• 05.10-22.10 2021-2022 хоккей сезоны. Татнефть Арена
  • 17.10 "Корт", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 22.10 Премьера! "Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 23.10 Рөстәм Вәлиевнең тууына 60 ел. Искә алу концерты. Филармония. 17.30
  • 23.10-24.10 Премьера! "Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 27.10 "Мио, минем Мио", 6+, Кариев театры, 18:00
  • 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 10.11 Валерий Меладзе. Татнефть Арена. 19:00
  • 20.11-24.11 Гүзәл Уразова һәм Илдар Хәкимов. КСК "Уникс"
  • 26.11 Данир Сабиров. Ике юбилей. Моноспектакль. КСК "Уникс". 18:30
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. Фәрештә түгел. КСК "Уникс"
  • 18.12 Татар җыры. «Казань Экспо», И.Шакиров ис. концертлар залы. 17:00
Бүген кемнәр туган
  • 17 Октябрь
  • Әхмәт Саттар (1939-2018) - язучы
  • Роза Туфитуллова - журналист
  • Лидия Әхмәтова - җырчы
  • Рәшидә Җиһаншина (1917-2003) - актриса
  • Гали Хуҗи (1912-1966) - шагыйрь
  • Илгиз Гайнуллин - көрәшче
  • Альбина Шаһиморатова - опера җырчысы
  • Үзебезнең умарталыктан бик тәмле, яхшы сыйфатлы бал сатыла. 3л - 1300 сум. Күпләп алучыларга, бәясе килешү буенча. Шулай ук кәрәзле бал да бар. 89625497103
  • В Казани на улице Сахарова ищем девушек (девушку) на подселение в зал в двухкомнатную квартиру 89923389181
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Детскому саду N 292 ново-савиновский район, требуется музыкальный руководитель на 1,5 стаки
  • Сниму 1 ком.квартиру в Советском , Вахит.р-не.Со всеми удобствами,платежоспособная, чистоту гарантирую.Сама работаю, татарка 47 лет.Убедительная просьба прошу риелторов не беспокоить, сниму только от собственника.Тел.89870673548 Гульфиза.
  • Сниму квартиру до 18-19 все включено, татарка, работаю, без вп, тишину, чистоту и своевременную оплату гарантирую, писать WhatsApp +79961212519, риелторов прошу не беспокоить.
  • Продаю натуральный цветочный МЕД со своей пасеки 1л-500руб т.89503210410
  • Әле һаман шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны белмисезме? Бу хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 8 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
  • диван-книжка сатыла. аксыл-көрән төстә.8 мең. яхшы хәлдә. казан. тулырак мәгълүмат ватсап аша. 89047619147
 
 

 
Архив
 
13.07.2011 Бәйрәм

21 июль көнне Тәмтегә рәхим итегез! (ФОТО)

21 июль көнне Теләче районының Тәмте авылында Җәйге җыен Казанский дигән бәйрәм үткәрелә. 19 сәгатьтә башланачак чарада җыр-бию, элеккеге йолалар, батырлар чыгышын карап хозурланырга мөмкин. Шунысы кызык, көрәш быел 80 килограммга кадәр һәм аннан да авыр үлчәүдә үтәчәк. Бәйрәмгә көтеп калабыз!

 

 

 

Узган елгы бәйрәмнән күренешләр:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17


---
Матбугат.ру
№ --- | 13.07.2011
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№15 (775840) / 21.07.2011 09:59:15

Кигәвен

№14 (775822) / 20.07.2011 23:01:01

кигәвен гә № 7

Үлә-ә-ә-м!!!

/керәшен дөньяны басып алды/.
Алса, ни? Керәшен татар түгел мени? Алмаса, ни, синең сыман ваклар дөнья киңлекләренә чыга алмый мыни?
Керәшен татар исеменнән дөньяга чыга икән, без, татарлар - бердәм! синдәй чүпләр арага чөй кага икән - читкә китегез, юньсезләр!!!

Инде
Кызып киткәч, әлегә, кузгатып кына куям (кайбер надан, диндарлар га карата) : " Мөселман динендә булмаганнар - кяфер" ?!.
Шушы сорауга акыллы (төпле) җавап бирүче булмаса (монда ихтирамга лаеклы, дини белемле М. ру дашларыбыз бар - шөкер!), Кигәвеннең үзенчә *болгату*ын тыңлап утырырга туры киләчәк, теләсәгез?1.

№13 (775778) / 20.07.2011 10:39:11

кызык
 "Нурислам,кактусларның, сабыр гына,дингә өндәүләренә,үгет-нәсыйхәтләренә нәфрәтләнә?"
Дингә өндәүчеләрне, нинди генә дин булса да, һәрвакыт хупмыйм, ләкин дин битлеге астында секта оштырырга теләүчеләрне... Кемгә, нинди генә күңелсезлек килсә дә, шуңа кул чаба-чаба үзләренә пиар ясаучыларны... Аңламыйм!!!
Чын күңелдән Ислам диненә инанучы язмалары күрнә башлаган иде, ул да үзен "мөселман" дип атаучылар язмасыннан оялып, югалды...

Монда мөселман диненә өндәргә кирәк, бәдәви гореф-гадәтенә түгел.

Бүген, Аллага шөкер, Түбән Камадагы мөселман лагерындагы балалар, иртәнге өченче яртыда торып, намаз укып, Болгарга сәяхәткә киттеләр... Хәерле юллар, аларга...

№12 (775777) / 20.07.2011 10:23:09

Үзем язмасам да, м.рудагы язмаларны укып барам.Соры ни өчен шулхәтле мөселман динен күралмый икән? Нурислам,кактусларның, сабыр гына,дингә өндәүләренә,үгет-нәсыйхәтләренә нәфрәтләнә?Ә бит керәшеннәр турында сүз чыккан саен,матур сүзләрен кызганмый?Беркем дә,алар начар дими бит монда.

№11 (775775) / 20.07.2011 09:59:32

Леапольд мэче ни ди сезгэ э??? ("Ребята, давайте жить дружно!")

№10 (775774) / 20.07.2011 09:32:09

Мммм, миңа үз фикеремне, М.Ру муллаларыныкыннан аерым булса, әйтү тыла мени?

№9 (775772) / 20.07.2011 09:16:26

ботыңны кыстырмасаң иде, артык умный штоли? үзеңә язылга җавап яз.

№8 (775771) / 20.07.2011 09:13:15

кигәвен гә №7 (775769) / 20.07.2011 / 08:57

"керәшен җырчы, баянчы, шагыйрь, эшкуарлар татар дөнясын биләп алды. чит илләргә дә керәшен културасын алып чыгып, татар культурасы - горыф-гадәтләре итеп күрсәтәләҗырчы,баянчы,шагыйрь,эшкуарлар татар дөнясын биләп алды. чит илләргә дә керәшен културасын алып чыгып, татар культурасы - горыф-гадәтләре итеп күрсәтәлә"
Ә бит сәбәбе бик өстә, чааак кына уйлый белгән һәр кемгә күрнеп тора: керәшен туганнар, һәр акыллы фикергә, аек акыл белән эшләгән эшкә, үзләречә уйламаган барча кешегә: "Бу ширик, бу гонах, бу бәдәвиләр гореф-гадәте кысасына сыймый!!!"-дип ташланмыйлар...

№7 (775769) / 20.07.2011 08:57:08

син әйткәннәр,кигәвеннән яралган кешеләргәдер инде...
сүз бит,төп мөселман татарларның горыф-гадәтләрен юкка чыгарып,керәшен татарларыныкын күрсәтү арта баруы турында. мин керәшеннәргә каршы түгел бәйрәм итсеннәр.

// керәшен һәм татарларның татулыкта яшәгәнен..//

нигә без керәшен ТАТАРЛАРЫ белән татулыкта яшәмәскә тиеш???
кигәвен син провакатор,чөй кагасың.
без - ТАТАРЛАР,шуны онытма.
хотя монда кигәвеннең акыл вә культура дәрәҗесе дә күренә.
шуны да исеңнән чыгарма,
"пәри башка,җен башка" икәнен дә.

