поиск новостей
  • 30.11 "Җинаять һәм Җәза", 12+, Минзәлә татар дәүләт драма театры, 15:00
  • 01.12 "Про моря и про маяк.Про мальчиша", 8+, Әкият курчак театры, 11:00
  • 01.12 "Хуш, авылым.Хыял", 16+, Камал театры,14:00
  • 01.12 XIII Бөтенроссия яшь режиссура фестивале ачылышы, "Камыр батыр", 6+, Кариев театры, 17:00
  • 02.12 "Иваново детство", 14+, Казан яшь тамашачы театры, 18:30
  • 02.12 "Адәмнәр",16+, Әкият курчак театры, 18:30
  • 03.12 "Кроткая",16+, Әкият курчак театры, 15:00
  • 03.12 "Таң вакыты",16+, Камал театры, 15:00
  • 03.12 "Сиротливый запад", Кариев театры, 18+, 18:00
  • 04.12 "Алмачуар", 6+, Кариев театры, 15:00
  • 05.12 "Цацика идет в школу", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 05.12 "Шобага", 12+, Кариев театры,18:00
  • 11.12 «БОЛГАР РАДИОСЫ»НЫҢ IX МИЛЛИ МУЗЫКАЛЬ ПРЕМИЯСЕ ОНЛАЙН! "ТНВ-ТАТАРСТАН" һәм "ТНВ-ПЛАНЕТА" телеканалларында!
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. Фәрештә түгел. КСК "Уникс"
  • 18.12 Татар җыры. «Казань Экспо», И.Шакиров ис. концертлар залы. 17:00
Бүген кемнәр туган
  • 27 Ноябрь
  • Илназ Баһ - җырчы
  • Александр Славутский - мәдәният хезмәткәре
  • Камияр Байтемиров - дәүләт эшлеклесе
  • Айгөл Әхмәтгалиева - язучы
  • Николай Коновалов - җырчы
  • Гөлсинә Галимуллина - язучы
  • Хәйдәр Гайнетдинов (1952-2000) - язучы
  • Рәфыйк Мадьяров - көрәшче
  • Рим Синәкәев - көрәшче
  • Наил Әхмәтов (1926-2006) - галим
  • Диләрә Әүхәдиева - актриса
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ КАР КОРЭУ, ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ. 89196271171
  • требуется дворник,центр Казань, 89377734777, в день2-3 часа
  • ДВОРНИК ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • Яхшы хэлдэге " Рубин 6" баян сатыла. Бэясе- 15000 сум. Тел: 89196439407
  • Гитара сатып алам 89274846434 Актаныш
  • Общежитиедә бүлмә снимать итәм, Авангардная, Техническая урамнарыннан.(Хозяйкадан)89274823084
  • Актаныштан йорт яки 2-3 булмэле квартира сатып алабыз тел 89506668765
  • Куплю гитару Актаныш 89274846434

 

 
 

 
Архив
 
21.09.2009 Мәдәният

КАМАЛ ТЕАТРЫ ПРЕСС-КОНФЕРЕНЦИЯГӘ ЧАКЫРА

24 сентябрь 11.00 сәгатьтә Г.Камал исемендәге Татар дәүләт Академия театрының Кече сәхнәсендә 104 нче сезонны ачуга багышланган пресс-конференция үтәчәк.

 

---
Камал театры
№ --- | 21.09.2009
Камал театры печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№22 (24355) / 10.10.2009 11:39:06

Мин илгэ рэхмэт эйтер очен махсус монда кучердем. Ни оченме, бик образауный булганга гына тугел, фкусы да бар икэн. Сина пресс-конференциялэргэ йорергэ кирэк. Минем булганым юк, ноооо кичэ сезон ачылганда булдым! Так вот тынлагыз раздача слонов: Син телгэ алган бер торкем яшьлэрне "БИБИ" эллэ "БЭБИ" уземдэ анламадым, куелышындагы ансамбль очен дипломладылар, аннан китте инде, кэмииит. Эпизод роль : "Яшь йорэклэр" чуваш сэхнэсе актерлары???? Алар видимо Празат Исэнбэт куйганны хэтерлэмилэрдер!!! Вера апа белэн Энвэр абыйдан оят. Алар башкаруында мин бу сэхнэне классикалар рэтенэ кертер идем. Э бугенгелэр очень плохая иммитация. Тем более гел нэрсэдер мин караганда буталдылар, 4нчеме 5 нчеме спектакльлэре иде.

Ин яхшы ирлэр роле, килэ яванын дэвамын берничектэ узгэртми бер тонда уйнаган артист алды, кызганып биргэннэрдер инде ана. Мин лучше Хэмитовага бирер идем, Ул ичмасам узенен ямьсезлегеннэн курыкмый, яна бер образ тудыра алды.
Раил молодец, мылтыкта ул шэп ирлэр роленэ лаек артист иде, тик нигэдер, оченче елын эшлэучегэ дебют диделэр. "Мещане" отпад, короче монда ниндидер анлачылмаучанлыкмы или тигезлэуме, или башка сэбэплэр ята бугай. Ин кызыгы кеше карамаслык "Тэкъдир" каядыр фестиваль ачарга бара, УУУУ жасссс, каз итлэре чыкты хэтта.
Ил син вооще крутой кеше, йор син, кара "Бибинурны"да,Тэкъдирне дэ, мина да синен белэн аралашу кызык булыр!!!

№21 (24354) / 10.10.2009 11:34:19

ил
"Су төбендә сөйгәнем" нең премьерасын хәтерлим мин дә.Ул вакыт өчен бик зур яңалык иде ул.Гәрчә аңа кадәр сәхнәдә"ЯВА" мотоциклында йөргән булсалар да(җәхәннәм биюе)чын бассейн ,шунда персонажларның чумып чыгуы,суда чайкалып торган көймә шәп иде. Соңыннан З.Хәким чыкты ятыравыклы костюмнан.

№20 (24352) / 10.10.2009 11:17:36

заманында йөрдем.
универның беренче курсларында.
әәә, әле иске бинада булганда барган идек. класс белән. диләфрүзгә дүрт кияүгәме шунда... :)

аннан соң башланды еш барулар.
казан егетләреннән башланды.

шуннан соң карап бардым инде. почти всё.
группадаш дустым теләсә нинди вакытта керә ала иде театрга. менә шулай, соңгы парда утырганда кинәт кенә, әйдә театрга дип торып йөгерә идек :)
ләкин чыннап та ошаган нәрсәләр әллә ни күп түгел инде.
ну, зөлфәт хәкимнең бөтенесе.
кишер басуы,
су төбендә сөйгәнем (\"бир расчёсканы, хайван!\":)
карак (яхшы!)
юләрләр йорты
...
алтынчы китап/боз астында дулкын. яхшы. (хәтерләмим генә :)
ну, и всё такое.
кече залда Җилкәнсезләрне караганым исемдә. разочарование. әнә, мәсәлән, Бег. шул ук тема почти. а трагедия. бездә исә фигня. кызганыч.

нууууу.. а потооооммм...
гөргери кияүләре.
пипец.
йөрәк маем.
это ваще контрольный в голову.
нотр дам де пари көйләре уйнатылган спекстакль исемдә. инвалидлар турында. нууу... не ахти. надрыв. но что-то ведь.
Җанкисәккәем - ничава.
в общем. вот так.
разочарование.
акыралар-бакыралар.
мужиклары бөтенесе бертөрле сөйли (ну, яшьләре вообще сөйли белсә әле)
хатын-кызлары - то же.
\"г\" авазын карагыз инде.
\"тугггел!\" дип җиппәрәләр. обалдеть.
кста, кече залда тюз уйный иде (бинасы янгач). менә шунда Маленький принцны куйганнар иде. класс. Том Уэйтс җырлары белән. суперр иде.
вообще, барырга кирәк әле анда.

телсез күке. ну, зөлфәт хәким әсәренә каршы сүз әйтеп булмый инде. только вот... ул баш рольдәгесен Җанкисәккәемгә куйсалар уңайрак булыр инде. ну, не брэд пит уж, чо сказать...
әә, тагын. Шулай булды шулга барган идем. не ахти. Мәликә белән сөйләшеп чыктым. башыннан ахырынача :) балконда утырган идем. гомеремдә беренче тапкыр. ойойой. берни күренми, берни ишетелми...
ну вот.
ә бүген вообще барасы килми нишләптер.
хотя, карарга теләк бар. бер-ике спектакльны.
мылтык?..

уффф...
ещһ вопросы есть?

№19 (24087) / 06.10.2009 00:01:57

Уф, нинди 100 ел, нинди ат???
Сезне укыгач иа-иа диясе килэ!
Суз бит КАМАЛ театрынын яна сезоны турында булырга тиеш!!!ИЛФАТ ДЭДЭ: Бүгенге маттбугат конференциясендә катнаштым, киләчәк планнар кызыклы тоелды.
Безгэдэ эйт!

№18 (24086) / 06.10.2009 00:01:42

Уф, нинди 100 ел, нинди ат???
Сезне укыгач иа-иа диясе килэ!
Суз бит КАМАЛ театрынын яна сезоны турында булырга тиеш!!!ИЛФАТ ДЭДЭ: Бүгенге маттбугат конференциясендә катнаштым, киләчәк планнар кызыклы тоелды.
Безгэдэ эйт!

№17 (23750) / 28.09.2009 01:20:24

Хэерле тоннэр барыгызга да! Ауыл агае, каты бэрелгэн булсам, гафу итегез. мин беркемне дэ "добивать" итэргэ телэмэдем. лэкин Камал театры кебек жаныма якын, минем очен яшэу чыганагы хэм омет чаткысы булган кадерле нэрсэмэ тел тидергэндэ тузеп тора алмадым. гафу кылыгыз.

№16 (23709) / 27.09.2009 08:21:16

хәерле иртә,барыгызга да.

Текила,аный начар фикер башымда йук иде.Барыгыздан -гафу..

Җыгылганны безнең заманда типкәләмиләр,торып басып,сугышырга ирек бирәләр иде.Хәзер-добивают.
Татар гәлимнәренең бер беренә(аппонентларына),булган мөнәсәбәтәре монда чагыла...Уртак фикергә килә алмаенча,күп эшләр эшлэнмичә калды..Безең заманда берәү:\"...есть два мнения,одно ошибочное,второе -моё...\".Шулайрак килеп чыга.

Татар халык мәкалләрен,төпләп өйрәнмәдем(белгечлегем тех.),әмма бераз укыдым.
Аңлауымча,сез барыгыз да тел \"докторлары\"(ЛОРдимим),шуңа да,күберәк сезне укыйм.Тел өлкәсендә хаталарым булырга мөмкин,бәхәсләшмим,әмма миндәйләргә түземлерәк булыгыз инде,\"духторлар\"!..

№15 (23708) / 27.09.2009 00:51:11

ага.
1909 елның көзендә нәкъ шулай язган ди ул.

№14 (23707) / 27.09.2009 00:20:19

Ил, сез нигэ ул хэтле кахкахэле итеп колэсез? бэлки ауыл агае шул заманнын бер вэкиледер....

№13 (23705) / 26.09.2009 23:44:29

//Йазуым,моннан бер гасыр элек бабайларым йазганча, йазам,//

хахахахахаха!

прям менә нәкъ шулай йазганнармы йөз йыл елек?

№12 (23701) / 26.09.2009 23:11:07

ауыл агае,исэнмесез. сез мине бигрэк бетереп ташлагансыз инде. иске элифне дэ,латинча да, гарэпчэ дэ укый белэм, Аллага шокер. Татар халык авыз ижатын да сездэн ким белмимдер, ахры. "Ат курмэгэн, ат курсэ, абзарда атланып йорер" ди. Сез бигрэк инде, суз иреге адлым дигэч тэ...

№11 (23626) / 25.09.2009 10:45:13

***4
Buldyralar alar, qamallylar!

№10 (23618) / 25.09.2009 08:00:47

Сез дәрәҗәне ичек аңлыйсыз,Камал -Гафурылар өчен эталон итеп, кайсы театрларны күздә тотасыз? Урыс спектакелләрен, уйнап дәрәҗәләре күтәрелә инде аларның,так?
Безнең фикерәргә колак салмасалар,Камаллар,ни эшлибез..Күпме такыдыйбыз ,Камаллар һаман үзгәрмиләр.Йаңа артистларны кертмиләр,уйнатмыйлар.Реҗессер Камалда ,берәү генә кебек,пьесса авторы то җе бер генә.\\\"Клан Грегоровича\\\" шикелле тоела,үрнәкне \\\"бошой\\\"дан алалар ахрысы.
Минем театрның директорына ихтирамым зур,зур эшләр эшли ,тырыша.Рәхмәт аңа.
Текилага әйтүем шул иде.Театрдагы бер ничә кешегә карап,театрны начар дип булмый.Кем йазганча,кланны бетерергә,йаңа сулыш,саф һауа кирәк Камалларга.Бетсен иде кода-кодагыйлык,чери бит коллектив,Илфат дәдә.!!!
Гафури театрын барып карарга кирәк,алар башкорларга хезмәт итәләр,\\\"болшой\\\"ны эталон итмәгәннәр.
Кемгә йарарга тырыша соң Камаллар,урыс әсәрләрен куеп.Безнең элек татар опера балет театрыбыз бар иде. дәрәҗәләре йугары,татар әсәрләе куелммагач .Халыкны татар рухында тәбиәләү зарур.Камал театрнын Җәлил шикелле итәргә телисез кебек тоелды.Хотя мин,сез алай телисез дип ышанмыйм.Мин сезне беләм.
Мин йазучы,тел белгече түгел.Татарча белемем моннан 50 ел урта мәктәпнеке.Йәшәүем Татарстаннан ерак.

№9 (23613) / 24.09.2009 23:25:06

ауыл агае, Гафури театры турындагы фикерләрегез белән килешмәс идем. Анда Камал театры дәрәҗәсенә җитү өчен күп эшләргә кирәк әле. Актерлар потенциалы юк түгелдер дип беләм, ләкин менә режессерлар.... аксаграк. Камал КАМАЛ инде ул, без орышсак та... Рпертуарында кайбер спектакльләрнең бик кыска гомерле булуын искә алмаганда, минем өчен иң якын театр ул. Кызганыч, сез әйткән кычкыру хәзер аңа да үтеп керә, анысы.
Мин тәнкыйтьне бик яратам, конструткив булса. Мин бу театрга һәр спектакле буенча берәр мәкаләне бирегә урнаштырып, монда катнашучыларга шунда "пропуск" ясап "обсуждение" оештырыр идем. Шуннан фикер алып алгарышка юл салырга мөмкин бит. Камалда бу хакта уйласалар килчәкле булырлар.
Бүгенге маттбугат конференциясендә катнаштым, киләчәк планнар кызыклы тоелды.

№8 (23610) / 24.09.2009 21:24:15

текила.Миңа бик кызганыч,сезнең татар халык мәкалләнен белмәүегез.Аңлау өчен, уйлый белү кирәк.

Йазуым,моннан бер гасыр элек бабайларым йазганча, йазам,әгәр сез иске әлифне белсәгез.

№7 (23607) / 24.09.2009 19:01:47

ауыл агае, сез нинди телдэ язасыз сон? Ни русчагыз, ни татарчагыз камил тугел. хэм нинди тун турында сойлисез? гафу итегез, анламадым. Э Камал театрын яклап шундый суз эйтмэкче булам: Камал театры- ин яхшы театр, артистлары- ин яхшы артистлар. Афэрин аларга!

№6 (23571) / 24.09.2009 07:03:46

Беткә ачу итеп,тунны утка йакмыйлар,җәмәгать.

Халтура кәнишне,и так сойдет принсебендә эшлиләр.

М.Гафурий театрын карыйсың,күңелләр рәхәтләнеп,алар белән шул тормышта кайнап кайтасың спетакелдән.

Ә бездә, акыралар бакыралар,ат кеби чабышалар.Әйтерсең дурдом.
Күкеләрен булырганнар!!!!

№5 (23569) / 24.09.2009 00:45:04

Захирэне кем уйный икэн? Алсумы эллэ Лэйсэнме?

№4 (23492) / 23.09.2009 11:13:14

Ничэ ел элек инде сэхнэ эсэрлэребе
зне(алар бик куп бит..(110 халык,
1931 узешчэн..ТЕАТРларыбызнын хезм
эте югалмасын иде..)DVDга кучерэ башлау турында ишеткэн идем..
Исэн чагымда а л ы п оныкларны
кызыктырып куясы иде...Соныннан ал
арны о н ы т а ч а к л а р !....

№3 (23430) / 22.09.2009 11:27:11

театрал, рэхмэт!

№2 (23429) / 22.09.2009 11:26:49

пресс-конференция матбугат конференциясе булмыймы ул алай-болай?

№1 (23416) / 21.09.2009 23:32:49

Унышлар сина, Камал театры!

▲ Өскә
 
Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar