поиск новостей
  • 05.12 "Цацика идет в школу", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 05.12 "Шобага", 12+, Кариев театры,18:00
  • 11.12 «БОЛГАР РАДИОСЫ»НЫҢ IX МИЛЛИ МУЗЫКАЛЬ ПРЕМИЯСЕ ОНЛАЙН! "ТНВ-ТАТАРСТАН" һәм "ТНВ-ПЛАНЕТА" телеканалларында!
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. Фәрештә түгел. КСК "Уникс"
  • 18.12 Татар җыры. «Казань Экспо», И.Шакиров ис. концертлар залы. 17:00
Бүген кемнәр туган
  • 05 Декабрь
  • Фәүзия Бәйрәмова - язучы, җәмәгать эшлеклесе
  • Җәвит Шакиров - шоумен
  • Эльмира Җәлилова - шагыйрә
  • Айзилә Батырханова - журналист
  • Владимир Менделевич - табиб
  • Виталий Булатов - рәссам
  • Агач өйгә тәрәзә читләре (наличники) эшләүче кирәк. Казан, Вахитов районы. 89655886519 Ватсапка языгыз.
  • Сдаю однокомнатную квартиру в Радужный, Осиново т.89655938461,89375278107
  • Иномарка сатып алам.Бюджет 800-850мең.Тел.89178808466
  • Актаныш жалюзи все виды качественно(эйбэт)89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ КАР КОРЭУ, ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ. 89196271171
  • требуется дворник,центр Казань, 89377734777, в день2-3 часа
  • ДВОРНИК ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар

 

 
 

 
Архив
 
28.04.2009 Җәмгыять

"АДЫМНАР" ЭКСПЕРИМЕНТЫ (ВИДЕО)

Казанда татарча гына сөйләшеп яшәп буламы? "Адымнар" эксперименты Сезнең игътибарга.

 

 

 

 

 

 

 

 


---
Матбугат.ру
№ --- | 28.04.2009
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№38 (18132) / 11.05.2009 10:14:56

Фирдус," ГТРК - ВГТРК филиалы, безгэ акча Мэскэудэн, ВГТРК бюджетыннан буленэ. Халык акчасымы ул, юкмы - штамп сугып жибэрмилэр)"




Бюджет акчасы халык акчасы була бит инде ул

№37 (18124) / 10.05.2009 19:35:00

Ветераннар йортын курсэтте бу атнада АДЫМНАР. Мескен бабайлар!

№36 (17932) / 06.05.2009 01:07:32

Фирдүс абзый, кечкенә генә төзәтмә кертим әле, ачуланмасаң))
Русия әл-Йәум һәм Russia Today каналлары ВГТРКка һич тә карамый. Алар РИА Новости нигезендә оештырылган
Аннан, белүемчә, Башкортстан ДТРКсы шул ук ВГТРК филиалы булса да, ким дигәндә, башкорт телендәге яңалыкларны рәхәтләнеп күрсәтеп ята. Акчасын да таба, вакытын да. Өстәвенә аерым каналлары да бар - БСТ ягъни мәсәлән. Миңа калса, Татарстан, ничек кенә булмасын, ДТРК филиалы нигезендә татарча тапшырулар калдырырга тиеш иде. Бу бит стратегик мәсьәлә. Моны уйлаучылар гадәттәгечә табылмады, күрәсең...

№35 (17929) / 05.05.2009 23:12:29

Нух, карыйсы килә бит. тамашачы әфәнде дә яртылаш бюджет акчасына яшибез диде. Яртылаш кына булса да татарча тапшырулар карыйсы килә. Сериаллар гына түгел. Аналитик программалар, кызыклы тикшеренүләр...
минем әни дә караштыргалый, татарча булганлыктан. Әгәр тагын башка канал эшләсә татарча сайлар иде.

№34 (17925) / 05.05.2009 22:06:28

Балкыз, колагы кирәкмәгәнне ишетә))

Башы эшләми

№33 (17920) / 05.05.2009 21:44:57

Нух,әбиеңә будилник куй!хәерле иртәне карасын!:))

(колагы ишетәме соң?) 

№32 (17919) / 05.05.2009 21:27:08

Безнең әби гел шул каналны гына карый бит инде..Бүген кичке 6да торды. Иртәнге түгел, кичке 6 икәнен аңлаттым, тәфсилләп. Ышандырырга тырышып.

Ә болай, карамаган әйбер турында яза алмыйм

№31 (17918) / 05.05.2009 21:12:14

тамашачы,  ник шул кадәр бетеренәсең ул син, әллә ТНВ синнән генә торамы? Ул кадәр генә арефмитикам бар. Беләм барын да. ТАИФ акчасына яшәсәгез дә, акчаның кайдан килгәнен беләләр. Яртысы бюджет бит. Ә тамашчыга (сиңа түгел, телевизор каршында утырганына) акчаның кайдан килгәне моһим түгел, экранга язып куя алмыйсың, без фәләнчә генә акчалы дип. Язсаң да, аңламаслар... минем кебек. Чөнки алынгансың икән, давай яхшы продукция.
Ә инде карыйсыз бит дип хозурланмагыз, караштыргалыйлар диген, чөнки башка юк. Тукта, монда ни икән дип мин дә төймәгә баскалап карыйм да, чыгам. Әле менә кичә БСТдан яшьләр тапшыруын карадым. Менә зажигают. Молодцы, задор, эшләүчеләрнең күзләрендә очкын бар... Ә сездә меланхолия...
Ә сәламәтлеккә килгәндә, син бик близорукий кеше. Мин болай да сәламәт. Сине оскорблять итмәгән идем әле.
ВГТРКнын Казан бүлеген дә ябасы гына, барыбер татарча тапшырулары юк. Минем аларны яклаганым да, мактаганым да юк. Анда татарча гына түгел, местный урысча тапышруларын да туры китереп күргәнем юк әлегә кадәр, эшлиләрме, белмим... Мәскәүне сүгәсе дип сәбәп тә күз алдында тотмыйм. Мәскәү Мәскүдә ул. Ә сез Казанда. Татарстан бюджетына яшисез. Яртылаш булса да. Шул гына. Тынычлан. Бәлкем сине дә караучылар бардыр, ләкин минем танышларым арасында андыйлар, никтер юк. Ә ник икәнен мин аңлата алмыйм. Моны СЕЗ – ТНВның үз тамашачылары аңлата белергә тиеш. Тик сүгә күрмәгез тагын, вәт дурак тамашачылар дип. Үзеңне дә тамашачы дип таныштырып харап булдың. Тамашачы дурак була алмый ул.

№30 (17909) / 05.05.2009 15:29:42

Фирдус, 
раша тудэйның гарәпчәсе русия әл-йәүм була.
точносын әйтәм.

№29 (17900) / 05.05.2009 13:48:39

ГТРК - ВГТРК филиалы, безгэ акча Мэскэудэн, ВГТРК бюджетыннан буленэ. Халык акчасымы ул, юкмы - штамп сугып жибэрмилэр)ВГТРК олешчэ Россия бюджетыннан финанслана. Бюджет акчасы информацион хэм дэулэт очен эхэмиятле проектларны финанслауга тотыла. Эйтик, ВГТКга кергэн оч каналга - Вести, гарэп телендэге Раша Альярум хэм инглиз телендэге Раша Тудэй телеканаллары тулысынча бюджетта утыра, боларга балалар очен чыгучы Бибигон каналын хэм Культура телеканалын да остэргэ кирэк, чонки болар барысы да коммерция ягыннан файда китерэ алмый. Раша Альярум - гарэп иллэренэ, э Раша Тудэй - инглиз телендэ чит дэулэтлэргэ Россия позициясен житкеру очен булдырылган пропаганда инструментлары. Калган проектлар, эйтик, Семнадцать мгновений весныны тослэргэ буяу, танцы со звездами хэм теге кайчан боларны алып ташларлар инде дип карап утырган "бабушкалар" - коммерция нигезендэ, узлэрен акларлык акча эшли.
Региональ филиалларга килгэндэ, безгэ фэлэн кадэр акча Мэскэудэн буленэ. Шуна яшэп ятыш

№28 (17891) / 05.05.2009 10:39:26

Духтыр, "Ә ГТРКда татарча тапшырулар юк дәрәҗәсендә."

"юк дэрэжэсендэ" белэн "юк" икесе бер эйбер тугел. Бер генэ тапшыру булса да, эгэр ул стоящий тапшыру булса бехес кузгата алыр иде. Э сезнен "юк дэрэжэсендэ" дип аклануыгыз ул просто аклану гына.

аннан анда рәтле программа вакыты юк. Гел үзгәреп тора.

ТНВ да да тапшыруларнын вакыты гел узгереп тора.


Мәскәүгә татарча тапшырулар кирәк түгел.

Шул бер мескен Мэскэу бар инде, кемне сугер идегез ул булмаса

Шуңа халык белми.

Рэтле тапшыруларыгыз булмаганга халык белми.

Ә сез татарча тапшыруларны безнең бюджет хисабына чыгарасыз. Ягъни халык акчасына.


Вот это да! менэ монысы яналык. Духтыр, мондый суз эйтер алдыннан бераз булса да кызыксын телекомпаниялернен кемнеке икененэ. ТНВ ул яртылаш таифныкы, яртылаш дэулэтнеке. Шулай булса да, ТНВ халык акчасына чыга, э тулысынча дэулэтнеке булган ГТРК -халык акчасына чыкмый???? ЧТО за бред???? Медведевнын шэхси зарплатасына чыга что ли ГТРК??? Лечись быстрее

/Калган претензиялерен не по существу. Даже обсуждению не подлежит/

№27 (17874) / 04.05.2009 22:25:02

Кадак ны да карадым! Мэскэу милиционерлары, Артистлар, билетлар турында суз куертты Сэфэров.

№26 (17873) / 04.05.2009 22:15:45

Язвы, ни турында иде? бакча, чәчү...әртистләр?бик актуаль кстати.

№25 (17872) / 04.05.2009 21:51:26

Бу атнада Адымнар карадым. Молодцы кызлар!

№24 (17871) / 04.05.2009 21:49:23

Ты что ТНВда звездалар эшли бит анда!

№23 (17838) / 04.05.2009 10:14:34

Духтыр, сезнен белэн килешми момкин тугел

№22 (17835) / 04.05.2009 09:59:49

тамашачы, әй сөенәсез инде көзгегә карап.... Сез Нарцизм чире белән авырмыйсызмы ул? Сөйлиләр инде, чөнки татар каналы башка юк. Монда Мәскәү тапшыруларын сөйләмәсләр бит.... Әгәр Чирмешәндә утырсак, Казанга караганда Чирмешән ТВсын тикшерерләр иде. Обсуждать итү, карау түгел бит әле ул. Бу ТНВ шул кадәр самоуверенный кешеләр белән шыплап тутырылган. Кем өчен эшлиләрдер анда.
Ә ГТРКда татарча тапшырулар юк дәрәҗәсендә. аннан анда рәтле программа вакыты юк. Гел үзгәреп тора. Мәскәүгә татарча тапшырулар кирәк түгел. Шуңа халык белми. Ә сез татарча тапшыруларны безнең бюджет хисабына чыгарасыз. Ягъни халык акчасына.

№21 (17831) / 04.05.2009 06:24:58

Zur rexmet reportajigiz ochen

№20 (17809) / 03.05.2009 16:14:50

Ни генэ эйтсэгез дэ, ТНВ - ин яхшы телекомпания! Монын шулай икэнен сезнен барыгызнын да ТНВны каравы дэлилли. Начар каналны карамыйлар, анда нинди тапшырулар барлыгын белмилер, аны обсуждать итмилер. Э мондагылар барысы да ТНВны карый. Менэ ГТРК да да жирле тапшырулар бар. Аларны бар дип тэ белген кеше юк, обсуждать та итмилер. Э ТНВ хэрвакыт куз угында. Молодцы ТНВлар!!!

№19 (17769) / 01.05.2009 00:25:31

шулай дәвам итегез, уңышлар сезгә.

№18 (17765) / 30.04.2009 23:28:38

Эй ТНВ профессионалы анламадым нэрсэ эйтергэ телэден??

№17 (17761) / 30.04.2009 22:39:01

НТВ да эшлэуче гади шофёр, путин ни кушса шуны гына сойли ала торган телевидение хезмэткэрен бабай ни кушса шуны гына сойли ала торган телевидение хезмэткэре не признает

№16 (17755) / 30.04.2009 18:41:22

Адымнарда ышаныч бар,
Тнв профессионале ,э син йокыннан уянырга вакыт.Бабай ни кушса шуны гына сойли ала торган телевидение ,йомышчы малайлар программасыннан чыгарга вакыт сезгэ.

№15 (17751) / 30.04.2009 16:28:29

Авылларда татарлар күбрәк,ләкин картлар. Яшҗләр барысы да шәһәргә китә, шунда урысча сөйләшә. Татар телен тагын кем сакласын!

№14 (17740) / 30.04.2009 12:49:33

улыбызны Мэскэудэ яшэсэк тэ...татарчага ойрэтэбез, мин анын белэн кая барсам да оялмыйча татарча сойлэшэм.куплэр эллэ ничек карыйлар безгэ.э мина барыбер.урысча параллель рэвештэ.кыскасы ике телне дэ анлый.ойдэ бары татарча гына ))))

№13 (17681) / 29.04.2009 22:49:16

Бар да шаккаткан, мин дэ шаклар катар идем, эгэр курсэм. курсэтегез э! Кайдан карап була сон аны?

№12 (17650) / 29.04.2009 15:57:04

Эй ТНВ кешесе, син бу сюжетнын нэрсэ турында икэнен анладынмы сон? Курэм татарча да яза белмисен бит син!

№11 (17644) / 29.04.2009 13:49:14

очень поверхностный, непрофессиональный сюжет. телеканал ТНВ никогда быне позволил себе выдать это в эфир. наши новости Татарстана и Татарстан хабярларе делаются на очень высоком уровне, их делают профессионалы. вы смотрите наши выпуски? как вы их оцениваете? по-моему, очень даже оригинально, интересно, замечательно. я всегда смотрю и мне нравится. я очень люблю эту программу.

№10 (17640) / 29.04.2009 11:48:12

артык сай йозэсез, проблема бик остэн генэ кутерелгэн. шул ук кибетнен директоры янына кереп сорарга, ул кибетчеден талеп итэргэ кирек иде. кыскасы, телэсэ кайсы татар журналисты кебек ук эшлэнгэн материал - проблема остен-остен генэ курсетелген, хэл иту юллары, бу эште жаваплылар ботенлей юк. так себе +3 куярга була.

№9 (17626) / 29.04.2009 08:00:36

Шэп сюжет булган бу! Булдыргансыз, кызлар!

№8 (17621) / 28.04.2009 23:32:50

Админ әйтте, мин йөгердем тикшерегә.
Бала-чага аптырата бит, шулай да санитария тәлапләренә шаурма сатыла торган алачыклар / кем бирәдер рөхсәтне/ туры килмәгәнгә алганым юк иде. Аквариум ресторанчигына тап булдык шаурма белән сату итә торган. Кердек. Чынлап та чиста, пөхтә. Шаурма төрүчеләр пирчәткәләрдән. Минем максат бәйләнү булганга, киттем тезеп: “Раковиналарыгыз бармы кул юарга, санитария тәлапләрен утисезме, шаурмагызны ышанып сатып ала аламмы?” – димен. Кара чәчле юан гына туташмы, ханыммы, керфекләрен челт-челт йомып карап тора. Йозендә:“ “Аңламыйм “ - дигән мәгънә чагылды. Мин яңадан кабатладым. Говорите по-русски, ди. Тагын бер кабатладым да, “I don’t know Russian” – дим. Ул арада апам мине шаурма төрүче персоналга – узбәкме, кыргызмы – җибәрде. Алары мин аңларлык итеп аңлаттылар, телләр охшаш бит, мин канәгать калган идем инде җаваптан. Ул арада “I don’t know Russian”ны ишетепме, настоящий белый воротник, хуҗамы, менеджермы килеп чыкты, но тәннең кара тутлы булуы мигрант икәнне күрсәтеп тора иде. Килде дә, татарча бөтенләй аңлашылмас дәрәҗәдә миңа наезжать итә башламасынмы, миң нинди сораулар бирергә кирәкне өйрәтә. Аннан мин русчага күчтем тегенең белән. Ни русчаны аңламый минем. Ахырда просто мине аңламаган булып чыкты. Берничек. Татарча да, русча да. Мин инде китте дип уйлаган идем, кассада акчаны никтер ул баса башлады, һаман тынычлана алмый. Аннары мин тотындым наезжать. «Нука әйт әле , син гражданин Россиимы, алайса мигрантларга карата ксенофобиядә гаеплисез, ни русча, ни татарча аңламыйсыз! Хәзер жалоба кенәгәгезне сорый башлыйм, дим”. Куллары дерелди башлады шуннан соң. Столько ненависти было в глазах, чүт кассасы егылып төшмәде, үз илендә булса бәлки, бәрер дә иде. Но тыелып калды. Чекны приятного аппетита дип бирергә көч тапты. Вот так и надо было с самого начала дим. Шаурма төрүче ирләргә риспект, алары бик тәрбияле. Менә шулар. Бәлки көтелмәгән развороттыр сезгә

№7 (17619) / 28.04.2009 22:51:24

"Мандат", "бер мандат"ларны
ятлаган бер телле секретаршаларның коты очып тора булыр - "Уйламаган-нитмәгәндә генә татарча шалтыратсалар?!". Уйларга да куркыныч...

№6 (17616) / 28.04.2009 22:28:47

бернинди дә яңалык юк монда! элек тә шулай иде, хәзер дә шулай! нәрсәсенә шаккаттыгыз моның?

№5 (17615) / 28.04.2009 22:22:46

Кем инде урысча сойлэшкэн сатучыдан татарча сорасын! Ул бит некорректно, урыс кешесе белэн татарча сойлэшеп маташу!

№4 (17614) / 28.04.2009 22:22:06

Нык булган бу. Хөрмәтле адымчылар! Мәгънәле эксперимент ясагансыз. Шул рухта дәвам итегез

№3 (17613) / 28.04.2009 22:20:43

Сюжетны карагач Казанда татарча гына сойлэшеп яшэп булмасына тагын бер кат ышандым. Рэхмэт "Адымнар"га булыштылар.

№2 (17589) / 28.04.2009 19:02:32

Менэ халык ник поддержать итмэгэнен анлый башладым хэзер,остэгелэр белэн астагылар аермасын тигезлэсэн,тел янадан кайтыр дип уйлыйм.Адымнарнын эше куренэ-сойли бит телефон татарча.

№1 (17588) / 28.04.2009 18:57:34

телефоннан жаваплар круто!!! почти что послали((

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar