поиск новостей
  • 05.12 "Цацика идет в школу", 6+, Кариев театры, 13:00
  • 05.12 "Шобага", 12+, Кариев театры,18:00
  • 11.12 «БОЛГАР РАДИОСЫ»НЫҢ IX МИЛЛИ МУЗЫКАЛЬ ПРЕМИЯСЕ ОНЛАЙН! "ТНВ-ТАТАРСТАН" һәм "ТНВ-ПЛАНЕТА" телеканалларында!
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. Фәрештә түгел. КСК "Уникс"
  • 18.12 Татар җыры. «Казань Экспо», И.Шакиров ис. концертлар залы. 17:00
Бүген кемнәр туган
  • 05 Декабрь
  • Фәүзия Бәйрәмова - язучы, җәмәгать эшлеклесе
  • Җәвит Шакиров - шоумен
  • Эльмира Җәлилова - шагыйрә
  • Айзилә Батырханова - журналист
  • Владимир Менделевич - табиб
  • Виталий Булатов - рәссам
  • Агач өйгә тәрәзә читләре (наличники) эшләүче кирәк. Казан, Вахитов районы. 89655886519 Ватсапка языгыз.
  • Сдаю однокомнатную квартиру в Радужный, Осиново т.89655938461,89375278107
  • Иномарка сатып алам.Бюджет 800-850мең.Тел.89178808466
  • Актаныш жалюзи все виды качественно(эйбэт)89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ КАР КОРЭУ, ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ. 89196271171
  • требуется дворник,центр Казань, 89377734777, в день2-3 часа
  • ДВОРНИК ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар

 

 
 

 
Архив
 
15.04.2009 Шоу-бизнес

ДИСНЕЙ МУЛЬТИКЛАРЫ ТАТАР ТЕЛЕНДӘ! (ВИДЕО)

Күптән түгел «Барс-Медиа» компаниясендә татар телендәге өч Дисней мультфильмы чыкты: “Карсылу һәм җиде кәрлә”, “Бэмби” һәм “Питер Пэн”. Әлеге проектның продюсеры - Нияз Вәлиев. Ул бу мультфильмнарны карый, тавышларны сайлый, яздыра, монтажлый. Игътибарыгызга “Питер Пэн” мультфильмыннан бер видеокисәк.

“Килешле тавышны табу – кыен нәрсә. Чөнки артист персонажның холкын, темпераментын тоярга тиеш. Венера Ганиева бу яктан профессионал, “Карсылу һәм җиде кәрлә” мультфильмында ул патшабикә һәм убырлы карчыкны тавышландырды. Минемчә бик матур, кызыклы килеп чыкты!”, - ди Нияз Вәлиев. Венера Ганиевадан башка мультфильмнарда Булат Җиһаншин, Айрат Ильясов, Раяз Фасихов Альбина, Илшат Вәлиев, Булат Бәйрәмов, Алинә Сафиуллина тавышларын ишетергә була. Шунысын да әйтергә кирәк, бу мультиклар гади тәрҗемә генә түгел, анда татар телендәге җырлар, мәзәкләр дә кергән. Кайбер геройлар әле мишәрчә дә сөйләшә.

 


---
Барс-Медиа
№ --- | 15.04.2009
Барс-Медиа печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№56 (61360) / 16.11.2010 20:30:26

Рамзес, мин бер сайтка юлыктым... Кызык, кирәк дисәң ссылкасың язам.Шушы яшемә җитеп , мәктәптә эшләп, су анасы, таңбатыр, ана бәйрәме дигән татар телендә эшләнгән мульиклар барын белми дә идем.Анда татарча кинолар да күп. Сайтны случайно, Белем руда актарынганда таптым, шулай булгач, таптым дию дөрес булмас, очрадым.

№55 (61357) / 16.11.2010 20:11:05

Кайчан кызыма матур экиятлэр курсэтер коннэр житэр икэн, жамагать.

№54 (16898) / 19.04.2009 15:25:11

Пиратларның "Алмагачлары"на җырлавына бер рәхәтләнеп көлдем әле, бәлки үз татарымнан көлгәнмендер, барыбер дә зыяны булмас дип уйлыйм. Без татарча мультикларсыз да татарчаны онытмадык. Сәбәп мультикта түгелдер. Ә менә пиратларны "Алмагачлары"н җырлатучы образны тота белгән. Нәкъ үзебезнең алкаш-хулиганнарыбыз!!! Кирәгеннән артыграк та татарча!!!!

№53 (16852) / 18.04.2009 18:02:35

Ну, ярар, жэмэгать! Берничэ елдан сон Дисней мультиклары белэн чиста татар мультикларын чагыштырырга гына насыйп булсын. Элбэттэ, татар мультиклары файдасына!!!)))

№52 (16843) / 18.04.2009 15:54:46

Җәмәгать! Җитәр инде. Булганына шөкер итегез, яхшырагына өмет итегез.

№51 (16840) / 18.04.2009 14:40:36

Әфәрин

№50 (16836) / 18.04.2009 14:14:34

Семлем белэн икэулэп "Карсылу..."ны да, "Бэмби"ны да карадык. Мина ошады. Сенлемэ бигрэк тэ! Бала ручса мултик караганчы, татар телендэ караса, яхшырак тугелмени??? Кеше эшлэгэн - рэхмэт эйтегез дэ, карагыз! Э сез тизрэк оскэ пычрак су ташларга торасыз. Татар теле бетэ, дип язабыз. Узебез бетерэбез без аны. Беренче адым исэ баланы русча китаплар укып, русча мултиклар каратып устеру.

№49 (16827) / 18.04.2009 08:56:03

Суз куп кубен. Аргументлар гына әзрәк каршы торучыларда. Көнчелек кенә түгел минемчә. Барс медиа – ул бугенге татар эстрадасы тугел дисәк, аңламаслар да хэтта сүзнең нәрсә турында барганын. Конкурент среда бетте, тик бары шул шартларда гына сыйфатлы продукция туа. Әгәр бер производитель генә калган икән, критикага түзегез инде бәгырьләрем. Чыдамрак булыгыз. Акылыгыз җитсә, колак салыгыз, үзгәртергә тырышыгыз. Аңлыйм, узләре эшләп карарга теләүчеләр тәнкыйтли. Барс медиа: “Эшли белсәләр, эш күрсәтсеннәр!” - димәгез яме, сезнең эшчәнлек күз алдында, чыгынакларны да чамалап була.
Ярый эле Кол Шәриф мәчете әзме-күпме конкуренция мөмкин чакта проектланып калды. Казанга килүчеләргә ни күрсәтер идек?! Пирамиданымы!?

№48 (16823) / 18.04.2009 06:37:16

"Тише едЕшь, дальше будешь"

№47 (16819) / 17.04.2009 23:07:49

Татарда мэнге шулай: мэсьэлэнен узэгенэ барып житкэндэ генэ берэве 90 яшьлек бабай шикелле "ярый балалар, талаштык та, хэзер таралашырга да вакыт",-ди. Ни очен матбугат.руда бэхэслэрне оештырырга сон; барыбер бернинди нэтижэсе юк.
Э "тише едишь, дальше будешь" мэкаленен, доресен эйткэндэ, тогэл тэржемэсен белмим, шуна курэ мэкальне калькалаштырып, уземне акыллы дип бер дэ курсэтэсе килмэде.

№46 (16798) / 17.04.2009 20:07:03

"Тише едешь, дальше будешь"

№45 (16797) / 17.04.2009 20:04:32

хэрвакыттагыча, тэржемэ камил ук тугел дигэн тыйнак кына суздэн башланган сойлэшу ботен миллэт проблемаларын мультик ясаучыларга аударып калдыру белэн тэмамланды! Тема тэмам, таралышыгыз инде...

№44 (16796) / 17.04.2009 19:55:11

Шушы "кызган" бэхэснен топ асылын анлап бетермисез икэн. Монда мультфильм житештеручелэрнен эшен сазга батыру белэн шогыльлэнмибез. Сез генэ писсемистик рухта 20 мультик калды, фэлэн елдан эллэ нэрсэ булыр дип зарланасыз. Кайберлэре хэтта "башта узен мультфильм ясап кара" дип кенэ эйтэ алалар.
Бик игътибарлы булсагыз, татар мультфильмнарына инде нигез экрен генэ салына. "Сэлэт" тарафыннан оештырылган "Жисем" кинофестиваленен аерым бер номинациясе нэкъ анимацион мультфильмнарга багышланган. Бэлки килэчэктэ татар мультфильмнарына аерым фестиваль дэ оештырылыр.
Минемчэ, сез нэтижэне бик тиз курергэ телисез, ярты ел эчендэ сезгэ менлэгэн мультфильм давай! Хэрбер ачыш экрен усэ, экрен генэ камиллэшэ. Руслар эйтмешли "тише едишь, дальше будешь".

№43 (16793) / 17.04.2009 16:59:42

Линар, бер яктан син хак та кебек... Лэкин, уйлап карыйк эле, ничэ татар мультфильмы бездэ бар? Су анасы, камыр батыр, шурэле , хэзер бер ничэ Дисней мультигы татарча чыгачак - шунын белэн бетте дэ инде. яшь Балалага укырлык матур рэсемле татар телендэ язылган ничэ китап эйтеп китэ аласын? Егермедэн артмый. Шул житэ дип уйлыйсынмы? Халык телне онытып бара, э сез, тел белучелэр лишь заняты "метанием жечуга". "ой здесь не то, и здесь не так.. но я пачкаться не буду, мин ерактан гына тэнкыйтлэп утырыйм лучше". Татар теле куп булсын ул, ботен жирдэ булсын. А что толку, бер егерме елдан татар телен камил белуче 20 штук филолог утырып калудан, эгэрдэ килэчэктэ яшьлэр уз теллэрендэ сойлэшудэн ботеннэй баш тартса? аларны бит бугенгедэн тэрбияли башларга кирэк, балалар бик тиз усэ. Татарча экиятлэр укып карамаган, татарча мультфильм курмэгэн баланын ускэч татар эдэбиятын укырга, татарча кинолар карарга телэге булыр микэн?

№42 (16792) / 17.04.2009 16:40:35

Күрмәгән нәрсәне тәнкыйтьләү - надан кешенең акыллы булып күренергә теләү!

№41 (16782) / 17.04.2009 12:59:08

Линар! Сузлерегез хак!

№40 (16778) / 17.04.2009 12:10:33

Сабира! Син: "Берсе берэр нэрсэ эшли башласа, икенчесе тизрэк аны букка-сазга батырырга ашыга."-дип язгансын. Эмма бу батыру дип аталмыйм, зыялы хэм акыллы кеше моны сазга батыру белэн чагыштырмас, бу - тэнкыйть, ягъни критика дип атала. Хэр шэхес хэрвакыт тэнкыйть астында камиллэшэ, кубесе язучылар. Телэсэ нинди язучы белэн сойлэшсэн, ул сина "минем сэлэтем фэлэн-фэлэн кеше йогынтысында усте" диячэк. Мона иманым камил. Чонки йогынтынын бу очракта туры синонимы-тэнкыйть. Толстой да эйткэн бит: "Кешенен рухи "мин"е уссен очен, кеше сузе, тэнкыйть кирэк!"
Шуннан сон нэтижэне узенэ дэ ясавы авыр тугел!

№39 (16774) / 17.04.2009 11:40:28

Сабира энд Сабир! Хэмме кеше мультфильм ясый башласа, кем икмек пешерер дэ, кайсыбыз сыер савар, кем балалар укытыр? Хэркемнен уз эше. Эммэ тэнкыйтьтен хэм хатадан беркем дэ хали тугел. Кем эйтмешли,Богу богово, кесарю - кесарево.

№38 (16770) / 17.04.2009 11:11:26

Укучы, нервозная? правда?Гафу.Анлатма очен рэхмэт. А то бик озаклап тырыша-тырыша язып утырган булдым:))))Димэк, Укучы, татар телен эйбэт, чын татарча мультфильм ясарга алынырга телэген тумадымы?

№37 (16768) / 17.04.2009 10:57:13

Сабирамы син, Сабирмы - барыбер.Нэрсе эйтерге телегенемне тошендереп башкара алмаганмын икен, это мои проблемы. Но син анлап житкермегенсен икен, это уже твои проблемы. Ферштейн?! Судя по твоей нервозной реакции, в моих высказываниях есть доля правды. Печенкана конкретно килеп тиген куресен.

№36 (16766) / 17.04.2009 10:46:23

Сабира!Рус анекдотынын кыскача анлатмасы болайрак була. Тагын кабатлыйм:"Татар татарнын ботыннан тотып атар".

№35 (16765) / 17.04.2009 10:44:59

Ясый алмаячаксын, куркак син. Так и будешь всю жизнь за критикой прятать несбывшиеся мечты и амбиции.

№34 (16764) / 17.04.2009 10:41:54

Укучы , эйдэ узен ясыйсынмы? Если все так как ты говоришь , то ничего сложного в этом нет. возьми проект, предложи его если не Барсам, то какой-нибудь другой компании.Сделай, докажи, что ты сможешь лучше!

№33 (16762) / 17.04.2009 10:38:23

Классический анекдот 90-х годов:
Ад: стоят три огромных котла, ну очень огромных, в одном жарятся русские, в другом - евреи, в третьем - татары. Черти, которые курируют два первых котла работают без продыха, на секунду отойти не могут, люди так и выпрыгивают, так и сыпятся оттуда. А черти , которые курируют котел с татарами, и поспят, и в карты поиграют, и отлучатся куда-нибудь.Те, первые черти удивляются, почему эти не охраняют свой котел, а эти объясняют, мол, все равно никто оттуда не выберется.
-как так?
- это ж татары! У них если кто и дотягивается до края и пытается вылезти, остальные дружно стаскивают его обратно, в масле жариться!

№32 (16761) / 17.04.2009 10:31:15

Самое главное во время бабло срубить и сырттагы тишекке копить. А культура бер якта тора торсын.

№31 (16757) / 17.04.2009 10:24:40

Кешелэрнен кимчелеклэрен эзлэп утыру, пычрак актарып чыгару ул бит кунеллэребезнен хэлэтебезне чагылдырып курсэтэ. сезне генэ яманлар идем"У.нинди кэкэйлэр сез"-диеп, узем дэ шул хэлгэ калганым бит. Самодостаточный человек, с нормальной самооценкой не критикует других, у него нет потребности за счет уничижения кого-то другого искуственно поднимать собственную самооценку. А у нас такая потребность есть. ЖЭмэгать, без узебез ниндилэр?

№30 (16756) / 17.04.2009 10:11:28

"Ә менә мине кызыксындыра, ... мин үзем музыка ишетмим, колагыма аю баскан," - но жаба душит!:)), так душит, кончелегемнэн чистый авыруга сабышып бетэм,бугай" - дип язырга телэгэнсендер, э? Давайте честно признаеемся, татардан да конче халык юк! Берсе берэр нэрсэ эшли башласа, икенчесе тизрэк аны букка-сазга батырырга ашыга. Суз мультиклар турында гына тугел,ботен эленгэн язмалар астына кереп карагыз, анда да шул хэл.

№29 (16747) / 17.04.2009 08:30:21

http://www.disney.co.uk/DisneyOnline/legalinfo/ менә бу сайтка кереп матур итеп инглизчә хат сырладым әле (инглиз теле кафедрасы укытучылары булышты сырларга, үзем генә булдыр алмас идем). эчтәлеге болайрак: ә сез беләсезме сез ясаган мультикларга татарнын иң надан уллары өч тиенлек тәрҗемә ясап сатып яталар дип. Әйдәгез бәхәсләшәбез, белмиләрдер алар.
Барс медиаданы плагиатны саный башласаң, санап бетерә торган түгел диләр... мин үзем музыка ишетмим, колагыма аю баскан, ә менә белгән кешеләрдән чыш-пыш аша тарала, күп мисаллар китерүчеләр бар.

№28 (16741) / 17.04.2009 04:03:41

"Барс-Медиа"ның сыртында
Бер тишек бар - акча салыр өчен...

№27 (16691) / 16.04.2009 21:00:06

дорес язган ленара монда эш выражениедэ тугел а в мысли.у нас таких мультиков и не будет наверно. хотя давайте надеется на лучшее
ак барс чемпион

№26 (16685) / 16.04.2009 20:31:35

Линара! Атана ни эйтим дэ, анана ни эйтим. Китегез инде, шундый шакшы выражениеларны сайтка чыгармасагыз!!Син эувел "охшаган" белен "ошаган" диген сузлерне нинди жомледе кулланасын бел. Ата-ана сина б.к ашарга гына ойретте мени сон? Бу ни бу?! Укымышлы, зыялы затлар сайтымы бу?! Кая килеп элэктем мин?

№25 (16684) / 16.04.2009 20:27:44

HYX,...

клсклдка оклакәмсц ласкд мццззосәдлк каҗҗ үксң!

№24 (16682) / 16.04.2009 20:16:34

PiratBäk_Tr, asfxvbxbv gdhdbcbc sfsgsbv fdyfdhdnc dcjhcnc

№23 (16676) / 16.04.2009 19:22:34

***HYXFA...

Älsä tamaq yalgap kräşin xärefläre belän yazılgannarni uqi!
siña tagın "WaltDisney!"
Anı da qarama,
Ato böteläy aQayip qalirsin...
Krilski sovet multiları belän üskän keşe küzenä awırr şul, añlim balam....
Üsärgä!

№22 (16675) / 16.04.2009 19:21:51

Син әллә филолог кызымы? Шундый матур сөйләшә икән әтиең...

№21 (16674) / 16.04.2009 18:44:25

PiratBäk_Tr, сине укыганда телем авызда ду кубып әйләнеп йөрде, кирәкми икән безгә латин графикасы.

Сыйфатлы тәрҗемәләр дә бар, шуларның без караган соңгысы - "Бемби" мультигы.

№20 (16673) / 16.04.2009 18:42:57

Линар!Бу мультфильнар 1940 елгы!Чыннан да Америка рухы белэн сорелгэн!Әйдә соң тот та чыгар татар рухы иңдерелгән бер мультик!!!!Андый (Диснеевский)дәрәҗәдәге мультфильнарны ясаганчы (извините за выражение, безнен эти шулай ди) тычып бугыңны ашарга кирәк әле сиңа!!!!Аннары яңалыклар астына язылган тозлы-борычлы комментарийларны укып утырырсың!!!!!Мең кешегә охшаса да, 1001 охшатмаган кеше табыла!!!Так что акыл сатып утырма Матбугат укып,э эшкә тотын!!!!P.S.Оятка калырга курыкмасаң!

№19 (16668) / 16.04.2009 18:21:54

Amerikanı yañadan tabırga tırışunın kiräge yuq, anı tapqannar inde!

Mondıy multi-çızgı filmnarnı almannar da köçkä yasıy, urıs yäisä tatarga tagı!

Şäxsän miña oşadı....

Afärin...
Axırgaça yaqliym.
Garmun belän cırlawı qızıq,

Urısstan qaragançı tatarça qarasın balalar...

Tänqit yawdıruçılarga menä MÄYDAN!
Räxim itsennär... Mömkin ikan - üzläre yasasın, bez dä alarnı yaqlıyq! Yuq - ikän pıçratmasinnar

№18 (16664) / 16.04.2009 16:07:04

Ниһаять!!!! Инде мин аларны 1995 елда татарча карап утырсам, хәзер татар телендә уйлар идем. Ничек булса да - БезнеңЧӘ. Ә! Терминаторны тәрҗемә итсеннәр инде. Күп ме көтәргә тагын? Тагын 10-15 ел узгач мы?

№17 (16657) / 16.04.2009 15:18:54

Мин мондый мультикларны беркайчан да кабул итмэячэкмен. Чонки Диснейнын узенэ курэ бер жимеше (изюминкасы) бар, ул инглиз телендэ
гына кызык, мавыктыргыч хэм нэфис; э урысчаны бик ШЭП тэржемэ итсэлэр генэ карап була. Татар кунеленэ андый эйбер, гомумэн, килешми. Татар рухлы, татар кунеле салынган мультфильмнарны житештерергэ кирэк. Дисней мультикларын тэржемэ итеп, руслар алдында оятка гына калабыз бит.
Уз халкыннын дэрэжэсен тошеру-акча эшлэунен ин кыска юлы тугел эле!

№16 (16652) / 16.04.2009 14:39:16

Мин бөтенләй мулҗтиклар турында язмадым, клон бугай.Ул мулҗтиклар карамый хәзер. Мин Нухка гына эндәшеп алдым.

№15 (16649) / 16.04.2009 14:18:51

Иркэ, дорес анлаган булсам,эле сатуга чыгармаган мультикларнын ботенесен дэ уже карап чыгарга да житешкэнсен!? Толкиеннын"Властелиннарын" укып утырган балана курсэтер очен алып кайттынмы сон син аны? эллэ инде "Юк ,безнен татарлар юнле нэрсэ эшли белмэс" дигэн фикергэ тагын бер кат инанырга бик зур телэген бар идеме?

№14 (16648) / 16.04.2009 13:52:14

Нух мин дә шулай иткән идем. Аннары үзе калын татар халык әкиятләрен укыды әллә күпме тапкыр. Хәзер Роулинг белән Толкиен укый!
Ул вакытта төсле татар китаплары юк дәрәҗсендә иде, хәзер ниндиләрдер, әйтә алмыйм.

№13 (16641) / 16.04.2009 13:08:01

Шик, мин синең белән. Мультигы гына түгел, балалар китабы да бит аның - сплошной ужас!! Нинди генә сүзләр тутырмыйлар бит анда! Берәр "әманәт", "дорфа" сүзен аңлатып карагыз балагызга. 3 яшьлек балага, гомумән, татар китабы алып та торасы юк. Ни рәсеме аңлашылмый, ни сүзе. Рус китабы аласың да, рәсемнәре буенча татарча үзең сөйлисең рәхәтләндереп.

Практикада кулланылган!

№12 (16640) / 16.04.2009 12:56:03

мин дэ карадым ул мультикларнын берсен. чыннан да калька. суз бит эдэбилек турында бармый, э нэкъ менэ гадилек турында бара, берэу дэ аны авыр тел белэн, эдэби итеп тэржемэ итегез дип боермый. Дисней мультикларынын татарчага тэржемэсендэ исэ калька гына бар. калька булган жирдэ гадилек югала. башка телдэ гади генэ янгыраган эйберне калька аша чыгарсан нэкъ менэ гади булмаган, кулланылышта йормэгэн, кеше ишетмэгэн сузлэр барлыкка килэ дэ инде. яман билге диюе шулдыр инде. ярар, калган мультикларны да карап карыйк эле, аннары тулы бер бэя биреп булыр. беренче коймак тоерле була.

№11 (16639) / 16.04.2009 12:50:23

Шик! Мене шул татар телен ин гадилекке тошере-тошере балалар татарча анламас хэм белмес хэлгэ тошеп баралар да инде! Э узебез тел бетэ дип гор килебез. Бэлки сез бу хэлге соенеп шикуете?! Бала акылы белен фикер йорту очен нам вы советуете, может быть, впасть в детство?!

№10 (16636) / 16.04.2009 12:38:13

Укучыга укучыдан! Калька тэржемэ ясап азапланганчы, татарча итеп, ягъни ижадиерак язсагыз кузге хем, аеруча кунелге ятышлырак булмасмы дип эйтуем индеееее. Гафу!

№9 (16632) / 16.04.2009 12:04:18

Чынлап та, сез нигэ авыз суы крытасыз?
Чит ил мультикларын карап карагыз! Анда шундый гади сойлэм. Бернинди рэсми,искуственный эдэбилек юк. Барсларнын мона кадэр тэржемэ ителгэн мультиклары да шундый гади тл белэн язылган:
ПЛОХОЙны - начар дип тэржемэ иткэннэр икэн, монын кай жире начар?
Яман дисэн бала сораячак: эти, эни э нэрс ул яман дип? Хормэтле эти -энилэр мультикларны узегезнен кузлектэн тугел, бала акылы белэн карагыз. Баланын доньяны кабул иту рэвеше гафу итегез, эти энинекеннэн аерылганын хэттэ бала да анлый... Илдар абыегызнын тэржемэлэре шулай ук идеаль була алмый.

№8 (16629) / 16.04.2009 11:18:58

Тяп-ляп? Үзең эшләп кара! Мультик әле сатуда юк, инде бетереп ташладыгыз!
Балаларыгыз рус телендә "Человек паук"ны карасыннар!)))

№7 (16628) / 16.04.2009 11:08:54

Тешкэ тимиме дип язгансыз."Озвучила" сүзенең татарчага тәрҗемәсе ничек була соң?

№6 (16624) / 16.04.2009 10:08:12

"...ул патшабике хем убырлы карчыкны тавышландырды." диген жомле тешегезге тимиме!? Татарча язуы ничек, тэржемесе де шул дережеде инде. Чилегене куре - капкач. Только безгайбэ, ярыймы. Упкелештен булмасын.

№5 (16620) / 16.04.2009 09:35:11

Мультик тэржемэсе дисез сез, эле анын ансы бар кешегэ дэ барып ирешми, ТНВдагы татарча сериалларны эйтегез...Ничэ ел барадыр инде,хаман, "Ничек узенне хис итэсен" дип , тешкэ тиялэр, натуральный чыктым аркылы купер...Эби белэн тарткалашып бетэбез, ничек карый аласын, нервынны бозып, дим, ойрэндем инде, ди...так что, ойрэнэбез, бар нэрсэгэ дэ...

№4 (16615) / 16.04.2009 09:12:14

Мин татарча шрифтта язам хәзер. Бәлки клондыр, бәлки икенчедер, танышыгыз ул очракта, №2

№3 (16614) / 16.04.2009 09:03:59

Ил, монда син җитмисең, Ил! Илдар абый бер туздырса, Ил бу мультиклардагы сүзтезмәләрне тыңласа, тикшерә башласа тәрҗемә итүченең яшәрлеген калдырмаячак. чөнки анда тикшерә башласаң, батасың. чыннан да бик түбән дәрәҗәдәге тәрҗемә! Дисней кадрларына сүз тидермим инде, аның сыйфаты бәхәссез. Ә менә Барс медианың заслугасы нәрсәдә? Тяп-ляп тәрҗемә итеп тяп-ляп эшләп куюдамы? Дисней мультикларын бозгансыз,татар телен мәсхәрә иткәнсез! МӘСХӘРӘ ИТКӘНСЕЗ! тәрҗемә бит ул үзе бер сәнгать!

№2 (16609) / 16.04.2009 07:53:21

мина да, балаларыма да ошамады ул. Барс-медиа халтура ясый, хэрвакыттагыча, кызганычка каршы. Мэсэлэн, ул мультикларнын тэржемэсенен дэрэжэсе шундый тубэн. Плохой знак (контекстта) яман билге дип тэржемэ ителэ, шундыйрак калькалар, татар кешесе мэнге дэ кулланмаячак сузтезмэлэр бик куп. Илдар абый Низамов тынласа пыр туздырыр иде.
Кыскасы, чираттагы туфта!

№1 (16606) / 16.04.2009 02:29:30

УТЕРГИЧЕСКИ БУЛГАН БУ ! БОТЕН МУЛЬТИК ИА ШУНДЫЙ БУЛСА ШЭЭЭЭЭЭЭП !

▲ Өскә
 
Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar