поиск новостей
  • 26.01-30.01 Әнвәр Нургалиев. Уникс
  • 29.01-30.01 Премьера! "Алтынчәч", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 02.02 Премьера!" Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 03.02 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 04.02 "Кәҗүл читек",6+, Кариев театры, 13:00
  • 04.02 Премьера! "Арыну", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 05.02 Премьера! "Алтынчәч",12+, Кариев театры,13:00
  • 06.02 "Корт", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 12.02-13.02 Татарстан Республикасының атказанган артисты Рәмзия Закирҗанованың юбилее "Матур CITY", 12+, Кариев театры, 18:00
Бүген кемнәр туган
  • 29 Гыйнвар
  • Илья Славутский - актер
  • Илдус Фәиз - дин әһеле
  • Ирек Галиев - җырчы
  • Мансур Гыйләҗев - драматург
  • Ильяс Айдаров - рәссам
  • Зәкия Туфайлова (1907-1977) - язучы
  • Шамил Хаматов - актер
  • Казанда 5млн.тирәсе булган квартира сатып алам.Тел.89172337131
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ, КАР КОРЭУ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ. 89196271171
  • Үзебезенең умарталыктан бик яхшы сыйфатлы бал сатыла. 3л-1200 сум. Шулай ук крем-бал -450 грамм-250 сум, ПЖВМ да бар. Кирәк кешеләр 89625497103 телефонына шалтырата аласыз.
  • Фураж сатыла. 17 сумнан. 89539999493
  • Шушы коннэрдэ угез суябыз. Кг 360 сумнан. 89539999493.яшь ярымлык.
  • Гиссарский hэм романовский сарыклар, тэкэлэр, саулыклар (бикэчлэр) сатыла. Шулай ук торле поролы 6 айдан 8 айга кадэрле тэкэлэр, саулыклар (бикэчлэр) сатыла. Сарык итенен кг.400 сумнан. 89874245531 (Ватсап). Балтач районы
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Казан шэхэренен Жилплощадка бистэсендэ бер хужа (50 яшьлек ир)ике булмэле квартирага ике егет кертэм. Тулэу жан башына 4000. Квартира барлык унайлыклары белэн.Хужанын начар гадэтлэре юк.тел.вацап 89027159146
  • Озак вакытка торырга бер бүлмәле фатир бирәбез. Казан шәхәре, Вахитов районы, Хороводная,50 ("Рустәм" мәчете янында). 50 м2,2 лоджия. Яшәр өчен барлык җигазлар бар. Бәясе - аена 23 мен сум + ку. Риэлторларсыз. 89655886519.
  • Сдаю 2 комн.квартиру на Спартаковской 88б, с мебелью,бытовая техника,охраняемый двор,в отличном состоянии.с.89276766077
 
 

 
Архив
 
25.10.2011 Шоу-бизнес

11 ноябрьдә 18.30 УНИКСта «Юмор-шоу»

Раил Садриев, Шәмси Закир, «Тегеләр», Әбри Хәбриев һ.б. юмористлар сезне кич буе көлдерергә вәгъдә бирә. Ә Вероника Кузнецова, Ленар Сәйфиев, Ринат Рахматуллин, Мурат Гайсин, Ильмира Нәгыймова үзләренең җырларын бүләк итәр.

Быелгы “Юмор-шоу”дан нәрсә көтәсен, аның башкаларыннан ни белән аерылып торачагын белер өчен режиссер һәм сценарт Фәрит Галивкә сүз бирик.

 

“Аллага шөкер кичәбез  инде тулысынча әзер. Хәзер көн саен диярлек репетицияләр ясау белән мәшгульбез. Иң зур генераль репетициябез Әбри Хәбриев туган авылында Биек тау районы Мүлмә авылында булыр дип торабыз. Монда без ике көн “Юмор шоу” ясарга булдык. Сүзләренә ышансаң, Хәбриевнең авылдашлары безне үзләрендә зур түземсезлек белән көтә икән. Биек таудан соң, 11 ноябрь кичендә  “Юмор шоу”ны Казан тамашачысына тәкъдим итәрбез. Нәрсә булыр дисезме? Нәрсә генә булмас анда! Өр яңа программада эч катып көлердәй чыгышлар бик күп булачагы инде бәхәссез. Сер итеп кенә, монда хәтта афроамериканецлар чыгышына кадәр булачак. Тамашачыларга мөрәҗәгать итеп, үзебезнең лозунгка әйләнеп баручы сүзләрне җиткерәм. Зарланып яшәгәнче, көлеп яшик! Килегез! Бик күңелле булачак,” - диде ул.

      

Үткәрү урыны: КСК КГУ Уникс.

Башлана: 18.30

Элемтәләр өчен тел: 5196-196, 5122-535

 

 

 


Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№15 (786472) / 16.11.2011 13:53:37

Рәхмәт Брррраат!

№14 (786470) / 16.11.2011 12:11:16

Кем белэ,эйтегез эле,берэр кичэ оештырганда,анда сойлисе сузлэр,кыланасы эшлэр берэр коммисия белэн-ягъни кешелэр тарафыннан анализ ясаламы? Ясалса нигэ шул кадэр тубэн \"мэзэклэр\"халыкка сойлэнэ hэм сэхнэгэ чыгучынын килеш килбэте дэ тикшерелергэ тиеш минемчэ. Кичэлэргэ барган саен тэубэ итеп кайтуым кубэйгэнгэ курэ бирэм бу сорауны. Эллэдэ шул килеш тоссыз шау -тамаша узен узе ,русслар эйтмешли,-изживать итэргэ тиешме лэкин андый тамашаларнын бетуен котеп,кылган зыянын куберэк курелмэсме???

№13 (786464) / 16.11.2011 11:27:08

Узебезнен район егеете булuгач, Раиль белэн горурланып, ул катнашкан барлык тамашаларны да карап барырга тырыша идек лэкин бу юмор кичэсендэ Раилебез барлык ометлэребезне тар мар итеп ,горурлану хисебезне генэ тугел, без Буалар-диеп эйтудэндэ ваз кичерерлек итеп"ЮМОР"сойлэде.Мэзэккэ санап ,зур сэхнэдэн,анардан хэерле мэзэк котучелэрне мыскыл итуе, бердэ кунелебезгэ хуш килмэде. Э инде сыер койрыгын ремене белэн бэйлэп-дояр булган ир кеше турындагы хикмэтен тынлагач, Раильнен безнен район егете диеп горурлану урынына,шул "мэзэк"сойлэнгэн залдан да тфу-тфу диеп чыгып качасыбыз килде. Бэлкем Раильгэ хэлэл акчасына билет алып килгэн тамашачысына тортеп, кузенэ карап "Син алкаш бит,син кешедэн качып эчеп йорисен бит" диеп эндэшуе бик колке тоелгандыр лэкин бу эндэшуе залдагы халыкка бердэ кызык тоелмады,узе генэ, тешен курсэтеп, колгэн рэвеш ясап, сэхнэне яулагандай,ботын ерып,мин кем дигэн равештэ басып торуы- ,чирканыч бер хэлэтне сурэтлэде. Юмор шау шундый кичерешлэр калдырды бездэ.Кызганыч элбэттэ.

№12 (784864) / 30.10.2011 20:24:43

Кигэвен, А.Райкинны искэ алу кичэсен карадынмы сон буген...Дорестэн дэ искитмэле шэхес...

№11 (784859) / 30.10.2011 20:16:56

\\\"Мунча ташы\\\" татарга(безгә) шактый җылы(кызу), пар, чисталык, хөрлек, сафлык алып килде.
Башкалар турында сөйлисем килеп бетми. Белеп тә бетермим, әлегә. Таныш-дуслык та юк. (Төяп килгәннәре дә юк!)

Безнең татар (игътибар иткәнегез бармы?) тв да ниндидер яңалык *ачарга* теләсә, берәр урыс телетапшыруына охшаган тапшыру хәзерли.

40еллап элек, Зәй районы культура йортында артист булып эшли башлаган Ринат Гәрәев бик кызыклы тамаша: трибуна артында секунд эчендә икенче кешегә әйләнеп чыга һәм эчтәлекле чыгышлар ясаучы (өстәвенә татарча, өстәвенә - Райкин текстлары түгел) персонажларны башкарган иде. Күп еллар узгач кына белдек. Райкин тәжрибәсен кулланып, татарга сәнгать ачышларын күрсәткән булган икән, Ринат Гәрәев. Атказанган сәнгать эшлеклесе булды. (У.О.Б.)

Юмор, сатира белән сәхнәгә чыгарга уйлаган: иң кимендә бер% таланты, 99% хезмәт сөючәнлеге булган, сәхнә яуларга теләүчеләргә Аркадий Райкинның иҗатын мең кабат өйрәнергә кирәк, аңларга кирәк! Колачлап(аңлап) бетерә алмаслык(шул ук вакытта аңлаешлы да) эчтәлек; колачлап булмаслык артистлык.

\\\"Ыштан бөрмәсеннән бет таптым. Шуны сыттым - атна буе ит саттым\\\". Хәзерге татар юморының 90%ты шушы югарылыктан аста. Әйтер идем, урысныкы да.

\\\"Халык бит, тирес исен ярата. Шуңа күрә генә, без, сәхнәгә тирес таратабыз!\\\" Бу әйтем - талантсызлар коралы.

Өйрәнегез: Райкиннан, Айрат Арслановтан, ..., (дәвам итегез)!

№10 (784456) / 27.10.2011 11:29:42

"Биектау" районы исеме, минемчэ, бергэ языла...

№9 (784455) / 27.10.2011 10:54:26

Татарда юмор юк..тегесе - монысы..бэлки житэр инде, э? Хэр халыкта да бар ул уен, колке, жыр, бию, х.б. Колэ белергэ генэ кирэк..

№8 (784426) / 26.10.2011 22:36:48

"Суд" кирегә укылганда "дус" була!

№7 (784422) / 26.10.2011 22:21:14

кем бу, куркыталар синен кебеклэр.Хэтерлисеме теге вакытта кишер басуындагы хатынга бэйлэнгэн иден,тиз авызынны япты ул синен.Аннары анарга сине эзлэп табу кыен тугел дип янап утырдын.Син башта узен нэрсэ язганынны уйлап яз пенсионер бабай!

№6 (784417) / 26.10.2011 21:53:40

Нур-улы,  Судка бирмәсеннәр.Хазер халык бик укымышлы бит.. Үзенә ошамаса суд, пркарур белән куркыта башлый

№5 (784414) / 26.10.2011 21:39:08

Кәфенлик!

№4 (784413) / 26.10.2011 21:33:13

Татарда юмор юк..
Мәзәк сөйләргә тотынсалар үзләре дә сизми билдән түбән төшәләр.. Яисә көнне төнгә ялгап, юк бар акчага эшләп йөргән авыл тракторчысын сүрәтлиләр.. Минем өчен татарның юморы шул мәзәк белән үлде..Рәхмәт ул малайга

№3 (784411) / 26.10.2011 21:23:09

Умер-шоу!

№2 (784321) / 25.10.2011 23:36:19

Эх элекеге Мунча ташлары сагындыра....Хэзер бит анын яртысыннан артыгын килде-китте ж,ыр тын,лап уткэрэсен...Эч катып колэрлек мэзэклэре дэ аз((((((

№1 (784259) / 25.10.2011 16:54:47

Мин 23 бардым ошамады.Аннан сон чыгып Раиль садри халык соравы буенча диде .Халык шаулашыпта куйды эле "имеш" халык сорый.Тоссыз кэмитлэре белмим кемнэргэ ошагандыр,кубесен ошамаган белэм!

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
Piter.tatar