• 11.04 "Микрофонсыз концерт". Казан. БКЗ. 18.00
  • 14.04 "Безнең җыр" иҗат лабораториясенең гала-концерты. Филармония. 18:30
  • 20.04 Вәис Бәйрәмовның иҗат кичәсе.Филармония. 18.30
  • 29.04 Фердинанд Фәтхинең юбилей концерты. Филармония. 18.30
Туган көннәр
  • 29 Март Рөстәм Абязов
  • 29 Март Шәкүр
  • 29 Март Илфат Фәйзрахманов
  • 30 Март Рөстәм Килдебәков
  • 30 Март Рәшит Имашев (1939-2007)
  • 30 Март Фатих Кәрими (1870-1937)
  • 30 Март Рәдиф Гаташ
  • 31 Март Гөлназ Гыйльфанова
  • 31 Март Айрат Сибагатуллин
  • 31 Март Эльвира Гарипова
  • Арча районы Курса-почмак авылы уртасында барлык уңайлыклары булган йорт сатам.37 сутый җире бар.Җиләк-җимеш бакчасы 16сут.каралган. тел.89510608150
  • Казанда 1 булмэле фатир озак вакытка арендага бирелэ. Дубравная-Проспект Победы . Барлык унайлыкларда бар. Холодильник, стиральная машина, мебель. 14000+ ком.усл. Собственник. 8-93-77-73-48-73
  • Бергэ квартира снимать итергэ иптэш егет эзлим,Усады Столбище(Аэропорт)якларыннан 89506660021 ват сап)
  • Суган орлыгы сатам. 150 сумнан. Казан. 89003222047
  • Казанда эш эзлим. Офиста яисә текст басучы хезмәтләрен карыйм. Подработка булса да ярый. 89518921231
  • Авыл күкәе сатам (твыкныкы). 30 күкәйдән башлап бушлай китереп тә бирәм. Бәясе: 10 шт. - 70 сум. Гүзәл 89959816220 Казан).
  • Казанда грузчик, Газель хезмэте курсэтэбез! 89196271171.
  • Бэрэнге сатам сорт Гала 1.5 тонна Тел 8908 330 83 01 (Вацап) 89274141015 (вацап)
  • Казанда 1 булмэле фатир озак вакытка арендага бирелэ. Дубравная-Проспект Победы . Барлык унайлыкларда бар. Холодильник, стиральная машина, мебель. 14000+ ком.усл. Собственник.
  • Узем янына гостинкага татар кызы эзлим.Адель Кутуя, Гвардейскаяга якын.Заселение с 1 апреля.8(906)3215965(Вацап)

 

 
Архив
 

               

28.06.2009 Шоу-бизнес

"АЛКАНАТ" 17 ИЛ АРАСЫНДА БЕРЕНЧЕ!

Төркиядә узган төрки җанлы музыка фестивалендә Казаннан "Алканат" төркеме беренче урынны яулаган. Бәйгедә 17 илдән килгән музыкантлар катнашкан. Егетләрне котлыйбыз!

 

---
Болгар радиосы
№ --- | 28.06.2009
Болгар радиосы печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№71 (42801) / 28.04.2010 14:42:54

Супер тавыш!!!супер музыка Афэрин!!!!!!

№70 (40316) / 31.03.2010 00:35:41

-=ALQANAT=- (Алканат) на финале EMERGENZA!
EMERGENZA фестивалендэ Алканат финалга чыкты!

№69 (39736) / 23.03.2010 00:49:51

http://vkontakte.ru/event16391740

---ALQANAT--- EMERGENZA: ПОЛУФИНАЛ,

Маяковского ул., 24А ЖЁЛТАЯ КОФТА
26 март 2010 в 18:00

№68 (20891) / 28.07.2009 01:01:00

Минем дэ Алканат торкемен чын кунелдэн котлыйсым килэ. Аларнын жырлары хэркемнекеннэн дэ аерылып, узенчэлекле булып тора.Аларга килэчэктэ дэ зурдан зур унышлар телэп калам...))))))))))) Молодцы))))))))))))

№67 (20431) / 05.07.2009 09:59:20

Шөкер, кызыксындырган сорауларыма онлайн-конференция барышында җавап алдым. Түбәндәге адрес буенча табылган тулбар бик зур ярдәм итте миңа. Рәхмәт Ришат Газиз бабам оныгына!
Менә ул адрес:
http://yeshlerbar.ourtoolbar.com/
Тулбар тудырган мөмкинлекләр бик мулдан! Анда практически барлык татар радиоларына, Татарстан басмалары сайтларына турыдан-туры керү каралган. Менә бу алгарыш, ичмаса!

№66 (20308) / 02.07.2009 09:58:25

26-29 июнь көннәрендә Төркиянең Денизли шәһәрендә төрки телле халыкларның “Төрки караш” дип аталган халыкара музыка фестивале үтте. Анда барлыгы 17 илдән, аерым алганда, Төркменстан, Үзбәкстан, Казахстан, АКШ, Молдова, Босния һәм Герцеговинадан рок, поп, хип-хоп юнәлешләрендә иҗат итүче музыкантлар катнашты. Татарстан данын исә “Алканат” рок-төркеме яклады. Һәм ни сөенеч: “Алканат” беренче урынны яулады! Икенче урын исә АКШтан килгән төрки командага бирелде.

“Төрки караш” фестивален Төркиянең “ТРТ” телерадиокомпаниясе белән берлектә Денизли шәһәре хакимияте оештырды, барлык чыгымнарны да алар күтәрде. Фестиваль концертлары Памукалле амфитеатрында ачык һавада үтте, барлыгы 10 меңләп тамашачы җыелган бу чараны Төркиянең төп телеканалы турыдан – туры трансляцияләде. “Алканат” төркеме “Салкын яңгырлар”, “160 җитез ат” һәм татар тамашачысына билгеле булган башка хитларын башкарды.

“Алканат” төркеме 2004 елда Актаныш шәһәрендә оеша. Хәзерге вакытта исә төркем Казанда яши һәм иҗат итә. “Алканат” төркеме яшьләр яратып тыңлый торган яңа татар альтернатив музыкасының иң популяр вәкилләре.

4 июль көнне “Яңа гасыр» радиосы Булмас.ру сайты һәм “Яшьләр” интернет радиосы белән берлектә “Алканат” төркеме катнашында онлайн матбугат конференциясен оештыра. Пресс-конференция 22.00 сәгатьтә “Яңа гасыр” радиосының туры эфирында башлана һәм ике сәгать дәвам итәчәк. Ул шулай ук “Яшьләр” интернет радиосы эфирында да трансляцияләнәчәк. “Алканат” төркеменә сорауларны эфир барышында 5705-105 телефоны буенча иясә http://www.bulmas.ru сайты аша онлайн режимда җиткереп булачак. Матбугат вәкилләреннән тыш, гади тыңлаучылар да кызыксындырган сорауларына җавап ала алачак.

№65 (20304) / 02.07.2009 08:58:30

Rimma, )))

№64 (20301) / 02.07.2009 07:25:06

Алканатларны ТВдан күреп булмады инде - "Уфанет"та да, "Корбина"да да сигнал юк. Ни булгандыр...

№63 (20277) / 01.07.2009 16:15:55

Rimma, үтерәсең инде син!

№62 (20266) / 01.07.2009 11:51:03

Егетләр, котлыйм! "АлКанат" төркемен иртәгә "Хәерле иртә!" тапшыруына кунакка чакырдык. Карый аласыз!

№61 (20265) / 01.07.2009 11:46:45

"достоин вниманиЯ"!!!!!

№60 (20263) / 01.07.2009 11:36:44

Исэн-сау кайттылар, кубоклары да бар, узлэре канатланып сагынып кайтканнар. "Алканат"ларнын фанатларынын ин чыдамнары килеп каршы алды.

Детали для желтой прессы))
Вчера в международном аэропорту "Казань" среди встречающих рейса "Стамбул-Казань" был замечен небызвестный Ирек Муртазин. По недостоверным источникам, фанаты рок-группы принуждали его участвовать в встрече рок-группы, но силу не применяли. По словам членов популярного в Казани молодежного клуба "Шарык" господин Муртазин брать в руки плакат и флаг Татарстана отказался. Общим решением ему было отказано в членстве клуба "Шарык". После он затерялся в толпе встречающих.
Рейсом "Стамбул-Казань" прибыл имам мечети "Кул Шариф", заместитель председателя ДУМ РТ Рамил хазрат Юнысов. Он был в хорошем настроении и загоревшим. Хазрат поблагодарлил Всевышнего что летел в одном самолете (хоть и более комфортабельным классом)с популярной татарской группой.
Достоин вниманием и сей факт. Ночью из Сатамбула прибыл и координатор молодежного джвижения "Узебез" Илшат Саетов. Он один из первых прошел таможенный контроль, а остальных пассажиров работники таможни тщательно и долго осматривали документы. Надо заметить, что Саетов был очень удивлен количеству фотокорреспондентов и журналистов, были видно, что его застали врасплох. Давать какие-либо комментарии господин Сеетов отказался.

№59 (20261) / 01.07.2009 11:19:25

Мансур. Оренбур., 
сез журналист бугай, алдагы бурыч Ростэм Яхин музыкасын доньяга таныту. Анын музыкасы донья дэрэжэсендэге милли музыка.Бер французлар ишетеп шундый композитор барлыгын ишетеп шаккатканнар дип сойлэгэннэр иле мина.

№58 (20253) / 01.07.2009 07:43:42

иптәшләр, каршы алдык, сораштык белештек. АЛАР беренче.
йокылар туйгач фотоларны сайтка куярбыз.
хәзер гафу итегез, йокы килә.

№57 (20252) / 01.07.2009 04:56:25

dolphin, Sugan, ничек кенә булса да язсыннар әле белгечләр, бәхәстән ни дә булса ачыкланыр. Юкса бит бездә ниндидер махсус белемле галим-голәма трибуна артында да, ялтыравык журналда(дөресрәге саргайган гәзит кәгазлесендә), интернетка керергә йә акчасы жәл, йә тотына да белми ул аңа...

№56 (20241) / 30.06.2009 20:34:47

Татарча сөйләшкән, жырлаган һәркем татар җанлы булувы - шарт түгел. Алканат кешеләре татар милли рухлы булулары мөмкин, җыр сүзләре күбрәк лирик әдәбият. Татарча табигатъ турында сөйләшеп, жырлап Ал Гор, Йошка Фишер кебек "яшел" дә булырга мөмкин. Безнең матбугат яны "татар милли җанлы яшел" дип язып чыгар.

№55 (20240) / 30.06.2009 20:13:22

Мансур. Оренбур., тукмаклар argumentsizlar qulinda bula, bu aksioma.

шик тудыра kondeshlere!

музыка тәнкыйте - berdneber tatarda bulgan tenqiyt!

Альтернатив музыка дигән атама chiklere: SuperAlisada (trash, sinti, 5 nota, monejet) bashlana hem Mubaida temamlana kebek.

"Шүрәле" балеты музыкасы tatarcha, emma librettosi urischa + kopiya Aqqosh kule kebek :).

Alternativa da "милләтен" кычкырып тора: SuperAlisa(iman belen) , fikerle Alqanat(derman belen), irte Ittifaq (dert belen), milletche Ismail , mongli Mubai h.b.

№54 (20239) / 30.06.2009 19:49:44

Мансур, "Шурэлле" очен мин дэ кабат соендем. Ана кайчандыр Ирина Роднина да биегэн иде хэтта. Хэтта диюмне дорес анлагыз, музыкасы чынлап та гузэл, милли дэ, тик татарны гына:"Незваный гость - хуже татарина" мэкаленнэн генэ белэлэр иде ул чакта.Мэскэулелэр очен исэ татар -вокзалдагы йок ташучылар.СССРда татарны тотып торасы тугел, алар эллэ кайчан буйсындырылган, бутэннэрне тотып торасы бар.Шунлыктан Хачатурян, Ялла, Рымбаевалар х.б. хэтердэ.Хэзер исэ татарларны тотып торырга кирэк.Бу безнен очен гаять файдалы сэяси вэзгыять, хэм аннан оста файдаланырга кирэк.Монын очен ин беренче - талашмаска узара. Монын очен карашларны кинэйтергэ кирэк беренче. Ниндидер урын алганнар икэн, молодцы жегетлэр.Уземнен аларны ишеткэнем дэ юк. Тынлап карармын, элбэттэ. Минем музыка булса тынлармын, булмаса юк.Тынлаучылары бар икэн, бик эйбэт!
Икенчедэн тэнкыйтьлэр очен авызыбызны ачканда, татар очен игелекле суз эйтэмебезме, шул турыда уйларга кирэк минемчэ.Конкурент среда булмаганлыктан сыйфатлы эйберлэр элегэ аэ.Админ,тэнкыйть шунын очен кирэк.Эмма ул шэхеслэр арасындагы склокага эйлэнмэсен иде.Анысы бик зыянлы нэрсэ, ул безнен кочсезлекне курсэтэ.Бу яктан безнен матбугат. ру бик дорес юлда дип белэм.

№53 (20237) / 30.06.2009 18:55:16

Мансур эфэнде!" Ә менә "альтернатив" дигәннәрнең сүзләрен аңламаганнарга нәрсәсе аңлашыла? - сәхнәдән күрсәң - көчәнүләре, сикеренүләре, тән киеренкелеге, ишетсәң - тавыш киеренкелеге...һәм бетте, шабаш! Башка берни дә юк!"
Бу сузлэрегез белэн хич килешеп булмый. Алканат уйный торган татарча роктан татарлык, миллилек анкып тора. Шуна да аларны татарча милли рок торкеме дилэр.. Сез аларнын чыгышларын караганыгыз бармы? Хэр жыр хэр чыгыш саен матураеп, баеп тынлаучы- тамашачыга тэгьдим ителэ. Э милизмнар, мон.. Бер караганда рокка хас нэрсэ тугел кебек.. э юк шундый да шэп янгырый! Алар татарча милли рок жырлар башкара!! Денизлидагы фестивальдэн сон да узгэрмэслэр.Алар андый тугел.Бу Ал канат очен ижат трамплины, канатланып яна жырлар ижат итэрлэр диеп уйлыйм. Элек хэр чыгышка ничек жаваплы карасалар,атнасына эллэ ничэ тапкыр жыелып, тиргэ батып уйнасалар- хэзер дэ шулай ук булачак. Хэм бу соныннан сэхнэдэн куренэ- бер ялгыш уйналган тавыш, онытылган сузлэр, фальш юк. Югары профессиональ дэрэжэдэ!!!Чын кунелемнэн аларга унышлар телим!

№52 (20236) / 30.06.2009 18:24:07

Фикерләр дә, тукмаклар да байтак булды - кемнәрдер бәрде, кемнәрдер эләктерде. Шул арага мин дә бераз кысылыйм әле...
Музыкага бераз кагыласым килә.Сүзләремә куәт өстәгәндәй, Спбтан Яруллинның "Шүрәле" балетының аншлаг белән узганы турында хәбәрләр таралды. Алканатларның җиңүе белән бу хәбәрнең тәңгәл килүе бәлки очраклы гынадыр да. Тик байтак "очраклык"ларның Татарстаныбыз, татарларыбыз белән бәйле булып чыгуы - очраклы хәл микән? Тезелеп киткән спорттагы җиңүләргә менә хәзер сәнгатебез җиңүләре дә өстәлде!
Кайберәүләрдә шик тудырса да, төркемнең җиңүе хактыр. Андый нәрсә белән шаяра торганнарга охшамаган егетләр(мин "Булмас.ру дагы интервьюларына таянам). Бер шигем-соравым бар: бу җиңүне бәяләргә татар музыка тәнкыйте(әгәр ул булса инде, билгеле)әзерме?
Альтернатив музыка дигән атаманы кабул итми күңелем. Музыка кешенең бар булмышын айкарлык икән - ул музыка гына инде, шәп әсәр. Классикамы ул, попсамы ул, йә булмаса рокмы - барыбер.
Татар аһәңе дигәннән, музыканың милләте юк дигәннән, нишләп булмасын икән? Дәлилем - "Шүрәле" балеты музыкасы. Үл бит әллә кайдан "милләтен" кычкырып тора, юк гафу, ул моны сүзсез генә кешенең җелегенә сеңдерә! Ә менә "альтернатив" дигәннәрнең сүзләрен аңламаганнарга нәрсәсе аңлашыла? - сәхнәдән күрсәң - көчәнүләре, сикеренүләре, тән киеренкелеге, ишетсәң - тавыш киеренкелеге...һәм бетте, шабаш! Башка берни дә юк!
Алканатыбыз төрки дөнья музыкантлары арасында лидерлыкка чыккан икән, бу нәрсәләр турында уйланырга тиештер дим мин. Интервьюга кабат кайтып, төркем әгъзаларының җиңү китергән җаваплылыкка җитди карауларына ышанам мин. Ә музыкаль җәмәгатьчелеккә татар музыка сәнгатендәге агымнарга, бәлки, бүтәнчәрәк тә караш ташларга кирәк булыр...

№51 (20228) / 30.06.2009 14:03:54
№50 (20227) / 30.06.2009 13:31:27

Песи!куптэн ычкынган инде ул,аптырама!)))))

№49 (20226) / 30.06.2009 13:17:07

монда кемдер ычкына башлаган ахыры инде, уз узе белэн сойлэшэ:)

№48 (20224) / 30.06.2009 13:14:09

Минем исемнэн сойлэмэ яме... Син кечкенэ хэрефле....

№47 (20222) / 30.06.2009 13:05:00

иптәшләр, мине Гамил дип уйламавыгызны үтенәм

№46 (20220) / 30.06.2009 12:21:29

Гамил абый, сина дэлил это кубок? или Торкиядэн алып кайтылган фыстык белэн хэлвэме?))

№45 (20219) / 30.06.2009 12:12:49

Гариф, артынны ойрэт... калганын узен елэсен. Мин дельный совет бирэм....

№44 (20218) / 30.06.2009 12:12:05

Гамил, Алканат фонында синең дә пиариться итәсе киләдер, аңлыйм...
Попсовиклар, Суганнар һәм Гамилнең башка производныйлары очен махсус сайт ачарга кирәк.

№43 (20217) / 30.06.2009 12:11:43

Мина кадэр язган инптэш белэн килешэм. Чут что ябырылырга гына торалар! Эмоциялэрегене тыярга ойрэнегез. "Матбугат.ру" суз иреге бирэ. Хэркем уз сузен эйтергэ хаклы. Тик сезнен кебек уз фикерен тагырга тугел... Мона кадэр ПОПС яшэп килде. Яши яшиячэк тэ. Альтернативадан урыс, чит ил куптэн китте. Хэзер сонга калып татарга бу мода килде. Тик моданын гомере чикле, балакайлар.
Икеменнче еллар башында КАзанда адым саен яулыклы кызлар иде. Буген юк бит ул мода!!! Уткэндэ суткэндэ генэ очратасы яулыклы кызларны. Альтернативыгыз да шулай булачак....

№42 (20216) / 30.06.2009 12:10:06

Попсовик, min sine tanidim.

№41 (20215) / 30.06.2009 12:05:03

Попсовикка-жэяу бар,ул бот арана бер-бер нэрсэ чыкмагандыр бит!

№40 (20213) / 30.06.2009 12:02:29

ин жайлысы, попсовик, автобус алу арендага. сэгате 800 сум тора.

№39 (20211) / 30.06.2009 11:52:57

Котик инде, может аэпортта егетлэр кубок кутреп чыгар, э может артык отмечать итеп бер берен.... К ыстати ничек барырга, Алканатны каршылыйм дип такси ялларга жалкы. 700 сум сорый таксистлар.....Белештем инде мин...

№38 (20210) / 30.06.2009 11:47:51

Җимеш апай, ачуланмагыз. 5 ярым юлда язган информация җитмәс дип тоелгач белешеп утуруым. Нишләп бар кеше дә талашырга җиенган сыман узен тота!!! Сораша торгач байтак мәгълүмәт җиелды бит.

№37 (20209) / 30.06.2009 11:42:51

Долфин, шалтрт мина 5705086. ссылканы да, инфоны кемнэн алып булганын да бирэм. давай, шалтрат. нэрсэ син монда казынып утырасын? сина тортеп курсэтергэме инде хэзер балам, журналистлар менэ шулай эшлэргэ тиеш дип?

№36 (20208) / 30.06.2009 11:38:20

шыттырып сөйләнмәгәч-чәйнәлмәгәч сөендем, респект. алай да җиңүче икәннәрен раслаучы бар мы? ссылка?

№35 (20207) / 30.06.2009 11:34:51

160 җитез атны төрекчэ җырлаганнар.
шәп финалны Алканат ясаган, моны әлеге финалны караучылар әйтте.
Алканат төркемен Төркиядә Татарстан радиосы журналисты Райнур Шакир йөртә. Бу нисбәттән Райнурга чиксез рәхмәтебезне җиткерәбез. Ул Татарстан белән Төркия арасында арадашчы дисәк тә була. Теләгән татар журналистлары Райнурга шылтратып, кирәкле информацияне ала ала. ул инде брничә тапкыр Яңа гасыр радиосы эфирына чыгып, инфо бирде. Райнурның профессиональлегендә ниндидер ишәкләр шикләнә икән, это их проблемы. Райнур тәҗрибәле журналист һәм дезинформация бирү белән беркайчан да шөгыльләнмәде.


Ә менә теге ишәкләрнең дезинфо белән шөгыльләнгәнен сизгән бар, моңа кадәр кычкырып кына әйтмәдек. алга таба үзләре кебек булып, башларына сугып, артларына тибеп торырбыз.

№34 (20206) / 30.06.2009 11:33:42

Егетлэр Денизледэн Истанбулга килеп тоште.Шалтыратышып, хэбэрлэштек. барсына да сэлам. Арыдык, сагындык дилэр.
Э егетлэрнен жинугэ шиклэнучелэргэ аерым йодрыклы упэчлэп сэлам эйттелэр ))

Алканат торек телендэ "САлкын янгырлар" жырларын башкарды. Берсен Тарканнын Симарик жырын жырлаганнар.

Слушайте, Райнур Шакир да, Алканат егетлэре дэ арттырып сойли торган ялганчы кешелэр тугел. Алар попсовик кебек чарага 50 кеше килгэндэ 500 кеше жыелды дип язмыйлар, радиода сойлэмилэр.

№33 (20205) / 30.06.2009 11:32:30

Римма, Долфин белән Попсовик бер кеше - Гамил абый мени?

№32 (20204) / 30.06.2009 11:22:31

трек-лист өчен Алсуга рәхмәт. Төрек интернетында да бер ни юк. Шәп финал белән фестиваль тамамланды сыман нәрсәләр язалар. Безнекеләр җингәнен язганнары юк. Кайсы җырны төрекчә җырлаганнар микән (1 җырны төрекчә җырларга мәҗбури булган)? Фотоларның берсендә генә Татарстан быйрагын күрдем. Тущна 1-нче булганнармы соң алар?

№31 (20203) / 30.06.2009 11:08:56

Алканат 17 ел арасында беренчелекне яулады. Казахсан, Узбэкстан, Кыргызстан, Азэрбайжан, Македония х.б. торки иллэрдэн жыелган коллективлар катнашкан. бу беренче тапкыр уздырыла торган чара. Безнкелэр беренче, икнче урында АКШтан килгэн торек торкеме..

Гамил абый, житте инде сина))) кил буген аэропортка. 97 санлы автобус йори. Соцгород-аэропорт.

№30 (20202) / 30.06.2009 11:06:50

Денизли Анталия белэн Памукалле арасында икэнен белэм.
Алар анда Памукалле амфитеатрында чыгыш ясадылар, Салкын Янгырлар, 160 житез ат жырларын башкардылар. татарча хэм торекчэ.

№29 (20200) / 30.06.2009 11:02:57

Денизли шәһәре кая соң ул. Кайчак читтә булган вак җиңүләрне татар кешесе бизәп зур җиңү итеп күрсәтә. Интернетта бер нинди дә хәбәр юк. Шуңар аптырадым. Нинди җырларын башкарганнар микән, белгән кеше бармы?

№28 (20198) / 30.06.2009 10:47:54

матбугатта бар музыкаль жанрларга да урын бар! Яшьме, картмы, искеме, янамы! Бушкамы, акчагамы! Талашмагыз гына яме.

№27 (20197) / 30.06.2009 10:41:22

dolphinга-син авыл кешеседер инде,кайсы авылында имеш...Денизли исемле шэхэрдэ...

№26 (20196) / 30.06.2009 10:31:49

Җимешкэ бэйлэнмэгез!!!!!!!!!!тешегезне сугып тошерермен!!!!!!!!!!
Попсовикка-попса колбасан тамагына тыгылмасын,жайлап кылан!!!бервакыт язган идем,татар музыкасын чит тобэклэргэ бары альтернатива гына алып чыгачак дип,АлКанатлар 1че адымны ясады!
Хөппигэ-Асылъярга тимибез,ул да молодец,курыкмады,эмма бэйгедэн сон бу нинди телдэ жырлады сон?испанчамы?-дигэннэре кунелгэ нык тиде!
калганнарга респект!!!АлКанат супееееееееееер,кемнэргэ ошамый,энэ Хэниялэрен,Салаватларын тынласыннар,альтернативаны кочлэп таккан кеше юк!!!!!!!!!!
Илназ, Артур, Илнар, Раушан, Динә-сез молодцы,рэхмэт жинуегезгэ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

№25 (20195) / 30.06.2009 10:25:56

Алканатның үз веб-битләре бармы соң? Бер кая да җүнне инфо-ия юк. Төркиянең кайсы авылында сәһнәгә чыкканнар микән? Куаныч бар. Мәгълүмәт юк.

№24 (20194) / 30.06.2009 10:21:14

Фестиваль тарихын ойрэнмичэ торып мин бу жинуне таный алмыйм.
Сезгэ дэ кинэш итэм!
Кемнэр булган анда, нинди коллективлар? Кайсынын жырлары кайда эйлэнэ? Интернетта бармы? Сорауларым куп!
Эгэр чынлап та стоящии фестиваль икэн, безнен "Сандугач керде кунелгэ" шикелле генэ тугел икэн, матбугатта ялгышымны признавать итэрмен.....

№23 (20189) / 30.06.2009 09:30:21

Гамил, ягъни попсовик, тынычлан!:)
Алканат беренче. ошыймы бу сиңа, ошамыймы, пофик.

№22 (20188) / 30.06.2009 09:13:45

Хыялланмагыз! РОК, РЭПнын килэчэге юк! Кемнэр генэ популярлаштырып карамады инде аны! Барыбер файдасыз. Альтернатив фестивальлэргэ халык бушка булганда гына йори. "Сотворение", "Скорпинс"нын Казанга килуе шуны раслый. Э менэ Лэпс ярым буш залга жырлар китте...
Так ычту хыялланмагыз балалар!
Попсадан биздермэс
Иттифакмы, Алканатмы.
Пешер дэ аша колбосаны
Тынла!Ярат Попсаны!!! ЙОУУУУ!

№21 (20187) / 30.06.2009 08:46:13

"Алканат" 1 июль көнне (бу төнне) сәг. 1дә 40та Казан аэропортына кайта. каршы алырга теләгегез бармы?

"Алканат" 2 июль көнне ТНВ телеканалында Хәерле иртә тапшыруына чакырулы, туры эфирга. сәг.7дә карарга онытмагыз.

Бу сайтта утыручы матбугат вәкилләренең Алканат төркеменә сораулары булса, 4 июль көнне 22.00 сәгатьтә он-лайн пресс-конференциядә катнашыгыз. Рок-йолдызлар (чын йолдызлар турында сүз бара, плюшевый псевдо йолдызлар турында түгел, естественно) журналистлардан гына түгел, башкалардан да сораулар көтә, әлбәттә. Пресс-конференция "Яңа гасыр" радиосы студиясендә узачак һәм турыдан-туры трансляцияләнәчәк. Он-лайн режимда тыңларга теләүчеләр исә http://www.bulmas.ru сайтындагы махсус сылтама аша Яшьләр интернет радиосыннан тыңлый алалар. ук аськадан сораулар да бирә алырсыз. Булмас.ру чаты да ул көнне махсус Алканат өчен эшләячәк, биредә Алканатның фотолары һәм иҗат биографиясе фактлары эленеп барачак, гапләшү мөмкинлеге дә булачак. Сорауларын телефон аша бирергә теләүчеләр исә "Яңа гасыр" студиясенә 5705-105 телефоны буенча шылтрата ала.
Булды бугай...
тагын яңалыклар булса, элермен.
Безнең белән булыгыз.

№20 (20168) / 29.06.2009 20:04:34

LM, Алканатлар үзләрен шоу-бизнес бүлегендә күреп бик куаначак! Алар күптән шоу-бизнес белән шөгыльләнү турында хыялланалар иде инде Мәсәлән, якын киләчәктә аларның туган көн турында яңа җыры барлыкка киләчәк. шоу-бизнеска беренче адым шулай башлана ич.

Алканат усрется үзен шоу-бизнес бүлегендә күреп. Админ, бәлки альтернатив музыка дигән бүлек ачарга вакыттыр? Алайса ничектер оят Алканатны второсортный попсушниклар янында күрү.

№19 (20167) / 29.06.2009 20:00:41

Бу яналыкны шоу-бизнес булегендэ куреп Алканатлар бик ачуланачак! )

№18 (20166) / 29.06.2009 19:58:45

Альтернатив музыкада - Безнен килэчэк, ул музыка башка акыл кертэчэк!!!

Попса:

№17 (20133) / 29.06.2009 15:03:28

Шэпски!!! Котлыйм сезне, "Алканат"лар!!! Афэрин!

№16 (20120) / 29.06.2009 13:00:28

Монда тагын талаш!!! уфф!!!

Алканатлар. афәрин!!! Котлыйм!

Мансур, татарча бит Алканат, татарча!!! Син музыкасы татар музыкасы түгел димәкчедер инде, тик музыка өчен тел киртәләре юк бит ул! Музыка ул бөтен милләтнеке дә. Ә Алканатлар татарда рок булмый дигән киртәне ватып төрки дөньяда беренчелекне яулаган икән, бик шәп бит инде. Һәм кирәкми хәзер кычкырырга Алканатлар татар түгел дип!

Суган син кайчан альтернативага йөзең белән борыласың инде?

№15 (20112) / 29.06.2009 12:03:12

Җимеш, син отдыхай инде! белер-белмәс башың белән сөйләнеп утырма!
авызыңны ачар алдыннан башта ни сөйләгәнеңне белеп ач яме, азрак булса да укыштыр!

И! тиясе булма Асылъярга! Бәйгеләрнең нинди икәнен өйрән башта, аннары исемнәр белән авыз чайкарсың!

№14 (20108) / 29.06.2009 10:32:22

кадерсез, алканатнын торкиядэ чыгыш ясавын каршы алу ягы кутэрде.

№13 (20107) / 29.06.2009 10:30:08

"Алканат"ны чын кунелемнен тебрик итем, унышларынын девамын телим!

№12 (20105) / 29.06.2009 10:28:52

Җимеш туган, рәхмәт инде, наданлыгымны белми йөри идем, ачтың йомылып барган күзләремне...
Яшьләребез өчен чын күңелемнән куандым әле, барыбер. Үз вакытында Асылъяр өчен дә бик куанган идем. Ул бит руслар үз җырын җырларга базынмаганда, ТАТАРЧА җырлады!
Инде казанлылар эш сездә:каршылагыз Алтын яшьләребезне лаеклы дәрәҗә белән. Алар акчага футбол тибүчеләрдән бер җирләре белән дә ким түгел!

№11 (20100) / 29.06.2009 09:33:40

Татарстаннан тиенгә тиенмәгән дигәнсез, ә аларга кем спонсор булды алай булгач? үзләренә үзләре мени? Во дают!

шулай бай мени алар?

№10 (20089) / 28.06.2009 22:41:19

Хөппи, отдыхай! Бар су буенча сакла бәбкәләрне. Асыльяр урыслар арасында гына җырламады, надан. анда төрле халыклар бар иде, чи урыслар булмагандыр да әле...

Мансур, отдыхай! Нинди тамыр сөйлисең син. Алканат абсолютно татарча җырлый. Синеңчә татарча җыр нәрсә соң ул? Салаватча җырлаумы? ХАХАХА!!!!!!!!!!!!!!!
Мәсгүдә ШӘмсетдинова да татарча язмый диген тагын. шуңа өстәп. аннары наданлыгыңда бер шигем дә калмаячак.

№9 (20087) / 28.06.2009 21:03:48

Җимеш, сүзләре татарча да, башкасы бик үк татарча ук түгел шул әле! Дөньяга танылу өчен шулай кирәк икән инде, әйттем исә кайттым, дигәндәй, сүзе татарныкы булгач, татарча да җырларлар әле дигән өмет белән төркем өчен куанырга гына кала. "Казан егетләре"без татарча җырлыйлар бит әле әнә. Эзләнерләр-эзләнерләр дә, милли тамырларына кайтырлар әле, бәлки...

№8 (20086) / 28.06.2009 20:56:28

Җимеш,таптың чагыштырыр нәрсә!Асылъяр урыс арасында җырлады, Ә Алканат түркиләр арасында җырлаган! син хет разницаны чуешь, бәбкәм? Алай надан булмагыз инде, журналист түгелме соң син?! 

№7 (20085) / 28.06.2009 20:46:25

Җимеш, + Shakir, + Rimma da

№6 (20084) / 28.06.2009 20:36:28

молодцы, егетләр, дигәнмен!
Ялгыш язылган!
Динә, әлбәттә, син дә молодец!!!

Илназ, Артур, Илнар, Раушан, Динә!
БАРЫГЫЗ ДА

№5 (20083) / 28.06.2009 20:34:26


сүзләр җитми!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
БУ БИТ РЕВОЛЮЦИЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Мәдәният министрлыгы белә микән????
Рубин, Ак барс ише командаларга миллионлаган акчалар түгелә, алар чемпион булсалар, бөтен дөнья ду килә...
Ә Республикадан бер тиенгә тиенмәгән Алканат Татарстан данын яклап кайтып килә...
Молодцы, егетләр!
Бу Асыльяр түгел шул. 3 тиенгә ярамаган җырын соңгы урынга төшергәч журналистлар ничек кенә акламадылар,соңыннан җыр татарча иде, шуңа үтмәде дигән фикергә килеп, тынычландылар.
ТАТАР ҖЫРЫ ҮТМӘС ТОВАР ТҮГЕЛ! икәнен АЛКАНАТ исбатлады! Халыкара дәрәҗәдә причем!
Афәрин! АФӘРИН!!!!

№4 (20076) / 28.06.2009 17:51:18

ПиАрщик,юкка бәйләнәсез. Фестивальләр ике төрле була:1.Урыннар белән бәяләүче(конкурслы)
2. Урыннар билгеләнми генә (конкурссыз)

Соңгы "Нәүрүз" фестивале нәкъ икенче типтагы фестиваль иде. Элеккеге "Нәүрүз"ләр конкурс тибында узган иде.  

№3 (20075) / 28.06.2009 17:06:05

Такдим итам фестивалендә сузен КОНКУРСЫНДА дип язарга. Фестивальларда жингучелар булмый. Аларда хар катнашучыга яки берничасена диплом я жестяной медаль об участии тапшыралар. Хам котлыйм конкурста жинучеларне!!! Алар чынлап та ин яхшылар!!

№2 (20074) / 28.06.2009 16:03:10

АЛКАНАТ әфәрин!!!!!!!!!
Молодцы!!!!


Без сезнең белән!!!

№1 (20073) / 28.06.2009 15:06:14

супер.
алканатлар торкиядэ, мубай сотворениедэ чыгыш ясады.
просто аааабалденно!!!!

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Шаян
Татаркино
Ханский дом
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR
Глобэкс промоушен
Dj Radik