сиңа кәмит кенә булсын,кигәвен,что ботка,что б...; что бармак,что .... - бары бер.

мөселман татарларына керәшен туганнардан үрнәк алырга бик кирәк.

керәшен җырчы,баянчы,шагыйрь,эшкуарлар татар дөнясын биләп алды. чит илләргә дә керәшен културасын алып чыгып, татар культурасы - горыф-гадәтләре итеп күрсәтәләр.
мөселман татардан (соры корт,кигәвендәйләрдән,) рәт баш юк!

№6 (775698) / 19.07.2011 00:37:40

Сабантуймы, башка туймы: халыкның бәйрәм үткәрәсе вакыты җиткән икән - үткәрергә тиеш! Күпләрнең ишеткәне дә юк, аннан да күпләрнең күргәне дә юктыр, дип беләм, төнге \"Сабантуй\"ны. Иң беренче (бәлки соңгысы да булгандыр) мәртәбә, Саба районында күрергә насыйп булды (хәзерге Теләче районы җирлегендә иде). Күрмәгәннәр өчен әйтәм: көндезге Сабантуйдан бер тамчы да ким түгел, бераз өстенлеге дә бар әле. Магазин, фәләннәре - бөтенесе - бар! Утырырга урын! Халык, уйма (күп, ягъни мәсәлән)! Яктыртылу, иң шәп, оештырылган!
Ә, яшьләр!, оялмыйча аралаша ала. Бүгенгегә күчереп чагыштыра күрмәгез тагын. Ул заманда: кулга- кул тотынышу, сөю турында сүз әйтешү - авырлык белән бирелә торган чак иде.

Ярар

Буген татарның кайсы катламы булса да, кайчан булса да Сабантуй (Җыен, Мәйдан) оештырып ята икән, кемнең хакы бар, шуны тыярга?!.

Президент указы имеш, Сабантуй көнен билгеләү! Әкәмәт, әкият!

Ярар

Сабантуй, да димәгәннәр бит, \"Җыен\" дигәннәр, ә сез? ә сез? тыймакчы буласыз?!. Ай-вай!!!

Өстәп
Саба районында керәшен һәм татарларнын татулыкта яшәгәнен, бәйрәмнәрен(кайбер, җыен - мәйдан) бергә уздырганнарын күргән идем.

Уңышлар, барчагызга, кеше булган КЕШЕләр!!!

№5 (775517) / 15.07.2011 12:50:40

Питрау бәйрәме быел Мамадышның Җөри авылында дип укыган идем, башка авылларда бүген булачак, ә монда ике бәйрәмне бутамаганнардыр бит? Ә Тәмтедә керәшеннәр яшиме соң, мөселман татарлармы?

№4 (775508) / 15.07.2011 10:35:21

нигә соң ул "сабан туй" дип атала,питрау түгел,ә сыры? сообраҗаеш?
Зөфия дөрес әйтә.

№3 (775507) / 15.07.2011 10:22:28

Керәшеннәр мөгез чыгармый, үз гореф-гадәденә тугыры кала...
Аларча булмаганнарның "тагын" эчләре бара, бөтен дөньяны буярга... 

№2 (775506) / 15.07.2011 10:05:12

керәшеннәр мүгез чыгара...

№1 (775504) / 15.07.2011 10:00:08

Нинди бетмэгэн сабантуй сон инде бу! Акчагыз куп икэн ятимнэргэ бирегез! Куптэн тугел генэ зур фажига булды, улгэннэр истэлегенэ дога кылыр урынга тубэнсортлы сабантуйлар уткэреп ятасыз бит. Акчагызны списать итэр очен башка эйбер уйлап чыгарыгыз инде. Июль ахырында кайдан килгэн сабантуй ди ул.

▲ Өскә
 
Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar