• 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 29.10 Микулай, 12+, Кариев театры, 18:30
  • 30.10 Премьера!"Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00 һәм 13:00
  • 30.10 "Яратып туялмадым", 16+, Кариев театры, 18:00
  • 31.10 Премьера "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00
  • 31.10 "Шәй-бу, Шай-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 02.11 "Хикмәт әкиятләре", 6+, Кариев театыр, 18:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 04.11 "Корт", 12+,Кариев театры, 18:00
  • 05.11 Премьера! "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 13:00
  • 05.11 "Мәхәббәт күгәрченнәре", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 06.11 "Кәҗүл читек", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 06.11 "Шәй-бу, Шәй-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 07.11 "Сәлам, Актәпи",3+, Кариев театры, 13:00
  • 07.11 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 10.11 Валерий Меладзе. Татнефть Арена. 19:00
  • 10.11 "Озын-озак балачак", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 20.11-24.11 Гүзәл Уразова һәм Илдар Хәкимов. КСК "Уникс"
  • 26.11 Данир Сабиров. Ике юбилей. Моноспектакль. КСК "Уникс". 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 28 Октябрь
  • Шәүкәт Биктимеров (1928-2012) - актер
  • Әлфинә Әзһәмова - җырчы
  • Марс Макаров (1939-2016) - композитор
  • Илфат Шәехов - баянчы
  • Таһир Гыйлаҗев - әдәбият галиме, тәнкыйтьче
  • Рафаэль Сибат (1946-2003) - язучы
  • Вәсимә Хәйруллина - шагыйрә
  • Гөлсем Болгарская (1891-1968) - актриса
  • Сдается однокомнатная квартира в Казани на улице Октябрьский городок(советский район) т.89872199861
  • Сдаю 1 комнатную квартиру в районе остановке Советская площадь город Казань на длительный срок.15 т.р.+ квартплата РИЭЛТОРАМ ПРОСЬБА НЕ БЕСПОКОИТЬ!! тел.89872199861
  • Казанда Грузчик, Газель хезмэте курсэтэбез! 89196271171
  • Мамадыш районында иртә буаз тана сатыла, бәясе килешү буенча, тел.89172470972
  • Бер булмэле квартир,гостинка,студия снимать итэм,укып эшли торган татар кызы,ДРКБга якын булса бик яхшы булыр иде или якын-бирэ районрдан советский,и тд.2булмэле квартирга бер кыз янына подселениега да керергэ риза.тел:8962-575-68-53.
  • Корбанга, гакыйкә, нәзергә сарыклар бар. Казанга, Биектауга, Питрәчкә китереп бирәбез. Барлык бәясе 8000 мең. 89179113219
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ЗАРПЛАТА 15-17 МЕН ТЕЛ 89957664503
  • Открыта вакансия на должность бухгалтера , экономиста в бюджетное учреждение в с.Актаныш тел 88555232062, 88555232034
  • Ноябрь бэйрэмендэ суелачак яшь ярымлык угез итенен ике ал боты сатыла.кг 330 сумнан тел 89027113070
  • Телэче районы Шэтке авылында йорт сатыла.Газ, су кергэн. 89534073195
 
 

 
Архив
 
10.07.2011 Фаҗига

Куйбышев сусаклагычындагы фаҗига шаһитлары корбаннар турында хәбәр итә

Куйбышев сусаклагычында булган гадәттән тыш хәл нәтиҗәсендә зыян күрүчеләр хакында каршылыклы хәбәрләр килү дәвам итә.

Рәсми мәгълүматлар буенча, “Булгария” круиз теплоходы бортында 140 пассажир һәм 33 экипаж әгъзасы булган. Хәзерге вакытта, ТР Граждананр оборонасы эшләре һәм гадәттән тыш хәлләр министрлыгы мәгълүматлары буенча баткан суднодагы 78 кеше Казанга җибәрелгән. 1 кеше Болгар Үзәк район хастаханәсенә озатылган. Калган пассажирларның язмышы ачыклана. Гадәтттән тыш хәл урынына ТР сәламәтлек саклау министры Айрат Фәррахов китте һәм Кама Тамагы белән Тәтеш районнары хастаханәләрендә зыян күрүчеләр өчен урын әзерләүне йөкләде.

 

Вафат булучылар хакында рәсми хәбәр юк. Әмма “Татар–информ” мәгълүмат агентлыгы белән элемтәгә керүче шаһитлар сүзләренчә, алар бар. “Арабелла” теплоходында булган Светлана сүзләренә караганда, 2 палубалы “Булгария” штормга эләккән һәм кинәт әйләнгән. “Ул 2 минутта батты. Судно искергән булу сәбәпле баткан дип белдерделәр.

 

Белешмә өчен: ике палубалы “Булгария” дизель-элетроходы 1955 елда Чехославакиядә төзелгән. Судно бөтен куркынычсызлык таләпләренә җавап биргән, заманча навигация җиһазлары булган, тизлеге 20 км/сәг кадәр җитәргә мөмкин булган.



Татар-информ
№ | 10.07.2011
Татар-информ печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№73 (775445) / 14.07.2011 11:40:43

хәйрия акчалары тиешле кешеләргә, урланмыйча, барып җитсә икән ул, 333(портвейн)!!!
миңа калса, адресно ярдәм итү хәерлерәк.

акчадамы ни эш!!!!!

чын күңелдән дога укып,алар рухына багышласаң, күпкә файдалырак булыр иде. укый белүчеләр бик аз,акча саный белүчеләр күбәйде.

№72 (775442) / 14.07.2011 11:31:28

мэгънэсез дискуссия ясап, интернет акчасын бетереп утырганчы, махсус счетка ярдэмгэ 10 СУМ булса да кучерегез! савабы булыр, мескеннэр!!!

№71 (775441) / 14.07.2011 11:08:12

ТНв нинди дәүләтнең тв сы соң ул.Татар байларыныкыдыр.Яклап яткан булалар бит әле.
Игьтибар иттем,теплоход имеш Пермнеке булган, диләр,Татариягә акча эшләргә килгән дип әйтмиләр.Беренче көнне дәшмәгәне өчен аңа прощение юк.

№70 (775434) / 14.07.2011 09:21:55

Фаҗига астында, сугышалар. Нәрсә бу?
(Кигәвен)

№69 (775411) / 13.07.2011 23:17:20

Ниләр бүлешеп ятасыз,
Эхем-эхем, Сценарист,
Гомерне сатып алмыйлар,
Сатмыйлар, ә цена есть.
Картайгач та, акыл керми,
Дуэльгә кем дә йөртә,
Бер-береңә илтифат юк,
Хөрмәт юк, ну, даете.
Кемне кем егып салды да,
Кырдан кайсыгыз кайтты?
Икегез дә исәнме сез?
Ну хет весточку дайте.

№68 (775401) / 13.07.2011 20:34:17

алай ук якалашмагыз инде дуслар (дип әйтер иде кигәвен).
мыскыллау бит,сценаристан башланган.

сценарист бак акыллы фикерләр яза дип әйтеп булмый. яшь,олыларга ихтирамы, вообще кешегә ихтирамы юк кеше. күркзм холык юк үзендә.
андыйларны, "анасы яламаган" дип әйтәләрие.

№67 (775396) / 13.07.2011 19:39:09

Пистәлитеңне алырга онытма!

№66 (775394) / 13.07.2011 18:50:09

Сценарист,я согласен. Жду 21.00 у часика.

№65 (775393) / 13.07.2011 18:26:50

Эхем-эхем.Ты близок природе,не догоняешь простейшие вещи.Ты переходил на конкретную личность, и это факт. А сценарист - нет, ибо нет личности, так как ты прикрываешся под псевдонимом.Чего раскудахтался словно баба, не пузырься прежде времени.Возможно тебе следует учиться хорошим манерам.

№64 (775392) / 13.07.2011 18:10:27

Эхем-эхем.
Ты протявкал в первом случаи на человека , который представился открыто,трусливо укрываясь под псевдонимом. Я не стал представлятся анониму, что тоже логично.Чего ты петушишься? Мы можем увидимся
и уладить наши разногласия.

№63 (775388) / 13.07.2011 16:41:51

Сценарист,карап карап торам да .тагын бер карап куям.... Сиңа нәрсәгә безнең белән булышу? Үзең дә шул ук хәлдә,ягъни ( трусливо, прикрываясь псевдонимом) оядан өрүче эт көчеге!Язсаң үз фикереңне яз,әмма безгә ревизия ясап утырма ,новоиспеченный Мао Цзе Дундук!

№62 (775386) / 13.07.2011 16:12:29

Алсу, "где в этот день ходили "оперативники" ТНВ?" диүегез белән киешеп бетә алмыйм. Фәҗига булган көнне, больничныйда булу сәбәпле, өйдә идем, шуңа ТВ карау мөмкинлегем булды... Үзәк каналлардагы беренче хәбәрләр, телефон аша, ТНВ хәбәрчеләре тарафыннан бирелде. Алар ни өчендер: "корреспондент Новый Век" дип аталдылар...
ТНВдагы зур оклад алучылар кайда (эшне оештырырга тиешлеләр) булган? - дип сорау дөресрәк булыр иде...

№61 (775385) / 13.07.2011 16:03:56

Ацтуганова, Әминовлар бер айлык хезмәт хакларын вафат булучыларга бирсеннәр дип язгансыз. бирерләр, бар, көтеп тор, алар үзләре "байлыгыбыз кими", дип куркудан йөрәк чире ала бит аннары.
Кайчан байның мескеннәргә ярдәм иткәне бар. Ул счетны да шул гади кешеләр акча салсын өчен ачтылар инде. Байларда кызгану, ярдәм итү дигән нәрсә юк бит ул.

№60 (775376) / 13.07.2011 12:42:20

\"Ил\" и \"эхем\" -забавные персонажи будущего мюзикла \"Матбугат ру\",аргументация не их конек, потому переходят на личность, причем трусливо, прикрываясь псевдонимом, и подло используя людскую трагедию в своей мышиной возне. Эти два батыра интернета, два титана мысли предьявлют права на монополию истины. Правда с человечской речью у них сложности, не знаю как с русским, но с татарским языком у них совсем худо, с таким багажом у нас только идти разве что в министры образования или культуры. Хотя,давайте уповать на чудо, чем черт не шутит, возможно у нового министра культуры с даром речи все в норме...
Правда смешно.По моему мюзикл обречен на успех...

№59 (775345) / 12.07.2011 22:16:48

Бу биттәге өч тагаракның кайсысы баткан "Болгар" соң?

№58 (775329) / 12.07.2011 19:59:23

ландыш, бу фаҗига безнең республикада килеп чыккач, җирле тв аны иң беренчеләрдән булып яктыртып барырга тиеш иде. кеше кәмит көтми, ә өметләндергеч яңалыклар көтә , үз ТНВ сыннан көтә ул моны. бөтен россия каналлары һәр сәгать саен безнең казан тирәсендәге бу фаҗига турында яңа хәбәрләр биргәндә, үз республика тв сы юмор, автоузышлар күрсәтте. авырганда сине әниең түгел, ә апаң караган кебек инде бу. кайсының игътибарын ныграк көтәсең?...

№57 (775325) / 12.07.2011 19:00:24

мин ТНВ кешесе түгел,ә кайчандыр шушы вакыйгаларны кичергән кеше.Минем дә абыем суга төшеп,4 айдан соң гына мәете табылган иде.

№56 (775323) / 12.07.2011 18:46:10

Ландыш сез аңлап бетемәгәнсез.

Халыкның ТНВны тулы канлы,татарның йөзек кашы булардай канал итеп күрәселәре килә. Оперативлык җитмәүдә гаепли сезне.

Үзәк каналлар: 1, россия,НТВ паралель рәвештә хәбәрләрне биреп бардылар. Әйтмәделәр бит,сез әйткәнчә, ярар әнә 1 канал күрсәтә шул җиткән дип.

Әгәр сез ТНВ хезмәткәре икән,бу фикерегез үзегезне дә,ТНВны да бизәми,йомшак итеп әйткәндә.

№55 (775321) / 12.07.2011 18:20:44

Шаккатам мин бу кешеләргә.ТНВ дан бер хәбәр дә бирелмәде дип язасыз.1 канал белән Россиянең сөйләве җитмимени сезгә.Күрмәдегезмени телевизордан:акылдан шашкан кешеләр,не снимайте дип кычкыралар.Әгәр үлгән кешеләрне ничек итеп судан алып чыкканнарын да күрсәтсәләр,бик кәнәгать каласы булгансыз бит.Сез мәзәк эзләп йөрүчеләр ахры.

№54 (775317) / 12.07.2011 17:50:22

ТНВда ин куп акча эшлэучелэр кем дип уйлыйсыз? Аминов, Айтуганова хэм Хэбэрлэр. Алар бит бу фажига турында бер нэрсэ дэ сойлэмэделэр. Шуларга бер айлык хезмэт хакларын тулэмичэ улгэн кешелэрнен туганнарына бирергэ кирэк. ТНВ - ул нэрсэ? ТНВ -ул кон дэ САБАНТУЙ! Тьфу! Оят! ТНВ беренче булып сойлэргэ тиеш иде бу турыда.Ике кузе ике полюска карап торучы Гыяниятова хэм башка алып баручылар ял итте шул. Сабантуйны эйбэт курсэткэне очен Айтуганова Хорватиядэ ял итеп ята! Э теплоход батуы турында мэгълумат биру анын кесэсенэ акча китерми шул, шуна курэ башкалар эшлэгэндэ ТНВ ял итеп ятты. Куарга ботенесен!

№53 (775315) / 12.07.2011 17:41:51

Акыллы кешегә дурак диюче -хам,
дуракка дурак диюче идиот. Болары "эхем" белән "ил" ( ләм микән, әллә "илхам"нан иң кирәк иҗек кыскарган, белгән юк)гә.
Әле мин китерелгән исемлеккә Кремль янында күрәләтә зина кылу оештыру, симәнә орлыгын радиацияләүне дә өстәү ягында. Болгар җимереп Болгар батуда мистика сизелмиме? Йом күзеңне, дөнья бу.
Узган барган артыннан теләсә нәрсә сүгенеп, төкеренеп калучы бомж образын башкару йөкләнгән икән штаттагы персонажларга, бу гаҗәпләндерми.Бәлки "Әлепле артислары" комедиясендәге, һәркемгә "дурак" дип калучы образы отышлырак тыр? Аплуагызны үзгәртергә киңәшемУл бит карашыннан нур бөркеп әйтә, ә сезнең сыман кара нәфрәткә төелеп түгел? Зинһар крокодил күз яшләренә керешмәгез тагын, ихласлыгыгыз аксый, начар уйныйсыз.

№52 (775312) / 12.07.2011 17:05:33


Булган (реаль) хәлләр турында язылды. Фаҗига астында шаяртып утырмам бит инде, кайбер, дивана дисәң каты була (урысчаны үзем дә яхшы аңламыйм) юродивлар гына булдырадыр: мәет озатканда, фаҗига булганда ... шаркылдауны.
(Кигәвен)

№51 (775299) / 12.07.2011 14:02:23

Син,Фрүлә,саташасыңмы соң? Нинди миналар турында сөйлисең? Ач күзеңне ,дөнья бу!

№50 (775291) / 12.07.2011 11:12:37

это же каким надо шизиком быть, что писать про /1)Тукай яшәгән \"Болгар\" җимертелде./
су төбендә дистәләгән бала мәете ята бит,
уфф, дурак бу рустем зарипов, билләһи......

№49 (775290) / 12.07.2011 11:01:59

1976 нчы ел. Көз. Салкын җил кара су өстендә ярты метрдан югары дулкыннар ясый. Метеорда, Болгардан кузгалып, Идел - Чулман култыгына кереп (очып) барабыз. Дөңк ... кинәт метеор кыйгайды, түшенә ятты.
Җәмәгатем, өч айлык улым да бар. Батса (метеор), исән калу мөмкин эш тугел. \"Ярар: икебез кулга-кул тотынышып (я булмаса, кочаклашып) төпкә дә китәрбез. Өч айлык улыбыз?.. Чумадан бар инде барын; шунда салып, капкачын әйбәтләп япсаң, бәлки, батмас; берәрсе табып алып үстерер ...\"

Метеор яңадан тизлек җыеп карый, чаңгыларына басмакчы булып. Юк, яңадан кыйгаеп төшә. \"Үрмәләп\", Иделнең уң як ярына чыктык. Текә, биек, кызыл яр. Менәрлек түгел.
Таза,7-8 ир-ат метеорның уң канатына чыгып басты. Берсе бау алып, бозлы диярлек салкын суга чумды. Чаңгыга бүрәнә кысылган икән, шуны тартып алырга кирәк. Бау бүрәнәгә бәйләнгәч тә, канат өстендәге 7-8 ир-ат байтак азапланды әле, һау-һоп, һау-һоп дия,дия.

Дөрес булгандырмы, ул елларда, кеше тулы метеор су төбенә киткәнлеге турында хәбәр дә таралган иде.

№48 (775289) / 12.07.2011 10:45:18

ТНВ.
не на того напали. ярар моҗет тнв хуҗалары өйдә булмаганнардыр һ.б.ш. охшаш хәлләр булырга мөмкин,разберутся.

монда сүз, комсыз арендаторлар турында булырга тиеш. аларның законлы вә законсз гамәлләре тикшерелергә тиеш. ә сез тнв ны
пран-заран китрәсез.
менә бит сүз ни турында булырга тиеш.
чыннан да кем соң ул арендатор? кем хатыны? бер кем не гугу.
булган татҗурлар ник язмый?
алар сихер,гәйбәт һ.б. чуш язарга гына сәләтлеме? кайда татҗурлар? хайран вакыт узды, уянырга вакыт иде!
монда бер ТНВ гына гаеплеме икән?

ашыкмагыз әле,уйлашыгыз.

царь батюшка Николай II га язарга беркайчан да соң булмас.

№47 (775288) / 12.07.2011 10:28:57

кигәвен, менә син төкерек чәчә-чәчә әкиәт сөйлисең.
менә реаль "эш" сиңа,син чаллыда яшисең. Илмир Сәлихне һ.б. яклап мәхкәмәгә бардыңмы?
гайрәтләнеп м.руда утырабыз,ә конкрет эшкә килсәк,йөрәк тотып авабыз - я не я,хата не моя.

җә әйт кигәвен,акыл сатмый гына,пряме итеп - бардыңмы?
ЮК кәнишне,бармадың. белмисеңдер дә әле, мәхкәмә турында,ишәк узышын белмәгәндәй.

№46 (775287) / 12.07.2011 10:28:21

http://www.gossov.tatarstan.ru/reports/show/24

Менэ бу статья астына языгыз, эзрэк булса да публичность.

№45 (775285) / 12.07.2011 10:13:08

1974нче ел. Җәй башы. Көн матур, кояшлы; су өсләре тип-тигез. Тольяти - Чаллы метеорында Чаллыга \"очып\" барабыз.
Чулман белән Идел кушылган турга җиттек. Бер як яр күренсә, икенче як күренми(яр белән яр арасы - 40 чакрым). Метеорыбыз әкренәйде, түшенә ятып \"үрмәләп\" бара башлады. Уйлар: \"батар микән, батса - ярга кадәр йөзеп чыгу мөмкин түгел. Берәр парахут(теплоход) очрап, коткарса гына инде\". Менә, утраучык күренде; метеорыбыз шуның янында туктаса - кешеләр шунда төшеп котыла ала инде ... Юк, туктамады ... Менә парахут килә, әнә буш баржа килә ... Метеор Болгарга таба үрмәли. Рациядан кем беләндер сөйләшкәннәре яңгырый (безгә аңлашылмый, әлбәттә).
Кирегә борылдык. 50 чакрым араны үрмәләп, икенче як ярга - Кама Тамагына чыктык. Анда, Казаннан махсус, безнең өчен җибәрелгән, буш метеор көтеп тора иде ...

Теге метеорның бер двигателе ватылган булган икән.

№44 (775284) / 12.07.2011 09:59:41

Элбэттэ язарга кирэк,Карга карганын кузен чукымый дисэгездэ кайчакларда бик чукышып алалар,дуслар остэл артында 100 гр жибэргэндэ генэ,аерылгысыз дуслар булалар.Тикшерулэр башланды,эт койрыкка ,койрык эткэ.Чылбырнын башын тиз генэ таба алмаслар(гэрчэ кем виноват икэне тэгаен билгеле булса да),владелец гаепле икэне кузгэ ук тортеп тора,аннан арендага алучы кеше.

Аминов бн Милэшнен арт ягына тибеп чыгарырга иде куптэн,шул сериаллардан кала,елмай шоулардан кала берэр серьезный тапшыру бармы? ЮК!яртышар сэгать "яшьлэр тукталышы" дигэн тапшыру эфирга чыга,ни пычагыма ул,кем карый аны,авыл яшьлэре карыймы,шэхэрнеке карыймы? беркемдэ карамый.Яшьлэр ТНТ ны карыйлар.Или бу ТНВ немедленно исемен алмаштырсын,кеше колдереп "яна гасыр"дип исем йортмэсен иде.Хэбэрлэрне эйтэсе дэ юк инде.Жыен булдыксыз шунда эшли,Мэскэудэн ни ишетэлэр тик шуны (перевод)ясап сойлэп утыралар(татарчасы),э русчасы шуны кабатлап сойли.....

№43 (775282) / 12.07.2011 09:35:02

"царь батюшка-кормилица"га хат язага кирәкмиме? уммора!!!

Кирэк!
Эйе, алар бер шайка!Барыбер язырга кирэк!Жыламан балага ..... бирмилэр!

№42 (775281) / 12.07.2011 09:30:33

Мин яздым Госсоветка( уф, монда да татарча термин тапмаганнар , хэттэ Дэулэт Советы (Кинэш тугел) дип тэржемэ итэлэр, башкорлар ,ичмасам Курултай да утыралар)

Аминов китмичэ узгэрешлэр булмаячак!

№41 (775280) / 12.07.2011 09:17:26

кыска,А(ә)минов,дипутат!!! үзегез сайлап куйдыгыз дипутат итеп.
ник кычкырасыз быел, кычканга былтыр.
үзегез әүмәкләп чыгарган кешеләр утыра эш башында.
вәйт утыралар төкерек чәчеп,кем алсын аны,барысыда бер обоймадан.

"царь батюшка-кормилица"га хат язага кирәкмиме? уммора!!!

№40 (775275) / 12.07.2011 09:04:22

Президентка хат язарга кирәк! Шундыј көнне Аминов бер сүз әйтмәде, ТНВ матур гына яшәп ятты дип!
Аминов халкы алдында гафу үтенеп үз аяклары белән китсә ТНВдан бу хәлдән сон, егет дигән исеме калыр иде!
ТНВ - чүплек!
Аминов - прәм сүз юк кем дияргә дә! Шат чырай белән чыгып басып сөйләп ятты бит, оятсыз! Дөнья кара кайгыга баткан көнне бит бу!

№39 (775270) / 12.07.2011 06:44:58

Эхем-эхем исеме астында диагнозлар куючы акыллыбашка.
Нинди миналар турында суз?
Ул исемлеккә ТНВ да керэ.Әле һәркайда бабай кадрлары.

№38 (775269) / 12.07.2011 02:28:41

Фаҗигагә дучар булганнарның, туганнарының кайгысын уртаклашам. Вафатларга (гөнаһлары булган булса дагын) Аллаһ тарафыннан кичерелеп, оҗмах ишекләре ачылсын. Якын туганнары, бу зур кайгы-хәсрәтләрне, мөмкин булса, чак-чак кына, җиңелерәк кичерсен.


ТНВ дигән,кайвакытта, оятларын югалтып, үзләрен - яңа гасыр каналы, дип тә атаучы бу каналны күптән тәнкыйтьләп киләм, мин дә. Бүгенге, мондагы, "үтергеч" фикерләрегезгә кушылам, өстәп: "Татар ТВ каналы - *Яңа Гасыр* ачабыз, дип башлап, зурлап ачылган каналны чүплеккә әйләндерүче команда - "дошман лагер"еннән махсус җибәрелгән команда булса кирәк, татар ТВ сын чүплеккә күмеп кую өчен.
Барыбер, башкортның БСТ сына да карый яхшырак ТВ каналыбыз булачак! Бүгенге сатлыклар фаш ителәчәк.
М.ру чылар фикерен, кем дә булса(акыллы татар әйдәүчесе) - ишетәчәк!

№37 (775266) / 12.07.2011 00:38:10

Соңгы юлларны укыгач, (үпукәләмә) Рөстәм Зарипов дурак дураком дидем....

№36 (775256) / 11.07.2011 21:46:55

Каза күрүчеләрнең туганнарына Хак Тәгалә сабырлыклар бирсен.
Бүген 1 каналда кем гаепле, нәрсә эшләргә дигән сорауга җавап эзлиләр.Гаеп капитанда, корабны арендалаучыда, ярдәм итми узып китүчеләрдә, гомумән Русиядә , һ.б. фикерләр яңгырый. Миңа калса әлеге вакыйганы оештыру коралы куллануга, яки Иблис шаяруына яисә Хак Тәгалә җәзасына да кайтарып калдыру мөмкин.Әйдәгез кайбер вакыйгаларны бер җепкә куеп карыйк : Экспрезидент чорында
1)Тукай яшәгән "Болгар" җимертелде.
2)" Болгар" ышыгында Явыз Иванның форпостын торгызу башланды.
3)" Дөнья яратылышы" исеме астында 1552 дә ике яктан да яугирләр каны түгелгән урында ни мөселман татар, ни христиан урыс күңеленә хуш килмәслек чара тормышка путевка алды һәм кабатланды.
4)Пирамида -каберлек шәкелендә күңел ачу корылмасы эшли.
5) Болгар бренндын күтәрдек дигәндә Болгар теплоходы батты,өлкәннәр генә түгел, гөнаһсыз сабыйлар күпләп һаләк булды...
Бәлки монысы чәчәкләре генәдер?
Бик ышанам, яңа президентыбыз , үз юлында күмелеп калган "мина"ларны , лаеклы үз командасы ярдәмендә арчыр дип.





http://rustemzaripov.blogspot.com/

№35 (775252) / 11.07.2011 20:37:44

Шундый хәсрәт, вафат булганнарның туган-тумачаларына Ходай ярдәм итсен!!!!!!! Энекәшем дә бу теплоходта булгандыр дип кайгырып беттем, Аллага шөкер ул башка теплоходта булган....

№34 (775250) / 11.07.2011 20:26:20

Әминов - заказной, җыен гайбәт җыеп күрсәтергә генә сәләтле кеше бит. Мондый серьезный вакыйгаләрне оештырырга куркак ул. Кешеләр кызганыч. Әле Мәскәдән Пусть говорят программасыннан шул турда тапшыру бара. Күп нәрсә ачыклана кебек.

№33 (775243) / 11.07.2011 18:43:36

да. мин дэ яна гасырны тынлыйм,сэгать саен урысча,татарча сулилэр,шул турыда гына сулилэр. ТНВ бетте ич инде ул, радиосы оперативрак. киттем,хэ хэбэрлэре була:-)
э кешелэр кызганыч,улем аянычлы инде ул. э балалар?????

№32 (775239) / 11.07.2011 16:15:32

Далой Аминовны ,Миләүшә белән бергә!!!
____________________
Давно пора! Китсеннэр повышениягэ,Мэскэугэ!Татар Твсын татарларга!Эле бит форумнарын да ябып куйганнар!

№31 (775230) / 11.07.2011 14:13:44

ТНВда тормозлар утыра,суз дэ юк..Э менэ \\\"Яна гасыр\\\" радиосына афэрин!Кичэ 2дэн сон ук хэбэр бирделэр элеге фажига хакында..Буген иртэдэн ук шул хакта гына сойлилэр,жырларыда монлы гына,кайгыны уртаклашалар,кунел ачу тапшырулары юк..Рэхмэт аларга..

№30 (775227) / 11.07.2011 13:55:36

Бик авыр хэсрэт инде бу.Хокумэтне хэм бу халэкэткэ гаепле кешелэрне купме генэ суксэк тэ, озелгэн гомерлэрне кире кайтарып булмый, шунысы аяныч.Аллахы Тэгалэ туганнарына, якыннарына сабырлык бирсен.

№29 (775223) / 11.07.2011 12:18:51

мәгълүмат менә монда бирелеп бара, тик бик саран гына. http://16.mchs.gov.ru/
соңгы хәбәрләргә караганда, теплоходта барлыгы 196 кеше булган ( ә судно 126 кешегә генә саналган).

№28 (775222) / 11.07.2011 11:28:54

Әминов белән Айтуганова урынына теләсә кайсы урта мәктәпне генә тәмамлаганнарны гына куйсаң да, болар кебек начар була алмаслар инде. Болар бит махсус татарларны мыскыл итү юнәлешендә эшлиләр. Боларда бит чаккына да милли горурлык юк. Әшәке тапшыруларны шундый зур дәрт белән күрсәтәләр.

№27 (775221) / 11.07.2011 10:58:31

Мишәр, 

№26 (775220) / 11.07.2011 10:48:51

ТНВ опозорился. Юып бетерә алмаслык хурлык!!! Сабантуй күрсәтергә яраклы булган каналдан тагын ни көтәсе кала? Нишләп бер журналист белән операторны елга портына "Арабелла" кайткан җиргә җибәрмәскә иде? Сәгать икедә баткан теплоходтан 20:30 коткарылганнар Казанга кайтып җитте - шул вакыт өчендә бер сюжет оештырып булмадымы икән???!! Монда, Казанда торып! Нишләп экстренный выпуск новостей булмады? Нәрсәгә яраклы бу ТНВ, сериал күрсәтергәме? Аминов белән Айтуганова җавап тотармы моның өчен? Оятсызлар һәм булдыксызлар!

№25 (775219) / 11.07.2011 10:07:37

Хәбәрсез югалганнар әкренләп ачыкланыр. Бәлки кемнең нинди социаль баскычта булганлыгын(пенсионер, укучы, д\с баласы, эшсез һ.б.) да язып чыгарлар. Акчасын аның бәлки рәсәй дә түләр. Теге 189млрд. түбәнчелек белән мәскәү кримленә бирелгән нефть акчасыннан. Бәлки Татарстан да теге үзенә калдырган 14млрд хәерче акчасыннан өлеш чыгара алыр. Әмма кайчан әле ул эшләнә. Эшләнсә дә ул һәлакәткә эләгүчеләрнең үзләрен алыштыра алмый бит инде.

Әмма шикләнмичә шуны әйтә алабыз:алар күбесе яки барысы да гади халык.

Анда Абрамович, Березовский, Аликперов, Дерипаско һ.б. шундый олигархлар юк, чөнки аларның һәрберсенең океаннарда батмый да йөзә торган яхталары бар. Шул исәптән теге 189 млрд. исәбенә дә төзелгән.

Анда Путин, Грызлов, Олег Морозов, Жириновскийлар да юк иде, чөнки алар хакимиятән, шулай ук гади халыктан аерылган.

"минем хәзер язачак сүзләрем кемнәргәдер ошамас. Алла бар икән, ни өчен дип ул шул нарасыйларның гомерләрен алган соң? нигә моңа юл куйган?" - моңа җавап итеп, сезне тагын да ныграк битарафлыктан һәм гафләт чокырыннан чыгарасы килеп, халкы нинди - түрәләре шундый дип җавап язам.

"67. Сез гыйбадәт кылырга тиешле булган Ул – Аллаһ. Адәмне туфрактан халык кылды, соңра
нәселегезне үрчетер өчен сезне бер тамчы судан, соңра ул суны оешкан каты кан кылды, соңра
төзеп бетергәч, бала хәлегездә анагыздан тудыра, соңра куәтләнгәнче үстерә, аннары
кайберләрегезгә озын гомер биреп картлык загыйфьлегенә ирештерә, вә сезнең кайберләрегез картлыкка ирешмичә үлә, Аллаһ сезгә бу эшләрне шулай кылды һәркем
билгеләнгән гомерен яшәсен өчен, гаять гакылларыгызны эшләтеп Аллаһка иманыгызны куәтләрсез.
68. Ул – Аллаһ тергезә вә үтерә, әгәр Ул бер эшне булдырырга теләсә, фәкать "Бул" дип кенә
әйтә, ул нәрсә бар була.
69. Йә, син күрмәдеңме Аллаһ аятьләрендә низагълашкан каршы сөйләгән кешеләрне, хакны
кабул итүдән алар ничек дүндерелделәр, ягъни хакны аңлаудан мәхрүм ителделәр."("Мөэминнәр" сүрәсеннән)


№24 (775218) / 11.07.2011 10:02:57

ТНВ караучы, ул Буа театрын гомумэмэн ябарга кирэк,жыен тинтэкне ничек эфирга чыгаралардыр анламыйм,Тнв ны куптэннэн юк итэргэ кирэк инде,полностью анда эшлэучелэрне алмаштырырга кирэк,шунсыз булмый.Мин кичэ хэбэрне 1 дан ишеттем,э ТНВ лэмммим....

№23 (775217) / 11.07.2011 09:57:25

Кояшкай, теплоходно умышленно батырдылар бит инде,неужели халык шуны анламый!политиканы монда утыручы наданнар беркайчанда анламады,хэм анламаячакта.

Ил,дигэн адэм совсем томана,ПРИНЦ дорес яза,э бу тинтэк Ил, баш хэреф белэн язуны тикшереп утыра,кемгэ нэрсэ кэжэгэ кэбестэ инде!

Сез монда лэчтит сатасыз,э бит барысы да килушулэр белэн эшлэнэ,метроларны шартлату,самолетларны шартлату х.б.хб. барысыда политика бн связано,безнен гомергэ надан ,бер тиенгэ дэ башы эшлэмэгэн Рэсэй халкы моны кайчан анлар икэн,кеше гомеру озу хэзерге заманда бер ни тормый,Сэвит чорында да бу утерешлэр бар иде,аларны турыдан туры курсэтмэделэр генэ.
Сез турэлэрнен тирэн кайгыгызны уртаклашабыз дигэн сузенэ ышанасызмы? жыен тинтэк!Кеше улгэн очен бит хэзер туганнарына акча тулилэр ,лишь бы авызын япсын гына,3 тиенгэ сатыла илебез халкы,э бит ул якын кешесен беркайчанда кайтара алмаячак,за то кулында ничэ йоз мендер акча,кеше улде,туганы кесэсенэ акча керде,яшэулэре ничек рэхэт.Кайчан безнен халык уз анына килер билгесез!

Якыннарын югалтканнарга Аллах бетмэс токэнмэс сабырлыклар бирсен я,Раббым!бик кызганыч!

№22 (775216) / 11.07.2011 09:53:19

Далой Аминовны ,Миләүшә белән бергә!!!

Тукта әле,кем әйтер, яңалары болардан әйбәт булыр дип?!

Менә миндә, ике мин.
Аптрал.

Наверное шушыларын татарча эшләргә мәҗбүр итү файдалырак булыр минемчә.

Миннеханов глупый түгел,булган кеше. Ходай аңа ярдәм бирсен.

№21 (775215) / 11.07.2011 09:53:03

ТНВда эшләүчеләргә өстән приказ килгәнне көтеп ятарга түгел,башларын эшләтергә кирәк әзрәк булса да.
Буа театры да туйдырды.Нәрсәгә корылгандыр,контракт төзегәнме соң ,үзгәртеп булмаслык.
Башка көннәрне дә гел шулар бит.ТНВ дан тәмам биздерер өчен юри шулай эшлиләр бугай.
Ишеткәнем дә юк иде теплоходның әйләнеп капланганын.Шулай итеп үләргә язгандыр инде мескеннәргә.

№20 (775214) / 11.07.2011 09:46:43

менә ХәятМ шуны әйтәм шул.
татар үз горыф гадәтләрен онытты.

хуҗа күзенә моңсу карап, команда буенча яши татар...
әбидне чисслова.

№19 (775213) / 11.07.2011 09:44:35

Рәсәй каналлары ярты сәгать саен туры эфирда күрсәтәләр. Әнә НТВдан Миннехановны күрсәттеләр. Президентка әфәрин, отпускасын өзеп кайткан.
Әминовчылар төкереп тә бирмиләр.

№18 (775212) / 11.07.2011 09:30:55

...!

Үзәкләрне өзәсең!

№17 (775211) / 11.07.2011 09:30:37

Эй жэмэгать бик зур кайгы инде бу,кемнен йортына шундый кайгы килгэн,ходай сабырлык бирсен.Минем эчем пошканы башка нэрсэ.Буген ТНВ каналын кабызып жибэрсэм,алып баручылар кап-карадан киенеп утырганнар,эллэ нишлэп киттем,бу нэрсэ,монда да урыслашу барамы.Ник безненчэ (Озын жинле берэр ачык тестэ кулмэк,кофта)киеп булмыймы.Моны кем уйлап чыгарды тагын,без кеше улгэч кайчан кара кием кигэнебез бар.ТНВ житэкчелэре уйлап карагыз эле.

№16 (775210) / 11.07.2011 09:20:21


Нәрсә бу?

Нинди илдә яшим соң мин?
Көн дә кеше үтерү...
Гүя, илдә бөтен шөгыль-
Рәсәй халкын бетерү.

Җир убыла, сулар баса-
Илдә халык кырыла.
Әверелгән сыман Рәсәй
Зур бер сугыш кырына.

Шартлый очкыч,боралаклар,
Көймәләр суга бата,
Кеше күбрәк үлгән саен
“Герой”лар саны арта.

Бәла-каза,фаҗигадән
Чебендәй үлә халык.
Күмә Рәсәй “геройларын”
Кабергә чәчәк салып.

Бер тиенгә тормый гомер,
Юк Рәсәйдә кадере.
Халык кими,арта илдә
Үлгәннәрнең кабере.

Орден-медаль тага-тага
Үлгән һәрбер ир-атка,
Охшап бара инде Рәсәй
Үзе дә зур зиратка.

№15 (775209) / 11.07.2011 08:43:52

менә мин, без татарлар шундый инде.

ничек бар - без шулай.
киме дә артыгы да юк.
кеше кубызына биегәч,шулай килеп чыга...

бәйдә булгач,хуҗа рөхсәт иткәнне генә үтәп була,хуҗа кушмаса,команда көтеп ятабыз. дрессировка яхшы куелган татарга да,ТНВга да.

ИЛ молодис!!!!


шакалтерапевт - ялгышасың, анда байлар юк!!!

№14 (775205) / 11.07.2011 08:14:35

Томана син ИЛ!э Буа театрын курсэтергэ кирэк идеме..?Ул диваналар болай да халыкны туйдырган

№13 (775203) / 11.07.2011 08:04:20

принц

ОТВРАТИТЕЛЬНО язасыз.
баш хәреф илә язу - әдәпсезлек
телне бозып язу - әдәпсезлек
ялган тарату - тоже. кичә үк хәбәр иттеләр, президент ялыннан кайта дип.

№12 (775202) / 11.07.2011 08:03:19

Ул ТНВ ны туктатырга кирэк!!!Америка сойли теплоход баткан дип- бу сволочьлар Буа придурокларын курсэтэлэр!!Кощунство!!!

