• 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 29.10 Микулай, 12+, Кариев театры, 18:30
  • 30.10 Премьера!"Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00 һәм 13:00
  • 30.10 "Яратып туялмадым", 16+, Кариев театры, 18:00
  • 31.10 Премьера "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00
  • 31.10 "Шәй-бу, Шай-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 02.11 "Хикмәт әкиятләре", 6+, Кариев театыр, 18:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 04.11 "Корт", 12+,Кариев театры, 18:00
  • 05.11 Премьера! "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 13:00
  • 05.11 "Мәхәббәт күгәрченнәре", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 06.11 "Кәҗүл читек", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 06.11 "Шәй-бу, Шәй-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 07.11 "Сәлам, Актәпи",3+, Кариев театры, 13:00
  • 07.11 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 10.11 Валерий Меладзе. Татнефть Арена. 19:00
  • 10.11 "Озын-озак балачак", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 20.11-24.11 Гүзәл Уразова һәм Илдар Хәкимов. КСК "Уникс"
  • 26.11 Данир Сабиров. Ике юбилей. Моноспектакль. КСК "Уникс". 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 28 Октябрь
  • Шәүкәт Биктимеров (1928-2012) - актер
  • Әлфинә Әзһәмова - җырчы
  • Марс Макаров (1939-2016) - композитор
  • Илфат Шәехов - баянчы
  • Таһир Гыйлаҗев - әдәбият галиме, тәнкыйтьче
  • Рафаэль Сибат (1946-2003) - язучы
  • Вәсимә Хәйруллина - шагыйрә
  • Гөлсем Болгарская (1891-1968) - актриса
  • Сдается однокомнатная квартира в Казани на улице Октябрьский городок(советский район) т.89872199861
  • Сдаю 1 комнатную квартиру в районе остановке Советская площадь город Казань на длительный срок.15 т.р.+ квартплата РИЭЛТОРАМ ПРОСЬБА НЕ БЕСПОКОИТЬ!! тел.89872199861
  • Казанда Грузчик, Газель хезмэте курсэтэбез! 89196271171
  • Мамадыш районында иртә буаз тана сатыла, бәясе килешү буенча, тел.89172470972
  • Бер булмэле квартир,гостинка,студия снимать итэм,укып эшли торган татар кызы,ДРКБга якын булса бик яхшы булыр иде или якын-бирэ районрдан советский,и тд.2булмэле квартирга бер кыз янына подселениега да керергэ риза.тел:8962-575-68-53.
  • Корбанга, гакыйкә, нәзергә сарыклар бар. Казанга, Биектауга, Питрәчкә китереп бирәбез. Барлык бәясе 8000 мең. 89179113219
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ЗАРПЛАТА 15-17 МЕН ТЕЛ 89957664503
  • Открыта вакансия на должность бухгалтера , экономиста в бюджетное учреждение в с.Актаныш тел 88555232062, 88555232034
  • Ноябрь бэйрэмендэ суелачак яшь ярымлык угез итенен ике ал боты сатыла.кг 330 сумнан тел 89027113070
  • Телэче районы Шэтке авылында йорт сатыла.Газ, су кергэн. 89534073195
 
 

 
Архив
 
24.02.2010 Җәмгыять

ПРЕЗИДЕНТЛАРНЫ КАРШЫ АЛУЧЫ ТАТАР КЫЗЫ

Татарстанга килгән рәсми кунакларны житәкчелек белән милли киемнәрдән гүзәл кызлар каршы ала, алар зур проектларны да тәкъдим итәргә мөмкиннәр. Шундый кызларның берсе – Алинә “Кызган таба” кунагы.

Алинә Шакирҗанова, 1989 елның 17 июнендә Казанда татар гаиләсендә туа. 23 нче татар-рус мәктәбен тәмамлый. Казан дәүләт университетының икътисад һәм филология факультетларында белем ала. “Мисс Татарстан” оешмасында (агентлыгында) модель булып эшли, шөгыльләре бик күп.

 

Ничек модель булып киттең, шул хакта таныштыр әле?

 

– Ул тарих 2007 елда үткән “Татарстан гүзәле” конкурсыннан башланды. Әтием рекламны газетта күргәннән соң, әнием белән бергә бәйгегә юл тоттык. Анда төп таләпләрнең берсе буй озынлыгы, кимендә 170 сантиметр, тышкы кыяфәт бик гүзәл булырга тиеш. Сәхнәдә матур, дөрес итеп атларга кирәк булды, жюриның төрле сорауларына җавап бирдек. Сораулар; киләчәк планнар турында, кызыксынган өлкәләр, хобби. Мин ул конкурста “вице-мисс” дәрәҗәсенә ирештем.

 

– Буй-сыныңа күз тимәсен, эчке матурлыкны да күрәсе иде, нинди сәләтләрең бар?

 

– Балачактан ук инглиз телен белдем, музыка мәктәбен бетердем, фортепианода уйныйм. Шулай ук рәссем ясау серләренә махсус уку йортында өйрәндем, акварель белән рәсем ясарга яратам. Әле дә кайвакыт дусларым өчен портретлар ясыйм. Ләкин хәзер өйдә утырган юк, күп вакытны белем алуга юнәлтергә тырышам.

 

–  “Мисс Татарстан” оешмасындагы эшең белән дә таныштырсаң иде, без ул өлкә турында бик аз беләбез.

 

– Бу эш бик кызык, сәхнәдә төрле киемнәр күрсәтәбез. Фото-видео проектларда катнашабыз. Күбрәк һава аланында рәсми кунакларны, бөек кешеләрне каршы алу белән мәшгульбез.

 

Шундый олуг кунакларны каршы алгандагы хис-кичерешләр белән дә таныштырсаң?

 

– Кунакларның Татарстан турындагы беренче уйлары безнең киемнәргә, елмаюларга, каршы алуга карап туа башлый. Чәк-чәкне, ипи тозны кабып карап республикабызның нинди бай, кунакчыл икәнен беләләр. Без аларда бары якты хисләр генә тудырырга тырышабыз. Аллага шөкер безнең каршы алу бөтен кунакларга да бик ошый.

 

Сезгә димәк игътибар зур инде…

 

– Әйе! (елмая) Фотого төшәргә телиләр, президентыбыз безне бик ярата. Һәрвакыт безнең белән горурлана, салкыннардан сакларга тели. “Авыр түгелме?” дип тә сорап куя. Без аның белән татарча сөйләшәбез.

 

Кунакларны каршы алганда һава шартлары да төрле, көтелмәгән очраклар да була торгандыр?

 

– Әйе, һава аланында, очкычлар янында гадәттә бик җилле була.

 

Бервакыт чәк-чәккә чебен утырып бераз кыен хәл булды, кунак чебенле кисәкне алды да елмайды. Икенче бер кызыклы очрак “В мире животных” тапшыруын алып баручысы Николай Дроздов белән бәйле. Ул чәк-чәкне тозга манып ашады һәм аңа шулай ошады бугай, йөзе шат иде.

 

– Сез тәкъдим иткән ризыклар махсус пешереләме ?

 

– Аларны махсус хөкүмәт ашханәсе пешерә, бик сыйфатлы, тәмле, бу яктан проблема юк.

 

– Чәк-чәкләр бит төрле зурлыкта була, авыр түгелме?

 

– Кайвакыт авыр ясыйлар, бигрәк тә көттереп килгән кунаклар каршы алганда сиздерә башлый. Ләкин моңа гына без түзәргә риза, бу эш бик кызык, миңа ошый.

 

Рәсми кунакларны каршы алганда гадәттә ничә кыз буласыз?

 

– Өчәү, беребез татар милли киемендә чәк-чәк тота. Тоз белән ипи рус милли киемендәге кызда була, арттарак шулай ук татар киемендә чәчәкләр һәм башка кирәкле әйберләр тоткан кыз тора. Гадәттә каршы алу чараларына өчәүләп йөрибез.

 

Бик озак көткән вакытлар еш буламы?

 

– Булгалый, 7-8 сәгать көткән вакытлар бар. Һава аланында кунакларны көтеп төн үткәргән дә булды. Боларга өстәп бер үк вакытта берничә очкыч белән дә килгәннәре бар, андый чакларда бигрәк тә киеренке, кыен.

 

Һава аланында каршы алганнан соң сезнең эш шунда бетәме яки дәвамы буламы әле?

 

– Эш бетә, киемнәрне тапшырырга китәбез.

 

Әти-әниең бу шөгылеңә нинди мөнәсәбәттә?

 

– Алар бик шат, чөнки мин бик күп билгеле кешеләр белән аралашам, яхшы дуслар табам һәм вакытымны файдалы итеп үткәрәм. Ләкин модель булу ул хобби, минем өчен уку һәм гаиләм беренче урында тора.


Рөстәм ИСХАКЫЙ
Азатлык
№ | 23.02.2010
Азатлык печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№140 (38771) / 09.03.2010 22:54:34

тыныч йокы.
Минем бераз эшем бар әле.

№139 (38770) / 09.03.2010 22:50:51

соң без тик икәү монда- син дә мин?
калганнар әллә кайчан ятып йоклады. озын ялдан соң беренче эш көне ардырган бугай халыкны.

№138 (38769) / 09.03.2010 22:39:56

Мин сезнең шәхысне күзә тотып әйтүем түгел.

№137 (38768) / 09.03.2010 22:30:11

мин аны укыдым да яздым да. Ә Сезгә әйбәтрәк укырга киңәш бирәм. Җиңелчә генә укырга кирәкмәс..

№136 (38767) / 09.03.2010 22:22:34

күке иренмичә укып чыгыгыз түбәндә язылганнарны.

№135 (38766) / 09.03.2010 22:10:15

кем атты шуларга адресла Фантом сүзләреңне!

№134 (38765) / 09.03.2010 22:09:02

Алинә матур түгелмени?
Шул кадәрле пычрак аттыгыз?

№133 (38762) / 09.03.2010 22:05:01

мактарлык якларын белмибез. Күренеп торган матурлыгы турында гына әйтү лә! Но матур булгач матур инде,нишләтәсең.

бу бары тик соклану гына.

№132 (38761) / 09.03.2010 21:59:39

Саф гөнаһсыз татар кызын ничекләр генә сүкмәдегез.Хәзер 0,25-татар,0,5-рус,0,25-үзбәк кызын мактап утралар.Нууу,халык.Азрак котелокларыгызны колакларыгыз белән эшләтегезләбаса.

№131 (38101) / 03.03.2010 13:16:24

"Эх динебез ислам турында рәхәтләнеп сөйләшәсе иде."
менә татарча мөселманча форум:
http://tmf.org.ru/
.

№130 (38087) / 03.03.2010 11:55:46

Аллаһның рәхмәтләре булсын, Динар. Эх динебез ислам турында рәхәтләнеп сөйләшәсе иде.
Дөнья бит ул черки канатына да тормый, ә алда үләсебез бар, Аллаһ каршында җавап бирәсебез.
Йә Аллаһ, андый хурлыкларга төшермә инде безне.

№129 (38084) / 03.03.2010 11:48:26

Ну Динар иптәш язып та карагансың. Рәхмәт киңәшләрең өчен!!! Намазны укыйм мин, ләкин 5 вакыт ук түгел канишны. Ә хатын-кыз мәсәләсенә килгәндә шоу-бизнес өлкәсендә эшләгән кешегә алар белән еш очрашырга туры килә шул. Мин аларга хатын-кызларга караган кебек түгел, ә профессионалларга караган кебек карыйм бит. Кызлар, сез яулык бәйләгез дип әйтә алмыйм бит инде мин аларга.

№128 (38081) / 03.03.2010 11:07:33

җәһәннәмгә еләгәсең алла бирса.)))
перспективалар әйбәт синең Динар!

Динар бу дөнҗяда да яшисе килә бит.
кемнәрдер яшиләр бит әле.

№127 (38069) / 03.03.2010 09:19:18

Фикер, мин мөселманча фикердә калам, әйдә син дә мөэмин бул, 5 вакыт намаз укы һәм башкалар, мөэмин кешегә андый нәрсәгә карарга йарамай, "и все". "ни при каких условиях", хатының, әнийең, балаң, сеңлең һ.б.ш. булса гына..
шундыйрак сүз бар, мөхәммәд пәйгамбәр әйткән дийе: кәферләр бу дөнйаны җәннәт кебек итеп кулланмакчы булалар, ә мөселманнарга теге дөнйада җәннәт булачак алла бирса, анда еләккән кешегә нәрсә теләсә шул була дийе, син, Фикер, андый кызларны җәннәттә күрерсең алла теләсә, әмма җәннәткә еләгер өчен намаз укырга һәм башкаларны үтәргә кирәк, ә үтәмәсәң җәһәннәмгә еләгәсең алла бирса. беләсеңме нәрсә ул җәһәннәм. анда син йанасың да йанасың. шундай каты авырттыра. алла сакласын инде.

№126 (37973) / 02.03.2010 20:41:35

Ярый да аякка баскан, бер авылда (!) бер кыз ябыгам дип ач торган, 2 атнадан врачларга күрсәткәннәр. Акрынлап ашата башлаганнар, ләкин ашказаны инде ризыкны кабул итми ди... Үлеп тә китте бичаракай. Кызларга гламур тормыш, ялтыравык матурлык кебек стандарларны түгел, рухи хәзинә кебек кыммәтләргә юнәлтергә иде карашларын. Юкса моделләр дә бит әллә ничә тел белә, югары белемле бик акыллы кызлар.

№125 (37969) / 02.03.2010 20:28:52

Фикер! ул стандартлар бәргәләнергә мәҗбүр итә конечно. Озын буйлыларны колга дип үртиләр, һәм күбесе бөкрәеп йөри башлый. кечкенә буйлы кеше исә киресенчә үсәргә телэп эчтән генә үзеннән биегрәкләргә кызыгып йөри.
әйе идеал табып аңа омтылу кайчакта фаҗигагә китерә. билгеле олыгая башлагач моның хата икәнен аңлый кеше. но яшьрәк чакта күпме нервларын бетерә икән.бер кыз бала ашамыйча торган күпме вакыт. больницага төяп алып киттеләр. көчкә аякка басты бичара.

№124 (37965) / 02.03.2010 20:19:07

///әмма алар ярдәмендә башкаларга да, бөтен җәмгыятькә дә бер төрле стандартлар йөкләнә.///
ил, бу сүзләрең белән килешми мөмкин түгел. бу европеизация, глобализациянең начар җиле. озын, зифа кызларга карап психикасы ныгымаган туташлар аларга охшарга теләп үзләрен анорексиягә кадәр илтеп җиткерә.
ләкин монда бит модельләр гаепле түгел. мода индустриясен гаепләү дөрес түгел миңа калса. ул кызлар бары тик үз эшләрен оста башкара. просто ул идеалларны пиар аша бөтен җәмгыятькә көчләп такмаска кирәк. Бу журналистлар кулында. Кешеләргә матурлык стандартларын түгел, зәвык дигән төшенчәне кертергә кирәк!!!

№123 (37953) / 02.03.2010 19:47:40

Ил! һәркем үз эшен эшли. Иркә дәвалый, Зиләйлүк укыта,Сәһибҗамал нефт качайт итә, син тәрҗемә эше белән шөгылләнәсең, мин ләчтит сатам һ.б.
беребезгә дә күңелсез түгел.
ә чибәр кыз кунак каршылый.

№122 (37951) / 02.03.2010 19:43:07

ил. Кем әйтмешли,"югарыга карап-фикер йөрт, түбәнгә карап шөкер ит". Фикер йөртү өчен матурлыкның да югарысы булырга тиештер бит инде?

№121 (37940) / 02.03.2010 19:17:25

//Матур йөрү, елмаю, идеаль гәүдә - ул аларның профессиясе. Һәрдаим андый матур булу - зур эш. //
а вот это уже другая тема.
матур булу - алар эше.
әмма алар ярдәмендә башкаларга да, бөтен җәмгыятькә дә бер төрле стандартлар йөкләнә.
ә башка кешеләрнең бит башка эшләре. нишләргә соң?
вот.

№120 (37932) / 02.03.2010 18:57:16

Дуслар, мондый чибәр туташлардан шулай көлеп, фәхишәләр төркеменә кертмәгез инде сез нәрсә?!!! Минем менә профессиональ модельләр белән эш иткәнем бар. Әйтергә кирәк, аңарчы мин дә аларны бушка ашап йөрүчеләр кебек күз алдына китерә идем. Ләкин аларның һөнәри осталыклары үз эшемдә кирәген аңлагач чын-чынлап бик югары бәяләдем. Матур йөрү, елмаю, идеаль гәүдә - ул аларның профессиясе. Һәрдаим андый матур булу - зур эш. Күп тырышлык таләп итә. Чибәр татар кызларын мыскылламагыз. Алар белән горурланырга кирәк!

№119 (37513) / 27.02.2010 16:29:50

тракторист
Үземнең чынкый тракторист та булганым бар.Матбугат. ру. ләчтит сату урыны инде ул.Кайвакытта, шул ләчтитләрдән соң, файдалы гамәлләр барлыкка килә.Мәсәлән:кеше - сөйләшергә, аралашырга, үзен-үзе тиешле кысаларда тотарга өйрәнә.Барысын да санап бетерә алмыйм, күп алар.Монда ошамый икән, һәркем ирекле.
Ә-ә, аңлап бетермәдем ахры, мин дә, париксыз пеләш башымны ий-ямь!

№118 (37511) / 27.02.2010 16:04:32

Иркә, ил, Сәһибҗамал, Динар, Нух, сезнен алда парикны салып баш иям! иренмиче монда гэплэшеп утыруыгыз очен

№117 (37510) / 27.02.2010 16:00:07

исемсез даһи.Яңгырыймы?

№116 (37508) / 27.02.2010 15:28:08

тузан,
бигрәк тә - үзе үк басым ясый торган сүзтезмә, өтерсез дә игътибарны \"наданнар\" сүзенә юнәлтә.

№115 (37481) / 27.02.2010 12:01:15

Җанкисәккәйләр!
Кем өчен бизәнәсез һәм кем өчен бер-берегезне ясыйсыз (бизисез)? Исемнәрегезгә караганда, тумыштан мөслимәләргә дә ошап торасыз, югыйсә.Менә безгә хатын-кызларга Аллаһ тәгалә нәрсә әмер итә:
\"Әйт мөэминә хатыннарга, карарга ярамаган нәрсәдән күзләрен йомсыннар вә фәҗерләрен зинадан сакласыннар һәм кул белән йөзләреннән башка булган зиннәт урыннарын ачмасыннар, мәгәр һәрвакыт ачык була торган йөзләрен, ике кулларын вә тәпиләрен ачсалар ярый, һәм башларын, муеннарын вә күкрәкләрен пәрдәләр белән капласыннар, вә зиннәтләрен ачмасыннар. \"Аллаһ мөселман булган хатын-кызларны чәчләрен, муеннарын, беләкләрен, тубыкларын, югары чәлтерләрен, колак алкаларын, муенга таккан зиннәтләрен һәм беләзекләрен ят ирләргә күрсәтүдән тыйды\", мәгәр бу әйтелгәннәрне үзенең иренә, яки аталарына, яки ирләренең аталарына, яки үзләренең ир туганнарына, яки үзләренең балаларына, яки ирләренең балаларына, яки бертуган кардәшләренең балаларына, яки кыз туганнарының балаларына, яки мөселман булган хатыннарга, яки үзе хуҗа булган кол иргә вә кол хатынга, һәм шәһвәт куәте булмыйча хатыннарга ихтыяҗы булмаган фәкать хатыннар янына ашар-эчәр өчен генә килә торган ят ирләргә, һәм хатыннарга якынлык кыйлырга көче җитмәгән, ягъни бәләгатькә ирешмәгән ир балаларга, шушы зекер ителгән кешеләргә чәчләрен, муеннарын, колак алкаларын, беләкләрен, беләзекләрен, балтырларын күрсәтсәләр гөнаһ булмас, вә ул хатыннар урамда йөрегәндә аякларын аякларына бәрмәсеннәр күренмәгән зиннәтләрен белдермәк өчен, ягъни йөрегәндә аяк тавышларын да чылтырауклы зиннәтләренең дә тавышларын ишеттереп йөрмәсеннәр! Ий мөэминнәр, һәммәләрегез дә Аллаһуга тәүбә итегез, шаять дөнья вә ахирәттә бәхетле булырсыз\" \"Нур\" сүрәсе, 21 нче аять. Коръәни Кәрим, Ногъмани тәфсире.
Аллаһ тәгалә безне бу дөньяга китерүче һәм алып китүче дә Ул. Хөкем Көнендә ахирәтебез өчен хөкем итүче дә Ул гына.
Үзебез генә хаталану бер хәл, ә башкаларны юлдан яздырсагыз?..

№114 (37450) / 26.02.2010 22:23:38

ещё чо взбесило:

казан - балшуй диривнә.

чорт! каланы да калхуз ясыйсы болар...

а диджей әле оргазм сүзен өйрәнгән.
крут!

вообще, всё фигня, теләсә кем теләсә ничек кылансын.
кабатлыйм, азат аурупа радиосы жәәәәллл....

всё, җәмәгать, коктебель докачался. пойду к искусству высокому приобщусь.

кстати, ай ахырынача торрентс.руда фрилич. (rutracker.org)

№113 (37448) / 26.02.2010 22:10:24

татар-щаплашкы дип kompleksunnar zar ite //// ил, borchilma, soyen!!!!!!!!!!! Bezne щаплашкы saqliy, ul bulganda yeshibezz! Sezge kursetese ide uris, yehud, uzbek щаплашкыlarin. Beznekeler: euliye!

№112 (37444) / 26.02.2010 21:36:11

кукеево найт-пати.
каапиис!

блин. монда любой милләтче дә татар-щаплашкы дип кычкырырлык бит.
блииииииииинннн...

№111 (37400) / 26.02.2010 15:19:07

Super!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=gvG54BtMD9E

51 state dagi ata qaraqlar, elit fehisheler, Luxordagi chaykalar, Mayakovskiydagi narkomannar yaninda Kuki awili diskotekasi SUPER!

№110 (37353) / 26.02.2010 09:49:47

монысы автор хакында)))

http://www.youtube.com/watch?v=gvG54BtMD9E

№109 (37349) / 26.02.2010 09:02:31

исемсез
Монда бит, сөйләшү рәвешендә языла.Сүзгә(сүзләргә) басым ясыйсы килгәндә, өтер кулланам.Кайбер урыннарда грамматика кагыйдәләренә туры да килми торгандыр(грамматикам да чамалырак).Бәлки бераз өйрәткәләрсез.(соңгы җөмләдә дә ике өтер өстисе килеп тора)

№108 (37347) / 26.02.2010 08:21:30

шуллай ук "матурлык конкурсы" да начар нәрсә!

№107 (37345) / 26.02.2010 05:03:10

Бетен профессиядә дә җитәрлек ул фәхишәлек.Медиклар да калышмый...

Бу турыда сүз куерту кирәк кәнишне...Әмма үзебездән башлау кирәктер муҗет.
Кто без греха.Не только секс.

№106 (37344) / 26.02.2010 01:39:31

тузан, шәйтаныма анда өтер куясыз???

№105 (37335) / 25.02.2010 22:51:54

Өтер кирәк.бигерәк тә,(бу урында).
төшеп калган.

№104 (37334) / 25.02.2010 22:43:58

Яртысын әйтеп, икенче яртысын әйтмәсәң, бар кеше дә аңламас, бигерәк тә наданнар.

№103 (37333) / 25.02.2010 22:39:28

Нух, сәлам!
Искиткеч зур теманы күтәрдегез.
Берьелны(күптән), Хрущёв Африканың бер иленә баргач, аңа Африкада булган бөҗәкләрдән әзерләнгән ризык куйганнар.Ул илнең иң кыйммәтле деликатесы.
Хрущёвның кире чыккан, ашаганы.Шуннан соң, ул безне ихтирам итми, дип(Хрущёв), дипломатик мөнәсәбәтләр өзелгән, Африкадагы кечкенә дәүләт белән.

№102 (37332) / 25.02.2010 22:38:02

//менә шулай булырга тиеш, әмма ләкин - менә болай, дип аңлату, мәслихәт кеби//

менә мин ничек булырга тиешлеген язам бит инде:)

чынлыкта хәлләр ничеклеген һәрберебез күреп тора лабаса.

№101 (37331) / 25.02.2010 22:27:57

"буталдым", без монның турында күрше генә мәкаләдә сөйләшкән идек, риу ректоры рәфыйк мөхәммәтшинмы шунда турындагы. һәм улгарчы "гарәпләр кулында балавыз булмыйк" мәкаләсендә сөйләшкән идек. ислам дине буйынча чит кешеләр арасында мөэмин хатын-кыз ничек кийенергә тийеш улда әйттек, сүрә, айәт номерларыны әйттек. "нур" 30-31 бугай, "ахзаб" - 56мы шунда.

№100 (37330) / 25.02.2010 22:24:40

ил
Сез язганнар(әйткәннәр) дөрес.Ләкин, бүгенге татар һәм кайбер мөселман халыклары башка югарылыкка( дөресрәге - түбәнлеккә) күтәрелделәр.Бүгенге *реаль тормышны*, *ничек булырга тиеш* белән болгатсак, беркем берни аңламаячак.
Шуңа күрә, искәрмә(аңлатма) белән: менә шулай булырга тиеш, әмма ләкин - менә болай, дип аңлату, мәслихәт кеби

№99 (37329) / 25.02.2010 22:18:35

"Приветствовали высоких гостей девушки в национальных русских и бурятских костюмах хлебом-солью и белой пищей." http://pressa.irk.ru/sm/2009/08/008001.html

-Мин дә проблема белән әз-мәз таныштым. Хурлык инде бу, искелек калдыгы. Германия, Франциядә юк бугай бу нәрсә.

Мине тагын бер нәрсә шокировать итә - килгән кунакларына ТҮБӘТӘЙ кидерү.

Папуаслар янына визит ясарга язмасын - алар теге нәстәләренә кигезгән теге нәстәләрен кигезә калсалармы?
Гыы.

№98 (37325) / 25.02.2010 22:01:43

буталдым

До недавнего времени во многих уголках мира существовал сакральный обычай так называемого сексуального гостеприимства.
Кое-где эта традиция сохранилась до сих пор, и связана она с различными языческими поверьями.
На севере Камчатки, среди малочисленной народности приморских коряков, на протяжении многих веков почиталось за большую честь, что гость вступает в интимную связь с женой хозяина. С этой целью супруга старалась выглядеть перед желанным гостем такой обольстительной, чтобы он не смог устоять перед соблазном.
...

№97 (37313) / 25.02.2010 21:11:35

Динар! Аллах кунак каршыларга рөхсәт итмәгәнме?
Ул рөхсәт итмәгәч бозыклык була түгелме?

№96 (37311) / 25.02.2010 21:08:54

Кире әйтте: "Э сез бозыклык курэсез." - ил белән миннең турында әйтәсеңме? мин уйламайм "бозыклык" дийеп, бары тик аллаһ мөселманнарга рөхсәт итмәгән, бетте-китте. ә татарлар мөселман булсын иде. шулны мин сезгә мактайм, мөселманлыкны.

№95 (37303) / 25.02.2010 20:47:59

//Илгә көч җитмәячәк но Исхак малай белән генә справлюс тотып бирсәгез!//

помочь? с удовольствием! :)


(кста, бу бала 18 яшендә "мисс"та катнашкан. бала бит әле ул чаклар... :((

№94 (37302) / 25.02.2010 20:46:06

Ярыйсы гына язма, чибәр генә татар кызы.Безгә куш инде, бу - яктылык сирпегән утрауны да шакшылатырга.Булдырабыз.
Әйдәгез әле, уйлап карыйк, ничек итеп, киләчәктә матурлык янында ничек итеп, пычратмаска:телләребезне, йөзләребезне, хисләребезне, тирә- юнебезне.

№93 (37301) / 25.02.2010 20:45:07

КИРЕ!

№92 (37297) / 25.02.2010 20:37:51

Кызыгы бетте инде. МОдель диюгэ фэхишэ дип кычкырырга ярамый диюем иде. Бозыклыкны хэр ж,ирдэ дэ табып була. Мин модель эшендэ подиумда матур хэм бик ук матур булмаган кием-салым курсэтеп йору, кызыклы фото-проектларда катнашу кебек сэнгать торен курэм. Э сез бозыклык курэсез. Мин уз фикеремдэ калам. сез телэсэ нишлэгез, мин бу бэхэстэ бутэн катнашмыйм.

№91 (37296) / 25.02.2010 20:31:35

Кире, 
сез башка профессия вэкиллерен нигэ монда кыстырасыз хаман? эллэ берэр медсестраны эшкэ параметрлары 90-60-90 булганга алалармы? шундый берэр игълан кургенегез бармы? э менэ модель агентлыгына алганда андый параметрлар бар.
бу кыз - тэнен сата. башта чишенеп курсетеп, тэненен утемле товар икенен курсеткен. аннары аны шушы эшкэ алганнар. модель агентлыгына килучелерне беренче чишендереп карыйлар, эллэ сезгэ кастингларнын ничек узганын анлатырга кирэкме? фахишэ да тэнен сата. бу да сата. аерма бар, элбэттэ. бу кызны яклавыгыз "я во первых, это не делаю, во вторых, после этого у меня болит голова" диген анекдоттагы кебек

бу кызны фахишэ дип атаучы булмады. тэнне сатунын бу формасы фахишэлек дип аталмый. хотя, атарга да момкин булыр иде.

№90 (37294) / 25.02.2010 20:29:19

бу Исхакыйның колагын борыгыз Күке исеменнән.Тик торганнан бәхәс чыгарды. Кызны да пычратып бетердек
Илгә көч җитмәячәк но Исхак малай белән генә справлюс тотып бирсәгез!

№89 (37293) / 25.02.2010 20:28:43

Мина уянырга тугел ятырга кирэк ахрысы. Смайликны да куяр хэлдэ тугелмен уже))

№88 (37292) / 25.02.2010 20:27:21
№87 (37289) / 25.02.2010 20:21:48

а вообще, отвратительный обычай.
как и модельный бизнес.
вообще, бу бит инде тән сатуның бер формасы.
а вообще, отвратительный обычай.
как и модельный бизнес.
вообще, бу бит инде тән сатуның бер формасы.
а вообще, отвратительный обычай.
как и модельный бизнес.
вообще, бу бит инде тән сатуның бер формасы.

Кире
уяныгыз.

№86 (37287) / 25.02.2010 20:15:43

Бу кыз миннән күпкә матур! ләкин көнләшмим Сәхибҗамал! Әгәр дә ул кызның начар гадәтләрен-эрелеген, тәккәберлеген,таш бәгырле һ.б. булуын белсәм,мин дә бәлки 40 төрле
гаебен эзләр идем. бу кыз белән мин таныш түгел. холык фигылен белмичә кешене кимсетергә тырышу начар гамәл бит, килешәсеңдер?
тыныч йокы, төсле төшләр Сезгә!

№85 (37286) / 25.02.2010 20:11:02

МИн тош курэмме сон? Бу кызны фахишэ дип атаган кеше булмады дилэр дэ икенче постта шунын киресен язып куялар. ИЛ, син 18нче постта язганынны тагын бер кат кара, хэтеренэ авырлык килгэн булса. Ж,итте инде кешене кыерсытырга. Озакламый мед.сестра хонэрен дэ тэн сатунын бер торе дип атый башлыячаксыз.

№84 (37282) / 25.02.2010 20:04:17

+
кстати, очень важная мысль!

//бу кыз модель агентлыгына килеп, чишенеп курсетеп, тененен параметрларынын туры килуен курсетеп, шул профессиясе буенча эшли//
модельный бизнес - шул ук...

№83 (37280) / 25.02.2010 20:00:31

так. непонимающим.

1. бу баланың фәхишә дип аталуын мин монда әле һич күрмәдем.

2. конкрет кешене зинада гаепләү чыннан да шәһидсез була алмый. әмма без монда конкрет кешенең гөнаһлары хакында сөйләмибез. без монда начар гадәтне тикшерәбез.

//Ул кыз аларга башка төрле услуга күрсәтә диген фикер ни өчен башыгызга кереп оялаган,нәрсәдән һәм ни өчен???//

Ул кыз аларга башка төрле услуга күрсәтә диген фикер безнең башыбызга кереп оялаган дигән фикер ни өчен башыгызга кереп оялаган,нәрсәдән һәм ни өчен???

//Бу очракта Бакинка син күздә тоткан фахишәлек турында әйкән.//
вот, аңладым, наконец.
спор о терминах. сезнеңчә, фәхишәлек = секс только?
ну тогда да. вы все правы, типа...

алай да түгел, давайте, начинайте очередной бред, типа, әй, алай да түгел, тән фәхеше генә ул, ә менә кеше рухы чиста булса... ну, там стандартно - сонечка мармеладова...

чесслово, ужас в головах.

№82 (37277) / 25.02.2010 19:55:44

Әй бу хатын-кызның,үзләреннән матурыракларга көнләшеп ,агу чәчүләре....
Матур бала ,бәхетле булсын.Килгән кунакларга матур кыз елмая,чәк-чәк ашата икән,ни гаебе бар.
Үзегез колган гөнаһларны ул балага якмагыз!!Уй фикерләрегез күрсәтә инде сезнең бозыклыкны,башкаларны да шуный дип беләсез.

Соң инде йокларга киттем.Иртәгә укырмын.

№81 (37273) / 25.02.2010 19:41:42

дөрес Кире! 1 шаһит сүзенә генә нигезләнгән суд та юк шәригаттә. ә болар үз өсләренә нинди "авыр мисссия" алганнар,башкаларның күзләрен ачучылар имеш!

№80 (37272) / 25.02.2010 19:39:16

эч пошыргыч ИЛ! Бу очракта Бакинка син күздә тоткан фахишәлек турында әйкән. Фахишә- товар, ирләр- кулланучы.
Ләкин бу кыз балага килгәндә.. сез бит аны юкка гаепләдегез.хәтта мыскыллауга да барып җиттегез!

№79 (37270) / 25.02.2010 19:35:44

Тач урынына тигэнмен!!!!
Чиклэрне мин тугел сез бутыйсыз. Мин бары бер фикерне генэ яклыйм: бу нормальный заман кызы, чибэр хэм тормышнын тэмен табып яши. Мэктэптэ укыганда, мэктэпкэ РОНО дан яисэ башка "зур" кунаклар килгэндэ мине дэ классташым белэн кунакларны каршы алырга дип, милли киемнэргэ киендереп кулларыбызга чэк-чэк тоттырганнар иде. Безнен очен ул дэрэж,э иде. Башка кызлар безгэ конлэшеп караганнар иде. Э мин ул вакытта тэнемне сатканмын икэн бит. ярый, куземне ачтыгыз!
Турэлэрне чэк-чэк тотып, елмаеп каршы алу, сэхнэгэ елмаеп чэчэк кутэреп чыгу гонах тугел. Э кешегэ дурт шахиднын дэлиллэвеннэн башка фахишэ дип бэреп эйту гонах!

№78 (37269) / 25.02.2010 19:34:24

җиңел эш бармы гомумән? ә һава аланында кем каршы алыр кунакларны?
кунак каршылау начар нәрсәме? Ул кыз аларга башка төрле услуга күрсәтә диген фикер ни өчен башыгызга кереп оялаган,нәрсәдән һәм ни өчен???
Сез аның белән танышмы, шул даирәдә үзегез эшләдегезме?

№77 (37267) / 25.02.2010 19:29:50

bakinka

//Есть спрос, есть товар.//

товар? сезме? товармы? т о в а р?

ну вот.
нормально.
язган саен батып барасыз. (сезнең як, вообще)

№76 (37265) / 25.02.2010 19:26:05

күке,  һава аланында рәсми кунакларны, бөек кешеләрне каршы алудан һәм идән юдырту, капчык ташыттырудан кала бу дөнҗяда син белгән башка э ш юкмыниииии?????
Ач күзеңне бәбкәм, тирә-якта күпме хатын-кыз эшләрлек э ш бар.

№75 (37264) / 25.02.2010 19:24:17

әйе Булмас! Сиңа чыгу турында хыялланып ятадыр бер мадил!

апаем! ирләренә хыянәт итүчеләр арасында кибетчеләр дә, укытучылар да бар! Ләкин шул ук вакытта иренә бик тугры булган җырчылар,актрисалар барлыгын онытма.

№74 (37261) / 25.02.2010 19:18:36

/модель булмаган, йокларга ятканда да иреннэн оялып, кырык кат итэк киеп ята торган тэуфиклы, иренен бер каравыннан да куркып кырык йозаклы ишек артына посып ятучы тыйнак кызга/

болар торлесе торле категориялер. чагыштырып булмас эйберлерне чагыштырмагыз, зинхар. узегезнен сузлерне остен чыгару очен бер чиктен икенче чиккэ ташланмагыз. мин алай димедем.

лэкин
модель кызга ойлену - все равно что фахишеге ойлену.

№73 (37260) / 25.02.2010 19:09:36

динар кеше тцсле яз щле.туйдырдыж бу щлифбаж белщн

№72 (37258) / 25.02.2010 19:04:36

күз белән карау чүп кенә ул дийеп уйламаңыз. кешедән икенче кешенең күзенгә нур бара, ул нур фотоннар-електромагнит дулкыннардан йасалган, шул нурдан йасалган бер мәгълүмат-информация бара, очып барып күзенә керә дә баш еченгә кереп китә!

менә миннең кийенеү турында әллә кайчан, 2002-2004 тирәсендәдер, йазган йазма-текст:
http://qdb.narod.ru/yazmatxt/Kiyinuw.htm
.

№71 (37257) / 25.02.2010 19:03:50

Кабатлап әйтәм энем! Укырга укырга укырга!

№70 (37255) / 25.02.2010 18:56:51

күке, аллаһы тәгаләнең җәзасы барлыгыны исеңгә төшер! шулдан куркырга тийеш кеше, аллаһыдан рөхсәт сорарга тийеш, ә аллаһ рөхсәт итмәгән мөэминнәргә.

№69 (37254) / 25.02.2010 18:55:07

Булмас. Сез контексттан бер фразаны чукып аласыз да, шуны чэйни башлыйсыз. Мин уз ихтияж,ларымны канэгатьлэндеру белэн мэшгул, жэмгыятнекен тугел.Хэм эротка белэн порнуха, гади эпатаж белэн дахилык арасында аерманы белер хэлдэ дип саныйм уземне. Турэлэрне каршы алучы кызлар турындагы язма кызыксындырды, бары шул. Э бу шогель шундый бэхэслэр уяткандыр дип башыма да килмэде. Сай йозуче су болгата, БУЛМАС. Сез Ходай биреп, модель булмаган, йокларга ятканда да иреннэн оялып, кырык кат итэк киеп ята торган тэуфиклы, иренен бер каравыннан да куркып кырык йозаклы ишек артына посып ятучы тыйнак кызга ойлэнерсез инде. Сезен, курэсен, шундыйлар дэртлэндерэ

№68 (37243) / 25.02.2010 18:02:06

менәтрәк! бик яратканда ирләр рөхсәт сорап тора мени ул?
син үзең сорыйсыңмы? Ышанмыйм!

№67 (37240) / 25.02.2010 17:54:12

күке,/Авызын кыйшатып күзен чекрәйтеп утырганда да моңа МАТУРЛЫК мөһим икән бит!табигый
закон инде ир кеше күз белән ярата!/

ирегез куз белэн ярата дип ана чит хатын белэн гулять итэргэ рохсэт бирэсезме сон? рохсэт итсэн, ул эллэ нэрсэлэр яратыр. аракыны да яраталар, героинны да, кызларны да. ботенесен дэ рохсэт итэсезме?

№66 (37239) / 25.02.2010 17:51:51

Тамыр, пожар тик торганда башланмый. гадэттэ шырпы белэн уйнаудан башлана
http://video.mail.ru/mail/krendel_81/69/70.html

минем язганнарнын кайсысы белэн килешмисез?

№65 (37236) / 25.02.2010 17:26:33

булмас, монда "кабартма" пешереп утырма әле.
Син шырпы кабызуны пожар дип такылдап утырасың бит.

№64 (37232) / 25.02.2010 17:08:39

Кире, /Ж,эмгыят, белсэгез, дивиант куренешлэргэ мохтаж,/

сез, анлавымча, жэмгыятьнен шундый ихтыяжларын канэгатьлендеру остенде эшлеуче кеше.

№63 (37231) / 25.02.2010 17:06:00

Уф, китте инде тагын шул:татар кызлары кукрэк курсэтеп, кыска итэк киеп йорергэ тиеш тугел, фэлэн-тогэн, жыен жунсез бэхэслэр! Ж,эмгыят, белсэгез, дивиант куренешлэргэ мохтаж,. Эгэр идеаль ж.эмгыяттэ яшэсэк, хэтта кемгэдер кыек караш ташлаудан да кешелэр гаеп эзли башлар иде. Югары сэнгатьтэ шэрэ тэннэр тасвирланган рэсемнэр аерым урын алып тора. Ул рэсемнэрне ясаганда кемдер рэссам алдында шишенеп яткан бит... Кешегэ: модель агентлыгында эшли икэн, димэк ул фэхишэ, дип йозенэ бэреп эйту дорес тугел, минемчэ.

№62 (37227) / 25.02.2010 16:52:54

Кире,  / Булмас. Алайса мин урмага чыккан саен тэнемне сатам икэн. Мине бит кеше курэ, кайберлэре хэтта сокланадыр да../

минде тугел, сезде паранойя.
яки сез бик ук акыллы кеше тугел. гади эйберлерне анламыйсыз. бу кыз модель агентлыгына килеп, чишенеп курсетеп, тененен параметрларынын туры килуен курсетеп, шул профессиясе буенча эшли. э сез урамга чыгып шул ук эшне башкарам дип уйлыйсыз икен - анысы сезнен эш.

№61 (37226) / 25.02.2010 16:51:22

булмас! Кибеттә ирләр матуррак сатучыга мөрәҗәгат итә, теләсәң ни әйт.Сез Саме булып каласыз бу очракта да.
бер вакыт теш табибына кердек парлап.Ирем чыккач беләсеңме нәрсә ди? әйе әйбәт врач бу, кулы йомшак, үзе дә бик чибәр!- ди! Авызын кыйшатып күзен чекрәйтеп утырганда да моңа МАТУРЛЫК мөһим икән бит!табигый
закон инде ир кеше күз белән ярата!

берәүне дә акламыйм һәм якламыйм! кемдер кабул итә, уза ала шулар аша.ә кемдер юк.

№60 (37223) / 25.02.2010 16:49:16

Булмас. Алайса мин урмага чыккан саен тэнемне сатам икэн. Мине бит кеше курэ, кайберлэре хэтта сокланадыр да... Э ул мизгеллэрдэ мин зур гонах кылып ятам икэн. Сэхнэгэ матур итеп чыгып, кемгэдер чэчэк тоттырудан да гонах эзлэп, богештереп утырмагыз инде! Паранойадан дэвалыйлар Волков урамындагы бульнистэ

№59 (37220) / 25.02.2010 16:42:50

Нух, ниндәй цитата ул? мин уллай дийеп әйтмәдем.

№58 (37219) / 25.02.2010 16:42:44

кара әле Кире! Менә шул иннек кибет турында бит,МАт Ру дагы барлык ирләрне дә каралтудан куркып кына телгә алмаган идем.
Динар! башка диннәр моралсез дип уйласаң бик ялгышасың энем. һәрбер дин зыян ясамыйча,башкалар һәм үзең белән килешеп яшәүне алга сөрә! Кеше гомере буе формалаша,нәрсәгәдер өйрәнә, мәхлук булмаса. Диннәр тарихы турында да укырга кирәк,дип әйтә иде бер мөгаллимә!
Иркә без яшь чакта Тв йогынтысы Совет фильмнары аша булды!
Хәзерге чүп-чар гына минем үз тәгъ лиматларымны үзгәртә алмый. Бәлки минем 16-17 яшем шушы чорга туры килсә, нинди дә булса йогынтысы булыр иде. Ләкин мин бөкрәеп каткан искелек калдыгы. Хәзерге "ялтыравык"тормышка яраклаша алмаган кешеләргә җиңел түгелдер беркайда да.

№57 (37218) / 25.02.2010 16:41:49

мин әйттем: <<мөселман булмаган кешеләргә ничек йөресә дә була.>>. дөрес түгел! мөселман булса да , булмаса да, һәр кешенең начар һәм йахшы гамәлләре йазылып бара! һәм шунлай шәрә йөрегән өчен савап(йахшы гамәл өчен "балл") йазыла дийеп уйламайм! мөселман булмаган кеше улнысыны үзе уйлай инде.

№56 (37217) / 25.02.2010 16:40:04

Динар, "Бу кыз минеке булсын иде".

Ләлбәттә, бу - көчләү түгел...)))

№55 (37215) / 25.02.2010 16:36:26

мин әйттем: <<керәшен-мазар каршы әйтсә, йарар инде, керәшеннәрне санамайча, уллар күп түгел бугай. дингә көчләү булырга тийеш түгел.>>
дөрес түгел әле! керәшеннәр дә мөселман булсын иде! монлай дийеп әйтеү көчләү түгел!

№54 (37214) / 25.02.2010 16:30:04

/Протокол шулай куша икэн, ул кыз булмаса, анын урынына башка чибэркэе булыр иде.../

протокол алай кушмый. турелер шулай куша.

а здесь ключевой момент "ул кыз булмаса, ... башка чиберкэе булыр иде".


/Булэклэу тантаналарында кэкре аяклы, абына-сортенэ йоруче шыксыз кызлар йоргэнче зифа буйлы чибэр кызлар хэр-хэлдэ яхшырак куренэ./

монда берэу "бу кыз тэнен сатмый" дип эйтеп маташкан иде. димэк, все таки тэнен сата (бу очракта курсетеп) килеп чыга? килешэсез?




күке, /Кибеттә Ирләр киемнәре сатучы кызларны да фахишә итик әйдә. алар елмаеп товар күрсәтәләр. /

алар ТОВАР курсете. уз тэнен тугел. сатучы очен тэн параметрлары мохим тугел.


/Рәхмәт әйтеп озаталар,-тагын килегез диләр. фахишәлекнең бертөре дип саналырга "хаклы" бу хезмәт./

хаклы тугел. алар узлеренен тэненэ бэя бирген очен рэхмэт эйтми

/Шефка кәгазләр кертү, телефоннан аның өчен җавап бирү, Стюардессалар,проводницалар! Ай күп бит без монда!/

болары да тэнен сатмый. узегезнен фикерлерегезне башкаларга такмагыз

/ләкин фахишәлекнең төрләре күбәя,килешергә мәҗбүрмен/

мин де шулай дим.

/яп-яшь кызлар акча өчен бабайларның күңелен күрә./

менэ ничек уртак тел таптык!

/ Карьера ясар өчен кемгәдер түшәккә ятарга туры килә./

эйе шул. карьера хакына, газаплар кичереп, елап-сыктап булса да, бабайлар тушэгенэ ятарга туры килэ. ничек кызганыч бу кызлар!


/ Буйсынмаганнары турында ирләр күп ямьсез сүзләр сөйлиләр/

ирлер ямьсез суз сойли дип, карьера хакына бабайлар тушегенэ ятучыларны яклыйсыз, димэк? анламыйм, сез ни эйтергэ телисез сон? узегез фахишелек бу дисез, узегез юк дисез.

№53 (37209) / 25.02.2010 15:57:38

Qyzy cibaer, eshe yaxshy!
Ә buldyqsyzlar monha kөnlәshә.
Kөnlәshsennәr ham kөnlәshwlәrennәn shartlasynnar shunda, uylapta qarama.
A min menә, qariymda soqlanam bu cibәrkәyga!

№52 (37203) / 25.02.2010 15:20:23

Чибэр кыз, хобби рэвешендэ, матур кулмэклэрен киеп, чэк-чэген тотып, елмаеп, торле турэлэрне каршы ала. каршы алганнан сон, кулмэклэрен тапшыра да оенэ кайтып китэ. Гадэти куренеш. Комментларда чебеннэн фил ясап, аны инде фэхишэлектэ гаепли башлаганнар. Протокол шулай куша икэн, ул кыз булмаса, анын урынына башка чибэркэе булыр иде... Булэклэу тантаналарында кэкре аяклы, абына-сортенэ йоруче шыксыз кызлар йоргэнче зифа буйлы чибэр кызлар хэр-хэлдэ яхшырак куренэ. Кызыйны фахишэлектэ гаеплэучелэр мин,а хатыны кибеткэ иннек сортеп чыгуына: \"сояркэ янына киттенме\" дип, ду китеруче дун-дук, конче ирлэрне хэтерлэтэ

№51 (37202) / 25.02.2010 14:50:41

мөселманнар башка кешеләрне дә дингә үгетләргә тийеш бит? менә мин әйттем, күке, ислам динене өйрән дидем. мөселман булмаган кешеләргә ничек йөресә дә була. әмма без татар халкыны мөселман ийтеп күрергә теләйбез, керәшен-мазар каршы әйтсә, йарар инде, керәшеннәрне санамайча, уллар күп түгел бугай. дингә көчләү булырга тийеш түгел. әмма татарлар дин тотса иде, мон мөселман гәҗите булса иде, мондай фотолар булмас иде бу кыз мөселман булса, ул уллай булмас ийде һ.б.

№50 (37188) / 25.02.2010 12:45:13

Нух.Кто рацпредләҗение подает,то внидряет!
Инициатива наказуема! Учти.

№49 (37182) / 25.02.2010 12:22:08

ОК Ил, үсеп җиткән дип үзгәртәбез

№48 (37178) / 25.02.2010 12:11:18

Иркә
чо-то надоели эти ваши потуги меня объяснять.
//Ләкин аңлатып бирерлек дәрәҗәгә үсеп җитмәгән.//
как-то сам справлюсь.
сез үзегезнең күпсүзлегегезне җиңеп, рәткә кертеп карагыз. пока.

№47 (37173) / 25.02.2010 11:44:52

Күке, бер яктан дөрес, килешәм синең белән. Ә бит үсүне ничек аңлауны без үзебез формалаштырдыкмы!? Әллә безгә сеңдерделәрме!? реклама, тв рухы көчле булмаган кешеләрдән нәрсә тели, шуны әвәли.....безнең җәмгыять әгъзалары тышкы йогынтыга бик бирешүчән. Җәмгыятьне тотрыклы итеп ябыштырып тора торган мораль юк. Ягъни нәрсә яхшы, нәрсә начарга төгәл җавап юк. дөресе җавап бер -акча. Каян килгән,нинди акча - әһәмияте юк.Шуңа күрә хатын-кыз бернәрсәдән тайчынми.Моның аркасында ирләргә дә бик кыен. Хатын-кызның ирләрне бу юл белән җиңүе, ирләрнең үзара конкуренциясен русча әйткәндә нездоровая итә. Нәкъ менә шуңа күрә ирләр яңа шартларда югалып калдылар, бөгелеп төштеләр. Көчле ирләрне көчле итә торган әйбер мвд һәм фсб хәзер. менә шуларны бер айга алып ат, бүген бик көчле күренгән ирләр бер мәхлүкъка әйләнәчәкләр.Җәмгыять яшәсен өчен иң беренче хатын-кызлар үзара бер-берсенә тәлапне арттырыга тиеш.Кемнеңдер сөяркәсе булган бизнесвуменнарны күреп ах-вах! итмәсәгез иде. Каралтырга да кирәкми, без ирекле илдә яшибез дип уйлыйк. Высокомерно-пренебрежительно карарга кирәк. Ил менә шул турыда әйтергә тели инде ул эчтән. Ләкин аңлатып бирерлек дәрәҗәгә үсеп җитмәгән.

№46 (37172) / 25.02.2010 11:44:23

Тупой обычай, килешәм. Пережиток прошлого.
Бу пережиток барыбер дәвам иткәнлектән, бер-ике рацпредложением бар:
1. "Бөек" хатын-кызлар яисә гейлар "аланга килеп кунганда", кулларына чәк-чәк тоттырып, егетләрне тезеп бастырырга. Башларында - кәләпүш, накачанныйлар, озын буйлы... Ымсындырып елмаю, недвусмысленный күз карашы... Ха-ха (үземә дә кызык булып китте)

2. "Бөек" ирләр килә икән, мондагыларны тынычландыру өчен, милли татар киемнәре урынына простынялар урап бассыннар. Ха-ха (монысы точно көлке)))

Мәкаләне укый алмадым, ләкин фотодагы кыз чибәр. Бәхетле булсын.

№45 (37167) / 25.02.2010 10:41:43

Нинди ямсез фикерлэр бу?

Сез ул кызны ботенлэй танымыйсыз.

Матур булу эле ул фахишэ булу тугел.

Есть спрос, есть товар.

В этом виноваты только мужчины.

Э инде кунакларны каршы алу мсэлэсенэ килгэндэ, 50 яшендэге хатын-кыз куймаслар бит инде.



№44 (37163) / 25.02.2010 09:55:44

бу илдә һәрбер хатын-кыз в группе риска. Чөнки урамнан кызлар урлап китү очраклары да күп.
мин бер кызны белә идем тулай торакта яшәгәндә. көндез пед.институтта укыды. кич кунакханәдә туристларга "экскурсия" күрсәткәнен күп кеше белә идек. Ләкин үз күзләребез белән күрмәгән көйгә беркем дә фахишә дип әйтергә базмады.
артык сүзләр кирәк түгел дип уйлыйм.
ләкин фахишәлекнең төрләре күбәя,килешергә мәҗбүрмен. яп-яшь кызлар акча өчен бабайларның күңелен күрә. Карьера ясар өчен кемгәдер түшәккә ятарга туры килә. Буйсынмаганнары турында ирләр күп ямьсез сүзләр сөйлиләр. күңеле "фахишә" булган кешегә үсү өчен шартлар күбрәк бу заманда,Сәхибҗамал.Бу ачы дөреслек.

№43 (37161) / 25.02.2010 09:51:47

Төлке дә буе җитмәгәч яшел әле,пешмәгән икән дип китеп барган ди.Бәлки пешкән дә булгандыр.Үзе авыз итә алмагач мыскыллап яшел, пешмәгән дип юанган ди.

№42 (37160) / 25.02.2010 09:45:18

Каю күзлектән чыгып карыйсың бит җанашкайларым.СССрда офисиально секс юк диделәр.Искә төшерсәң...-бетен ил секста иде.

Күке. дөрес милли кием кигән кунак каршылаучы кыз.Бетенесен бер кучага аудару,белмәгән килеш фәхишә дип атау килешмәс.
Аднаке болар относится к группе риска.Кем белә кем булып китәсен...

№41 (37157) / 25.02.2010 09:18:59

Рәхмәт Математик! Мин үзем төгәл фәннәр белән бик үк дус түгел. Ләкин гуманитарийларны да аңлап булмый әле монда.
Кибеттә Ирләр киемнәре сатучы кызларны да фахишә итик әйдә. алар елмаеп товар күрсәтәләр. Рәхмәт әйтеп озаталар,-тагын килегез диләр. фахишәлекнең бертөре дип саналырга \"хаклы\" бу хезмәт.
Шефка кәгазләр кертү, телефоннан аның өчен җавап бирү, Стюардессалар,проводницалар! Ай күп бит без монда! Әйе, хатын-кызлар юллар салыгыз, бозаулар үстерегез, ит сатыгыз! бусы кирәкле һөнәр. бу фахишәлек булмаячак. Чөнки физик көч таләп итә торган,иртә бөкрәйтә торган авыр хезмәт. эш белән изелгән хатын иренә күтәрелеп сүз әйтмәячәк,ул тыйнак булачак Һ.Б.
Ил! синең хыялыңдагы хатын-кызның нинди икәнлеге аңлашыла.
Сүз ТУРК кадерлем Модельлек турында гына түгел, милли киемнән кунак каршылаучы кыз турында иде. Аны менә шул хезмәте өчен фахишә дип атадылар...

№40 (37155) / 25.02.2010 08:24:38

турк, алайса Ил №37 дә нәрсә әйтергә тели. Күке аңа белмәгән кешене фәхишәгә әйләндермәгез,ди. әйе, Ил биргән тезис буенча шулай исбатлана. так тагын өстәп куя:""ну, и где тут
//белмәгән кешене фахишәгә әйләндерү //"" Математиклар өчен акылдан язуны аңлата бу - шул гына

№39 (37153) / 25.02.2010 08:12:01

математик, Исбатлана: модельный бизнес= фәхишәлек.

а что тут удивительного/? так и есть

№38 (37152) / 25.02.2010 08:08:20

Ил,
тән сатуның бер формасы=фәхишәлек!димәк - бер формасы икән - икенче тигезләмә дә язып була математикада:
шулай итеп Илне математик логикага өйрәтәбез, алайса анда гуманитар демагогия методы

1 Ил тарафыннан бирелгән: тән сатуның бер формасы = модельлек бизнесы
2.һәркемгә билгеле: тән сатуның бер формасы= фәхишәлек
шулай итеп тигезләмә кагыйдәсеннән килеп чыга, анысын Ил күнеккән демагогияне кулланып язып тормыйм, бары надан дип әйтергә тиеш буламын аныңча

Исбатлана: модельный бизнес= фәхишәлек.

бу әйберләрне хәзер өченче класста узалар!!! шунлыктан мондагы демагогияңне үз яныңдагы томаналарга исбатлау дип кенә куллана аласың!!!!Монда тәгәрәми..

№37 (37142) / 25.02.2010 00:08:07

күке
сез үз язганнырыгызгы да отчёт биреп маташмыйсыз, минекенә инде тем более.
что ж.
кабатлыйм

а вообще, отвратительный обычай.
как и модельный бизнес.
вообще, бу бит инде тән сатуның бер формасы.

ну, и где тут
//белмәгән кешене фахишәгә әйләндерү //
??

№36 (37141) / 24.02.2010 23:56:04

Фахишәлеккә кирәк түгел, ә чәк-чәк күтәреп торыр өчен критерий кирәк.
ләкин белмәгән кешене фахишәгә әйләндерү бернинди кысаларга сыймый! бигрәк тә дини кешеләргә..
белмәгән кеше турында ничек начар уйларга була, әйт әле шуны?

№35 (37139) / 24.02.2010 23:43:28

эй, кукууу!!!
сез хәзер язган саен алда язганнарыгызга каршы чыгарга булдыгызмы??

//\"Бу профессия\" вәкиле булу өчен аерым критерийлар кирәк түгел. //

////критерийләр бил, аяк озынлыгында.////

№34 (37137) / 24.02.2010 23:37:18

Минем кайда эшләвем турында сүз булдымы? Ваше синең кайда эшләвеңнән ни мәгнә, минекеннән ни мәгнә?
"Бу профессия" вәкиле булу өчен аерым критерийлар кирәк түгел. ТВ дан сары башлысын да ,кара чәчлесен дә күрсәтәләр.
кайбер эшләрне эшләр өчен әфисиәнт булу да, кибеттә эшләү дә, хәтта балалар бакчасында эшләү дә комачауламый. Чөнки күңел дигән нәрсә бар әле. Азгынлык күңелдә бөреләнә. Әгәр дә сине чибәр хатын-кызлар бик рәнҗеткәннәр икән, бу бөтен хатын-кыз турында да шулай уйларга хокук бирми сиңа!
белмәгән кешегә яла ягу Исламда да хупланмый. Җае чыккан саен дин белән авыз чайкаган буласыз. Ә күңелегездә бармы соң ул?

№33 (37134) / 24.02.2010 23:31:20

тегелере де тен сата, монысы да.
аерма юк.
тэнен сатмаса анда телэсэ нинди кызларны алырлар иде. модель агентлыгында кастингларнын ничек узганын бер де кургенегез юкмы? вакытлыча эшли дигенегез аклану гына. "бераз гына тэнен сатып ала да, бутен сатмый" хахаха.
андый сузлерне ишеткен бар инде. "йореп аргач, кияугэ чыгам"

№32 (37133) / 24.02.2010 23:28:27

күке, 
минем модель агентлыгында зур турелернен кунелен куру очен бил, аяк озынлыгына карап сайлап алынган кызларнын бу эш белэн "вакытлы" гына шогыльленгенен белмим.


ни өчен син чәк-чәк сузган кешене фахишәгә әйләндерәсең әле,нәрсәгә нигезләнеп?

сез узегез де расладыгыз минем сузлерне. тегелер бу эш белен профессиональ шогыльлене, бу вакытлыча дип.

кондуктор, стройка, ат жиге, автомойкада машина, кибетте аракы сата, шефка кофе кертэ, чулмек туге...

сез узегез (кыз кеше булсагыз) де шушы эшлернен берсенде эшлеп кайтканнан сон интернетта утырасыз дип анларга кирэктер?

№31 (37131) / 24.02.2010 23:22:21

"бу һөнәрдә" вакытлы кешеләр юк. Алар сорау алганда гына мин вакытлы диләр. Соңыннан да ул баткаклык шунда калдыра.
Ләкин ни өчен син чәк-чәк сузган кешене фахишәгә әйләндерәсең әле,нәрсәгә нигезләнеп?

Кондуктор була ала татар кызы, стройкада измә ташый ала, колхозда ат җигә ала, автомойкада машина юа ала. кибеттә аракы сата ала сәрхүшләргә, шефка кофе кертә ала ( а юк бусы да фахешкә юл ача эһе,)
бакчада 3 меңгә чүлмәк түгә ала, тагын... санап китәргәме?

№30 (37130) / 24.02.2010 23:22:19

күке

//критерийләр бил, аяк озынлыгында.//

и

//ИЛ? АПАЕМ? НИЧЕК ИНДЕ УЛ ТӘН САТУ? //
думаем!

№29 (37128) / 24.02.2010 23:14:19

"алар аны Һөнәр итеп алган."

вы уверены?
алар арасында студентлар да, "вакытлы эшлэучелер" дэ бардыр? барысын да белэсезме?
ну ладно
килешэм сезнен белен. допустим.

" Ә бу кыз бала студентка. кунакларны каршылау аның вакытлы шөгыле. алмашка икенчеләре киләчәк. диплом алгач аның башка һөнәре булачак."

фахишелер белен бу кыз арасында ботен аерма да шулмы? тегелер - бу эш белен даими шогыльлене, э бу - вакытлы гына. что и требовалось доказать.

" ә ни өчен милләттәш кызларыбызны сыер астында гына күрәсез?"

кем алай дип эйтте? сезненчэ, кызлар очен ике генэ эш бармыни - сыер астында яки угез астында?

№28 (37127) / 24.02.2010 23:11:37

критерийләр бил, аяк озынлыгында. анан җенесең дә бик үк туры килми бит җаным!

№27 (37125) / 24.02.2010 23:09:24

монда причем проспект победыдагы кызлар? алар аны Һөнәр итеп алган.
Ә бу кыз бала студентка. кунакларны каршылау аның вакытлы шөгыле. алмашка икенчеләре киләчәк. диплом алгач аның башка һөнәре булачак. ә ни өчен милләттәш кызларыбызны сыер астында гына күрәсез?

№26 (37124) / 24.02.2010 23:08:40

ә ни өчен //синең белән мине түгел//?
критерии?

№25 (37123) / 24.02.2010 23:03:45

проспект победыдагы кызларны да яклап языгыз. алар да басып тора. елмаеп презерватив сузалар. лэкин бу эштэ мин хэм сез тугел, алар эшли.

№24 (37120) / 24.02.2010 22:45:03

Басып тора, елмаеп чәк-чәк суза. Ләкин бу эш өчен синең белән мине түгел, ә аны сайлаганнар.

№23 (37118) / 24.02.2010 22:40:47

//ул үзенә кушылганны үти //
бу эш нәрсәдән гыйбарәт, әйтегезче?

№22 (37110) / 24.02.2010 22:21:41

Динар ИРӘТ паҗалыста. ИСлам динен ирләр хакимлек итсен өчен генә чыгармаганнардыр бит.
бу кыз кайсы җире белән Ислам диненә каршы килә? Ул аларга кунакханәдә хезмәт күрсәтәме. ул үзенә кушылганны үти дә күпмедер хезмәт хакы ала. шуннан кемгә зыян?

№21 (37103) / 24.02.2010 22:11:01

күке, ислам динене өйрән пажалысты.

№20 (37101) / 24.02.2010 22:02:43

ИЛ? АПАЕМ? НИЧЕК ИНДЕ УЛ ТӘН САТУ? УЛ ЭШЛИ, ләкин сәнәк күтәреп түгел, киеме белән елмаюы белән эшли.Геморрой чыгарырлык физик хезмәт күрсәтсә, ул синең каршыда күпкә матуррак булыр иде билгеле.Бөкререрәк тә булса аның рухи матурлыгын эзли башлар идең, шулаймы? Ләкин физик хезмәттә изелгән хатын-кыз матбугат кунагы була алыр идеме соң?
үзең әйтмешли полный капис пиписс фикерләрең.

№19 (37098) / 24.02.2010 21:59:29
№18 (37097) / 24.02.2010 21:56:51

а вообще, отвратительный обычай.
как и модельный бизнес.
вообще, бу бит инде тән сатуның бер формасы.

№17 (37090) / 24.02.2010 21:28:00

Вот ул чибәр турында бернәрсә дә белмибез Флария шуңа да егетләрне кисәтүең аңлашылмый. Кайбер егетләргә хатын-кыздан сак булыгыз дип әйтү кирәктер бәлки? Причем чибәрлек монда? Алар арасында бик тотнаклылары, шул ук вакытта артык чибәр саналмаганарының да бик үк тәртипле булмаганнары байтак.
Шундый чибәр кызың булса Зелпе син аңа идән юдырттырыр, капчык ташыттырыр идең шулаймы?!

№16 (37088) / 24.02.2010 21:20:25

Азатлыкта редактор бар инде. аның барлыгының ничек икәнен үзегез күрәсез.яхшы гына эш хакы ала диләр шуның өчен.
Исхакый Тв журналист та бит әле ул. нәрсә сүләгәнен бик аңлап булмый канишны.анда какрас шундыйлар кирәк икән.) ә язуга килгәндә ана сөте белән кермәгәнне редактор аша гына керми дә керми инде.

№15 (37085) / 24.02.2010 21:16:29

ул мәшгульлек кич белән дә дәвам итә иптәшләр...кайбер кунакларның чибәр кызларга карап торасы гына түгел тотып та карыйсы килгәне мәгълүм. мондый хәлләр совет чорында да булган.
егетләр колагына: чибәр кызлар белән бик мавыкмагыз. тем более мондыйлар белән.

№14 (37084) / 24.02.2010 21:15:36

Римзил абый! журналистларыгыз бик булдыклыдыр, бәлки, ләкин телләре бөтенләй юк. шуларны рәтләргә бер редактор алыгыз инде. килешми сезнең радиога мондый ертык җөмләләр.
диджейлык белән журналистиканы параллел алып барырга маташу журналистика файдасына түгел

№13 (37071) / 24.02.2010 20:44:40

- Ыстырам.

"Күбрәк һава аланында рәсми кунакларны, бөек кешеләрне каршы алу белән мәшгульбез."

-Ул бөек кешеләр (мәсәлән, Кутузов, Наполеон, Бетховеннар) hава суларга бездәге берәр аланга киләләр икән. Яшеллек, тирә-якта агачлар. Куаклар...

(калганын укып булмый)

№12 (37052) / 24.02.2010 19:10:25

Мадам Клинтонны,Асылярның каршы алуы,күңелгә бик хуш килде.
Асылярыбыз да биииик чибәр бит,Америкә кызлары илә чагыштыра торган түгел инде.

№11 (37025) / 24.02.2010 17:18:16

Ә кызы чибәр. Минем шундый кызым (чибәр булса бигрәк тә) булса мин аны кунак каршылатып йөретмәс идем. Э ш беткәнмени дөнҗяда? Бервакыт безне дә килгән кунакларга офиөиантлар ролен үтәргә дип приказ язып элделәр. Приказда турыдан-туры офиөиант икәнен язмаганнар иде конечно. Но без ирләребез җибәрми дип каршы килдек.

№10 (37020) / 24.02.2010 17:07:51

да уж. Р.И. - үзебезнең божена рыльска. хммм..
божен рыльск.

светский оборзеватель.
берсендә ниндидер гламур кыз б-н таныштырды. твда сюжет та булды.
икенчесендә метросексуал б-н.

уррраа! татарлар да бөтен дөнҗа илә бергә атлый!

да ладно, фиг с ними со всеми.
әмма
Radio Free Europe/Radio Liberty өчен генә ничектер уңайсызланам.
гариф ага солтаннар шуның өчен оештырып йөргән микән...

№9 (37014) / 24.02.2010 16:28:53

Позор. хэм авторга, хэм моны эфирга чыгарган радиога....

№8 (37005) / 24.02.2010 14:23:10

//Әтием рекламны газетта күргәннән соң, әнием белән бергә бәйгегә юл тоттык//. Логично. Очень.
//Бервакыт чәк-чәккә чебен утырып бераз кыен хәл булды, кунак чебенле кисәкне алды да елмайды.//
Чебен куып торучы куймыйлар микәни?
//–Кайвакыт авыр ясыйлар, бигрәк тә көттереп килгән кунаклар каршы алганда сиздерә башлый. Ләкин моңа гына без түзәргә риза, бу эш бик кызык, миңа ошый.// - кунак котеп тору - гаять кызык эш! Һәрберебез белә...
Шәп интервью килеп чыккан бу... Күп тапкырлар "танышкан" Р. Исхакый. Шундый фамилияне йөртеп, шушылай язу - оят түгелме икән?
Да...

№7 (36995) / 24.02.2010 12:10:29

Пэри, наоборот бу – язмадагы топ сорау. Эмма тулы жавап кына юк. Сорауда кызларнын тагын ни белэн шогыльлэнуенэ намек ярылып ята...

№6 (36994) / 24.02.2010 11:57:05

...сезнен эш шунда бетэме яки дэвамы буламы эле?
К чему этот вопрос? :)
Шушы да булдымы журналист?!

№5 (36992) / 24.02.2010 11:54:15

Cibәrlege kwzne uynatyrlyq!!!))

№4 (36991) / 24.02.2010 11:50:15

Ә сораулары нинди.
//шул хакта таныштыр әле?//
Все , бүгеннән шулай сөйләшә башлыйбыз.

№3 (36988) / 24.02.2010 10:40:49

Да,вчүтеки матурлык бәхет инде ул.

№2 (36981) / 24.02.2010 09:57:30

ә кыз чиббэээр...

№1 (36980) / 24.02.2010 09:55:51

Казан дәүләт университетының икътисад һәм филология факультетларында!!!!
Мондыйны ишеткн юк иде әле

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar