• 26.06-28.08 Театрализованное фольклорное Казан-шоу. Туган авыл.
  • 24.07 Ришат Тухватуллин. Жэйге очрашулар. Майдан Сабантуй. 19.00
  • 06.08-15.08 Салават. 31 сезон. Камал театры
  • 18.09 Хәмдүнә Тимергалиева истәлегенә. УНИКС. 17.00
  • 16.10 20ел TATAR RADIOSI. Татнефть Арена. 18.00
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
Бүген кемнәр туган
  • 24 Июль
  • Айрат Ильясов - шоумен
  • Чулпан Закирова - биюче
  • Гали Ильясов - җырчы
  • Исэнмесез, кем Балтачта фатир сдавать итэ икэн? +7 939 371-04-19
  • Станок (циркулярка+фуганок)сатыла, кулланышта булган. Актаныш. 89063275274.
  • Корбанга хэм асрарга куп торле нэселдэн сарыклар, тэкэлэр, саулыклар, бэтилэр сатыла. Балтач районы. 89874245531 (ватсап бар)
  • Татарча сөйләшүче хатын-кыз тегүче кирәк. Казан.Тел: 9050216055
  • Чия сатыла,120 сум, 89033131910.
  • Хәләл үрдәк түшкәсе, 3кг900г, кг 350 сумнан. Казан, 8 927 40 592 02
  • "С" һәм "Д" категорияле машина йөртүчеләр кирәк. Эш шартлары, түләү яхшы. Шалтыратыгыз! 8-953-484-04-46
  • Үзебезнең умарталыктан яхшы сыйфатлы яңа бал сатыла. Казан буенча китереп бирү дә каралган. 3л - 1600сум. Теләүчеләр булса, 89625497103 телефонына шалтыратыгыз.
  • КАЗАНДА ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ. 89196271171
  • Балык Бистәсе районының Балыклы Чүкәй авылында йорт сатыла.Кыйммәт түгел. 89393718109
 
 

 
Архив
 

               

13.01.2012 Җәмгыять

Үлгәнеңне көттем, кадерлем – 2

Лилия белән бакчадан чыктык та, бездән алда чапкан балаларыбызга куана-куана, салмак кына атлыйбыз. Аның турында язып чыккач, мине танырлар инде, дип борчылган иде ул. Янәсе, күрше-күлән ник өйдәгене тышка чыгардың, дип сүз җиткерер, туганнарга да ошамас дип шөбһәләнгән. Хәзер кем хәле кемгә кирәк – берәү дә кызыксынмаган. Каенаналары йортыннан күченеп китеп, бер бүлмәле фатир алып башка чыкканнар икән.

– Өйрәндек инде хәзер, – диде Лилия, каенатасының хатыны үлеменнән соң йортка беренче мәхәббәте – гомерлек сөяркәсен алып кайтуын бәян итеп. – Алар күченәсе көнне без чыгып киттек. Бакча йортыбызның җир кишәрлеген, гаражны сатып, хрущевкадан бер бүлмәле фатир алдык. Ике бала белән кысан инде, олысы коттеджга кайтыйк дип борын да мышкылдатып алды. Киемнәрне куярга шкаф та юк әле – чемоданнар өстендә яшибез.

 

– Чыгып китегез дип ультиматум ук куймаганнар бит, ник бергә торып карамадың? Һич тә булмаса, китәр идегез...

 

– Ультиматум куйган шул. Нәкъ менә синең хатының торган йортта яшисем, ул йоклаган караватта йоклыйсым килә, әмма ул тапкан балаңны, гаиләсе-ние белән, күрәсем килми, дигән. Назыйм әтисе теленнән шул сүзләрнең йомшак вариантын ишеткәч: «Әти, әллә сине сихерләгән инде ул хатын?» – дип кенә әйтә алды. Бердәнбер баласы булган улына өйдән чыгып китәргә боерган әти кеше нормальмы ул синеңчә? Минемчә, юк.

 

– Бер караганда, картаймыш көнендә аның инде икенче тормыш җиткезергә, бәлки, егәре дә җитмидер? Назыйм бит яшь, дөньяны көтәрлек эшли дә дидең...

 

– Эшләсен дә ди, тапсын да ди. Ә малаеңны бүген куып чыгардың да, үзеңнең комың коела башлагач, ул сиңа борылып караячак дип кем гарантия бирә ала? Без чыгып та киттек, фатирсыз да калмадык. Картаймыш көнемдә кемгә калырмын дип уйлый икән ул? Хозыр галәйһиссәлам килмәс бит – бердәнбер малае кирәк булыр.

 

– Ә бу хатынкайның балалары юкмы?

 

– Ник, сөйләмәдеммени анысын? Армиягә каенатаны озатканда ул йөкле кала. Әмма кайтканын көтеп җиткерми – анысының төгәл серен белмим. Икенчегә гашыйк булып кияүгә чыгамы ул, булачак ире баерак булып күренгәнме – гөнаһысына керәсем килми. Әмма дә ләкин башка берәүгә кияүгә чыга бу. Чыгар алдыннан көмәнен төшертә. Шуннан соң башка балага уза алмый. Каената армиядән кайтуга, вәгъдәсез ярына ачу итеп, безнең каенанага өйләнә. Санта-Барбара инде, бер сүз белән. Әмма сөяркәсе ире белән озак яшәми. Аның белән аерылышуга, каената белән араларны көйли.

 

– Төшеп калганнардан түгел инде, алайса?

 

– Мин аны алар өйгә күченеп килгәч, әйберләрне алырга барганда күрдем. 48 яшьлек хатын ул. Әмма бүген дә зерә чибәр. Ул буй-сыннар дисеңме, малай, ул прическалар. Курчакмыни! Әле бүген шундый чибәр ул – яшь чагында нинди булганлыгын бер Ходай гына белә. Үз-үзен тәрбияләгән, бик нәзакәтле генә сөйләшүче, җыйнак гәүдәле хатын килеп чыккач, мин хәтта берара сүзсез калдым. «Сезмени инде ул безнең өйгә ашкынган?» – дигәнне генә кысып чыгардым.

 

– Нәрсә диде соң?

 

– Мин үз урыныма кайттым, диде. Янәсе, безнең коттедж төзеләсе нигезне алар яшь чагында ук карап куйган булганнар, кавышырга, уртак балалары туарга тиеш булган... Имеш, аларны язмыш кына аерган.

 

– Лилия, чынлап, бәлки шулайдыр? Картайгач та кешенең яратырга хакы бар бит инде?