№11 (775201) / 11.07.2011 07:33:13

ТАТАРСТАНДА ЧП. А МИННИХАНОВ РЭСТАМ ОТПУСКЫДА ЯЛ ИТА. АГАР ХАЛЫК ЭЧЕН ЯШАСАЛАР КЕШЕ БУЛАРАК УЛ ОТПУСКЫСЫН ЭЗЕП ТИЗГЕНА КАЙТЫР ИДЕ. ТНВ ДА БЕР ТАПКЫР ШУЛ ЧП НЫ КУРСАТМАДЕ. КАК БУДТО БАР ДА АЙБАТ. ШУЛ КУШТАН ТЕЛЕВЕДЕНИЕ ТНВ НЫ КАБЫЗСАН ЯНАЛЫКЛАРЫНДА ТАТАРСТАН ДАБАРДА АЙБАТ ЯХШЫ. КЭНДА СЕМИНАР СОВЕЩАНИЕ. ЛИШЬ БЫ АКЧА ТУЗДЫРЫРГА ГУЛЯТЬ ИТАРГА . БЭТЕН ЭШЛАРЕ ШУЛ ЖИТАКЧЕЛАРНЕН. ХОДАЙ САБЫРЛЫК БИРСЕН УЛГАН КЕШЕЛАРНЕН СЕМЬЯЛАРЫНА. РОССИЯ ШАХАР ЖИТАКЧЕЛАРЕ УЛГАН КЕШЕЛАРГА 1МЛН АКЧА БИРА БЕЗНЕН ТАТАРСТАНДА АКЧА ЮК ДИП 50 МЕН БИРЕРЛАР ИНДЕ. АГАР ХАЛЫКТАН АКЧА АЛЫРГА БУЛСА ТАТАРСТАН 1НЧЕ А ХАЛЫККА АКЧА БИРЕРГА БУЛСА БЭТЕН РОССИЯДАИН АХЫРДАН.

№10 (775200) / 11.07.2011 06:55:59

Кояшкай №4; №6;
Сезнең белән тулысынча килешәм... суднода балалар гына түгел, тапшырулар дөрес булса, авызыннан өзеп, пенсиясеннән тиенләп, шушы сәфәр өчен акча җыйган әби-бабайлар да шактый булган ди... безнең ишеләр булса бер хәл иде, ул намаз картлары белән, сабыйларның ни гаебе бар???
Кәгазьдәге ноктаны, абзасның дөреслеген тикшереп утыра торган, калганына күз йома торган конртролирующий органнан башлап (МЧС ның иң беренче сүзе :"документы все в порядке") башлап, транспорт министрына кадәр, барсы да, өзелгән гомерләр өчен җавап бирергә тиешләр!!!  

№9 (775198) / 11.07.2011 06:33:52

төзәтү:
Шокотерапевт - стервятник!!!

№8 (775197) / 11.07.2011 06:32:04

Шокотерапевт - сервятник!!!

№7 (775196) / 11.07.2011 02:40:15

Гонаһлы, күңел ачып йөрүче, башкаларны талап (урлап) баеган кешеләр батты, Аллага шөкер!!! Ярлылар өйләрендә ризык турында кайгырып эш белән мәшгүль.

№6 (775194) / 11.07.2011 00:37:09

бу дөньяда бөтен бәхетсезлекләр битарафлылыктан килә: үз эшеңә битараф булу фаҗига китереп чыгара, кеше кайгысына битараф калу ул кешене сындыра, ил язмышына битараф булу бөтен бер дәүләтне юкка чыгарырга мөмкин.
менә бүгенге фаҗига белән дә шул ук хәл: үз эшләренә битараф булмасалар, бу хәл бәлки килеп чыкмас иде. шул урыннан узган ике(!) судно битарафлык күрсәтмичә ярдәм иткән булса, бәлки кемнеңдер гомере сакланып калган булыр иде. ни өчен "бәлки булыр иде" формасын кулланам? чөнки төгәл нәрсә булачагын бер алла гына белә.
интернетта бу фаҗиганең сәбәпләрен төрлечә гоманлыйлар: аңа яңгыр һәм җил аркасында чыккан дулкыннар да, кинәт маневр ясау да , төзек булмавы да сәбәпче булырга мөмкин диләр.
минем хәзер язачак сүзләрем кемнәргәдер ошамас. Алла бар икән, ни өчен дип ул шул нарасыйларның гомерләрен алган соң? нигә моңа юл куйган?

№5 (775192) / 10.07.2011 23:42:42

Тырнагым бар, тырный алмыйм,
Танавым бар, мырлый алмыйм -
Авыр сулап, мышныйм, мышныйм,
Чарасыз мин, нишлим, нишлим?

№4 (775190) / 10.07.2011 23:20:51

суднода балалар да күп булган . шуларны уйлагач , йөрәк әрни. ә бит өстә утыручыларның берсенә дә берни булмаячак. ниндидер уртакул җитәкчеләргә эләгер , гаепле итеп судноның гади эшчеләрен танырлар.
дөрес әйтәсез, Иркә, Россия шулай эчтән җимерелеп бетәрдер, ахрысы.

№3 (775188) / 10.07.2011 23:07:11

Матбугатру, маладис. Татарстанда татар телендә яңалык бирүче бүтәннәр юк.

Кояшкай, если умный, почему бедный принцибы белән яшәүнең фактик нәтиҗәләре бу. Успешныйларның - успехы.Если умный, то бедныйлар самоотстранились.Чөнки троечник успешныйлар шундый фактлар белән генә аңлый алыр дәрәҗәдә. Мин Россия ничек җимерелер дип йөри идем.СССРны җимергән ачлык булмас төсле. Шушындый каиастрофалар җимерәчәк икән аны.Катастрофалар - деморальдәшү нәтиҗәсе. Ягъни бердәнбер мораль -акча - юк итү морале.

№2 (775186) / 10.07.2011 22:38:55

"Нам татарам вчурауна,
Шту сабантуй, шту вайна": Татарстанда коточкыч зур һәлакәт, ТНВ исә автогонка күрсәтә! Бу ни бу?

№1 (775184) / 10.07.2011 22:17:30

төгәлрәк язсак, 188 кеше. монысы да бик төгәл түгел диделәр. мине бер сорау борчый-Ни өчен, бу судноның проблемалары бар икәнен белә торып, аны барыбер юлга җибәргәннәр? 5 июльдә үк, техник гаебләр аркасында 5 сәгатькә соңарып кайткан бит ул.

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar