• 26.06-28.08 Театрализованное фольклорное Казан-шоу. Туган авыл.
  • 24.07 Ришат Тухватуллин. Жэйге очрашулар. Майдан Сабантуй. 19.00
  • 06.08-15.08 Салават. 31 сезон. Камал театры
  • 18.09 Хәмдүнә Тимергалиева истәлегенә. УНИКС. 17.00
  • 16.10 20ел TATAR RADIOSI. Татнефть Арена. 18.00
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
Бүген кемнәр туган
  • 24 Июль
  • Айрат Ильясов - шоумен
  • Чулпан Закирова - биюче
  • Гали Ильясов - җырчы
  • Исэнмесез, кем Балтачта фатир сдавать итэ икэн? +7 939 371-04-19
  • Станок (циркулярка+фуганок)сатыла, кулланышта булган. Актаныш. 89063275274.
  • Корбанга хэм асрарга куп торле нэселдэн сарыклар, тэкэлэр, саулыклар, бэтилэр сатыла. Балтач районы. 89874245531 (ватсап бар)
  • Татарча сөйләшүче хатын-кыз тегүче кирәк. Казан.Тел: 9050216055
  • Чия сатыла,120 сум, 89033131910.
  • Хәләл үрдәк түшкәсе, 3кг900г, кг 350 сумнан. Казан, 8 927 40 592 02
  • "С" һәм "Д" категорияле машина йөртүчеләр кирәк. Эш шартлары, түләү яхшы. Шалтыратыгыз! 8-953-484-04-46
  • Үзебезнең умарталыктан яхшы сыйфатлы яңа бал сатыла. Казан буенча китереп бирү дә каралган. 3л - 1600сум. Теләүчеләр булса, 89625497103 телефонына шалтыратыгыз.
  • КАЗАНДА ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ. 89196271171
  • Балык Бистәсе районының Балыклы Чүкәй авылында йорт сатыла.Кыйммәт түгел. 89393718109
 
 

 
Архив
 

               

03.03.2011 Мәдәният

Рәшит Ваһапов фестивале тәкъдим итә: Татарның иң затлы яшь җырчылары!

8 апрель көнне Казанда, Г.Тукай исемендәге филармония бинасында зур концерт - Рәшит Ваһапов исемендәге VII Халыкара татар җыры фестивален ачу тантанасы. Катнашалар: Филүс Каһиров, Айгөл Сагынбаева, Рөстәм Асаев, Айгөл Хәйри, Артур Исламов, Илүсә Хуҗина, Сиринә Зәйнетдинова, Рәзиф Кәбиров, Альбина Шаһиморатова, Федор Тарасов һ.б. Фестиваль турында тулырак:

Рәшит Ваһапов фестивале татарның иң затлы яшь җырчыларын җыя:

Фестивальнең гран-при иясе, Татарстанның М.Җәлил исемендәге  Республика премиясе лауреаты Филүс Каһиров.

Фестиваль лауреатлары Айгөл Сагынбаева, Рөстәм Асаев, Айгөл Хәйри, Артур Исламов, Илүсә Хуҗина, Сиринә Зәйнетдинова, Рәзиф Кәбиров.

Бәйрәм кунаклары - дөньякүләм танылган җырчы, Татарстанның халык артисткасы, П.Чайковский исемендәге конкурс лауреаты Альбина Шаһиморатова һәм Мәскәүдән рус җырчысы Федор Тарасов.

Сәхнәдә – Рөстәм Рәхмәтуллин җитәкчелегендәге “Мирас” инструменталь ансамбле.

Проектның авторы һәм җитәкчесе – Татарстанның һәм Россиянең атказанган мәдәният хезмәткәре, Татарстанның М.Җәлил исемендәге Республика премиясе лауреаты Рифат Фәттахов.

Тамаша 18.30 сәгатьтә башлана. Белешмәләр өчен телефоннар: 2960627; 2771822.

Фестивальгә рәхим итегез!


 


Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№18 (74298) / 11.03.2011 09:47:17

Филус Кагиров, Айгуль Сагынбаева, Айгол Хэйри, Ростэм Асаевларнын тавышлары шэп. Мина ошый. Барстан Илдар Эхмэтов, Раяз Фасыйхов хэм Илшат Вэлиевларнын да тавышлары матур.

№17 (74082) / 09.03.2011 22:57:44

Шаһиморатова чынлар булачакмы, әллә реклама өчен генә куйганнармы? дөресен беләсе иде...

№16 (73800) / 06.03.2011 22:45:18

Филус яхшы жырчы,кайбер жырлаучылар кебек "Мине карагыз"дип узен коне -тоне реклама ясап утырмый.

№15 (73785) / 06.03.2011 20:40:21

Бүген ТНВдан Филүс Каһиров концертын лүрсәттеләр...

№14 (73641) / 05.03.2011 17:26:15

андый талантны күрсәткән өчен талантның үзенә түләргә тиеш канал.

Вак балыклар исә үзләрен күрүгә дә канәгать кала.

№13 (73617) / 05.03.2011 12:50:56

Альбина Шахиморатова кебек зур талантны нигэ курсэтми ТНВ?Башка вак балыклар очен кубрэк тулилэрме?

№12 (73536) / 04.03.2011 20:23:47

Филүс - татарның бүгенге яшь җырчылары арасында иң өметлесе. Әле аның уңышлары алда!

№11 (73533) / 04.03.2011 20:10:36

Альбина Шагимуратова- гордость татарского народа, певица с мировым именем, да и другие участники концерта- Филюс Кагиров, Рустем Асаев, Айгул Хайри, Артур Исламов - настоящие профессиналы. А почему Кагиров потеет? Причина очень проста- он поет ВЖИВУЮ ! А Салават, Хания и др. все же поют под фонограмму, конечно они не потеют, т.к. физически не нвапягаются.

№10 (73515) / 04.03.2011 19:21:23

Кахиров дигэннэн, кутэрсеннэр эйдэ. Андый жырчылар бик сирэк туа бит. Э дан-дэрэжэ кешегэ яшь вакытта кирэк, дэрт алып, илхамлданып ижат итэр очен кирэк. Э тирлэве мина да ошамый. Врачка куренергэ кирэктер.

№9 (73509) / 04.03.2011 19:14:26

Иллә дә гел дә шәп җырчылар)
Тнв күрсәтмәс инде, ул бит Барс чыпчыкларын гына сайрата.
Рифатны әйтәм әле, күпме батырсалар да, на плаву калды.
ну, Иделдә укырлык нәрсә юк инде җәмәгать..

№8 (73505) / 04.03.2011 19:03:47

Каһиров артык тиз үсеп китте. Шикләндерә... Тавышы колакка ятышлы, әлбәттә. Әмма Таһир Якупов, Илһамның яшь чагындагы тавышы белән якын да куя торган түгел. Техника белән алдыра әлегә. Үзе бер җыр башкарганда шабыр тиргә бата.Продюсеры әйбәт диләр, дөрестер инде. Ә Җәлил премиясенә бик тә иртә иде әле. Чыныксын иде бераз. Артык югары күтәрелеп, башы әйләнеп егылып төшмәсме дим.Их, Бигичевларга эләкмәде бу дан-дәрәҗәләр. Аның Разил Вәлиев белән соңгы әңгәмәсен хәтерлисезме? Сольный концертлар оештыру бик кыен, ярминкәләргә барып бәрәңге капчыклары янында җырлап йөрибез, диде ул. Ә ул вакытта Салават инде Камал театрында 15 көнлек концертлар бирә иде!Тукайга ияреп, бармыни бездә җүнле кеше кадерен белү!дияргә генә кала.

№7 (73477) / 04.03.2011 13:08:53

ТВ да күрсәтмәсәләр кызганыч ансы... Филюс Каһиров Жәлил премиясен алганын белмим, ләкин "гәлсәр һандугас" фестивальендә гран-при алуы һак.

№6 (73476) / 04.03.2011 13:03:59

Филюс Кагиров Жэлил премиясен кайчан алырга олгерде сон?

№5 (73475) / 04.03.2011 13:01:18

Телевизордан курсэтмэслэрдер... Тнв бу фестивальне бик яратып бетермигэ ошаган!

№4 (73455) / 04.03.2011 10:37:17

Кәбиров дигәннәре дә башкорттанмы?
Минем бер дә ишеткәнем юк әлегә.
Сиринә элеккеге Исламова түгелме?

№3 (73454) / 04.03.2011 10:35:11

Әйееее, ЧЫН ҖЫРЧЫЛАРдан торган концерт. Кызганыч, концертка барып булмастыр, Тамбов Казаннан ерагырак... Бәлки телевизордан күрсәтерләр әле...

№2 (73453) / 04.03.2011 10:23:27

Менэ ичмасам жырчылар! Менэ ичмасам тавышлар! Барырга иде бу концертка! Билетлары кыйммэтме икэн?

№1 (73423) / 03.03.2011 22:04:03

Ух ты!! Альбина Шагимуратова??!!

▲ Өскә
 
Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar