• 21.08 "Сүнгән йолдызлар" спектакле. Камал театры. 19:00
  • 27.08 "Килә ява..." спектакле. Камал театры. 19:00
  • 28.08 "Әтәч менгән читәнгә". Камал театры. 19:00
  • 29.08 "Бию пәрие". Камал театры. 18:00
  • 29.08 "Казан кичләре". Филармония. 18:30
  • 30.08 "Кырыкта да кызыкта. Мунча ташы". Филармония. 18:30
  • 06.09 Хәмдүнә Тимергалиева. Өстәмә юбилей концерты. УНИКС. 17:00
  • 18.09 Рифат Зарипов концерты. УНИКС. 18:30
Туган көннәр
  • 11 Август Равил Харисов
  • 11 Август Илсур Сафин
  • 11 Август Зөлфәт Хәким
  • 12 Август Гамирҗан Дәүләтшин
  • 12 Август Миңнәхмәт Сәхапов
  • 13 Август Луиза Янсуар
  • 13 Август Айдар Шаһимәрданов
  • 14 Август Сәгыйть Сүнчәләй (1889-1937)
  • 14 Август Мирфатыйх Зәкиев
  • 15 Август Рөстәм Мингалим
  • Казанда,п-т Победы 139а к2 адресы буенча бер булмэле фатир арендага бирелэ.41кв.м. Яна ремонт,яна мебель хэм техника.17+ к/у.Озак вакытка. фотоларны ватсаптан жибэрэ алам. тел. 8-927-407-66-80
  • Казанда Грузчик, Газель хезмэте курсэтэбез! 24/7. 89196271171
  • Тиз арада,бергэ квартира снимать итэргэ акыллы татар кызы эзлим.Кварталда.89393079089
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота 89375814252 Айдар
  • Актаныш.Продается 1 комнатная квартира,на 2ом этаже , четырех этажного дома.Есть погреб,балкон.Квартира теплая. В центре Актаныша,рядом парк,рынок,магнит,дом культуры ,детские сады и школы .Нужен ремонт.Вопросы по тефону 89375814252
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Блюхер урамы 9 йортындагы 3 булмәле квартирның бер булмәсенә ир-егет кертәм. 8 мең 89179113219
  • Бер бүлмәле фатирга, үзем яныма бергә торырга ике татар кызын эзлим. Янда гына Дубравная метросы, бик унайлы. Туләү 5000мең. 89625562834
  • Продается комната в малосемейке 10 кв.м. ул.Роторная 11, 3 этаж, собственник, цена 660 000, тел.89518954298
  • Сентябрь, октябрьдэ бозаулый торган буаз тана яки бер-икене бозаулаган сыер сатып алам. тел.89061191327 Арча, Телэче, Балык Бистәсе, Саба районнары тирәсеннән.

 
 

 
Архив
 

               

23.03.2012 Матбугат

Татарстанда «атказанган журналист» исемен булдырмакчылар. Бу исемгә кемне тәкъдим итәсез?

Татарстанда “атказанган журналист” дигән мактаулы исем кертмәкче булалар. Бу турыда канун проекты 29 март көнне Дәүләт Советының чираттагы утырышында каралачак. Сзнеңчә, Татарстанга бу исем кирәкме? Һәм аны бүген үк кемнәргә бирер идегез?

---
Матбугат.ру
№ --- | 23.03.2012
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№49 (800269) / 28.03.2012 19:15:08

5 жомлэне берсе дэ укып чыкмаган азагына кадэр))) суз ТАТАРСТАННЫН атказанган журналисты турында бара, ТАТАРНЫН тугел. ызначит, алар урыслар да булырга мужет. так что миллионлаган татарга язучы журналистлар турында тугел, татарстандагы халыкка язучылар очен бирелечек премия булачак бу. беллур калэмне кемге бирелер, шуларга биречеклер за обслуживание власти. безнен кесэдэн конечно. Бу премия журналистиканын позорный столбы булырга тиеш так что

№48 (800196) / 28.03.2012 11:29:11

кунак))) бездә сары яки чернушный матбугат бар. Аллага шөкер дип әйтергә кирәк аларның күләме аерымлар 20-30мең, бергә җыйсаң 100 мең. Кайгырыр урын юк.

№47 (800190) / 28.03.2012 11:21:13

кунак
Ә "Безнең гәҗит" журналисткасы Эльвира Фатыйхова...???

№46 (800189) / 28.03.2012 11:16:51

Мондагы комментарийларга караганда, купчелек нигездэ сары матбугат кына укый икэн, дигэн фикер кала. атказанган журналист исеменэ лаеклылар рэтенэ житди темаларга язучы бер генэ авторны да кертмэгэнсез диярлек. Эле ярый ьерэу Рэшит Минхаж исемен булса да телгэ алган!

№45 (800158) / 28.03.2012 00:02:27

Әлбәттә Искәндәр Сираҗи белән Илфат Фәйзрахмановка.

№44 (800112) / 27.03.2012 20:10:11

Эльмира Исрафилованы бик тиз оныттыгыз

№43 (799955) / 27.03.2012 10:04:37

мин Искэндэр Сиражи лаек дип саным!

№42 (799949) / 27.03.2012 08:26:57

эйтим эле, син бик батыр куренэсен, яз эле эйдэ Искэндэр Сиражи кебек. ( Эгэр инде язган булсан ник артына яшеренмэ, белербез) Без читтэн карап торырбыз синен геройланганынны. "Татар башын татар ашар" дип тиккэ геэ эйтмэгэннэр инде, "Тумаган тайнын" билен сындырып ятасыз - премия биргэндэ секздэн сорап торганнар ди. Э И.Сиражи молдец, гади авыл халкына куп ярдэм итэ, аннар реаль ярдэм алучылар бик куп. Э гаилэсе очен кайгыру табигый - димэк гаилэсен ярата хэм хормэт итэ.

№41 (799944) / 27.03.2012 01:11:21

Илфат Фэйзрахманов бн Илфак Шигапов кына алырга тиеш аны.
Калганнарга нинди исем ди.Татарда шул ике журналист бар инде.Берсе Илфак,берсе Илфат.
Кукрэклэренэ медаль тагарга,исемнэрен КЫЗЫЛ КИТАПКА кертергэ кирэк аларнын.Ииин Мин уважать иткэн кешелэр алар!!!

Сиражины ботенлэй куарга кирэк аны,чуп чар язып ята,аннан сон подьездыннан чыгарга куркып утыра мескен.Барысында белэбез.НЕНАДО!
Нурлатныкы килеп нишлэтеп китте э Сиражины,тэмам онен алды,гаилэсен яшереп тотты,куркак жан.

№40 (799880) / 26.03.2012 12:20:59

Рамил, премиягә акчалар синнән. Һәм кемне телисең, шуңа бирә аласың))))

Перестройка чорында премия бирерлек язмалар очрый иде гәтиҗләрдә.Хәзер премияне шауламыйча медиа үзе бирмен. Калганнарына шул 30 мең укучысы бирсен. 5 миллион татардан бит ул.
Ник татжур укымаган халык исеменнән һәм алар исәбенә премия аларга тиеш.
Татарча укучы 30 мең кешенең атына казанган диегез я булмаса.

№39 (799879) / 26.03.2012 12:19:11

хокумэт уйлап тапкан исем булгач хокумэтне яклаган журналистларга бирэчэклэр ул премияне. как раз менэ матбугатта кемне тэкдим итэлэр, шуларга бирмэячэклэр.

№38 (799877) / 26.03.2012 11:28:31

Рамил белән килешәм!)

№37 (799876) / 26.03.2012 11:18:12

Мин түбәндәге журналистларны тәкъдим итәм: Искәндәр Сираҗинский, Флера Низамовская, Илфат Фәйзрахманский, Риман Гыйлемханский, Хәмзә Бәдретдинский, Асия Юнысовская, Рәшит Минһаҗский, Вахит Шәрипский һәм башкалар

№36 (799867) / 26.03.2012 00:27:57

Бар, Мәскәүдә яһүдләр хөкүмәт исәбеннән премияләр алалар. Ирина Петровская "ЭМ"да ( радиода)ящиктан ни күрсәткәннәрен чәйни, ә үзе ящикта этләр турында тапшыру алып бара. Путинның шуңа премия биргәнен твда үзем күрдем.Так что, гламурный этләр тормышы турында язсагыз, Путин премия бирер.

№35 (799866) / 25.03.2012 23:25:17

Искэндэр Сиражи- ин лаеклы журналист

№34 (799863) / 25.03.2012 22:35:57

Бу бәхәскә нокта куясым килә. Менә ничек итеп. Әгәр атказанган журналист исемен ала икән берәү, ул Россиянең дә шундый исемен алырга тырышачак, әмма РФда андый исем юк. Шулай булгач, кычытмаган җирне кашып, Татарстанга мондый мәгънәсез эшне эшләргә маташу - дураклык.

№33 (799838) / 25.03.2012 12:21:19

Ә мин бу исемгә Риман Гыйлемханов та лаек дип саныйм.

№32 (799837) / 25.03.2012 12:18:50

Форсаттан файдаланып, шәп язучы журналистларны атап үтәсем килә : Cаша Долгов, Илфат Фәйзерахманов, Наил Алан, Наиф Акмал, Бикә Рәхимова, Рәшит Әхмәтов, журналист буларак та бик көчле яза Ркаил Зәйдулла, Искәндәр Сираҗи, Флюра Низамова,Римма Бикмөхәммәтова... һәм башка бик күпләр…Барчасына чын күңелдән рәхмәтләр ирешсен иде.

№31 (799803) / 24.03.2012 20:43:25

Ха түгел син...
Чиновникларга каршы, син көрәш,хәлеңнән килсә.
Тәлинкә тот,алар шуңа күнгән.

Язар сүзең булса гына яз миңа.

№30 (799802) / 24.03.2012 20:08:57

чаллыдан,миңа аңлат әле,чиновникларга каршы нигә керәшергә кирәк ул?
миңа калса аларга булышырга хәм аларны дөрес юлдан җитәкләргә кирәктер?!кирәк

хәр көн көрәш,әрләшү,мыскыллашу, нервлану - туйдырмадымы?

№29 (799795) / 24.03.2012 18:36:14

Бармы соң татарда Артем Боровик,Анна Политковская, Димитрий Холодовлар..

№28 (799790) / 24.03.2012 17:44:49

Матбугат ру. ның- админ -бу исемне аңа бирергә кирәк.

Татар иле өчен бик күп эшләүче кеше.
Уңышлар сезгә!


Яхшы итеп язучы журналистлар ,бармы соң алар?
Дәүләт кирәк әле баштан.Чиновникларга каршы торырлык ,бик зур көч кирәк.Ә ул юк.

№27 (799786) / 24.03.2012 16:37:39

минем уйлавымча мондый исемгә лаек .Шулай булгач, "атказанган җурналист" исемен булдыруда мәгънә булыр мы...
Беренчедән бу исемне биргәч, биргәчтән соң бик зур бәхасләр ( спор)булуына минем иманым камил..
Икенчедән, бу бик зур дәрәҗә.. Бик нык уйлап карагыз..

№26 (799783) / 24.03.2012 16:30:39

барыгызга да \"Безнен гэжит\" не алдырырга кинэш итэм.укенмэссез.админ чынлап та нишлэп элмисез.

№25 (799782) / 24.03.2012 15:45:17

№20, №23 (Соры корт) икесе дә Эльвира Фатыйхованы атаганнар.
Ә нишләп аның язмаларын admin монда элми ?
Бөтен кеше дә "Безнең гәҗит" не алдырмый бит.

№24 (799767) / 24.03.2012 13:17:33

Элек жир сулышы тапшыруын алып баручы журналист Раиф Гыймадиев бар иде,ул ичмасам чын курыкмый торган журналист иде.

№23 (799753) / 24.03.2012 10:44:03

Бу исем булдырыла икән, чынлап та, иң бернече лаек кандидат: "Безнең гәҗит" журналисткасы Эльвира Фатыйхова...

№22 (799749) / 24.03.2012 09:34:21

Мактаулы исемнәр, мактау грамоталары, һ.б. бирү бу сссср заманындан калган... Кемгәдер бу бүләкне бирү, димәк кемнедер кыерсыту, кимсетү була..Димәк ул начар хезмәткәр..Ә начар хезмәткәрләрне бер \"хуҗа\"да тотмый ..

СССССР заманында һәр бүләкнең таксасы бари иде.. бүләк алу өчен кемгәдә булса түләргә кирәк иде..

№21 (799748) / 24.03.2012 09:10:59

Фаиль Фаиз улы Гыймадов лаек бу исемгэ!

№20 (799739) / 23.03.2012 23:31:54

эльвира фатыхова дигэн журналистка бирергэ кирэк ул исемне.бик шэп яза.талантлы журналист.

№19 (799738) / 23.03.2012 23:20:42

Нэкь шулай!=) телефоннан язам.

№18 (799736) / 23.03.2012 23:00:47

Т.Я.да мәкаләләре еш басыла торган автор - Миләүшә Хәйруллинага бирер идем мин ул исемне. Азу ярган журналистларны да сугып егарлык мәкаләләр яза бит ул. Ләкин чын талантлар атказанган исеменә дәгъва кылсалар да, ул аларга эләкмәячәгенә иманым камил.

№17 (799707) / 23.03.2012 18:13:57

алдан котлап, кая китәсең? синсез ялгыша күмәсеннәр.

№16 (799706) / 23.03.2012 18:08:44

Бездә һаман атказанган исемнәр, мактау грамытлары тоттыру кайчан бетәр икән? Бу бит инде коммунизм чоры калдыклары. Аннан соң, ярый ла честно өләшсәләр. Монда хакимият премиясе булгач, чын хакыйкатьне язучылар, дөрес сүз әйтергә тырышучылар, гаделлек эзләүчеләр шундук төшеп кала. Кала: ялаучылар, ялагайлар, каршы сүз әйтмәүчеләр, бездә ал да гөл дип язучылар. Аларга керә: Илшат Әминов, Римзил Вәли, бюджеттагы татар журналистлары...

Алдан ук котлап куям. Уңышлар

№15 (799704) / 23.03.2012 17:48:15

Атказанган журналист ангажированныйның тәрҗемәсеме ул?

№14 (799703) / 23.03.2012 17:42:58

Риммага өмет призы бирергә була)))) Талашмаска өйрәнде))))Сираҗи ящикка керүгә үсештән туктады.Дүртенче хакимият беренчесе эченә кереп утыргач, булмый инде ул. Әйтик ул тапшыруны Сираҗи бизәми, әйтергә кирәк.Рекламага әйләнде, ул реклама персонажы түгел. Берәр матурырак җегет куегыз инде, эчтәлек булмагач. Әнә, Кыямов кебегрәк. Аны хатын-кызлар ярата...

№13 (799701) / 23.03.2012 17:24:20

Рәфикъ Юныс, Искәндәр Сираҗи, Флюра Низамова, Илфат Фәйзрахманов,Римма Бикмөхәммәтова... һәм безнең сөенечкә, бу исемгә лаеклы журналисталарны күп санарга була...

№12 (799700) / 23.03.2012 17:22:29

№11, бәйләнмим, ачыклык кертүең яхшы. Бутаулары бар.Иркә.

№11 (799694) / 23.03.2012 15:32:11

Элеекеге Бизнас онлайн юк инде ул, бетте ул.

№10 (799682) / 23.03.2012 14:39:07

№3 мин Иркә дип уйламагыз.

Татжурга татжур исемле премиягә генә лаек.)))Чернуха язучылар нигә лаек булсын инде тагын. Болай да налог түләүче хисабына яшиләр.

Болай бизнесонлайн журналистлары башкалардан аерылып тора.

№9 (799679) / 23.03.2012 14:19:24

Монда Айтуганова фамилиясен атаганнар. Аның бит инде исеме бар, "атказанган продюссер"! Гомумән бармы соң ул ТНВ да продюсерлык. Инде Айтугановага килгәндә, Татарстан радиосын бетереп. "Яңа гасыр" ны ачыкан булды, инде анысын да буып аттылар. Хәзер әнә "Болгар" да чәк-чәк ашап, җыен юк-бар сөйләп, халыкның башын әйләндереп яталар. Әгәр заманында шул ук АЙТУГАНОВА Татарстан радиосын сатмаган булса, ул радио хәзерге хәлгә калмаган булыр иде. Дөрес, радио эшли, әмма аны тыңлаучылар саны гына бик аз. Аның каравы АЙТУГАНОВА "продюссер". Оят, булса да булыр икән кешедә шулкадәрле минминлек һәм самопромойшен?

№8 (799678) / 23.03.2012 14:11:35

И.Ш. җурналис дип саныйбыз. җурналисларның да ниндие әле! җыр яза торган җурналис. җә кайсы җурналис шундый җыр текслары яза ала? күбегезнең күтеннән килми - шигерь язу түгел репортаҗ да ясый белмиләр,татҗурлар.
премия Илфакка!! мин за.

№7 (799676) / 23.03.2012 13:43:24

Слушайте а причем монда Илфак Шигапов? Аны журналист дип саныйсыз штоли?

№6 (799674) / 23.03.2012 13:19:37

Сираҗи белән Фәйзрахманов бергә кушылган әле анда. Безнең гәҗиттә Сираҗига аерым рубрика булдырганнар. Бик перспективалы хезмәттәшлек булырга ошаган. Акчарлакҗтан качканмы икән әллә Сираҗи?

№5 (799673) / 23.03.2012 13:18:20

Искэндэр Сиражига бирэсе тугел, жыен гайбэт жыеп язып йори, бер барып чыккан эше юк.

№4 (799671) / 23.03.2012 13:12:33

Элбэттэ,кирэк инде.Булсын,журналистлар эз тырышамы эллэ?!Кемгэдер халык исемен биру очен лар купме коч куя бит.Мин буген ук Искэндэр Сиражига хэм Илфат Фэйзрахмановка бирер идем.Габделфэткэ бирэ курмэгез тагын!!!!
Э сарымсак дорес эйткэн.ТВда андый исем бирерлек журналистлар эшлэмилэр.Бер дустым сойли инде андагы хэллэрне,узе шунда эшли:))))

№3 (799670) / 23.03.2012 13:09:52

1. Илфат Фәйзрахмановка
2. Искәндәр Сираҗига
3. Илфат Шиһаповка

№2 (799669) / 23.03.2012 13:08:43

Кемнэр алачагы кон кебек билгеле инде монда.татарнын бер телевидениесе бар бит шулар алып бетерер эле.ботен тапшырунын продюсеры Милэушэ Айтыгановага халык журналисты исемен дэ бирерлэр эле ялмаслар. э чын миллэт диеп янып йери торган журналистлар калыр!

№1 (799668) / 23.03.2012 13:01:40

1. кем куберак ялый, шуны.
2. чират буенча оляшерга.
3. 4-5 елга бер фрик журналистны, рейтинг хэм реалистик иллюзия очен.

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Казан филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Шаян
Татаркино
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR
Татарстан Диния нәзарәте