• 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 29.10 Микулай, 12+, Кариев театры, 18:30
  • 30.10 Премьера!"Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00 һәм 13:00
  • 30.10 "Яратып туялмадым", 16+, Кариев театры, 18:00
  • 31.10 Премьера "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00
  • 31.10 "Шәй-бу, Шай-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 02.11 "Хикмәт әкиятләре", 6+, Кариев театыр, 18:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 04.11 "Корт", 12+,Кариев театры, 18:00
  • 05.11 Премьера! "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 13:00
  • 05.11 "Мәхәббәт күгәрченнәре", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 06.11 "Кәҗүл читек", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 06.11 "Шәй-бу, Шәй-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 07.11 "Сәлам, Актәпи",3+, Кариев театры, 13:00
  • 07.11 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 10.11 Валерий Меладзе. Татнефть Арена. 19:00
  • 10.11 "Озын-озак балачак", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 20.11-24.11 Гүзәл Уразова һәм Илдар Хәкимов. КСК "Уникс"
  • 26.11 Данир Сабиров. Ике юбилей. Моноспектакль. КСК "Уникс". 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 28 Октябрь
  • Шәүкәт Биктимеров (1928-2012) - актер
  • Әлфинә Әзһәмова - җырчы
  • Марс Макаров (1939-2016) - композитор
  • Илфат Шәехов - баянчы
  • Таһир Гыйлаҗев - әдәбият галиме, тәнкыйтьче
  • Рафаэль Сибат (1946-2003) - язучы
  • Вәсимә Хәйруллина - шагыйрә
  • Гөлсем Болгарская (1891-1968) - актриса
  • Сдается однокомнатная квартира в Казани на улице Октябрьский городок(советский район) т.89872199861
  • Сдаю 1 комнатную квартиру в районе остановке Советская площадь город Казань на длительный срок.15 т.р.+ квартплата РИЭЛТОРАМ ПРОСЬБА НЕ БЕСПОКОИТЬ!! тел.89872199861
  • Казанда Грузчик, Газель хезмэте курсэтэбез! 89196271171
  • Мамадыш районында иртә буаз тана сатыла, бәясе килешү буенча, тел.89172470972
  • Бер булмэле квартир,гостинка,студия снимать итэм,укып эшли торган татар кызы,ДРКБга якын булса бик яхшы булыр иде или якын-бирэ районрдан советский,и тд.2булмэле квартирга бер кыз янына подселениега да керергэ риза.тел:8962-575-68-53.
  • Корбанга, гакыйкә, нәзергә сарыклар бар. Казанга, Биектауга, Питрәчкә китереп бирәбез. Барлык бәясе 8000 мең. 89179113219
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ЗАРПЛАТА 15-17 МЕН ТЕЛ 89957664503
  • Открыта вакансия на должность бухгалтера , экономиста в бюджетное учреждение в с.Актаныш тел 88555232062, 88555232034
  • Ноябрь бэйрэмендэ суелачак яшь ярымлык угез итенен ике ал боты сатыла.кг 330 сумнан тел 89027113070
  • Телэче районы Шэтке авылында йорт сатыла.Газ, су кергэн. 89534073195
 
 

 
Архив
 
27.03.2012 Җәмгыять

Андый ирең булганчы...

Тора салып ирләр чәйнисез, димәгез тагын. Кайвакыт, ничарадан бичара, бер балык башын чәйнәргә туры килә. Хатын-кыз белән урам тутырып әрепләшеп торган ирләрне күргәч, минем бер генә сүз әйтәсе килә: ир түгел сез, ә «истеричка».

Туганым машина руле артында инде күптәннән йөри. Ике бала үстерүче ана буларак, көне бала көе көйләп үтә. Берсен мәктәпкә, икенчесен бакчага илтә. Җитмәсә, түгәрәкләргә өлгерергә кирәк, кичкә – бассейн, йоклар алдыннан – дәрес карау... Бер сүз белән әйткәндә, шәһәрдә дәү әниләрсез генә ике бала үстерүче кеше генә аңларлык аның хәле. Һәрвакытта кирәкле җиренә машина белән чыгып чаба. Бер көнне кич хәл-әхвәл белешергә дип шалтыраткач, кәефсез чагына туры килдем. «Яңа елап, шешенеп туктадым әле, – диде ул. – Юлда төп юнәлеш буенча мин барам, ишегалдыннан машинасында ир-ат чыгып килә. Ул бит инде мине уздырырга тиеш. Сигнал биреп, атылып чыкты бу машинасыннан. Син, дура, дип башлаган иде сүзен, калганын хәтта сортлап та тора алмыйм. Бөтенесе әшәке сүз. Имеш, мин аны уздырырга тиеш, бетте-китте. Өйгә кайткач әй рәхәтләнеп еладым шуның шакшы сүзләреннән».

 

Юлда ирләрнең тотнаксызлыгына беренче тапкыр гына юлыкмаганга тулгандыр инде күңеле, дидем мин. Юкса чын ир заты хатын-кызга шакшы сүзләр белән кычкырамыни инде?! Хәтта хатын-кыз чынлап торып гаепле булса да, йә юморга бора ул сүзне, йә «ташлама» бирә. Бер кибет янында мин дә тап булган идем андый «калай әтәч»кә. Янәсе, бу йортта ул яши, монда һәрвакытта машинасын куя икән. «Борчылмагыз, мин хәзер китәм», – диюемә тыныч кына, ярар, диген дә, кереп утыр бит инде машинаңа! Сатып алынган шәхси кишәрлеге түгел бит, кибет янындагы юл кырые. Ә юк, ир затында күкерт кабындымыни – әйтмәгән бер сүзе дә калмады. Югыйсә, мин тавыш күтәреп бер сүз дә әйтмәдем, цензурасыз сүз ычкындырмадым ләбаса. Кулларын болгый-болгый, хатын-кызларның иң мәгънәсез зат икәнен тамак киереп кычкырган адәми затка ни диясең...

 

Мин кузгалып китә башлагач исә, ник дәшмисең, чукрак мәллә син, дип, машина тәрәзәсенә иелгәч кенә телгә килдем. «Истеричка» дими ни диясең – хатын-кызга урам тутырып чәпчеп торган ир нинди ир инде ул?! Андый ирең булганчы, өрә торган этең булу мең өлеш артыктыр...


Гөлнара ҖӘЛИЛОВА
Шәһри Казан
№ |
Шәһри Казан печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№103 (800586) / 31.03.2012 08:26:53

Шундый ирлэрне курэм дэ, элдэ ярый ирем юк эле, диеп каям. Исерек, узен эллэ кемгэ куеп сойлэшуче ирлэрне женем сойми минем! Улгэнче интектереп яшэде мине шундый ир кисэге, аннары уз башына олакты! Хэзер Ходаема рэхмэт укыйм мин. Ирем юк- чирем юк, диеп юкка гына эйтмэгэннэр инде элеккегелэр!

№102 (800336) / 29.03.2012 10:37:34

монда уступка турында тугел,тупаслык турында суз бара,Кигэвен! Эйбэтлэп укы! Дореслек барыбер хатын-кыз ягында,чонки ул топ юлдан(главная дорогадан) килгэн! Ирлэрнен бер-берсенэ карата тупас булуы бер начар булса, ир кешенен хатын-кызга карата тупаслыгы икелэлэтэ начар!!!!

№101 (800319) / 29.03.2012 00:37:53

бу сурәттәге мужик Бабайны саклаучы җанварга охшаган бераз....

№100 (800316) / 29.03.2012 00:24:50

Гафу!
Астагы комментарийларны укырга вакытым булмады.
Руль артындагы ханымның зарлануы - абсурд. Машина руле артындагыларны карап өлгереп булмый. Караңгы пыялалы машиналар да була. Ни өчен, хатын-кызга юлда *уступка* булырга тиеш?(булгалый, кайвакыт, килешәм) - Юл йөрү кагыйдәләре бөтен кеше өчен бертигез язылган.

Будте, добры, дамы - соблюдайте(изучайте) Правиа Дорожного Движения!

№99 (800294) / 28.03.2012 23:05:09

№98 (800291) Әлфия ападан үрнәк алыгыз. Бер концертта Гомерем буе ир белән яшәмәдем, гомерем буе ирсез тормадым дигән иде)

№98 (800291) / 28.03.2012 22:55:44

иР белэн дэ рэхэт тугел ирсездэ яшэп булмый

№97 (800255) / 28.03.2012 17:15:50

Иркә! Сине дә узган һәм киләчәк бәйрәмнәр белән (тагын кайчан язасымны белмим, шуңа эшне берьюлы бетерәм))))
Минем кебекләрне уздыра алмыйм дип куркытма әле син))) Мин вупшым талаша белмим)))) Башта мыек астыннан елмаеп иронический вид чыгарып утырам теге кеше кабарып җиткәнче.. Ахырдан вупшым ул көтмәгән бер сүз әйтәм дә, ул тотлыга башлагач тел күрсәтеп китәм))) Килешми кәнишне, но сильно действует))))

№96 (800238) / 28.03.2012 14:56:02

на пустом месте огород городить, без причинный эш булмый дигәнне аңлата

№95 (800237) / 28.03.2012 14:46:10

К. Динар, "Тора салып" котмэгэндэ, кинэттэн дигэн мэгънэдер инде ул...

№94 (800232) / 28.03.2012 14:16:40

"Тора салып" нәрсә дигән сүз? андый сүз юк бит!? "түргә салып" булырга тиеш идеме әллә ул?

№93 (800197) / 28.03.2012 11:31:42

Чия чиялэгэндэ, 

Һәм ирләр шуны бөтен кеше өчен норма дип уйлый.

№92 (800192) / 28.03.2012 11:23:13

бер кызык вакыйга сойлим эле. Чиялэр олгергэн чак.Безнен бакчадагы бер куакта гына булды бу жимеш... Ул да куршелэр белэн ике арадагы коймага терэлеп ускэн, ботакларынын яртысы алар ишегалдына карый, балалары тос керэ башлауга йокып бетерделэр... Бер конне кичке якта боларга килгэн кунак хатыннары чия жыя. карыйм, берсе сузылып-сузылып безнен бакча ягына керэ... Кызлар, минэйтэм, чамалабрак чамалагыз инде, бердэн-бер куак, безнен дэ чия компоты эчке кели бит... Ярар, эттем дэ киттем... Бераздан карасам, бу хатын ботен чияне уз якларына тартып чыгарган да, рэхэтлэнеп сонгы жимешлэрне жыеп маташа... Ирлэрегез аты-юлы белэн суккэнне генэ тынларга иялэшкэн сез, мин дэ булдырам аны дип, тегелэрне мат белэн басып, мат белэн издем... Берсенен ире оч литрлы банка тотып кергэн, курше, син безнен хатыннарга алай каты бэрелмэ инде, мэ чиялэренне дип... Мин дэ алмадым, ачу килде... ике капка арасында сорсеп бетте шул чия... Так что, хатыннарнын да шуны гына телэп йоручелэре юк тугел...

№91 (800173) / 28.03.2012 09:33:35

сделает түгел, делает

№90 (800172) / 28.03.2012 09:31:21

Мин бу команданың сөяленә яхшы бастым, әлегә нинди сөял икәнен үзләре генә беләләр, шунлыктан туктатылмый торган атака бара. Әмма сезнең методлар, гадәттегечә,между собойчикка ярый, монда исә публично үзегезне тагын да фаш итү өстендә актив эшлисез. Юморыгыз да шул тишегегезгә яраклы гына.Һаман да шул очрашыйк имеш, сезнең белән очрашам да, җебеп төшәм, имеш. Мин бер әйткәнем бар инде, меня возбуждает мужской ум.

№89

акыл чикләре башка вариант булуын күз алдына китерә алиыймы??? Мин бит акча килми дип яздым, димәк эш картада түгел.Банкомат акча бирми димәдем, шул очракта карта да ялгыш булыр иде.База данных та минем фамилиядә артык хәреф басканнар да, счет бүтән кешенеке булып чыга, акча шуңа килми.Бер тәрәзәдә шуны тикшерделәр, икенче тәрәзәгә төзәтергә җибәрделәр.

Ил, кара әле, әллә дуслашабызмы соң?? Түлке кайбер сүзләрне лексиконнан алып ташларга кирәк сезгә.Сез бик мәгълүмәтле кеше, җитмәгән информацмияне сездән алып була.

Зиләйлүк))) беренчедән, быел беренче очрашу түгелме, шәрыкъчә яңа ел - Нәүрүз белән үзеңне)))))
мин синең кебекләрне уздыра алмаганга хатыннар белән талашмыйм))))Хәтерләсәң, сразу җиңелдем, бирелдем бит. Монда киресе, ирләр характерлы хатын һәм хатынша тартыша)))) Ирләр белән дә талашмыйм))) реалда очрашкан юк дисәң дә була,чөнки алар чын ирләр, эмоциягә бирелмиләр.Ә менә мыруда булгалый алар)))

Мин йомгакладым. Сезгә бүленгән вакыт бетте. Нәрсә әйтсәгез дә, үзегез турында сөйлисез, шуны онытмагыз.Виртуаль кеше үтереп булмый. Мораль яктан мин бик нык кеше. То что не убивает нас, то сделает сильным.21 яшьтән үзенә генә таянган кыз-хатын через все прошла, огонь, воду, медные трубы.Меня моңно убить только физически, морально нет.

№89 (800151) / 27.03.2012 22:54:47

Иркэ, син бигрэк мэгнэсез хатын икэнсен. Ул банк карточкасын алганда син аны тикшереп алырга тиеш иден, хэр хэрефенэ кадэр. Узеннен гаебен очен ирлэрне гаеплэп утырасын. Синен шикелле истеречный, дорес булмасаларда дорес дип бугаз киеруче хатыннар аркасында хатыннарнын кадере тоште.

№88 (800133) / 27.03.2012 21:50:56

Берэу. "эллэ дэ булса улларыбызны ялгыз утереп,ир егет тән тәрбия ала алмавыннанмы?Сораулар куп."

Утереп бетермә инде егетләрне,алар болай да аз бит.

№87 (800131) / 27.03.2012 21:42:33

• Если вы не доверяете людям, вас будут обкрадывать. Если вы их презираете, вас будут ненавидеть. Люди услужливо стараются соответствовать вашему представлению о них.
(Фред Аллен)
• ЗНАМЕНИТОСТЬ - человек, который всю жизнь кладет на то, чтобы добиться известности, а потом ходит в темных очках, чтобы его не узнали.
(Фред Аллен)
• Телевидение - это когда люди, которым нечего делать, смотрят на людей, которые ничего не умеют делать.
(Фред Аллен)

БЕРӘҮ !
Хатын-кызлар үзләре гәепле,түбәнгә төштеләр.

№86 (800130) / 27.03.2012 21:34:30

Татар халкынын бик матур бержырында шундый сузлэр бар"Чит иллэрдэ йореп гыйбрэт ал". Уземэ шундый гыйбрэтле хэллэр кургэннэн бирле бер сорау мине борчый-ни булды сон безнен егетлэребезгэ?Чонки моннан куп еллар элек европа иллэрендэ сэяхэттэ булырга туры килде. Анда шэhэр транспортона хатын-кыз утырып бетмичэ бер ир егеттэ якын килми/ Хатын-кызга карата анда ниндидер бер илаhи кочкэ карау хокем сорэ кебек. Кафеларда,рестораннарда олы гына яшьтэге парлар берсен-берсе бик хормэтлэп парлы биюлэр биилэр.Барысы да сокландыргыч. Э нигэ бездэ болай ,мэкалэдэ язганча, хатын кызларыбызнын дэрэжэсе ир егетлэребез алдында тоште? Бу сугыш эфэтеме-хатын кызларыбызнын ир дэ хатын да булып хезмэт итуеме,эллэ дэ булса улларыбызны ялгыз утереп,ир егет тэн тэрбия ала алмавыннанмы? Сораулар куп.

№85 (800129) / 27.03.2012 21:33:30

Бу миңадыр инде.

Әй, юк, талашасым килми икән.. Тем более ир кеше белән. Ир кеше белән талаша башлаганда беренче җөмләсе генә кызык, икенчесеннән уже кызгана башлыйсың, аннары чиркана башлыйсың, аннары...,..., ...

Ә хатын-кыз белән талашу күңелле, монда инде кем-кемне принцибы бара)))))))))

№84 (800126) / 27.03.2012 21:06:02

Аллаһөммә Иллә .Бер абыстай намазын калдырып компада утра.Лә Иләһи Илләлләһу.Гонахысы узенә булыр кеше сүзен укып утыргач.Без бит тегене-моны язмыйбыз,көзге генә дибез.Үзедә карагандыр әле көзгегә,мин генә түгел.

№83 (800124) / 27.03.2012 20:53:55

Юк,мин башка кеше нигы белэн язмыйм,мин егылмадым урындыктан.Мин яратам дип эйтмэдем бит, сэйлэшергэ рэхэт дидем.Мишэр дип кая язылган?

№82 (800123) / 27.03.2012 20:52:45

Лә илаһы илллаллаһҺ Бу тикле итеп мин дә талаша алмыйм бит.
Мәңге уртак фикергә килә торган тема түгел бит бу... тапкансыз.

№81 (800122) / 27.03.2012 20:46:21

Мин шулай гел кеше көдереп сөйлим инде,шуңа күрә синең кебек мишәрләр мине яраталар.Берсе урындыктан егылып төштем,уф,үтерәсең дип язды.Әллә син идеңме ул ?.Иркә,бердә юмор аңламый,гел талаша,син дә шулай уйлыйсыәмы-мишәркәй ?

№80 (800120) / 27.03.2012 20:32:34

Рэхмэт,кэлдердегез.Шундый туры сузле,без комплексов кешелэр белэн рэхэт сэйлэшергэ)))

№79 (800117) / 27.03.2012 20:19:58

Башта шундый көзге барын белмәдем,белгәч күңелем төшеп китте,нервамда чыкты.

№78 (800113) / 27.03.2012 20:11:42

Самооценкагыз бик югары урмэлэгэн алайса-зурайтучы кэзгегэ карагач.)))))

№77 (800108) / 27.03.2012 20:01:01

Иркә заставила карарга,миндә гәеп юк.Үземдә күптән караганым юк иде, җитмәсә көзгебез зурайта торган,тәре.

№76 (800104) / 27.03.2012 19:54:03

Тагын талашаларматур сузлэр эйтешеп,ыштан тэплэрен карамыйча гына сэйлэшик эле

№75 (800102) / 27.03.2012 19:47:26

Иркә,мин шулай дип уйлаган идем.Аллага шөкер.Ул бит минем любовь(чут булмады).

№74 (800099) / 27.03.2012 19:38:30

Иркә башка юнәлеш алды,аң дәрәҗәсен үзгәртәбез бугай,анысы яхшы булыр иде.

№73 (800098) / 27.03.2012 19:37:41

Розамундны таптым))) минем рәсемне куйганнар дип торам))))двойник бар икән)))

№72 (800094) / 27.03.2012 19:28:16

№7 не укысагыз, күрерсез, анда мин нәкъ шулай икәнен яздым. Тема ирләр булгач, ирләр турында яздым. Хатын-кыз белән эләгешмәвең яхшырак))))Уздырам дип уйлама)))Шунлыктан дәшми узасың да китәсең, әй мескен, өендә начардыр инде моның, ире бик әшәкеме икән дип.
Хатын-кыз арасында хамство күбрәк, һичшиксез.Аларның язмыш авыр, эштә эшлиләр, өйгә кайткач, урынга яткач)))

№71 (800091) / 27.03.2012 19:21:22

Иркә ханым.
Әллә хатын кызлар арасында мәгънэсезлэр аз дип уйлыйсызмы..??..Әйтеп үткәнемчә, хатынымның ял көннәрендә эшләве сәбәпле, минем өстә кибеттән атналык азык - төлек алу, хуҗалык кирәк яракларын кайгырту.. Кибетләрдә йөргәндә үземнең адреска нинди генә әшәке, шакшы сүзләр ишетергә туры килми.Минем әле берәү беләндә бәхаскә кергән юк.. тавышсыз - тынсыз азык - төлек алам.. Бигрәктә үзебезнең татар - хатын кызлары,социализм чорында яшэп, коммунистик рухта тэрбия алган буын вщкиллщре.Үземнең артымдан татарча да, эндәшмәгәч урысчада өреп калалар..Янәсе ,, бу да муҗик санала, күкәй асып,хатынша булып кибеттә йөри, дип

№70 (800090) / 27.03.2012 19:20:23

))))))

№69 (800088) / 27.03.2012 19:04:58

ИР, 
менә монысы ирләрчә
Бәхәс шулай тәмамланырга тиеш.

Роузмуны белмим, хәзер яндекстан сорыйм.

№68 (800081) / 27.03.2012 18:16:18

Диләрә,Гүзәл -сез бик акыллы Татар хатыннары,кешенең кем икәнлеге бер сүзеннән танып була.
Иркә, син Роузмундан көнләшеп чыгырыңнан чыкма әле,ул хатын җир шарында бергенә,берәүдә узен аның белән чагыштыра алмый.Сиңа мин кислота сипмәдем,сине аңлап та бетермәгәнмен,хәзер аәладым һәм сүзләремне кире алам.Мондый характерың белән сиңа яшәүе бик авырдыр дип уйлыйм.Бердән-бер балаңы дөрес тәрбиәлә,үзең кебек булмасын.УҢЫШЛАР сиңа !

№67 (800080) / 27.03.2012 17:56:55

Талашмагыз...Ирлэрнен ниндие юк,хатын-кызнын ниндие юк ,жэмэгать.Бэтенесен бер калыпка салып ирлэр бэтенесе хатынша дип яки барлык хатыннар да ирдэукэ дип эйтергэ ярамыйдыр.Без тормышта конкрет ситуациядэ узебезне тэрлечэ тотабыз,кемдер кыза,талаша,пычрак суз эйтэ,кемдер юл куя.Бу параметрлар кешенен гаилэдэ формалашкан тэрбиясеннэн,шэхесеннэн торадыр.Мэсэлэн мин гел юлда йэрим,куп очракта тиеш булмасалар да уздырып жибэрэлэр,чиратта дэ да елмаеп гафу утенеп рэхсэт сорасан кычкырмыйлар,бэлки мин шундый кешелэргэ юлыкканмындыр.э инде хатын-кызнын бугенге тормыштагы роле -бу башка тема,мэкалэгэ кагылмый.Ямьсез итеп бэхэслэшмэгез...

№66 (800079) / 27.03.2012 17:49:57

Ярар, сау булыгыз))) кайтыр вакыт җитте.Ир, чыгырдан чыгырга ярамый бит, ә без чыктык))Туктап калсам, сугып туктаттым дип уйлый идегез)))
болай админ икебезгә дә сукты))))

Не легко достается место под солнцем)))

№65 (800078) / 27.03.2012 17:44:10

Гүзәл,син иң акыллы хатын булып чыктың бк ру-да,тигез гөмер итегез,син матур тормышка лаеклы зат.
Ә,менә Иркә мелководная рыбка,юмор аңлымый,тяҗеловесный характерлы икән.Пока Иркә !

№64 (800075) / 27.03.2012 17:36:42

№52 га: и, болай кияугэ чакырганнары юк иде эле мине, истэ калырсыз историяда)))
Мин уземне дэ, узем белэн беррэттэн бутэн хатын-кызларны да ихтирам итэм шул, шуна курэ кеше хатыны куып уземэ гаилэ коралмыйм. Менэ дигэндер эле хатыныгыз, чокердэшеп бергэ торыгыз, яме)

№63 (800072) / 27.03.2012 17:26:26

Иркә,язмаларны админ сорткән

№62 (800068) / 27.03.2012 17:16:07

Ир, №68,

мин бит реалда андый түгел,)))) күп сөйләшмим.Мин риза булмасам, аралашмыйм гына.Минем приятельский мөнәсәбәтләр генә. Взаимовыгодный. әмма выгоданы мин үзем беренче эшлим. Кайтканы кайта, кайтмаганы юк шунда.
Сүз көрәштерү монда гына. Улым белән кайчак була, әмма мин олы кеше булгач, бала-чагага юл бирәм дә, туктыйм.Ул үзенең аз тәҗрибәсеннән ялгыш нәтиҗәләр ясый.Мин аңлаткан булам кайчак. әмма кешегә керсә бер әйтү дә керә, кермәсә, керми.

Ә мондагы сөйләшү максаты икенче. Карап торучылар өчен. Фикер формировать итү, үзгәртү, булмаса белгертү. Шунлыктан бәхәс куе һәм кискен,жанр тәлап иткәнчә.
Тормышта уртак фикер булмаса, кемдер чигенергә тиеш.Шул юл белән генә бергә яшәп була. Әмма гел бер кеше генә чигенсә, эмоциональ ресурс чишмәсе саега да, кибә. Һәм шулай таркала һәм юкка чыга парлар.

№61 (800059) / 27.03.2012 16:53:57

Ха-ха,
не можете отмыться со своего позора!!!)))

Мин суккалап тәрбияләүчегә каршы дәлилем юк дидем бит инде!!!! Сугышып яши алмыйм. Хәтта талашып та. Бер гомерне талашып яшәргә мин җүләрме???

Минем өйдә тыныч, Аллага шөкер. Үз рәхәтем өчен яшим. Хатын-кыз бурычын үтәдем, менә дигән улым бар. Но суккалап тәрбияли торган ир белән яшәргә мин мазохистка түгел.
Минем эшләгән эшемнең кадерен, бәясен белмиләр икән, квартиранткага саныйлар икән, нәрсәгә кирәк андый кеше миңа?????

№60 (800058) / 27.03.2012 16:53:37

Хатын,әйткәнне аңламый икән...

№59 (800057) / 27.03.2012 16:51:22

Безнең многоуваҗаемый җелезный Ф.Э. әткән иде заманында:
Если словами не доходит,то по другому дойдет...

хатын әйткәнне аңламый икән,иргә ни эшләргә кала? ЧЫБЫРКЫ!!!!

№58 (800056) / 27.03.2012 16:51:06

Услуга,за услугу !.Мы Вас любовью обеспечиваем,что-ли это мало,когда аппарат рядом,а вы что ,чем обрадуюте Нас,Җанкисәккәйләрем-Кутузов ӘЙТМЕШЛИ ?

№57 (800055) / 27.03.2012 16:49:47

"ярты обороттан уже кызасын" - ир житмэгэннэн була ул, неудовлетворенность дилэр урслар.

№56 (800053) / 27.03.2012 16:48:15

Илхам, 

яраткан кеше безнең һәрберебезнең бар))) әмма ир ул икенче әйбер))))

№55 (800052) / 27.03.2012 16:47:25

"ну да, сезнең дәлил суккалап тәрбияләү, мин моңа нәрсә каршы әйтә алам? Сез - җинаятьче!

Чему соответствовать? Вашим представлениям о жене? кухарка, прачка, поломойка, квартирантка, няня. И при этом она долңна быть глухонемой!!!! И не требовать зарплату! С какого фига, если услуги оказываются по категории пятизвездочного отеля, сколько стоят услуги в таком отеле???? Это еще без расценок любовницы? Тут уж не знаю, чему соответствовать ?" - буталчык китте.

Берсе Ир дип яза башлады бит. Мин суккалап тэрбиялэу ягында тугел. А так Иркэ опять демогогия и ничего конкретного. Чыннан да дэлиллэрегез юк, башыгызда боламык, шуна курэ гел элэгеп тора сезгэ.Яшегез дэ бар бугай но толк...

№54 (800051) / 27.03.2012 16:46:53

Син үзең материаль әйберләр турында сүз башладың да, хәзер нинди хөрмәт турында сүз китте ә???Кыйбатка төшә башлаганыгызны санап күрсәткәчме? Ә мин ирне ни өчен хөрмәт итәргә тиеш? За то что он мужского пола???

№53 (800050) / 27.03.2012 16:46:05

Иркә, мин ялгыз яшэмим, яраткан кешем бар, ул турыда яздым. Ирем турында да почмак саен чэчеп йормим. Э сина ору одно удовольствие, яхшы машина кебек ярты обороттан уже кызасын.

№52 (800048) / 27.03.2012 16:43:13

Менә мин Гүзәлне аңладым ,Әйдә чык миңа киәүгә,синең белән яхшы яшәп булыр сымак.Катынны кая куим икән,әллә ул берәр йомышка ярап торырмы,ә?.Никадәр язышып бер Гүзәл яраклы катын булып чыкты.Рәхмәт сиңа !

№51 (800047) / 27.03.2012 16:43:03

"Лэкин узегезне якларлык дэлиллэр китерэ алмадыгыз, чонки алдан ук дорес фикерле тугелсез."

ну да, сезнең дәлил суккалап тәрбияләү, мин моңа нәрсә каршы әйтә алам? Сез - җинаятьче!

Чему соответствовать? Вашим представлениям о жене? кухарка, прачка, поломойка, квартирантка, няня. И при этом она долңна быть глухонемой!!!! И не требовать зарплату! С какого фига, если услуги оказываются по категории пятизвездочного отеля, сколько стоят услуги в таком отеле???? Это еще без расценок любовницы? Тут уж не знаю, чему соответствовать ?

№50 (800046) / 27.03.2012 16:40:54

ә, юк, итмибез. Без аларны ненавидим. Мин чын хормэт иту турында сойлим.

№49 (800045) / 27.03.2012 16:37:08

нәчәлникларны "хөрмәт" итәбез бит Ир, соответсвоват итмәсәдә.

№48 (800043) / 27.03.2012 16:34:43

"соответствуй" диясе идем

№47 (800042) / 27.03.2012 16:34:22

Биредә Япон сугышы кебек,кем-кемне җиңә,Ир һәм Хатын өстенлек өчен сугышылар в итоге Хатын проигрывает. Мисал:

Яшерәк чакта өй эшләрендә бик булыштым,үлчәмәдем,хатынкыз эше ,ирләр эше димәдем.Ирләр эшенә тыгылдымадым.Ул кер юды,ә мин үтүкләдем.Шлай үтүкләп,таслап куйган кер атналар буе такта өсендә аунап, тузан җыеп ята иде.
Шуңа ачуып килеп башка үтүкләми башладым.Хүзер үзе кер юа,үзе үтүкли.Мине хәзер Хатынша дип әйтә алмассыз инде,мин чын хуҗа,Ә ул кем ?

№46 (800041) / 27.03.2012 16:33:11

Иркә, менэ кычкырышмадык талашмадык. Лэкин узегезне якларлык дэлиллэр китерэ алмадыгыз, чонки алдан ук дорес фикерле тугелсез. Кешене хатын-кыз, ир булуы очен генэ хормэт итеп булмый - соответсвуй! Кешенен яше куп булган очен генэ хормэт итеп булмый - соответсвуй! Кешене дипломлы булганы очен генэ хормэт итеп булмый - соответсвуй!!! итак далее...

№45 (800040) / 27.03.2012 16:33:07

иркә син ыңгырашмыйсың,моны ничек аңларга?????
Илхам ыңгыраша икән,она җивая - дәртле хатын,ә син үзеңә крест куйдыңмени?

№44 (800039) / 27.03.2012 16:32:42

гузэл №41 не иркәне күз алдында тотып яздыңмы?

№43 (800037) / 27.03.2012 16:26:26

"Иргэ: "служить" дигэн сузегез зацепило, хатын-кыз сезгэ хезмэтче мени?" андый суз язмадым кебек.

Ир белэн ИР торле кешелэр.

Иркэ: "Мин мактый-мактый кеше иттем, минем белән аралаша башлагач кеше булды))) полный дңентельменский набор)))" - мания величия яз башында обостряется.

№42 (800036) / 27.03.2012 16:22:49

ха!!!, 

аднакы Илхам ялгыз яши, номинально))) әмма еш ыңгыраша.я миңа өрә)))

Ир

ха-ха, хәзер өеңдәге кебек сүз әйтергә ярамый, я синеңчә, син ишетергә теләгәнчәме??? юк инде җаный, ничек кирәк саныйбыз, шундый җавап алырсың!!!

Никах балалар тәрбияләү өчен оешкан институт. Аның башка мәгънәсе юк.Ир белән хатын мәсәләсе индивидуаль төстә чишелә. Менә сиңа хезмәтче кирәк икән, сайлагансың. Тапкансың дип әйтә алмыйм. Суккалап тәрбиялим дисең.Синең белән торуын дәвам итә икән, мескенем, барыр, кайтыр җире юк!!! Кеәегә сугу закон белән тыелган!!! Син җинаятьче дә әле!!!

№41 (800035) / 27.03.2012 16:21:21

Иргэ: иргэ бергэ тормыш корыр, балалар устерер, бер-беренне ихтирам итеп, анлашып яшэр очен чыгалар. "Хэркемнен уз целе - "бэби ясап", акча очен чыкканнар да хэзер байтак).Хезмэтче булыр очен дэ тугел, бу элекке заман понятиесы -киленне эшлэр очен алу хэзерге заманга тос тугел. Чонки хатын-кыз ирлэр белэн беррэттэн эшли, ойдэ генэ утырса - бер хэл. Хатыныннан авыр эйбер ташыту дан тугел, ничек дисэн дэ.

№40 (800034) / 27.03.2012 16:16:34

ха!!!га: безнен кебеклэр элэксэ, шэп булыр иде эле ул. Без просто честно эйтэбез, а башкалар сезгэ аны эйтми, юри мактаган булып, барысы да сезненчэ дип сезне ышандырып, узенекен эшлэтэ, шул гына)

№39 (800033) / 27.03.2012 16:14:16

Не место для оправдания.Җавап язасыз икән,язманы бөртекләп укырга кирәк һәм хәр сүзгә җавап та кирәк.Сезгә барлык язмаларны укып бер нәтиҗә ясап җавап язарга кирәк,выборочно түгел !.
Ни өчен сез Иргә чыгасыз?.Менә шул сорауга җавап бирегез әле,мөмкин булса.Мин сезгә яздым,нигә катын алып кайта Ирләр,үз өйенә.

№38 (800032) / 27.03.2012 16:11:25

иркә мин,чын татар шикелле, хатынымның кадерен белеп яшәдем һәм яшим. ярый әле алдан туганмын да,алданырак өйләнеп калганмын дип шатланам.
иркә,гүзәл кебекләр эләксәәәә...

мин Илхамны яратам,аеык акыллы хатын,тормыш итәргә пар булырлык Кеше!!!!

№37 (800031) / 27.03.2012 16:08:38

"Безгә үлчәп яшәүче катыннар кирәкми,андыйларны суккалап тәрбиәлибез,үзгәрмәсә куып җибәрәбез"

Аллага шөкер, квартирантка булып яшәмибез, өйдә хезмәтче дә түгел! үз кадеребезне үзебез беләбез. Хәтта җәмәгать урынында.

№36 (800030) / 27.03.2012 16:06:37

Иргә һәм калганнарга)))

Ой-ой, миңа килгән ир бер сумка белән килгән иде))) Ни кола, ни двора. Мин мактый-мактый кеше иттем, минем белән аралаша башлагач кеше булды))) полный дңентельменский набор)))

Гүзәл, квартирга керткән ул аны, шуның өчен хезмәт итәргә тиеш!!!!хатын түгел, квартирантка, кухарка, экономка и т.д.

Минем фатирым бар, беркемнең дә кухаркасы да, прачкасы, горничнаясы да түгел. үз тамагымна үзем туйдырам, фатирымны үзем алдым, рәхәтләнеп үземчә яшим.

экономка каршы сүз әйтә аламыни???

№35 (800026) / 27.03.2012 16:00:16

Иргэ: "служить" дигэн сузегез зацепило, хатын-кыз сезгэ хезмэтче мени?)
Хатыныгыз сезнен белэн бэхетле ме сон, бик ихтибарлы кешегэ ошамагансыз, доресен генэ эйткэндэ. Узенэ ошый микэн, каршы эйтми тузэ генэ микэн? Начар кеше димим сезне, но хатын-кызга карата монэсэбэтегез, гомумэн, мэзэк, минемчэ. Мэхэббэт кая, ихтирам? "Ошамаса - китсен, беркем дэ тотмый", дисез, гаилэ тугел бу, ниндидер коммуналкада бергэ тору кебек.
Э теге хатынга, бэлки, авыр кутэрергэ ярамыйдыр? Сез бит бала тапкан кеше тугел, анын хэлен белергэ.

№34 (800024) / 27.03.2012 15:58:32

ха!!!, 

менә син дә сөен инде))))Хатыныңның кадерен бел!!!Мин дә ул ир турында, абау әстәгыфирулла, моның белән дә яшиләр бит инде дидем)))))Аннан каян килә бандитизм диләр.

№33 (800023) / 27.03.2012 15:53:14

Ир, Илхам.

иркә аңлашыла,иреңнең синнән нигә качканы.
банктагы ирне җәлләп куйдым. сөенеп өенә кайткандыр инде,ярый әле минем хатыным алтын икән дип.

кеше катынын тотып карамый,үз хатыныбызның кәдерен белмибез шууул.

№32 (800021) / 27.03.2012 15:48:24

Туктагыз әле катыннар,сез нигә дип әле ирләрнең готовый тормышына килеп урнаштыгыз,кет-кети уйнарга дипме әллә,көне-төне.Кай-берләрегез ыштансыз да булып чыга.Без сезне тормыш алып барыр өчен алып кайтабыз,үзебезне тәрбиәләр өчен,хөрмәт итеп безгә слуҗить та итәр өчен,сез шуны аңламыйсыз икән.Безнеңчә ошамый икән,туган йортыгызга китеп барыгыз,берәүдә тотмый бит.Берәү продуктаны үзем ташыйм дигәч,аны бозау дидегез,соңындан 6-7 кило күтәрәм ирем булышмый дисез,сез саташа башлагансыз бугай.Безгә үлчәп яшәүче катыннар кирәкми,андыйларны суккалап тәрбиәлибез,үзгәрмәсә куып җибәрәбез.Неуҗели шуны аңламыйсыз ?.

№31 (800019) / 27.03.2012 15:44:13

гузэл, юк, бот кутэреп ятмыйм, лэкин уз сумкасын узе кутэрэ, кирэк икэн кибеткэ барып алган эйберен узе кутэреп алып кайта (мин янында булмасам), Аллага шокер кул-аягы сау исэн, хэленнэн килэ. Шуна курэ артык иркэлэугэ мохтаж тугел, жебеп, мин хатын-кыз бит эле дип ятмый.
Мин ире ойдэн кайтмыйча(э ул суткалап эшли анан суткалап ял итэ) баласын урамга хава суларга алып чыкмый торгна яшь хатынны белэм. Янэсе колясканы кутэреп тошэргэ тиеш тугел ул, ире кутэрсен. Менэ бу не соответствует була Гузэл. Ул ана тугел, хатын кыз тугел, иркэ мэче була. Э бала страдает. Менэ мондый хатыннарны сукага жигэр идем мин.

№30 (800017) / 27.03.2012 15:35:40

Иргэ: нэрсэ сон ул соответствовать, хатын-кыз булырга, анламыйм?
Сезнен хатыныгыз да шулай авыр йоклэр узе ташыймы? Сез бот кутэреп диванда котеп ятасызмы?

№29 (800014) / 27.03.2012 15:25:21

Укып бетермәдем,косасы килде бит катыннар.Хаман хөрмәт,уваҗение сорыйсыз,сорамагыз сез,аны заработайте җанкисәккәйләрем, Кутузов әйтмешли.Сез Алланың кашка тәкәсеме әллә,гел өмет итәсез һаман,бусын бир,тегесен бир дип.Үзегезнең тәртибегезне күз алдыгызга китергәнегез бармы икән ?.

№28 (800013) / 27.03.2012 15:24:15

"шунда гел хатын-кыз чиратта 6-7 кило эйбер тутырып алып китэлэр" - 60-70 кило кутэргэннэр безнен эбилэр, энилэр, хэм чын хатын-кыз булып кала белгэннэр, абруй, хормэктэ лаеклар, ханыт-кыз булулары белэн. Э сез 6-7 килолы сумка кутэргэнгэ шаккатасыз. Сез узегезне мамыкка чорнап тургэ урыртырга лаеклы кеше дип белэсез,эгъзагыз хатын кызныкы булганга курэ генэ, бу ялгыш фикер, э кирэк вакытта наглости нет предела. Хатын кыз булгансыз икэн соответствуйте!

№27 (800011) / 27.03.2012 15:19:22

"С какого фига и по какому такому праву мин чираттан рөхсәт сорарга тиеш. Мин банк договоры белән банкка килдем. Чиратта минем эшем юк, по барабану!" - а с какого фигу и по какому праву теге ирдэн рохсэт сорадыгыз (талаштыгыз)? Бу гомумэн таралган наглость. Ин якын торучы кешедэн килэлэр дэ уткэреп жибэруне сорыйлар (сезнен кебек), эйтерсен ул чират командиры. Сез ин алга баскач чираттагы ботен кешене дэ тоткарлыйсыз, теге беренче торучы ирне генэ тугел, неужели анлашылмый. Опять логикагыз юк - беренче кеше белэн талашкансыз урын очен, э башкалары по барабану (югыйсэ беренчесе дэ, башкалары да бер ук хокуклы чират торучылар).

№26 (800010) / 27.03.2012 15:17:22

Иркэгэ гэ: хатын-кыз булу нэрсэ сон ул? Хижап ябынып идэнгэ карап ирен ни эйтсэ шуна риза булып йору эллэ?)))
Мина калса, кеше я тэрбияле, я мэгэнэсез - ойрэнгэн булса, ул барысына да урын бирэ хатын-кызнын, дэрэжэсен тикшерми, а ойрэнмэсэ, толе сэбэплэр, таплар эзли, урын бирмэс очен)

№25 (800009) / 27.03.2012 15:13:38

Иркэ, эйдэгез определистесь. Банк хезмэткэрлэре танктагы кебекме, эллэ сезне шушы тэрэзэгэ чакырып китереп сезгэ хезмэт курсэтугэ алындымы? Хэрхэлдэ чиратта торучылардан гафу утенергэ тиешлэр банк хезмэткэрлэре, ситуацияне анлатырга тиешлэр, шул исэптэн теге иргэ дэ, шуннан сон гына сезгэ хезмэт курсэтергэ тиеш. Эгэр бу грубый формада эшлэнгэн икэн, ир принципиально уз сиксэнем сиксэн дия ала, сез ялгыштыгыз, сез тозэтегез, минем катнашым юк дия ала. Монда логика бар.

"Алар миңа хезмәт күрсәтәләр бит, тәрәзә артында кулын сузып тора. Ир кертми" - эгэр дэ болай булды икэн, сез гаепле тугел, теге ир чыннан да юл бирергэ тиеш.
Банк хезмэткэрлэре ялгышын тозэткэч кенэ, я булмаса тозэту юлын курсэткэч кенэ,шушыларны чираттагыларга андлаткач кына сезне тэрэзэгэ чакырып хезмэт курсэтэ башларга момкин.

Лэкин сез башта бер торле, хэзер икенче торле суз сойлисез.Опять алогично.

№24 (800008) / 27.03.2012 15:13:28

Ирлэр тэрбиясез шул хэзер, хатын-кыз да атланып алдан жигелеп алар белэн бер булырга тырышып шулай бозды аларны, ахырсы. Минем ой янында яшелчэ киоскысы бар, ничэмэ карама шунда гел хатын-кыз чиратта 6-7 кило эйбер тутырып алып китэлэр. Ирлэре, уллары юк микэн боларнын, ник узлэре жигелеп ташый икэн? - дип уйлап куям. Каядыр язган идем форумда, узлэре ук хатыннар тиргэп ташлады: имеш, алса, ни булган, аларга шулай удобно, имеш. Аннары, тагын бер мисал: куп вакыт нэнэсе (прабабушкасы, бэлки, карт кына була ул эбилэр кайвакыт) белэн 6-7 яшьлек ир бала автобуска керэ, эбисе тизрэк баланы утыртырга тырыша, узе басып бара - шуннан чыга инде ул "тэрбиясез" ирлэр. Бер тапыкр узем кызык хэлгэ юлыктым: транспортта нидер укып бара идем, бэрэч, бер ир мине тирги: "Уступать не учили?" - башымны кутэрсэм, янымда гына бер олы яшьтэге апа басып тора икэн. кызыгы нидэ, дисезме? Минем янда, эбинен нэкъ астында гына 20 яшьлэрдэге егет утыра, ана суз эйтуче юк). эммэ мин дэ аптырамадым: вон, пусть мужчина уступает, дидем, урынын бирде теге. Хотя, ботен ирлэрне дэ гаеплэп булмый: куп вакыт урын бирэлэр, таяклы яки карт кеше керсэ, ялт итеп.

№23 (800007) / 27.03.2012 15:13:11

Хатын-кызның дәрәҗәсе булмаганга урын бирмибез,башта хатын-кыз булырга өйрәнегез,соңыннан барысыда булыр.Хәзерге хатыннар урам этенә әйләнде.

№22 (800005) / 27.03.2012 15:02:05

Мин алар кебек гадәти йомыш белән килеп, чиратсыз үтәсем килсә, рөхсәт сорар идем.Бу юлысы банк! үз ялгышын төзәтә, мин чираттагы кеше түгел!!!!!Банк начар хезмәт күрсәтә, (ул танкыннан чыгарга, аңлатырга тиеш иде югыйсә,) ир исә хайванлыгын!!!
С какого фига и по какому такому праву мин чираттан рөхсәт сорарга тиеш. Мин банк договоры белән банкка килдем. Чиратта минем эшем юк, по барабану!

№21 (800003) / 27.03.2012 14:55:55

№18, безнең логика аерыла.

Сезнеке: право силы
Минеке: сила права.Раз есть возможность попирать права, почему нет!!!

Алар миңа хезмәт күрсәтәләр бит, тәрәзә артында кулын сузып тора. Ир кертми. Просто танкыннан чыгып аны тынычландырырга курыкты.Башына тондырса... Аңа ябышачак иде бит. Болай миңа тиде.

Хезмәт күрсәтүче бер генә!Банк үз ялгышын төзәтү белән шөгыльләнә, ул кулын сузып тора, минем чиратка катышым юк!!!Бу банк тарафыннан эшнең начар оештырылуы һәм шуннан файдаланырга теләгән хайван ир!!!

№20 (800000) / 27.03.2012 14:52:23

Ир, шэп язасын

№19 (799995) / 27.03.2012 14:39:08

текила
"твны ачсан, хатын-кыз женси лэззэт алу очен генэ яратылган кебек тоела башлый" ТВ да гына түгел, социал сайтларда да, үзләрен "ир" дип атаучы әйберләр шундый ук сүзне сөйли.))) Әйтерсең, әнидән тумаганнар...

№18 (799993) / 27.03.2012 14:32:05

"Банк үзе хәл итәсе проблеманы минем өскә калдырды.Банк монда миңа уңайсызлык тудырды һәм банк көйләргә тиеш иде ул мынәсәбәтләрне. Ә алар танкта кебек утыра" - э теге ир причем???


"Миңа ул тәрәзәдәме, башка җирдәме чиратсыз хезмәт күрсәтергә тиеш иделәр" - тиеш икэннэр, курсэтсеннэр, шуны талэп итегез.

"Ни булса да, хезмәт күрсәтүче бер кеше генә булганга аңа барыбер көтәргә туры киләсе иде" - эгэр банк хезмэткэре залга чыгып гафу утенеп, сезне уткэруне ул ирдэн генэ тугел, э чиратта торучыларнын барасыннан да (3-4 тапкыр яздым, бырыбер как горох об стенку) рохсэт алырга тиеш иде.


"Право силы... А не сила права." - болай эйтергэ хакыгыз юк. Ул ир сезне физик коч кулланып болгап атмаган, киресенчэ уткэргэн.


"Тыныч кына көтеп торасы урынына күпме буза куптарды" - хэрбер банк ялгышы аркасында хэрбер истеричканы тыныч кына уткэреп торсан, далеко пойдешь. Тагын бер тапкыр эйтэм, сез бу ирдэн генэ тугел, барлык чиратта торучылардан да рохсэт алырга тиеш идегез, чоки алар торган чиратка алардан алда керэсез, аларнын барысын да тоткарлыйсыз. Бу ирнен тэрэзэгэ ин якыны булуы мохим тугел.


"Ир кеше претензиясен банкка бирергә тиеш иде!" - башыгызга тай типмэгэндер бит. Кеше спокойно уз чиратында тора, откуда не возьмись бер хатын килеп мин монда торачакмын, ин беренче булып ди. Минем чиратыма бу хатын керде дип заведующийга ул барарга тиеш идемени сезненчэ? Саташмагыз инде.


"Хатын-кыз булган өчен банк гаебен мин үз өстемә алырга тиешме?" бу очракта пол не имеет значения, тарткаламагыз сузлэрне. Банк гаепле икэн хатасын ул узе тозэтергэ тиеш, э тозэтуне пострадавшая сторона талэп итергэ тиеш. Теге мужик непричем.


"Банк ялгышын төзәтергә дидем. Өч тапкыр" - лэкин егерме оч тапкыр теге иргэ суз каткансыз, банк хезмэткэрлэренэ суз катыр урынга.


Кыскасы башыгызда боламык, логика юк, шуна курэ гел скандалга юлыгасыз.ГАФУ ИТЕГЕЗ.








№17 (799991) / 27.03.2012 14:26:25

вот вам делать нечего. помойка здесь какая то

№16 (799990) / 27.03.2012 14:25:11

хэзер хатын-кызга хормэт юк. твны ачсан, хатын-кыз женси лэззэт алу очен генэ яратылган кебек тоела башлый. балалар куреп усэ. транспортта хатын-кызга урын биру юк. узем авырлы чагымда эшкэ автобуста йори идем. бик сирэк ир-ат урын бирэ.кубрэк апалар урын бирэ иде. мин торам корсагымны киереп, э ул жегет кисэгенэ по х..(извините за мой французский)тэрэзэсенэ караган да каткан. ир-ат вакланды хэзер, хатыншаланды. иркэ белэ килешми жай жук. килешэм. рэхмэт.

№15 (799984) / 27.03.2012 14:13:46

"Имеш син ир-егет, керт хатын-кызны чиратсыз. Бу ахмаклык тугелме синенчэ"

Менә син ахмак чынлап, мине хатын-кыз булгана чиратсыз кертергә тиеш дидемме?Банк ялгышын төзәтергә дидем. Өч тапкыр.

№14 (799983) / 27.03.2012 14:10:25

Ир кеше претензиясен банкка бирергә тиеш иде! Кабатлап әйтәм. Әмма тәрбияле кеше аңлый: хезмәт күрсәтүче бер кеше барыбер, банк үз ялгышын төзәткәндә барыбер аңа көтеп торырга кирәк!!! Эш шунда.Мин истерику не закатила, он закатил.Тыныч кына көтеп торасы урынына күпме буза куптарды.Нәтиҗәсез притом.

Хатын-кыз булган өчен банк гаебен мин үз өстемә алырга тиешме????

№13 (799980) / 27.03.2012 14:05:00

Менә-менә сезгә))) ерак йөрисе юк, виртуаль хамство.

менә шундый дөньяда яшибез))) сез власть дисез, үзегезгә карагыз...Право силы... А не сила права.

Банк үзе хәл итәсе проблеманы минем өскә калдырды.Банк монда миңа уңайсызлык тудырды һәм банк көйләргә тиеш иде ул мынәсәбәтләрне. Ә алар танкта кебек утыра. Миңа ул тәрәзәдәме, башка җирдәме чиратсыз хезмәт күрсәтергә тиеш иделәр.
Ә ул кешегә тәрбияле булырга кирәк.Ни булса да, хезмәт күрсәтүче бер кеше генә булганга аңа барыбер көтәргә туры киләсе иде.
Ир банкка бирәсе претензияне миңа бирергә теләде, шул! Без дә бөтен җирдә шул.

№12 (799978) / 27.03.2012 13:53:18

Иркә, сине постоянно урынына утыртып тормасан, куклэргэ ашасын. Банк ялгышканга ул мужик гаепле тугел, логиканны включай. Бер дэ булмаса банк хезмэткэре залга чыгып, хэле анлатсын иде (сез банк хезмэткэрлэреннэн талэп итергэ тиеш бу очракта, чиратта спокойно торган мужиктан тугел), э ул рохсэтне шушы тэрэзэгэ торучы барлык халыктан сорарга тиеш, сез чиратсыз кереп ул мужикны гына тоткарламыйсыз, э шул чиратта торучыларнын барысын да тоткарлыйсыз бит. Эле ул мужик ботен чират очен отдувался, сезнен белэн талашып, э сез как всегда истерику закатили, аннан керткэн инде. Логика железная монда. - Женщина вы же не стояли в этой очереди. - Я на другом окне (вон там) стояла! И что? Тут же другая очередь. Хэм китэ инде истерика, эйдэ кыйна, ягъни мэсьэлэн.Эле йорэген тотып егылырга тотыналар, истерикаларыннан сон, шунысы куркыныч. Имеш син ир-егет, керт хатын-кызны чиратсыз. Бу ахмаклык тугелме синенчэ? Беренчедэн эйткэнемчэ чираттагы барлык халыктан да рохсэт сорарга кирэк, икенчедэн иплэп кенэ, хатын-кыз хэйлэсе белэн, ягымлы итеп сорасагыз, любой ир егет уступит. Э сез андый тугел бит - отдай, давай, подай, иначе истерика. Мондыйларны гомумэн хатын кызга санамыйм мин. Хатын кыз булгансын икэн, соответствуй! Женси эгъзан хатын кызныкы булу гына ХАТЫН-КЫЗ булу очен житешми. Ачуланма.

№11 (799973) / 27.03.2012 13:07:14

тучне сине буарга кирәк иде. дөрес язмаганга, што ул муҗик бинават идеме? учырытсыз да кер,кәгәз тутырып күпме уакыт аласың,оятсыз дими ни дисең. муҗик чираты, вакыты тар,ул хаклы. син теге ,кигәвен түгел лә,әәә сукыр чебен-мошкара шикелле икәнсең.
тучне бәреп чыгарыр идем,оятсыз катын икәнсең. сәүиттә яшәп чират торырга өйрәнмәгәнсең икән.

менә синең культураң күренә инде - двойной стандарт!!!

№10 (799972) / 27.03.2012 12:52:00

Мин чиратта ирләрнең чиратсыз керүе возмущает.
Сбербанкта чират бит гел.Ирләр хамствосы белән гел шунда очрашам мин. Минем картагы исемне дөрес басмаганнар да, акча килми. Бер тәрәзәдән икенчесенә җибәрде.Анда, әлбәттә, чират.Менә бер ир ябышты бит миңа чиратсыз керәсең дип. Банк хезмәткәре танктагы кебек утыра, кысылмый кабинасы аша. Аңлатам кешечә, мин банк ялгышы өчен болай да күп вакытымны әрәм иттем, монда килдем. Хәзер монда мин чират тормыйм, сез үз эегез белән йөрисез, мин банк ялгышы белән, шуңа чиратсыз, ди.Акыра инде миңа, по какому праву, фәлән-төгән.Кызарына, бүртенә. Мин дә кырыс кына:"Давай бей давай, ты же можешь, не останавливайся, ты же привык устанавливать свои правила силой"- дим.Шул сүздән генә кисәк тукталып калды. Кердем чиратсыз шул сүздән соң. Икенчесендә, борын тубемнән картамны урладылар. Стоматология поликлиникасы регистратурасында.Бер сәгать экзекуциядән соң чыккач, документлар имзалаган арада.Шуны алыштырып йөрим әпәйт банкта.Чират торалар, обед вакытлары. Мин тәрәзәләрне караштырып торам, обедтан килмәсләрме дип. Ул арада берсен кайсы тәрәзәгә киләсен абайладым да, барып бастым тиз генә. Ә икенче тәрәзәдәге чираттагылар алдыннан обедка китте. Менә шул чираттан бер ир миңа тотынды, теге тәрәзәдәге чират монда күчәргә тиеш дип. Акыра, бакыра, тагын кызарына, бүртенә. Тагын шул сүзне әйттем:"Давай бей давай, ты же можешь, не останавливайся, ты же привык устанавливать свои правила силой"-дим. Шулай итеп анысын да утырттым. Ну ни эшләргә белмиләр ирләр шул сүздән соң. Икәүдән икәү булсаң шул вакытта, буарга может инде, запросто.Шундый җәмгыятьтә яшибез. Иң кырый варианты "Дальний" бүлекчәсе инде.

№9 (799971) / 27.03.2012 12:49:12

Ир баш булырга тиеш. Бетте китте. Другого не дано, иначе хаос и беспорядок.

№8 (799970) / 27.03.2012 12:45:46

Уз азган хатыннарны сугеп торсан да таманга гына килэ. Вапще оборзели , урыннарын оныттылар.

№7 (799969) / 27.03.2012 12:31:46

"Һәрвакытта кирәкле җиренә машина белән чыгып чаба."

Бу ничек була?)))))Машинаны йөртергә кирәктер бәлки, аның белән чыгып чабырга түгелдер))))Аны рәттән тартып баралармы соң?

Хамнар күп инде, хатыннар арасында да, ирләр арасында да. Бу хатынның тормышы болай я бик рәхәт, ябик авыр. Урамдагы һәр өргән эткә елап утырыр өчен я тепличный булырга кирәк, я бик забитый. Икесенең берсе.

№6 (799968) / 27.03.2012 12:21:58

башта Сәйләнне укыган идем,хәзер Гөлнара язганны укып чыктым да уйга калдым. бу ирләрне шундый итеп ялгыз аталар үстерде микән дип.

аналар табып үстергәннәр бит югыйсә.
ялгыз ана үстергәнме? тигез гаиләдә үскәнме,барыбер хатын-кыз тәрбиясе алган малай, ир булып җиткән бит!!!

сез нәрсәгә гәҗәпләнәсез, аңламыйм?

үзегез брак ясыйсыз,үзегез каян килгән бу брак дип утырасыз.

улыгыз сезнең белән матур сөйләшә,ә башка хатын-кыз белән???? белмисез.

№5 (799965) / 27.03.2012 12:09:07

Сәйлән!!!

№4 (799963) / 27.03.2012 11:56:25

Моңсу шаяру.

Ни дисәң дә,тормыш авыр хатын-кызга үз илеңдә,
Хөрмәтең юк урамда да,хөрмәт итми үз ирең дә.

Дәүләт чынлап ярдәм итми, юкса халык аңа кирәк!
Ирле килеш шуңа бала үстерүче ана сирәк.

Шуңа исем өчен генә кияүгә дә чыга алар,
Берәр бала алып кайткач ирне куып чыгаралар.

Бер тиенсез сәрхүш иргә кайсы хатын чыдар микән!
Кызлар “тәне” кыйбат илдә ,бер иргә кем чыгар микән?

Ялгыз килеш ,ничек тели ,шулай тота хезмәт хакын...
Ирсез генә яши шуңа эт кочаклап ялгыз хатын.

№3 (799961) / 27.03.2012 11:45:15

Хатын-кызның зур дәрәҗәгә ирешүләре бөтен ирләргә дә ошап бетми.Кайбер ирләрдә комплекслар барлыкка китерде аларның руль артына утырулары да, бизнес алып барулары да.

№2 (799960) / 27.03.2012 11:22:34

Бик кызганыч булса да, Гөлнара Җәлилова белән килешергә туры килә...Хатын-Кызны кимсетеп, үзләренең "ирлек"лэрен дәлилләргә тырышучылар көннән-көн арта бара... Тагы да кызганычырагы, андыйлар, төле түрәләр һәм вак-төяк "бизнесмен"нар арасында күпчелекне тәшкил итә.
Мондый хәлнең төп сәбәбе, мөгәен, төрле түрәләр, үзләреннән өстә утыручыларыннан көн буе кимсетелүгә дучар булалар, юкны-бушка аударудан башка эш кулларыннан килмәгәч, эш урыннарын югалтмас өчен, югарыдагы түрәләренең "арт ягын ялыйлар"да, җыелган кимсенүләрен яклаучысы булмаганнарда чыгаралардыр...

№1 (799958) / 27.03.2012 11:17:30

Чойне чой белэн кагып чыгаралар - узлэреннэн катырак эйтсэн, ачкан авызларын да ябарга онытып калалар алар Бутэн жирдэ эрлэшмэсэм дэ, андыйлар белэн точно от души эйткэлэшэм мин

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar