поиск новостей
  • 21.01 Премьера! "Арыну", Татарстанның халык артисты Нуриәхмәт Сафин юбилее, 12+, Кариев театры, 18:30
  • 22.01 Премьера! "Арыну", Татарстанның халык артисты Нуриәхмәт Сафин юбилее, 12+, Кариев театры, 18:00
  • 26.01-30.01 Әнвәр Нургалиев. Уникс
  • 29.01-30.01 Премьера! "Алтынчәч", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 02.02 Премьера!" Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 03.02 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 21 Гыйнвар
  • Фирзәр Мортазин - җырчы
  • Эльнара Нурмөхәммәтова - җырчы
  • Иван Егоров - дәүләт эшлеклесе
  • Наил Мөхәррәмов - галим
  • Кәрим Җаманаклы (1905-1965) - шагыйрь
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Казан шэхэренен Жилплощадка бистэсендэ бер хужа (50 яшьлек ир)ике булмэле квартирага ике егет кертэм. Тулэу жан башына 4000. Квартира барлык унайлыклары белэн.Хужанын начар гадэтлэре юк.тел.вацап 89027159146
  • Озак вакытка торырга бер бүлмәле фатир бирәбез. Казан шәхәре, Вахитов районы, Хороводная,50 ("Рустәм" мәчете янында). 50 м2,2 лоджия. Яшәр өчен барлык җигазлар бар. Бәясе - аена 23 мен сум + ку. Риэлторларсыз. 89655886519.
  • Сдаю 2 комн.квартиру на Спартаковской 88б, с мебелью,бытовая техника,охраняемый двор,в отличном состоянии.с.89276766077
  • Узем белэн бер булмэле квартирада торырга бер кыз эзлим. квартира фатых амирхан урамында урнашкан, 13 000 все включено. Ватсапка язырга яисэ шалтратырга аласыз элеге номерга 89872711348
  • Набережные Челны! Делаю ручной и вакумно- аппаратный массаж. А так же сухая хиджама.+79520427894 Мунира.
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ, КАР КОРЭУ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ... 89196271171
  • Ярылган хэм ярылмаган букэнлэнгэн утын сатабыз. 89274194883
  • Төшегезгә ерак бабаларыгыз-әбиләрегез фәрештә булып керсен дисәгез, сез аларга догада булыгыз. Исемнәрен белмисеңме? Шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны да белмисезме? Бу бит хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 8 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
 
 

 
Архив
 
13.04.2012 Мәдәният

Туфан белән Марсель Разилнең тапкырлыгын "үтереп мактый" (ВИДЕО)

9 апрельдә Камал театрында узган иҗат кичәсендә язучылар Туфан Миңнуллин һәм Марсель Галиев халык шагыйре исеменә лаек булган Разил Вәлиев белән бәйле кызыклы хәтирәләре белән уртаклаша. Карыйбыз:

 

 

 

 

 

 

 

 


---
Азатлык
№ --- | 13.04.2012
Азатлык печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№25 (802761) / 15.04.2012 23:53:57

Бу нәрсә,төй дигән сүзме?Кемне?

Кабәхәт җаннар сез татар иле,сез видиодагыларга баш июче?

№24 (802757) / 15.04.2012 23:09:26

Син үз күзеңне кем буяганын да белмисең икән әле..."Бери выше",- дия торган иде минем бабай.Ә син өскәрәк карарга куркасыңмы әллә близорукиймы?

№23 (802648) / 14.04.2012 23:17:51

Китмәсеннәр,эшләсеннәр.
Яңа байлар,үрнәк итеп беркемне алмасын.Күз буяу белән шөгелләнергә,әллә мин барып өйрәтәмме?

№22 (802647) / 14.04.2012 22:32:34

Әгәр татар язучылары депутатлыктан китсә,алар урынын яңа олигархлар алачак, менә алар халык өчен тырышачак инде!

№21 (802646) / 14.04.2012 22:30:43

Сез кешене дөрес аңларга өйрәнегез.Аннары акыл өйрәтеп маташ



Ваше время истекло дигән сүз чыкты.

Шулай булгач,эшләгез ,җәмагәть

№20 (802643) / 14.04.2012 22:13:22

Синең билгесез булуыңда башкаларның гаебе юк.Димәк,билгеле була алмагансың.Аның өчен эчеңдәге бөтен пычракны чыгарып,кемгәдер үчләшергә кирәкми.Алардан яхшырак булсаң -бул,эшеңне күрсәт.Акыл сатучылар синнән башка да күп,эшләүчеләр аз.Кеше тәгәрмәченә таяк тыкма, аларга булыш,менә шунда булырсың кеше.

№19 (802641) / 14.04.2012 22:02:12

Мин - билгесез.Бу минем язмышымда- привелегия.Минем кызым- өч телне белә.Татар,рус,инглиз.Мин эшче,властка үрләүче түгел.Булдыксызлык-авыларыбыз мисалында.Түрә әбзи,депутат вазифасында.
Гаеп эзләмим-бары тик факт.Сүз күп,эш юк.Мин депутат түгел!Неприкосновенность миңа кагылмый!

№18 (802639) / 14.04.2012 21:50:24

Кеше иң элек Алла алдында,аннары үз алдында җавап бирергә тиеш.Син менә үзең нәрсә эшләдең? Халыкка нинди файда китердең? Кешедән гаеп эзләү - булдыксызлар эше.Булдыра алсаң,үзең эшлә.Булдыра алмасаң - эндәшмә.

№17 (802637) / 14.04.2012 21:34:37

Сезгә пычрак,безгә яшәү рәвешен "аңлатырга"тырышучыларга.
Авыллар өчен ни эшлисең?Видеодагылар.
Юкка чыгарырга була,булганны.Тәҗрибә үз өстебездә.
Сүз күп,эш ЮК,ЮК.
Туйдык.Гарык булдык.
Ботканы пешерегез үзегез.Җавап бирергә өйрәник,конца концов.

№16 (802633) / 14.04.2012 21:15:45

Кеше турында фикер әйтер өчен башта бераз уйларга да кирәк.Кешегә пычрак атма,үзеңә артыгы белән төшәр.

№15 (802622) / 14.04.2012 19:21:18

Кугыйнча китә белергә кирәк.Татар тар күңелле,"зыялы",өметләр сүнгәнче -ычкыныгыз.Яламагыз,тәлинкә болай да чиста.Оят,оят,оят.
Кеше булып калыр өчен ,рухның,иң күбе,булуы кирәк.

№14 (802571) / 14.04.2012 12:43:50

борыч,
гади халык - быдло, диде бит инде берәү!

чын татар,вроде син соображающии муҗик.
кайда күргәнең бар дипутаталарның халыкны кайгыртканнарын? СССРда булсын,хәзер булсын дипутатлар:
закон язалар,кабул итәләр.
бюдҗит акчасын бүләләр...
дәүләтне саклаучы закон кабул итәләр.
правител өстеннән контроль булырга тиешләр дә,нигәдер контрол итмиләр.


син ч.т. дипутатларны борчыма ,халыкка хезмәт итмиләр дип. хезмәтчегә ул кадәр зарплата,лгота биргәннәрен күргәнем юк.


шуңа минем дә дипутат буласым килә иптәшләр.

№13 (802558) / 14.04.2012 10:24:48

Шушындый видеолар кубрэк кирэк ул.Карарга кызык бит.Азатлыкта да шундый видео булыр икэн.Алайса кубрэк негатив сизелэ мэкалэлэрендэ.моны карагач кунелле булып китте:)М.Галиев чын юморист:)

№12 (802557) / 14.04.2012 10:21:13

Разилгә тимәгез!Татар өчен аның кадәр эшләгән бүтән кеше юк парламентта.Чын татар депутаты ул.Башкалары нишлидер,белмим.Аларыннан сорагыз.Каныкмагыз Разилгә,белмәсәгез лучше дәшмәгез.

№11 (802555) / 14.04.2012 09:21:51

чын татар,мин дэ шулай дим бит 

№10 (802553) / 14.04.2012 09:15:15

борыч,Разиле дә әйбәт кешедер,Туфаны да әйбәт кешедер,хәтта алар язучылар буларак та мактауга лаек кешеләрдер,ләкин әнә шул үзләренең хәлләреннән килмәгән депутат арбасын халык өчен өстерәп бара алмаулары белән генә үзләренең авторитетларын төшерәләр.Ә бит халык мәнфәгатьлрен яклыйбыз дип,халык акчасын алып көн күрәләр.Так не честно!
Разил ага кайчан карама тел турында телен чарлый,нәтиҗәсе гына ноль. 

№9 (802552) / 14.04.2012 09:04:30

Разилдэ кеше инде сезненчэ? Туфанда.э ГАДИ ХАЛЫК КЕМ АЛАЙСА?????

№8 (802550) / 14.04.2012 08:21:37

sugan! нәрсә яздың син монда,1 нәмә дә укып булмый!

№7 (802538) / 14.04.2012 06:41:05

1 nerse de anglamiym, kolerlek sebep kurmim )) min tatar tugel kebek

№6 (802537) / 14.04.2012 01:07:07

Бик күңелле кичә булган.Татар мәнфәгатьләрен кайгыртучы ярый ла безнең депутат язучыларыбыз бар.

№5 (802536) / 14.04.2012 01:05:18

Бик күңелле кичә булган.

№4 (802535) / 13.04.2012 23:57:55

даа, туфан утырышларда йоклап утырганын, эшкэ йормэвен уз авызы белэн сойлэп бирде.

№3 (802534) / 13.04.2012 23:51:39

Галкин белән Киркоровка охшап киттеләр, юморлар да ярыйсы ук кызык.

№2 (802533) / 13.04.2012 23:45:30

Рэзил Вэлиев булган кеше ул,молодец.унышлар ана.

№1 (802531) / 13.04.2012 23:29:29

Шәп! Күптәннән болай рәхәтләнеп көлгәнем юк иде.Разилне өр-яңадан ачтым.Көннән-көн ихтирамым арта аңа.

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
Piter.tatar