поиск новостей
  • 21.01 Премьера! "Арыну", Татарстанның халык артисты Нуриәхмәт Сафин юбилее, 12+, Кариев театры, 18:30
  • 22.01 Премьера! "Арыну", Татарстанның халык артисты Нуриәхмәт Сафин юбилее, 12+, Кариев театры, 18:00
  • 26.01-30.01 Әнвәр Нургалиев. Уникс
  • 29.01-30.01 Премьера! "Алтынчәч", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 02.02 Премьера!" Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 03.02 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 21 Гыйнвар
  • Фирзәр Мортазин - җырчы
  • Эльнара Нурмөхәммәтова - җырчы
  • Иван Егоров - дәүләт эшлеклесе
  • Наил Мөхәррәмов - галим
  • Кәрим Җаманаклы (1905-1965) - шагыйрь
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Казан шэхэренен Жилплощадка бистэсендэ бер хужа (50 яшьлек ир)ике булмэле квартирага ике егет кертэм. Тулэу жан башына 4000. Квартира барлык унайлыклары белэн.Хужанын начар гадэтлэре юк.тел.вацап 89027159146
  • Озак вакытка торырга бер бүлмәле фатир бирәбез. Казан шәхәре, Вахитов районы, Хороводная,50 ("Рустәм" мәчете янында). 50 м2,2 лоджия. Яшәр өчен барлык җигазлар бар. Бәясе - аена 23 мен сум + ку. Риэлторларсыз. 89655886519.
  • Сдаю 2 комн.квартиру на Спартаковской 88б, с мебелью,бытовая техника,охраняемый двор,в отличном состоянии.с.89276766077
  • Узем белэн бер булмэле квартирада торырга бер кыз эзлим. квартира фатых амирхан урамында урнашкан, 13 000 все включено. Ватсапка язырга яисэ шалтратырга аласыз элеге номерга 89872711348
  • Набережные Челны! Делаю ручной и вакумно- аппаратный массаж. А так же сухая хиджама.+79520427894 Мунира.
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ, КАР КОРЭУ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ... 89196271171
  • Ярылган хэм ярылмаган букэнлэнгэн утын сатабыз. 89274194883
  • Төшегезгә ерак бабаларыгыз-әбиләрегез фәрештә булып керсен дисәгез, сез аларга догада булыгыз. Исемнәрен белмисеңме? Шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны да белмисезме? Бу бит хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 8 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
 
 

 
Архив
 
10.04.2012 Мәдәният

Бикчәнтәев: Камал театрының яңа җитәкчесе Илфир Якупов булачак

Казанның Галиәсгар Камал исемедәге татар дәүләт академия театры мөдире итеп Чаллыдан булган 30 яшьлек Илфир Якупов җитәкчелек итәчәк. Бу хакта театрның баш режиссеры Фәрит Бикчәнтәев белдергән.

“Әлегә ул вазифаларны башкаручы гына. Әмма якын көннәрдә безнең театрның мөдире итеп билгеләнәчәген әйтә алам. Бу хәл ителгән мәсьәлә”, дигән ул “Челнинские известия”гә.

Театрның элекке җитәкчесе Шамил Закиров февраль аенда вафат булган иде. 19-23 апрель көннәрендә Чаллыда аның истәлегенә театрның гастрольләре үтәчәк.


---
Азатлык
№ --- | 10.04.2012
Азатлык печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№27 (802418) / 13.04.2012 13:01:41

Салаватны тыңлыйм.

хаман син әле бу,туйдырдың. сәүиттә В.Высоциины,А.Пугачны,В.Леионтивне хурлап сөйләп йөри идең,бүген Салаватка тотындың...

Салаватның җырлары мәгнәле җырлар! авыл,татар кешесенең күңленә үтеп керә торган җырлар...

№26 (802331) / 12.04.2012 21:51:17

Миндәлә театры яшәсен!!!

№25 (802300) / 12.04.2012 19:18:23

Кэнишне язуыңа караганда син шул Салават кансиртларына гына лаек!

№24 (802237) / 12.04.2012 12:34:40

барасы килмәсә дә акча түләткәч,абтобуска тиялеп казана барабыз. буфитка кереп кәефләнгәч,икенче өлешенә кереп тормаган чаклар да була. анысы хак.

ие шул,Салауатка үзебез оешып, акча җыеп,туҗе абтабуска төялеп барып кайтабыз. буфиты гына ярлы була кайчак. тәнәфестән суң,кәефләнгәч,рәхәтләнеп кушылып җырлыйбыз. во шәп була.
камалыгызның буфитыннан башка мактар җире җук,№23!
пука-пука,эшкә киттем.

№23 (802233) / 12.04.2012 12:18:16

Салават концертлары белән бутыйсың кебек!

№22 (802171) / 11.04.2012 19:33:26

актриса әйт әле, актриса булгач,нигә таныш-белешләрегезгә билетлар таратып,эшче коллективларда,мәктәпләрдә,калхузларда көчләп билет саттырып,тамашачы җыясыз? яз әле. коллегаларыгыз зал тулы... теге сәүит кинасы искә төшә сезгә карап,фотостудиядә бер берсен фотога төшереп,план үтәүчеләр турындагы фильм.

әйт әле,ул Наилә малае ни майтарды суң,шидивыр булырлык нәмәстә куеп?

син сразу,син аңамыйсың,IQың түбән дип мине гаепләргә ашыкма. калхузда яшәгәч шулайдыр инде. матур итеп,кулутурный кеше дәрәҗәсендә,әртисләргә лаеклы итеп үзеңне,аңлат әле кара халыкка. чүтеки калхузлардан килгән кара эшче халыкка куясыз бит спиктәкелләрегезне.

тиәтерегез халыкчан булмагач,нигә ТАТАР ХАЛЫК тиәтере дигән исемне тотасыз.
сырауларым күп иде,ярар бүгенгә җитәр.

№21 (802153) / 11.04.2012 18:02:38

Иркә! Эдәби бүлекне Рәүф Игъламов җитәкләсә дә син аңа да бәйләнер идең. Син анысының кем икәнен белмисең.
Кая барса да Камал театры алдынгы урыннарны яулый,моны күрми мөмкин түгел. Ул заман белән бергә атлый.

№20 (802152) / 11.04.2012 17:51:04

Казан театрларын гына күздә тотмаган идем, безнең Яр Чаллы, Түбән Кама, Әлмәт, Әтнә һ.б. дәүләт театрлары да бар ич. Алар да һәрдаим Казанда чыгыш ясап торалар. Ихтыяҗларга килгәндә кемнең ниндидер бит алар, һәрберебезнең төрле-төрле... Әдәби бүлек җитәкчесннә килгәндә, Нияз Игламов үз белгечлеге буенча эшли (Санкт-Петербургская государственная академия театрального искусства, театроведческий факультет).

№19 (802140) / 11.04.2012 16:14:15

Гөлчәчәк, әйттең сүз!!!!Казанда ничә татар театры бар??????Тинчурин һәм Камал театры. Тинчурин театрына беренче исемен кайтарасы бар. Шул бер Камал текатры бар. ТЮЗ, әләбәттә, режиссеры талантлы булса да, ТЮЗ бит инде ул.Шуңа карамый да аларны Казанның иң яхшы театры дияргә була.
Без кеше рәнҗетмибез, эшләгән эшнең ихтыяҗларга туры килмәве турында язабыз.

Мал вырачы әдәби бүлек җитәкләгәч... ни көтәсең инде...

№18 (802137) / 11.04.2012 16:02:21

Сиңа тинтэклегең турында төттергәннәре юкмы?
Юктыр кэнишне!

№17 (802115) / 11.04.2012 11:38:57

Гөлчәчәк, Илфир Илшат улына уңышлар телим!!!

ә Наилә малаена - ЮК!

№16 (802112) / 11.04.2012 11:18:30

Үткән ел көзен театр сөючеләр клубының очрашуы вакытында Шамил Зиннурович "Матбугат.ру"дагы комментарийлар турында борчылып сөйләгән иде. Зинһар өчен сүзләребезне, фикерләребезне уйлап языйк әле. Бер- беребзен рәнҗетмик! Без бит үзебезнең милләттәшләребезне кимсетәбез. Кем эшләми - шул ялгышмый! Ни дә булса канәгатьләндерми икән, башка театрларга йөрергә була. Бездә сайлау мөмкинлеге бар, Аллага шөкер! Шамил абыйның шәкерте аңа алмашка килү театр гаиләсе өчен дә сөенечле хәбәр булгандыр. Илфир Илшатовичка уңышлар!

№15 (802111) / 11.04.2012 10:58:47

сезнеңчә,камал тиәтере "ИЗГЕ урын" булгач,сүз тиереп булмас инде.

№14 (802110) / 11.04.2012 10:52:28

Хөрмәтле тамашачылар! Камал театры безнең тирә-якта бердәнбер изге урын булып калды. Хәзер кая гына күз салсаң да, анда халыкның ачуын чыгарырлык гамәлләргә тап буласың. Камал театрына тел-теш тидермик, аларны кадерләп саклыйк, җәмәгать. Аеруча яшьләр эшкә килсә, төкле аягың белән, дип каршылыйк. Саксыз, уйламыйча әйтелгән сүзләр белән, аларның күңелләренә төзәлмәс яра ясый күрмик. Үзебез күргән җәбер-золымнарның ачуын бер гаепсез кешеләрдән алырга маташудан безне алла сакласын!

№13 (802098) / 11.04.2012 08:12:46

Илфир Якуповка унышлар! Шамил Зиннуровичка лаеклы алмаш булуын телибез. Яраткан театрыбыз безне соендереп торсын!

№12 (802090) / 11.04.2012 07:36:02

ник камал тиәтерен Найлә малае приватизирават иттемени? әнә Найлә (анасыдыр дип уйлыйм) һәр берсенең үз тиәтере ди бит. тиәтер часный булгач,ник дәүләттән акча каералар суң? саткан билет акчасына яшәмиләр,белеш-танышларына бушка билет таратып,казнадан акча алалар?
тәки аңламыйм.

№11 (802068) / 10.04.2012 21:49:11

УУУУУУ АЛЛАГА ШОКЕР УЗЕНЕН КЕШЕЛЭРЕ КАЛАЧАК!! МИН БИИИК ШАТМЫН!!

№10 (802063) / 10.04.2012 21:33:15

жэмэгэть директор белан режиссерны бутамагыз. фазлыев атняда режиссер, хатыны директор. бик ук талантлы булмагандыр курэсен камал театырыннан киткэч

№9 (802057) / 10.04.2012 21:18:00

№8!Эйттем бит ул тирэдэн ерак бэндэ ул,-диеп!
Кайчандыр кемнэндер,кайдадыр ишеткэн дэ,сули хэзер!

№8 (802050) / 10.04.2012 20:31:13

кедр, Әтнә театры бит инде бүгенге көндә дәүләт театры статусында, Габдулла Тукай исемен йөртә ул.

№7 (802044) / 10.04.2012 20:05:30

Хэр режиссернын уз театры, хэр театрнын уз тамашачысы кедр... Хэрбер режиссернын уз почеркы, бик мактаулы хэм бик ук булмаганнары да бар.
Фазлыевны югары белемле режиссерны директор итеп курергэ телэвен-синен бу олкэдэ берни дэ анламавынны э бары тик кемгэдер учлэшеп утыруыннны гына курсэтэ.

№6 (802043) / 10.04.2012 20:00:50

...Әтнә халык театры режиссеры дигән сүзне төшереп калдырганмын, гафу...

№5 (802042) / 10.04.2012 19:58:39

Эээй Наилә апа ничек кенә бар әле ул яхшы режиссерлар.Шулар арасыннан Әтнә халык театры Р.Фазлиевны билгеләп үтәр идем...Сүз әйтмим Фәрит Бикчәнтәев та бик яхшы режиссер, тик мин үз фикеремдә калам.Фазлиев яшь булуга карамастан бик сәләтле.Минем сүземне исбатлаучылар табылыр...Г.Камал директоры урынында мин аны күререргә күбрәк теләр идем...

№4 (802034) / 10.04.2012 19:08:45

берничә спектакельне искә алмаганда(аларны башклар куйган),залда хаман бер кешеләр то контрамарка,то пригл.,то әртисләр үзләре зал тутырып утыралар. шуларны тамашачы дип исәплисезме? кеше көлдермә Наилә. алмашка кеше юк дисең. ник булмасын,тирә ягыңа акаеп бер кара әле...
күпкә талантлылар бар,син дә кайгыр, үкчәсенә басалар малаеңның. сезнең кода кодагыйлык бетәр,башкалар килер. барысында эштән (тиәтердән) куып бетерә алмассыз.
сине шатландырып,шартламаска булдым әле...

№3 (802024) / 10.04.2012 18:53:06

Данил, будь добр, поставь пожалуйста ГИПЕРССЫЛКУ: http://www.chelny-izvest.ru

№2 (802023) / 10.04.2012 18:51:18

Найлэ малаен алыштырырлык кеше куренми,шартларлык ачуын булса да туз,яме!
Китсэ дэ сине куймаслар,так шту борчылма!

№1 (802021) / 10.04.2012 18:42:28

ишетмәдемме, Найлә малае урнына кем буласы икән?

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
Piter.tatar