• 21.08 "Зәңгәр шәл" спектакле. Камал театры. 19:00
  • 27.08 "Килә ява..." спектакле. Камал театры. 19:00
  • 28.08 "Әтәч менгән читәнгә". Камал театры. 19:00
  • 29.08 "Бию пәрие". Камал театры. 18:00
  • 29.08 "Казан кичләре". Филармония. 18:30
  • 30.08 "Кырыкта да кызыкта. Мунча ташы". Филармония. 18:30
  • 06.09 Хәмдүнә Тимергалиева. Өстәмә юбилей концерты. УНИКС. 17:00
  • 18.09 Рифат Зарипов концерты. УНИКС. 18:30
Туган көннәр
  • 11 Июль Хазбулат Шәмсетдинов
  • 11 Июль Алмаз Монасыйпов (1925-2008)
  • 11 Июль Денис Голубев
  • 11 Июль Данил Мостафин
  • 12 Июль Люция Хәмитова
  • 12 Июль Матвей Апросин
  • 12 Июль Альберт Борһанов
  • 12 Июль Илдар Арсланов
  • 12 Июль Мирсәет Яруллин (1938-2009)
  • 13 Июль Айдар Галиәскәров
  • Холодильник сатыла, двухкамерный, биеклеге 1,80, яхшы эшли. Казан, ул. Губкина. Тел. 8 953 999 72 00
  • Продаётся комната в статусе КВАРТИРа 21.8 кв.м в Казане в Московском районе(район Восстания-Гагарина).Комната чистая,после косметического ремонта,Вся мебель и техника остаётся,заезжай и живи!Цена 1490000. Телефон для связи 89393937375.Документы готовы.СОБСТВЕННИК.
  • Казанда эре Җир җиләге сатабыз 89518954298
  • шпаклевка,штукатурим оконные ,дверные откосы,плитка ,обои недорого.89178887212
  • Казанда Диван кроват сатам яна тел89520460614
  • Кулай бәядән шкаф-купе сатыла.Тел 89272488945
  • Казан шэхэренен Мэскэу районындагы ике булмэле фатирнын Бер булмэсенэ иптэшкэ тэртипле Кыз эзлим.Метро Яшлек,Тандем,Д.К.Химиков белэн янэшэ.89272469637
  • Сниму квартиру в Актаныше, без мебели на длительный срок. с.т.8-9534014521
  • Казан шәһәрендә Зур Урам, 1 К адресы буенча квартира озак вакытка арендага бирелә. Кер юу машинасы, холодильник, телевизор бар. Бәясе 15 мең сум. т.89274345719
  • Сдается комната в Казани ул.Можайского д.12 кв 4/1 (Кировский р-н),10кв/м,цена 7000р, Тел.: 89274298213
 
 

 
Архив
 

               

09.12.2009 Бәйрәм

ЯҢА ЕЛ ТӨНЕНДӘ КУРЧАК МАҖАРАЛАРЫ

Филармония концерт залында "Татарстан – Яңа Гасыр" телевидениесе Яңа ел тамашасын төшерде. Тамашачылар аны 31нче декабрьдә күрә алачак. Чарада татар эстрадасының иң якты йолдызлары гына түгел, Россиянең әйдәп баручы сәясәтчеләре дә катнаша: Дмитрий Медведев, Владимир Путин, Минтимер Шәймиев... Хәтта Уитни Һьюстон һәм Филипп Киркоров Верка Сердючка белән берлектә татар көйләренә ияреп рәхәтләнеп күңел ача.

"Искитәрлек, гаҗәеп концерт"

 

Җырчылар, телевидение алып баручылары, күпсанлы кунаклар һәм ...курчаклар катнашында гөрләп узган тамаша әнә шулай атала. Концерт чыннан да гаҗәеп булды. Беренчедән, конферансье. Концертны Салават Фәтхетдинов үзе, ә дөресрәге аның курчагы алып бара. Салават курчагының башка җырчылардан ничек итеп шаярып көлгәнен тагын кайда күрергә мөмкин? Икенчедән, җырчылар. Татар эстрадасының 50дән артык (!) йолдызы бер сәхнәдә чыгыш ясый. Һәм әлбәттә инде, VIP-шәхесләр. Россия һәм Татарстан президентлары, премьер-министр Путин һәм легендар Уитни Һьюстон – алар барысы да татарча сөйләшә.

 

Яңа ел төнендә сәясәткә урын юк

 

Сценарий авторларының берсе Замирә Гәрәева сүзләренчә, концертның телевизион версиясе 6 сәгатьтән ким булырга тиеш түгел. "Җырчылар гына 50 кеше. Ә бит җырлардан кала әле тагын шаярулар, әңгәмәләр бар... Кыскасы, Яңа ел төнендә безнең каналны кабызган кеше башка каналга күчмәячәк. Күңелле булачак!". Әйтик, Россия премьер-министры Владимир Путин Татарстан илбашы Минтимер Шәймиевкә Мәскәү Кремлендә ничек итеп Сабантуй үткәргәннәрен сөйли...

 

Дуңгыз гриппы бәйрәм ямен алмаячак!

 

Узып баручы елның төп геройлары, мөгаен, дуңгызлар. Бер генә төр хайванның да кешелек дөньясына шушының кадәр мәшәкать китергәне юктыр әле. Менә татар эстрадасы йолдызлары да дуңгызларны игътибарсыз калдырмады. "Без инде кемнәрне генә уйнамадык! – дип сөйли "Зө-Ләй-Лә" триосы җырчысы Ләйсән Мәхмутова. – Хәтерлим, моннан өч ел элек "Татарстан – Яңа Гасыр" телевидениесе "Шүрәле һәм башкалар" дигән мөзикл төшергән иде. Мин анда явыз Ялмавыз ролен башкардым. Ә бу юлы без өч дуңгыз баласы җырын җырлыйбыз...".

 

Сүз уңаеннан, дуңгыз темасын "Туган җир" тапшыруы алып баручысы Рамил Гарипов та читләтеп үтмәде. Яңа ел алдыннан ул әлеге хайваннар белән әңгәмә кора.

 

2010нчы – Тигр елы

 

Киләсе елның символыннан башка нинди бәйрәм булсын ди? Тигр сыйфатлары турында концертта конферансье уйлана, ә җырчы Зиннур аны барс белән чагыштырып үзенең хоккейлы хитын – "Ак Барс – чемпион!" җырын башкара.

 

"Декорацияләр турында аерым әйтәсе килә, – ди Замирә Гәрәева. – Җырчылар да, тамашачылар да, яшереп тормыйм, үзем дә сәхнәдәге гүзәллектән хәйран калдык. Егетләр чын мәгънәдә Кар патшалыгын тудыра алганнар. Ә Медведев, Путин, Шәймиев, Һьюстон һәм башка шәхесләрнең курчаклары, әйтерсең лә, тере кешеләр! Сүз дә юк, актерлар – үз эшләренең чын осталары". Сүз уңаеннан, бәйрәмдә берьюлы дүрт курчак театры катнаша: Казанның "Әкият" театры, шулай ук, Яр Чаллы, Әлмәт һәм Уфа коллективлары.

 

P.S. Вакыйгадан фоторепортажны ТНВ сайтында карарга мөмкин.

Илһам ВӘЛИЕВ
ТНВ
№ |
ТНВ печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№38 (29814) / 14.12.2009 14:37:21

)))Иркә, мин үзем дә шундыерак, бер дә этләнергә яратмыйм малай. Шуңада интекмәс өчен һәр вакыт берәр җай эзлим.
Дөнядагы төрле прогресста интегергә яратмаган башлы кешеләр аркасында бит! Нинди генә машиналар уйлап чыгармыйлар алар интекмәс өчен. Шулай булгач ялкаулык ул алга этәрүче бер нәрсә.))) Үзе бер төрле - энергия прогресса!!!)))

№37 (29797) / 14.12.2009 13:03:39

Вакыт, 
иң кызыклысы шунда ки, минем дә укыганым юк иде егетне. Вакыт юк бит, тиз кирәк))))Но теге шигыреннән соң)))...Аптырап, укырга әйбер юклыктан тотынган идем, аның көлкелеге)))) һәм осталыгы тагын... Интегә, интегә укып бетердем.Ул да расшифровкасын тырыш дип куйган җитмәсә,яратмыйм, черт побери интегергә)))))Иң кызыклысы шунда ки, менә буген җиңел укыдым уже.Э болай вакыт, синең белән килешәм, ул өстәмә хәрефләр булып, унификацияләргә ярдәме тимәгәч, ни пычагыма иде ул латиннары. Зыяны гына иде. Болай хет, чынлап файдасы бар, унификацияләнә тел.

№36 (29795) / 14.12.2009 12:44:36

Егет (Yeget), мин латин яклы түгел. Шулайда сез кулланган кинәлиф чынлапта халык-ара стандартларга туры килә. Өйрәнергә җиңел, кулланырга уңайлы, башка татар латиннарына белән чагыштырганда уңайлырак. Төрткеле һәм койрыклы хәрефләр юкка чыккан. Шулай булгач латин булган теләсә кайсы урында кулланып була.

№35 (29777) / 14.12.2009 11:05:23

достала!

№34 (29775) / 14.12.2009 11:00:19

сәһибҗамал, seznenh "yaz gharәpcә" digәn yazuyghyzda ber xәref xatasy bar.

№33 (29774) / 14.12.2009 10:52:05

Болай да билгеле, sez әytkәn latinnarnynh nigә kullanyshka kerep kitә almaghany turynda uylaganygyz barmy? Kullanyshka kerep tә kitmәyәcәklәr alar. Sәbәben үzegez dә belәsezder. Shunha sәbәblәren sanap ta tormiym. Ә KINHӘLIФ xalyk ara standartlargha tury kilә, any telәsә kem ukiy ala. Anynh belәn rus sүzlәrendә, latin sүzlәren dә yazyp bula. Ә bashkalaryn sanap ta tormiym әle.

№32 (29697) / 12.12.2009 23:09:00

Болай да билгеле.

Бу алфавит думага тәгъдим ителгән күп вариантларның берсе булса кирәк.Бер фикергә килә алмаенча(татар учёныйлары),профукали латинницу.Сейчась выпедриваются.

یاز عارببحه

№31 (29692) / 12.12.2009 22:54:06

Yeget,
Тукайга ошатып язылган шигырьне укыгач, шагыйребезнең "Кемнәрнең ни дисәң котлары оча?" исемле язмасы искә төште: "Хикәяңә ялгыш бер татар сүзе кергән, дисәң".
Әгәр дә кириллицадан җирәнәсең икән, һич югында чит ил татарлары куллана торган латин хәрефләре белән яз. Һә булмаса, төрек язуын. Син бит үзеңә үзең алфавит уйлап чыгаргансың!

№30 (29689) / 12.12.2009 22:38:32

туганым,
кайда кызык?? 

№29 (29652) / 11.12.2009 23:21:11

Әй монда һаман бер үк күңелсез кешеләр... Бүтән сайтларны йөреп чыктым әле. алар кыюрак һәм бик күпкә! Бабай сагындыра.. ник киткәнен аңладым инде хәзер...

№28 (29627) / 11.12.2009 15:23:26

Ауууу, Салаваааат, берәмләп кенә үт әлеее!!!!!!!)))

№27 (29613) / 11.12.2009 11:02:33

Yeget, эчем катып көлдем әле:)))
Бик кызык итеп язылган. Әкрен генә укыдым, бәлки шуңа тәмедә ныгырак тоелгандыр...:)))

№26 (29612) / 11.12.2009 10:53:13

төзәтү,гепләү түгел-гаепләү.

№25 (29611) / 11.12.2009 10:49:32

Yeget,чынлап та,сезнең башка вакыттагы фикерләрегез дә кызыклы бугай,бер юллыктан арткан язманы(киңәлиф белән) укуы авыр.Күп вакыт укылмыйча кала.
Бәлки,сезгә *кирил*да язу авыр биреләдер? Алай булса,һич тә,гепләү юк!

№24 (29610) / 11.12.2009 10:29:14

Киңәлиф:
ы___Y y, (I i) Тырыш -> tyrysh, (Җырлыйк -> jyrliyq)
й___Y y Йомран -> Yomran
и___I I Ирек -> Irek

ү___W w Үрдәк -> wrdaek

у-”ы”___W w Вакыт -> waqyt

ч___C c
һ___H h
х___X x
къ__Q q
җ___J j

гъ__{gh}

ң__{nh} Таң -> tanh
ж__{zh}
ш__{sh}

№23 (29608) / 11.12.2009 10:24:37

Yeget, 
кириллица белән яз әле моны, бик көлке бугай)))Укырга читен....

№22 (29607) / 11.12.2009 10:21:34

***
Mindә buldym anda

Syptyryp Qazan bәleshen, tup-tury kittem qarap,
Kerәmen mәzәkle qlubqa, etkәlәp hәm tөrtkәlәp.

Ni sәbәptәn, cyn niәttәn, inde kerep jitkәndә,
Hic ber kemgә hic ber ziyan, yuq, kitermim digәndә,

Cyqty bit shunda Salawat, әllә wze, әllә shәwlә,
Әllә qurcagymy shunda, әllә bashqa tөr xәylә.

Әytә bit malay bu minha, “mә ec әle shushy mәyne,
Hәm baryrsynh minem artymnan, tik belep wz jayinhny!”.

Min alam, ecәm kәsәdәn, ul eckә tөshә. Rәxәt.
Hәm shunnan tоrghan jiremdә tabam bit yоmshaq yataq.

Belmim, wtqәnme ber tөn, shunnan, ikeme yә өcme,
Ishetәm bit ber zaman, “tоr eget, kwtәrimme?”.

Min tоyam, gayep bar mindә, bash qalqytam hәm tоram,
Qariymyn, kesә bushaghan, uy kilә, xay, urlaghan.

Shul waqyt bashymnan siypau, “uyan kaderle janqayim,
Qоntsertqa sоnha qalabyz, tiz әzerlәn balqayim!”.


№21 (29585) / 10.12.2009 22:21:10

Соң берүк стилистка йөриләр бит.

№20 (29580) / 10.12.2009 22:10:58

кубрәк идрис газиевкә охшаган бугай бу, сезгә ничек!?

№19 (29579) / 10.12.2009 22:07:31

хирург стилисткамы)))))

№18 (29578) / 10.12.2009 22:03:35

Кашны бераз тәртипкә китергән бәйрәм уңаеннан,стилистка барып.

№17 (29570) / 10.12.2009 21:39:35

Салават булса, кашы дөрес түгел))))

№16 (29537) / 10.12.2009 18:25:41

курчакның авызы ябылып бетмәгән,бары шул гына.

№15 (29526) / 10.12.2009 17:20:11

салаватның авызыннан нәрсә агып төшкән ул? әллә берәрсе һылаганмы?
салаватмысың бу???

№14 (29489) / 10.12.2009 13:52:30

Сәхибҗамал түти,ахирәт! Мәгълүмәт түгел,МӘГЪЛҮМАТ дип әйт инде! "яңа гасыр" алып баручыларындагы сөйләм сине бизәми!

№13 (29488) / 10.12.2009 13:39:00

Иии,җанашкайларым.

Кигәвен,ник үпкәлим ди чибәрләнгәнсең дигәнеңә.Адый сүзләрне еш ишетмисең картайгач.

Иркә.
Җанашкаем,аппаратуралардан алынган(тамограф һ.б )мәгълүмәтне дөрес итеп анализлый алырлык спицеалистлар да юк.Булса да бер-ике.Гади халыкка ,аларга эләгү ,бик тәтеми .

№12 (29475) / 10.12.2009 12:02:15

Иркә, 
үпкәләмим)))безнең медицинада бер сүз бер мәгънә генә аңлата бит. Мин шуңа ияләнгән.
Доресен эйткәндэ, элеккеге совет медицинасын, бүгенге Россия медицинасын гуманитар фән дисәң дә була, анда бары тоташ фактология. Медицинаны буген алга этәрүчеләр - биофизиклар, биохимиклар, биологлар, генетиклар . Алар үз нәтиҗәләрен медикларга тоттыралар да, алар практикага яраклаштырып куллана гына.Менә ни өчен Казан медицина мәктәбе көчлеләрдән саналса да, ПФУга кертелмәде.
Аннары...Онытып җибәрдем әле кайсы журналда укыганымны. Бер биофизик сөйли, без бүгенге көндә кешенең бик куп параметрларын үлчи алабыз, медиклар гына аны интерпретацияләргә әзер түгелләр,ди. Бу чынлап та шулай. Тибет, Кытай медицинасынын меридианнары фактически биофизиклар тарафыннан үлчәнгән.Тик куллана белүче духтырлар гына юк аларны.Миңа теләучеләр юк шикелле. Аннары медицина профилактикага кайтып калачак һәм бизнес булудан туктаячак.Мең еллар элек Тибетның "Жуд -ши" китабы да шуның өчен шифровкаланган.

№11 (29461) / 10.12.2009 10:24:28

Кигәвен,
хәерле кон җитте бугай))))Хәерле көн!!!!! 

№10 (29460) / 10.12.2009 10:24:15

***
Qararbyz. Haerwaqyttaghyca, ideyaese yughary siyfaty twbaen bulyrgha moemkin.
Shulayda sonhghy waqytlarda TNV tapshyrularynynh siyfaty kwtaerelde!!! Bu quandyra.

№9 (29456) / 10.12.2009 10:01:36

Хәерле көн,Иркә,чибәрләнеп киткәнсең(шулай дигәч,Сәһибҗамал үпкәли язды,үпкәли күрмә инде тагын)!Күтәренке кәеф,уңышлар юлдаш булсын үзеңә!
(+100).
Комментларга кушылмыйм,Ил һ.б.әйтәсен матур итеп әйткәннәр.

№8 (29448) / 10.12.2009 09:12:05

Кояш та чыккан матур булып, Ил син генә үтерә яздырдың көлдереп.

№7 (29445) / 10.12.2009 08:55:02

Кыскасы, Яңа ел төнендә безнең каналны кабызган кеше башка каналга күчмәячәк.

№6 (29440) / 10.12.2009 00:58:27

Ох, Ил, ну и приколист инде үзең!!! Супер!
Зрәгә әрәм булып ятасың китапханәләрдә, ТНВга ярты ставкага урнашсаң, рәхәтләнеп карар идек Яңа ел маҗарасын!

№5 (29438) / 10.12.2009 00:46:06

+
вот как эти очаровательные люди с тнв представляют себе великую певицу

http://www.tnv.ru/fs/site_documents/172_docfiles/04%287%29.jpg

№4 (29437) / 10.12.2009 00:45:16

//Сценарий авторларының берсе Замирә Гәрәева//
ызнак кащыства!!!

//концертның телевизион версиясе 6 сәгатьтән ким булырга тиеш түгел.//
берсендә петросян барлыгы җидеме шунда, сигез сәгатьме сөйләде бугай.
а чо болары ТАК МАЛООО????
әйдә, 1-10 январь булсын!

//Яңа ел төнендә безнең каналны кабызган кеше башка каналга күчмәячәк.//
патамушты удар галавнувы музга булачак да, куллары катып калачак.
блииииннн. бу паралич иртәгәсе җетәчәк микән?? анда бит культурадан венский филармоническийны карыйсы бар бит.

//Узып баручы елның төп геройлары, мөгаен, дуңгызлар. //
хмммммммм............
я не то чтоб разжигаю тут.
но было послание. было четырёхчасовое общение. был суд над блоггером. была нобелевка мира.
за что их так обзывают??

//Ә бу юлы без өч дуңгыз баласы җырын җырлыйбыз...\". //
ааа! наконец-то! элек тактично бу темага кагылмый идек. а тут они сами! супер! нам не страшен серый волк серый волк, серый волк.

//Хәтерлим, моннан өч ел элек \"Татарстан – Яңа Гасыр\" телевидениесе \"Шүрәле һәм башкалар\" дигән мөзикл төшергән иде. //
Ләйсәннең хәтере бигрәк яхшы икән. анна башка бу хмм.. \"мюзиклны\" (простите нас, о, Кошки! прости нас, Призрак оперы. Иисус Христос - суперзвезда. Эвита. Чикаго. Вестсайдская, понимаешь, история.........) беркем хәтерләми, мөгаен.

өч тапкыр Һьюстон исеме очрый монда. башка җырчыларны белмиләр инде тнвда. ул, әлбәттә, типа, легенда. хотя соңгы арада югалып йөри бит. ә инде джосс стоун да бар. алиша киз да. хәтта бейонсе дә, әнә, этта джеймс булып ни кадәр шәп уйнап җырлап күрсәтте.
ограниченные, наданистые люди. как обычно.

//Сүз уңаеннан, дуңгыз темасын//
//Сүз уңаеннан, бәйрәмдә берьюлы//
стиль!!

сүз уңаеннан.
менә монда культурадагы яңа ел тамашасы анонсы
http://www.lydi.ru/news/art/novyj_god_na_kanale_kultura/

баянист Айдар Гайнуллин,
респект!

№3 (29433) / 09.12.2009 23:50:15

өстәмә - Уитни Һьюстон - Үитни дип язсаң, отышлырак булыр иде, минемчә)

Бумазый язган Тигрны да Тигыр дип язу мәслихәт, татарчарак була.

Барс сүзе куркыткандыр, ни мөгаен. Юлбарс дип язарга да уйлагадыр, бәлки, ләкин...ни инде ул - Юл+Барс.
Ак барс кына була ала. Гомумән, Барыс ул бер генә, какой вам тут еще Юл Барыс!

№2 (29432) / 09.12.2009 23:36:34

Татар эстрадасының 50дән артык (!) йолдызы бер сәхнәдә чыгыш ясый.

спасайся кто может!

№1 (29431) / 09.12.2009 23:34:56

Тигр татарча юлбарыс була, Илһам Вәлиев.
ат - лашаткы, бурек - шапкы

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Казан филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Шаян
Татаркино
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR
Татарстан Диния нәзарәте