поиск новостей
  • 30.11 "Җинаять һәм Җәза", 12+, Минзәлә татар дәүләт драма театры, 15:00
  • 01.12 "Про моря и про маяк.Про мальчиша", 8+, Әкият курчак театры, 11:00
  • 01.12 "Хуш, авылым.Хыял", 16+, Камал театры,14:00
  • 01.12 XIII Бөтенроссия яшь режиссура фестивале ачылышы, "Камыр батыр", 6+, Кариев театры, 17:00
  • 02.12 "Иваново детство", 14+, Казан яшь тамашачы театры, 18:30
  • 02.12 "Адәмнәр",16+, Әкият курчак театры, 18:30
  • 03.12 "Кроткая",16+, Әкият курчак театры, 15:00
  • 03.12 "Таң вакыты",16+, Камал театры, 15:00
  • 03.12 "Сиротливый запад", Кариев театры, 18+, 18:00
  • 04.12 "Алмачуар", 6+, Кариев театры, 15:00
  • 05.12 "Цацика идет в школу", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 05.12 "Шобага", 12+, Кариев театры,18:00
  • 11.12 «БОЛГАР РАДИОСЫ»НЫҢ IX МИЛЛИ МУЗЫКАЛЬ ПРЕМИЯСЕ ОНЛАЙН! "ТНВ-ТАТАРСТАН" һәм "ТНВ-ПЛАНЕТА" телеканалларында!
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. Фәрештә түгел. КСК "Уникс"
  • 18.12 Татар җыры. «Казань Экспо», И.Шакиров ис. концертлар залы. 17:00
Бүген кемнәр туган
  • 28 Ноябрь
  • Гадел Кутуй (1903-1945) - язучы
  • Кәрим Хәкимов (1882-1938) - дипломат
  • Әсхәт Якушев - көрәшче
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ КАР КОРЭУ, ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ. 89196271171
  • требуется дворник,центр Казань, 89377734777, в день2-3 часа
  • ДВОРНИК ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Яхшы хэлдэге " Рубин 6" баян сатыла. Бэясе- 15000 сум. Тел: 89196439407
  • Гитара сатып алам 89274846434 Актаныш
  • Общежитиедә бүлмә снимать итәм, Авангардная, Техническая урамнарыннан.(Хозяйкадан)89274823084
  • Актаныштан йорт яки 2-3 булмэле квартира сатып алабыз тел 89506668765
  • Куплю гитару Актаныш 89274846434

 

 
 

 
Архив
 
02.12.2009 Шоу-бизнес

“ТАТАР ҖЫРЫ-2009” МӨГЕЗЛӘРЕ

Елның шушы вакытында бар матбугат чарасы “Татар җыры” дип шаулый башлый. Нинди мөгез чыгарырга җыеналар, кемнәр катнаша, зур бюджеты тагын да артканмы, кимегәнме...

 Быел фестивальнең төп символы – унлы саны икән. Чөнки әлеге масштаблы проект инде унынчы мәртәбә уздырыла. Шуңа бәйле рәвештә, 19 декабрьдә “Пирамида” мәдәни-күңел ачу үзәгендә татар эстрадасының 10 йолдызы һәм 10 мегайолдызы чыгыш ясаячак. Яшьләр арасында Раяз Фасыйхов, Илдар Әхмәтов, Илшат Вәлиев, Гүзәл Уразова, “Зө-Ләй-Лә” триосы, Алсу Әбелханова, Алинә Шәрипҗанова, Илнар Сәйфиев, Асылъяр, Илвина булачак. Ә күпьеллык тәҗрибә һәм югары профессионализм ияләре – Зөлфәт Хәким, Айдар Галимов, Хәния Фәрхи, Салават Фәтхетдинов, Зәйнәп Фәрхетдинова, Зөфәр Билалов, Идрис Газиев, Венера Ганиева, Резидә Шәрәфиева, Рәсим Низамов. Шулай итеп, фестивальнең 10 еллыгы ике буын җырчылары арасындагы варислыкны ассызыклый. Алып баручыларга килгәндә, Гөлназ Сәфәрова үз урынында калган, ә Искәндәр Хәйруллинны Фәрит Таишев алыштыра.

