поиск новостей
  • 26.01-30.01 Әнвәр Нургалиев. Уникс
  • 29.01-30.01 Премьера! "Алтынчәч", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 02.02 Премьера!" Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 03.02 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 23 Гыйнвар
  • Ркаил Зәйдулла - язучы
  • Алсу Исмәгыйлева - журналист
  • Равил Галиев - җырчы
  • Альберт Кәримов - дәүләт эшлеклесе
  • Ринат Шәмсетдинов - регбичы
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Казан шэхэренен Жилплощадка бистэсендэ бер хужа (50 яшьлек ир)ике булмэле квартирага ике егет кертэм. Тулэу жан башына 4000. Квартира барлык унайлыклары белэн.Хужанын начар гадэтлэре юк.тел.вацап 89027159146
  • Озак вакытка торырга бер бүлмәле фатир бирәбез. Казан шәхәре, Вахитов районы, Хороводная,50 ("Рустәм" мәчете янында). 50 м2,2 лоджия. Яшәр өчен барлык җигазлар бар. Бәясе - аена 23 мен сум + ку. Риэлторларсыз. 89655886519.
  • Сдаю 2 комн.квартиру на Спартаковской 88б, с мебелью,бытовая техника,охраняемый двор,в отличном состоянии.с.89276766077
  • Узем белэн бер булмэле квартирада торырга бер кыз эзлим. квартира фатых амирхан урамында урнашкан, 13 000 все включено. Ватсапка язырга яисэ шалтратырга аласыз элеге номерга 89872711348
  • Набережные Челны! Делаю ручной и вакумно- аппаратный массаж. А так же сухая хиджама.+79520427894 Мунира.
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ, КАР КОРЭУ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ... 89196271171
  • Ярылган хэм ярылмаган букэнлэнгэн утын сатабыз. 89274194883
  • Төшегезгә ерак бабаларыгыз-әбиләрегез фәрештә булып керсен дисәгез, сез аларга догада булыгыз. Исемнәрен белмисеңме? Шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны да белмисезме? Бу бит хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 8 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
 
 

 
Архив
 
18.01.2011 Җәмгыять

“Кызым, елама инде, хәзер чипсы алып бирәм”

Эштән соң арып-талып өйгә кайтып барышым. Әллә ни эшләмәсәм дә, көнозын санак каршында утыру тәмам алҗыта башлады, әллә эшне алыштырырга инде. Сәламәтлек борчый, хатын-кыз өчен санакның начар энергиясе икеләтә авыр тәэсир ясый.

Бер мин генә түгел икән, бар халык та йокылы-уяулы халәттә өенә ашыга. Гаиләләре, балалары янына. Минем әле гаиләм булмагач, юлда кайтканда һәрвакыт шул ашыккан халыкның халәтләренә игьтибар итәргә тырышам. Ни белән яши икән шәһәрстан?

 

Менә бер әти кешенең кызын балалар бакчасыннан алып кайтышы. Кечкенә кызчык үксеп-елап беткән, әллә өенә кайтасы килми, әллә киреләнә. Башка вакыт булса, бу сузләргә артык игьтибар бирмәгән булыр идем. Әмма коляскадагы сабыйга нибары 3 кенә яшь чамасы, шуның өчен бу сүзләр мине аптырашта калдырды: “Елама кызым, хәзер чипсы алып бирәм”.

 

Килешәм, егерме беренче гасыр балалары шул без, кырык бердәге булган афәтләрне күрмәгән, шуңа артык котырабыз күрәсең.

 

Бер көнне иртән, эшкә барыр алдыннан, гадәттәгечә “Хәерле иртә” тапшыруын тыңладым. Кунакта балалар табибы. Кечкенә сабыйлар нинди режимда яшәргә һәм нинди ризыклар белән тукланырга тиешлеге турында гәп коралар. Рационда, кызганыч, чипсы каралмаган. Андый ризыклар гомумән булырга тиеш түгел ди.

 

Бу моментта әбиемнең гел әйтеп килә торган сүзләре исемә төште. “Кечкенәдән черек буын үсә шул хәзер, саулыклары яши башламаган килеш югала”. Тормышның ачысы-төчесен күргән әби, сугышны да, ачлыкны да үткән. Хәзер менә 91 яшен тутырып килә. Бу сүзләрне мин элек аракы кебек тәмсез хәмер эчеп йөргән кешеләргә аталгандыр дип карый идем. Баксаң, бу сүзләр, фикерләр һаман актуаль булып кала бирә. Бу инде бүген генә борчыган сораулар да түгел, һәрдаим борчылырга мәҗбүр иткән фактлар.

 

Медицина галимнәре әйтүенчә, 3 яшьтән алып, мәктәпкәчә яшьтәге балалар көненә кимендә 5-6 тапкыр ашарга тиеш. Ашау рационында бары тик, файдалы ризыклар, җылы ашлар һәм яшелчәләр, сөт ризыклары.

 

Мәктәптәге ризык өйдә ашаганынан күпкә аерыла. Шуңа күрә кичен фокларга ятар алдыннан кефир яисә йогурт кулланырга кушалар. Бу әлбәттә әти-әниләр игътибарына иде. Бала табу, әле ул эшнең башы гына, менә җәмгыяткә кирәкле, файдалы, сәламәт бала тәрбияләү генә бик кыен.

 

Кечкенәдә чипсы ашап үскән бала, киләчәктә нишләр, буыны буына белән шулай үзгәрерме. Бу чипсы наркотиктан да начаррак “ризык” икән дип уйлый күрмәгез. Анда булган кирәкмәгән тәмләткечләр, Е лар, Б лар ризыкны тагы да “файдалы”итүче матдәләр генә.

 

Шуңа күрә үзебез үстергән балаларыбыз киләчәктә безгә мәрхәмәтлерәк булсыннар дисәк, бераз гына уйланмыйча булмас, чөнки уйланырлык урыннар күп. Бетәбез, бетәбез дип сөрән салып утыруым түгел. Калып мескен,саусыз буын нинди файда китерә алыр икән дип кенә эш пошыруым.


Гөлсәрия НӘБИУЛЛИНА
Матбугат.ру
№ |
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№45 (71133) / 14.02.2011 21:23:01

Жире олгермэгэн булып, коннэр салкын торса, ул бэрэнгене алдан утыртудан ни файда? Барыбер усми бит ул, жан саклап кына ята. 6-7 июньдэ утырткан вакытлар да булды. Усте бит, ана карамады. Узган ел гына коры килде...

№44 (68306) / 21.01.2011 23:39:38

Куке,

№43 (68284) / 21.01.2011 18:31:48

Күке

№42 (68276) / 21.01.2011 16:43:18

юк Ялкын! бик үзенчәлекле комп минем! минем холкым кебек.

№41 (68274) / 21.01.2011 16:41:36

Күке, исемне бер язгач, компи исем язасы урында исемнең беренче хәрефенә төртү белән үк үзе язып сорый бит, зәңгәр төстә аска чыгара, шул готовый исемгә төртәсең генә, һаман язып азапланасы түгел, синең компи язмыймыни алай?

№40 (68272) / 21.01.2011 16:33:47

Ялкын!Исемемне язганда кайчак кечкенә хәреф тә киткәли шулай! Но төзәлә башладым инде.Зурдан язган чакларым да бар бит!

Бәрәңгене элек я 1майда, я 9 май тирәләрендә утырта идек. Ләкин соңгы елларда майда салкыннар булганга күрә соңрак утырта башладык. Җитмәсә бакчабыз да юештә. Җир соң өлгерә!
ә болай ел коры булмаганда, йодрык-йодрык җыя идек. Быел биргәненә кәнәгать булдык,нишлисең кайбер районнар казып та тормаганнар.

№39 (68263) / 21.01.2011 15:30:17

Мәрьям, Күке( син кайчак зур хәреф белән язасың, кайсысы чын күке соң?), эрерәк бәңге чүплисегез килсң, аң булыгыз, аны май башында ук иртәрәк утыртырга кирәк. Узган ел ат белән утыртканнан калган чатлыкка бәрәңгене бер атнага соңрак көрәк белән төртеп чыккан идек, соңрак утыртканында бәрәңге үсмәде, алданрак утыртканыннан эре бәрәңгеләр җыеп алдык.

№38 (68227) / 20.01.2011 22:03:08

Админ,фото-фокусны күптән куярга иде
монда!Бик туры килә.

№37 (68224) / 20.01.2011 21:54:17

Менэ бит тэрбиянен дэ тэрбиялэунен дэ унышлы яклары бар икэн бит!!! Телэгэн кеше чарасын да, ысулын да таба!!!Мэрьям белэн Лилиягэ бэхетле Эни булырга насыйп итсен!!!

№36 (68218) / 20.01.2011 21:31:11

быел кыздырган да юк.Бәрәңге-деликатес безнең өчен.карабодай бигрәк тә.

№35 (68216) / 20.01.2011 21:27:54

мин балаларга чипсаны үзем кыздырам, туңмайга бераз сыек май кушып. (узган елларны) Бик тәмле килеп чыга. Табага бер-ике бәрәңгене юка гына телемнәргә телеп салам, тозсыз гына кыздырам, тәлинкәгә алгач тоз, кипкән укроп, борыч сибәм.Урамда чипсы сорасалар, хәзер кайтабыз да, үзебез кыздырабыз, дип юатам, ризалашалар:sm24

№34 (68202) / 20.01.2011 20:41:02

Бездә бакчаны ат белән ызалар. Гомумән рәхәт яшибез!!!!!!

№33 (68200) / 20.01.2011 20:38:32

борчак җыяр өчен башта ике көн казыдык әле!

№32 (68198) / 20.01.2011 20:37:20

Быел рәхәт булды бит! Бәрәңгесе дә, корты да булмады. Бакчадагы борчакны ике сәгать эчендә җыеп аттык та.....

№31 (68196) / 20.01.2011 20:32:31

авылдагы бәрәңгене дә агу коя-коя үстерәбез.
Җәе буена 3 тапкыр сипкән чаклар була.

№30 (68192) / 20.01.2011 20:25:06

Кызык та инде безнен халык…. Бар нэрсэдэ ниндидер кимчелек, начарлык курергэ тырышабыз. Э кеше бит кунелендэ булганын язган…
Ярар, Голсэрия – эни тугелдер, вакыты житкэч, Эни дэ булыр, бала тэрбиялэунен ботен татлысын-ачысын татыр… Чынлыкта исэ бу мэкалэ Е кебек безнен организымга зыянлы тэмлэткеч, хушислэткечлэр турында гына тугел, топ мэсэлэ - татар халкын болай да кимсетэлэр, юк итергэ тырышалар, ичмасам узебез узебезгэ игътибарлы булыйк, ныклы терэк, сэламэт буын тэрбиялергэ тырышыйк, ди, бит.
Эйе, балам-йорэк пэрам. Ни эшлэмэссен аны матур киендерер, тэмле ашатыр, соендерер очен. Эммэ анын килэчэге турында уйланасы иде бит.( Алдагы комментариялэрне (Ялкын, кактус) кабатлаудан мэгънэ юк.)
Бугенге кондэ ризыктагы бу мэтдалар турында куп язалар, Телевизордан да куп сойлилэр. (Шуна да мэкалэдэ Е витамины турында язылуда яналык юк). Кичэ генэ 1 каналдан сойлэделэр. Шулчак гаилэм белэн Аллахы тэгалэ безне ипи, бэрэнге, ит, авыл соттеннэн аермасын. Узебез шул ризыкта устек ;) Эле авыл ризыгына, хавасына, урын-жиренэ спрос буласы коннэр алда эле.
Исэн булсак, балабызга да эти-энием биргэн тэрбияне бирергэ тырышырбыз (шокер, чипсасыз устек).
Иманым камил, Голсэрия дэ яхшы баларнын яраткан Анасы булачак! Бу проблемалар турында уйлана белу – узе бер уныш.
Без исэ, Голсэриянен фикерлэренэ колак салып, тэрбияле нык сэламэт татар миллэтен дэвамчысын устерергэ тырышырбыз.
Э Голсэриягэ ижади унышлар телэп калабыз.)

№29 (68191) / 20.01.2011 20:21:48

көне -төне рекламалап торган әйберне балаларның гына түгел, олыларның да кабып карыйсы килә инде, җаннарым.
Елый-елый сораулары гаҗәп түгел,үсә торган организм кара ипи белән бәрәңгегә генә риза түгел.
Агу кушылмаган бер нәрсә дә юк. Элек виноград көн ярымда эчери иде. Ә хәзер 1 атна холодильникта ята.
Ашарга ярамагач нигә кемнәр өчен саталардыр ул зыянлы продукцияне!

№28 (68187) / 20.01.2011 20:11:05

Минем кызым чипсы ашамый!!!
иң яраткан нәрсәләренең берсе булса да. Без әйләнешкә бер определение керттек: \\\"балаларныкы\\\"-\\\"олыларныкы\\\". Шул бик булыша. Чипсы бездә \\\"олыларныкы\\\", косметика, пиво \\\"олыларныкы\\\"...
Котыгыз очмасын, кызыма 3 яшь чагында,(хәзер 4 тулды!!!))) пиво эчеп караган. Гаепләргә ашыгучылар табылыр, тик бакчада шашлык пешергәндә эчеп караган,нишләтәсең,карап өлгермәгәнбез. Шул вакыттан, пиво күрсә елый башлый иде \\\"бирегез\\\" дип. Мин моны, пивода нәкъ менә балага кирәкле ниндидер компонентлар булуы белән генә аңлата алам.
Косметика бер проблема булды. минем бизәнгәнне күреп кызымның да бизәнәсе килә. Кызлары булганнар мине аңлый инде.
Бик озаклап сөйләшү кирәк булды кәнишне \\\"олыларныкы\\\", \\\"балаларныкы\\\" атамаларын лексиконга кертү өчен, но стоило!
Ә чипсыны без тозлаган кыяр белән компенсировать итәбез. Берәр кич тозлы кыяр суырып йөри дә, чипсы, кириешки ишеләргә артык исе китми башлады. Но гади он, тавыкларга пешерә торган бодай, токмач камырыннан аерып булмый инде баланы!

№27 (68174) / 20.01.2011 17:29:20

нэрсэ кайчан кайда ярый? Бу сорауларга житлеккэн ир егет хэм ханым жавап бирэ аладыр.эгэр ул нормальный булса.

№26 (68172) / 20.01.2011 17:27:54

хэр ата ананын уз акылы булырга тиеш. чипсы кебек зарарлы эйберлэрнен никадэр зыян китергэнен дурак кына белмидер. Сез кайсы гасырда яшисез сон? Нишлэп сэламэтлек саклау оешмасы кайгыртырга тиеш булсын ди, ул синен балан, хэм ин беренче чиратта аны син кайгыртасын хэм сэламэтлеге очен син жавап бирэсен.Сатудан алсалар пиво эчучелэргэ дэ калмый бит ул. чипсы шунын очен яраклы, эллэ нигэ бер пиво белэн. э балалар ризыгы сэламэт туклануга тин ризыклар гына.

№25 (68128) / 20.01.2011 09:39:04

Рузилә, сәламәтлек саклау министры булгач сүзенә колак салырлар иде бәлки диюем.

№24 (68116) / 19.01.2011 23:40:15

Әти кеше, сез балаларыгызга әкият һәм фантастиканы күп укыдыгыз ахрысы. фантастик идеяләр яза башладыгыз. айрат абыйны кем тыңласын инде.

№23 (68114) / 19.01.2011 23:25:30

Эти кеше, нэкъ менэ кирэген эйттен.

№22 (68046) / 19.01.2011 11:25:27

Бу мәсҗәләне минздрав хәл итергә тиеш.
Әгәр беркөн Айрат абзый чипсы ,кириешки кебек эйберләрне супермаркетларга, көндәлек ризык ала торган кибетләргә сатуга куймаска дигән фәрман чыгарып,шул фәрманны тормышка ашырып,ул Елары Блары булмаган ризыкларны балалар күзеннән ерагырак җирдә сатырга рөхсәт бирсә , нәниләр аны сорамаслар иде.
Гөлсәрия иптәш,менә шундыерак темага язган булсаң мин синен белән килешер идем,ә үз баласын юатырга тырышкан әти кешенең сүзен мәкалә исеме итеп кую кемнеңдер гаебе аркасында шәхесне кимсетү белән бер дип уйлыйм.
Бәлки мин ялгышамдыр.

№21 (68045) / 19.01.2011 11:08:24

Ул чипсыларны бер дэ ашатасы килми дэ шул.Анын "яхшы"эбилэре,туган тумачасы бар бит эле."андый ризык алма" дип торганда "эйбэт"булып алып бирэлэр

№20 (68043) / 19.01.2011 10:06:11

Нурфия, 

№19 (68030) / 18.01.2011 22:39:27

Мин дэ 2 бала белэн автобуста кайчак бакчага барабыз. Нишлэсен-елый инде. Уземнен исем китмэсэ дэ, уфтанып куючылар юк тугел. Кемгэ тансык кешенеке? Эйтэсен инде, фил сояклэре табардай буласын...Эле ул гынамы, кайчагында урын бируче дэ табылмый.
Без узебез балаларга хэлэл, сэламэт ризык ашатырга тырышсак та, торле чак була инде. Монда бала устереп караган кеше генэ анлый торган нечкэлеклэр бар. Голсэрия туташ мине гафу итсен, эмма баласын тыя алмый тилмергэн атаны анларга ана ерак эле.

№18 (68018) / 18.01.2011 22:11:29

Рәхмәт, апай! Димәк, песәй, Гөлсәрияләрнең сыеры бозаулаган

№17 (68017) / 18.01.2011 22:10:56

имынны шулай түтәй! Мин кайтканда бозау юк иде әле!

№16 (68015) / 18.01.2011 22:07:56

Бозаулаган сыерның каймагын ашап ятасыз бит шәһәрдә, авылдан алып килеп саталар, буаз сыерда гына булмый каймак.

№15 (68008) / 18.01.2011 21:57:11

бу вакытта каймак юк, авылда да.

№14 (68006) / 18.01.2011 21:53:59

Гөлсәрия кышкы каникулларда авылга кайтып Есыз, Бсыз авыл каймагы ашап килгән ул. Ә безнең балалар Кыш бабай алып килгән Елы, Блы конфетлар салынган "подарок" ашап Казанда яттылар

№13 (68002) / 18.01.2011 21:40:15

Е лар Б лар булмаган ризык нәрсә ул һәм кайда сатыла Гөлсәрия?

№12 (67991) / 18.01.2011 21:02:36

Әй күп белә инде безнең татар хатыннары, диагноз да куя.
безнең халык өч әйбердә бик "белемле: бала тәрбияләүдә, медицинада һәм кино төшерүдә. Бөтенебез киңәш бирергә яратабыз. Хәтта бала күрмәгән яш кызлар да бала тәрбияләү буенча киңәш бирә башлады. Үстереп кара син башта, сеңлем, дөрес иттереп, аннары бушка киңәш биреп утырасың да булмас, кешеләр үзләре синнән үрнәк алырлар

№11 (67985) / 18.01.2011 20:37:07

Санак сүзен беренче ишетүем... Компи безнеңчә санак буламы?

№10 (67966) / 18.01.2011 18:12:42

1. Санак сүзенә ияләшә барабыз, Илбашы сүзенә ияләшү авыр булмас сыман.
2. Берәүләрнең баласы олы (8-10) яшькә җиткәч тә (кушаматы җылак), җыларга тотынса - туктамый икән. Бер җор бабай: \" Кызым, әйдә, мин синең өчен җылыйм, син туктап тор\" .
- Ю-у-у-к, минем үземнең җылап (елап) бетерәсем бетерәсем килә-ә!

№9 (67962) / 18.01.2011 17:51:15

Татар хатыны, дөрес әйтәсең син, баланы кечкенәдән үк нәрсәгә өйрәтәсең бит. Имчәк баласын еламасын дип аракы эчереп йоклаткан кешеләр дә бар, аларның балалары акылга сайрак, теле дә аңы да формалашмаган һәм җитлекмәгән булып калды. Яңа шытып чыккан үсентегә аз гына күләмдә булса да аракы салып кара инде син, үсемлек нишли? Бала да шуның кебек инде. Хәзерге лимонадка, пивога һ. б. эчемлекләргә дә әллә нинди агулы матдәләр кушалар, кибетләрдәге кечкенә пакетлардагы ризыклар, йогуртлар, консервлар, колбасалар, сырлар, тәти печәтле баллы әйберләр - барысы да нәни бала ашамлыклары түгел, әгәр сәламәт бала тудырасылары килсә, боларны йөкле аналарга да ашарга ярамый.
Мин кечкнәдән үк балаларны кайнар аш ашатып үстердем, хәзер дә улым өйдә аш булмаса, берәр второй ризыклары гына булса да, өйдә ашарга юк икән, дип куя. Ашый инде барыбер, ну ипи белән итле аш - аның өчен төп ризык.

№8 (67960) / 18.01.2011 17:27:37

Автор белән дә, "татар хатыны" белән дә килешәм. Бала еламасын дип аның кубызына биеп, шул ук баланың исәнлеге турында уйламаудан килә. 3 яшьлек балага яхшылап аңлатсаң, нинди ризыкны ашасаң начар булганын, ул аңлый. Әмма бүгенге ата-аналар аңлатып азапланасылары килми. Баласы нәрсә ашаса да барыбер еламасын гына. Кайберәүләр хәтта бала төне буе уянмыйча йоклый дип сыра эчереп йокларга салалар. Бүген ата-аналарны тәрбияли торган оешмалар ачарга вакыт җитте, әмма бу беркемгә дә кирәк түгел. Баланы хәләл ризык кына ашарга өйрәтеп үстерсәң, 4-5 яшьтә ул үзе дә хәләл булмаган ризык ашамыячак. Әмма... аның өчен хәләл ризыклар гына ашаучы ата-аналар кирәк.

№7 (67959) / 18.01.2011 17:25:17

\"...Бала табу, әле ул эшнең башы гына, менә җәмгыяткә кирәкле, файдалы, сәламәт бала тәрбияләү генә бик кыен.\"
Бу сүзләрне бала табып караган кеше сөйлиме соң? Бик тиз генә бала тудырдың ди бар табып кара. Әле ул баланы Ходай сиңа бирәме-юкмы башта. Аннан соң 9 ай буе күтәреп бетерә аласыңмы аны юкмы, монысы икенче мәсьәлә. Өченчедән, элек әбиләр әйтә торган иде, бала туар вакыт җиткәч, ана эчендә көрәш башлана ди. Менә тулгак шул була торгандыр нде. Бала әйтә ди, мин чыгам дип, ананың җаны әйтә ди, юк мин чыгам, син чыкмыйсың дип. Менә шул көрәштә кайсы алдан чыгып өлгерә бит әле. Дүртенчедән,балаң нинди булып туа әле, күпме яши ала? Туган балаларның гомер озынлыгы өчен дә авырта ананың йөрәге, үз баласын югалткан аналарга Ходай сабырлык бирсен.
Баланы тәрбияләү бала туганчы ук бик куп вакытлар алдан башлана, Моңа кыз бала кияүгә чыкканчы ук әзерләнә торырга, бала табарга әзер булырга тиеш, үзең белмәгәнне әпчи карчыгы кебек теләсә нәрсә сөйләп утырырга түгел, бәлки алдан ук әни булырга теләгәнсең икән, үзеңнең тискәре характерыңны уңай якка үзгәртү турында кайгыртырга кирәк. Бәлки син фәрештә кебексеңдер һәм тискәре күренешләр сиңа яттыр,ләкин бала табу эшнең башы гына, ягъни чепуха дигән сүзләрең белән бик җиңел генә бала тудыра торган кешегә охшап киттең.

№6 (67958) / 18.01.2011 17:25:03

шулай шул, кемгэ борчак, кемгэ чын...

№5 (67957) / 18.01.2011 17:19:04

борчак!!!

№4 (67956) / 18.01.2011 17:15:27

шулай шул черек буын усеп килэ, бала тавыш чыгармасын дип анын кубызына биибез дэ аннан аптырыйбыз - каян килэ мондый начар балалар? дип, минем бер танышларымнын малаена 12 яшь энисе хаман да кич урын жэйгэндэ астына кленка белэн пеленка сала пес итмэсен тонлэ урынга дип уятып горшок тотып пес иттерэ нэрсэдэн диярсез - ими ашаганда ук шешэле газированный су эчереп почкаларын эштэн чыгарганга курэ, компотны признавать итмэде "аманат" (лимонад) кирэк булды менэ хэзер нэтижэсе.....

№3 (67955) / 18.01.2011 17:02:29

бәрәңге!!

№2 (67954) / 18.01.2011 16:16:45

Гөлсәрия,югарыда язылган әти кешене:"Кызым,елама хәзер бер ярты гына алам да чыгабыз"-дип әйткән кебек язасын.Шулай әйтсә гаеп итәргә булыр иде.Кайсы бер вакытта газиз балаңның күз яшен күрмәс өчен әллә ниләр алып бирердәй буласын.
Кайсы бер вакытта шулай туры килә синең янда торучы берәү баласын төрле тәм-том белән сыйлый,ә синен балаң аңа карап тора да кызыгып һәм сорый ,менә шул вакытта алып бирмәсәң ул үзен башкаларга караганда кимсенеп үпкәләп елый башлыыыый ,бөтен урамны тутырыыыыыып.Анда инде "Хәерле иртә" тапшыруын искә төшерәнең файдасы юк.

№1 (67953) / 18.01.2011 15:20:00

минем әле гаиләм булмагач, дип дөрес язгансың. балаң еласа, бигрәк тә кеше алдында, әллә нәрсәләр сатып алып бирердәй буласың, чипсы гына түгел...

▲ Өскә
 
Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
Piter.tatar