 

– Нинди ярату булсын шул яшьтә? Яратышасың икән, моңарчы булган язмыш агачын төбе-тамыры белән кисеп ыргытырга дигәнмени? Яратышсыннар – кем комачаулый аларга. Ул хатын миңа: «Бу нигезне онытыгыз, безнең уртак балабыз булмады, димәк, өйгә чит хатыннан туган балалар аяк басмаячак», – диде. Бик мәрхәмәтле кеше инде, име. Оятсызның оятсызы. Ул корыган агач дип, ник безнең балалар бабаларын онытырга тиеш, ди әле.

 

– Каенатаң бөтенләй араны өздемени?

 

- Юк инде, шалтыратыштыра. Балаларга кечтеки-мечтеки бүләкләр җибәргән була. Әмма үзләренә кунакка дәшми. Мин ул хатынга да берни эндәшми чыгып киттем. Аның белән әрепләшеп, аның гөнаһларын үз өстемә аласым килми әле. Назыймга да, арагызны бозмагыз, дидем. Мәкерлеләргә рәхәт яудырып йөрмә, игелекле бул, әтиеңне үз өеңә чакырып кунак ит, дидем. Үземнең дә хәзер әтигә карата ачуым бетте инде – аның туа алмый бакыйлыкка күчкән баласы алдында да намусы тынгылык бирмәгән, күрәсең. Яшәсен инде, тыныч күңел белән яши алса. Без менә яшәп ятабыз бит әле...


Гөлнара ҖӘЛИЛОВА
Шәһри Казан
№ |
Шәһри Казан печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№87 (793118) / 22.01.2012 21:01:28

Гаилэлэр синен кебек хыялыйлар аркасында таркала шул,Хыялый!
48 яшьлек хыялый да шулай ансат кына кочакка кергэн, аннан солдат озаткан,тик 2 ел вакыт аны котеп уздырунын хыяллану кебек кенэ жинел булмавын анлаган. Икенче кочакка ыргылган,билгеле инде корсак тибенэ башлаганчы эшен бетереп кияугэ дэ барып кайткан.
Жилбэзэк однакы. Яшьлек уткэн, терсэкне дэ тешлэрлек булган . Лэкин булмаган акыл беркайчан да кермэячэк.
Э эйе. гаилэ таркатмавына рэхмэт эйтергэ оныта язганбыз!

№86 (793110) / 22.01.2012 20:06:44

Бу дөньяда бернәрсәдә юктан гына булмый.малайның бу йорттан чыгып китеп аерым тормыш коруы кирәк булгандыр.моның шулай икәнен вакытлар узгач аңлар әле.
Өйдән чыгып китмәскә иде,бу төп йортта атаның да баланың да хокуклары бер тигез.Сөйләшеп карарга иде.48 ел буе урамда тормагандыр бит килгән хатын да,бабай бик яраткач аның янына барып торсын иде.
Хатынның тормышы,ничек яшәгәне язмада күрсәтелмәгән,бары тик килен кешенең урамда сөйләшеп торган сүзләре генә язылган.Миңа калса бу килен үзен генә ярата,мин әйбәт,башкалар барысыда начар дип яши(кемнең дә начар ягын табып купайтып сөйләргә була,ә ялгыз яшэүче хатыннарны аеруча яман күрәләрләр).
Баласын төшергәнгә ничә еллар үкенгәндер,яраткан кешесенең гөрләтеп тормыш иткәнен,балалар үстергәнен күреп,гомер үткәнен көтеп яшәгәндер.Моның җанга,күңелгә,йөрәккә ничек авыр,ничек газаплы булганын ул үзе генә белгәндер.Ирнең үзенә кирәк булганда килеп киткәненә риза булып түзеп яшәгәндер.Түзем булган икән,араларына кереп гаилә таркатып йөрмәгән...
Бәлки әле ата кеше үзе теләгәндер балаларының чыгып китүен.Ул әйткән бит улына бу хәбәрне,хатын түгел.

№85 (792957) / 21.01.2012 08:37:03

Ягъни, ир белән хатын никахта барлыкка киденгән һәр милек - уртак, икегә бүленә, кемгә язылуына карамастан.

Шуны кисәтергә кирәк әле тагын. Әгәр никахка кадәр кваритирыгыз булып, никахга кергәч, ул квартирны сатып шул акчага яңасын аласыз икән, бу милек уртакка әйләнәчк, икегә бүленәчәк. Истә тотыгыз яшьләр.Картлар да мишәйт итмәс.

Исполкомныкы турында. Хәзер андый категорияле муниципаль, ягъни беркайчан да приватизацияләнмәячәк йортлар төзелде бугай. Әмма бу элеккеге СССРдан калган йортларга карамый. Анда кайбер обәагалар гына калды бугай инде.

№84 (792956) / 21.01.2012 08:28:13

Җанкисәгем, №81, син акчасын гына ала торган адвокаттыр!

Сүз аңлавымча, баштан ук частный йорт турында бара язмада.Шунлыктан частный йорт баштан ук никахтагы ир белән хатынныкы.Ана үлгәч, ана өлеге беренче буын варисларга тигез бүленә!Монысы горе адвокатлар өчен.

Сорыйм әле))) Приватизацияләнмәгән квартир турында. Аны башта приватизацияләргә кирәкю Аннары гына кемгә, кемнеке дип сөйләшеп була. Чыгып киткәнче хәл итеп була нидер. Әйтик пропискадан төшмәгән булсагыз, алда приватизация булса, өлеә көтеп булыр иде. Бу - бер генә момент. Чыгып кеткәч, яңадан анда кайту, галәдә узара килешүсез мөмкин түгел.
Әгәр булдыра алсаң, ничек тә килешегез инде. Пропискага кертү турында. Аннан приватизация турында сөйләшерсез.


Чыгып китеп бик ялгышкансыз. Дөресе пропискадан төшеп.Син башта алдап-йолдапмы ул исереккә пропискага керегез. Хәзер бит әнә азиатларны әллә кемнәргә тутыралар.Аннары приватизация турында кайгыртырсыз.

№83 (792925) / 20.01.2012 21:28:11

АХ КАЙНАНА БЕЛЭН 5 ЕЛ ЯШЭГЭН!!!!!!
БАТЫРЛЫК!!!!!!
ДОНЬЯДА УЗЕ КАЙНАНА БУЛГАЧ ТА 45 ЭР ЕЛ КАЙНАНА БЕЛЭН ЯШЭП, УЛЕП КИТКЭН ХАТЫН-КЫЗЛАР БАРЛЫГЫН БЕЛЭСЕНМЕ?

№82 (792921) / 20.01.2012 21:14:06


СССР беткәч,законнарда бетте.Бу квартира исполком квартирасы дип санала башка беркемдә хуҗа була алмый.Прописка да булышмый.ИспоЛком белсә биредә хуҗа булып ятучыларда колак кагалар,ләкин алар бу квартираны сатып алырга могут(чиратсыз).Сездә сатып алырга хокуклы.Монда судсыз берни кылып булмый.

