• 28.05 "Гөргөри кияүләре" спектакле онлайн. Камал театры. 19:00
  • 29.05 "Диләфрүз - REMAKE" спектакле онлайн. Камал театры. 19:00
Туган көннәр
  • 26 Май Рәшит Шамкай
  • 26 Май Рафис Җәмдихан
  • 26 Май Мөнир Соколов
  • 26 Май Дилә Нигъмәтуллина
  • 26 Май Мәдинә Нурулла
  • 26 Май Марс Тукаев
  • 27 Май Илдус Габдрахманов
  • 27 Май Ирек Кашапов
  • 27 Май Әхәт Мушинский
  • 28 Май Илгәрәй
  • Газель Грузоперевозки 24 часа,город,межгород. Длина 4.2,высота 2.2,ширина 2.Офисные,квартирные переезды,грузчики,доставка стройматериалов.Быстро,дешево,надежно. 89178521958 Рустем
  • Минская 30 урамында 1 бүлмәле квартира сдавать ителә! Кап. Ремонттан соң,бөтен әйбер яңа! 13000+ квартплата! Собственник. 89274346231
  • Магистральная 16А урамында урнашкан (Азино)ботен унайлыклары булган 1 бүлмәле фатыйр озак вакытка арендага бирелә. 15 мең (бәягә коммуналь түләүләр кергән). Телефон: 89874072187 Фотоларны whatsap аша жибэрермен.
  • Минская урамында 1булмэле фатыйр сдавать итэм.Ремонты,мебеллэре хэм техникалары барда яна.89274317587
  • Б.касыймов урамында булмэ арендага бирелэ.бик жайлы урында.кибет.тукталыш.балалар бакчасы якында гына.хакы 9000сум.89270330512
  • Казанның шәп җирендә - Мәүлетов урамында 2 бүлмәле фатир сатыла. Ишегалдында ук мәктәп-балалар бакчасы, якында гына базар, кибетләр, поликлиника, Универсиада авылы, медколледж, автотранспорт техникумы . Горки метростанциясенә кадәр җәяү 6 минут. Транспорт тукталышы кул сузымында. Өйдә капиталь узды. Фатирда косметик ремонт. Мебель өлешчә кала. Рәхәт урын. 3,8 млн. Фатирны караганда торг була ала. 89520443409
  • Ф.Әмирхан урамында барлык уңайлыклары булган 2 бүлмәле фатир озак вакытка арендага бирелә. (89274401995)
  • Ниһаять сәяхәтчеләргә юл ачылды! Казанга экскурсияләргә килергә теләүчеләр һәм кунакларыгызны Казанга алып килергә ният кылсагыз, рәхим итегез. Тәҗрибәле, беренче категорияле экскурсовод Сезне көтә! телефоным 89600485700
  • "Тәңре аңы" исемле китабым басылып чыкты. Алырга теләүчеләр, 8–917–874–16–40 тел. шалтыратыгыз яки Tongekuk@gmail.com языгыз. Чаллыдан Дамир Шәйхетдин.
  • Актаныш. Жир сорэм (трактор МТЗ-892) сабан хэм фреза белэн. 89625704993
 

 
Архив
 

               

30.08.2010 Милләт

САУ БУЛ, 30 АВГУСТ! (ФОТО)

Фотолар төрле елларның 30 августларына карый.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

14

 

Нурулла ГАРИФ җыелмасы
Матбугат.ру
№ --- | 30.08.2010
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№38 (53638) / 05.09.2010 16:20:41

Беренче!!! Кактус хатын-кыз түгел лә инде. хәтта Сәхипҗамал булганда да билгеле иде.

№37 (53618) / 05.09.2010 08:22:13

Кактус - табышмак...
Зәки Зәйнуллин табышмак түгел.

№36 (53615) / 04.09.2010 23:30:02

Кайсыгыз дүртенче фотода Зәки Зәйнуллинны күрде?

№35 (53598) / 04.09.2010 20:49:46

Җәмәгать,көлдермәгез лә. Сез әйткән кешеләрнең икесен дә якыннан күреп беләм, берсе белән камандирофкаларда бергә йөргән булды, компикны "шайтан тартмасы" дип белгән кешеләр ич алар. Төймәсенә дә төртә белмиләр. Кешедә тырнак очы кадәр генә булса да тәрбия булырга тиеш, берсендә бөтенләй юк, икенчесендә нәкъ шул тырнак очы кадәр.
Монда сүз яулыклы апа турында бара бугай.

№34 (53596) / 04.09.2010 20:13:54

Нурихан аганың язмаларын укымаган?..))) укыдым дип тә, укымадым дип тә әйтмәде бит.
Бәлки укып та кабул итә алмагандыр.

безне тиз генә прапор итүе дә хәрбилеккә сылтама!

№33 (53595) / 04.09.2010 20:08:05

Кактус- Зәки Зәйнуллин? Бер яктвн караганда бик мөмкин, \"армия - жизнь по уставу\" һәм \"общества- жизнь по Корану\" тәнгәллек бар... Мондый тормышны таләп итүчеләргә устав һәм Коръәннең буйсындыру чарасы гына булуын онытмаска кирәк...
Икенче яктан карасак, Кактус- Зәки Зәйнуллин булуга шик бар, Нурихан ага Фәттахның фәнни язмалары чыккан чорда Зәки Зәйнуллин турындагы язмалар да нәкъ \"Казан утлары \" журналында чыкты, нежели үзе турында гына укып, Нурихан аганың язмаларын укымаган?...
Иркә, минем белүем буенча, Зәки ага материаллар каршылыгы белән түгел, очкыч аппаратлар өчен ягулык проблемасы белән шөгелләнә (галим бывший булмый). Мин ялгышам икән, Кактус- Зәки Зәйнуллин булса төзәтер...

№32 (53593) / 04.09.2010 19:20:58

Мин Зәки Зәйнуллинны , вәт! татар балаларына татарча төгәл фәннәрдән белем бирсә, дим. Ул минем "теневой" мәгариф министрдыгындагы укытучыларга кандидат бит))))) Нурулла Гарифтан информатика, матнматика укыттырыр идем. Датсинт көтү көтеп йөрмәс иде... Яхшы катижы тирәсендәге гектар җиренә бик теләсә кәҗә бзйләп куяр иде.Аерыла алмаса.

№31 (53592) / 04.09.2010 19:08:21

вапшы -то минем башыма килгәне булды бу фикернең (З.З.турында) Айдар Хәлим булуын да исключат итми идем.

Әгәр дә З.З икән.. хатын-кызга ни өчен шундый мөнәсәбәт икәне исемә төште. шәхси тормышы уңышсыз булган.
дорфалык? но хәрби кеше икәнен исәпкә алсак, тагын аңларга була..

№30 (53591) / 04.09.2010 18:46:19

Кит әле, нюжели Зәки Зәйнуллин белән тарткалашып утырам.Ул бит дин әһеле түгел. Сопроматчик, мин аларны хөрмәт итәм. Кактус кебек дорфалыгы бар инде, твда узып баручыларга хайваннар дип кычкырып ята иде ул да.

№29 (53582) / 04.09.2010 18:06:55

Кактус син Зәки Зәйнуллин яисә теге кечкенә малаймы әллә?

№28 (53559) / 04.09.2010 11:13:08

Игътибар белән карагач, 4 нче һәм 13 нче фотоларда үземне таптым.

№27 (53546) / 04.09.2010 08:52:41

Бик кызыклы фотолар, рэхмэт

№26 (53333) / 01.09.2010 20:43:35

МИН 10 РӘСЕМДӘ ДИДЕМ БИТ ИНДЕ.

№25 (53332) / 01.09.2010 20:42:00

Син син , соры корт, син.

№24 (53331) / 01.09.2010 20:38:19

*
"Мин мин микән, мин кем икән?" бу сез түгелме случайно?

№23 (53330) / 01.09.2010 20:33:42

маякчы, күрәм ,юмыр 0 икән шул үзеңдә.
Биреп торыйммы соң.

№22 (53324) / 01.09.2010 20:05:22

маякчы бит ул вакытта зонтик күтәреп тордым дип язды.Байрак тапшырырлык кеше түгел ызначит. Да тагын читкә киткән кешеләргә көнләшеп утыра. Кысылып йөри торган кешегә ошаган или агент.

№21 (53323) / 01.09.2010 20:00:17

Юмор хисе 0 кешеләрне ходай ярдәменнән ташламасын инде.

№20 (53317) / 01.09.2010 18:27:50

маякчы, син алар биргәнне алгансың. Әгәр ирекне үзең тырышып алган булсаң, җибәрмәс идең кулдан. Тир түкмәгәнсең шул......

№19 (53313) / 01.09.2010 18:12:22

ярар самый главный алып калдырдылар бит Маякчы!

№18 (53312) / 01.09.2010 18:08:21

Ирек йөрде инде ул чакларда (вет.та укый иде фамилиясен оныттым)Бәйрәмова тирәсендә. Марс Тукаев байракчы.
Шул. Суверенитет алып бирделәр дә безгә, берсе Австралия , икенчесе Төркиягә китеп бардылар.

№17 (53284) / 01.09.2010 10:04:21

Да-а, бар иде яшь чаклар...

№16 (53238) / 31.08.2010 15:47:34

tatarblog.com, хаклысын

№15 (53216) / 31.08.2010 11:18:55

Краевед, Свердлов урамы юк инде...

"Эхо Москвы"дан известные прекрасные уголки старой Казани, подскажите дип сорыйлар, минем:"сез аны Исхаковтан сорагыз инде, бәлки ул фотоларын саклагандыр, җимереп бетерер алдыннан" - дип.

№14 (53215) / 31.08.2010 11:10:00

Соры корт, үзем дә уйлап куйдым әле,)))лупа тотып арттагы рәтләрдән эзләсәң, бәлки мин дә барбыр дип))))

№13 (53213) / 31.08.2010 09:41:05

Әйе. Бар иде чаклар... Мәскәү күбрәк сикерсә халык күтәрелер Аллаһыбоерса, урамнарга чыгып Суверенитетны кире кайтарырбыз. Иншаллаһ!

№12 (53207) / 31.08.2010 07:54:57

1-4 фотолар 1992 ел;
5-8 фотолар 1993 ел;
9-11 фотолар 1994 ел;
12-14 фотолар 1995 ел.
Бәйрәм белән!
Күңелләрегездә бер кайчан да киләчәккә өмет вә бәйрәм рухы сүрелмәсен!

№11 (53204) / 31.08.2010 04:31:22

краевед-н, sin dnozavr!! )) her nersene beleseng :)) xetta загс, кибет, заманында мэриянең тышкы эшләр комитеты иде, Диләрә апа Тумашева йортыn da!!!

№10 (53203) / 31.08.2010 01:25:46

+
и вот получается, демонстрация ленин урамы буйлап кремльгә бара!

№9 (53202) / 31.08.2010 01:23:58

ааа! аңгардым!
тоже зеркально.
фото сохранил и зеркально отразил
(кстати, негатив - это кара б-н акны противоположно икән. белдем менә хәзер:)

итак.
да. зеркально.
госмузей.
алай булгач - зуррак бина - бишкатлы йорт (астында загс, кибет, заманында мэриянең тышкы эшләр комитеты иде, хәзер мебель, бугай. Диләрә апа Тумашева йорты.)
ә тагын да биегрәк бина - физфак.
всё. урра!

№8 (53201) / 31.08.2010 01:20:51

мин дә шулайрак уйлаган идем.
әмма.
кеше ник соң мэриягә таба бара?
уң якта - зур бина (ну, музейдан зуррак күренә. ә чынлыкта бит анда бина юк. шул, чиркәү генә. ул шундый зурмы?

№7 (53200) / 31.08.2010 01:09:27

10. Kreml qarshisinda. Yangan milli muzey binasi ...

краевед-национал, sin barisin da belesen . . .

№6 (53199) / 31.08.2010 00:49:10

подписали бы уж фотки. для молодёжи. для нас.

ладно.
әйдәгез булышыгыз.
0. хәзерге кабмин, ул заманда обком бинасы.
1. хәзерге БКЗ, ул заманда концертный зал консерватории. (менә шулай. шундый ужасный бетон-пыяла архитектурасы. шундыйрак тагын бер бина бар иде - баумандагы Подарки кибете)
2. спасская башня ходыннан кремлёвская урамы манзарасы. ул заманда ленин урамы. уң якта - Нацмузей. ул заманда - Госмузей. кайчандыр ул өчкатлы иде. янгын чыгып, өченче каты капут булды. күрәсез, әле стройка/төзәтү бара.
3. непойму. ясно, кремль. именно шунда кадәр барып, намаз укыла иде. ул заманда әле хәзерге президент бинасы янына кереп була иде. вообще. до склона. андагы паркта ленин бабагыз сыны бар иде. эскәмиягә утырып тора иде. бу фото сөембикә манарасыннан төшерелгән штоль? нишләп урамы бик тар күренә. теге артта хәзер столовка бинасыдыр бит инде. хаталанаммы...
4. тагын консервконцертзалы ишек төбе. самый главный урын инде митингларда.
5. // //
6. понятно. обком ягынна карыйбыз, опера театрын күрәбез. алар арасында - парк. балачагымда сәпиттә йөргән урыннарым. (уң якка борылсак - мирумир кибете!оо!)
7. обком
8. = 6.
9. хе. монысы кызык. аңлавымча, монда ничек була әле ул, негатив/позитив әллә нишләгән. в общем, зеркально килеп чыккан. уңда - хәзерге ратуша, ул заманда дом офицеров. (хәзер дом офицеров элеккеге победа кинотеатрына күчте - туган авылым каршында, свердлова урамында). сулда - ике катлы йорт. диварында \"монда ленин баба әллә нишләде\" дигән такатсы бар иде. аннан да сул якта - хәзерге биллүр кибете (или как там называется) ул заманда просто ике йорт арасында калган бер углубление иде. типа. остановка. газированный су аппаратлары тора иде бугай.
ну и на самом деле зеркально инде всё :) соотв-нно халык опера театры ишеге төбендә тора.
10. торможу.
11. тагын кремль. сөембикә манарасы.
12. опера театры ишек төбе. уңда кран нишли? бкзны төзиме? ратушанымы?
13. оперный
14. хм. җәлили һәйкәле урынынна төшерлгән как бы штоль? агачлар артында - чиркәү монастырь. халык менеп килә кремльгә. ул юл бит - булыжник. аны берзаман асфальтировать иттеләр. соңыннан тагын ире булыжник ясадылар.однако. шуннан йөрдекмени? ужас. хәтер. получается. бауман буйлап. и наверх. әнә анда еракта транспорт йөри. троллейбуслар шулай, совсем кремль төбеннән бара иде (хәзер дә анда юл бар бит). газон ңире исә буш түгел иде. ташаякта да йортлар бар иде (раки гына түгел:) бер зур бина бар иде. уже җимерелә башлаганы исемдә. фабрика?

так. булды бугай. әйдәгез, төзәтегез.

№5 (53198) / 30.08.2010 23:30:38

10 фото бигрәк кызык инде

№4 (53197) / 30.08.2010 23:25:55

сау бул декларатсия !

№3 (53196) / 30.08.2010 23:01:37

10 фотода мин!

№2 (53195) / 30.08.2010 23:00:51

Күрәсезме, почти, һәр фотосүрәттә диярлек, алгы планда, Фәүзия бәйрәмова.
Иркә, бәлки сез дә эләккәнсездер, сер ясамыйча гына, әйтегез, күрик үзегезне.

№1 (53194) / 30.08.2010 22:57:16

Шәп! Булды бит заманалар...

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Казан филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Шаян
Татаркино
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR
Татарстан Диния нәзарәте