 

“Татар җыры-2009”ның тагын үзенчәлекләре – номинантлар һәм номинацияләр булмау, фонограммадан тулысынча баш тарту. Матбугат конференциясендә бигрәк тә соңгы яңалык кызыксыну уятты. “Ни өчен тере тавышка Ландыш Нигъмәтҗанова, Иркәне җырлатмыйсыз?” – дигән сорауга «Барс-Медиа» компанияләр группасының генераль директоры Марат Гәрәев:

 

– Без хезмәттәшлек итүче барлык җырчылар да тере тавышка җырлый ала. Ләкин эш ничек җырлауда, сыйфат дәрәҗәсендә бит. Аерма шунда гына. Кызганычка, күп хитлар эләкмичә калды.

 

Быел фестиваль бер генә көн үтә, “Йолдызлар фабрикасы” программада юк. Кризис җилләре сезгә дә кагылдымы әллә?

 

– Юк, кризис белән бәйле түгел. Без кредиттан башка, үзебезнең акча исәбенә яшибез. Эшебез алга бара, альбомнар сатыла тора. “Татар җыры” тагын да тәмлерәк булып тоелсын өчен, бер генә көн уздырабыз.

 

Авторларга игътибар булачакмы?

 

– Аларны беркайчан да читтә калдырган юк. Ел саен авторларга ике миллион сумнан артык гонорар түлибез, концертка чакырабыз. Быел биш композитор һәм биш шагыйрьгә махсус бүләк тапшырылачак.

 

“Татар җыры”на билет бәясе 2,5-5 мең сум, дидегез. Мондый акча түләп, әлеге концертка гади эш кешесе килә алмый. Бәяләрне билгеләгәндә, нинди тамашачыны күз алдында тотасыз?

 

– Фестивальне оештыру бик зур матди чыгымнар таләп итә. Аны билетлар сатып кына каплау мөмкин түгел. Бәяләр “Пирамида” залының кечкенә, нибары 1000 кешегә исәпләнүенә дә бәйле. Зуррак залда, әлбәттә, билет та арзанаер иде.

 

Конференциядә катнашучы Айдар Галимов та “Татар җыры”ның никадәр әһәмиятле, бөтен татар дөньясында резонанс тудыручы фестиваль булуы хакында сөйләде. Журналистлар: “Яшьләр узып китәр дип курыкмыйсызмы?” дигәч, җырчы:

 

– Инде 9 ел рәттән «Татар җыры» фестивале лауреаты булдым. Үземне 9 тапкыр чемпион калган кешедәй хис итәм. Быел 10нчысын да бирсәләр әле менә... Димәк, яшьләрне миңа узарга, ким дигәндә, 10 ел вакыт кирәк, курыкмыйм, - дип шаярды.

 

Фестивальне башка төбәкләрдә дә үткәрүгә ничек карыйсыз?

 

– Минемчә, аның Казанда гына, ләкин бер дигән итеп узуы хәерлерәк. “Золотой граммофон”ны төрле шәһәрләрдә үткәреп йөрмиләр бит. Гомумән, “Татар җыры” ул – эшләргә стимул, иҗатка зур бәя. Елның шундый нәтиҗәсе булып тору – үзе үк двигатель, – диде Айдар Галимов.

 

azatliq.org фотосы


Лилия ЗАҺИДУЛЛИНА
Безнең гәҗит
№ 48 | 02.12.2009
Безнең гәҗит печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№63 (31017) / 23.12.2009 18:36:06

Мәкаләдә санап чыккан исемнәр арасында барытик ике ҖЫРЧЫ гына: Венера Ганиева һәм Зөлфәт Хәким күрсәтелгән, нинди татар җыры турында сүз алып барырга була? Татар халкын мәнсезләндерү йстендә эш алып баручы җырлаучылар татар җыры җырлый беләме? Аларның күбесе җыр сәнгатенең нәрсә икәнен аңламыйлар бит, аңласалар барысы да бер такмакка җырламас иделәр. Татар моңыннан көчләп аерылган тамашачы хәзер җырлаучы хатыннарның кайсысы кайсы җиргә чаклы чишенгәнен генә карап утыра инде.

№62 (29421) / 09.12.2009 20:26:57

бәлки быел башкача чинар,чүтеки ниндидер үзгәрешләр була дигән бит!
http://www.matbugat.ru/smiles/sm22.gif

№61 (29419) / 09.12.2009 20:17:22

Ел саен Сафарованын чинавын карап тору туйдырды инде,ул Зэ-Лэй-Лэ тэркеме, Алсу Абелханова, Ильвиналарны алмаштырырлык жырчылар юкмени? Шуна быел Татар жырына бармаска булдык.

№60 (29363) / 08.12.2009 18:20:42

туганлык әйбәт нәрсә чынлап та! аеруча бай туганнарың күп булса шәп инде. нишлисең безнең кебек тома ятимнәр дә бар. (но бик үк бай булмаган туганнар инде )болай аллага шөкер исән генә була күрсеннәр.

№59 (29362) / 08.12.2009 18:13:27

Сафарованын ире кем да, барс медианын хужасы кем? андый туганлык булганда нанди альтернатива булсын инде

№58 (29087) / 06.12.2009 00:14:46

ил,Сәфәрованы Сез, мин тыңламый дип эфирдан ерагайтмаслар шул! Кормушкага якын тотардай сәбәбе булмагае... Юкса, Сез-без ишеләрне күптән алып очырып, онытып ук куярлар иде! Ә бу ханым-туташка һәйкәл куярга әзерләнгән кебекләр(һәрхәлдә гамәлләр шуны күрсәтә!) 

№57 (29074) / 05.12.2009 23:11:02

кстати, татар җырына ачу кабартучыларга. тыңларга мәҗбүрмен. ярар, анысына түзәм, күнегелде инде.
монда утыручыларга әйтәсем килә - и, ялыктырдыгыз да соң!
менә мин монгол музыкасын тыңлый башладым бу арада. вот ичмасам харизма. менә ичмасам миллилек! белмим инде, бәлки аларда да пүчтәкләр бардыр, ләкин мин казып чыгарган язмалар - отпад! контактта бар, кереп тыңлагыз.

соңгы арада керәшеннәргә мөкиббән китеп тыңлап утырам әле. мәгънәгә туры китереп җырлыйлар. үзәкне өзә торган сүзләрне - үзәк өзгеч итеп, шаян җырларны - елмаерлык итеп, нейтраль җырлар аларда юк. ә бездә - пруд пруди. дүртъюллыкларны штамповать итеп торучы фермерлар булганда җырлар туып торыр, борчылмагыз. (дүртъюллык авторы дигәнне зинһар, мәсәлән, Хайям дип уйлый күрмәгез, үтенәм). Алайса берәү күптән түгел \"Ник мәгънәсез сүзләр язасың,\" дигәнгә, менә бит японнарда да өч юлдан гына торган шигырьләре бар, алар да мәгънәсез дип егып салды. долго я в себя приходила... башка берәү үзен, мәсәлән, Хайям иясә Кытай акыллыбашлары или кем әле анда кыска-оста язган белән чагыштырып куя курмәсен дип алдан ук кычкырам әле.

№56 (29071) / 05.12.2009 22:26:56

ну, аның өчен бит тыңларга кирәк.
а это ойойой.
йөрәгем чыдайт итә алмаса?
и без анализа и без меня останетесь же...

мин башка радио тыңлыйм.
күбесенчә Эхо.
маякта кайберәүләрен.
гадәттә кунаклар килгәндә. дозорный по литературе - мильчин, дозорный по инету - кашин, по кино - антон долин (шәп!)
ситиФМда - сити-шоу (дм.быков)
ну, ещё там.
кстати, гтрк сайтында да мп3лар бар. анысын да алып тыңлыйм кайчак.

№55 (29069) / 05.12.2009 22:19:12

Ачуыңны ничегерәк чыгарырга соң??? Анализыңны укыр идек ичмасам.Болай һаман тирәсендә әйләнәсең-болганасың.якынрак килсәң иде!

№54 (29066) / 05.12.2009 22:13:45

Алс, 
тыңлаганым бар инде анысы.
мода/стиль турында бер нәрсә иде.
ну, беренчедән, совсем не моё, как бы :)
икенчедән, понтов - блииин!
ну и да, татар теле - особенныйрак. дип әйтик инде.
просто пока настроение нормаль.
берәрсе ачуымны чыгарса, бу кызның иҗатына тулы бер анализ ясап атырмын әле :)

зөһрә шакирҗановага каршы сүз әйтмим.
бу бит икесе ике төрле нәрсә вообще.
әллә ничә тапкыр бу турыда сүз булды бит инде.
рәшит абый сабиров - соңгы конферансье :)

№53 (29064) / 05.12.2009 22:04:26

һәрбер алып баручы кайдадыр укып телнең үзенчәлекләре белән танышырга тиеш.һәм тагын ниндидер 1профи янында шөгылләнергә тиеш! бары шул очракта гына...

№52 (29063) / 05.12.2009 21:56:03

"но не парюсь. просто тыңламыйм. в чём проблема-то?"

Тыңлап карагыз әле, Ил. Просто отпад. Татар телен аңардан да "шәбрәк" итеп бозучы башка кешене күргәнем дә, ишеткәнем дә юк. Үсеп килә торган яшь буын "ә-ә, татар теле менә шундый икән" дип аның артыннан кабатлаячак бит ...

№51 (29061) / 05.12.2009 21:33:38

даешшь Сәппәрева,долой Шакирзянова!
ИЛНЕҢ муенына юан-юан лаврлар! лично миннән!

№50 (29060) / 05.12.2009 21:20:22

//Алайсак, аның турындагы мәкаләдән соң \"тавышын яратмыйм\" дип язганга миңа ябырылганнар иде! //
кайчан булды бу?
мин килешәм.
но не парюсь. просто тыңламыйм. в чём проблема-то?
шелест, тутта ларсен, рита митрофанова - нормаль.
но проблема.
татарда альтернатива юк бит толком.
хотя, анда Татаррадиосында бер-ике яңа кыз яхшы гына сөйли.
прям нормаль.

//Биршмэ, син алып баручыларнын яна стилен булдырдын, эллэ Лаура Шакиржанова алып барганы бик кызыкмы???//
хммм...
мине берәрсе мактар микән? а чо? недостоин штоль?? мин дә бит менә монда татарча язуның яңа стилен булдырдым. ага.

№49 (29059) / 05.12.2009 21:12:02

Голназ Сэппарова! Биршмэ, син алып баручыларнын яна стилен булдырдын, эллэ Лаура Шакиржанова алып барганы бик кызыкмы???

№48 (29058) / 05.12.2009 20:45:29

Тавышы өстендә эшләмәгәнгә,тагын да дөресрәге, профессионаллар белән эшләмәгәнгә ,Сәфәровада алга китеш юк! Тавыш даими эшкәртелеп торырга тиеш.Барслар профилар белән хезмәттәшлек итмәгәнгә тагын бер дәлил.

№47 (29057) / 05.12.2009 20:39:24

Тәкъдимнәрне бәлки сразу Ватаныма җибәрергәдер?

№46 (29056) / 05.12.2009 20:38:16

Ниһаять, боз кузгалды! Алайсак, аның турындагы мәкаләдән соң "тавышын яратмыйм" дип язганга миңа ябырылганнар иде! Вот, фикердәшләр бар икән ләбаса! Шәхес буларак, бернинди претензияләрем юк (татар телен русчага аударып, бозып сөйләвен үзгәртергә теләмәгәнлеген исәпкә алмаганда), но! чынлап та, тавышында күңел кайтара торган, сөйкемсез сөяге бар бит шуның...

№45 (29055) / 05.12.2009 20:30:29

мин генә яратмымма дигәнием тагы

№44 (29054) / 05.12.2009 20:24:21

Гөлназ Сәфәрованың тавышын ишетмәс өчен "Татар радиосын" тыңламыйм, зинһар башка эш бирегез әле шуңа, сөйләшми торганны!!!

№43 (29046) / 05.12.2009 19:45:56

Чыннан да Гөлназ Сәфәрованы алыштырырга вакыт җиткәндер. Ул кызның көчәнеп сөйләве менә-менә з ы я н э ш л ә п ташлар кебек. Һаман бер "Кәеф ничек?" дип ни татарча ни русча булмаган сүз төзмәсе белән кызарынып-бүртенеп кычкыруы туйдырды !!!!

№42 (29045) / 05.12.2009 19:44:33

Бәлки аны берәр маршруткага кондуктор итеп куяргадыр.иртән китеп кич белән генә кайта торган №37 маршруткага!

№41 (29044) / 05.12.2009 19:37:07

Гөлназ Сәфәрованың тавышын ишетмәс өчен "Татар радиосын" тыңламыйм, зинһар башка эш бирегез әле шуңа, сөйләшми торганны

№40 (29015) / 05.12.2009 16:30:42

Мансур Ырынбур.

Тырышам,тырышам Мансур әфәнде...рәхмәт.

Мин йугында язганнарыгызны укып бетерә алмыйм.

№39 (29011) / 05.12.2009 16:09:49

ауыл агае," торышыйк" дип язмагыз әле зинһар, тешкә тия башлады. "Тырыш" дигән тамырлы сүз бит ул "тырышыйк". Гафу, тел турында сүз барганда явыз мин.  

№38 (28998) / 05.12.2009 11:25:15

"Татар жыры" ни, "Татарча солянка" ни, хэм башка шунын ише тамашалар ни - барысы бер тиен. Ник "татарча бэрэнге боламыгы" дип кенэ атамыйлардыр шуларнын барысын бергэ кушып. Хэзерге шоу-бизнес - ТАТАР ЖЫРЫН юкка чыгара. Барысы да кесэ ягын карап чыелдаша, укерешэ, такмак сиптерэ... Тик жырламый гына...

№37 (28997) / 05.12.2009 10:41:54

gazamat, бик үсендереп җибәрмәгез әле шуларны! Кыргызларга килгәндә , бәлки аларга кирәге дә юктыр ул Сез күкләргә чөйгән "җыр"лар? Моның белән теләсә-теләмәсә күпләребез исәпләшә бит инде!

№36 (28996) / 05.12.2009 05:54:45

ИЛ.
/"ә безнең халык шул,халыкчанлыкны үз итә инде.блин,ярый инде,шул басу-кырларда йөрүчеләр булса.игтибар да итмәс идем."/

Безнең халык ,дуңгыз абзарында йәши.Ә андан чыккан нәрсә, һәруакыт (син әйткәнчә гауна) НӘҖЕС...
Халык "умарта" ойасында йәшәсә,БАЛ бирер иде...

Торышыйк "умарта ойасын"да йәшәргә...
Бөтен эшләгәннәребез бал булыр.

№35 (28992) / 04.12.2009 22:31:10

Жыр фестивале буенча дип эйтум.

№34 (28991) / 04.12.2009 22:30:17

Молодцы БАРСлар! Команда икэнегез куренэ. Проф-измга килгэдэ башка темага киту куркынычы бар. Сезнен кебек эле берэу дэ 10 ел буена бугларын чэйнэрнек фестиваль ештыра алганнары юк. Мина Казахныкын да, Узбэкнекен дэ карарга туры килде (Кыргызда ботенлэй юк)Лэкин и мескен татарымыз, (сугеп утыручылар куздэ тотыла)безгэ житуче ЮК!!!!!!

№33 (28973) / 04.12.2009 20:28:53

Классик музыканы чәйнәр өчен әзме-күпме әзерлек кирәк бит. Муз мәктәп тирәсендә генә булса да! ә попсада баш миен ардырасы юк!

№32 (28971) / 04.12.2009 20:14:12

Берәү ул мин тугел. Эһе.

№31 (28969) / 04.12.2009 19:56:17

Күпме кеше җыр тикшереп утыра.)))
Меломаннар. Театр булса, классик музыка булса, бер хәл булыр иде әле...

№30 (28963) / 04.12.2009 19:12:44

Татар жыры фестиваленэ исемне дорес бирмэгэннэр. Барс медиа фестивале дип атарга кирэк иде. ел да шул ук барснын артистлары чыгыш ясый бит. э лардан башка тагын купме талантлар бар! аларны курмилэр дэ, белмилэр дэ!
Кризис безгэ кагылмады дип эйтулэре ботенлэй колке! ничек кенэ кагылган эле! жырчыларын бушка жырлатып йорилэр, узлэре кесэ тутырып акча алалар!
Голназ чыннан да туйдырды. курэсен аннан башка алып баручы юктыр! Мескен барс шул сэфэровага гына тортелеп калган. балакаем!
айдарнын мактануын кур эле! чемпион булган, мэхлук! мине дэ ел саен татар жырырна жырларга чакырсалар мин дэ чемпион булыр идем!
тусовкаинде ул татар жыры. чын мэгънэсендэ! мактанчыклар хэм кыланчыклар фестивале! узлэрен золотой граммофон белэн тинлэгэн булалар тагы! куда вам! уф, косасылар килэ, валлахи)

№29 (28923) / 04.12.2009 09:59:42

Хаерле кэн!
Татар җырыннан башка бер җүнле бәйге дә оештырылганы юк әле, теләсә-нәрсә сөйләп утырмагыз!
булды инде 7 йолдыз да....Татар моны да... ну нарса дип айтасез??? ТНВ просто жаба душит и не знают уже что делать они.. мне лично очень нравится этот фестиваль.. я приезжаю на него ежегодно... и не один фестиваль татарский в ролдном городе не пропускаю.. но ругают всегда тех у кого лучше! до встречи Татар Жыры!!!

№28 (28922) / 04.12.2009 09:55:55

сару кайнатмагызга...!!!!///
саламнар.. Филус айбат жырлый суз да юк.. лакин уз жырлары юк бир анын... Перепивает все... а перепевкалар белан гена алга китеп булмас дип уйлыйм мин.. 15 декабрьда куя концерт.. билет баяларена куз чалыгыз але.... аннан сон айтерсез татар жыры билетлары кыйбатмы юкмы...ул анда узе гена жырлый..а татар жырында 20 супер жырчы ...эстама барлык профессиональ бизалеш, тавыш!!!!филус але але фабрикада да жырлады бугай..

№27 (28857) / 03.12.2009 19:21:36

\"Татар җыры\" н оештыручыларга молодцы дип кулларын кысасым килә.Кризис вакытында да халыкка шундый бәйрәм ясау зур эш.Тәнкыйть өлкәсендә хәрберебез мастер,тик менә үрнәк алырлк итеп эшләп күрсәтүче генә күренми.Әлегә Татар җырына,Хәния,Айдар,Раяз,Ильдар һәм шул ук Гөлназга алмашлар юк һәм якын арада булмас та ди уйлыйм.
Оештыручыларга,катнашучыларга алла куәт бирсен!
P.S билетларны күптән алып куйдык инде

№26 (28842) / 03.12.2009 15:47:49

Гариф,сез хаклы! Күрсәтерлек норкалары булган кеше өчен- менә дигән бәйрәм!

Матурка! Г.Сәфәрева конфераньсе түгел, ул алып баручы гына. Дөресен әйткәндә язып биргәнне папкага карап укып баручы. ә конф.ул икенче нәрсә -ул шул ук артист,ләкин сүз җанрында эшләүче.Номеры,(шигырьләре,сәнгать ле сөйләме )белән публиканы авызына каратып торучы.
Үзенә -үзе программа әзерләүче ахыр килеп. Бу җанрда эшләүче артистлар бармак белән генә санарлык.

№25 (28836) / 03.12.2009 15:27:03

Garif, 

№24 (28831) / 03.12.2009 13:48:44

Ул кадэр каты бэрелмэгез инде ул Татар җырына. ВИПлар өчен бер тусовка бит ул. Анда әллә җыр тыңларга дип киләләр? Тун күрсәтергә, кемнең кем белән килгәнен тикшерергә, артистларның сәхнә костюмнарын, прическаларын чәйнәргә, коньяк эчәргә һәм башка шундый җырга кагылышлы булмаган эшләр белән шөгыльләнергә килә бит алар. 2,5-5 меңгә билетны гади кеше ала алмый, аннары ярытсы чакыру билеты белән килә.
Җитди карарга ярамый. Әллә "Золотой граммофон"да супер-пупер вокал, сәнгать күргәнегез бар? Или там МТV премияләре...
Ә Алинә әйбәт җырлый.

№23 (28820) / 03.12.2009 12:06:46

Ул "ошый-ошамый" дигэн критерий жюри бєясенэ дэ утеп керэ инде озакламый...

№22 (28815) / 03.12.2009 11:19:55

//Татар җырыннан башка бер җүнле бәйге дә оештырылганы юк әле, теләсә-нәрсә сөйләп утырмагыз. //
ага.

//ТНВ ның берәр концертын ис китеп карап утырып була что ли. //
ә мона монысы илә килешәп вообще!

ну, вообще ТВдан юк инде ул.
хотя, менә, иртәгә сукачевның юбилей концерты
http://tv.yandex.ru/broadcast.xml?id=19827549

...Роберта Юлдашева - одного из самых известных в мире мастеров по игре на национальном башкирском инструменте - курае

курай дигәннәре менә бу җырда бар инде
http://rutube.ru/tracks/100039.html
анда шахрин да бар.
ну и пелагея - суперсупер.

№21 (28813) / 03.12.2009 11:12:47

//Илҗвина һәм Алинә Шәрибҗанова//
резеда кадыйрова и әлфинә әзһәмова?

блин. халыгының да, \"эстрадасының\" да киләчәге юк.
ужас.
Алинасы вообще джазовый җырчы. здоровский.
ә безнең халык шул, халыкчанлыкны үз итә инде. блин, ярый инде, шул басу-кырларда йөрүчеләр булса. игътибар да итмәс идем.
но интернетына кереп җиткәннәре дә шулай бит.
ужас.

ну, чо удивляться...
менә моннан соң //Гөлназ Сәфәрова да миңа ошый/ калганын укып та тормаска иде инде. ну или әллә ни җитди карамаска...

№20 (28804) / 03.12.2009 09:49:23

Татар җырыннан башка бер җүнле бәйге дә оештырылганы юк әле, теләсә-нәрсә сөйләп утырмагыз. ТНВ ның берәр концертын ис китеп карап утырып була что ли. Анда да моң дигәннең нәрсә икәнен дә белмәүчеләр җитәрлек. Гөлназ Сәфәрова да миңа ошый. Бары тик Илҗвина һәм Алинә Шәрибҗанова урынына гына башка халыкчанрак яшь җырчылар кирәк иде.

№19 (28785) / 03.12.2009 00:47:28

Менэ тагын ел ахыры, татар жыры конкурсы. Ничэ ел рэттэн карап кузэтэм, бер кызыгы да юк.

"Татар ерына бер генә дә исләрем китми! Ник бер җыр мине моңландырсын,ник берсе уйландырсын, хәтта мажорный көйләре дә биетә торган түгел."
Шушы фикер белэн бик килешэм.

Гөлназ Сәфәровага килгэндэ, ну туйдырды да бит. Кая карама шул, ни тавышы, ни кыяфэте. Эйтерсен, безнен татарда талантлы конфераньселар юк. Шул кадэр дэрэжэле конкурс дип шапырыналар, э узлэре шундый мэсьэлэне дэ чишми калдыралар.

Айдарга 9 ел рэттэн барс бирелгэн, быел да алырга нэфесе бар икэн. Елдан ел шул бер ук кешелэр, бер ук шайка.

Доресен генэ эйткэндэ мин хэзер бирелеп татар эстрадасын тынлаганым да юк, кубрэк узбэк, торек, гагауз жырларына моккибэн китэм.

№18 (28777) / 02.12.2009 23:10:47

Кара әле малай! Провинциядә нинди талантлар әрәм булып ята икән бит! Бу сүзләр татарча Балладаларның нигез ташына салып куярлык бит. Яңа жанр аваз сала дөньяга!

№17 (28775) / 02.12.2009 22:58:28

"Ул композиторлар,шагыйрьләр, я илһам ала алмаслык депрессиягә кергәннәр..."

Якташлыкның Лениногорский төбәген ачып карале,анда шигърият чәчәк атып утыра! Казанга чакырасы инде әллә үзләрен

№16 (28772) / 02.12.2009 22:35:56

042,"Татарстан"да башланган кәсеп дәвам итә димәк... Кызганыч... 

№15 (28763) / 02.12.2009 21:26:15

кара "Идел" дигәннән алар нишләп яталар соң?

№14 (28760) / 02.12.2009 21:14:32

Филус очен борчылмагыз, аны "Идел" журналы уз канаты астына алды

Концерты унаеннан пресс-конференциягэ чакырып "Идел"дэн факс килмэде мени эле сезгэ

№13 (28759) / 02.12.2009 21:10:38

Менә,менә! Кайда Филүс? Аңа кирәге бармы соң шундый пүчтәк конкурсның?
Юктыр!Залларны болай да тутыра.З. Сөнгатуллинада шомартылучы бриллиант 3 тиенлек җыр җырламый.Конкурсларның дәрәҗәлеләрендә генә катнаша. Ә ТАТ. җыры өреп кабартылган талантлар өчен. Кем тели,шул бара.(билетка акча җәлләмәсә) Баралмаган өйдә телевизор карый күз нурларын түгеп. Мин үзем бу конкурсның бер кызыгын да тапмыйм. Миңа барыбер. Кабартылган нәрсәләргә билет шулай югары була. Реклама шундый чыгымнар тәлап итә.

№12 (28736) / 02.12.2009 17:56:41

Барслар шушы "обойма" белән бөтен проблемаларын хәл итәрбез дип уйлый микән? Иң затлы җырчыларны күрмим мин монда. Әйтик, кая Филүс Каһиров? Аның янәшәсенә куярлык бер генә исем дә юк монда!

№11 (28724) / 02.12.2009 17:09:51

С.К, совсем пропал, иди к доктору поможет.

№10 (28718) / 02.12.2009 16:55:49

Ъ!Дөрес яз Сыңар Хәреф! Дөрес яз!бернәрсә аңлашылмый алайса. Коммент языр алдыннан фикер тупла, күзләрең йом дә нәрсә әйтергә теләвең турында тагын бер кат уйлап бак! берәү дә арттан кумый бит!

№9 (28717) / 02.12.2009 16:50:59

сукыр кычыткан духторга барып кармысынма сон

№8 (28716) / 02.12.2009 16:42:41

тоталар да Сәппәровага бәйләнәләр,тоталар да бәйләнәләр!! миңа мәсәлән бер зыяны да тими аның. Килеп чыгуы була, мин шалт икенче каналга! Пульт үз кулымда бит минем.
Татар ерына бер генә дә исләрем китми! Ник бер җыр мине моңландырсын,ник берсе уйландырсын, хәтта мажорный көйләре дә биетә торган түгел. Кризис җәмәгать бөтен җирдә! Урыс эстрадасында да шул ук хәл! тыңлаган ни колакка,ни йөрәккә ятмый! Зур-зур званияле урыс артистлары да элекке җырларын яңартып җырлыйлар.
Ул композиторлар,шагыйрьләр, я илһам ала алмаслык депрессиягә кергәннәр, яки киресенчә ачлы-туклы вакытларын онытып җибәрделәр! Тук корсак моңая белми бит ул!

№7 (28697) / 02.12.2009 15:14:09

Өлкән җырчыларга килгәндә,алга китеш бар.И.Газиев белән Х.Фәрхи урынына Бәширә Насыйрова булса,шәбрәк инде.Ул Г.Сәфәрованың черелдәвеннән өлкәннәр генә түгел,яшьләр дә туйды бит.Алыштырып булмый микән?
Уңышлар,\"Татар җыры\"!

№6 (28691) / 02.12.2009 14:19:22

Жыр язучы нинди шагыйрь була ди??? :sm" rel="nofollow" onclick="return !window.open(this.href)">http://matbugat.ru/smiles/sm30.gif30::sm

№5 (28685) / 02.12.2009 13:40:46

ил, менэ "могезлэре"

"Гөлназ Сәфәрова үз урынында калган, ә Искәндәр Хәйруллинны Фәрит Таишев алыштыра."

"Татар җыры-2009”ның тагын үзенчәлекләре – номинантлар һәм номинацияләр булмау, фонограммадан тулысынча баш тарту."

№4 (28684) / 02.12.2009 13:35:59

№3 (28678) / 02.12.2009 12:24:56

эээ, кайда соң монда \"мөгезләре\"??

№2 (28659) / 02.12.2009 10:51:54

Шул Сэфэрова урынына башка кеше юк микэн? Аны телевизордан да куреп туйдык инде. Фэрит Таишевны карап карыйк, Искэндэрне алмаштыра алыр микэн?

№1 (28658) / 02.12.2009 10:45:41

"Ел саен авторларга ике миллион сумнан артык гонорар түлибез" ди.
Бу бер авторга микән? Алай былса ярый. 100 авторга микән? 10 мең чыга. Нәрсә инде ул? Ә бит авторлар 100 генә түгел...

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar