• 11.04 "Микрофонсыз концерт". Казан. БКЗ. 18.00
  • 14.04 "Безнең җыр" иҗат лабораториясенең гала-концерты. Филармония. 18:30
  • 20.04 Вәис Бәйрәмовның иҗат кичәсе.Филармония. 18.30
  • 29.04 Фердинанд Фәтхинең юбилей концерты. Филармония. 18.30
Туган көннәр
  • 03 Апрель Ландыш Хөсәенова
  • 03 Апрель Рүзәл Әхмәдиев
  • 03 Апрель Фидарис Мортазин
  • 04 Апрель Руфия Рәхмәтуллина
  • 05 Апрель Равил Шәрәфиев
  • 05 Апрель Гайнан Мөхәммәтҗанов (1940-2003)
  • 05 Апрель Ирек Мортазин
  • 05 Апрель Рамазан Байтимеров (1923-1989)
  • 05 Апрель Рәнис Габбазов
  • 05 Апрель Илфак Шиһапов (1968-2017)
  • Казан.Губкина урамында 1 булмэле кв.озак вакытка арендага бирелэ.Барлык унайлыкларда бар.17 мен сум .Собственник. 89534003932
  • Актаныш,ярылган каен утыны сатыла! Телефон:89274777038
  • Ркб ягыннан квартира или булма снимать итабез тел 89393923808
  • Кама Тамагы районы, Сатлыган авылында йорты белэн участок сатыла. Янэшэдэ генэ кул бар, бик матур урында урнашкан. Жире 25 сутый. Тел 89053163640.
  • Авыл күкәе сатам (твыкныкы). 30 күкәйдән башлап бушлай китереп тә бирәм. Бәясе: 10 шт. - 70 сум. Гүзәл 89959816220 Казан).
  • АКТАНЫШТА СЕНЧЕК ХЭМ МАЛ ЧОГЕНДЕРЕ ОРЛЫГЫ САТЫЛА Т 8987413 8346
  • Актаныш.Жалюзи, Рулонные шторы, Москитные сетки (ремонт сеток), рольставни, римские шторы.89375814252 Айдар
  • Актаныш.тонировка бронь авто.89375814252
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Арча районы Курса-почмак авылы уртасында барлык уңайлыклары булган йорт сатам.37 сутый җире бар.Җиләк-җимеш бакчасы 16сут.каралган. тел.89510608150

 

 
Архив
 

               

04.12.2009 Шоу-бизнес

6 ДЕКАБРЬ – ЭЛЕКТР ӨЧПОЧМАК

Һәр якшәмбе Пирамида дискоклубында – Өчпочмак!

Электр шәһәрнең электр йөрәгендә электр энергиясе кайнап тора. Электр утлары безнең электр төннәрнебезгә электр төсмер өсти. Электр музыка тавышлары безнең зиһенебезне электр галәмнәргә алып китә. Электр Өчпочмак – 6 декабрь Пирамида диско-клубында.

 

Табаны электрларшыта:

Dj Шәкерт

Dj Марс.L

Электр сәхнәдә:

Альбина Вахитова

Данис Закиров

Казан Кызлары

Рахат-лукум

Сылу

һәм бары тик тере яңгыраш.

 

Электр МС: Nurback

 

Бу төнне безнең белән ТНВ һәм Эфир телекомпанияләре, шуңа күрә иртәрәк килегез –телевизорга эләгә аласыз!

 

МТС компаниясеннән һәм «Лазурный берег» ямьханәсеннән менә дигән бүләкләр!

 

Башлана: 21:00 сәг.

 

Керү бәясе: 100 сум (флаер белән) / 200 сум (флаерсыз)

 

Флаерны безнең сәхифәбездән бастырып була.

 

Өстәлгә заказ: 5-700-700

 

Адрес: Мәскәү урамы, 3, «Пирамида» диско-клубы.

 

 

 


Yzәk Party
№ | 04.12.2009
Yzәk Party печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№32 (29159) / 06.12.2009 20:43:50

Тәхет бүлеше әдәпле юл белән генә бервакытта да бармаган!Анда һәрвакыт интрига,көндәшлек һәм корткычлык! бездә генә түгел.
Ә терроризм сәбәпләрен чынлап та хәл итәргә кирәк.әллә кайчан вакыт. бездә ни өчендер сәбәпләр белән түгел,соңгы нәтиҗә белән көрәшәләр

№31 (29127) / 06.12.2009 13:16:29

Балык башында хикмэт Иркэ 1-2 кеше хэл итэ 50-60 кеше язмышын.Тэхет булеш шундый юл белэн.Бэлки ялгышамдыр кем ничек уйлый?

№30 (29114) / 06.12.2009 11:50:18

Нух, 
шулай шул, коррупциядэн башка белэн шогыльлэнмэгэн власть шул агач тушэмгэ фейерверк жибэрэ торган халыкка таяна.Шуна минем с остервенением сугуче властька тугел, менэ шул кешелэрнен барысына ачуым килэ. Беренчедэн тар ишеклэр. Запас ишеклэрнен хэрчак ябык, ачкычларнын кайда икэне билгесез белэсезме!???Кирэк вакытта алар хэрчак табылмый!!!Ярар, барлыгы 200-300 кеше булган дилэр анда.Хэзер шыплап тутырган автобус куз алдына китерегез, 200-300 халык сыя торган. Нормаль хэлдэ ничэ минут эчендэ ботен кеше чыгып бетэ алыр иде.300не 60секундка булсэн 5 минут була. Могаен шул мораль булмаганга бер-берсен тортмэсэлэр ботенесе чыгып та бетэ алырлар иде. Эпэйт алар нинди хэлдэ булган сон!? Мажор хэм паника!???Тимер юлга сак, камералар куячаклар дилэр. Ул камераларны койле килеш тоту Россиядэ момкинме!? Беренчедэн. Икенчедэн террористлар сез тимер юлны саклаганда, алар эллэ кайчан икенче планнарны тормышка ашыру остендэ эшли.Шуна курэ террористларны аерым бер неадекватлар дип караудан туктап, терроризмнын сэбэплэре турында сойли башларга кирэктер.

№29 (29093) / 06.12.2009 00:44:49

Динар! Син ничек узган гасырга килеп эләктең? Чык аннан тизрәк адашасың хәзер!

№28 (29091) / 06.12.2009 00:38:11

Мин барам дискотекага. Аннары монда язып чыгам кемнэр кунел ачып йоргэнне. Хэркем узе матэм коннэрен билгелэргэ тиеш дилэр бит энэ

№27 (29086) / 06.12.2009 00:13:39

күрәчәк дуслар,күрәчәк.. ахыры хәерле булсын..гадәттә начар хәлләр кабатлана торган була.

№26 (29085) / 06.12.2009 00:07:20

Беренче янгын гына түгел - картлар йортлары яну хәтерегездә булырга тиеш. Думаның ветераннар буенча комитеты рәисе, элеккеге фсб директоры Н.Ковалев клубтагы янгынның сәбәбен клуб хуҗаларының пожарниклар белән "сөйләшү"ендә күрә.
http://www.gzt.ru/topnews/accidents/275610.html

Ә нигә бер генә ишек булган, анысына да бер генә кеше сыя? Чөнки ике ишек куйсаң, анысына тагын охранник куярга кирәк. Охранникка хезмәт хакы түләргә кирәк...

«На примере очередного пожара мы говорим о тотальной коррупции, которая повязала всех. У одних — жажда наживы, а другие за деньги закрывают глаза на любые нарушения»,— резюмировал Ковалев.

http://www.gzt.ru/topnews/accidents/275610.html

Бүген бер 18 яшьлек малай миңа: "Анда бит гел мажориклар гына булган", - дип әйтте...
Бу сүзләрне комментировать итеп тормыйм.

Хәзерге кинотеатрларны карагыз. Эчләре гел пластик - ярты минутта янып бетә..
Керсәң дә, ишек янында гына торырлык..
Күптән түгел генә Чаллыда да шундый хәл булган иде...

hаман башка барып җитә алмый ахмаклык - ничек инде бина эчендә салам түшәмгә фейерверк җибәрергә була...


№25 (29083) / 05.12.2009 23:55:37

Иркэ ни очен СССРны сагынам дип белэсез сон мине.Шул буген яшэргэ куркыныч булган очен, узем очен тугел балаларым очен куркам.Башка энилэр дэ шулайдыр.Купме яшь гомер озелэ,купме бэхетсез ата-аналар.Сабырлык бирсен аларга ходаем.Узем курдем шартлату нэрсэ китереп чыгарганын хэтта дошманыма да телэмэс идем шундый хэсрэтне.

№24 (29080) / 05.12.2009 23:29:00

куркыныч ил.. без көн саен сират күперен кичәбез икән.урамга чыккан саен ниндидер куркыныч яный. я машина.я наркоман тагын әллә нәрсәләр..

№23 (29079) / 05.12.2009 23:27:17

Да-а арылган, узегез тозэтэгез)))))Эйтмэсэ хэзер, аннары онытылачак, кызыгы бетэчэк. Йокы килэ. Кузем ярым ачык))))))Гафу.

№22 (29078) / 05.12.2009 23:24:57

туганым, 
минем башта бутэн уйлар. Кигэвеннэн аермалы буларак СССР ашарга беткэнгэ жимерелде.

Мин Россиядэ хэр олкэдэдэ деструктив процесслар барганга, хаман жимерелеп тошэчэк дип кабатлдап торсам да, анык ничек жимерэчэген эле нэкъ менэ шушы формада булачак икэнен эйтеп бирсэм, мине гаепли башларлар кебек тоела иде.Хэтерлэсэгез, ярты ел элек мин фобиялэр белэн яшим дигэн идем. Менэ алар ....Бэлки ул вакытта фантазия кебек тоелгандыр.Эмма хаклык шундый - Россия яшэу очен бик куркыныч ил хэзер.Россия дэ тулысынча деморальлэшеп килэ.Бу очракта беркем бернэрсэ очен жавап бирми. У всех на уме бабки...деньги вот теперь стали пахнуть.....

№21 (29076) / 05.12.2009 23:15:33

илебез зур,җан өшеткеч гыйбрәтле хәлләр көн саен диярлек,булып тора.кайгырып өлгереп булмый башлады соңгы елларда...сез дә шулай уйлыйсыздыр.мөгаен

№20 (29072) / 05.12.2009 22:38:42

//Кунел ачу белен юлга чыгунын аермасы бар икенен де белмисезме?//

Бик яхшы беләм. Трагедиянең нәрсә икәнен дә беләм.

Кемгәдер интернетта утыру да - үзенә күрә күңел ачу. Әйдәгез алайса интернетны да сүндереп куйыйк. Тик рәсми игъланнар конкрет кешеләрнең хаталарын төзәтә алыр микән?

27 ноябрь көнне матәм көне игълан ителмәде. Чөнки һаләк булганнар саны 100гә җитмәде. Минемчә һәр кеше матәм көннәрен үзе өчен үзе билгеләргә тиеш.

№19 (29070) / 05.12.2009 22:21:40

фәхешлек кайда да җитәрлек,үзеңнең умыртка баганаң нык булу кирәк.

№18 (29067) / 05.12.2009 22:15:28

ә мин йөрмим төнге клубларга.
фәхешлек арасында янып үлүем ихтималын минимизировать итәм.

соболезную.

№17 (29062) / 05.12.2009 21:36:12

татарлар да харап булган утта..

№16 (29053) / 05.12.2009 20:22:03

Пермьдә милләттәшләребез дә күп! Һәлак булучылар арасында татар яшь ләре дә бардыр. 2 -3 көн күңел ачмыйча да түзәрбез. шул исәптән монда да, шаяруларны калдырып торыйк.

№15 (29050) / 05.12.2009 20:03:32

ИМХО, Татар егете, 
Казанда буген дстэдэн артык клуб эшләп килә. Барысы да үз эшен туктатсынмы?

барысы да туктатсын. илде матем игълан ителген вакытта шайтан туе уздырмый торсан да чыдап була оч конге

Поездлар шартлый диеп, әллә юлга да чыкмаскамы?

сез уз акылыгыздамы? кунел ачу белен юлга чыгунын аермасы бар икенен де белмисезме? матэм коненен нэрсэ икэнен белэсезме сез? белмисез, анлавымча. сез нык циник хэм элементар эхлак кагыйделеренен нерсе икенен анламаучы кеше

№14 (29047) / 05.12.2009 19:52:48

http://goparty.ru/playbill/today/

Казанда буген дстэдэн артык клуб эшләп килә. Барысы да үз эшен туктатсынмы?

Поездлар шартлый диеп, әллә юлга да чыкмаскамы?

№13 (29041) / 05.12.2009 19:18:00

кем белгән җаныем ул системаларны, андый нәрсәләр гадәттә трагедия килеп чыккач кына билгеле була! Ходай күрсәтмәсен...

№12 (29039) / 05.12.2009 19:15:45

кем белгән җаныем ул системаларны, андый нәрсәләр гадәттә трагедия килеп чыккач кына билгеле була! Ходай күрсәтмәсен...

№11 (29038) / 05.12.2009 19:07:04

Әхлак һәм әдәп турында беренче чиратта "Аксак ат" мәйханәсе директоры уйларга тиеш иде минемчә.

Пирамидада куркынычсызлык системасы казанда иң ышанычлыларыннан берсе: яна торган материаллар юк диярлек, автоматик янгын сүндерү системасы тора, чыгу ишекләрен әйтмим дә.

№10 (29023) / 05.12.2009 17:39:45

Илде траур
кунел ачу чаралары тыела
дискотеканы оештыручылар бу чараны башка вакытка кучерергэ тиеш.
эгэр аларда эхлак хэм эдэп дигэн нэрсэ калган булса, билгеле

http://www.kp.ru/online/news/582336/

http://www.kommersant.ru/dark-gallery.aspx?id=1287857&picsid=400013&s

№9 (29019) / 05.12.2009 17:22:16

күрәчәгең булса күркә талап үтерә!

№8 (29014) / 05.12.2009 16:25:44

Ин кызганычы купме яшь гомер,купме тумаган бала.Я ходам кая тэгэрибез сон без.

№7 (29004) / 05.12.2009 14:36:25

Пермьдә төнге клубка коточкыч фаҗига. 100 дән артык кеше вафат, 130 кеше авыр җәрәхәтләр алган. өегездә утырыгыз

№6 (28993) / 04.12.2009 22:39:19

№5 (28952) / 04.12.2009 15:02:06

Иркә!!!

№4 (28951) / 04.12.2009 14:59:52

Электр шэхэренен электр йорегенде урнашкан Пирамида залында табаны "электрларшытып", электр очпомак ашаган вакытта электр кыска ялганышка элегеп, тамагыгызга элект тогы суга курмесен!))))

№3 (28949) / 04.12.2009 14:55:25

Кызган табада бииләр!!! - һәм бары тик тере яңгыраш!!! Пока тере яңгыраш...

№2 (28946) / 04.12.2009 14:51:16

Нанобәлеш! - Vак-Vак бәлеш party!!!

№1 (28943) / 04.12.2009 14:34:28

"Бу төнне безнең белән ТНВ һәм Эфир телекомпанияләре, шуңа күрә иртәрәк килегез –телевизорга эләгә аласыз!"

Телевизорга ничек эләгәләр ул??? Телевизор эченә кертеп утырталармени?!

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Казанская филармония
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Татаркино
Ханский дом
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR
Глобэкс промоушен
Dj Radik