• 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 29.10 Микулай, 12+, Кариев театры, 18:30
  • 30.10 Премьера!"Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00 һәм 13:00
  • 30.10 "Яратып туялмадым", 16+, Кариев театры, 18:00
  • 31.10 Премьера "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00
  • 31.10 "Шәй-бу, Шай-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 02.11 "Хикмәт әкиятләре", 6+, Кариев театыр, 18:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 04.11 "Корт", 12+,Кариев театры, 18:00
  • 05.11 Премьера! "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 13:00
  • 05.11 "Мәхәббәт күгәрченнәре", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 06.11 "Кәҗүл читек", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 06.11 "Шәй-бу, Шәй-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 07.11 "Сәлам, Актәпи",3+, Кариев театры, 13:00
  • 07.11 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 10.11 Валерий Меладзе. Татнефть Арена. 19:00
  • 10.11 "Озын-озак балачак", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 20.11-24.11 Гүзәл Уразова һәм Илдар Хәкимов. КСК "Уникс"
  • 26.11 Данир Сабиров. Ике юбилей. Моноспектакль. КСК "Уникс". 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 28 Октябрь
  • Шәүкәт Биктимеров (1928-2012) - актер
  • Әлфинә Әзһәмова - җырчы
  • Марс Макаров (1939-2016) - композитор
  • Илфат Шәехов - баянчы
  • Таһир Гыйлаҗев - әдәбият галиме, тәнкыйтьче
  • Рафаэль Сибат (1946-2003) - язучы
  • Вәсимә Хәйруллина - шагыйрә
  • Гөлсем Болгарская (1891-1968) - актриса
  • Сдается однокомнатная квартира в Казани на улице Октябрьский городок(советский район) т.89872199861
  • Сдаю 1 комнатную квартиру в районе остановке Советская площадь город Казань на длительный срок.15 т.р.+ квартплата РИЭЛТОРАМ ПРОСЬБА НЕ БЕСПОКОИТЬ!! тел.89872199861
  • Казанда Грузчик, Газель хезмэте курсэтэбез! 89196271171
  • Мамадыш районында иртә буаз тана сатыла, бәясе килешү буенча, тел.89172470972
  • Бер булмэле квартир,гостинка,студия снимать итэм,укып эшли торган татар кызы,ДРКБга якын булса бик яхшы булыр иде или якын-бирэ районрдан советский,и тд.2булмэле квартирга бер кыз янына подселениега да керергэ риза.тел:8962-575-68-53.
  • Корбанга, гакыйкә, нәзергә сарыклар бар. Казанга, Биектауга, Питрәчкә китереп бирәбез. Барлык бәясе 8000 мең. 89179113219
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ЗАРПЛАТА 15-17 МЕН ТЕЛ 89957664503
  • Открыта вакансия на должность бухгалтера , экономиста в бюджетное учреждение в с.Актаныш тел 88555232062, 88555232034
  • Ноябрь бэйрэмендэ суелачак яшь ярымлык угез итенен ике ал боты сатыла.кг 330 сумнан тел 89027113070
  • Телэче районы Шэтке авылында йорт сатыла.Газ, су кергэн. 89534073195
 
 

 
Архив
 
19.03.2010 Җәмгыять

ФАТИР – ВЕТЕРАНГА, Ә КАЛГАННАРГА – КӨТӘРГӘ...

Ветераннарның торак шартларын яхшыртуга кагылышлы законга үзгәрешләр кертелгәннән соң, күпләр үзләренең фатирга мохтаҗ икәнлекләренә яңа төшенә башладылар диярсең?! Хәер, күп очракта ветераннар түгел, балалары, оныклары «уянып» киткәндәй булды. Сугышта катнашканнарны торак белән тәэмин итү ТР Президенты каршындагы Дәүләт торак фондына йөкләнде. Тик менә аның кадәр фатирны каян алырга? Бер түрәбез: «Казанда 100 фатир табып булмыймыни? Чират торучылар бер-ике ай көтеп торыр, иң мөһиме – ветераннарны кайгыртыгыз», – дигән фикерне белдергән. Чарасызлыктан, узган ел бюджет өлкәсендәгеләргә, предприятиедә эшләүчеләргә уйнатылган фатирларны ветераннарга бирә башладылар. Бу күпләрне гаҗәпкә калдырды. «Ни өчен бу шулай, без кайда яшәргә тиеш, исәп счетына күпме акча күчердек ләбаса», – дип борчыла халык. Әлеге мәсьәләгә ачыклык кертү өчен, ТР Президенты каршындагы Дәүләт торак фонды башкаручы директорының җәмәгатьчелек белән эшләүче киңәшчесе Мидхәт Шәрифуллинга мөрәҗәгать иттек.

– Мидхәт әфәнде, интернетта тапшырылган беркетмәләр гамәлдән чыга дип искәртелгән. Ни өчен соңгы конкурста откан кешеләрнең фатирларын кире алалар соң?

 

– Беренчедән, конкурста фатир отканнан соң, кулга бирелгән вакытлыча беркетмә син бу торакның хуҗасы дигәнне аңлатмый. Чын беркетмәне алгач, ачкыч тапшырылгач, фатирыңны тартып алсалар, канәгатьсезлек белдерү урынлы. 2005 елның 1 мартына кадәр чиратка баскан ветераннарны Җиңүнең 65 еллыгы уңаеннан торак белән тәэмин итү – безнең төп максат. Без аларга тиздән әзер булачак фатирларны сайларга тәкъдим иттек.

 

– Соңгы зур конкурста ветераннар өчен дә фатирлар уйнатылды бит инде. Бу категория кешеләр өчен күпме кв метр мәйдан кирәклеге алдан билгеле түгел идемени?

 

– Күбесе документларны вакытында китермәде, кемгәдер фатир, урыны ошамый, сайландылар. Кайберәүләр шәһәр хакимияте аша алды. Шуңа алдан төгәл генә берни билгели алмадык.

 

– Ә тиздән яңа фатирга күченәм дип өметләнеп йөргәннәргә нишләргә?

 

– Киләсе конкурста торак сайлый алачаклар. Ул вакытта аларга фатир оту җиңелрәк булыр.

 

– Фатирсыз калганыңны каян белеп була?

 

– Ветераннар хәзерге вакытта фатир сайлый, аларга теләгән кадәр бүлмәлене алу хокукы бирелгән. Бу процесс соңгы сугыш ветераны фатирлы булганчы дәвам итәчәк. Ахырдан интернетта нәтиҗәләр басылачак. Сайттагы шәхси битегездә  конкурста откан фатирыгыз сугыш ветеранына тапшырылды дигән мәгълүмат чыкса, фатирсыз калган буласыз.

 

– Ничә ветеран фатирсыз соң әле?

 

– 12 кеше калып бара. Сугышта катнашучылар Ватанны яклап гомерләрен куркыныч астына куйганнар, кан түккәннәр, зур Җиңү китергәннәр. Алар белән бары горурланырга гына була.


Эльвира МОЗАФФАР
Шәһри Казан
№ |
Шәһри Казан печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№34 (39872) / 25.03.2010 00:46:32

12 кеше калып бара, ди Мидхэт абзагыз. аларга теләгән кадәр бүлмәлене алу хокукы бирелгән, имеш. 12 кеше генэ ул хэтле шау-шу тудыра алмас иде. шуларга ышыкланып 120 не яки тагын да кубрэген “арткы ишектэн” тарату момкинлеге булмаса.

№33 (39842) / 24.03.2010 19:38:07

Хэзер ашыгыч рэвештэ,"под шумок" бик куплэргэ фатир элэшерлэр инде. Кирэгенэ дэ, кирэкмэсенэ дэ.Кемдер баласына дип алып куяр, кемдер оныгы эчен дип. Бу оятсызлар кайчан туярлар икэн... Улгэч, чтоли?

№32 (39743) / 23.03.2010 09:41:50

Тәкъдим бар миннән - БҖнең 75 еллыгына барысына да коттеджлар бирергә.
75+18+(1,2,3,4) = 93 (94, 95, 96, 97)

№31 (39724) / 22.03.2010 20:25:05

Әкәмәт!
Фатир алмаган(хотя бы один раз) Б.В.С. ветераны калдымы соң ул? Җавап.Калмады.
Балалары, оныклары шул *ветераннар*ны урамга куып чыгарып: безгә фатир алып бир,- диючеләр үрчеде.Честь вам и слава, бессовестным.Воздастся.

№30 (39722) / 22.03.2010 20:08:51

фатирсыз кеше, мыймужем х.б. акыллы бэндэлэр! узегезнен кара сыйфатларны башка кешегэ якмагыз. сугыштан исэн кайтып, эле дэ исэн яисэ тылда бала килеш сугыш чоры авырлыкларын кичергэн затлардан конлэшудэн Алла сакласын! сузне кирегэ борып, эулия булып кыланмагыз - мин узем башлап яздым: /мэсьэлэне бу рэвешле \"чишу\" купме кешене, аларнын туганнарын чын ветераннарга каршы куя./ моны хэтта хокумэт башлыгы да таный (миннехановнын сонгы фикерлэре интернетта да булды). эле торыр жире булган балалар-оныкларны урамда калдырып,3 ел чират коткэн укытучыга фатир бирерлэр дип курыкмагыз. минем чынлап та болын кадэр квартирам бар, рэхэтен курергэ язсын. тик гаделлек турында гына искэ тошерэм.

№29 (39689) / 22.03.2010 11:07:07

Ветераннарга квартира биругэ конлашеп утырган кешелар турында нарса айтеп була? Дашмавен хаерлерак. Калсын ул квартир балаларына, сиксан-туксан яшьлек кешене тарбиялап тору непростой эш ул. Узегез шул сугышны курмадек дип шатланып яшагез. Тормышка карашларыгыз неофашизмга якыная курмасен, Алла сакласын.

№28 (39679) / 22.03.2010 00:23:13

ул кадэр ашыкмагыз, военныйларга да казаннар исэбенэ йөзлэгэн санда чиратсыз фатир бирэсегез бар эле. ветераннардан сон булыр анысы. дэулэт сатып алып бирэ. ”Шуңа алдан төгәл генә берни билгели алмадык”, дип тагын интервью бирер мидхэт абзагыз.

№27 (39671) / 21.03.2010 21:29:13

чаян, ветераннар да адэм баласы, аларнын да социаль ипотекада катнашырга хокукы бар.

№26 (39668) / 21.03.2010 20:45:41

Ни очен бездэ ветераннарга фатирны соц.ипотекадан алалар? Анда болай да чиратта халык куп бит. Башка республикаларда соц.ипотека юк бит. Алар аерым тозилэр. Бездэ дэ ветераннар очен аерым жирдэ аерым йорт тозеп булмый идеме икэн?

№25 (39667) / 21.03.2010 20:42:02

2000нче елга һәр гражданинга дип ничә миллионнар бүлештек. Аннары ничә еллар, военныйларны квартира белән тәэмин итәбез дип, әйбәт кенә сыйланып ятабыз.Шулар белән рәттән ветераннарныкы да артык булмады.Иншалла, бик үтенеп сорасагыз укытучылар өлешеннән дә борын чөермәбез. Нәпсе бик зур, тагын кемнәрдән...? Уйларга кирәк әле.

№24 (39654) / 21.03.2010 14:31:38

Пәрәмәч!
Укытучыга да фатир кирәкмени????
Ник ул мәктәптә генә ятмыймени?????????????

№23 (39653) / 21.03.2010 14:25:48

Ветераннарга биругэ мин каршы тугел анысы. Лэкин гади укытучы халкыннан да колмэсеннэр иде. Фатирнын 30%ын кертеп 3 ел чиратта торабыз инде, эле очы-кырые куренми.Э бездэн сон чиратка басып, 100мен акча керткэн кеше инде алды. Кайда бу дореслек? Безнен арттан йоруче кеше юк шул. Директорнын да, заврононын да фатиры бар.

№22 (39648) / 21.03.2010 09:16:38

Саташмагыз, Җәмәгать!
Урыс дәүләтендә гогомер буе шулай булган, шулай булачак!
Утырыгыз шунда ләчтит сатып!!!!!!!!!!!!!!

№21 (39631) / 20.03.2010 22:50:31

без менэ шулай сукранып утырабыз, алар уз эшлэрен эшли бирэ. шунысы кызганыч.

№20 (39622) / 20.03.2010 19:57:03

Ну кызык та соң бу халык. Бу бит ветераннарга фатир бирер өчен уйлап табылган акция түгел.Түрәләргә "ветераннарны фатир белән тәэмин иту" дигән сылтау белән бюджет акчасын үзләштерүнең бер ысулы гына.Шундый махинацияләр уйлап утырмасалар аларның башка эшләре юк бит.Заводлар,фабрикалар төзисе юк.Әле СССРныкын җимереп бетермәгән.Ничек акча эшләргә дип уйлап утырасың да башка бер уй килә. Әйдә халыкның бер көнлек эш хакын җыеп алабыз.Тагын уйлыйсың.Әйдә сугышта үлгәннәрнең балаларына дигән сылтау белән бераз каезлыйк ә...

№19 (39602) / 20.03.2010 08:57:22

Ирем сөйли: "Әби гел әйтә иде, аның сугышканнары үлеп калды. Ә болар бармакларына атып кайтып рәхәт чигәләр" дип тәрәзәдән карап кала иде безнең турыдан узып киткән ветераннарга карап дип. Ул тол калганнарны гомер буе изделәр. Яклаучысы юк потому что.

Икенче әйтергә теләгән сүзем: дөрестән дә бу фатир бирүләр чираттагы акча уйнатуга кайтып калды. Үз күзләрем белән күрмәсәм дә бер фатир сатучы сөйләгәннән чыгып әйтәм. Яңа йортлардан бирергә районның рәте юк. Шуңа иске йортлардан кем таба ала шуннан сатып алып бирәләр. Админстратордагы җаваплы кеше килеп бу куйган бәядән дә зур бәя куеп мин синекенә тотынмыйм син минекенә Бәяне сорасалар шулай әйт - дия ди. Ну нәрсә инде бу. Кая контролҗ???????????

№18 (39570) / 19.03.2010 18:46:37

Минем әнием әтисе булмаганга артык кайгырмаган да кечкенә вакытта. (40 елгы ул,әтисен сугышның беренче еында ук алалар)
шулай әни генә булырга тиеш дип уйлап йөргән.
соңрак үсә төшкәч кенә иптәш кызлары әтиләре турыда сөйләгәндә генә белдем ди. кызык та кызганыч та инде.
әтием бабайның атка утырып чыгып киткәнен яхшы хәтерли.
сүз дә юк обидно кайтмый калганнар өчен.

№17 (39568) / 19.03.2010 18:37:31

күке, обидны бит, валлаһи!
үлгән кеше - юк кеше инде. балаларына берни булмаячагын белгән булсалар, корбан булып торырлар иде микән алар? күкрәге белән амбразурага ятканчы, хет балалары турында уйлар иде..)

минемчә, бабалары ятып калганнарның хакы күбрәк. алар атасыз, ятимлектә, бернинди ярдәмсез үскән. хәзер аларның бабаларын искә алучы да, ниндидер ярдәм күрсәтүче дә юк.

ә монда бабаң да исән, да еще фатир да эләгә. менә бәхет) ((((

№16 (39564) / 19.03.2010 18:19:46

үлгәннәрнең кадере юк сәвсим.
шуның өчен дә корбаннар бит алар Хөппи! Сугыш корбаннары.. Корбаннар кайчан кадерле була соң?

№15 (39562) / 19.03.2010 18:12:08

кызык инде җәмәгать.
әйтик бабагыз сугыштан исән кайткан ди. аның балаларына калачак фатир бирелә инде бушка. әйбәт инде, ни дисең.

ә менә бабаң сугыштан кайтмаган, гомерен биргән китапча әйтсәк, ватан дигән нәрсә өчен. аның да бит балалары бар, ләкин аларга фатир юк! как так фатир ачкычын алырдай бабагыз юк! где справедливость? ул бабайның балалары хәләл акчага фатир юнәтергә тиеш була инде, юнәтә алса.

значит, сугышта үлеп калу невыгодно.

тагын, сугышта чын-чынлап катнашкан бабайлар бетте инде почти. карыйсың, матур гына бабай утыра, үзен ветеран дип. чыннан да сугышта хет бер көн булганмы ул? вопрос.

неспрведливо ватан ягыннан. үлгәннәрнең кадере юк сәвсим.

№14 (39560) / 19.03.2010 17:56:30

Ул әфәнденең бабасы тугел, бабасыры турында язар идем дэ, судка бирер дип кенэ куркам. Ветераннарга ышыкланып нилэр генэ эшлэнми бу илдэ. Хэрхэлдэ сонгы унбиш елда купме квартир биргэн булдылар аларга. Эле Жинунен 100 еллыгында да - яшьлэр, онытмагыз - ветераннарга дип фатир булешэчэклэр.

№13 (39559) / 19.03.2010 17:56:09

Кигәвен! Кем әйтә бушлай дип? Түгел. бушка бер ни бирмиләр. бу арзангарак бирелә.

№12 (39550) / 19.03.2010 16:39:13

Шәпи!

№11 (39547) / 19.03.2010 15:53:00

Зелпе №4,
дөрес бит, бушлай фатир алмаган(бер мәртәбә) бер генә Бөек Ватан сугышы ветераны да калмады, әллә кайчан.Шуларның кабат-кабат алган фатирларын(кабат-кабат бирмиче, шул ялганчыларга), сугыш кырында ятып калганнарның гаиләләренә бүлеп биргән булсалар, булыр иде - гаделлек.Акланырга тырышмагыз, нахаллар.Оялырга вакыт, сезгә, ятып калганнар, җиңү яулаганнар алдында.

№10 (39538) / 19.03.2010 15:16:15

Ләйсән Мидхәт абыеңның бабасы гына түгел,тумаган оныклары да фатирлыдыр инде,әллә кайчан! алар юбилей көтмиләр үзләренеке өчен.
ә безнең үлеп калган ике бабайны, бу көнгә кадәр яши алмаган 2 әбине,әтисез үскән әти-әниемне искә дә алучы булмаячак... Билгеле салют аттырырлар, 65 тапкыр

№9 (39536) / 19.03.2010 15:06:34

Чын мәгънәсендә оятсызлык бу дәүләт тарафыннан.

Хәзер мескен ветераннар белән халыкны талаштырмакчы булалар. Ветераннарны хөрмәт иткән булсагыз, Мидхәт әфәнде, аларны моңарчы фатирсыз яшәтмәс идегез. Мөгаен, 12 кешенең берсе - шул ук Мидхәт әфәнденең бабасыдыр әле. Әйдә алсыннар, ә менә фатир оттым дип шатланган кешегә нишләмәк кирәк.
Эх, бу дөньясын...
Безнең илдә беркайчан да мәгънәсезлек бетмәячәк...
12 ветеранга гына инде күптән фатирны алып бирәсе иде дә бит...

№8 (39534) / 19.03.2010 14:45:00

хәзер ностоящии сугышта катнашканнар бер-ике кешедер.Сәхипҗамал әби әйткәнчә тылда ятып прировненный "ветераннар" калды хәзер органнарда эшләгәннәр.Ә боларда ятсызлык зур.Чын сугыш ветераны ул мескен хәлендә хәзер дә.
Менә тылда эшләгән тол солдаткаларны хөрмәтләсәк яхшырак булыр иде.
Солдатларын күммичә җир өстендә калдырган илдән нәрсә көтәргә була.
Бу бәйрәмнәр фәлән кадәр акча тоттык дип отчет ясау өчен генә кирәк.Для отмывания денег.

№7 (39532) / 19.03.2010 13:51:41

Берара авылларда яшәүче сугыш ветераннары шәһәрдә балаларына пропискага кереп, аларга чиратсыз уңайлы фатирлар алып биреп, кабат авылдагы йортларына пропискага керделәр. Тора-бара бу ветераннар картаеп вафат булгач, хатыннары уллары-кызлары белән төп нигездә шул ук ветеран ата хисабына салынган менә дигән йортларда яшәвен дәвам итә (алар хәзер 80 яшьтән өлкәнрәкләр). Авыл үзидарәләренең тол карчыкның торак шартлары начар, яки юк дип сырлаган белешмәләре буенча, балалары янә документлар туплап тиешле органнарга тапшырганнар инде. Дәүләттән миллион сум тирәсе субсидия (сертификат) алырга. Бу акчаларны әбигә (әнигә) йорт салырга тоттык, дип дәүләт алдында җавап тотасы да юк, чөнки ветеран атасы салып калдырган йорт таза, нык. Мондый \"тырышлык\" күрсәтү җирле үзидарәдән тора. Менә кайда журналистлар өчен бүгенге көндә актуаль тема.))) Мондый күренеш бүгенге көндә һәр район авылларында тулып ята. Ә чын, сугыш заманында ук тол калган яки балалары булмаган, торак шартларын яхшыртуга мохтаҗ әбиләр республикада бармак белән генә санарлык алар.

№6 (39529) / 19.03.2010 13:45:06

Котэбез инде, котэбез... 3 ел котеп оттык дигэн идек,анысын да тартып алмасалар...

№5 (39525) / 19.03.2010 13:18:35

Эмоциялэрегезне тыеп,башыгызны эшлэтеп карагыз эле, причем монда ветераннар.Башка вакытта хокукмэттэгелэр: без ботен Рэсэйдэн алда чабабыз дип шапырыналар иде бит, ник бу юлы башлары эшлэп алдан хэстэрен курмэгэннэр, э хэзер шул ук хэерчелэр сыртында проблеманы хэл итэселэр. Мин узем лично ул сугыш хэм тыл ветераннарына кадер-хормэт курсэтергэ без бик сонга калдык дип уйлыйм. Хэзергесе дэ шул шигыр сойлэп, жыр жырлап котлауга кайтып кала. Алар турында узган ел белуче дэ булмады, чонки жинугэ 64 ел иде. Килэсе елга алар турында уйлаучы да булмый, чонки жинугэ 66 ел була.Сузлэрем урыс эйтмешли \"кощунственно\" янгыраса да эйтим эле: эйдэгез 70 еллыкта курсэтик кадер-хормэтне аларга. Нэрсэ, 65 ел тузгэнне тагы 5 ел тузэрлэр эле.
Монда ветераннарнын да, аларнын туганнарынын да бер гаебедэ юк, туганкайлар, гаеплелэр башка жирдэ.Кызмагыз, рэнжетмэгез бер гаепсез, болай да алла кэхарлэгэн илдэ яшэп рэнжетелгэннэрне.

№4 (39524) / 19.03.2010 13:10:32

Неуңели 65 ел буена алар бер тапкыр да фатир алмаган. Әллә кайчан бөтен баласы-чагасы алып бетерде бит инде аларның. Әнә шул баласызлары, авылдагы кыюсызлары гына 5-6 калгандыр. Бер тапкыр бирелгән икән нигә икенче тапкыр бирергә?
Ә сугышта үлеп балалары ятим, хатыннары тол калагннарга бернинди ихтирам юк.

№3 (39518) / 19.03.2010 12:09:31

КЫЗМАГЫЗ ДУСЛАР МОхтаҗ ветераннар бар әле.комсыз оятсыз оныклары исә- бюдңетта эшләп йөрүчеләр.
бер әбигә фатир бирелде. 600 мең не берюлы чыгарып салса фатир шундук аныкы. Ләкин ни әбинең, ни балаларының алай түләргә мөмкинлекләре юк. Шуңа да берничә ел түләячәкләр. Ветеранар дигәч тә, эллэ сез аны бушлай дип уйлаган идегезме? юк билгеле. алган әбекәйләр дә ни көткәнен белми әле.ярый балалары булса түли алырлык.
килешәм аферист картлар да бардыр. ләкин барсы да түгел.
ә калганнарга көтәргә инде.. без өйрәнгән халык, ни хәл итмәк кирәк.

№2 (39515) / 19.03.2010 10:18:48

Алла каргаган илдә яшәгәч барына да әзер булырга кирәк.Хәзер сугышка кергән ветераннар юк та инде ул, ә менә аларның комсыз, оятсыз оныклары бар. Вафат булып калган сугышчыларның гаиләләренә дә бирә башласалар, фатирга чын-чынлап мохтаҗлар мәңге тулай торакларда яшәячәк.

№1 (39514) / 19.03.2010 10:11:46

\"аларга теләгән кадәр бүлмәлене алу хокукы бирелгән\", имеш. \"шэхри\" хэм Эльвира ханым-туташ молодцы - курыкмыйча кутэргэнсез теманы. мидхэт абзыйнын узенэ куптэн мич башында ятырга икэнлеген генэ эйтмэгэнсез...
шэкер, мин фатирга мохтаж кеше тугел. эмма мэсьэлэне бу рэвешле \"чишу\" купме кешене, аларнын туганнарын чын ветераннарга каршы куя. чынлап та, болары 65 ел фатирсыз яшэгэн мескеннэрме сон? шул чакта гына мораль яктан бу хэлне аклап яисэ анлап булыр иде. э болай - татарча эйткэндэ, берэунен итэген кисеп, икенченен жинен ялгау килеп чыга. гаделсезлек хэтта хэкумэтне дэ бизэми. Эйе, болай эш иткэннэрен кургэч, \"алар белән бары горурланырга гына була\".

▲ Өскә
 
Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar