поиск новостей
  • 09.12 "Сөйли торган материя". "Сәйдәш" мәдәният үзәге. 18:30.
  • 11.12 «БОЛГАР РАДИОСЫ»НЫҢ IX МИЛЛИ МУЗЫКАЛЬ ПРЕМИЯСЕ ОНЛАЙН! "ТНВ-ТАТАРСТАН" һәм "ТНВ-ПЛАНЕТА" телеканалларында!
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
  • 18.12 Татар җыры. «Казань Экспо», И.Шакиров ис. концертлар залы. 17:00
Бүген кемнәр туган
  • 09 Декабрь
  • Лениза Назлы - ди-джей
  • Хәсән Туфан (1900-1981) - язучы
  • Алексей Песошин - дәүләт эшлеклесе
  • Альбина Асылгәрәева - журналист
  • Нәҗибә Әминева - шагыйрь
  • Идият Әширов - шагыйрь
  • Абдулла Али (1925-2011) - җәмәгать эшлеклесе
  • Зөфәр Сәхәбиев - баянчы
  • Төшегезгә ерак бабаларыгыз-әбиләрегез фәрештә булып керсен дисәгез, сез аларга догада булыгыз. Исемнәрен белмисеңме? Шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны да белмисезме? Бу бит хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 8 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
  • Агач өйгә тәрәзә читләре (наличники) эшләүче кирәк. Казан, Вахитов районы. 89655886519 Ватсапка языгыз.
  • Сдаю однокомнатную квартиру в Радужный, Осиново т.89655938461,89375278107
  • Иномарка сатып алам.Бюджет 800-850мең.Тел.89178808466
  • Актаныш жалюзи все виды качественно(эйбэт)89375814252 Айдар
  • Актаныш. Натяжной потолок урнаштырабыз. Килеп улчәү, консультация бушлай, светильниклар да куябыз. Актаныш, Актаныш районы буенча эшлибез 8-937-581-42-52 Айдар
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ КАР КОРЭУ, ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ. 89196271171
  • требуется дворник,центр Казань, 89377734777, в день2-3 часа
  • ДВОРНИК ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Актаныш.услуги:жалюзи рулонные шторы рольставни рольворота ,ремонт москитных сеток 89375814252 Айдар

 

 
 

 
Архив
 
30.01.2015 Матбугат

Илфак Шиһапов “Тишек” дигән газета чыгара башлый. Һәм бу шаяру түгел (ФОТО)

Журналист, продюсер, җырлар авторы Илфак Шиһапов “Тишек” дигән яңа газета чыгара башлый. Башта моны шаяру дип уйладык. Әмма газетаны теркәү турында таныклыкны күргәч, шигебез калмады. Дөрес, “тишек”не русчага никтер “дыра” дип түгел, ә “яма” дип тәрҗемә иткәннәр. Әмма аннан гына документ юридик көчен җуймыйдыр. Барын да Шиһаповның үзеннән сораштык.

- Илфак әфәнде, газетаны кем белән чыгармакчы буласың?
 
- Кем белән чыгарыйм инде? Үзем һәм яраткан хәләл җефетем белән, тиле әйтмешли. Илсөя рәсемнәр ясый, язгалый. Аннан, иң ирекле уйлый торган һәм юмор хисле авторлар белән сөйләштем, алар ярдәм итәргә әзер.
 
- Газета ни турында булачак?
 
- Юмор белән сугарылган универсаль газета булыр, дип уйлыйбыз. Күбрәк юмор, шулай ук кызыклы репортажлар, әңгәмәләр, киңәшләр... “Тишек” дигәч тә хатын-кызлар тематикасы белән генә чикләнмәбез...
 
- Чыгу ешлыгы, формат, бит саны?
 
- Әлегә айга ике тапкыр, тора бара атналык булыр, дип торабыз. Формат А4. 32 бит. Беренче номер төсле итеп әзерләнә, аннары күз күрер...
 
- Өйгә яздырып булачакмы?
 
- Каталогка кертергә өлгердем. 2015 елның икенче яртыеллыгына язылырга була. 
 
- Нинди бәядән?
 
- Әлегә билгеле түгел.
 
- Газета исеме бик үк гадәти түгел, татар халкы кабул итмәс, дип курыкмыйсыңмы?
 
- “Тишек” - әдәби сүз. Йозак тишеге, коймадагы тишек, башка җирдәге... Мәгарә - чын татарча - Җир Тишеге. “Ертык - тишектән көлә”, “Җир тишегенә кереп китәр идем” кебек гыйбарәләр бар... Ә кемдер ул сүздә нинди дә булса бозыклык күрә икән, димәк, ул үзе әхлакый яктан бозык кеше - уйлары “тегенди” генә... Шуңа, һич тә халык кабул итмәс дип уйламыйм.
 
- Шулаен шулай да, әмма бит Тишек.ру дигән сайт “тегенди”.
 
- Сайт белән газета әз бәйләнгән. Хәер, сайт та бик үк андый димәс идем – аз-маз инде. “Тишек” газетасында тегенди темаларга артык нык игътибар бирмәскә тырышырбыз, дип уйлыйбыз. Тик күпчелек очракта ул темаларны укучы үзе кузгата... Кеше ни белән яши - бар да булачак. 
 
- Максат акча эшләүме?
 
- Максат - татарда ял иттерә торган, башны авырттырмый торган җиңел газета булдыру. Шул ук вакытта күңелләре тулып киткән татар журналистларына тагын бер мәйдан тудыру да дияр идем.
 
- “Шәһри”гә зыян килмәсме? Син бит рәсми рәвештә “Шәһри Казан”да “тир түгәсең”?
 
- “Шәһри Казан”дагы эшемә зыян килер, дип уйламыйм. Болар икесе ике нәрсә. Газеталарны әйтүем...
 
- Син “Ирек мәйданы”н чыгаручы Раиф Усманов, “Безнең гәҗит”че Илфат абый Фәйзрахманов белән, башка нәширләр белән дус. Бу дуслык шушының белән тәмам булыр дип уйламыйсыңмы?
 
- Юк, әлбәттә. Миңа бу эшне башлауда иң күп ярдәм итүче кеше - Раиф Усманов. Илфаттан да кырын сүз булыр, дип уйламыйм, чөнки ул минемдәй бичараларга гел ярдәм итеп тора.
 
- Илфат абый берсендә әйткән иде, яңа газета ачу бик авыр хәзер, поезд инде китте, соңгы вагонга мин өлгердем, дигән иде. Син рельсларга барып төшәрсең дип курыкмыйсыңмы?
 
- Юк, курыкмыйм. Кызык бит. Татарга әле тагын бер егерме-утыз газета кирәк дип саныйм...
 
- Кемдер машина сатып, кемдер фатир сатып ача газетаны. Син нәрсәңне саттың?
 
- Хм... Андый зур нәрсәләр сатып газета ачкан кешене белмим, ләкин минем сатар нәрсә юк шул. Шуңа җиде ай буе ачлы-туклы яшәп газета чыгарырга акча җыйдым. 27 килога ябыктым, тагын ике җирдә эшләдем... Илсөя дә коры сөяккә калды. Җыя барган акчаларны банкага салып базда сакладым. Ниһаять, газета теркәтерлек акча тупланды... Хәзер, беренче номерны бастырырга акча туплыйм. Безнең ишегалдындагы дворник үзбәк китеп барган-шуның урынына эшкә урнашып йөрим.
 
- Бизнес-планын яхшылап уйладыңмы? Газета үзен аклар өчен тираж күпме булырга тиеш? Бу санга кайчан ирешермен дип уйлыйсың?
 
- Мин андый бизнес-план дигән катлаулы материяләр белән эш итә белмим. Безнеке кара исәп белән бит... Тираж күпме җыелса да, Тәңребез биргән нәрсә дип кабул итәчәкмен. Биләргә барып изге тауда ияләрдән сорап кайттым - балакаем, бар да ЗБ булачак диделәр. Шуңа һич борчылмыйм.
 
 

Данил СӘФӘРОВ
Матбугат.ру
№ --- | 30.01.2015
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№91 (900726) / 04.02.2015 21:08:46

тишек фанатлары М.Мәһдиевны язучыга санамыйлар бугай.

№90 (900702) / 04.02.2015 19:29:41

))) Тишектән шөлли дә башлаганнар инде:

Илфак Метеоритов

Гәбдерәхим минем белән әңгәмә кора:
-Ә Сезнең "Тишек" газетагыз әшәке газета буламы?
--Һәрхәлдә "Акчарлак"тан да әшәке булмас дип уйлыйбыз...Дигән идем-төшереп калдырган ,заразы...

https://www.facebook.com/

№89 (900460) / 03.02.2015 10:35:24

Әкәмәткә. Газетаның беренче (Сигнал) номеры март аенда басылачак һәм мөмкин булганча таратылачак.Язгы матбугатка язылу чорында газетага язылырга мөмкин булачак.2015 елның икенче яртыеллыгына ягъни мәсәлән.

№88 (900326) / 02.02.2015 09:22:40

Афәрин, Илфак! Һичшиксез, язылачакмын! Беренче номеры кайчанрак чыгар икән? Һәм аны каян табып булачак? Шушы сорауларга җавап бирсәң, бик тә шат вә мәмнүн булыр идем.

№87 (900194) / 01.02.2015 09:40:42

Голнара хэм Эльмира Жэлиловалар да бер елны газета чыгара башлаганнар иде, 3-4 номеры чыга алдымы икэн, юкмы икэн, шып туктаттылар. Хотя аталарынын байлыгы 5-6 газета чыгарырлык булса да.Нэрсэ булгандыр...

№86 (900149) / 31.01.2015 23:19:49

белмим, чыгарып карасын инде. 8-9 номердан ары тарта алмас тулке. Язмаларына караганда потолок югары тегел

№85 (900064) / 31.01.2015 18:42:36

Тишексез генә булмыймы?№35 кэ! Илфак абый гажэеп тарихчы, белгэннэрен, ойрэнгэннэрен иплэп, топлэп языр да эле ул берзаман.
тик ул буген кемгэ кирэк сон? Сина, мина, тагын бер 10 кешегэ. Э яшэргэ буген кирэк! Тарихны басмада чыгарып акча эшлэп булмый шул..

№84 (900048) / 31.01.2015 16:57:02

чынлап та тояп кайтырга бик мужет ул. "Мина чэчэк кирэкми, хэтэбе бэрэнге бирегез" ди бит ул сэхнэдэ. Сорап алгач, нигэ шиклэнеп торырга. Шиклэнеп ашамаслык булса, сорап та тормас иде.

№83 (900045) / 31.01.2015 16:50:36

Бу нигъмэтлэрне Илсоя концертттан тояп кайткан,Илфатнын шуна кунеле бармый ахры.

№82 (900044) / 31.01.2015 16:43:05

утыра сон эле безнен Илфак иптэш фотода? Попробуй, тузеп кара узенне шушы нигъмэтлэрне ашаудан, эле берничэ кон элек ябыгу турында суз алып барды бит булачак редактор иптэш. Чын-чынлап ихтыяр коче бар Илфакыбызнын.

№81 (900043) / 31.01.2015 16:39:54

"Карурманга керсәм чыга алмам дип җырламыйм" - димэк, ул "Карурман"ны жырлый алмый. Кемгэ "боек", кемгэ ничек инде. Мин, шэхсэн, Салаватны боек дип санамыйм.

№80 (900031) / 31.01.2015 14:20:41

тишеееек.ьик яхшы булыр бу.

№79 (900030) / 31.01.2015 13:58:22

Илфатка да уз тишеген булдырырга вакыт.

№78 (900029) / 31.01.2015 13:43:11

Э-э, №75, Салауат та җырчы түгелме?! Ә бит аның әйткәне бар "Карурманга керсәм чыга алмам дип җырламыйм" диеп.
Ә бит Салауат бөек җырчы.

№77 (900023) / 31.01.2015 12:52:09

Хатын-кыз жырчы халык жыры "Голжамал"ны, ир-ат жырчы "Карурман" ны жырлый алмаса, аларны монлы халык жырчысы дип санамыйм да мин. "Кыр казлары артыннан" жыры татар халык жыры тугел бит ул, ул жырнын авторлары бар.

№76 (900016) / 31.01.2015 10:33:56

№75
Тыңлап карагызчы Илсөя башкаруында "Кыр казлары артыннан" җырын.
Бик моңлы итеп җырлый, ә тавышы искиткеч!
Ул җырны да тыңлап туеп булмый.

№75 (900015) / 31.01.2015 10:30:13

№74, аңламадым, ни өчен сез Илфак иптәшкә киңәш бирәсез? Илсөя бик шәп җырлый, такмаклары да күңелгә хуш килеп
тора: алай җырлаучы юк, булмас та! Җырлар, көйләр бик төрледән, һәммәсе бик яхшы сыйфатлы! Илсөяне бик яратабыз,
аның аша Илфакны да! Ике сәләт бергә кушылган: нинди матур җырлар, көйләр туа алардан! Бервакыт, кышын кайчак эштән машинада кайткач, ишегалдында Илсөя такмакларына биеп тә алдык. Туйдырмый
алар, гел тыңлыйсы килеп тора.

№74 (900014) / 31.01.2015 10:26:45

Илсоя монлы халык жырларын жырлый алмый ул, юкны сойлэмэгез. Бер концертта бер ялагаймы эллэ наданмы тамашачы Золфэт Зиннуровка "син монлы жырчы" дип ушны алган иде.

№73 (900013) / 31.01.2015 10:01:02

Илфак, вакытыңны, сәләтеңне бер көнлек күбәләкләргә әрәм итмә, зинһар. Илсөя дә такмаклар җырламасын, аңа моңлы халык җырларын җырлау килешә. Ә син тарих яз, булдырасың бит. Җәмит абый сиңа зур өметләр баглаган иде.

№72 (900012) / 31.01.2015 09:58:59

Сөбханалла!
Тишек гәҗите әле чыгып өлгермәгән, иртүк кәеф күтәрелде, күңелгә җыру килде:
Ике тычкан кереп бара
Ишектәге Тишектән
Ике тычкан кавышканны
Кавышырбыз ничек тә...
Эх Мөкә-Мөкәрәмә
Мәдинә-Мөнәүәрә
Эчеңдәге серләреңне
Сөйләмә берүгә дә!

№71 (900008) / 31.01.2015 08:41:06

"Ишек" җүнлерәк булмасмы. Күршеләребез әле Аурупага, әле башкага "тәрәзә ачып" кереп тәнкыйтькә тотыла инде тотылуын...
Ишек аша йөрү иплерәк тә, кулайрак та бит. Ишектән каршылыйбыз, шуннан ук озатабыз да дигәндәй. Әмма төрле чакта төрлечәрәк була инде болар билгеле.Ишекне шәар ачарга да, бикләргә дә, каерып ачарга да,. килеп төяргә дә була...ипләп шакырга да...

№70 (900003) / 30.01.2015 23:51:10

Нифигасе,Илфак абый уже 27 килограммга ябыккан

№69 (900000) / 30.01.2015 23:30:17

мин дэ, "Күкәй" дип атасаң, кызыграк булмасмы?

№68 (899985) / 30.01.2015 22:39:18

мин дэ акча жыямда гэзит чыгарам эле! Исеме бар инде "Кыяр"

№67 (899964) / 30.01.2015 21:59:30

№ 35! Респект сезгэ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

№66 (899952) / 30.01.2015 21:24:17

Пиво турындагысы миңа да ошаган иде))) Ну, Илһамия мине ярата инде ул)))
Будка да ярый)))Изящный юмор. Тәңкәләр турындагысын укыгач, акылга сай хатыннар турында икән дигән идем.

№65 (899950) / 30.01.2015 21:19:00

№59))) фольклор хикәятләргә керермен дип уйлаган юк иде)))) Рәхмәт))))

№64 (899947) / 30.01.2015 21:13:41

Гаффарова көн кадагына сугып яза икән. Миңа пиво турындагысы ошаган иде. Контактта бармы ул, шуңа сылтама куегыз әле.

№63 (899945) / 30.01.2015 21:10:46

Да-а, зато армиягә бармаска бер сәбәп. Берничә елдан тазарыр, Иркә белеп эшләгәндер))

№62 (899934) / 30.01.2015 20:46:52

Эйе, кыскалыкта осталык!

№61 (899931) / 30.01.2015 20:33:57

бабай

Минем үземә, И. Гаффарованың менә бу хикәясе бик ошаган иде:


Авылыбзны көннән-көн матурлата башладылар әле. Менә су колонкаларына да матур итеп будка ясап куйдылар. Хатыннар бит суга килгәндә очрашып, бар авыл яңалыклары белән танышып чыкмыйча, өйләренә таралышмыйлар. Хәзер рәхәткә чыктылар, яңгыр-кар яуганнарда ышыкланып торыр урыннары, арсалар - утырып торыр утыргычлары бар. Өстәвенә зәвык белән эшләнгән, төрле җете төстәге буяулар белән буяп та куелган.
Шулай да, хәкимияттәгеләрнең гади халыкка яхшылык эшләвенә күптәннән ышанычын югалткан халыкның, булган шиге, тиздән исбатланды. Бу будкалар, алар мәнфәгатен кайгыртып түгел, авылга киләсе чит ил кунакларына күрсәтү өчен төзелгән икән. Авыл шәһәр түгел инде, анда иркенләп йөреп булмый. Килгән дәрәҗәле кунакларны сәвит заманында фермаларга, махсус алар килүгә матурлатылган терлекчеләр йортына алып баралар иде дә, тик аларның нигезләре дә калмады, соңгы кирпечләрен сүтеп ташыганнарына биш былтыр. Моннан бер-ике ел элек булса мәктәпне күрсәтерләр иде, аны да ябып куйдылар. Авылыбызның күркен күрсәтерлек бердән-бер нәрсә булып, шушы колонка будкалары калды. Ярар, караштыргалап торганда бу будка бер биш ел безгә хезмәт итә, кунакларга күрсәтерлек урын булып тора ала әле...
Тик куанычыбыз озакка бармады. Көннәрдән беркөнне матур будкабыз юкка чыкты. Иртән көтү куганда аның юклыгын чамалаган хатын-кыз ни эшләргә белмәде. Кайсыдыр полициягә хәбәр итик дисә, кайсыдыр “бәладән баш аяк” дип, шыпырт кына өенә кереп качу ягын карады. Будка печән кибәнендәге энә түгел инде, эзсез юкка чыга алмый. Озак та үтми югалган будкалар күрше, тиздән район күләмендәге ниндидер семинар узарга тиешле авылда табылды. Һәрберсе будканы үзенеке санаган ике авыл баррикадалар корып сугышка әзерләнде. Куерганнан-куера барган болытларны ике авыл башлыгы гына тарата алды. Баксаң, совет чорларындагы күчмә вымпел кебек, бу будкалар да авыл саен күчеп йөрергә тиеш икән. Кайсы да булса авылга зуррак түрә киләсе булса яки берәр семинар-мазар үткәрелсә, “шалт” шушы будкаларны алып барып куялар. Җирле бюджет акчасына экономия ясауның яңа ысуллар уйлап таба алучы түрәләрнең зирәклегенә сокланырга гына кала...
Илһамия ГАФФАРОВА.

№60 (899923) / 30.01.2015 20:04:47

Аз булса да гонорар тулэсэлэр мин дэ язгалар идем...болай ул яктан сэлэтен,бар дилэр...Ж,итэкчелэр белэн элемтэгэ ничегерэк керергэ икэээээн:-) ?

№59 (899917) / 30.01.2015 19:49:55

әйтәм, ул Илхамиянен язмалары укырлыкмы сон инде.Укып та тормадым.Куз йорттеп утерлек кенэ.

№58 (899915) / 30.01.2015 19:47:08

))))))))))))))))))))))))))))))), дорес эйтэсен "кем эшли шуны яратмыйлар" Иркэ кебек ялкаулар узлэренен ялкаулыкларын, кулларыннан эш килмэуен тагы ничек оправдать итсеннэр? Менэ Иркэнендэ ни очен шундый икэне ачыкланды: авыларда ялкау булмаганнар мал тотып сот, май, каймак ашап яткан вакытта алар АВЫЛДА!!!! маргарин ашаганнар. Эшенэ килгэндэ аптек прилавкасы артында басып торуны карьерага исэплэу тоже булдыксызлар башына килэ торган гамэлгенэ. Врачларга караганда кубрэк белэм дип мактануыда буш куыккына курэмсен, 180см лы малае 45кг дип кенэ ычкындырган иде. Жунле ана, тем боллее медик оброзованиясе белэн, уз баласын шундыйга житкерэме инде? Нормаль авырлык 180 смга 80 кг тирэсе булырга тиеш.

№57 (899909) / 30.01.2015 19:40:20

Давай фамилиялэп, момкин булса?
Мин кем икэн?

№56 (899903) / 30.01.2015 19:28:34

))))))))))))
Кызганыч, син дорес эйтэсен.
Эле эшлэнмэгэн, инде изге телэклэрен дэ кызганмыйлар.
Татарлар инде, бер суз белэн эйткэндэ...

№55 (899899) / 30.01.2015 19:02:36

татарда нинди яңалык булса шул гаеп . сара апны тетәләр иде мәһдивны , хзер шул ук кешеләр аларны мактый . кем эшли шуны яратмыйлар . нинди критиклар ди сез . җыен чүчмәк ))))))))))))

№54 (899886) / 30.01.2015 17:18:40

ИлҺамия Гаффарова

№53 (899881) / 30.01.2015 16:19:30

Кстати, Шөпшә))) Менә дигән исем...

№52 (899879) / 30.01.2015 15:54:21

кем Иламия Гаффарованы укырга тели: http://www.nkamsk-rt.ru/tt/component/k2/item/1884-timer-akcha-maҗarasyi.html

№51 (899878) / 30.01.2015 15:51:03

ужас.Алла сакласын инде,Сэхия. Тик нэрсэгэ кирэк инде бу Хэзер?

№50 (899877) / 30.01.2015 15:42:15

Лутчы моны карап алыгыз әле, күзләремнән яшьләр килде валлаһи:))

http://lifenews.ru/news/149145

№49 (899876) / 30.01.2015 15:41:09

Әгәр минем башыма да гәҗит чыгару фикере
шапылдап килеп төшсә, мин аны "Ямау" дип атаячакмын.

№48 (899875) / 30.01.2015 15:40:03

Ах-вах!!!
"Аның язмасы Тишекнең һәр санында чыгып бара" дип сөйләргә туры килмәгәе.

№47 (899871) / 30.01.2015 14:05:30

Чикли икән, димәк президент яки хакимият вәкиле буласы килә.Шул гына)))))
Бу сузлэрен синен утэ чиклэнгэн булуыннны курсэтэ дэ инде.
Узен эйткэнчэ, игнор, сойлэшунен мэгънэсе юк.

№46 (899870) / 30.01.2015 13:55:50

Ягъни самодостаточный профессионал булрга тиеш....

Ул журналистика өлкәсендә президент булырга тиеш.

Бездәге хакимият татар телендәге СМИга интервью бирәме? Әкәмәт, "Азатлыкка" барырга мөмкин. Чөнки журналистлар аларның йөгерешче малайлары. Йөгерешче малай белән ни турында сөйләшеп була. Аларга кәнфит биреп була!

№45 (899869) / 30.01.2015 13:51:50

Мәсәлән?))))

Чикли икән, димәк президент яки хакимият вәкиле буласы килә.Шул гына.

Журналист исә хакимияттән дә өстән карап яза белергә тиеш проблеманы...

№44 (899868) / 30.01.2015 13:51:36

"Себерке" бар, "Уртак түшәк" бар, соң "Тишек" укучы да табылыр инде. Ну, Илфак,ЗБны көтеп калабыз инде.

№43 (899866) / 30.01.2015 13:46:47

сез нэрсэ сойлэшэсеэ,бездэ бит демократия хэзер,ни телэсэн шуны язарга була,бездэге кин,алга киткэн демократиягэ хэттэ америка да конлэшэ имеш.

№42 (899865) / 30.01.2015 13:42:32

Аха, син менэ булдыклыланып курсэт ин эувэл.
Мировозрениесе кин булганнар да буген бик чикле генэ эйтэ фикерен.
Эллэ син андыйлар юк дип уйлыйсынмы?
Журналист аннан эптиккэ дару сатарга килсенме, мировоззрениесе белэн?

№41 (899864) / 30.01.2015 13:38:01

№38, җанкисәкләрем, булдыксызлыктан гына. Президент буласыгыз килмәсә, һәр теманы яктыртырга була. Тик моңа белем, осталык, мировоззрение киң булу кирәк.

№40 (899862) / 30.01.2015 13:36:43

мин әле ин-дизайн да беләм)))))))

№39 (899861) / 30.01.2015 13:35:36

Шәп, Илфак! Син сызгыруга йөгереп килеп җитәрбез дә кулдан килгәнчә ярдәм итәрбез. Әгәр минем язганнар күңелеңә бераз булса да хуш килә икән - мин әзер.

№38 (899859) / 30.01.2015 13:28:34

Иркэгэ эпэт гайбэт кирэк!
Телэсэ нинди журналист та под колпаком инде, жаннарым. Эллэ ни котмэгез хэзерге заманда.
Кыюлык була алмаганны да анлыйбыз, тик менэ татжурнын - бездэ барсы да шул хэтле эйбэт, халыкнын тормышы коннэн -кон жинелэя,яшэсен фэлэн фэлэнев! дип тотен чыгарып утыруы валлахи, ачу китерэ.
Хэм бу, газета тиражлары тошугэ беренче сэбэп булып кала.

№37 (899858) / 30.01.2015 13:26:08

№36, журналист тарих өйрәнмидер инде. Тарих белән кызыксынадыр. Өйрәнүчеләрне табып кызыклы, аңлаешлы әңгәмә оештырып була бит.
Тик безнең татжур әңгәмә тема итеп башка әйбер ала алмый,ул үзе аның уртасында торырга тиеш, чынлыкта әңгәмә татжурның үзе турында һәм эчтәлек пшик....

Монда хәтта берсе миңа тәкъдим итте, яхшылыктан чыгып)))типа син ник үзең турында татжур кебек фәлән-фәләнне күрдем,шул сөйләде дип язмыйсың, дип.

№36 (899856) / 30.01.2015 13:21:31

Тишек юлларлык рэте булган кеше фэлсэфэ сата башлаиас инде.

№35 (899855) / 30.01.2015 13:17:38

Кеше үзгәрмәсә дә үзгәрмәс икән. 50не уздың булгай бит инде, Илфак. Һаман да башыңда шул тишек-тошык. Инде нәрсәләргә генә тотынып карамадың. Әйт әле, берәр уңышлы, тем более мәгънәле проектың булдымы? Вообще то, берсе бар иде бугай– кайчандыр «ТЯ» чыгып килгән юмор. Исерекләр турында җыен тозсыз пьесалар язып карадың – барып чыкмады. Җырларыңны кара инде – аз гына затлылык, татарга хас моң, ипле, акыллы фикер бармы берәрсендә? Юк! Күбесе шул билдән түбән темаларга кереп китеп, халыкның түбән зәвыклы өлешен шаккатыруга, көлдерергә тырышуга кайтып кала. Алар сиңа шикле һәм очсыз дан, аз-маз акча бәлки китерәләрдер, тик андый очсызлы ширпотреб белән ихтирамга ирешә алмаячаксың. Син алынган проектларның төп үзенчәлеге - алар атылган шампанский кебек, тиз генә күбек катыш су чыгаралар да шешә бушап кала. Бу хәл хәзер “Шәһри”дә күзәтелә. Монда да булган парың гудокка китеп бетте. Инде килеп менә үз газетаң. Гадать итәсе юк, анда да шул син яраткан, низменный инстинктлар тантанасы, шулар тирәсендәге ыгы-зыгы өстенлек итәчәк.
Син бит тарих белән кызыксынасың, аны күпмедер дәрәҗәдә беләсең дә. Менә шушы милләткә, халыкка кирәк, ифрат та мөһим юнәлешкә кереп китәргә сиңа нәрсә комачаулый? Архивларга яңадан кайт, яз китаплар, чыгар, тарихыбызны кулыңнан килгәнчә популярлаштыр. Менә булырсың Илфак Шиһапов. Татар тарихының өйрәнелмәгән өлешләре пласт-пласт булып, өйрәнү көтеп ята. Бәлки сине дә көтәдер. Синең андыйны башкара алуыңны, сәләтеңне мин беләм. Без бит болай да адашкан халык, ихтибарны кабат-кабат инстинктлар ягына бору, болай да түбән милли аңны тагын да аска төшереп, көнүзәк проблемалардан аерырга тырышу сине дә, беребезне дә бизәми. Саваплы эшләрне гөнаһтан, азгынлыктан аермыйча, картая башлагач та клоун булып, тишек эзләп йөрүдән тукта инде зинһар.

№34 (899854) / 30.01.2015 13:17:15

Шәһридә басыла торган Казан буенча җүләр сатып йөрү...

Җитди сорауны һәр җирдә һәм нәрсәдә бар тапкан кешегә. Каршылыклар үсеш билгесе ул, нормаль күренеш. Әгәр бар да яхшы икән, димәк сазлык...

№33 (899853) / 30.01.2015 13:12:43

Илфакның җитди темасы-Тәңречелек.Башкасы юк.

Беркөнне электрон тишегендә ята иде әле, типа, бар нәрсә әйбәт, ни җитми,бар да җитеш, ник зарланалар, аңлашылмый, эшләгез генә дип...

Аның өчен иң яхшы журналист Низамова, "Шоу-бизнес дәрәҗәсенә күтәрелеп" җитәргә сөйләшүче...Яхшылыкның эчендәге мәгънәсе Салаватка таш атудыр дип аңлыйм. Башкача аңлашылмый. Салаватка таш атарлык урын бер. "Эфир" каналына чыккан почти егет булып җиткән баласын тану. Танымаса, бәйсез экспертлар белән расласын...
Шул сораулар торганда Салават мин мөселман дип мәчеткә керә аламы???

№32 (899851) / 30.01.2015 13:04:12

Илфак, мин сәясәтне күздә тотмыйм... милләт, үз татарларыбыз турында, телебез турында... менә ишеттем әле, бюджетта утыручы татар гәҗитләрендә бу темаларга бик куркып карыйлар икән, янәсе, ябык темалар... шәхси гәҗиттә андый цензура булмас шикелле?

№31 (899850) / 30.01.2015 12:54:01

Борчэ кая дим,мин аны Тишектэ котеп калам,керсен сойлэшэсе сузлэр бар иде,эшлэп бетермэгэн эшлэре.

№30 (899848) / 30.01.2015 12:41:12

Мэсэлэн нинди тема?

№29 (899847) / 30.01.2015 12:36:33

Җитди темаларга яза торган булса мин дә языштырыр идем. Аласыңмы, Илфак?

№28 (899845) / 30.01.2015 12:30:13

Әкәмәт, эллэ тузеп булмыймы?

№27 (899844) / 30.01.2015 12:28:18

Минемчә, Данил монда бер әйберне язарга оныткан - гәҗитнең беренче саны кайчанрак чыгачак соң, дип сорарга тиеш иде ул Илфактан. Минем белән күпләр килешер, мөгаен.

№26 (899841) / 30.01.2015 12:23:22

Борчэ кая мин аны тишектэ эзлэп йорим,сойлэшэсе бар.

№25 (899840) / 30.01.2015 12:23:21

Мондагы Иркә-Тишек.рудагы Оргазм бит.

№24 (899839) / 30.01.2015 12:23:07

Фригидный хатыннар юк, булдыксыз ирлэр генэ бар.

10 ират курсэ дэ куп, менне курсэ дэ ярый)))
боларны кем билгелэгэн? Синме?

№23 (899838) / 30.01.2015 12:20:52

Хе, мин хатыннар куп курдем торлесен.Ирлэр менне курсэ дэ ярый,ну хатынар 10 ират курсэ ул бииик зур сан бит.
Их-ма, фригид дип узенне эйтэсенме?

№22 (899837) / 30.01.2015 12:10:30

Иркә, озабоченный ирләр куп тугел, хатыннар яратучылары бик куп. Но андыйлары фригидный хатыннарны урап уза.

№21 (899836) / 30.01.2015 12:10:27

Син анда кермэгэннэн генэ аз кургэн булып саналасынмы,17?????

№20 (899835) / 30.01.2015 12:09:33

Татарда юмор яхшы булса гына мондый гәжитләр яши.Бу "Фикерләр" арасыннан да шәп әйткәннәре бар.Кайберсенен смайликлары гына ни тора )))Хи-хи.(Үзем шуны куя белмим әле)

№19 (899834) / 30.01.2015 12:07:19

Исем алганда зур игътибар бирергә кирәк.Нинди исем бирсәгез, шул була...

Тишек, җыртык фәкыйрьлек белән бәйләнгән нәрсә. Ну, озабоченный ирләрне искә дә алмыйбыз, татарда алар күп түгел...

№18 (899833) / 30.01.2015 12:02:31

Иркэ,ни эйтер икэн бу газетага карашы ничек шуны белэсе иде.

№17 (899832) / 30.01.2015 11:59:36

Улэээээээм.Анда язып утыручы хатыннар белэн бергэ чыгара буламы инде.Анда утыручылар ирлэрне куп кургэн хатыннар.

№16 (899831) / 30.01.2015 11:55:24

кыюга, кая китсен ул,барыр жире булса китэр.Илфатка рэхмэт эйтсен аны эшкэ алганга.

№15 (899830) / 30.01.2015 11:54:33

Бу Илфак Ашап туямы ул юкмы?

№14 (899829) / 30.01.2015 11:52:20

Эйе, кыю Сиражи китэ дэ бара, э аннан калган проблемалар редакторга.

№13 (899828) / 30.01.2015 11:51:46

жинаятьче "тугел",- дип язган кешеме.

№12 (899827) / 30.01.2015 11:49:30

кыю, Сиражиен синен хэм башкалар янында кыю булса гына ул.Че то минем бердэ анын кыюлыгын кургэнем юк,Тормэдэ утырып чыккан кешелэрне жинаятьче дип язган кешеме.Шул утеручелэр турында язса гына инде ул.

№11 (899826) / 30.01.2015 11:46:58

м, колдермэгез зинахар.Себереп тугэсе газета журналлар куп эле бездэ.Кроме БГ дан кала.Менэ "сэхнэ", журналын гына алыгыз,анын укучысы бармы бугенгесе кондэ.Юк!

№10 (899825) / 30.01.2015 11:45:36

безнен Сиражи бар бит.

№9 (899824) / 30.01.2015 11:43:09

Безнен Татарстан журналистлары журналист була белсэлэр иде,нинди генэ газетаны алма Мэскэу журналистлары язмасын тэржемэ итеп утыралар.Яшэсен Мэскэу журналистлары.Татарстанда берэр кыю журналист бармы юк.БУЛМАЯЧАКТА,чонки КУРКАКЛАР КУП БЕЗДЭ.
Министр яисэ башка организациялэр ишеген тибеп керуче журналистлар бармы юк.Мэскэунекелэр энэ нишлэтэ.Башларына кукэйдэ сыттылар инде,битлэренэ ком да сиптелэр барыбер казыналар,сойлилэр.

№8 (899823) / 30.01.2015 11:30:46

м

№7 (899822) / 30.01.2015 11:29:03

"Максат - татарда ял иттерә торган, башны авырттырмый торган җиңел газета булдыру"

миңа калса татарда ял иттерэ торган газеталар саны чиктән ашкан, җитди, сыйфатлы газета чыгара башларлармы икэн инде берэр кайчан

№6 (899820) / 30.01.2015 11:17:49

Аызына бал да май , Хе.., болар язса хазетасы барып чыгар.Альбина гына ташка улчим ,хэр язмасы пычраклык белэн сугарылган.Сез санап уткэн "язучылар"(эйтергэ дэ оят),Борчэ белэн Соры да жунле суз бармы аларда.Илхамия Гаффарывасы кем инде тагын? Жыен чуп чар баскан татар гэжит журналларын.

№5 (899819) / 30.01.2015 11:15:46

Язучылары да, укучылары да берук кешелэр була икэн.

№4 (899818) / 30.01.2015 10:59:33

Тишекне урыслар дыра ди бугай

№3 (899817) / 30.01.2015 10:50:30

Эте-бете гәжит чыгара инде. Исеме үк Тишек- Яма түгел,ә Чокыр бит! Менә бу Данил Сәфәровләрдән "команда" жыйсан, булыр ахыры.

№2 (899816) / 30.01.2015 10:49:49

Афәрин, Илфак! Һичшиксез, язылачакмын! Беренче номеры кайчанрак чыгар икән? Һәм аны каян табып булачак?

№1 (899815) / 30.01.2015 10:44:53

Биләргә барып изге тауда ияләрдән сорап кайттым - балакаем, бар да ЗБ булачак диделәр.

Альбина Бэширова, Илхамия Гаффарова, соры белэн борчэ язганнар да газетада булса, укыла торган булыр.

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar