• 26.06-28.08 Театрализованное фольклорное Казан-шоу. Туган авыл.
  • 06.08-15.08 Салават. 31 сезон. Камал театры
  • 18.09 Хәмдүнә Тимергалиева истәлегенә. УНИКС. 17.00
  • 16.10 20ел TATAR RADIOSI. Татнефть Арена. 18.00
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
Бүген кемнәр туган
  • 28 Июль
  • Айрат Акимов - җырчы
  • Нургали Булатов - журналист
  • Якуб Агишев (1899-1972) - галим
  • Рәшит Ибраһимов - язучы
  • Наил Мәганов - җәмәгать эшлеклесе
  • Рамил Нотфуллин - дәүләт эшлеклесе
  • Розалина Шаһиева - шагыйрә
  • Туй, туган көн, юбилей һәм башка уңайдан якын кешегез белән хәтирәләрне теләкләр аша үреп,оригиналь шигырьләр,проза,рәхмәт сүзләре,бәет,җыр текстлары иҗат итәм.Һәр кешегә индивидуаль караш.Кулай бәяләр.Заказлар алдан алына.89083405794 ватсап.
  • Сдаю 1 комнатную квартиру в Наб. Челнах в 62 ком-се молодой семейной паре или двум девушкам студенткам. 89093132683 вацап
  • 62 яшьлек Ир Яна гына пенсиягэ чыктым казаннан ерак тугел район узэгендэ яшим бакча яратам бераз гына умарталарым бар жыр монга гашыйк узем шикелле ялгызлыктан туйган 55 62 яшьлек хатын кыздан шалтырату кэтэм тел 89270417535
  • Исэнмесез. Метро Аметьева,горьки яки Карбышева,даурский,мавлютова урамнары тирэсеннэн 1 булмэле квартира озак вакытка снимать итэргэ эзли без. 89372982380
  • Исәнмесез. Яңа бал сатам. Умартам урман янында тора. Экологик чиста бал. 3л -1300, кәрәзле бал - 600скм/кг. Казанга китереп тә бирәм. 89600344439 нлмерына шалтыратыгыз.
  • Добрый день! Продаю мёд из своей пасеки. Пасека находится около липового леса, в отдаленном от основных автомобильных дорог. Мёд характеризуются экологической чистотой и повышенными лечебными свойствами. Мёд цветочно-липовой. Цена 3л - 1300. Имеется доставка по городу Казани. В продаже имеется мёд в сотах весом от 1кг 500гр - до 2 кг. (вес тары не входит). Цена - 600 р/кг. Оптовом покупателям (от 10 банок), скидки. Желающие пишите по номеру 89600344439
  • Исэнмесез, кем Балтачта фатир сдавать итэ икэн? +7 939 371-04-19
  • Станок (циркулярка+фуганок)сатыла, кулланышта булган. Актаныш. 89063275274.
  • Корбанга хэм асрарга куп торле нэселдэн сарыклар, тэкэлэр, саулыклар, бэтилэр сатыла. Балтач районы. 89874245531 (ватсап бар)
  • Татарча сөйләшүче хатын-кыз тегүче кирәк. Казан.Тел: 9050216055
 
 

 
Архив
 

               

09.06.2011 Ир белән хатын

Нигә соңлап килдең, асылкошым минем?

Хатын-кызларга аптырыйм мин: «Ирем хыянәт итә!»" – дип зарланалар. Кем гаепле соң аңа? Үзегез безне шул юлга этәрәсез ләбаса! Мин дә өч бала үстереп, башка хатынга гыйшкым төшеп башымны югалтырмын дип уйлап та карамаган идем.

Тормышымның асты-өскә киләсен тоеп яшәдем.Ниндидер бер тылсымлы көч мине каядыр тарта иде. Кая барсам да күзем белән кемнедер эзли идем. Эштән өйгә кайтасы килми. Хатын «гуләйт итәсең» дип көне-төне талый. Мин бер оешмада җитәкче булып эшлим. Анда биш-алты хатын-кыз инде. Хатыным көнләшеп бөтенесенең чәчен йолкып чыкты. Югыйсә бер нинди дә сәбәп тә юк. «Бөтен урындагы ирләр йөри син генә фәрештә түгелсеңдер. Кызлар күрсәң күзләрең ялтырый башлый...», – дип теңкәмә тия торгач, очраттым мин «гүләйт итәсе» кешемне. Аны күргәч: «Их, нигә элегрәк очрамадың!» – дидем.

 

«Хатыныңны яратмагач нишләп өйләндең соң?» – дип мине сүгәргә ашыкмагыз берүк. Армиягә киткәнче кызлар кулын тотып та караганым булмады. Ятимлектә үстем. Клубка киеп чыгарга юньле кием дә юк иде әле . Оялчан идем. Аннары авылда күзем төшкән кыз да булмады. Әллә алар миңа игътибар итмәделәр инде... Хәрби хезмәттә чакта иптәшләрем мәхәббәт хатлары укыганда үзәкләрем өзелә торган иде. Армиядән кайту белән солдат киемнәремне дә салмыйча кич клубка киттем. Кечкенә буйлы, чатыр кара чит бер кызга күзем төште. Ул да миннән күзен ала алмый утыра башлады. Янымда торган күрше малаеннан сораштырып белдем: авыл медпунктына эшкә килгән икән. Йөргән егете дә юк, ди. Биюләр беткәнче бер-беребезгә карашып утырдык та, аннан мин бу кызны озата киттем. Бик чибәр булмаса да аның сөйкемле сөяге мине үзенә тартты да «бәйләп куйды». Дөресен генә әйткәндә, шул көннән башлап ул мине үзеннән бер адым да калдырмады. Ярты ел да йөрмәдек, өйләнеп тә куйдым. Ятим икәнемне дә, авыр тормышта яшәгәнемне дә, урта белемле надан икәнемне дә яши-яши чеметтереп куя башлады бу. Читтән торып укырга кердем. Кулыма диплом алганда и дөньяга күзем ачылган иде инде. Тормышта үз урынымны табып, ипләп кенә яши башладым. Хатын дигән кешем мин югарыга күтәрелгән саен усаллана барды. Балаларыбыз туды. Дөресен генә әйткәндә, хатын белән минем арада бер нинди мәхәббәт булмады. Башкаларга карый идем дә: «Нинди бәхетлеләр, чөкердәшеп, бер-берсен аңлап, яратышып яшиләр", – дип кызыга идем. Ничә ел бер түбә астында яшәп, мин хатынны аңламадым. Ул миңа бары тик акча табучы, гаиләне тартучы бер ишәк итеп карады. Тормыш бит алай гына бармый. Ир-ат дигәч тә, безнең дә сөеләсе, яратасы килә. Башта ярар инде, ярар инде, дип түзәсең дә, чыдар хәлең калмагач кул селтисең икән. Гомер көзләремә аяк басканда кабат язлар алып килгән мәхәббәтемә мин мәңге рәхмәтле. Ничә еллар үз-үземне түбәнсетеп яшәгәнмен икән. Сөйгәнем чал кергән чәчләремнән сыйпап: «Нинди матур син! Диңгез төсле күзләреңнән нур сибелә. Кайларда йөрдең син? Яшь чакларыңда нигә мине эзләп тапмадың? Икебез дә бәхетле булыр идек...» – ди. Андый ягымлы сүзләрне гомеремдә ишеткәнем булмады. Мин, сабый чактан ук ятим үскән егет, назның нәрсә икәнен моңарчы белмәгәнмен икән бит. Соңлап кына булса да килгән бу сөюне бер нәрсә белән дә алыштырмас идем. Балалар инде үсеп үз тормышларын кордылар. Оныклар үсә. Безнең хатын белән хәзер бер уртаклык та юк. Эштән кайтам да, чит кешеләр кебек икебез ике бүлмәдә утырабыз. Яратканым миңа: «Кил, әйдә бергә булыйк!» – дип әйтә икән, бер нәрсәмне дә алмыйча бүген үк чыгып китәр идем. Ләкин ул чакырмый шул. «Гомер иткән хатының, балаларың бар. Моңарчы бер-беребезне күрмичә яшәгәнбез, алга таба да тырышырбыз. Син белеп тор, мин сине үлеп яратам. Минем мәхәббәтемне ерактан булса да тоеп яшә!» – дип кабатлый. Без хәзер сирәк очрашабыз. Ул башка җиргә күчеп китте.Безнең мәхәббәт кыйссасын хатыным да белә. Көн туган саен аның барлыгын исемә төшереп тора.

 

Онытырга теләсәм дә, ирек бирми. Шунысына булса да рәхмәтлемен хатынга. Мин берәр җиргә киенеп җыена башласам: «Картаеп килгән мәхәббәтең янына киттеңме, котларга онытма, туган көне җитә. Чәчәкләр алырга акчаң булмаса миннән сора», – дип артымнан мыскыл итеп кала. Шул чакларда тотып җилтерәтәсе килә үзен, ләкин кулым бармый. Ә ул җае чыккан саен миңа кизәнергә генә тора. Менә шуннан соң нинди хөрмәт, хатынга карата нинди җылылык калсын инде?! Ходай бар, соңлап булса да минем юлыма нәфис, зәвыклы, акыллы, ярата белә торган Мәхәббәтемне чыгарып куйды.

 

Хатыннар, сезгә әйтәм, ирем хыянәт итә дип зарланмагыз. Ирегезне тота белегез, яратыгыз, йомшак-ягымлы булыгыз.

 

Әлмәт.


ТАҺИР
Татарстан яшьләре
№ | 07.06.2011
Татарстан яшьләре печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№43 (773626) / 17.06.2011 12:21:50

Олы мэхэббэт белэн соешеп кавышкан парларнын гаилэдэге бурычлары бер тигез диеп белэм! Каян килгэн ул имеш акча табу ,гаилэне тээкмин иту ирлэргэ генэ йоклэнгэн дигэн эш. Бугенге кондэ,алай гына да тугел,элек электэн , кем сэлэтле шул гаилэнен ихтиажын тээкмин итэ. Бу эшлэргэ аны янында булган яраткан кешесе рухландырып тора диеп белэм.Элбэттэ ир кеше бу вазыфаны узе утэп, э жэмэгэте ул тапкан малны исраф итми ,гаилэ бюджитын тотрыклы итyгэ юнэлтэ икэн ,бу парга бары-мактаулар! Яратышып кавышканбыз икэн беребездэн беребез гаеп эзлэмэсэк иде! Кайсыбыз нигэ сэлэтле шул вазыйфаны алыйкта-матур,бэхетле,тулы гаилэ булып яшик! Ходай бар нэрсэне пар яраткан,пар,тату,бэхетле тормышка ни житэ!?

№42 (773408) / 15.06.2011 15:39:51

Дөресен генә әйткәндә укып та бетермэдем,суган суы кушып язган нәрсәне.
Ир дигәнең кеше булган, комплекслардан аерылган.
Түбәннән күтәрелгән бер ир монологы.
Нигә бөтен ирләр дә бер төрле аклана икән соң ул ә?

№41 (773376) / 15.06.2011 07:54:46

Песи рәхмәт, бигрәкләр дөрес язгансыз! Сез бик яхшы кеше бугай.

№40 (773370) / 15.06.2011 01:35:46

Менэ хажи дорес эйтэ,
Жан сойгэнне алыгыз,
Узегезне жэллэмичэ,
Гел аныкы булыгыз.
Печэн саклаган эт кебек,
Соймэгэнне тотмагыз,
Анысын ирекле итегез,
Бэхетен тапса, котлагыз.
Берничэне мэжбурилэп,
кол итэргэ ярамый,
чулмэктэ дэ берторле гол
башкаларын яратмый.
Бер казанга ике тэкэ
сыймаганны белэсез,
Нигэ илахи жаннарнын
Йорэклэрен телэсез?
Хажи хаклы, бу - зур гонах,
Ходай биргэн яр булсын.
Хичьюгы яратмасан да,
Туземлелек сакла хэм дэ,
ихтирам итеп тор син.
Ин мохиме: кешелэрне
яратырга ойрэну.
Э яратуны хэрвакыт
Узеннэн башлау зарур.
Бэлки, бу гади кагыйдэ
Сезнен яктан утэлсэ,
Сез Ходайнын ин соекле
бэндэседер. Бутэнчэ
анлатырга вакыт бик сон,
калсын башка коннэргэ.
Сезгэ олы сою телэп,
башны салам мендэргэ.





Ноутбугына ялгаган,
малай минем Летайны,
Шуна курэ татарча юк,
ясап тормыйм мин аны.


№39 (773355) / 14.06.2011 22:59:40

Хаҗи, кәнизә нәрсәне аңлата? Хәзерге ирләрнең күбесе бер хатынны да туйдыра алмый. Дөрес аңламыйча хатын- кызны интектерә күрмәсеннәр. Алар болай да бер хатынга гына карап утырмыйлар.

№38 (773353) / 14.06.2011 22:48:53

Песи син һәрчак,
Гел дөресен язасың!
Мәхәббәтсез туса да,
Һәркем сөйсен баласын!
Сөяркәсе дә, ир дә,
Акыллыдыр күрәсең...
Таркалмаган гаилә дә.
Башка чара булмаганда,
Яратасың хыялда...
Хатынны да гаепләмик,
Ирне дә, аңлап була.
Һәрнәрсәне вакыт
Үз урынына куя!

№37 (773299) / 14.06.2011 14:27:21

Хаҗи, акчалата булыша алмасан кинэш бирмэ!
Анын бер кемгэдэ кирэге юк,4-хатын турында тем более

№36 (773265) / 14.06.2011 09:20:21

Сезгә киңәш: бу хатыныгызны аерырга теләмисез икән - бу гамәл Аллаһның иң сөймәгән гамәле, сезне яратып яшәүче ханым белән никах укытыгыз. Тик сезнең исламда булуыгыз шарт, ягъни Аллаһ кушканны эшләп тыелганнан тыелырга: иман, намаз, ураза, малың булса зәкәт һәм хәләл акчага хаҗ.

\"3. Ятимнәрне гаделлек белән тәрбия кылырга курыксагыз, ятим булган кызлардан күңелегезгә
хуш килгәнен үзегезгә никах кылып алыгыз: икешәр, өчәр һәм дүртәр кылып, әгәр гаделлек
кыла алмабыз дип курыксагыз, фәкать берне генә никахланыгыз, әгәр бергә дә гаделлек кыла
аямасагыз, ул вакытта сатып алган кәнизәләрегез җитәр. Югарыдагы хөкемнәр ышанычлырактыр хактан үтеп китмәвегез өчен.\"(4)

№35 (773186) / 12.06.2011 11:10:23

Кирам, розничный балалар белән ничек???? Нинди карашта торасыз? Алабута кебек үсәргә тиешме? Совет, Россия хатын-кызы, татар хатыны турында әйтеп тә тормыйм, татар хатыны яшәтеп калдырды татарны, үзен үзе ашата. Әмма балалар белән үзеңне дә, балаларны да ашату проблематично. Сез язганг теория буенча, ирләр осементор гына булырга тиеш була түгелме соң? Вәт аннары демография, абортлар тыю турында сөйли башлыйлар. Аборт тыю белән инде күбәеп киткән хатын-кызны да әзәйтергә телиләр ахыры.Белмим инде. Спарта принцибын куллансаң... хатын-кыз әзәя, аның өчен конкуренция көчәя, ниһаять ирләр диваннан, пиводан кузгала башлый. Бәлки шулай итеп ирләр сыйфаты яхшырыр....

№34 (773151) / 11.06.2011 17:35:41

Агидел сылуы, Я,я башны бутама!Бездэ ике баш,берсе буталса берсе кала.Оптом булганда гомер буена тулэргэ,рознично кайчан кулланганда гына.Онанизм выгодно,но кызык тугел,Сезнен кебек Агидел сылулары булганда

№33 (773149) / 11.06.2011 16:51:46

Кирам, бер орган очен оптом түлисен килми икән, рознично түлисен инде. Но алай тагы да кыйбатырак була түгелме соң? Или онанист булу выгодноракмы?  

№32 (773148) / 11.06.2011 16:41:00

ханым, Ирсездэ,хатынсызда бу тормышта яшэп була.Куп хатыннар,парлы буласы килэ дигэн булып узлэренэ ашатучы,эчеруче,киендеруче(хэм башкалар)эзлилэр.Аларга тормышы узлэренекеннэн яхшырак ир-ат кирэк.Мэхэббэттэ,тормыш унайлыкларыда бергэ булып бетэ алмый.Уз-узегезне алдарга тырышмагыз хатын-кызлар,Сезнен бер органыгыз хакында ир-ат гомер буе кол булып яши алмый Сезгэ

№31 (773146) / 11.06.2011 16:11:47

aie bik dores yazgansez. kup narsa hatynnardan da tora shul... kotlim

№30 (773145) / 11.06.2011 16:11:04

aie bik dores yazgansez. kup narsa hatynnardan da tora shul... kotlim

№29 (773111) / 10.06.2011 17:51:19

мина калса чын ярату кешегэ йорэк кертэ.Бу ир егет чынлап яратунын нинди икэнлеген чамалыйда белми.Ир булган ир кеше балавыз сыгып елап утырмый узенен бэхете очен корэшэ белэ. Ходай тарафыннан ир дэрэжэсе бирелгэн икэн ,син хатынына ир була бел,балаларына урнэк булырлык ата. Нигэ узенне яратмаган хатын белэн гомерен уткэрергэ? Гомер болайда кыска.Ирешкэн дэрэжэлэрендэ хатыныннында олеше бардыр диеп белэм.Чонки гаилэдэ барда уртак,балалардан алып -наз,тапкан мал,гаилэнен дэрэжэсе h.б. Бар кешедэ бер ук тосле була алмый:кемдер тэмле телле,кемдер яратуында эйтеп бирэ алмый.Гомерегезнен козлэре житкэндэ гаилэгезне тар мар итмэгез!Сезнен ин якын кешегез сезнен янда,чонки авыры да жинеледэ анын белэн уткэн.Ялган назларга ышанып кеше харап була.

№28 (773082) / 10.06.2011 09:11:17

Агидел сылуы, Ирләр башта чыраеңа карыйлар,аннан соң,чибәр булсаң ,оялып башын түбән тошереп,аягыңны карыйлар!

№27 (773080) / 10.06.2011 08:14:54

Кыска күлмәккә бәйләнгән булалар. Эшкә алганда, ирләрлең күлмәгенә карасалар, кызларның аягына карыйлар.

№26 (773077) / 10.06.2011 01:34:39

Ир-хатын мәсьәләсендә
Фикерләр төрле икән,
Мин дә өр-яңа бер фикер
Әйтергә телим икән.
Гаиләне саклау авыр,
Сөю, гыйшык булмаса,
Мәхәббәт дип әйтеп булмый,
Җаннар җанга тулмаса.
Яратмаган көе ирне
Иркәләве бик авыр,
Ир дә хатынны теләми,
Башканы эзләп барыр.
Магнит сыман тартыладыр
Бер-берсен сөйгән ярлар,
Бәхетледер бер-берсеннән
Көч, илһам алган парлар.
Аларга берни кирәкми,
Янәшә атлап барса,
Һәрвакыт әзер китәргә
Җир читенә юл алса.
Бала туа һәр гаиләдә
Мәхәббәткә карамый,
Димәк, рухи җаннар гына
Мәхәббәтне дәвалый.
(Соңгы ике юлны башка төрле аңлатам)
Димәк, рухи сөю генә
Гашыйк җанны дәвалый.
Ир кешеме, х-кызмы,
Язуы мөһим түгел.
Мөһим бары җан сөйгәнен
Очрата алса күңел.
Шуңа кеше бик еш кына
\"Көз\"ләрен дә таныша,
Кабат яшьлеген кичереп,
мәхәббәтен табыша.
Нигә Ходай сөйгән ярны
Бирми икән иртәрәк?
Бу сорауга җавап таптым,
язмыйм калсын иртәгә.
Бәлки... Ләкин вәгъдә итмим...

№25 (773075) / 10.06.2011 00:19:52

Стрелканы минекеләр дэ ясамый... Күптән инде! Совет күлмәкләре урынына suvariларны ала башлаганнан бирле))))

№24 (773072) / 09.06.2011 22:57:28

Әйттем бит инде, халат үтүкләсәләр, барысын кичереп була дип)))))Син санаганнарның плюсы күп аның.Зрә недостаток дип уйлыйсың))))

№23 (773071) / 09.06.2011 22:56:09

Мәзәк:
Ирләрнең тормышы зебра күк: блондинка, брюнетка...Хатын-кызныкы-зоопарк: ишәк,кәҗә,дуңгыз...

№22 (773070) / 09.06.2011 22:54:54

"Бичә уңган синнән" ))) Миңа калса, киресенчә, мин бичәдән уңган... Ел дәвамында 3-4 ай гына өйдә булучы ир белән, ай-һай, тора алыр идегез микән? Җтимәсә, бер айга китәм дип, ике ай кайтмаса , яки ике айга китәм дип, 15 көннән, алдан хәбәр итмичә кайтып керсә...)))

Рифма, молодец!!! 

№21 (773069) / 09.06.2011 22:47:17

Карале, минем бер плюсым бар икән: мин стрелка ясамыйм, ( шул исәптән чалбарга да).Бу өлкәдә эш бүленгән: ул чалбар үтүкли, мин- калганнарын.

№20 (773067) / 09.06.2011 22:37:59

Даааа, малллаааай.Бичә уңган синнән. Ак халат үтүкләсәләр, мин дә күп нәрсә гафу итәр идем мөгаен)))))

№19 (773065) / 09.06.2011 22:34:25

Иркә
))) Минем җиңдә бер стрелка да юк... Мин өйдә булсам, бичәм: "Минем халатны (ак халат)да үтүкләп бир әле,"-дип, янда бөтерелә...)))

№18 (773062) / 09.06.2011 22:24:57

Җиңне стрелкасыз үтүкләп буламыни?????

№17 (773060) / 09.06.2011 22:08:58

"узенне шакшы утеклэнмэгэн кием белэн эшкэ жибэрмэгэн бит?"
Эшкә урнашу теләге булган бер ир бклән, директорның әнгәмәсенә тап булдым. Директор: "Ярар уйлап карарбыз,"-дип озатты үзен. Мин:
-Ник эшкә алмадыгыз, болай белемле күрнә, үзен дә әллә кемгә куймый, яхшы гына специалист булыр иде...
-Күлмәгенә игтибар иттеңме? Күлмәк җиңе стрелка белән үтүкләнгән. Җиңне стрелка белән хатын-кыз гына үтүкли. Хатын үтүкләгән күлмәк киеп йөрүче үзбаш (самостоятеьно) эшли алмый. Хәрбер специалистка ияртеп началник йөртә алмыйм...

№16 (773057) / 09.06.2011 21:14:11

кояш, Уз хатынына чэчэк булэр иту ул семьянын акчасын эрэм-шэрэм итугэ керэ.Акча бит общий.

№15 (773056) / 09.06.2011 21:02:03

Мөгез инде, мөгез.

№14 (773053) / 09.06.2011 20:44:08

Миро, аска таба карап нәрсәңне кире кертәлмәгәнеңне һич аңлый аңлый алмадым? Менә минем мөгез булгач, кеше аңларлык килеп чыга инде язганнар..)))

№13 (773051) / 09.06.2011 20:31:03

Өскә таба карадым-
Мөгез таба алмадым.
Аска таба карадым-
Кире кертә алмадым.

Шулаймы, Мөгез?

№12 (773048) / 09.06.2011 20:02:36

Причем өйләнгән, өйләнмәгән? Син мөгезне бигрәк тар мәгънәдә аңлыйсың икән!фәлсәфирәк кара.

№11 (773045) / 09.06.2011 19:39:07

Өйләнмәгәннәргә дә үсәмени ул?

№10 (773042) / 09.06.2011 19:10:43

ирлэргэ наз житми. э хатын-кызларга ирлэрдэн ойелеп бирелэме?уз хатынына актык чэчэк букетын кайчан булэк итте икэн? кафе белэн ресторанга кайчан берэр тапкыр чакырды икэн?узе хатынына ягымлы-назлы сузлэрен эйттеме икэн;балаларны ач-ялангач йортмэгэндер бит узенне шакшы утеклэнмэгэн кием белэн эшкэ жибэрмэгэн бит? чиста- похтэ ирлэргэ кемнендэ кузе тошэ

№9 (773038) / 09.06.2011 18:54:25

Миро, син үзең..дигәнне ишеткән бар инде! синеке дә бар ул, көзгегә генә карыйсы!

№8 (773035) / 09.06.2011 18:35:21

Мөгез, син үзең яз "мөгез"лесен, без сүтеп ташларбыз!

№7 (773033) / 09.06.2011 18:24:33

Әпәйт ерунда язып тутырганнар.
Имеш, берәү гомер буе яшәгән, и мескен, бәхетсез булып.
Кычкырып көләсе килә моны укыгач, админ да шуның ишеләрне элергә ярата, мондый язмаларны әллә татяшьтәге берәрсе шыттырып ята инде?

№6 (773031) / 09.06.2011 18:07:09

Сарман белән килешми булмый. Чынлап та хатын-кыз язган кебек. Размазня ир. Шулай инде. Хатыннары кеше итә дә, аннары кеше булдым диләр. Сөяркәсе, күрәсең бәһасен аңлый.
Кыскасы, уйлап чыгарылмаган тарих булса, хатының янына зур бәйләм чәчәк күтәреп кайт та:" Кадерлем, бөтен уңышларым, барым, югым синеке!"- дип кайтып әйт. Үзең хатыныңны иркәлә. Йөзе белән кайтыр.Хатыннан гына көтеп утырмыйлар. Ә сөяркәң, бик акыллы. Вакыт уздырырга ярыйсың бит.Гомумән, ирләр дефициты фонында син дә ир.

№5 (773026) / 09.06.2011 16:59:54

Ир-ат исеменнэн булса да, хатын-кыз кулы белэн язылганга охшый бу язма. Язганнары бэлки дорестер дэ, мэлжерэп утыру килешми ир-егеткэ... Балалар усеп житкэн икэн, нэрсэ бэйли бу ике жанны - бер-берсенен кимсетуен, мэсхэрэлэвен тынлап-тузеп торумы? ни хакына?

№4 (773023) / 09.06.2011 16:27:42

Соры корт, эйе, только сойлэшеп. Бигрэк матур язган. Нэрсэ дэ булса китереп чыгарыр очен мин сина инде 2 ай ялынып йорим.

№3 (773022) / 09.06.2011 16:10:03

Илхам
"эх бер сөйләшеп утырасы иде бу ир белән" Сөйләшеп кенәме? Ул чакта бер ни дә килеп чыкмаячак.)))

№2 (773021) / 09.06.2011 15:57:16

Таһир бигрәк матур итеп язган, эх бер сөйләшеп утырасы иде бу ир белән

№1 (773020) / 09.06.2011 15:55:49

Ирне ир иткэн дэ хатын, жир иткэн дэ хатын! Ул булмаса житэкче урыннарга кадэр кутэрелэ алмас иден. Шул артыннан усал теле белэн тортеп, тормыш алып барырга мэжбур итмэгэн булса, хатыныннын муенына утырып аякларынны салындырыр иден. Ярый ичмаса сине ир итэ алган, диван кортына эйлэндереп, коне-тоне узе тартмаган. Респект бу хатынга!

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar