• 11.04 "Микрофонсыз концерт". Казан. БКЗ. 18.00
  • 14.04 "Безнең җыр" иҗат лабораториясенең гала-концерты. Филармония. 18:30
  • 20.04 Вәис Бәйрәмовның иҗат кичәсе.Филармония. 18.30
  • 29.04 Фердинанд Фәтхинең юбилей концерты. Филармония. 18.30
Туган көннәр
  • 29 Март Рөстәм Абязов
  • 29 Март Шәкүр
  • 29 Март Илфат Фәйзрахманов
  • 30 Март Рөстәм Килдебәков
  • 30 Март Рәшит Имашев (1939-2007)
  • 30 Март Фатих Кәрими (1870-1937)
  • 30 Март Рәдиф Гаташ
  • 31 Март Гөлназ Гыйльфанова
  • 31 Март Айрат Сибагатуллин
  • 31 Март Эльвира Гарипова
  • Арча районы Курса-почмак авылы уртасында барлык уңайлыклары булган йорт сатам.37 сутый җире бар.Җиләк-җимеш бакчасы 16сут.каралган. тел.89510608150
  • Казанда 1 булмэле фатир озак вакытка арендага бирелэ. Дубравная-Проспект Победы . Барлык унайлыкларда бар. Холодильник, стиральная машина, мебель. 14000+ ком.усл. Собственник. 8-93-77-73-48-73
  • Бергэ квартира снимать итергэ иптэш егет эзлим,Усады Столбище(Аэропорт)якларыннан 89506660021 ват сап)
  • Суган орлыгы сатам. 150 сумнан. Казан. 89003222047
  • Казанда эш эзлим. Офиста яисә текст басучы хезмәтләрен карыйм. Подработка булса да ярый. 89518921231
  • Авыл күкәе сатам (твыкныкы). 30 күкәйдән башлап бушлай китереп тә бирәм. Бәясе: 10 шт. - 70 сум. Гүзәл 89959816220 Казан).
  • Казанда грузчик, Газель хезмэте курсэтэбез! 89196271171.
  • Бэрэнге сатам сорт Гала 1.5 тонна Тел 8908 330 83 01 (Вацап) 89274141015 (вацап)
  • Казанда 1 булмэле фатир озак вакытка арендага бирелэ. Дубравная-Проспект Победы . Барлык унайлыкларда бар. Холодильник, стиральная машина, мебель. 14000+ ком.усл. Собственник.
  • Узем янына гостинкага татар кызы эзлим.Адель Кутуя, Гвардейскаяга якын.Заселение с 1 апреля.8(906)3215965(Вацап)

 

 
Архив
 

               

18.04.2009 Шоу-бизнес

"ТАТАРЛАР". "ПИРАМИДА". 15 АПРЕЛЬ (ФОТО).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

---
Матбугат.ру
№ --- | 18.04.2009
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№47 (18178) / 12.05.2009 18:23:03

Кем төшерде бу фотоларны?Матуррак кызлар юк идеме әллә анда?

№46 (17017) / 21.04.2009 20:18:23

Карарга куркам!

№45 (17015) / 21.04.2009 20:08:40

КЫЗЛАР!!!Хэзер кузлэрне янача буей башладыкмыни? Что за мода бу? а-ля Альфина Азгамова. ана килешэ, анысы. но бу фотодагы бичэлэр... аска сиям хэзер. простите за грубость. яки бу 1 курс студенткаларымы? кинэшем шул: бу дискотекада параллельно макияж дэресе дэ уздырырга.

№44 (17009) / 21.04.2009 19:10:33

нинди апайлар икэн бу дип шаккатып карап утыдым!

№43 (16950) / 20.04.2009 17:31:54

мддааааа....диско текэрэк иде фотоларга караганда.....

№42 (16933) / 20.04.2009 14:08:19

НКЦ да Ләйсән Мәхмүтова үткәрә иде элек дискатикаларны, заманында баргалаган барые (сильхуз, витиринарный, педунстутит шунда булырые))).
Хәзер бик күп икән алар, кызлар берәрегез аппарырсыз әле, ату мин кайсы яхшырак икәнен дә белмим ич...

№41 (16926) / 20.04.2009 12:07:07

мина ошады, сплошной позитив. 18 фотода да позитив табарга тырышып утырдым.

№40 (16925) / 20.04.2009 11:52:23

яз ќиткђне сизелђ, кызларныћ књзлђре майлыланган, ђйтерсећ,кем йљзен ныграк штукатурлаган дип конкурс игълан иткђннђр
мансур, тебя не узнать..

№39 (16923) / 20.04.2009 11:34:14

6,7 фотолардагы кыз ник туфлиен салган ул? Кырыенда басып торучы егетлернен йозлере жимерелген,кузлере яшьленген бит хатта. Видать, мощная была газовая атака!

сонгы фотодагы егетнен кузлере калайланып беткен. Эчмэ, егет, аракы жунлеге илтми ул!

№38 (16920) / 20.04.2009 10:48:14

ил, бу пәри туе гынамы соң, разврат учагы!!!ичмасам татар исеме астында ясыйлар шундый чараларын!

№37 (16905) / 19.04.2009 19:49:57

класс!!!

№36 (16900) / 19.04.2009 16:09:01

Казаннын ин яхшы дискотека булды бу! анын кебек юк та... организаторы молодцы

№35 (16887) / 19.04.2009 08:38:33

Ил, Иван, Mansur Kashapov - оченҗ прокольно. Көлдем рәхәтләнеп.

№34 (16883) / 18.04.2009 23:43:51

Админ, синен сайтын белэн нидер эшлэргэ кирэк. Монда Мансур Кашаповка, анын аркылы ниндидер дискотекага неравнодушныйлар гына утыра ахыры. Мин вакытым позволять иткэндэ керэм дэ Иркэне, Нухны, Тотышны х.б.ларны эзлим. Алар укыса, димэк укырлык язма. Монда басам да басам, килеп чыга дискэтук.... КУПМЕ МОЖНО
Пора чаралар курергэ, Мансур Кашаповны Матбугат.рудан башка яратсыннар...

№33 (16882) / 18.04.2009 23:25:40

Кадерле дуслар, мина кадәр шапочка турында язган Mansur Kashapov мин түгел. мин булып язмавыгызны үтенәм. көнләшегез, әмма без барыбер милләткә хезмәт итәчәкбез. Татар халкы бөек халык! 

№32 (16881) / 18.04.2009 23:22:36

Кадерле дуслар,рэхмэт игътибарыгыз очен. Эйдэгез миллэткэ хезмэткэ барыбыз да!

№31 (16880) / 18.04.2009 23:19:34

ну, Mansur Kashapov, ты вообще умный оказывается.
А знаешь что ниже черепа находится? а еще ниже? еще, еще ниже? да! вот там тебя ничего не жмет?

№30 (16879) / 18.04.2009 23:15:18

Иван, неее, не жмет, у меня вместо черепа - шапочка, на 20ой фотке не видишь чтоли?
А что такое череп вообще?

№29 (16878) / 18.04.2009 23:07:39

а вообще, здорово же.
милләтне үстерү саклау алга алып бару юлында күп эшләр эшләп була.

сигареты "Мәле берәү"
наркопритон "Күккә иң"
иң соңгы модаларны гына күрсәтүче "Фәхешен-шоу"

ну, оештыручыларга конешно вольный дружинадан алтын берлә "Господин Фәлән Фәләнович" дип язылган похвальный лист бирерләр.
ага.

№28 (16877) / 18.04.2009 23:07:09

Иван, 
ул әсәрендә ниндидер сектага иярүе хакында берни юк бит :)

№27 (16876) / 18.04.2009 22:59:44

Газиз туган илемдә,
Әйтерсең, без япанчы:
Журналистлар сайтында -
Азгынчы һәм узгынчы...

№26 (16875) / 18.04.2009 22:45:22

ил, "об абсолютной божественной милости" диген китапны вэлиулла узе уйлап чыгарып язганмыни? нипонял

№25 (16874) / 18.04.2009 22:41:15

Mansur Kashapov, 
какуй ты умный! Тебе череп не жмет?

СИнеңчә ничек - Милләткә файда китерергә кирәк вакытта татар егете_кызы гел дискотекага барырга тиешмени. Дискотекага барып аракы сатып алырга, причем Татспиртпром аракысын. ҺӘм икеләтә милләткә файда ясарга - үзебезнең җитештерүченең аракысын алырга, икенчедән дискотеканы оештыручыларга күбрәк файда булсын дип омтылырга?

Йөрәгем борчулы шул, бәгъзе адәмнәр шайтан туе ясап утырсын, мин шуңа сөенеп, ләббәйкә дип кул чабып утырыйммыни?

№24 (16873) / 18.04.2009 22:20:10

Иван, эфэндемез, сезнен саллы фикерлэрдэн ошбулар куренэ: миллэтебезгэ файда китерергэ телэп, Сез гаять дэрэжэдэ шанлы хезмэтлэр башкаргансыз, хэтта ки дискотека дигэн мэжлесне курергэ дип вакытыгызны сарыф иткэнсез. Шул зур гамэллэрегездэн сон йорэгегез тынычлана алмый.

№23 (16872) / 18.04.2009 22:16:52

Mansur Kashapov,
//Кирэген бар тэнкыйтен.//
эээ. мин надан. нипонял.

//Муса бигиев шул хәрәкәт-сектага идеялеренэ кушылып ала. Шул турыда укыганым бар иде.//
недоказано. вәлиулла хәзрәт сүзе. уйдырмасы даже.

җәһәннәмнең мәңгелеге/юклыгы хакындагы фикер - яңа түгел.
см. Ибн Араби.
+ Ибн Кайим "Хади арвах..."
соңгысына нигезләнеп Риза казый (бигине якларга маташып инде) Рәхмәт илаһия хакында бер китапчык та яза.

№22 (16871) / 18.04.2009 22:08:26

Бу "Татарлар" дискотекасын мактамаган кешенен барысы да конче булып чыга бугай. Шул пэри туена барып, лыкынганчы эчкэн яшьлэр хормэтенэ "татарлар" дип аталамы ул? Миллэтнен позорниклары!

№21 (16870) / 18.04.2009 22:01:30

ил, оҗмахка кэферлер де эләгә дигән фәлсәфәсе бар аның. Һиндстан моселманнары арасында 19 гасыр ахырында шундый хәрәкәт була, яш вакытында Муса бигиев шул хәрәкәт-сектага идеялеренэ кушылып ала. Шул турыда укыганым бар иде.

а чо, шундый стиль белэн язсан, прикольно булыр иде!
"Мөляхәза: фазыйләтле Мансур хәзрәтләренең "Татарларын" бу сайтта сугерге насыйп булды. Үз сәләтләренең нәтиҗәсе булган кайбер дискотекаларын да күргән идем. Һәркем күрер вә аңы ирешкән кадәр бәя бирә белер. Телгә алынган дискотка ярдәме белән без дә бу зат хакында киң вә тирән фикерләр йөртү белән күп вакытлар зиһенебезне эшләттек. Безнең көчсез фикеребезгә күрә Мансур хәзрәтләренең шоу-бизнеста булган мәртәбәсе Фоменко кебек шоуменнардан вә үзенең дә гасырдашларыннан булган сәед Роман бине сәед Трахтенберг дәрәҗәләренә караганда күп мәртәбә түбәндер."

№20 (16869) / 18.04.2009 21:58:06

Кирэген бар тэнкыйтен.

№19 (16868) / 18.04.2009 21:51:32

Kashapov Mansur, 

сизеләме? симптомлар нидирәк соң?
кайгырма инде шуның кадәр.
без сине барыбер сәләмәт кеше буларак кабул итеп тәнкыйтьләрбез.
без никаких скидок.

№18 (16867) / 18.04.2009 21:44:33

Сизелэ: яз авыру кешелэргэ йогынты ясый башлады.

№17 (16866) / 18.04.2009 21:36:24

Иван, 
//Ахмадийский секта турындагы.//
это что такой?


//кебек стиль юк иде))) //

а чо, менә мондый стильдә языйм штоль?

Мөляхәза: фазыйләтле ахун хәзрәтләренең күп хатларын бу җирдә китерергә насыйп булды. Үз сәләтләренең нәтиҗәсе булган кайбер әсәрләрен дә күргән идек. Болар исә мәйдандадыр, һәркем күрер вә аңы ирешкән кадәр бәя бирә белер. Телгә алынган әсәрләр ярдәме белән без дә бу зат хакында киң вә тирән фикерләр йөртү белән күп вакытлар зиһенебезне эшләттек. Безнең көчсез фикеребезгә күрә ахун хәзрәтләренең гыйлемдә булган мәртәбәсе Шам галимнәреннән вә үзенең дә гасырдашларыннан булган сәед Мөхәммәдәмин Габидин бине сәед Гомәр Габидин әл-Хөсәени әл-Хәнәфи дәрәҗәләренә караганда күп мәртәбә түбәндер.

№16 (16865) / 18.04.2009 21:23:15

ил, 

соенэ аласын, монда синнен надан кешелер де буа буарлык. Менэ например мин. Муса Бигиевнен бер генэ эсэрен укыганым бар. Ахмадийский секта турындагы.

Ну никтер ул эсэрендэ
"Ага."
"уфф. прям не смешно"
"о.
мине мескен диючелер юк иде"

кебек стиль юк иде)))

№15 (16864) / 18.04.2009 21:21:58

Йа, Ходай, куркыыныч төштә дә балама язмасын бу фотодагы адәмнәр белән очрашырга...
Мин дә булгалыйм ул танцпол дигән урыннарда, ләкин мондый кыргыйлык күргәнем юк? ни дисәгез дә татар мәдәнияте чит ил, рус мәдәниятенең кисеп ташлаган тырнагына да тормый.

№14 (16863) / 18.04.2009 21:03:53

Иван, 
не, яратмыйм. соңгы вакытта бик күбәйде ул:)

заманында таривердиев/сальвадор дали турында укыган идем. легендалардан.

башка нәрсәсен укыган юк.

әәә, юк. әллә нинди типа ярымфәлсәфи нәрсәсен укып карадым. болгарда. укытырга барган идем. ваще кичләрен ни нәрсә эшләргә белмәдем.

мин, гомумән, китап сирәк укыйм. наданмын. завистник ещһ. әнә, башкалар барысына оста. галим-укытучылар, җәмәгать эшлеклеләре, яшьләр дОсугын оештыручылар.
ага.
ә минем күп вакытым муса бигиев белән үтә. соңгы арада риза казый белән якыннан таныштым. бүген-иртәгә һади атласины карап багам.

№13 (16862) / 18.04.2009 20:53:46

Мансур Кашапов, син хаклы, эчэргэ хэм кэеф-сафа, зина кылырга яратучы татар яшьлэрен бер урынга туплап, куз-колак булырга тырышып, купмедер дэрэжэдэ наркодиспансер функциясе башкарасын. ШУна да мондый дискотекаларга кубрек акча булеп бирерге кирек, белки андый бозык яшьлер урамнарда йормес, кубрек вакытын клубларда уздырыр, алардан жэмгыятькэ зыян аз булыр.

ЗЫ.
ил, син Михаил Веллерны яратасын эллэ? анын шикелле язасын. стиленне эйтем)))

№12 (16861) / 18.04.2009 20:15:49

о.
мине мескен диючеләр юк иде әле.
ярар, нишләтим инде. мескенләнеп утырам.

уфф. прям не смешно.

18 нче фотодагы чын милли яшьләребез Туган телне җырлыйлардыр инде.

пәри туе ясыйсыз икән, шулай дип әйтегез инде. давайте, конгресс эше яхшы. пьянка-разврат.

а то заколебали. милләтпәрвәрләр. ачуым килмәгәе.

пиэс.
монда гулять итеп йөрүче студентлар сессиясен нормально тапшыралар микән?
комачауламый микән?
яки киресенчә, булыша гына микән?

№11 (16860) / 18.04.2009 20:14:25

Купхатынлык - шэп идея!!!
Лэкин иртэрэк эле, элегэ кирэкми, дуслар.

№10 (16859) / 18.04.2009 19:58:15

Әйе, нигә көнләшергә! Шушындый зур мәдәни учакларыбыз булганда, мондый милли җанлы егетләребез-кызларыбыз булганда, иншаллах, яшәр татар халкы! Әгәр бу фотоларда сурәтләнгән мәдәни чараларыбыз булмаса, безнең "Ак Барс" җиңүе, "Өченче башкала" , мең еллык әдәбиятыбыз, динебезнең бернинди файдасы-тулкы булмаячак! Татарстанны мөстәкыйль дәүләт, бөтен дөнья алдында таныта алырлык чараларыбызны хурларга һич кенә дә ярамый!!!
Эчәләр имеш. Эчкәндә татарча сөйләшә бит алар, шуны аңламыйсыз!!!
Пәри туе имеш. Никахын татарча укыйлар бит алар!!!

ЗЫ. Татарлар өчен бик кирәк һәм кадерле булган күпхатынлылык идеясен булдыруда зур тырышлык күрсәткән Русланга аерым респект. Без уважухи.

№9 (16858) / 18.04.2009 19:33:01

Мансур аңлатып яз әле, син кемне көнләшеп үлә дип борчыласың?

№8 (16857) / 18.04.2009 19:20:54

Ил конлэшеп улэ инде бераздан, мескен.

№7 (16855) / 18.04.2009 18:48:40

казан фәхеш шәһәр...

пәри туйлары дәвам итә.

"татар"-матар. ага.
әйдә, милләткә хезмәткә!

№6 (16844) / 18.04.2009 15:59:26

Руслан бигрәк кызлар ярата икән...

№5 (16842) / 18.04.2009 15:40:43

18 фотодагы уннан икенче кыз хэм анын артында торучы егет самый смачныйлар)

№4 (16841) / 18.04.2009 15:20:33

Габдулла Тукай белән аның җан дусты Фатих Әмирхан моны күрсәләр, "Гарәфә кич төшемдә" хикәясе басылган китапларны һәм гәҗитләрне шунда ук учакка ыргыткан булырлар иде...