• 28.10 "Ләйлә вә Мәҗнүн" , 12+, Кариев театры, 18:30
  • 29.10 Микулай, 12+, Кариев театры, 18:30
  • 30.10 Премьера!"Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00 һәм 13:00
  • 30.10 "Яратып туялмадым", 16+, Кариев театры, 18:00
  • 31.10 Премьера "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 11:00
  • 31.10 "Шәй-бу, Шай-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 01.11 Юрий Шатунов. КСК "Уникс". 19:00
  • 02.11 "Хикмәт әкиятләре", 6+, Кариев театыр, 18:00
  • 03.11-07.11 Ришат Төхвәтуллин. Сула. КСК "Уникс"
  • 04.11 "Корт", 12+,Кариев театры, 18:00
  • 05.11 Премьера! "Бәхетле көнем", 3+, Кариев театры, 13:00
  • 05.11 "Мәхәббәт күгәрченнәре", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 06.11 "Кәҗүл читек", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 06.11 "Шәй-бу, Шәй-бу!", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 07.11 "Сәлам, Актәпи",3+, Кариев театры, 13:00
  • 07.11 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 10.11 Валерий Меладзе. Татнефть Арена. 19:00
  • 10.11 "Озын-озак балачак", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 20.11-24.11 Гүзәл Уразова һәм Илдар Хәкимов. КСК "Уникс"
  • 26.11 Данир Сабиров. Ике юбилей. Моноспектакль. КСК "Уникс". 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 28 Октябрь
  • Шәүкәт Биктимеров (1928-2012) - актер
  • Әлфинә Әзһәмова - җырчы
  • Марс Макаров (1939-2016) - композитор
  • Илфат Шәехов - баянчы
  • Таһир Гыйлаҗев - әдәбият галиме, тәнкыйтьче
  • Рафаэль Сибат (1946-2003) - язучы
  • Вәсимә Хәйруллина - шагыйрә
  • Гөлсем Болгарская (1891-1968) - актриса
  • Сдается однокомнатная квартира в Казани на улице Октябрьский городок(советский район) т.89872199861
  • Сдаю 1 комнатную квартиру в районе остановке Советская площадь город Казань на длительный срок.15 т.р.+ квартплата РИЭЛТОРАМ ПРОСЬБА НЕ БЕСПОКОИТЬ!! тел.89872199861
  • Казанда Грузчик, Газель хезмэте курсэтэбез! 89196271171
  • Мамадыш районында иртә буаз тана сатыла, бәясе килешү буенча, тел.89172470972
  • Бер булмэле квартир,гостинка,студия снимать итэм,укып эшли торган татар кызы,ДРКБга якын булса бик яхшы булыр иде или якын-бирэ районрдан советский,и тд.2булмэле квартирга бер кыз янына подселениега да керергэ риза.тел:8962-575-68-53.
  • Корбанга, гакыйкә, нәзергә сарыклар бар. Казанга, Биектауга, Питрәчкә китереп бирәбез. Барлык бәясе 8000 мең. 89179113219
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ЗАРПЛАТА 15-17 МЕН ТЕЛ 89957664503
  • Открыта вакансия на должность бухгалтера , экономиста в бюджетное учреждение в с.Актаныш тел 88555232062, 88555232034
  • Ноябрь бэйрэмендэ суелачак яшь ярымлык угез итенен ике ал боты сатыла.кг 330 сумнан тел 89027113070
  • Телэче районы Шэтке авылында йорт сатыла.Газ, су кергэн. 89534073195
 
 

 
Архив
 
22.01.2010 Җәмгыять

АЙГӨЛ ГЫЙМРАНОВА АМЕРИКАДА КАЗАН ЙОЛДЫЗЫН ОЧРАТКАН (ФОТО)

Белмәгәннәр өчен – кем ул Айгөл Гыймранова: “Татарстан яшьләре”ндә эшләп киткән журналист, “Курай” радиосында Алтынай исеме астында чыгыш ясаучы ди-джей, журфакта 14 ел укучы рекордсмен (укуы әле тәмамланмаган, башлана гына), чын фамилиясе Момит булуын яшереп йөрүче, бер яшь малайны аңа кияүгә чыгу ысулы белән армиядән саклап калучы герой хатын, шәһәр тормышыннан туеп авылга кайтып китүче һәм, ниһаять, АКШ килене. Айгөлнең океан аръягында ничек яшәп ятканын фотолардан карый аласыз.

 

 

 

 

Йолдызлар аллеясында.

Лос Анджелес татарлары белән Корбан гаетенә җыелгач.

Сан Диего зоопаркында. Попугайлар янына керү бушлай, зоопарк бәясенә керә. Ә нектар алу 3 доллар. Попугайлар үлеп-бетеп шуны эчәләр. Мин авызымны ачып утырган арада берсе хаҗәтен үтәп китте.

 

Корбан гаете вак бәлешләре.

Тагын Корбан гаете күренеше.

Үзебезнең фатирда Яңа ел каршылыйбыз.

Яңа ел каршыларга әзерләнү.

Сан Диегодагы Cabrillo милли паркында.

Зоопаркта.

 

Шулай ук зопаркта.

Монысы да зоопаркта.

Һәм тагын зоопаркта.

Олы кактусларның яфрагына "Мин монда булым" дип язып киткәннәр.

Сан Диего шәһәре күренеше.

 

Корбан бәйрәмен үткәргән Грифит паркыннан чыгып барганда шушы тактаташка юлыктык.

Американың көньягында шушының ише кызык та, матур да чәчәкләр үсә.

Санта-Барбарага барганда океан буена тоштек. Кошлар агым артыннан төпкәрәк керәләр дә, дулкын килә башласа аннан  алда чабалар.

Сан Диего зоопаркының сафари дигән өлеше. Жирафларны шушылай ашаталар.

Шул ук зоопаркның "Америка табигате" дигән өлеше.

Америка сарыклары.


Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№92 (34454) / 02.02.2010 20:47:47

Земфира, исэнмесез, сездер, дип уйлаган идем. Рэхмэт!

Матуркай, бар ие шул. сонгы тапкыр бэйлэнешкэ кергэндэ, ул мэскэудэ иде. кияугэ чыгып, бэби котэ иде. бэбие тугандыр инде. озак кына вакыт узды.

№91 (34378) / 02.02.2010 15:18:34

айгөл исәнме, синең Люция исемле дустын бар иде. Ул да Америкадамы?

№90 (34373) / 02.02.2010 10:19:41

Мин син белгщн кеше, Айгөл. "Сәхнә"дән, "БГ" редакциясендә очрашкан бар, матбугат клубының Флюра апа секретарьлыгында узган собранҗаларында.

№89 (34314) / 01.02.2010 21:39:44

айгөл,
Лостның башы бик шәп иде.
соңгы сезоннары - ужас.
вообще запутался.
аны бездә 1 канал күрсәтергә җыена. күрсәтеләчәк атнасында ук.

аңламам, дисәң, инеттан ал.
менә болар башлады ул сериал б-н таныштыруны
http://lostfilm.tv/index.php

анда 24 сериалының да яңа сезоны башланды.

ә мин д-р хаус, fringe, bones, criminal minds, supernatural ларны карыйм. субтитрлар бар бит.

№88 (34312) / 01.02.2010 21:29:15

Айгөл, фикерегез белән килешәм, хуплыйм, сабырлык телим.
- Кеше җир йөзенә нәрсәгә килә?
- Кунакка.
Кунак булып, тыйнак булып, үзебез теләгән тарафта, үзебез булдыра алган эшләрне эшләп, тәрбияле дәвамчыларыбызны калдырып китә алсак начар булмас иде...фаразан...

№87 (34311) / 01.02.2010 21:23:22

айгөл! башыңны катырма юкка! син мине белмисең валлаһи. без бөтенләй очрашкан кешеләр түгел. но мин синең белән укыган, эшләгән кешеләрнең берничәсен беләм! бары шул гына. алардан синең турында сорашканым бар, болай кызыксынып кына.Син курайда эшләгәндә эт итеп сүгә идем, кыланчыкланып утыруыңнан!
но тормышта син гап-гади, азапланып тормышын корып ятучы бер хатын-кыз икәнсең!
аннан читкә китүеңне дә белгәч кызыксынуым артты. шул гына бигайбә! синең турында сүз куертып гайбәт сатарга җыенмыйм. син дә бит артыгын сөйләмисең. яшем буенча мин синнән азрак өлкәнрәк. мин КГУ да укымадым. но үз вакытында андагылар белән аралашырга туры килде. Мәрхүм А.Даутовны хәтерлисеңме? аның белән дә аралашкан идек берара чөнки уртак танышлар бар иде. но ярар кызый исән булыгыз!

№86 (34310) / 01.02.2010 21:04:22

куке, син ахрысы мин белгэн кешедер.
янарак кына уйланып карап тордым, бала белэн икэулэп уйнауларын. "моннан да яхшырак этине таба алмас идем". китаплар укый, уйный, икэулэп урамда чабышалар. эти ничек булырга тиеш - барсын да эшли. сабырлыгына - исем китэ. куз генэ тимэсен.

№85 (34309) / 01.02.2010 21:02:53

ә син рәсемнәрен хәтергә салып барырга тырыш!

№84 (34308) / 01.02.2010 21:00:54

иртэгэ, 2 февральдэ монда ЛОСТнын сонгы сезонын курсэтэ башлаячаклар. миннэн кала бу сериалны караучылар, кызыксынучылар бармы? ))))))))
мин иртэгэне котэм.
беренчедэн, фильмны азагын карыйсым килэ.
икенчедэн, инглизчэ ничек анлармын икэн, дип уйлыйм.

№83 (34307) / 01.02.2010 20:59:18

хем. алайса тычканың белән инглизчә сөйләшергә өйрәнмәгәнсең әле!

әниең һаман елыймы, ташлап киттең дип?
никахыгызны рәсмиләштергәнсездер инде әеме? малаеңны яратамы,кире какмыймы? бусы иң мөхиме!

№82 (34306) / 01.02.2010 20:55:31

куке, анысын гына белэм ул. эмма тычкан мине тынламый. смайликка тычканнын сул ягы белэн дэ ун ягы белэн дэ басып карыйм. чыкмый и фчу.

№81 (34304) / 01.02.2010 20:53:22

туган жир сагындыра инде ул.
эмма минем монда яшисем килэ. анда яшэр очен саыгнмыйм илемне. туган жирем булган очен генэ. бу фикерем очен гафу утенэм. эмма доресе шул.

№80 (34303) / 01.02.2010 20:52:09

ГыймраноВАУ! смайлик өстенә тычкан белән төрт берне. сул ягына бас! шуннан теге күсәкле хатын язмаңа менә дә утыра!

менә болайрак итеп! менә менә!

№79 (34301) / 01.02.2010 20:49:09

Айгөл, рәхмәт, шуны беләсем(уточнять итәсем) килгән иде.
Тиккә генә җырланмыйдыр шул:
Үз илемдә ямьле миңа
Бәрәңге бакчасы да...
Еракларга китсәң, барыбер ашкынасың инде ул, бизеп беткән, сөймәгән ил(туган) гә дә.Аның бит, йорты, шәһәре, диңгезе, уй-кичерешләре, барысы синеке!...
Анысын бездән беркем дә тартып ала алмый!

№78 (34300) / 01.02.2010 20:37:31

Нэзифэ апа, хэтерлисезме икэн, мин тамъян булып сойли башлагач, наифнен эти-энисе "сездэ эрмэн кызы эшли башланымы сон?" дип сораганын? )))))))))))))))))))

№77 (34299) / 01.02.2010 20:36:07

Zimfira, сез мин таныган кеше булсагыз, игтибарыгыз очен рэхмэт. Нэзифэ апа! сездэ мондамыни? бик шатмын! рэхмэт!
куке! рэхмэт! мине онытмыйсын! башкалардан да оныттырмыйсын.
кичэ тонлэ генэ калифорниянен тонъягыннан кайтып тоштек. арылган. матур жирлэр курдек. 300лэп кенэ фото тошердем. язасым бар. эшлисе урынга матбугатта утырам.
рэхмэт барыгызга да!

№76 (34298) / 01.02.2010 20:32:19

ииии, кызык кынамы?! улеп сагындым казанны. тамьянны да шул кадэр сагынмыйм мин!
нэрсэлэрен сагынасындыр, дисездер. камал тиэтрен улеп сагындым. азатлыкка визитларымны. римзил абыйнын егылып китеп "яшь, ометле, булачак гениаль журналистлары" турында тынлауны, лилия апанын "сэлэм толстая башкирка" дигэнен. флюра апаны. ТЯ бануларын, татарча дискэтуклэрне, концертларны. ну наканис, жэмди бн кухня тутырып чэйнэшеп утыруны. хэм башка. хэм башка нэрсэлэр.

пы сы нишэп миннэн смайликлар келмый ул? гажиз булып купме утрырга була инде??? )))))))))

№75 (34292) / 01.02.2010 19:52:39

күке,килешәм,
бер караганда, бездә кызыграк та әле.
Бу сорауга, Гыймранованың да карашын-фикерен бик тә беләсе килә...

№74 (34287) / 01.02.2010 19:36:01

нишләп күңелле булмасын бездә Тузан?
иң кызыгы шул- тормышның иртәгә нинди сюрприз хәзерләгәнен, кич ятканда башыңа да китермисең!

№73 (34285) / 01.02.2010 19:05:07

Айгөл!
Бездә дә бит, карточкага төшерсәң(бигрәк тә ерактан):шундый ук матур шәһәрләр ,диңгезләр, зоопарклар, ризыклы-мул өстәлләр бар...
Нишләп бездә яшәү бик үк күңелле түгел икән ул,уйланганыгыз бардыр инде, әлбәттә?!.....

№72 (34284) / 01.02.2010 18:43:44

матур гына яшәп ятасың икән Айгөл. Мин дә сиңа үзең өчен куануымны җиткерим әле.Йөзең дә гел шулай ачык, авызың да ерык. Махы бирмә, яме, Америкаларында.

№71 (34269) / 01.02.2010 17:11:35

Айгулька ! открой личико!

№70 (34260) / 01.02.2010 15:51:36

Мин Айголнен Тамьян фамилиясе белэн "Азатлык" радиосында эшлэгэнен дэ белэм эле. Менэ талантлы кеше! Маладис Айгол! унышлар телим сина

№69 (34187) / 31.01.2010 18:07:10

ГыймраноВааУ!!

Күмелеп калсың бит МАт. Ру.да тизрәк чык! Сагындым үзеңне билләһи!

№68 (34027) / 29.01.2010 19:17:41

Маладис, Айгол! Кеше сузен тынлама, уз акылын белэн яшэ!

№67 (34010) / 29.01.2010 16:20:02

гыймранова, 
кул кычытса да, язмый тордым..
иииихххх....бар иде бит яшь чаклар...
мин сине аңлыйм, син дөрес юлда.
бәлки күрешербез дә әле..))

№66 (33999) / 29.01.2010 15:40:33

Гыймранова мин сине ярата башладым билләхи !

№65 (33954) / 29.01.2010 06:17:39

Айгөл,дөрес эшләгәнсең китеп.

Монда такылдарлар(кругозор таррак ),син башыңа алма.Балаң өчен яшә.Әмма ул ,Ана теленнән,үз милләтеннән читләшмәсен генә.

Уңышлар сиңа,Айгөл!!

№64 (33952) / 29.01.2010 04:34:01

Рамай, сэлэм!
шулаеракка китте шул хэллэр.
син дэ бит, ырымбур далаларын казанга, соныннан казанны мари урманнарына алыштырдын... ))))))))))

№63 (33948) / 29.01.2010 01:01:34

Син Айгол -Йомран шулай итеп Башкортостан далаларын АМерикэ прериялеренэ алыштырдын мени ???

№62 (33939) / 28.01.2010 23:54:29

админнын телэге изге иде, фотоларны карагач, узенэ кызык булдымы икэн, эйдэ элик, ди. эля казан тээсир иткэн ахрысы. аллея звездда таптып ич бу йолдызны.
нужэли гриффит паркка куелган "ак йортны камаганда вафат булган егетлэр"гэ такта-таш беркемдэ дэ бернинди хис уятмады? э мин кайткач, тон буе шул вакыт турындагы мэглуматны актардым. укыдым.
семейный альбом, дип атадылар да, минем семьямны, уземне тикшерергэ, анализларга тотындык.
фотолар матур бит?!

№61 (33938) / 28.01.2010 23:49:48

халык, ничек куясыз ул смайлларны?
админ мине карантинга куйган ахрысы...
ярый але сэфсим эфирдан чыгарып атмагачччч

№60 (33936) / 28.01.2010 23:47:49

Сәһибҗамал тути, рэхмэт анлавына. куке, пасиб за поддержку.

мин бу кеше белэн бик бэхетле. анлашу, хормэт, мохэббэт яшэтэ татулыкта. мин уземне фэрештэ димим, хэтта ана якын да килэ алмыйм. уз хаталарымны узем белэм. башкалар да белэ. кара сакалым узем белэн йори, миннэн алда барып кунаклый, кая барсам да. монысын да яхшы белэм.
монын белэн хэрвакыт торттереп тору кирэкмидер. бу кеше мине ничек бар шулай кабул итте. истерика, усаллык х.б. начар сыйфатларым белэн. хэм кон саен яратам, сузлэрен эйтеп тора. \"мина синен белэн бик рэхэт\" ди. чэй эчеп утырган да.
э патриотизмга килгэндэ: миндэ патриотизм ботенлэй юк. туган илен, дэйлэт уз халкы очен берни эшлэми. эмма нэрсэдер таптыра.
Вакыт, жылап, сагынып кире кайтканым булды инде. менэ хэзер дэ бик сагындым. елап та алам. эмма хэзер минем анда кайтып, эт типкесендэ йорисем килми шул. эгэр мин алга киткэн илдэ, уз кешелэрен кайгыртучы дэйлэттэ яшисем килэ икэн - бу гаепме? улымны да яхшы белемле итэсем килэ. э менэ россия армиясе очен тапмадым да устермэдем дэ мин аны. монда да патриотизм инде. эмма кабатлап эйтэм, ул хис миндэ бик зэгыйф.
менэ эле генэ колледждан кайтым. бу юлы группабызда 5-6 маржа бар. аралашмыйбыз. бер-ике тапкыр исэнлэшеп карадым. сомсере коелып утыра. жавап та бирми. хэзер туры килгэдэ мексикан-испаннар белэн сулэшкэн булабыз(минем инглизчэ ташка улчим). буген беосе эйтэ, мин ишетеп кенэ калдым: вот так вот, будем делиться, кто к русским, к украинца, евреям и др народам. гэрчэ, уземне урыс, дигэнем юк. башкорт, хич югы татар, дим. торки халыктанмын, дим.
Иркэ, миллэтче булып, мэйдан тотканым булмады. рамайлар белэн берара йореп алдым. эмма,миллэт очен зур эшлэр башкаручы тегел мин. мине миллэтче, дисэн, чын миллэтчелэр кем булыр икэн сон? хэтерен яхшы булса, бэлки минем искэ тошерерсен. юкса, эллэ сонгы вакытта вакыйгалар чуарланганга, карта памяти тула да, иске мэглуматларны самостирает.

№59 (33876) / 28.01.2010 19:45:25

сәхибҗамал!

№58 (33873) / 28.01.2010 19:20:30

Дөньялар үзгәрде,җанашкайларым.

Шәһәр илә шәһәр,ил илә ил аралары-гомумән җир шары \"кечерәйде\".Кайчан гына әле,Новосибирсктан 4-5 сутка кайта идек,ә хәзер.
Тиздән илләр,аларның чикләре юкка чыгачак.Европа моңа мисал.Шулай булгач ,татарга \"өйдә утыру\" кирәк булырмы.\"Ушлый\" урыслар әллә кайчан чыгып киттеләр.Яшь чагым булса,мин дә чыгып китәр идем.

Вакыт.
Үзгәрергә вакыт.
Илләр хәзер чит түгел,кайда яшәргә вә эшләргә уңай,шунда яшисең.Монда,фермада тирес түккәнче,фермерда хезмәт итүең күп өлеш артык.
Лжепотриотизм бер ни дә бирми,кайгыдан башканы.

Туган өй,туган авыл һәрвакыт сагындыра,кайда яшәсәң дә.

Нигә, Вакыт, Айгөлне илгә кертмәскә түгелдер бит исәбегез?

№57 (33869) / 28.01.2010 18:46:08

Гыймранова Тыңлама берсен дә! Сиңа аның белән рәхәт икән бик яхшы! Болар утырырлар монда,үз тормышларын белсеннәр башта! Татарның ниндие юк та...
башкортың белән борчак пешерә алмагансың бит бер милләттән булса да. Торып кара чит илдә, торып булганда,ә монда кайтырга беркайчан да соң түгел.

№56 (33861) / 28.01.2010 17:48:42

Чит илгә чыгып китүне пропагандалау булган икән монда. Мин моны хупламыйм. Әле сагынып, җылап кире кайтасы килер бу хатынның...

№55 (33811) / 28.01.2010 11:21:05

Гыймранова, син әйттең бу сүзләрне ярыймы))))))беркайчан да миллэтче булмадым... Ә минем хәтер яхшы))))Юк, мин дөньяда бер нәрсәгә генә каршы - конфликтларны сугыш дәрәҗәсенә илтеп җиткерү. Монда утыруның да төп сәбәбе- без цивиль сөләшүләр алып барырга өйрәнергә тиеш. Берләшү бертөрле уйлау түгел, берләшү төрле уйлаучыларның сөйләшүләр, килешүләр белән конфликттан тыныч юл белән чыга алулары, уртак интереслар барлыкка килгәндә бер юнәлештшә уртак эшләр башкара алуы.

№54 (33810) / 28.01.2010 10:43:17

кызык кына эйтеп куясыз. американ яки урыс булса - ихтибар да итмэс иделэр, могаен. урыс тек - урыс. азмы халык урыста кияудэ. шул ук татар конгрессына кайталар жыйналышып, бер кем дэ - алар бит башка миллэтне арттырып яталар, дип уйламый.
минм ирем - никах укытты, татар телен ойрэнэ, гаяз исхакый хэм горькийнын аралашуын, хатларын тикшереп докладлар язды, тюрколог конференциялэренэ очты. начармы?
прищем монда миллэтчелек?
мин, шэхсэн, беркайчан да миллэтче булмадым... бигайбэ.
э смайллар тэки куелмый. :)))

№53 (33808) / 28.01.2010 10:29:34

кызык бит гыймранова

№52 (33807) / 28.01.2010 10:24:27

Да-а, гыймранова , вот меня начинают овладевать о-о-чень противоречивые чувства.Хотя все это можно рассматривать как процесс естественного развития, милләтчелектән глобализмга)))))))әмма глобалистларның никтер этник тарихлары уртак бөтенесең.

№51 (33805) / 28.01.2010 10:01:12

ъ, ага. шулаерак иде шул...
узе эйтмешли кошерный.

№50 (33801) / 28.01.2010 09:06:29

Гыймранова,шимбэ молитвенный день,эш эшаргэ ярамый бугай.(24.01.10 00.54)
Анламадым синен ирен еврей?

№49 (33735) / 27.01.2010 18:18:16

өстим әле! Гыймранова! сиңа язганнарым " Исемең матур кем..." астында.

№48 (33734) / 27.01.2010 18:15:07

Гыймранова!Кеше йоклаганда язасың, кеше язганда йоклыйсың дигәндәй!!
ни эшләр кырасың? бүгеннәрдә генә күрмәдем язмаларыңны. сырлап калдыр берәр нәрсә! иртәгә укырмын!

№47 (33492) / 25.01.2010 09:06:25

http://matbugat.ru/news/?id=236 теге вахытта да эйбят типкаляганнэр ие узен. бирешми икян шильма

№46 (33487) / 25.01.2010 02:34:46

куке зур рэхмэт!

№45 (33478) / 24.01.2010 23:24:45

Димәк хәзер сездә көн? Әбәт вакытымы? тәмле булсын! син главный яз.кызыкмы түгелме анысы монда чәйни башлагач кына беленә ул! Исән сау яшәгез! кергәләп тор. мин көткәнне онытма!

№44 (33476) / 24.01.2010 23:10:48

куке, син мине кондез котмэ - сезненчэ кондез миндэ тон! иртэн-кичен вакыт булганда кергелэп торырмын.
элек материал язганда эмоцианаль кызулык белэн языла иде ахрысы. хэзер тормышны ничектер артык эмоциясез кабул итэргэ ойрэндем ахрысы. ничек язсам да, элекке кебек кызыклы чыкмый кебек. алай-болай, белгэн эш онытылмыйдыр да ул???

№43 (33474) / 24.01.2010 22:50:40

Хе Гыймрановаауу! көне буе көттем телгә килүеңне!
аклаган кадәрләрен хәбәр итеп тор инде син шулай да. Ни белән шөгылләнәсең? Әмриканнар безнең хакта ни уйлый? Россия турында гына түгел Татарстан турында информацияләре нинди? яз әле, кызык бит! Только честно яз яме, су кушмыйча, без пафоса булсын!
килештекме???

№42 (33472) / 24.01.2010 22:42:30

куке, ометлэрен бик зурдан! аклый алмам, дип куркам. шулай да рэхмэт!

№41 (33440) / 24.01.2010 14:47:59

Иркә! Гыймранова әле Обама белән әңгәмә уздырмаган. шуннан соң АК Йортта афроамериканнар белән кочаклашып төшкән фотоларын җибәрер.
аннан Голливудка кинопробага бармаган бер дә. Менә шуннан соң Бред Пит, Шон Коннери М.Дугласлар белән булган мизгелләр безгә дә килеп җитер. Әлегә мин аны Әмирике белән танышып йөрүче дип күз алдына китерәм.

№40 (33436) / 24.01.2010 12:37:32

алайса! Соңгысы булсын! әйбәт яшәсеннәр!
Бүтән кеше ирләрен санамаска ант итәргә кирәк.
Чөнки башта үзебезнекен санарга кирәктер.

№39 (33435) / 24.01.2010 12:28:29

Бикә сөртелгән...
Админ уяу, аднакы:)))
Күке, апам соңгы тапканыннан туймады әле, 20 ел инде пащти.:)))

№38 (33428) / 24.01.2010 11:31:26

бәхетле булырга теләү гонах түгел билгеле.
ләкин 40 иргә җиткәч, күңелгә 41 нче җитми башлый,диләр. даими бәхет эзләү һәм яңартып тору,шуннан килеп чыга ахырысы.
кемнәргәдер эзләү процессы кызык. ә тапкач тиз туйдыра. ахыры синең апаң шундый кешедер.

№37 (33421) / 24.01.2010 10:29:13

Ох, авыр язгансың, Бикә.
Минем апам бар, әллә ничә иргә җитте, үзеннән көлгән кешеләргә "мин барыбер бәхетемне табачакмын, кырык иргә җитсәм дә!" дип җавап кайтара торган иде. Эзләде - тапты.
Бәхетле булырга теләү гөнаһмыни!Нигә кеше ирен саныйсыз!

№36 (33418) / 24.01.2010 09:24:07

профессор.Где написано,что только за 5 лет окончить вуз.
Польза для нее в этом есть....

№35 (33416) / 24.01.2010 09:15:59

Ил тырышлыгы белән Гыймранова якын туганга әйләнгәнгә, онытылып беткән "ярым-төрек," ярым -урыс "Курай" малайларын гел искә төшереп торганга гына кердем монда. "Курай" Ил сүзләреннән "шедевр" булганга, Гыймранова да берәр шедевр урнаштырырга тиеш тә бит, мондагы фотолар (логика буенча, курай нинди,
фотолар шулай) мин көткәнчә килеп чыкты.Ну-ну татарларның иң зур тәэсирләре Америка зоопаркындагы Африка хайваннарыннан калган))))))) Аларны Африка сафариена барып күрергә хыялланам үзе. Бу фотолар, белмим инде бу очракта Америка белән бәйле димме, Африка хайваннарының рәсемнәрен күргән, яяшәү рәвешләрен дә беләләр. Ни өчен соң монда семейный фотолар эленә. Бу очракта әле алай да түгел, зооботсад. Минем уйлавымча, шулардан бүтән сөйләр сүзләр юк...
Гафу итегез, бу күбрәк админ сиңадыр))))))

№34 (33414) / 24.01.2010 08:56:50

14 ел университта уку белән горурланырлыкмы? оят буларга тиеш, югыйсә.

№33 (33410) / 24.01.2010 01:04:48

гыймранова, рәхмәт, төзәттек.

№32 (33409) / 24.01.2010 00:57:04

куке, покага вакыт тарырак. буген шимбэ - эш куп. иншалла, мондагы тормыш турында язарга ниятем куптэн хэм зурдан. элегэ вакытны гына ул юнэлештэ кулланып булмый. гафу. матбугатка да элеп куярбыз. иншалла.
сулэштек?

№31 (33408) / 24.01.2010 00:54:17

Дан, Латин Америкасы тегел иде, ЛА ул Лос Анжелес дигэн суз иде, гафу ит...

№30 (33369) / 23.01.2010 15:25:22

Гыймранова! ничек соң океан артында? Инглизчә тиз йөрәндеңме? Авраамың белән кайдан таныштың? Интер аша түгелме? Ни белән шөгылләнәсең? Раз телгә килгәнсең икән, сөйлә әле бәйнә-бәйнә! Читләр белән сөйләшү кызыграк минем өчен. алайса монда һаман берничә кеше чәйнәлә.
улың кайда укый? ничә яш Сез анда күптәнме?

№29 (33350) / 23.01.2010 10:38:12

"алмаз, марат, рәмис, ришат, фәрит,
айгөл, гөлшат, чулпан, энҗе, "

"күбесе казан малайлары."

ну кубесе тугел инде. 9 санап кителген кешенен дуртесе вапще то хатын-кыз женесеннэн)
э алып баручыларнын ин яхшы дигеннере вапще то авылныкылар все таки. калганнары да чыгышлары белән авылдан. икенче буын шәхәр кешеләре. купчелеге

"болар исә үз көчләре б-н бу форматта беренче татар радиосын оештырдылар."

прям уж уз кочлере белэн! акча скидывались? (санап кителген маратны марат шайдуллин дип анларгадыр?) но эшлеп китучелр арасында икенче айгол атап кителмеген. но башлап жиберделер, молодцы.

"кабатлыйм, казан малайлары."
кабатлыйм, казан малайлары тугел.

"чишмә башы авылларыбыздан килгәннәр кайда иде соң? "

"алмаз, марат, рәмис, ришат, фәрит, айгөл, гөлшат, чулпан, энҗе"

"общагаларында исерешеп ятып, случайно гына эшли алмый калдылармы бу эшне?"
ниге шулкадер гомумилештергә? прәме бөтенесе дә эчеп ята идеме? авыл малайлары акча җыешып радио оештырырга тиеш идем? бу санап кителгән диджейлар арасында общагада яшәүче авылныкылар да бар иде вапше то. авылныкылар арасында обшагада эчеп ятучылар булгандыр, но курай радиосыныкылар эфирга эчеп чыгалар иде дэ шарок-шорык телэсэ нэрсэ сойлеп утыралар иде.

"болары исә "сакау", "фәлән", "тегән" булып та, зур эш башкардылар."

молодсы

"так что, лучше не начинайте."

а то, что?

"как раз айгөл татарча нормально сөйләшүче иде."

айгол - супер! которая алтынай естессенно. а не шарафиева

"ну, язгөлем - зе бест уж."

ну сенеленне за бест эйтуен понятно. но мина ошамый иде. кыланчык, чыкы-чыкы килешсез сойлеп утыра иде.

№28 (33336) / 23.01.2010 00:47:24

ок ок, завхоз уговорил! пусть МТСка рэхмэт!
Римма, иремэ эйтэм синнэн рэхмэт! пусть радуется!

№27 (33335) / 23.01.2010 00:33:29

гыймранова, Жэмди уз акчасын тулэп эшлэмэгндер бит ул футболкаларны?)))))
Жэмди-главный сбытчик))))

№26 (33333) / 23.01.2010 00:26:55

исемдә исемдә!,  алай тугел - болай ул, дигэндэй, \"элбэттэ, элбэттэ\" иде шикелле. \"менэ дуслар\" сонгы тапкыр шул суга керуемдэ булгандыр...

№25 (33332) / 23.01.2010 00:23:37

Rimma, рэхмэтне жэмдигэ эйтергэ кирэк! ул килтергэйне икебезгэ дэ футболкалар, татарстан байрагын. аврам футболканы шэхэрнен берэр ерак ягына бара башласак гел кия. бэлки элегэ белмэгэн татарларын табарбыз, дип. мин генэ, сыймам, дип куркып кимим...

№24 (33331) / 23.01.2010 00:09:37

гыймранова, 5 фото очен рэхмэтне иренэ эйт))

№23 (33329) / 23.01.2010 00:03:57

күке, утерэсен! фэст фуд шулай хэркемгэ килешэ шул!
башкортка ошамый кемгэ ошасын инде миннэн туган малай?!

№22 (33324) / 22.01.2010 23:35:21

Фотолар(кәртечкә) астында аңлатма булырга тиешлеге бәхәссез.

№21 (33323) / 22.01.2010 23:30:19

кияүгә дә гел импортный ирләргә генә чыга ахыры... малае да татарга ошамаган бер дә. кысык күзле кавемнән туган.

№20 (33322) / 22.01.2010 23:27:49

ә үзенә Америка гамбургерлары ничек килешкән!

№19 (33321) / 22.01.2010 23:25:46

армиядән саклап калучы герой хатын, үзебезнең татарны гына саклап калу ысулын таба алмаган шунда...Әллә кемнәрне бәхетле иткәнче..

№18 (33316) / 22.01.2010 23:14:50

ил! Сугышма төнгә каршы начар төшләр кереп интектерер.хәлеңне иртәгәгә калдыр әле кандидатура эзлисе бар.
сәфәрова белән дуслашып тәнкыт биргәләсәң бәлки Камал Саттарова-2 не тыңларбыз. тотынсаң булдырасың ахыры.

№17 (33313) / 22.01.2010 23:11:34

ил
Алмаз беренче курста \"Минзәлә\" не җырлый иде.(ярыйсы килештереп).
Ә аннан соң - \"колбаса\"

№16 (33307) / 22.01.2010 22:55:07

алмаз, марат, рәмис, ришат, фәрит,
айгөл, гөлшат, чулпан, энҗе,
минем, ну ладно, прям якын дусларым дип әйтә алмасам да, бик яхшы танышларым.
күбесен инде әллә ничәшәр ел күргәнем юк, әмма аларга мөнәсәбәтем бик яхшы.

дөрес, телләре айрат арслановныкыча түгел иде.
һәм мин иң беренче һәм кырыс тәнкыйтьчеләреннән берсе идем.

әмма!
күбесе казан малайлары.
укып йөргәндә үк бу эшләрен башлап җибәрделәр.
татарстан телерадиосы ничә еллардан бирле эшләп килә? ә дурдом!

болар исә үз көчләре б-н бу форматта беренче татар радиосын оештырдылар. кабатлыйм, казан малайлары. чишмә башы авылларыбыздан килгәннәр кайда иде соң? общагаларында исерешеп ятып, случайно гына эшли алмый калдылармы бу эшне?

болары исә "сакау", "фәлән", "тегән" булып та, зур эш башкардылар.
так что, лучше не начинайте. менә монда инде сәясәт, фәлән, отвлечённая тема түгел. сугышачакмын!

(әле анда татар дискотекалары да бар иде, заманында. шулай ук боларның эшләре. ләкин мин андый чараларны яратмыйм. язмыйм)

(о! әле беренче татарча КВН онытылган)

да, по поводу объективности критиканов.
как раз айгөл татарча нормально сөйләшүче иде. ну, башкортчадан окончательно өйрәнеп татарчага күчкәч :))

№15 (33306) / 22.01.2010 22:51:30

Менә бу ел яңадан салкын кыш килде. Элекеге кебек.Элек гел шулай иде. Салкын була иде. Кар күп була иде. Элек гел шулай иде.
Ә берничә ел җылы кышлар булып алды.Кыш уртасындагы язга тартым һава яңалык иде. Җиңел киенергә яратучы яшь-җилкәнчәккә бигерәк тә рәхәт иде.
Инде \"Зәмһәрир салкыннар\" сүзен онытабыз дигәндә, ботен белгечләр глобаль җылыну турында лаф органда, ишек шакыдылар:
-Исәнмесез, мин бу-кыш әле.
Вәәт . Бу \"Курай\" язмышы.

№14 (33284) / 22.01.2010 22:10:47

ил үзе кәкәй иткән йөрәкләрне саный башласаң апаем!

№13 (33281) / 22.01.2010 22:06:33

ил, йөрәген ачып салганнарның урта бер җиренә кәкәй итүчеләр дә табыла.Йөрәгеңне генә ачма!

№12 (33274) / 22.01.2010 21:54:00

мин ике заманны тоташтыручылар турында әйттем. Бигайбә дусларыңа "тигән" булсам. хәер әлеккеге ди-ди ләр хәзерге корреспондентлар бугай ла.

№11 (33270) / 22.01.2010 21:45:50

исемдә исемдә!
Сез үткән заман белән, хәзерге заманны бутыйсыз.

№10 (33263) / 22.01.2010 21:27:20

сөйләм телендә естессно наданлык күрсәткән новаторлар болар! "золотой состав"! берсе тыңкыш,берсе сакау. Хәзер сәппәрова белән яркәефкә тамыр биргән буын. минем дә колакта "Курай! атасыз-ансыз сүзтезмәләр. ике җыр арасында Алтынайның: менә дуслар,менә дуслар! диеп 99 тапкыр кабатлаганнары!

№9 (33210) / 22.01.2010 19:03:21

маякчы, 
мин әллә ни егылып тыңламый идем инде:)
но алар суперрр естессно.
весь золотой состав.
ну, язгөлем - зе бест уж.

№8 (33186) / 22.01.2010 18:19:49

Язгөлемне беләм. Ул вакытта егылып китеп "Курай" тыңлый идек бит. И тагын, бераз хәтердә югала барган вакыйгаларны кире үз урынына куйгалыйсы килә.

№7 (33169) / 22.01.2010 17:32:57

биографиясе гаҗәп бай! әле туып кына килүен искә алсак..

№6 (33160) / 22.01.2010 16:44:20

маякчы, 
угу. мәктәп баласы иде әле :)
беләсез штоль аны?

№5 (33158) / 22.01.2010 16:41:08

Танышуга без бик шат.
ил.
Язгөлем, булачак кына идемени әле ул чакта?

№4 (33157) / 22.01.2010 16:22:08

ну, татар саныйк инде үзен :)

№3 (33150) / 22.01.2010 15:27:58

Татар хатын-кызлары булдыклылар алар!Булдыргансын.

№2 (33147) / 22.01.2010 15:17:39

Гыймранова "Ватаным Татарстан"да, "Адымнар" тапшыруында (ул чагында "Эфир" каналында чыга иде бугай, Башкорстан телевидениесендэ дэ эшлэгэн кеше.

№1 (33146) / 22.01.2010 15:10:46

гыймранова!
салют, респект!

кста, кайдадыр өйдә ята әле бер кәссит. язмада ниндидер викторина уйнатасың. прикоольно!
аны миңа теге, ерак җиргә, булачак Язгөлем җаздырып җибәргән иде.
:)

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar