поиск новостей
  • 26.01-30.01 Әнвәр Нургалиев. Уникс
  • 29.01-30.01 Премьера! "Алтынчәч", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 02.02 Премьера!" Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 03.02 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 23 Гыйнвар
  • Ркаил Зәйдулла - язучы
  • Алсу Исмәгыйлева - журналист
  • Равил Галиев - җырчы
  • Альберт Кәримов - дәүләт эшлеклесе
  • Ринат Шәмсетдинов - регбичы
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Казан шэхэренен Жилплощадка бистэсендэ бер хужа (50 яшьлек ир)ике булмэле квартирага ике егет кертэм. Тулэу жан башына 4000. Квартира барлык унайлыклары белэн.Хужанын начар гадэтлэре юк.тел.вацап 89027159146
  • Озак вакытка торырга бер бүлмәле фатир бирәбез. Казан шәхәре, Вахитов районы, Хороводная,50 ("Рустәм" мәчете янында). 50 м2,2 лоджия. Яшәр өчен барлык җигазлар бар. Бәясе - аена 23 мен сум + ку. Риэлторларсыз. 89655886519.
  • Сдаю 2 комн.квартиру на Спартаковской 88б, с мебелью,бытовая техника,охраняемый двор,в отличном состоянии.с.89276766077
  • Узем белэн бер булмэле квартирада торырга бер кыз эзлим. квартира фатых амирхан урамында урнашкан, 13 000 все включено. Ватсапка язырга яисэ шалтратырга аласыз элеге номерга 89872711348
  • Набережные Челны! Делаю ручной и вакумно- аппаратный массаж. А так же сухая хиджама.+79520427894 Мунира.
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ, КАР КОРЭУ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ... 89196271171
  • Ярылган хэм ярылмаган букэнлэнгэн утын сатабыз. 89274194883
  • Төшегезгә ерак бабаларыгыз-әбиләрегез фәрештә булып керсен дисәгез, сез аларга догада булыгыз. Исемнәрен белмисеңме? Шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны да белмисезме? Бу бит хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 8 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
 
 

 
Архив
 
25.08.2010 Җәмгыять

КҮЗ ЯШЬЛӘРЕНӘ ЫШАНМЫЙБЫЗ БЕЗ...

Иркутскида машина белән ике студент кызны бәрдергән Аннаны өч елга ирегеннән мәхрүм иттеләр. Әмма ул төрмәгә тагын 14 елдан соң гына утыртылачак. Ник дигәндә, җинаять кылганда йөкле булган һәм хәзер аның кечкенә баласы бар. Әйбәт булган ич инде, гуманлы суд, диярсез?! Әгәр бу ханым Иркутск өлкәсе сайлау комиссиясе рәисе Людмила Шавенкова кызы булмаса, аптырамас идек. Әле коточкыч күренеш: 28 яшьлек Анна Шавенкова һәлакәттән соң беренче чиратта үз машинасының зыян күргән якларын карап йөргән. Һәлакәткә тарган җәяүлеләр турында уенда да булмаган. Кызларга ашыгыч ярдәм машинасын узып баручылар чакырган.

Фаҗига узган елның 2 декабрендә була. Шавенкова үзенең Toyota Corolla машинасында зур тизлек белән тыкрыкка “очып” керә һәм апалы-сеңелле Елена һәм Юлия Пятковаларны бәрдерә. Нәтиҗәдә кызлар берничә метрга очып китә: Елена алган зыяннардан үлә, ә Юлия инвалид булып кала.

 

Әлеге хәлләрнең барысы да видеокамерага төшкән. Видео интернетка эленгән. Анда иномарканың туп-туры кызлар өстенә менүе, шофер кызның ниләр эшләве күренә.

 

Аннага өч елга колония-поселение яный. Моннан тыш, аны өч елга машина белән идарә итү хокукыннан мәхрүм иттеләр.

 

Җинаять кылганда йөкле булган Анна төрмәгә бары 2024 елның 6 мартында гына утыртылачак.

 

БУ ХӨКЕМ РУСИЯДӘ КЕШЕНЕҢ СОРТЛАРГА АЕРЫЛУЫ ТУРЫНДА СӨЙЛИ. 1 ай элек Тольяттиның Үзәк район суды 36 яшьлек Юлия Круглованы хөкем итте. Бу ханым 7нче ай йөклелектә, әле 4 бала анасы... Аны да жәлләгәннәрдер, дип өметләнәсезме? Юк, сорты туры килми?! Судья Ирина Хархан Юлиянең җәза алу вакытын кичектерергә риза булмаган. Һәм булачак ана, хәзер гомуми режимдагы колониядә 3 ел гомерен үткәрәчәк. Үткәрә алса, йөклелек бик авыр бара, диләр. Аның 4 баласын да ярып алганнар. Хәзер ул төрмә изоляторында. Бүлмәдә 30 кеше. Кайберләре СПИД, туберкулез белән авырый. Юлиянең ире Георгий Николаевич, хатынының сәламәтлеге нык булмавын искәртә. Өстәвенә аның кан резус-факторы да тискәре, даими анализ тапшырып торырга кирәк. Әле күп кенә медикаментларга, хәтта лейкопластырьга да аллергия. Изолятор начальнигы үзе әйтеп тора: аларда булачак әнигә квалификацияле ярдәм күрсәтергә шартлар юк. Димәк күп бала анасын белә торып үлемгә хөкем иткәннәр.

 

Жәлләрлек булмагач, Юлия дә кеше үтергәндер, дип уйлыйсыздыр. Юк. Аны караклык өчен хөкем иткәннәр. Берсе кеше үтергән, икенчесе урлаган... Җинаятьләрнең берсе дә акланырга тиеш түгел. Ә менә бизмәнгә салганда, жәлләүгә кем мохтаҗрак икән?

 

Георгий Николаевич, тарафыннан ачылган махсус сайтта инде 3 меңләп имза җыелган. Халык миһербансызлыкка ах итә. Ханымны азат итү акциясенә хокук яклаучылар кушылды.

 

15 сентябрьдә Самара өлкә суды Круглованың кассация шикаятен караячак. Иң сәере шул: хәзер төрмә җитәкчелеге белән берлектә прокуратура үзе кассация карарына кадәр үк хатынны чыгаруны сорый. Суд кына күнми.

 

...Менә РУССИЯ СУДЛАРЫНЫҢ ЧЫН ЙӨЗЕ. Һәр судья үз намусы кушканча хөкем итә. Тик менә закон гына бу намусның иҗади киңлеген чикләми. Ике суд карары да канунга каршы килми. Суд йөкле хатынга җәзасын кичектереп, баласы үскәнен 14 ел көтеп торырга да карар чыгара ала, аны шул ук минуттан утыртып та куя ала. Судья теләсә, җәзалый, тели – аклый... Иң өстенлекле, иң зур хезмәт хакы алучы һөнәр ияләре ич алар. 100әр мең сум хезмәт хакы алып эшләүче тормыш ваклыкларына күмелеп яшәүченең хәлен аңлыймы?

 

Хәер, әнә 2 ел элек ЮКОСның элеккеге юристы Светлана Бахминаны яңа туган баласы белән азат итү өчен бөтен ил кузгалып 100 меңгә якын имза җыярга туры килде. Ил халкында намус кузгалды, ә судьяда юк.

 

Нәтиҗә шул: суд реформасы “ташка үлчим” килеп чыкты. Судьяның хезмәт хакын күтәрү, системаны камилләштерү түгел әле ул. Кануннар Иркутскидагы Анна, Тольяттидагы Юлия өчен дә, утырып чыккан, көчкә генә азат ителгән Светлана Бахмина һәм башкаларга да бердәй булырга тиештер.

 

Аннаның бәхете – ул Иркутск өлкәсе сайлау комиссиясе рәисе Людмила Шавенкова кызы. Югыйсә, якыннары, я башка зур дәдәйләре судья белән килешеп куймаса, бүген инде төрмәгә урнашкан булыр иде. Моңа иманым камил. Черек системада, болганчык суда үз мәнфәгатеңне кайгыртырга бик җиңел бит ул. Кодрәтең зуррак булу гына шарт...

 

Хәер, бу эшләр җәмәгатьчелектә мондый резонанс алгач, Юлия эше дә, Аннаныкы да башкача хәл ителер, дип өметләнәм. Тик 2 судьяның да квалификацияләренең төшерелүенә генә ышанмыйм. Алар, һәм бик күп судьялар армиясе алга таба да әнә шулай кәефләренә, башка сәбәпләргә карап язмышларны хәл итәчәк. Бу бит Русия. Русиядә шулай эшлиләр. Күз яшьләренә ышанмыйбыз без.


Илфат ФӘЙЗРАХМАНОВ
Безнең гәҗит
№ 10 | 25.08.2010
Безнең гәҗит печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№29 (53425) / 02.09.2010 18:32:45

менә гаҗәп.но факт. 22 августта велосипедта барган кызны машина бәрү турындагы хәбәр кичә- бүген генә чыкты. инде кыз бала 10 көн комада ятып аңга килгән дип язалар. әле эшне кузгату турында уйлаган кеше дә юк диләр.
куркыныч... чем круче чиновник, шул хәтле текәрәк һәм кагылгысыз булып кала. ә урам тулы бөҗәк йөри асфалт тутырып..

№28 (53261) / 31.08.2010 21:04:14

менә Иркутскига да барып йөрисе юк..

№27 (53260) / 31.08.2010 21:02:05

Замминистра транспорта Татарстана сбил школьницу, возбудить уголовное дело никто не собирается" Кп хәбәре

№26 (53124) / 29.08.2010 20:31:52

нигэ булмасын ди? тик теләсә кем белән түгел, үз тиңнәрен табып үбешергә теләүчеләр аз мәллә?
Монда узгынчы мәхәббәт турында сүз бармый Соры корт! Аппетитыңны котыртма!

һәр сузылган авызны беркемнең дә үбәсе килмәс конечно...

№25 (53115) / 29.08.2010 18:52:05

күке
"бер үптерергә теләп зар -интизар булып йөрүчеләр байтак" Кайда? Күрсәт тизрәк! )))))))) 

№24 (53025) / 28.08.2010 12:39:27

Күке, мин как раз шул фәлсәфи сытылмавым турында аңлатам түгелме соң? Без бит тарифлар белән алабыз. Үз эшем юк бит әлегә, үзем теләгәнчә сорарга.Беренчесендә нәкъ шул сытылуны көткән булып чыга бит. ул бит мерста йөрүче, ә мин аның өчен гади бер медик, аның белән гадәти кеше кебек сөйләшәм икән.Чырай караңгылануы шуннан булган. Ә мин аның чырае караңгылануын, просто хезмәт күрсәтү сферасы кагыйдәләре белән эш итеп, якты чырай яратмыйсың икән, рәхим ит, синең кебек тә булабыз, алай ошатасың икән, потребитель всегда прав, дип бик коры гына сөйләшеп тиешле хезмәт күрсәттем.
Нух белән дә нәкъ шул сәбәп белән килешәсем килми.

№23 (53022) / 28.08.2010 12:21:09

ул синнән үзе алдында биеп, сырпаланып торуны көткән . Шулай иткән булсаң, мөгаен түләүне дә күпсенеп тормас иде. Эткә сөякне җәлләмибез бит. ә сытылуга килсәк...
шул фәлсәфи сытылулар, машина белән сытылуларны да китереп чыгарды кебек тоела миңа.

№22 (53019) / 28.08.2010 12:14:36

Күке, мин буквально, машина белән сытуны әйтәм. Калганы фәлсәфи әйбер.Менә үзең дә пыркарур буласым килми, налог инспекторы буласым килә дидең. Юморга кайтарып була анысы, тик һәр юморда.....нәрсә бар?

"мерс алганда акчасын үз кесәсеннән чыгаргандыр дисеңме?" Нәкъ менә шуның өчен үземне аннан ким сортлы хис итмим.Ә менә конккрет мерсы белән изеп китсә, җәзасыз каклса,бу инде чынлап та касталарга касталарга бүлү була. Болай ул үзен башта беренче сорт дип уйлагандыр, мин үземне өченче сорт итеп хис итмәгәнгә тиң итеп сөйләшә башлады. Беренчедән. Икенчедән. Ул үзенчә үзен югары сорт дип уйлыйм, мин үземне, кайда кемнең хаклы икәнлеген үлчи торган үлчәү????? Кеше табына торган әйбернең күпчелеге кеше башында туган виртуаль әйберләр генә.

№21 (53016) / 28.08.2010 11:16:30

*!килешәм.
сытылганны сыталар.
ләкин үзең һәрбер үптергәнне үбәсеңме?
һәркемне үбәргә дә теләмиләр әле.

бер үптерергә теләп зар -интизар булып йөрүчеләр байтак... тирә ягыңа күз сал.

№20 (53014) / 28.08.2010 07:58:38

Күке.
Сытылганны сыталар.
Үптергәнне үбәләр.....

№19 (53011) / 28.08.2010 00:07:00

мерс алганда акчасын үз кесәсеннән чыгаргандыр дисеңме? ә менә лечение өчен түләгәндә- чыгарган.

аннан килеп бит, -сытылырга әзерсезме?- дип кәнфитләнеп тормыйлар да. һәрдаим сытылып киләбез. кемдер күбрәк, кемдер әзрәк. безнең халыкның тиресе дә калын бугай инде, бөтен "үпкәләрне" йотып бара торган.

№18 (53010) / 28.08.2010 00:01:21

Нух, сортларыбыз түбән дип, син сытылырга әзерме???? Ә менә кибеттәге күренеш мине беръяктан да борчымый. Икенчесенә керәсеә дә аласың
Кеше гомере сортларга бүленми, ул Ходай тарафыннан бирелә. Калганнарын кешеләр уйлап чыгарган әйбер. Мин бары үзем хөрмәт әйберләргә генә игътибар бирәм.Бер таныш пастаянный клиент бар. Кемгәдер охшаган, шул турыда җайлы гына әйткән идем. ничектер оәатмады шикелле, йөзендә шулай чагылды. Икенчесен дә, артык сөйләшкәннен яратмагач, сөйләшмәдем, салкын карашны яратсагыз, менә сезгә салкын караш. Өченчесендә үзе сөйләшкәли башлады. Калганнарында җиңелчә, гадәттәгечә сүзләр белән алышабыз шулай.Беркөнне очсыз гына услуга күргәч:"Анаңны... андый бәяләр дә бармыни, ди?" Әйе, димен, сезнең өчен бушка эшлибез пачти, дим. Эш ахыры иде.Эшне тәмамлап, урамга чыксам, яхшы мерска утырып йөрүче кеше икән. Шунлыктан кызыл автобуска утырып йөрсәм дә, ул әфәнде янында үземне өченче сортлы итеп сизгәнем юк.

№17 (52837) / 26.08.2010 00:03:50

Без күптән сортларга бүленгән, кайда бар ул тигезлек... Кемдер джипта йөри, кемдер автобуста.
Әле хәләл җефетем сөйли - чәчәк магазинына кердем, ди. Магазин хуҗасы белән ике сатучы бер клиент тирәсендә бөтереләләр, ялап кына алмыйлар инде, ди. Хуҗа әйтә ди - Сез бит Фәлән Фәләнечнең туганы, әйеме? )))
Кыскасы, җефетемә магазиннан чыгып китәргә туры килгән, берни дә алмый гына. Ярый әле, үзен тынычландырырга мөмкинлеге бар - факслары бар микән бу мескеннәрнең, иртәгә бер кәгазь җибәрәм, сәбәбе дә бик \"матур\", ди))))

№16 (52833) / 25.08.2010 23:14:47


 "бу коточкыч авыр һөнәр ..., әз-мәз вөҗданы булган кеше өчен." дөп-дөрес сүзләр күке! Күпләребез авырлыктан курыкканга, бу урыны табыш чыганагы итүчеләр басып ала...
(Үземнең дә ялкаулык бик көчле...)

№15 (52831) / 25.08.2010 22:54:23

Соры корт!бу коточкыч авыр һөнәр дип уйлыйм, әз-мәз вөҗданы булган кеше өчен. Чыбыкны бөксәң, гаепләнүченең йөзе күз алдыңнан китмәс,, йомшаклык күрсәтсәң зыян күрүче як бәддога укыячак..
үлчәүгә бөтен нәрсәне салып бетерү..ой-ой-ой.
куркытып янаулар, сатып алырга тырышулар.. юк булмыйм

ПЫРАКУРУР!!!
Иркә! Юри узган дигәнне дә ишеткән бар. Ләкин бала бит юри тумаган.

бездә бер уч бодай урлап утыртылган хатыннарның төрмәдә туган балалары бар иде.
Авыл җире үзегез беләсез, берәүнең дә, анда, ни утырганлыгы,ни туып кайтканлыгы турында искә төшерәсе дә килми иде. Ходай язмасын.. не суди да не судимым.. инде вубшым

№14 (52827) / 25.08.2010 22:24:46

Күке, күп кенә закон белән каршылыкка кергән хатыннар җәза йомшартыр өчен йөккә узалар. Минем үземнең берничәсенә шаһит булганым бар.

№13 (52826) / 25.08.2010 22:24:28

күке
Әйдә сине баш прокурор итеп куябыз, бу якка сәләтең (монсы һич арттырусыз) дә хәттин ашып киткән...))))

№12 (52824) / 25.08.2010 22:18:48

әйе. Лукойл белән тагын матавыклырак. аның мисалында -законнарның ниндилеген дәлилләү отышлырак булачак. бернинди авырлы хатын да, яшь бала да юк, ( ятим калган баланы исәпкә алмасак билгеле)
һәлак булучылары хәтта икәү! Ләкин раслый алмыйлар гына бит! Зыян күрүчеләр юк, гаеплене эзләтүче дә юк.
Ә мин Анна Шавенкованы кызгана башладым дөресен генә әйткәндә. корсак күтәргән хатын матур уйлар белән генә йөрергә тиеш бит,ә ул нинди авыр уйлар белән йөргән. бу үзе дә-җәза! Ходай күрсәтмәсен. Бу вакыйгага күрәсең Л. Шавенкованың оппонентлары да буяу өстәп тора булса кирәк.

№11 (52823) / 25.08.2010 22:18:13

Минем судия, адвокатлар арасында чуалучы бер таныш бар. Шул: "Судта бер нәрсә дә хәл ителми, кемгә нинди җәза бирәсен алар бергәләп аракы эчкәндә ук чыгарып куялар,"-ди... Кайсы документны югалтырга, яки калдырырга икәнен дә алдан ук хәл итеп куялар ди...

№10 (52815) / 25.08.2010 21:47:47

Лукойл вицепрезиденты турында искә төшермәгән. Анда видеокамераларның язмасы юкка чыгарылган. шаһитләр күрсәтмәсе буенча үлүчеләр машинасы гаепле булып калган.
Җәмгыятьне тетрәчәк фактлар бу, ниндидер бер критик массага җиткәч. Урамга чыгып, кем, кайчан сине җәзасыз! чебен урынына сытып китәчәген көтеп яши башлагач.
Нәкъ менә җәзасыз! бу бит калганнарга сытыгыз дип карт бланш бирүгә тиң. Бу очракта бу хатынның җәзасыз калуы калганнарны куркыныч астына куя.Эш менә нәрсә дә бит. Кеше гомере ничә миллион булуда түгел. Исәннәрнең гомерен саклау.

№9 (52756) / 25.08.2010 12:35:16

цинизм турында яздым усал татар кабатланырга телэмим.
16 миллион. ярар аздыр бу. лэкин шундый миллионнар үзләштереп азгач яхшы машинага утырып очып йөри башлагач, кеше бәрдермәсләр микән?
бу ике төрле җинаят ике төрле хөкем сорый торган. ләкин шушы җинаятчелеккә килеп җиткергән сәбәпләр- азгынлык һәм безнаказонност! 20 ел элеккеге нәрсәләргә күз йомуларыбызның җәзасы бу.

№8 (52747) / 25.08.2010 11:36:33

мишәр! мондый очракларның дистәләгәннәрен беләм.саксызлык аркасында чыккан очракларда килешәләр бит. ( әгәр дә руль артында исерек булмаса, яисә ничәнче тапкыр правасын алдырган лихач булмаса) монда икенче нәрсәнең тәэсире дә бар. бу Шавенкованың тагын бер гаебе- түрә кызы булуында!
шуңа да күрә яратмый аны җәмәгать челек, шуңа да тизрәк рәшәткә артына озатасыбыз килә. Ләкин мондый очраклар кимер микән әле? Иске Москвич белән исерек көйгә бәрдерүчеләр дә бар. Алла сакласын, каян килеп чыгасын белмибез андыйларның!!!
җәмгыятьтә әкренләп кенә байларга, югары пост биләүчеләргә карата ризасызлык башланды. шушының гап-гади үрнәге бу. Югыйсә Казан урамнарында гына да көн саен ничә кеше имгәнә, санаучы бар микән,кайбер гаеплеләрне таба да алмыйлар...әллә эзләмиләр шунда..

№7 (52746) / 25.08.2010 11:32:19

куке, шэт, телевизордан ул авариянен видеосын карагансыздыр. интернетта да бар ул язма, видеонаблюдение камераларыннан алынган. машина тротуарга килеп кереп ике кешене стенага китереп сылый, теге кыз тошеп, телефоннан сойлэшэ-сойлэшэ машинасына ни булганын, бамперын тикшерэ башлый, кан эчендэ яткан кешелэргэ эйлэнеп тэ карамады. Ин куркынычы шунда. Бизмэнгэ 16 миллион сум белэн кеше гомерен куеп карагыз, эйтик, узегезнен берэр якыныгызныкын. кайсы ягы баса тошэр икэн?

P.S. Сэйдулла матбугат руда персона нон-грата бугай ул хэзер))))

№6 (52745) / 25.08.2010 11:22:27

Карадым, шул 3 ел икән.

№5 (52744) / 25.08.2010 11:20:19

күке, убийство по неосторожности дигәннәрен ишеткәнем бар. Мин юрист тугел, бу статья буенча ни каралган икән. Кеше үлгән бит, берсе инвалид - нинди фаҗига бу гайлә өчен!!! 3 елга имеш, анысы да 14 елдан.

№4 (52743) / 25.08.2010 11:11:12

Юлия Круглова 16 миллион (бугай?) акча үзләштергән. бу бит алдан уйланып эшләнелгән эш. белгәндер урлаганда ни булачагын.

Анна Шавенкова җинаяте исә уйлап, планлаштырып эшләнгән эш түгел.
бу очраклылык кызганычка каршы начар очраклылык!
алар билгеле мировойга да килә алырлар иде. инвалид калган кыз акчага да ризалашыр иде, чөнки Еленаны кайтарып булмый берничек тә. Болар Аннаның цинизмын кичерә алмыйлар. анысы да әллэ шоктан шулай эшләгән, әллә мәгънәсез кеше по жизни, проблемаларын акча белән хәл итә торган.
минем хәлемнән килсә аны зуур штрафка тарттырыр идем, һәм бөтенләйгә йөртү хокукын алыр идем. Ләкин бездә бу төр җәза каралмаган. һәм түрә балалары яхшы машинада җилдергәндә кабул да ителмәячәк. Чөнки беркемнең газизе дә мондый очрактан страховкаланмаган.

№3 (52739) / 25.08.2010 09:48:31

http://www.beznen.ru/blog/5
менә монда да шәп язма эленгән.
Тик күренми генә. Элеккеге язма кебек күренеп тора. Ә анда элек икенче иде. Илфат абыйның сәдака җыеп йөрүе турында иде. Сәйдулла Илфат абыймыни ул? Шуның фотосы тора.Шуның блогында эленгән. Вәйт партизаннар, коспирация.

№2 (52735) / 25.08.2010 09:16:46

Сайлау комисиясе рәйсе шундый "зур" кеше булып исәпләнәме ул? Татарстанда да шулаймы?

Шундый "көч"кә ия булган пост мени ул, сайлау комесиясе рәйсе?

Сез дипутат дисез.Аларның башлыгы камисия рәйсе булып чыга. Вәйт.

Аңатыгыз неграмотному.

№1 (52734) / 25.08.2010 09:13:09

Илфат ФӘЙЗРАХМАНОВ,




Җәмәгатьчелектә мондый резонанс алгач та башкача хәл ителмәсә... Ителмәскә дә мөмкин бит.

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
Piter.tatar