• 07.04-02.05 "Мәхәббәт FM". Камал театры. 19:00
  • 13.04-14.04 "Шах...Мат!" моноспектакле. Премьера! Тинчурин театры. 18:30
  • 17.04 Премьера! "Ак чәчәкләр кебек..." (12+), Кариев театры , 18:00
  • 24.04 Ришат Төхвәтуллин. Уникс. 17:00
  • 25.04-27.04 Алтын Казан. ТАГТОиБ им. М.Джалиля. 18:00
  • 26.04 "Печән базары" (12+), Кариев театры, 18:30
  • 15.05 Бертуган Сафроновларның фантастик тамашасы. Татнефть Арена. 14:00
Бүген кемнәр туган
  • 13 Апрель
  • Рамил Шарапов - шоумен
  • Абруй Сәйфи (1889-1960) - язучы
  • Айдар Әгъләмов - җырчы
  • Алмаз Гафиятов - журналист
  • Нәзифә Кадыйрова - җырчы
  • Альфред Вәлиев - сәясәтче
  • Илһам Кашапов - дәүләт эшлеклесе
  • Исэнмесез! Май башы май азакларын да 2 бэлмэле фатир снимать итер идем центр да Актаныш, семья балалар белэн. Желательно стиральная машина. Чистоту и своевременную оплату обещаем!!! 89509461699
  • Актаныш районында агач йорт сатыла. Торырлык, яхшы хәлдә. Арзан бәядән. 89372979649
  • Әле һаман шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны белмисезме? Бу хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 7 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
  • романовский сарыклар сатыла .срочно тел 89050220598
  • Зур телевизор сатыла.Күрсәтүе яхшы.3000 сум.тел.89172337131
  • Продается земельный дачный участок, 7 соток, СНТ-11 (Авиастроительный район). Вода, электричество есть, газ планируется завести. Плoдoносящие деревья и кустарники. Прекрасное место для активного и семейного отдыха. Есть возможность сделать пруд. До сада хорошая асфальтированная дорога. Подьездные пути удобные, может заехать даже грузовик! Снт стремительно развивается благодаря председателю, что важно для дачников! Рядом автобусная остановка. Цена 500 т. Тел: 89274031387
  • Кер юу машинасы ,холодильник морозильник сатам тел.89520460614 вапсат или позванит.
  • Үзебезнең умарталыктан сыйфатлы чәчәк балы сатыла. Казан буенча китереп бирү мөмкинлеге дә бар. Рәхим итеп шалтыратыгыз: 89625497103
  • Мастер на час хезмэте курсэтэбез!!! Плотник,электрик,сантехник,сварчик,бакча да утын кису,бакча тирэсе тотабыз, казу эшлэрен башкарабыз 89274544590
  • Ботлата ит сатабыз,арткы боты 330,алгы 320 сум.Хэлэл.тел.89372834097 Узебез Апастан. Казанга алып килеп бирэбез
 
 

 
Архив
 

               

06.04.2012 Дин

Рамил Юныс "Кол Шәриф" мәчете имам-хатыйбы булып кала

Рамил Юныс "Кол Шәриф" мәчете имам-хатыйбы булып кала. Бу турыда бүген җомга намазы вакытында Илдус Фәиз белдерде. Рамил Юныс моның белән риза, дип хәбәр итә «БИЗНЕС Online».


---
Матбугат.ру
№ --- | 06.04.2012
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№89 (802501) / 13.04.2012 21:33:10

АЗАТЛЫК РАДИОСЫ Халык имамы булу җиңелме? http://www.azatliq.org/content/article/24547223.html

№88 (802383) / 13.04.2012 10:47:23

Идеаль кешеләр бар, шуларны сайларга дидемме сезгә

Гомумән, алкоголизм, ул көчсез характердан килә. Алар эчми башлап, шул көчсезгә власть бирсәң, алар тиранга әйләнә.
Идарәдә тулаем адекват кешеләр булырга тиеш. Шуның өчен САЙЛАУ дигән нәрсә бар, ягъни яхшыракарны ачыклау мөмкинлеге.

№87 (802381) / 13.04.2012 10:42:32

Сул якта Татпрессадан Госман турыда укып карагыз. НигэТатарстанга кайтып сез эйткэнчэ берэр кечкенэ мэчет имамы булып утырмый. Нигэ безнен халкыбызга динебезгэ хезмэт итми?

№86 (802380) / 13.04.2012 10:39:30

Иркә, эйдэ атап кар эле судан ак соттэн пакъ кешелэрне. Тик онытма - кояшта да таплар бар

№85 (802377) / 13.04.2012 10:28:44

Кайсыдыр бер мәчеттә имам булып элеккеге алкашларны иманга кайтару өстендә эшләп күрсәтсә, менә шул вакытта кайткан иман турында сөйләшер идек.
Болай чапан кигән дип кенә, мин аның кайтканмы, юкмы икәнен белә алмыйм.

№84 (802375) / 13.04.2012 10:25:17

Беләсеңме, сайлаганда без иң яхшыларны сайлыйбыз. Җөйле, кытыршыларны түгел. Баштан ук иманын саф бик күп лаеклы кешеләр бар. Ник мин иманы шикле кешене мөфти итеп күрергә тиеш.

Соңгы күренешләр бер дә иманы артканын күрсәтми әлегә.Иманы кайткан булса, кешечә компромисслар эзләр, кичәңге интервьюны биреп утырмас иде.

№83 (802374) / 13.04.2012 10:19:39

Иркә, Ильдус элеке артист булса динилэр арасында элекке фахишэлэр, алкашлар, кеше жанын коючылар, кеше хакын урлаучылар бар. Тик аларны бер нэрсэ берлэштерэ - иманга килу. "Аптыраган урдэк суга арты белэн чума" дигэн кебек Ильдуснын элек артист булуына бэйлэну - мэгънэсезлек

№82 (802367) / 13.04.2012 09:43:29

Ильдус Фәизнең кичә биргән интервьюы каршылыкның тирәнәюенә генә ишарали кебек.
Дини власть өчен көрәшне ислам мәзһәбләре өчен көрәшкә әйләндереп,гомумән, халыкны исламнан чигендерү өчен бик актив эшлисез.Ахыр чиктә Алаһы безнең йөрәктә Ильдус Фәизсез һәм Рамил Юныссыз да бик яхшы яши.
Болай башкалар алдында безнең көчсезлекне күрсәтүегез генә. Узара дошманлашу - көчсезлек билгесе. Компромисларга ирешү, ирешкәч аны тоту, менә нәрсә ул көчлелек.
Болай исламга симпатияли торган кеше буларак, Фәиз минем өчен күз алдында шул Тинчурин театрында исерек килеш селкенеп басып тора. Рамил Юныска башка буш мәчетләргә халык тутыруын теләр идем. тукай бүләге бирү көннәре.Кол Шәриф архитекторлары кандидат. Аларны яклап Рамильдән ничәмә еллар бер сүз ишеткән юк.

№81 (802363) / 13.04.2012 09:26:34

Чаллыда Батырша хакында фикер алыштылар

Татар-башкорт халкын милли бәйсезлек көрәшенә күтәргән Батыршаның (Габдулла Галиев) батырларча һәлак булуына быел 250 ел тула. Шушы уңайдан Чаллы ТИҮендә фәнни-гамәли конференция үтте. Анда Казан, Чаллы, Түбән Кама, Алабуга милли хәрәкәте вәкилләре катнашты.
Конференциядә Батырша күтәрелеше белән бәйләп, бүгенге татарның Русиядә һаман кимсетүле карашта яшәүләре әйтелде, мисаллар да китерелде. “Саклаучы” сынын Болгарга куйдырмау турында үз фикерен әйткән Рамил хәзрәт Юнысны яклап та, Путинның татарны бетерүгә юнәлтелгән сәясәте хакында да, түбәтәй кигән егетләргә Чаллы урамында бәйләнүләр, татар китапханәләренең укучылары аз булуы, Казан һәм Чаллыдагы урысча исем йөрткән кайбер урамнарга Батырша исемен бирү турында да сүзләр күп булды.

Батырша күтәрелеше татарга нәрсә бирә?
Фәүзия Бәйрәмова тарихчы буларак, Батырша турында китаплар, язмалар бастырды. ТИҮдәге сөйләшүдә дә беренче булып сүз аңа бирелде.
​​“Батырша күтәрелеше татар халкын тулаем көчләп чукындырудан саклап калды. Бу күтәрелеш хакында ишеткән патшабикәнең коты чыга. Ул 1755 елның сентябрендә мәчетләрне җимермәскә дигән указ чыгара. Аның икенче указы – чукындырылмаганнардан салым алмаска, чукынмаганнарны чукынганнар өчен рекрут итмәү турында була. Кыскасы, хөкүмәт чигенергә мәҗбүр була. Шуннан соң гына мәчетләр салына башлый, татар бугазын кыскан тимер куллар йомшара. Патша Батырша мөрәҗәгатеннән, күтәрелешеннән уттан курыккандай курка.
Батырша күтәрелеше 20 еллар узгач Пугачев күтәрелешенә дә сәбәпче була. Чөнки Пугачев гаскәриләренең күбесе Батырша шәкертләре булган татарлар һәм башкортлар икәнен беләбез. Мәсгүт абый Гайнетдинов “Батырша – татар халкының азатлык фәрештәсе” дигән иде. Без дә Батыршага шундый ук бәя бирергә тиешбез”, диде үз чыгышында Фәүзия Бәйрәмова һәм кыйнап үтерелгән шагыйрь Эдуард Мостафинның Батыршага багышланган шигырен укыды.

Илдус Фәиз һәм Рамил Юныс хакында да сүз булды
Шушы җыенда Түбән Кама ТИҮ рәистәше Раиф Галиев мөфти Илдус Фәиз һәм Кол Шәриф мәчете имамы Рамил хәзрәт Юныс мөнәсәбәтләренә дә тукталды. Ул, аларның икесе дә халык тарафыннан яклауга лаек түгел, дип белдерде. Җыенны алып баручы Рәфис Кашапов Батырша турындагы сөйләшүдән читкә китмәскә дигән тәкъдим ясады һәм кыскача гына ни өчен Рамил Юнысны яклауларына аңлатма бирде.
“Илдус Фәиз Чаллыдагы имамнар – Идрис һәм Мәлик хәзрәтләрне дә алып ташларга омтылды. Без аларны саклап калдык. Сезнең Түбән Камага да килеп, кораллы кешеләр белән мәчеткә кереп, имамны куркытмакчы булды ул. Мөфти болай да Әлмәтне, Норлатны, Чирмешәнне туздырды. Илдус Фәиз артында ФСБ, прокуратура һәм эчке эшләр вәкилләре, республика җитәкчеләре тора. Без аларга чиста дин юлында булган имамнарны алырга юл куя алмыйбыз. Без күтәрелдек һәм Рамил хәзрәтне яклап калдык. Бу безнең соңгы 15-20 елдагы зур җиңүебез”, диде Рәфис Кашапов.
Биредә язучы Айдар Хәлим, татарны бетерү буенча Путин башлаган сәясәт эшли һәм ул дәвам итә дигән фикерен әйтте.

Түбәтәйгә һаман бәйләнәләр
Сөйләшү барышында “Азатлык” татар яшьләре берлеге рәисе Наил Нәбиуллин да чыгыш ясады. Аның беренче сүзе Чаллыда түбәтәй кигән өчен бәйләнүчеләр булуы хакында иде. Аннан Батырша исемен зурлау чаралары хакында сөйләде.
“Чаллыга килеп төшкәч, яныма таза гына гәүдәле бер егет килде һәм “Я тебе советую снять тюбетейку” диде. Башта һушсыз калдым дияргә була. “Почему?” дип кызыксындым. “Мы в России живем” дигән җавап ишеттем. Мин аңа Татарстанда яшәвебезне искәрттем. Шуннан ул миңа матур гына итеп бармак күрсәтте. Полиция чакырачагымны белдергәч, миңа таба килә башлады. Бу күренешләрнең милләтара низаг тудыруын, моңа ике шаһит булуын белдергәч, теге бәндә югалды. Менә бит, түбәтәй аларга һаман тынгылык бирми. Шуңа да карамастан, эшебезне дәвам итәбез.

15 май – Батырша күтәрелеше көне
​​“Азатлык” яшьләре 2012 елны Батырша елы дип игълан итте. Аның рухын зурлау буенча төрле чаралар оештырырга исәплибез. Беренче чиратта без Батырша истәлегенә 12 мең данәдә ике төрле календарь чыгардык. Матди ярдәм булганда аның күләмен 30 меңгә җиткерергә тырышабыз. Бу календарьларда татар матбугатына язылуга өндәүләр дә бар. Башка чараларга килгәндә, Казандагы Ленин һәм Мулланур Вахитов һәйкәлләрен алып атып, алар урынына Олуг Мөхәммәт һәм Батырша һәйкәлләрен куярга дигән тәкъдим белән дә чыктык. Бу фикер зур шау-шу тудырды инде.
Батыршаны онытырга хакыбыз юк. Бу шәхесне зурлап Чаллыда зур гына концерт-чара оештырырга телибез. Вакыты һәм урыны әлегә билгесез.
Хәтер көне бездә ел саен уза. Әйе, татар елына бер тапкыр булса да елап алырга тиеш. Ләкин шатлык көне дә кирәк. Без шундый фикергә килдек: һәр елны 15 майны татар күтәрелеше елы дип игълан итәргә һәм чаралар оештырырга. 15 май – Батырша күтәрелеше башланган көн. Быелдан башлап бу көнне шатлык, горурлык хисләре, ватандар җырлар белән урам җыеннарына чыгарга тәкъдим итәбез. Быел ук Казанның Бауман урамында бу чараны уздырырга ниятебез бар”, дип белдерде җыенда Наил Нәбиуллин.

Һәйкәлләрне яклаучылар да бар
Наил Нәбиуллинның кайбер фикерләренә милли хәрәкәт вәкиле Дамир Шәйхразиев каршы булуын да белдерде.
​​“Мәскәү бар көчен җыеп татарга каршы эшли. Шушы вазгыятьтә Вахитов һәйкәле дә, тегесе дә калсын. Тарихи истәлекләрне җимермик. Җимерсәк, татар фашистлары дигән даныбыз бар дөньяга таралачак. Һәйкәлләргә, урам исемнәренә урын җитәрлек. Чаллыда гына да көн аралаш яңа урам барлыкка килә. Син энем, һәйкәл җимерү турындагы сүзләрне бүтән әйтмә, бу сәясәтегез дөрес түгел”, дигән фикерен әйтте Дамир Шәйхразиев.

Чаллыда булган сөйләшү азагында Рәфис Кашапов Казандагы Бауман урамын, Чаллыдагы Мәскәү проспектын Батырша исеменә алыштыру турындагы тәкъдимнәрне тавышка куйды. Әлеге тәкъдим сөйләшүдә катнашучыларның күпчелеге тарафыннан хупланды. Бер кеше битараф калды.

Шушында ук Зиннур Әһлиуллинга карата барган хөкем эше турында да әйтелде. 16 апрельдә дәвам итәчәк мәхкәмәдә татарларның күпләп катнашуы милләт файдасына булачак диелде. http://www.azatliq.org/content/article/24546347.html

№80 (802329) / 12.04.2012 21:26:43

моселман кеше тахажжуд намазында кондэ Аллахтан сорап елау гажап тугел.рамиль хазрат елавына шаккатасызмы?!жиде елга бер тапкыр елавына аптырыйсыз!(вы меня поняли?)

№79 (802081) / 11.04.2012 02:27:44

\..үрчи торган нәрсәне кешеләр барлыкка китерде..\

Ә сине-мине(кешләрне,җеннәрне һ.б.) Кем барлыкка китерде?

Кешеләр бүген космоска да чыгалар, атом ягулыгын эшкә җигәләр,Һ.б.,ну шуннан нәрсә? Ә япондагы афәт,"булгария" фаҗигәсе,һ.б. хәзер инде даими кабатланып торучы шуның ише хәлләр - Аллаһ Тәгаләнең кешеләрне турыдан туры кисәтүе түгелме әллә?!? Җир шарының гына гомере дә милионнарча еллар. Без - кешеләрнең тарихны белүебез дә бары тик 4-5 мең ел. Ә үз гомеребез, ягъни кешенең гомер озынлыгы, 70-100 ел. Чагыштыр! А. Эйнштейн белгәнемнең(акылым белән барып җиткәнемне)бөтенсен сөйләсәм, мине акылдан язган дип әйтәчәкләр, дигән.

"5. Он управляет делами с неба до земли, а затем они опять восходят к Нему в течение дня, который продолжается тысячу лет по тому, как вы считаете."(32нче сурә - "Сәҗдә"-"Поклон")

[67] МҮЛЕК (ПАТШАЛЫК) СҮРӘСЕ – 30 АЯТЬ
Бисмил-ләһир-рахмәнир-рахим.
1. Аның кулында ике дөньяның патшалыгы булган Аллаһ мүбарәк вә олугъ булды, Ул – Аллаһ
һәрнәрсәгә көче җитүчедер.
2. Ул үлемне һәм тереклекне халык кылды, йөкләмәләр йөкләп сезне сынамак өчен,
кайсыларыгыз яхшырак гамәлле икәнлеген белмәк өчен, Ул һәрнәрсәдән өстен вә ярлыкаучы.
3. Ул – Аллаһ кат-кат итеп җиде күкне халык кылды. Аллаһ халык кылган нәрсәләрдә
үлчәүсезлекне күрмәссең. Күзеңне кайтарып күккә карагыл анда берәр ярыкны, кимчелекне
күрерсеңме?
4. Соңра икенче кат күзеңне кайтарып карагыл, әгәр карасаң күзең арып-талып өметсезләнеп
кире кайтыр кимчелекне күрмәссең.
5. Тәхкыйк дөнья күген яктыртучы йолдызлар белән зиннәтләдек, вә ул йолдызларны
шайтаннарга атылучы кылдык, вә ул шайтаннарга кыздырылган ут ґәзабын хәзерләдек.
6. Дәхи Раббыларына карышып кәфер булган кешеләргә җәһәннәм ґәзабыдыр, ул ут ни
ямандыр.
7. Кәферләр ул җәһәннәмгә ташлансалар, анда ишәк тавышы кеби яман тавыш ишетерләр вә ул
җәһәннәм кайнар.
8. Ул җәһәннәмгә бер фирка салынса, ул җәһәннәмнең сакчылары: "Сезгә бу җәһәннәм белән
куркытучы пәйгамбәрләр килмәдеме", – дип сорарлар.
9. Кәферләр әйтерләр: "Дөреслектә безгә бу җәһәннәм белән куркытучы пәйгамбәрләр килде дә
бит, без аларны ялганга тоттык һәм әйттек: "Аллаһ сезгә һич нәрсә иңдермәде, сүзләрегез ялган,
сез каты саташу илә саташкан кешеләрдән башка түгелсез", – дип.
10. Ул кәферләр янә әйтерләр: "Әгәр без ул пәйгамбәрләрнең хак сүзләрен тыңлап кабул иткән
булсак, яки алар өйрәткән шәригать хөкемнәрен аңлап гамәл кылган булсак, кыздырылган ут
әһелләре эчендә булмас идек", – дип.
11. Эш узгач гөнаһларын таныдылар, без ґәепле диделәр, кыздырылган ут әһелләренә
Аллаһуның рәхмәте гаять ерактыр!
12. Тәхкыйк Раббыларының күренмәгән ґәзабыннан күргән кеби куркучы хак мөэминнәр,
аларгадыр Аллаһуның ярлыкавы һәм олугъ әҗер.
13. Сүзләрегезне кирәк яшерен сөйләгез, кирәк – аны кычкырып сөйләгез. Тәхкыйк Ул – Аллаһ
күкрәкләр эчендә булган уйларны бик яхшы беләдер." - Ногъмани рәхимуЛлаһу тәфсире. Күптән түгел генә шушы Китапны беренче булып татарлар өчен бүгенге татар теленә күчереп,бастырып чыгаручы Нурулла хәзрәт Муфлихун вафат булды. Кайсы ММЧда, кем, кайсы имам- мөфтиләрегез зурлап аның турында язып чыкты. Эх сез, татарлар..? Киресенчә, бер-берегезне пычратудан башканы белмисез.

№78 (802014) / 10.04.2012 18:02:19

))) Биолг түгел бит, технарь, шуңа белеп бетермәвем дә бар, ләкин , шулай да, НурИслам кебек, бал корты да, кешеләр дә, "гади организмнар (кебек) бүленеп үрчи, ишәя" дип уйламыйм.)))
"боларны кем халык кылды һәм шулай итеп оештырды?" дигәннән, синтез юлы белән, туклыклы тирәлектә, бүленә, үрчи торган нәрсәне кешеләр барлыкка китерде, шулай булгач, кеше кем була? 10-15 елдан мутацияләнүенә дә ирешергә җыеналар, монсы да булса, яңа төр тереклекнең башы була бит инде... )))

№77 (802007) / 10.04.2012 16:50:50

Соры корт, биологияне бик үк белеп бетермим, әмма шулай да. Иң гади организмнар бүленеп үрчи, ишәя. Мәсәлән, амебалар, башмачоклар, яңгыр суалчаннары. Шулаймы?

Умарта да инде хәзер әйбәт өйрәнелгән..
Чагыштыру өчен, бәлки.., хатын кыздагы күкәй-күзәнәк.. бергенә..; һәм ир-аттагы уннарча миллион үз-ара ярышучы орлыклар(соры кортлар?). Ничек, әз булса да охшашлык бармы?

Ә боларны кем халык кылды һәм шулай итеп оештырды? Берәребез мин бу дөньяга үз теләгем белән гариза язып килдем дип әйтергә җөрьәт итә аламы? Җитмәсә татар мөселман гаиләсендә.., шул урында.., шул мизгелдә. Әз шөкер итәбез! Безне кеше итеп, алай гына да түгел, мөселман гаиләсендә, Халык кылучыбыз алдында сәҗдәгә китәбезме?! Шушы бит Аллаһны мактау һәм шөкер итүнең иң зурысы!

№76 (801987) / 10.04.2012 13:01:40

Бер Соры корт калмый дисең инде))))

№75 (801984) / 10.04.2012 12:49:09

Ана корт беренче очышы вакытында аталана. Соры кортларның барысында да (бер күчтәге) бер үк геннар. Гомүмән, бал корты күче, бер бөтен организм кебек. Очышка чыккан ана кортны иң көчле соры корт кына куып җитәлә... Күчтә соры кортлар күберәк булган саен, башка күчтәге ананы аталандыру мөмкинлеге арта... Ә инде, ата кортның җенес органы ана кортта калуга килгәндә, ана корт көнгз 5000гә якын күкәй сала, һәр бер күкәй салу алдыннан аталану кирәк булса... Күз алдыгызга килдеме? )))

№74 (801982) / 10.04.2012 12:38:42

Соры)))) ишеткән юк иде бу турыда)))) Шәп эшли икән ул ана корт.... Нигә соры кортлар күп алайса??? Бер тапкыр гына булгач.Табигать сайланышы булса, аларда нинид критерий икән))) анысын беләсеңме???

№73 (801976) / 10.04.2012 12:29:49

1000 к 1000 " ХРАНИТЕЛЬНИЦА" РАЗДОРА" Марат Ахметов(доцент кафедры менеджмента Мордовского госуниверситета и главой Департамента информации Духовного управления мусульман Республики Мордовия).


"Время, которое у нас ещё есть до возможной установки надо максимально использовать. Из Булгара хотят сделать туристический центр татар, что ж мы должны показать, что имеем свою точку зрения на его внешний облик. Во многих регионах уже начали собирать подписи против установки в Булгаре крылатой статуи. Пусть будет по 1000 подписей с каждого региона. Это как символ. Символ того, что нам не всё равно. Символ того, что мы понимаем свою ответственность и перед Аллахом, и перед нашими праведными предками. Наши предки добровольно приняли религию Аллаха, они сражались и умирали за неё, они своими руками уничтожали идолов не для того, чтобы их небрежные потомки, молча, наблюдали, как их снова ставят на их же земле. Надо сделать всё зависящее от нас, чтобы этого больше не произошло никогда. А затем, после того как всё возможное сделали, уповать на Аллаха. Его как покровителя довольно…" ансар.ру

№72 (801929) / 09.04.2012 22:11:46

))) Менә, http://matbugat.ru/news/?id=5810 битендә, дингә бәйләп, фәнне кире кагу башланачак, дигән сүзләремә дәлил: Нурислам №71 (801927) / 09.04.2012 / 21:59
Нурислам, бал кортлары, ни өчендер, пока соры корттан башка гына үрчи алмый әле пока! ))) Дөрес, ана корт, үз гөмерендә бер генә тапкыр ата (соры) корт белән кушыла, ләкин бу вакытта, соры кортның бар җенес әгъзәләре ана кортта кала һәм ана кортның гомере буе сперма эшләп чыгара.)))

 Гайсә гәләйһиссәләмгә караганда да катырак "исбатлау" бар бит Коръәндә, ник ансын язмадыгыз? (Шеш пейгамбәр турында әйтүем) )))

№71 (801927) / 09.04.2012 21:59:34

"Нәрсә, кортлар, ата корттан (соры корттан) башка гына, Аллаһының рәхмәте белән үрчи микән?"

Бәлки кайберәүләр мин ир кеше, ни сөйләсәм шулай ярый(ни эшләсәм шулай ярый дип әйтүчеләр тагы да әшәкерәк)димәсеннәр, кәпрәймәсеннәр өчен Гайсә гәләйһиссәләм(ул ир кеше итеп ирдән башка гына ана карынында яра(л)тылып дөньяга китерелгән Аллаһ Сүзе - Аллаһның колы һәм Илчесе) Дөньяга китерелгән иде.

№70 (801789) / 09.04.2012 01:01:00

Гәбдерәхимне мөфти итәргә.Туганнар вчү тәки

№69 (801720) / 08.04.2012 11:44:35

Дорес язасыз ,ярамый и тагы ярамый ! Мофтилэр битендэ , корэшэМ дип язасы урынга )))

№68 (801710) / 08.04.2012 07:20:31

ник ярамасын,мулла да кеше ич. син теләгән нәмәстәне ул теләмәсме? попка ярамый өйләнергә, иләнмәгән килеш монашкалар белән чуала. исламда монашкалар юк,мишәр кызы бар..

№67 (801707) / 08.04.2012 01:17:50

муллалар белэн рэхэтлэнергэ ярамый))

№66 (801695) / 07.04.2012 22:23:26

Рэхмэт , Соры корт ),
соры корт , син бу биттэ кызлар белэн ,мин икенче биттэ муллалар белэн рэхэтлэнэм )))) , Аллага шокер ,барда эйбэт .

№65 (801694) / 07.04.2012 22:09:43

мишэр кызы
Ялга кайтуың белән!!!  

№64 (801692) / 07.04.2012 22:07:09

Бигрэк баллы ахыры Соры кортыбыз - кызлар сырып алганнар узенне )))

№63 (801683) / 07.04.2012 20:35:43

))))))))))))))))))))))))) Рәхмәт, күптәннән болай рәхәтләнеп көлгән юк иде.))) Нәрсә, кортлар, ата корттан (соры корттан) башка гына, Аллаһының рәхмәте белән үрчи микән? )))))))

№62 (801682) / 07.04.2012 20:32:49

умарталыкта ана корт яши, э син шул, монда дорес язганнар нэсрэ корты икэненне.... короче ты меня понял ...

№61 (801681) / 07.04.2012 20:29:53

хэшэрэт нинди белемле булса да хэшэрэт инде ул.

№60 (801678) / 07.04.2012 20:26:23

))) Шәп, шәп!!! Соры кортның тирестә яшәми, ә умартада яшәп, бал җыючы кортларның атасы икәнен дә белмибез икән.))) Әлбәттә, белемсез "акыллыбаш" булуга караганда, белемле "хэшэрэт" булуны хубырак күрәм.)))

№59 (801675) / 07.04.2012 20:19:20

Менә Соры кортның, Соры корткасы да барлыкка килде!

№58 (801673) / 07.04.2012 20:11:44

Бигрэклэрдэ куркыныч адэм икэнсен,Аллам сакласын синен кебек хэшэрэтлэрдэн.Сезнен кебек существолар(ир кисэге тоже)битне пычратып утырмагыз,зинхар.Корт,корт инде-анын эше тирестэ казыну.

№57 (801672) / 07.04.2012 19:47:37

))) Әйеее, шушы , тәбигатьтәге мәтдәләр алмашы, әйләнеше турында хәбәрдар да булмаганнар, башкаларга нидер исбатламак булып утыра инде.))) Мөгәен, икмәкне дә, әзер хәлендә, Аллаһы үзе китереп бирә дип тә уйлыйлардыр әле.)))

№56 (801671) / 07.04.2012 19:40:31

7777

№55 (801660) / 07.04.2012 18:03:58

***
))) Ни хәл итәсең, тормыш әйләнеше шул булгач...))) Азыкны без  "б...ка эйлэндер"әбез, ул тәбигатьтә кабат азыкка әйләнә... Тормыш шулай дәвам итә...)))

№54 (801659) / 07.04.2012 17:41:42

Кол Шәриф җомга 6 04 12 нәтиҗә
http://vk.com/feed?z=video10389893_162430012%2F5ff559383b2da4bd61

№53 (801582) / 07.04.2012 09:59:18
№52 (801577) / 07.04.2012 09:32:36

ну-нууу,дерзай!

№51 (801575) / 07.04.2012 09:18:04

№50

))) \"тема религии\" гә кагылмадым бит, ә милләтемә кагыган темадан читтә кала алмыйм, бигәйбә...))) Миләтем артсын ныгысын өчен, \"секс,муҗ и җена...\" темасы кирәк инде, Коръән укып кына бала табып булмый бит.)))

№50 (801572) / 07.04.2012 09:11:29

соры, юкка синең эчең бекмә бермәсен. займесь с темой,которая тебе поблиҗе и хорошо рабираешся. это - секс,муҗ и җена....и т.д.

тема религии, не твоя!!!!

№49 (801571) / 07.04.2012 09:00:14

№48 "син анлап бетерэсенме сон, кем ул - мусульман, hэм кем ул - татар! ... Татар - ул татар гына,дини булмаса,ул мусульман тугел эле"
Соң абзыкааем, кайчаннан бирле, мин дә шуны сөйлим бит инде!!! Сезнең кебекләрнең,ТАТАР белән мөселман арасына, бик еш тигезлек куюына борчылам. ТАТАР халкы бөек халык, ул мөселман гына түгел!!! Ул-күп конфессияле, шуның белән уникал!!! Бүген дә сакланып калуга күп конфессиялеге белән бурычлы!!! Бер, милләте булмаган төркем, (татар булсакта,мишэр булсакта,башкир,узбэк,таджик булсакта-без Ходаебыз каршында,ИНШААЛЛАХ ин куркэм бэндэлэр - МУСУЛЬМАННАР!) шул халыкны болгатырга ыргыла, шунысы кызганыч...

Мин ТАТАР булуым белән горурланам, милләттәшләрем мөселманмы, христианмы, тәңеречеме, әллә гел атеистмы, миңа баре бер, аның ТАТАРлыгы минем өчен мөһим!!!

Ә "барысы да Аллаһ кулында" дип сөйләнеп йөреп тә, мал бүлешкәндә, гадый халыкны митингка чакырып үз мәшәкатләрен чишеүчеләр өчен миңа оят!!! Димәк, "барысы да Аллаһ кулында" түгел, шул "кара халык-кара сарык" кулында булып чыга, Аллаһка түгел, халыкка мөрәҗәгать иттеләр бит...

№48 (801539) / 06.04.2012 22:43:03

энекэш, э син анлап бетерэсенме сон, кем ул - мусульман, hэм кем ул - татар! Татар - ул татар гына,дини булмаса,ул мусульман тугел эле...Динне тытучы,дин буенча яшэуче кеше,генэхлы булсада- ул мусульман...аны АЛЛА гына белэ. Мин абтырап калам,татарлар узлэрен кем икэннэрен аннамаганга. Без кайдан ,юктан бар булдыкмы эллэ? Эллэ сездэ обезъяннан яралганыгыза ошанып,шулай дини тормышны яратып бетермисез??? Бергэ уйлап карыйк эле...Дини урыста - ул -мусульман!Нэк,татар исемен тугел!-Мусульман исемен алып-дин китереп, без горурланып яшибез,кем булсакта: татар булсакта,мишэр булсакта,башкир,узбэк,таджик булсакта-без Ходаебыз каршында,ИНШААЛЛАХ ин куркэм бэндэлэр - МУСУЛЬМАННАР! АЛЬХАДУЛИЛЛЯХ! Мусульманнарны,муллаларны,иманарны чэйнэп бу кеннэрдэ узегезгэ жаhаннэм юлын сайлап аласыз бит,балакайлар... (((

№47 (801535) / 06.04.2012 22:31:11

Рамил хәзрәт өчен бик шатмын!!! Илдус Фәизгә лучше \"үрдәк аттым\" дип җырлап йөрүен дәвам итәргә... мөфти урынына ул бөтенләй килешми!!!

№46 (801529) / 06.04.2012 22:02:07

Менә кайда күренде, "чын мөселманнар"ның йөзе... Ике төркем (икесе дә без мөселманнар ди) бер-берсен ничек каралтты. Башта бер төркем, хәзер икенче төркем, ничек злорадствует... ( ТАТАРГА хас сыйфат булмагангадыр, "злорадствует" төшенчәсенең татарча эквивалентын таба алмадым. Ә бу "мөселманнар"ның чынлап та милләте юк, ким дигәндә, аларга ТАТАР исеме хәрам)

№45 (801527) / 06.04.2012 21:58:17

Э Ростэм Хэзрэт Зиннуровнын ни гаебе бар? Шул чират Рамиль Хэзрэткэ дэ житэ иде! Халык белеп алды.

№44 (801525) / 06.04.2012 21:54:30

МАШААЛЛАХ!!!! МУФТИЙ УЗ БАШЫНА ФЕТНЭ КУТЭРГЭН...ЙA,РАББЭМ! БАРСЫДА ХАЕРЛЕГЭ БУЛСЫН!" АМИН! (фатыма,гафу итегез сезнен хатаны дереслэттем.

№43 (801524) / 06.04.2012 21:50:09

собеханалла,аллага шокер,яраббым,мин шул хэтле шат,Ходай ана исэнлек саулык бирсен!!!!!

№42 (801502) / 06.04.2012 19:26:25

Собеханаллах.Рамил хэзрэткэ унышлар телибез.Саулык-сэламэтлек,кунел тынычлыгы телибез акыллы мофтиебезгэ.Вэгазьлэре шул кадэр йорэккэ утеп керэ,мисаллар китереп,анлаешлы итеп житкерэ ки,динебезне анламаучылар да кызыксына башлыйлар.
Куз яшьлэре очен гайбэткэ килгэндэ -Рамил хэзрэтнен эчке халэтен анлар очен саф кунелле булырга кирэк,менэ шул вакытта гына куз яшьлэренен мэгьнэсенэ тошенерсез!!!

№41 (801497) / 06.04.2012 18:45:25

МАШААЛЛАХ!!!! МУФТИЙ УЗ БАШЫНА ФЕТНЭ КУТЭРГЭН...ЙФ,РАББЭМ! БАРСЫДА ХАЕРЛЕГЭ БУЛСЫН! АМИН!

№40 (801495) / 06.04.2012 18:34:02

Һәрбер милләтне ихтирам итәргә киирәк. Урысларда шундый әйтем бар:"Мужчины не плачут,мужчины огорчаются",дигән.Монда нәкъшушы сүзләр туры килә.Елау бн күз яше чыгу арасындагы аепрманы үз җилкәмдә танып беләм.Митн бер вакытта да елагаными юк.Ә күз яшьләре килгәне бар.Не надо путать божий дар с яищницой!

№39 (801494) / 06.04.2012 18:33:03

Габдулла Галиуллин Татарстан мөфтие Илдус Фәиз мөфтилек вазыйфасын бушатырга тиеш, дип чыгыш ясады. Халык можа ризалык белдерде.
.......ТАТАР ЗАМАНЫ ■Рөстәм Зарипов к записи Мөфти имзалаган боерык: «Рамил Юныс Кол Шәриф имамы

№37 (801492) / 06.04.2012 18:25:12

"ТАТАР ЗАМАНЫ"..."Соңыннан көтмәгәндә Татарстанның беренче мөфтие Габдулла Галиуллин чыгыш ясады. Ул Кол Шәрифнең баш имамы итеп Рамил Юнысны калдырабызмы, дип халыкка мөрәҗәгать итте. Халык «әйе» дип, кулын күтәреп дәррәү азаз салды. Габдулла Галиуллин Татарстан мөфтие Илдус Фәиз мөфтилек вазыйфасын бушатырга тиеш, дип чыгыш ясады. Халык можа ризалык белдерде.

Әлегә мәсьәлә хәл ителеп бетмәде. Татар заманы һәрбер яңа мәгълүматны онлайн режимда чыгарып барачак
....

№36 (801491) / 06.04.2012 18:22:31

ЭЛХЭМДУЛИЛЛЭХ!!!!!! Рамил хэзрэткэ унышлар телибез!!!!!

№35 (801489) / 06.04.2012 18:02:20

Йэ,Йэ))...всё в меру! АЛЬХАМДУЛИЛЛЯХ - диегез сэждэ кылып!!!шукрэн ЛИЛЛЭХИ! ярдэм безгэ - бердэн-бер АЛЛАдан, бездэн-дугалар, барчак ъыбадэтлэребез - бердэн бер АЛЛАh субхан ва Тагалэгэ булырга тиешь...

№34 (801486) / 06.04.2012 17:42:19

галигэ

№33 (801485) / 06.04.2012 17:41:22

бикэ №26, не тупи, иманлы кеше генэ елый ала, халыкнын шул кадэр поддержкасына кунеле тулып елады ул.

Элхэмдулиллэ,Рамил хэзрэткэ унышлар телик, Алланын рэхмэтендэ исэн-сау эшлэсен

галигэ

№32 (801484) / 06.04.2012 17:36:09

САБЫР ИТЕГЕЗ,БАЛАКАЙЛАР! АЛЛАh хаерле кылсын...кем дингэ каршы торучыларга бу ,бэлким, сэбэп булыр уянырга! Ченки,кем дэ кем начар фикерлэре б-н эш кылса, ул фикерлэре анарга каршы кайтулары мэмкин ..бумерангом - это не закон физики,а ЗАКОН АЛЛАhА!

№31 (801481) / 06.04.2012 17:26:39

Кол Шэриф мэчете моселманнары уз имамнарын яклап та, Илдус Фэизгэ анын турында ни уйлаулары турында турысын эйтеп тэ дорес эшлэгэннэр. Моселманнар турында алай эйту ярамый, гонах диярлэр берэулэр. Гонахтыр, лэкин халыкны гонахка этэруче шул халыкка "Сез минем очен беркем тугел" диюче мофти бит инде... Бу вакыйгадан сон репрессиялэр башланмасын иде инде... Аларнын кул-битлэре юган... Аллах сабырлык бирсен дэ ахырын хэерле кылсын! Амин!

№30 (801480) / 06.04.2012 17:22:11

Бутап бетердемме?


№29 (801479) / 06.04.2012 17:18:49

төзәтү.

ха№22 - провакатор!!!!

№28 (801477) / 06.04.2012 17:18:29

№27 (801476) / 06.04.2012 17:17:23

ха!!!№22 - мин түгел.
ха!!!№14 - провакатор!!!!!

мин политикан түгел,отстаньте!!!!!
ошиблись!

№26 (801475) / 06.04.2012 17:14:35

ил, /ну вот. щёлк думрт по носу/\

эйе шул, елап жинде!

Ахырзаман алдыннан ирлэр бетэ дигэне шулдыр инде.

№25 (801473) / 06.04.2012 17:11:11

№24 (801472) / 06.04.2012 17:08:55

№23 (801471) / 06.04.2012 17:08:12

ил №15 (801459) / 06.04.2012 / 15:41
провакаторлар начар әйбер

№22 (801470) / 06.04.2012 17:08:02

№21 (801469) / 06.04.2012 17:06:06

Фәез хәзрәт Рамил хәзрәтне урыннан алмады бит ул! Килешү нигезендә мәчет ДУМ канаты астына күчте. Бары тик Фәез хәзрәт айга бер тапкыр гына Кол Шәрифкә килеп җомга намазын алып бару турында сүз барды. Мөфтинең шуңа да хакы юк мени? 30 көнлек айның 29 көнендә Рамил хәзрәт үзе хуҗа булып калу турында сүз барган иде.
И, җәмәгать! Монда ниләр генә язып бетермәдегез. Рамил хәзрәтне куган имеш. Кормушкасын тартып алган имеш....
Акылыгызга килеп беттегезме инде!

№20 (801467) / 06.04.2012 16:53:28

Ил №14.

Ил молодис!

№19 (801465) / 06.04.2012 16:42:16

Токермэ кулгэ, узен суын эчэрсен дилэр. Исем акылым китэ мондагы кеше колкелэренэ. №8- мин бер нигэ дэ хэсрэтлэнмэдем дэ, шатланмыйм да. Бар да Аллах Тэгалэбез кулында. Рамилга бит ана шнда ук имам булып эшлисен диделэр, хэм шулай калды да. Э сез анламый хаман колеп утырасыз. Олкэн имам булып Илдус Фэиз кала, э Рамил анын булышчысы, икенче имам. Туктагыз инде узегездэн узегез колеп утырудан.

№18 (801464) / 06.04.2012 16:16:52

эйтэлэр:"...кешегэ баз казыма,узен шул базга тешерсен"-диеп...

№17 (801463) / 06.04.2012 16:13:16

гали, 

№16 (801461) / 06.04.2012 15:46:46

хэзер фэизне куырга калды

№15 (801459) / 06.04.2012 15:41:27

опа!

http://business-gazeta.ru/video/452/

менә бит.
мөфтиятнең надан гамәлләре фетнә чыгаруга сәбәп булып тора.

залда да провокатор кебек кешеләр бар. что уж тут...
явызлык б-н аллаһ акбар дип кычкыручылар да бар бит. плохо.

но, может, первая ласточка?

№14 (801458) / 06.04.2012 15:39:58

м.да, сез төрмә жаргоны б-н яхшырак таныштыр инде анысы.
пащиму, патамушты, мин русча яздым.
аңламыйсыз икән - гаеп миндә түгел.
интеллектуаль яктан үсеш тырышлык таләәп итә. тырышыгыз.

№13 (801457) / 06.04.2012 15:30:04

нэрсэ дигэн хэбэр инде бу?! Ул болай да имам булып кала иде бит инде, приказ буенча да. Сез лучше языгыз элеккеге урынында каламы? Анын куйган шартларын утэячэклэрме? Эллэ инде "добровольно-принудительно" гына риза булганмы барысына да?

№12 (801454) / 06.04.2012 15:11:41

Син,ил,кайчан кешечә,татарча аңлаешлы итеп язарга өйрәнәсең инде?
Төрмә блатнойлары жаргонын бүтән җирдә язсаң яхшырак булыр.

№11 (801451) / 06.04.2012 14:43:52

Артык соенеп атмагыз эле,буген калыр-иртэгэ китэр,барсы да алар кулында,"вахабист" диярлэр дэ алып атарлар, ул эйбер башланган иде бит инде,остэгелэрнен кайчан узлэре телэгэнгэ ирешмичэ туктап калганы бар,халык бераз тынычлангач икенче хожум булыр...

№10 (801450) / 06.04.2012 14:43:06

укучыгы, "тугел" димэ инде, "тегел" диген

№9 (801449) / 06.04.2012 14:42:37

ну вот. щёлк думрт по носу.

будут косячить, ещё будут щелчки.

әле хәшәрәт тирәсенәге вәзгыять ачылып бетмәгән. думрт ялганлады, имеш самый первый протест белдердек дип.
ага. уже все на ушах стояли. а пресс-сек "коммент иртәгә" дип йөрде.

№8 (801447) / 06.04.2012 14:26:42

Нэстэ ,эллэ син бердэ шат тугел ?

№7 (801446) / 06.04.2012 14:24:44

Эйе , чын татар , бар ул Аллахы тэгалэбез !!! Башында еласак ,кургэнебезчэ ахырында елмаерга язган - язнын безгэ сирпелеп торган кояшы кебек - ахырлары хэерле булсын ! Иншаллах !!!

№6 (801445) / 06.04.2012 14:24:03

Хэм купме гау-га, чыр-чу тавыш. Сабыр була белмибез шул. Бер Аллах Тэгалэбездэн генэ сорыйсы. Донья купты чистый. Эллэ нэрсэ булган диярсен.

№5 (801443) / 06.04.2012 14:14:14

№4 (801442) / 06.04.2012 14:06:42

Элеккеге урынында калуымы ?

№3 (801440) / 06.04.2012 14:04:40

Ходай Тәгалә бар ул!

№2 (801438) / 06.04.2012 14:00:42

Монда безнең дә өлеш бар дип уйлыйм.Кечкенә булса да,гомуми җиңү белән,мру.чылар!

№1 (801436) / 06.04.2012 13:57:51

Ну ярый)))) Барысны гына лаеклы җиренә куясы калды...

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar