кешесе шул главный:) Яраткан кешенен исеме тугел җисеме мөһим, кызлааааар!

№17 (805055) / 09.05.2012 22:37:54

Сонгы фотода сулда Илфак Хафизов, уртада - Артем Пискунов. Тинчурин театрында, гомумэн Денис исемле актер юк)))

№16 (805041) / 09.05.2012 20:11:00

Күптән укырга кызыгып йөри идем бу әсәрне... Әмма, ни кызганыч, ул миңа шактый примитив булып тоелды. Бәлки инде яшем өлкән булудыр моның сәбәбе. Мәктәп елларында Гариф Гобәйнең "Маякчы кызы", "Без үскәндә"ләре зуррак кызыксыну белән укылган иде. Хәзер бу язучыны "Коръән серләре" авторы булганлыгын исәпкә алып бөтенләй "утильгә" чыгарып ташладылар. Әмма аның әсәрләрен халык хәтереннән чыгарып ташлау мөмкин түгел! Нихәл итмәк кирәк: кемдер ак күмәч ярата, кемгәдер кара ипи ошый төшә...

№15 (805012) / 09.05.2012 07:30:11

Авыл апае, 

менә чакырган булсаң, кайта идем))) Бәрәңге күп ашамыйм.Просто якын итеп булыша ала идем))) Февраль аенда ишек төбенә китереп биргән бәрәңге июльгә кадәр бетәрме дип торам.
Гыйбад, Рузилә әйтмешли, авылда гына булмый.))))

Ну, Казан арты авылларында юк инде алар))))

Барам болай булгач.Чөнки йөзләр ошады.Төп герой минемчә соңгы рәсемдә сулдагы егет булырг тиеш.

8 нче рәсемдә бик яхшы чыккан. Мәһдиевнең яшь чагы дип күз алдына китерергә була.


Билет кайда саталар хәзер???))))Кассага барып аласымы??? Ярар бу арада шәһәрдә йөрисе бар әле.

№14 (804998) / 08.05.2012 23:23:59

Их-ма, тиятырга да барып булмый бит хәзер. Кайберләрегез бәрәңге утыртышырга кайтыгыз әле. Җәе буе ашарга бәрәңге төяп китәр идегез ичмаса.

№13 (804997) / 08.05.2012 23:18:56

Авыл кешесе дә булсын, гыйбад та булмасын, ул ни була инде, Иркә? Син бит үзеңә үзең каршы килеп утырасың. Ягъни авылдан килгән дә гыйбадлыгын оныткан, имеш, каян килгән ханбикә. Чабатаңны салып түргә элеп куйдыңмыни? Менә чын гыйбадлар шундый була инде, иркәм.

№12 (804988) / 08.05.2012 21:25:26

Денис та Денис дисез, Артем Пискунов хакында язасыз тугелме үзегез? Яраткан актерларыгызның исемнәрен булса да хәтердә калдырыгыз инде, хөрмәтле \"театраллар\"?! Артем Пискуновның уены миңа да бик ошый, талантлы актер, уңышлар телим аңа!

№11 (804985) / 08.05.2012 19:58:14

Иркә, М. Мәһдиевнең кайсы геройларын таныдың?

№10 (804984) / 08.05.2012 19:51:22

Иркә, гыйбадлар алар ботен якта да бар. Казаннын артында да, алдында, Казаннын үзендә дә. Ә менә Тинчуриннарның бу спектаклендә гыйбадлык юк. Ошатырсың дип уйлыйм. 24е була бугай, кызымны да алып кереп карап чыгарга җыенам.

Тинчурин театрын үзешчән сәнгать дәрәҗәсендәге иҗат итүче коллектив кебегрәк кенә дип йөри идем. Тик Туфан Миңнулинның “Яшьлегем – юләрлегем ” спектаклен карап кайткач , фикеремне бөтенләй үзгәрттем. Баксаң, театрга бик татлантлы яшьләр килгән. Бернинди акыру-бакыру юк (монысы инде режиссердан). Иң күңелгә хуш килгәне – артистларның сөйләме матур, “ чын татарча”. Менә монысы җитми инде Камал артистларына. Кем Камалларның телләрен боза дип һич аңлый алмый йөрим. Югыйсә алар да татарлар.
Иркә, барыгыз Тинчурин театрына. Үкенмәссез дип уйлыйм. Фикерләрегез белән матбугат.руда уртаклышырсыз дип көтеп калам.

№8 (804964) / 08.05.2012 15:15:45

Юк, ул чибэре ойлэнгэн шул инде))) Анын кырыенда торганы Денис. Бик чибэр булмаса да, сойкемле. Уйнавыннан хушын китэ!

№7 (804944) / 08.05.2012 09:47:42

Рузилә, гыйбадлык юкмы??? Мәһди чын Казан арты кешесе. Анда гыйбадлар юк.Казан арты кешесен күрсәтә алганмы режиссер??? Әлмәндәр ни өчен килеп чыкты дисезиме??? Аны үзебезнең Казан арты кешесе уйнады, шуңа нинди генш чабата кимәсен, гыйбад чыга алмый.Миравай дәрәҗәдә.Наил Дунаев менә интеллигент шәһәр кешесен уйный. Аның эчтәлеге шул. Андыйлар күп түгел Казанда, урыслашкан күбесе.Шуңа өч коммент белән генә кала.Иркә

№6 (804943) / 08.05.2012 09:41:32

Кара әле)))) монда туйдырып бетергән династия йөзләре юк. Камалларны уздыралар иде акыру-бакырудан. Денис соңгы фотода сулдамы? Чибәәәәр!Барып карарга кирәк әле, тем более монда барысы яңа йөзләр икән.Иркә

№5 (804941) / 08.05.2012 09:24:00

Денис уйнаган торкемне улеп яратам! Дениснын узен дэ улеп яратам. Ул уйнаган спектакльлэргэ генэ йорим - чын менэ!

№4 (804848) / 06.05.2012 22:44:20

Шәп куелган. бер сулышта карала. Рәшит Галиевич та, артист кызлар-егетләр дә молодцы. Театрга чиратлап бөтен югары класс укучыларын китерү театр администрациясенең изге бурычы. Моны бөтен укучы балалар күрергә тиеш. Карап карыйк - эшләрме икән моны җитәкчелек.

№3 (804847) / 06.05.2012 22:41:44

Спектакльне карадым. Шәп! Мөхәммәт ага үзе дә ошатыр иде, мөгаен.

№2 (804842) / 06.05.2012 21:22:40

Мөхәммәт абый шул 41 ел балалары өчен генә булса татар әдәбияте классиклары исемлегенә кереп калырга тиеш.

№1 (804836) / 06.05.2012 18:00:29

Рәшит Заһидуллиннан Хак Тәгалә разый булсын, рәхмәт.
http://rustemzaripov.blogspot.com/2011/06/blog-post_5341.html

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Казанская филармония
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Татаркино
Ханский дом
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR
Глобэкс промоушен
Dj Radik