№81 (792920) / 20.01.2012 21:03:48


Завешание кемгә язылган булса мал шуңа була(врачебный справкада булырга тиеш-җүләр түгел дип) .Үлгән кешегә доля бирелми.Бу очракта малга Ата хуҗа.
Яңа хатынның малда хакы юк,уртак малдан гәйри-менә шулай.Ата үлеп китсә,завешание яңа хатынга язылса мал аңа кала.Суд аша мөмки требовать,ул вакытта Атабызны карадык дигән документ кирәк булачак иначе проигрш.Менә шулай Иркә.

№80 (792919) / 20.01.2012 20:59:06

Иркэ жаным ,..тагы анлат эле .
Квартир приватизациялэнмэгэн шул .Каенананын олы малаеы калды кварт ул хужа . Алкаш беркая эшлэми (сугышып йрми ) .Семьясы да балалары да юк . Э кечкенэ малаенан минем 2 бала калды (ирем тоже улде ),групада иде алимент тулэде 2-балага 200 сум . Эбилэре исэн чакны жылап -жылап сорады малаеннан, эйдэ кертик олы баланы пропискага дип ,башта ярар ди торган иде анан эйдэ барабыз дигэч качып йрде . Мин шул 2-балага доля ала аламмы . ул узегенэ 2булмэле квар яши Э без 3-эу 13кв мет да .

№79 (792916) / 20.01.2012 20:42:33

бик буталчык язгансың сорыйм әле.
Квартплата түләү бернигә кагылмый.
Мирасны вакытында бүләргә кирәк беренчедән. Алты айдан соң, кем кулына күчә, шул хуҗа.

Беренче буын туганнар- әти, әни, балалар. Мирас шулар арасында тигез бүленә.

Фатир кемнәргә приватизацияләнгән, монысы беренче сорау.Шуннан чыгып эш итәргә кирәк.

№78 (792914) / 20.01.2012 20:31:59

Эхэ бик умныйлар булсагыз эйтегез эле мина,бирмэсэн мин кенана б/н 5 ел яшэдем квартирга эйлэнешугэ акча биреп бардык ирем б/н ,эхэ бирми кара ,их авыр вакытлар иде декрет утырам акча житми ...и Алла ярдэме б/н кечкенэ булса да квартир алдым Аллага шекер . Каената ,кенана ирем деня куйдылар 2-булмэле кв олы малайы калды .Мин 2 зур балалар б/Н 13кв..мет..эчэу яшибез .МАлайга 52яшь инде эйдэ син минем квар кил дим без синекенэ барабыз алышыныйк дим квартплатанны узем тулим ашатам карыйбыз дим (беркая эшлэми ).Юк тонламый бит сейлэшми дэ ..шуны белэсе килэ.. ирем б/н аерылышкан идек, хотябы балаларга берэр нэрсэ бармы аннан ЭЙТЕГЕЗ ЭЛЕ .

№77 (792907) / 20.01.2012 19:56:36

Эх бу кешеләр,
Сиңа,- мактанчык.Һәр кешенең үз язмышы ләбаса.Бүген син байдыр,иртәгә ни буласын кем белсен.
Кеше хәленә керә белү юк инде ул хәзерге заманда.Белгән булса шулай буласын бу картның беренче хатыны андый иргә кияүгә дә чыкмаган булыр иде,бала тапмаган булыр иде.

№76 (792905) / 20.01.2012 19:24:58

Соңгы язмалар кая китеп баралар әйтмәссеңме икән,беләсем килә ?

№75 (792900) / 20.01.2012 18:49:56


Төп сүз мал турында бит инде,нигә боргалысыз ?

№74 (792899) / 20.01.2012 18:44:59


Гаеп балада. Авыл җире булса ир кеше бер үзе яши алмый,аңа ярдәм кирә,аны баласы ташлаган шуңа күрә ул өйләнгән.Ул хатын яшь хатын исәбенә керми,2-че хатын булып санала.Атна сайын кайтып йөрсәләр аталары чит хатын белән тормыш кырмас иде бит.Чәй куеп кара-каршы чәй эчергәдә яныңда кеше кирәк,шуны онытмагыз.
Без туган җиребезгә кайтабыз,зыйаратка дип, йорт өчен түгел.

№73 (792897) / 20.01.2012 18:26:29

мин синен белэн килешэм Сина! Кешелэр намуссызга эйлэнделэр,бу безнен уртак фикер. Тик менэ син бу очракта никтер намуссыз ягына бастын шул, шуна килешеп бетэ алмыйм.

№72 (792896) / 20.01.2012 18:22:17

узен туып ускэн нигезне булдермэгэн очен узенне шипкы акыллыга санама яме!
3 бертуганын белэн кайтып керер очен ул, ата-ананы искэ тошереп тора торган урын.
Аны хэркем уз ачкычы белэн ачып керергэ хакы бар! Эгэр дэ инде атан узе топ нигездэ берегезне калдырып хужа итеп танымаса! Акыллы туганнар топ нигездэге киленнэн дэ гаеп эзлэмичэ генэ матур итеп кайтырга,китэргэ дэ тиеш.
э монда икенче ситуация! Монда чит кеше килеп кергэн. хэм..уз кагыйдэлэре белэн! Барсынын да чыгып китуен талэп итэ,хакы булмаса да!

№71 (792893) / 20.01.2012 18:17:18


Андый хәл булса мин өемә бернинди хатын кертмиячәкмен.Язмыштан узмышта юк,ходай үзе белә инде. Алла сакласын.

№70 (792891) / 20.01.2012 18:13:26


Нервамны чыгардың,скорый китерт ? . Үзем турында. Без 3-туган,барыбызда уртача хәллеләр.Авылыбызда туган нигезебез буш ята,беребезгәдә кирәкми,талашмыйбыз-бүлешмибез.Барыбызныңда бакчасы бар капитальный йорт белән-Казан эчендә.Квартирым 100 кв.м,улым өйләнеп чыгып китте,үз тормышын корды,чыгып киткәнче евро ремонт ясатты 500 меңгә төшереп.Барлык малымны 10 ел элек аңа яздардым,көтмәдем бугазыма үлем җиткәнне.Хатынының 3-бүлмәле кв.буш,андада бармады,хурланды кеше малына хуҗа булырга.Аптырыйм инде мал бүлүчегә-талашып.

№69 (792887) / 20.01.2012 18:04:58

Кеше малы- синеке белэн минеке турында суз бармый 67 че! Закон буенча ни эшлэргэ тиешлеге генэ эйтелэ!
Ни очен ул гаилэле коенечэ кеше почмакларында,тараканлы общагада азапланырга тиеш эле? Бер оятсыз хатын рэхэт чиксен оченме?
Ул хатын ни рэвешле яулаган андый хормэтне? Хэтта яраткан кешесенен баласын да саклый алмаган!

Иркэ дорес сойли. Закон белэн ныгытылмаса,эхлак кауннарын да саклап булмаячак!

№68 (792886) / 20.01.2012 18:00:16

Яшь хатын чишендерэчэк эле бу атаны. Курэчэге алда..
Киленне гаеплэмэгез, кибет тобендэге надан авыл хатыннары кебек. Анын катнашы юк. Йорт анынча тозелгэн. Э менэ яшь кэлэш завещаниене янаны яздыртачак. Характеры бар,оятсызлыгы хэттин ашкан. Донья шундыйлар кулында.

№67 (792885) / 20.01.2012 17:51:37


Бик бар.Ташландык хатынар сүзен сөйлисең.Кабатлап әйтәм,фәкирләр шулай мал бүлешәләр.Бу җөмләдә, аңлауымча сез үзегез турында язасыз.Көтегез инде хет үлгәннәрен?.Шундый заман китте адәм затына мал җитми.Мин үзем кеше малына кызыкмадым,бүлешмәдем, мә дисәләрдә алмадым.Улымда шундый,Әтием кирәге юк кына ди.Әгәр җаннары сыйдырса булешсеннәр.

№66 (792884) / 20.01.2012 17:45:44

дүрттән бер-менә монысын ялгышканмын. ана мирасы иргә һәм балаларга бүленә. Малай бер генә булса, дүрттән бер була.

№65 (792883) / 20.01.2012 17:38:37

Иркә саташмаган, ул баланың әнисе үлгәннән соң аның урынын даулаган хатын килеп бик җиңел генә мираска ия булмасын өчен, малайга тиз арада үз өлешен алып калырга кирәклеген әйтә. Бабайга яшь хатын капризларын үтәп бетермәскә кирәк. Ягъни васыятьнамәне улына яздыру тиеш. Әгәр яшь хатын өлгеррәк булса, малайга һәм аның балаларына бернәрсә дә эләкмәскә мөмкин.

№64 (792882) / 20.01.2012 17:31:58

Алты ай эчендә бу ир үзенә тиешле өчтән берне алмаса, аңа бу өй турында онытырга кирәк.


Мораль буенча үзара килешерләр инде, миннән сорамаслар.

№63 (792881) / 20.01.2012 17:29:18

Кемгә язылган дөрес түгел. Әгәр ир-белән хатын официаль никахта тора икән, милек кемгә язылган булуына карамастан икегә бүленә. Шул исәптән бурычлар да.Ата- ана бурычы мәсәлән, балага калырга мөмкин.

әйе, бүген эштә беренче тапкыр иркен әле. башкаларын ял вакытында язам, башка бик күпләрдән аермалы буларак.


Мин закон турында сөйлим.Законда язылганны. Минем ирсез калуым-калмавымның ни катышы бар, аңлашылмый.

№62 (792880) / 20.01.2012 17:21:08


Иң дөресе болай.Күчмә һәм калган барлык мал кем язылган-шуңа.Тик аны 6-ай тулганчы үзләштерергә кирәк.

№61 (792877) / 20.01.2012 17:13:13


Иркә саташып усаллана башлаган .Синең ирең булса башкачарак сөйләр идең,син ирсез калганга кеше гаепле түгел бит.Кеше котыртып ятуың килешми.Бүген эшкә чыгып көн буе кеше котыртып ятасың,бездельник.

№60 (792876) / 20.01.2012 17:07:27

Дөресрәге болай.Бүген яшь хатынның бер өлеше булмаса да, әйтик ата үлеп китсә, һичшиксез үз өлешенә бу хатынны васыятнәмәле итәчәк. Вакытында алынмаган өчтән бер дә аңа калачак.Варисның эзләү вакыты чикләре каралган.

№59 (792874) / 20.01.2012 16:58:38

№58, Россия ирләренә балаларны ярату шулай аңлаешлы әйбер түгел инде ул... шул турыда.

Хакка килгәндә. Хокукый нигилистларга. Ана үлгәч, милек икегә бүленә.Ата һәм ананыкы. Ана өлеше тагын икегә бүленә. Шулай итеп баланың бу йортка өчтән бере тиеш.
Яшь хатынның бу йортка бөтенләй милеге булмаячак.Әгәр ир үз өлешен мирас итеп аңа калдырмаса.


Шунлыктан, вакыты чыкканчы, яшҗ иргә үзенең өчтән берен бүлеп алырга кирәк. Соңыннан берни дә тәтемәяәчк.

№58 (792872) / 20.01.2012 16:44:53


Иркә-ник,синең язмаң болганчык ни әйтергә теләгәнең аңлаешсыз.Әтиләр дә балаларын бик яраталар тик алар тышка чыгарып бәрмиләр,эчтән көяләр.Астагы язмага килгәндә ир бала төп нигезны карага тиеш,ныгытырга тиеш тик ул талашып,бүлешеп ятырга хакы юк.Нигезгә Ата-Ана хуҗа үлгәнче.Ата-Ана нигезенә ябшып яткан кеше-ул юньсез кеше.
Бу гаугуны килен кеше чыгарган икән,ә үзе нинди мал белән бу нигезгә килгән соң,кеше малына хуҗа булганчы шуны уйласын !

№57 (792866) / 20.01.2012 16:20:14


Оятсыз !
Ул ирчекне бит әле үстерегә дә кирә,укытыргада кирәк,ата нигезенә өметләнеп яшәгән ирчек ул җүнне кеше түгел-пешмәгән.Ә син аның хатыны күренәсең,синдә туган нигезеңнән өлеш сора,кеше котыртып ятма.Күтегезгә тибеп куарга кирә сезне,сез карт дигәннәр җир өстендә калмаслар,күмүче табылыр аптрамагыз.

№56 (792864) / 20.01.2012 16:11:32

безнең ирләрдә дә халыкта да ирләр баланы яратырга тиеш дигән нәрсә юк әле. Дикий западта гына ата белән ана бала өчен тарткалаша. безнең аталар күткә генә тибәләр шулай.

Гаиләсендә кешечә тәртип урнаштыра алмаган Путинны да, өйләнеп гаилә кора алмаган Прохоровны да сайламаячакмын. Җәмгыять тоткасы гаилә. Гаилә дә төзи белмәгәннәргә дәүләт тапшырыргамы?

№55 (792862) / 20.01.2012 16:05:42

Э бэлки ул ир кешенен ботен тапканы атасы белэн корган куышка кереп беткэндер?
Эгэр дэ алар алдан ук шулай килешеп, егет килэчэктэ гаилэне карыйсы кеше дип,топ нигездэ яшэргэ тиеш булса?

№54 (792857) / 20.01.2012 15:55:12


Ир кеше үзенә бер Куыш булдырыга тиеш,атасы үлгәнне көтеп ятучы ул пешмәгән,булдыксыз кемсә.Берәүгәдә көч түкмичә чыгырып бирүче юк,эшләп тапсыннар !

№53 (792690) / 18.01.2012 21:40:43

1.Теләсәләр ни эшләсеннәр.
2.Нишләп соң әле без, балаларыбызны торыр җир була торып,җиде юл чатына чыгарып бастырырга тиеш?
Квадрат метрлар ата кешенең аңын яулап алган,ул аңа сулыш алырга бирми бүген,иреккә чыккан,не задохнись свободой ,картлач...

№52 (792680) / 18.01.2012 20:39:23


Намаз өстендә утыручы карчык,Интердә Сегеш-мегеш уйныйсың дип мыскыл итте.Ә,сез ничегерәк уйлыйсыз ?

№51 (792678) / 18.01.2012 20:27:15

Сайлау алларыннан мондый язмалар ишәерләр инде алар; обыватель игътибарын кискен мәсьәләләрдән җыен юк-бар, бармактан суырып ясаган "проблема"ларга юнәлтергә кирәк бит.Ә биредә бәхәсләшеп утырганнарга болай дип әйтер идем:Не судите, несудимы будете!

№50 (792660) / 18.01.2012 13:58:24

Торлечэ уйларга можно монда. Бэлки, вафат булган хатын ирен заманында кочлэп ойлэндергэндер, алай булмаса да, яратмаган кеше белэн яшэве авыр кемгэ дэ. бабай аны яратмаган. Бэлки, чыннан да теге хатынны уйлап йоргэндер, хэзер кавышкач, шат.
"Уги эни" дэ узенэ торле бер кеше, бик юньлегэ ошамаган, сузлэренэ карасан, но тоже кем аны белэ нинди икэнен.
Хэлне сойлэгэн киленгэ дэ сораулар бар: каенатасы тоже имеет право на личную жизнь, икенчедэн, нишлэп алар хаман бабай йортында тора, узлэренэ бер йорт салып мы, ничекме, кермэгэннэр? Монда, доресен эйткэндэ, андарлык хэм бер генэ торле эйтерлек тугел.

№49 (792589) / 17.01.2012 16:34:52

син үзең чукынган вакытта,нәрсә эзләп, нәрсәгә тотынасың?.........

№48 (792585) / 17.01.2012 12:51:18

сезгэ хаман шундый авыру ирлэр -хатыннар элэгэме эллэ . Жал сез мина ,деньянын рэхэтен курмисез бит .Ни дип язып яталар бит 55яшькэ кадэр хатын кыз менэ дигэн .

№47 (792521) / 16.01.2012 20:53:28

№41.-гэ язганны сертеп аттылар . Бик белэсегез килсэ ;;44яшьлек "2-бала анасы 31- яшьлек егет б/н тора эле .Менэ дигэн яшэп яталар . Бер берсен яраталар .вот менэ шул . бусын да сертеп атыгыз инде .

№46 (792431) / 15.01.2012 22:16:49


Нәк шул !

№45 (792427) / 15.01.2012 22:11:24

Сез үзегездән чыгып әйтәсезме?

№44 (792425) / 15.01.2012 22:03:44


Вәт монда,намаз укучыларга хәйбәт тема чыкты.Аларга шулгына кирәктә инде,намаз дип шул ирләр әйберен эзлиләр АЛАР.

№43 (792422) / 15.01.2012 21:26:45

Соң ,алла колы,килен дә килен ,анда бит әле ул йортның икенче хуҗасы,ул карт имансызның малае бар, балалары белән.

№42 (792421) / 15.01.2012 21:22:19

Оятсыз кешегә яшәүләре ансат та соң..

№41 (792420) / 15.01.2012 21:10:26

утеп баручы , юк юк тагын бер тапкыр юк.Нигэ килеп кергэн тулы гаилэ остенэ,48 яшькэ кадэр кайда яшэгэн?Сидеге тамып йори.Ул чакта инде хатын-кызнын 87%,ул нэрсэ турында уйламый утеп баручы.Намазга басу турында уйлый,э бу эле бер дэ карт тугел эле мин дип масаеп прическа ясап йори,узе карт ул,э кунеле хаманда эле б..тлектэ.
Бабан страдать итми иде ул,анын янына гел барып торса,килен бн малай яшэсен уз йортларында,Бала интектереп кв снимать итмэсен.Ул 48 яшьлек акыл кермэгэн хатын узе очен кайгыра.

№40 (792419) / 15.01.2012 21:08:31

48 самый кирэк чак!!!!
Ана 18 дә дә бик каты кирэк булган! Корсак ясаттырмас иде, кирәген тыеп торган булса!
48 яшьлек хатынга 18 яшь булган чакларда халык ,аеруча татар кызлары күпкә тыйнак иде! Ә бу шул чагында ук... Бүтән сүз юк әйтергә.

№39 (792418) / 15.01.2012 21:03:22

УФларгына улэм мин сезнен б/н 48 яшьтэ самый кирэк чак инде ул эллэ сез улдегезме . Элек мин дэ исем китэ иде шундыйларга .Ул хатын башта йргэн аннары юк . Бабайны кургэч анын б\ генэ очраша башлый .Э бабайга нэрсэ тене буе нишлэсен ди ул СТРадать итеп ятсын мы ана да хатын кирэк бит ,удаволство алмаса киленгэ бэйлэнеп йрсенме . Ай хай дерес уйламыйсыз . Может килен бабайга гашыйк тыр эле кем белэ . андыйлар да бар .Бу ялкау киленэн булар да квартир кирэк дип узенен торышасы килми бит .

№38 (792417) / 15.01.2012 21:03:15

Мин дә кушылам!!!

Котылырга теләгәнсең үтеп баручы, бик рәхәтләнеп читкә тапшыргансың!

№37 (792416) / 15.01.2012 20:51:34

утеп баручы , бик ялгышасын! 48 яшенэ житеп эле дэ йореп туймаган икэн эле.Ана ике елдан 50 була,намазга басарга вакыт,э тыныч яшэп яткан гаилэне жимерергэ тугел! Анын ялгыз калуында,киленнен дэ,малайнын да,оныкларнын да ни гаебе бар???48 яшьтэ дэ ул нэрсэ кирэккэч инде,кит.
Син иренне бер суз сузсез башка хатын кочагына уз кулларын бн биреп жибэргэнсен,эгэр аны яраткан булсан бэхетен очен корэшер иден.ИР БИРМЭК ЖАН БИРМЭК УЛ.Яратмагансын иренне,хэзер сойлэудэн мэгьнэ юк!

№36 (792414) / 15.01.2012 20:37:02

Эйтсэм эйтим инде печэн ашатып булмый бит инде . Мин купме ялгыз хатыннарны белэм алар хатынлы ирлэр б/н йрилэр . Житмэсэ сугышып та йргэн кешлэрне белэм эле . (уф аллам сакласын ).Э бу сабыргына эйендэ утырган бабайны аермаган бит хатынынан значыт эз булса да мехербаны бар .
Ул 48 яшьлек хатынга каргыш тешми ченки ул ятим .Может бу хатыннын теге Лилиягэ каргышы тешэр шулай мехербансыз коланганга яшэсеннэр бабай б/н рэхэттэ .

№35 (792412) / 15.01.2012 20:27:04

Утеп баручы! бөтен кеше дә синең кебек "киң күңелле" түгел бит!
Гомер буе искә төшереп торырлык булгач,чын күнелдән эшләгәнсең икән!!
Яхшылык эшлэ дэ суга сал...дигэнне ишеткәнең бармы???
Килен-ире кайда ул шунда яшэргә тиеш! Энә кайда-җеп шунда!-дигәне белән??

№34 (792410) / 15.01.2012 20:23:13

48 яшендә шул хәтле акылсыз булгач хаталары күптер бу хатынның үтеп баручы!
Гап-гади себерке, өстендә теге хатын рәнҗешләре. Ә ир кисәгенең аз гына да горурлыгы юк икэн.. Күрәчәк әле ул.Җитмәсә балалары оныклары белән дә аралары начарланса...

№33 (792409) / 15.01.2012 20:21:28

Сез гуляшыйлар ахры каты бэрелгэч тузынып киттегез . Причем монда оныклар ,ул бабай бит килэ эзме купме кустэнэчен алып килэ эле . Ни эшлэп эле 48 яшлек хатын жилбэзэк булсын ул да бит эз булса да бэхеткэ иядер.
№36 сетлэр кибеп бетте инде ,АЛЛАга шеккер узем торышып квартир эшлэдем каената б/н каенанадан кетеп ятмадым .Иремне дэ алдылар тавыш чыгарып квартир булеп йрмэдем ,ходай риэалыгы эчен дип ашатып чыгара идем эле .иремне . Ире бар бит торышып эллэ нилэр эшлэп була оршышып яткыйнча берэр жирдэ кот.. тезеп була инде ,эле каенатасы шатланып булышып йрер иде . Бусы бит анын оныкларга кала баребер . Ялкау ул килен мина калса .

№32 (792407) / 15.01.2012 19:46:51

утеп баручы , имеш яшьлегендэ булган хаталар.Бэбигэ узасы килмэсэ жэелеп ятарга тугел иде,кая булган анын башы? ир кургэн имеш.Эле тошергэн баласы да ул ирнеке булмагандыр.Жунле хатын абортка бармый таба,армиядэн кайткач ойлэнешкэн булырлар иде эле.Э ул егете армиягэ киткэч ук башкалар бн чуала башлый,аны котми,башкага кияугэ чыга.Гомер буе бэхетсез булуы бн килешэ алмый 48 яшьлек жилбэзэк хатын.Уз куллары бн тормышын жимергэч ни котэсен инде????Кеше тормышын жимерергэ кирэк элбэттэ....

№31 (792406) / 15.01.2012 19:22:58

утеп баручы , син бу йортка килеп утырган хатын кебек кыланасын бит эле,эзергэ бэзергэ килеп утырырга рэхэт ул,килен бит коттедж тозегэндэ хэлэл кочен куйгандыр ул да.Малай да шулай ук.Ярый эле бу бабайдан теге мескен хатын улеп котылган,бабайнын гулять итуенэ йорэге эрнегэндер мескенемнен.Бу килмешэк хатын бэхетле яшэр дисенме эллэ? юююккк наным оныклар каргышы бик эче була ул.Ярар мин иртэгэ синен иренне аерып алам да сине кв дан или домыннан сореп чыгарам,нишлэр иден икэн шул вакытта? балаларынны ияртеп мези мези чыгып китэсен.Мина синен балан барыбер диям,и все!Ходайдан сорама тинтэк! яшь икэнсен эле балакаем тормшнын ачысын да точесен дэ курмэгэнсен,ирененнэн сот тамчылары эле дэ кипмэгэн шул!!!

№30 (792405) / 15.01.2012 18:47:47

Ярар инде тимэгез шул хатынга,яшьлегендэ булган хаталар ,бу ир кисэге бармаса йрмэсэ ул да эйендэ утырган булар иде эле .Менэ тотсыннар ди, ул килен кем сон ул узе торышсын бик умный булгач ,значыт ул ЛИЛИЯ диек инде булдыксыз ,эшкэ яраксыз гел эмет итеп яшэуче . \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\узен тезеп -узен торышып тапкан мал кадерле ул .Беренче хатынын да жэберлэмэгэн ул анын кадэр ,бетен ирлэрдэ кырыйда йреп кайталар курмэмешкэ салынырга кирэк . Я эйтегез кайсыгыз йрми хэзер ,бу хатыннын да ире йри анын морнауын тонлап утыргыйнча йреп кайта . (ЖИЛЛЭНЕП ).

№29 (792404) / 15.01.2012 18:35:25

Юк, ялгыз яшэсен дигэн кеше юк. Ойне сатарга иде дэ, уртага булергэ иде акчаны, ичмасам беренче хатыннын рухын хормэтлэу булыр иде. Исэн вакытта да аны кимсеткэннэр, анын ни гаебе бар сон, бу парнын бергэ була алмавында. Ни очен беренче хатын азыплы тормышта яшэргэ тиеш иде сон? Армиядэн кайтканын котэргэ иде, бик яраткач. 25 елга китмэгэн бит, эле житмэсэ корсак белэн.

№28 (792402) / 15.01.2012 18:25:11

Чукыныщып утырмагыз эле ,хатын улде дип теге ир кеше ялгыз яшэсенме ана бит 70 яшь тугел .ТОрмыш кайгылы ,хатын улде дип киленгэ хезмэт итеп анын балаларын карап ятарга ул тиле тугел икэн эле ..бик акыллы бабай МОЛОДЕЦ. Лилиягэ уз тормышын кайгырта бащларга кирэк инде эзергэ бэзер яткыйнча анын да малайлары узеп килэ алда башлы итэсе бар бит .Э бу бабай квартиры баребер шул малайларга кала инде ул . Э бабай бик акыллы кустэнэчлэр алып килэ эле ,э болар яшь булсаларда аларга хэл белергэ бару юк ,хэл белергэ йрсэлэр хатын да узгэреп иялэшеп китэр иде эле .,ничего анда бабай хатынынан кенлэшеп яшэргэ ул матур яшь куренэ дип ..СИН бит узеннен иренне шул ХАТЫННАН КЕНЛИСЕН . Шуна курэ син аннан чыгып киттен иренне ияртеп . Котыртма ата кешегэ узенен малайын узеннен дэ малайлар усэ кара кунак ашы кара каршы . Иялэшкэн рэхэттэ яшэргэ узенгенэ яшэп кара хэзер .

№27 (792393) / 15.01.2012 16:02:37

Иренмичә, беренче язманы укып чыктым әле. Бусында бик игелекле һәм барысын да "кичергән" Лилиянең теге язмадагы сүзләрен китерәм: "Мин ул хатынны да, каенатаны да кабахәт димен – әни яшәгән йортка ничек кайта инде алар? Мәгънәсез, оятсыз кеше генә шулай эшли ала. Назыйм, әтисенең кыланмышыннан соң: «Әни яшәгән йортка ул өстерәлчегеңне алып кайтмыйсың», – дип, тавыш күтәргән иде..." - Димәк ки, бар да май да бал булмаган бит Лилиянең һәм аның иренең телендә... Беренче булып алар ультиматум куйган булганнар - киенче хатын бу йортка аяк басарга тиеш түгел дип... Ул хатын да Лилия эзеннән барып хөҗүмгә күчкәндер...

"Әни яшәгән нигезгә күкрәген киереп, атлыга-атлыга килеп урнашкан ул хатынны без кешегә дә санамыйбыз. Кеше түгел ул" - бусы да Лилия сүзләре... Бер-берсенә карата юл кую, сабырлык җитмәгән бу хатыннарга, ә ирләр икесе дә хатын табаны астында калганнар... Атасы да улы да... Килен-кайниш туфрагыннан диләр, Лилия үги кайнана туфрагыннан булган...

№26 (792383) / 15.01.2012 14:10:49

Канэфер, 
бик дөрес әйттең. Балаларын яратучы ирләр бик сирәк очрый бездә. Хатынны яратса гына бала бар. Яратмаса, яки үдеп китсә, юк. Россия ирләре әле ул яктан хайваннан аерылмаган. Норма бу күренеш.

Шуңа күрә, закон рәвешендә ана өлешен бүлеп алырга кирәк. Вәт шунда ачылыр яшь хатын мәхәббәте.

№25 (792379) / 15.01.2012 14:04:42

Мондый хэлне ботен ирлэрдэн дэ котэргэ була, котыртучы булса, алар малай, бернинди бала турында да уйламыйлар.

№24 (792318) / 14.01.2012 18:49:53

Авыл апае, Амин шулай булсын!:))).Сине котсыз дип атасам гонах булыр!!!:)

№23 (792317) / 14.01.2012 18:30:49

И җаным, шатлыгымнан җылап та җибәрдем инде, күземнән яшьләр чыкты. Рәхмәт яхшы сүзеңә. Җаратам да инде сезне! Әле мин котсыз син дип әйтерсең дип уйлап утыра идем. Шундый ниаҗидынны булды, малай, рәхәтләнеп киттем менә. Сине дә шулый шатландырсыннар, бәхетле бул.)))

№22 (792312) / 14.01.2012 18:15:58

Авыл апае, ))).Сина берничэ тонна макияж салсанда уз матурлыгынны югалтмыйсын,чонки син дэ естественная красота.Ул сина табигатьтэн индерелгэн,именно авыл табигатеннэн)))).Син болайда биик матур.Жэ мужигын танымас узенне юк бн башынны катырма,краскалар синен очен тугел ул.Сина тиннэр юк авылыгызда да.Эйй,яратам да инде узенне

№21 (792309) / 14.01.2012 18:09:12

Кирәкмәс А.а. ,юк белән кыланма. Сыерларың танымаенча-ятсынып,сөтләрен биреп бетермәсләр. Кызган хайваннарны.

№20 (792306) / 14.01.2012 17:21:14

Мин дэ кушылам, кара әле, әгәр минем битемә "мен тонна буяу" сылап чыгарсалар, мин нинди булырыем икән ә? Салон красатыга кереп карыйсы микән әллә гомергә бер тапкыр булса да, акчамны да жәлләмәс идем. Кызны кияүгә биргәндә кодагыйдан да матур күренәсем килмәде. Улымны өйләндерсәм, туҗе кодагыйдан матур булырга оялам. Чыннан да мине танырлар микән?

№19 (792299) / 14.01.2012 15:13:40

Ата кеше монда под каблучник! Бер себерке эйткэн сузгэ колак салып газиз уз каныннан яралган баласын куып чыгарган,оятсыз!48 яшьлек карт себерке готовыйга килеп утыра,вэйт донья ниндигэ китте э? Ират сузе суз тугел шул бу заманда,хатын-кыз ират бн идарэ иткэч.Килен ул прическа тагын эллэ нилэр ди,мен тонна буяу гына кешене матурайта,1 пачка кер сабыны бн ул макияжны бып тошерсэн апаем,жыерчыклы бит,карт тире орэк булып куз алдына килеп баса.
Малайда чыгып киткэнкэн бер сузсез ,аяк терэп каршы торырга иде.Килен монда гаепле тугел наныйларым.Ул дорес сукалый.Ата кеше картайгач кем кулына калыр сон? шул малае кулына элбэттэ.Белмим мондый этилэрне гафу итеп буламы икэн ул? минемчэ юктыр.Баланнын баласы балдан татлы булган оныклары кузенэ тора бара ничек карар ул?менэ монысысы инде кара томан.

№18 (792296) / 14.01.2012 14:13:21

И утырасыз шунда ни язарга белми ,ул килен узе гаепле ,тузсен сабыр тебе сары алтын ,тора тора может подрушкалар да булып китэрлэр иде эле. Башта беребездэ рэхэттэ яшэмэдек андыйларны уткэн ,килен булып тешугэ рэхэттэ яшэгэн эле ,эллэ кем булып чыгып киткэн вот ящэп кара узенгенэ ,ату иялэшкэн балаларны эби -бабай карый ,узенгенэ карап кара хэзер .Эле бер булмэле дип кечкенэ дип тора тагы оятсыз шунсына рэхмэт эйтсен ,13кв мет да рэхэтлэнеп яшэп ятабыз балалар б/н АЛЛАга шекер .,кунелен кин булсын ,эшлэсендэ алсын зурырак квартир . .Ул хатыннын да бэхетле яшэп каласы килэдер ,ялгыз яшэп туйган ,эле малайны да бу эждэхэ котыртадыр этисенэ каршы аскыртын мал кирэк ана готовыйга килеп утырган да эшлэп ал . Эле бер гулят итеп чыккан нэрсэ дер ,тузэ белми торган . Мине каената б/н каенана койнап эллэ нилэр эйтеп йрилэр иделэр туздем сабыр тебе сары алтын дилэр аны .

№17 (792294) / 14.01.2012 13:32:26

Ана каз ай буена утырып ояда бәбкә чыгаргач,атаказның бәбкәләре янында биегәнен күргәч ,күземнән яшьләр чыкты.Ата-атаказ дип нигә әйткәннәрдер.
Хәзерге заманда мондый "сөекле" хатыннар сүзенә карап өеңнән чыгып китәргә ярамый.Лилиянең иренә, атасына карата ,авыр булса да,мөнәсәбәтен үзгәртергә кирәк.Судка бирергә һәм үз долясын алырга кирәк.Свидетельләр табарга,туганнары судта дөреслекне табарга булышырга тиеш.Чекларсыз,квитанцияләрсез дә.
Бездә кабәхәт хатыннарга,матурлыгына карап тормыйлар,ачасыр диләр.Бабаңда оят дигән сүзнең о хәрефе дә юк.Гомер буена ике арада йөргән.Беренче хатыны түзгән мескен.Малаен да тземле кеше итеп үстергән инде ул.

№16 (792254) / 13.01.2012 18:46:07

Бу биткә притинзиям җук. Җарыйсы, гәпләшегез.))))

№15 (792249) / 13.01.2012 18:19:06

да маллай,син в точку попал!))) 
Синең хәлләр ничегрәк?

№14 (792248) / 13.01.2012 18:14:05

Килен,ачуланма,син үзең җебегән нәрсә икәнсең.Аяк терәп,өйдән чыкмыйча ятарга иде.Ул өйдә теге әрсез хатынның бер өлеше дә юк бит.Аңа бер нәрсә дә тәтемәячәген аңлагач,ул үзе үк табан ялтыраткан булыр иде.Ә сез аңа ирең белән икәүләп,"Добро пожаловать, түтенкә!дип торгансыз.

Хәреф хаталары тикшереп утыручылар игътибарына!Мин үзем дә кайда нинди хата ясаганымны беләм.Хикмәт башкада бит.

№13 (792245) / 13.01.2012 17:50:35

исэнмесез. ни генэ булса да, олы кеше акыллы булырга тиеш. бу ситуациядэ, минемчэ, "яшь" хатын гаепле. нишлэп эле ул узен шулхэтле мэгънэсез хэм оятсыз тота. бу йортта бит анын каккан казыгы да юк.э кайчандыр хыялланган, план корган икэн, анысы инде кем генэ хыялланмый да, уйламый да. э малайнын хакы бар. эти кеше дэ узен бик сэер тоткан. ике бозауга кибэк аера алмаган бэндэ кебек...килен кеше гаеплэп утырасы юктыр монда. ул дорес эйтэ. картаймыш конендэ эле шул килгэн "яшь" хатын узе шушы килен кулына калмасын. донья бит куласа, эйлэнэ бер баса.

№12 (792242) / 13.01.2012 17:40:08

юююююккк ч.т., мин, хатының сиңа караганда күпкәәәә акллырак икән дигән идем......

№11 (792241) / 13.01.2012 17:19:41

Үз иренең балаларын күз алдыннан югалуын тәлап иткән хатын белән яшәгән ирне әллә нинди яхшы киләчәк көтми Ирек.
Әйдәгез,барыбыз да кем үләсен кем белгән принцибы белән яши башлыйбыз!
Тик үзебезнең дә кемнәргәдер артык булып куюбыз бар.

№10 (792239) / 13.01.2012 17:12:50

Килен яхшыда булып калырга уйлый,эчендэдэ нидер тырныйда узен.Шул йортны тозегэн кеше чыгып китмэс бит инде хрущевкага.Ул хаман басым ясый,олыгайгач кем карар дигэн мэсэлэгэ.Эле кем белгэн бу доньядан, кемнен кайчан китэсен. Депутатлар кебек, эчтэн бер торле уйлап,тыштан башканы сойлэуче бу килен

№9 (792238) / 13.01.2012 16:53:18

Бик дөрес фикерлисез,миңа ,урысча әйткәндә -повезло, хатын белән.Аллаһыма мең-мең рәхмәтләр укып яшим.Балаларымның әнкәсе,минем тормыштагы юлдашым белән 23 ел бергә яшибез инде.Ходаема тагын бер кат мең,миллион рәхмәтләр!Киләчәктә дә шулай тормыш итәргә язсын.Һәм барчагызга да шуны ук телим!!!

№8 (792236) / 13.01.2012 16:38:42

чын татар,повезло сиңа катын белән..........

көнләшеп куярга була.

№7 (792235) / 13.01.2012 16:37:00

Ахмак белән яшәп караганың юк бугай чын татар. Акыллылык-иреңнән акыллы булып күренергә тырышуда түгел, акыллы булган очракта да иреңне акыллыга санап яшәүдә!
Бэхетең бар икән, ахмак белән яшәсәң тойган булыр идең.

№6 (792234) / 13.01.2012 16:33:32

Күке,ә син беләсеңме,хатыннарның ахмагы,артык акыллысына караганда тормыш итәр өчен күпкә яхшырак.
Гафу итегез инде,хатын-кызның иң яхшысы-ирен үзеннән акыллырак итеп танып торганы.Менә монысы акыллылыкка керә.Шул вакытта гына гаилә нык була.Тәҗрибә,однако! 

№5 (792230) / 13.01.2012 16:21:15

Ирләр ахмак,җилбәзәк хатыннарны яраталар,-дигән фикер яши-яши ныгый бара миндэ.
Яшь хатын белән бу ирнең мисалы шуны күрсәтә.

№4 (792228) / 13.01.2012 14:41:30

андый хялляр куп инде ул тормыш бит,,, бар кешедя узеня яхшы башкалар начар булып куреня,икенче хатын,,,икенче ир белян тормышынны корма инде ул ???

№3 (792227) / 13.01.2012 14:18:34


Иркәнең җитмәгән җире юк.Әллә ул эшләмиме икән,Ә ?

№2 (792224) / 13.01.2012 13:16:43

"әтиеңне үз өеңә чакырып кунак ит, дидем."
Бу "изге күңелле" Лилия гаиләне теләгәндә бербөтенгә, теләгәндә ике мөстәкыйль кисәккә аерылып гомер итә торган берәмлек итеп исәпли микән?

№1 (792220) / 13.01.2012 12:09:08

Я Иркэ,бусына ни эйтэбез???

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar