• 26.06-28.08 Театрализованное фольклорное Казан-шоу. Туган авыл.
  • 24.07 Ришат Тухватуллин. Жэйге очрашулар. Майдан Сабантуй. 19.00
  • 06.08-15.08 Салават. 31 сезон. Камал театры
  • 18.09 Хәмдүнә Тимергалиева истәлегенә. УНИКС. 17.00
  • 16.10 20ел TATAR RADIOSI. Татнефть Арена. 18.00
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
Бүген кемнәр туган
  • 24 Июль
  • Айрат Ильясов - шоумен
  • Чулпан Закирова - биюче
  • Гали Ильясов - җырчы
  • Исэнмесез, кем Балтачта фатир сдавать итэ икэн? +7 939 371-04-19
  • Станок (циркулярка+фуганок)сатыла, кулланышта булган. Актаныш. 89063275274.
  • Корбанга хэм асрарга куп торле нэселдэн сарыклар, тэкэлэр, саулыклар, бэтилэр сатыла. Балтач районы. 89874245531 (ватсап бар)
  • Татарча сөйләшүче хатын-кыз тегүче кирәк. Казан.Тел: 9050216055
  • Чия сатыла,120 сум, 89033131910.
  • Хәләл үрдәк түшкәсе, 3кг900г, кг 350 сумнан. Казан, 8 927 40 592 02
  • "С" һәм "Д" категорияле машина йөртүчеләр кирәк. Эш шартлары, түләү яхшы. Шалтыратыгыз! 8-953-484-04-46
  • Үзебезнең умарталыктан яхшы сыйфатлы яңа бал сатыла. Казан буенча китереп бирү дә каралган. 3л - 1600сум. Теләүчеләр булса, 89625497103 телефонына шалтыратыгыз.
  • КАЗАНДА ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ. 89196271171
  • Балык Бистәсе районының Балыклы Чүкәй авылында йорт сатыла.Кыйммәт түгел. 89393718109
 
 

 
Архив
 

               

16.01.2015 Мәдәният

"Татмедиа" яңа җитәкчесе итеп Айрат Зарипов билгеләнде

Республика матбугат һәм массакүләм коммуникацияләр агентлыгының яңа җитәкчесе итеп Айрат Зарипов билгеләнде. "Татар-информ" агентлыгына бу хакта үз чыганакларыннан билгеле булды.

Искәртеп узабыз: ведомствоның элеккеге башлыгы Ирек Миңнәхмәтов кичә "Татспиртпром" ААҖ генераль директоры кәнәфиен биләде.
 
Тулырак "Татпресса.ру" сайтында укырга була.
 

---
Татар-информ
№ --- | 16.01.2015
Татар-информ печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№130 (899079) / 24.01.2015 22:08:51

Әйбәт булган бу, җитәкче булырга төсе-бите бар.

№129 (898478) / 21.01.2015 20:54:07

Нокта исеме белэн язучылар арткач язмый башлаган идем, нокта жонлана башлагач язарга булдым.Безнен татарга гына хас тугел инде ул акны кара,караны ак дип сойлэу.э ин начары ак тосне карага буяп кую.Юып та бетереп булмый.Бер дулкынсыз су остендэ кочле давыл куптарып утыру да бик куркыныч.

№128 (898469) / 21.01.2015 19:34:08

Бу бит Фәрид Мөхәмәтшинның племяннигы түгелме икән? Йәзләре бик охшаш.

№127 (898464) / 21.01.2015 18:16:22

Шушындый юньле кешеләр илебезне шушы хәлгә чыгарды да инде.

№126 (898387) / 21.01.2015 06:24:32

юньле кешегэ ошаган нишлэптер.

№125 (898354) / 20.01.2015 21:22:58

э нигэ улергэ тиеш ул яшь бит эле ул

№124 (898353) / 20.01.2015 21:19:11

...исэн ул да суда батмай бит..

№123 (898351) / 20.01.2015 21:11:44

Бик иманлы кешегэ охшаган тугелме сон бу абый?

№122 (898342) / 20.01.2015 20:24:20

Аның өчен икегезнең дә скайпта булуыгыз кирәк.Аны табасың да, позвонить, бетте китте.

№121 (898339) / 20.01.2015 20:16:09

башка җиргә шалтыраткан кебектер инде)))

№120 (898335) / 20.01.2015 19:53:00

Скайп Аша Турциягэ ничек шалтыратырга?эйтегез эле.

№119 (898334) / 20.01.2015 19:50:19

"Дәү әни"гә, төпчек малайга вәгаләйкемәссәләм!

№118 (898331) / 20.01.2015 19:41:29

Сез ничек шулай әйтә аласыз?! Мин гениаль Р. Ш. шигырләреннән таныйм... Ә сез укымый, имеш!

№117 (898328) / 20.01.2015 19:13:37

укучы, ул китап укымый, анын укырга вакыты юк ул китаплар турында монда сойлэшергэ генэ ярата

№116 (898327) / 20.01.2015 19:01:43

Кайчан кәлтәнең үз койрыгын үзе тешләп өзгәнен күргәнегез бар? Аны башта койрыгыннан кысып тотарга кирәк!

№115 (898323) / 20.01.2015 18:51:18

Зарипов эфэнде ТАТМЕДИАны япса, ботен Татарстан ана хэйкэл куячак!

№114 (898317) / 20.01.2015 18:20:35

төпчек малай сәлам юллый.

№113 (898250) / 19.01.2015 19:08:36

укучы, гафу, сезнең никны алганмын. Бу юлы укучы2 дип кабул итегез, икенче башка никтан язам))))

№112 (898249) / 19.01.2015 19:07:37

Ркаилне кемдер чүплеккә аткан икән, ә мин яратып укыйм, яңа китапларын көтеп торам. Миңа шул кызык - Ркаилнекен чүплеккә аткан кеше нинди китапларны яратып укый икән? Билгеле, татар китаплары турында сүз бара. Рәхмәт

№111 (898228) / 19.01.2015 13:40:22

Элекке башлыкка ни булган? татмедиа ботен акчаны суырып ята район газеталарынан. кергэн реклама акчалары шунда миллионлап китэ. Ул акчалар район калэмчелэренен тошенэ дэ керми.

№110 (898211) / 19.01.2015 11:58:51

Шулай, синең Зариповның үзе белән сөйләшеп караганың бармы? Татарча белмәгәнен каян беләсең?

№109 (898190) / 18.01.2015 23:42:42

Минем хәтернең яхшы икәнен аңламады ул.

Күп балалы гаилә турында тема иде, өметсез генетик авыручы балаларга миллионнар тупланганда, ни эшләп сәләмәт балаларга акча юк дигәнгә, миңа фашистка дигән иде ул.Шул сүзеннән соң В контактега кереп кем икән дип караган идем. Бар эленгән шигырьләрен укып чыктым.Бер тапкыр. Хәтер безнең профессиональ сыйфат, шуңа истә калган.Берничә көн элек одноклассникига кереп мелаксен буенча сорау биреп, консультация алды.Тәфсилләп җавап яздым билгеле:" Ходай сораганга бир," -дип әйткән дип. Әле шулай да нинди яхшылыгың бар дип утыра.Улдырмы, башкасыдырмы, анысы төгәл билгеле түгел, билгеле.Админ белә анысын)))

Аннан аның ул хаты артыннан ук шикле ссылкалы шикле хат килде, әмма комптагы защита ул сайтны ачарга кушмады һәм ачмады да.Мин анда күп язышмыйм, андый шикле хат беренче тапкыр булды. Чөнки ул язган момент күренә бит...Яза торган ручка чыга.Ручка язды, язды да, шалт шул хат килеп чыкты.

Булса ни була? дигән соравы да үз понятиеларыннан чыкты.Мин аның стилендә аның шигырьләрен яманлармын дип көткән иде.

№108 (898188) / 18.01.2015 23:19:51

№106, аңлашылды, түбәндә үзен пиарлаган икән. Ә без синең белән адашлар булып чыктык.

№107 (898186) / 18.01.2015 23:14:44

Шундый татарча белмәгән маңкортлардан издерәләр инде татарны. Махсус шундыйларны куялар. Бу теге тайное мировое правительство приказы белән куелгандыр махсус план белән. Әллә ни үзгәрешләр булмас, хәер, татарга ясин чыгу юлында булмый калмас. Ә сезнең җыен сарык көтүе кебек бәэлдәп утырудан башыгыз чыкмый. Карга да карганың күзен чукымый, сезгә фикер әйткән милләттәшегезне чукырга булсын. Оят һәм позор бу.

№106 (898185) / 18.01.2015 23:12:57

Тиледән сорама, үзе әйтә. Иркә синең белән "визгливый" марҗалар белән талашып бай тәҗрибә туплаучы ветеран "көрәшә" икән бит.

№105 (898184) / 18.01.2015 23:06:09

Бу җылы урыннан бер дә төшеп тормаган икән. Кайсы Зариповның улы инде бу? Атасы кем? Кайсы шишка?

№104 (898182) / 18.01.2015 22:57:32

Айрат Зарипов турында беркем дә берни белми. Нинди мөнәсәбәт булырга мөмкин? Бер генә информация бар -- татарча белми, белергә дә теләми. Ләкин бу бит бездә гадәти хәл. Хәзер шулар идарә итә.

№103 (898180) / 18.01.2015 22:50:28

шактый мокыт такмак
моны язган .......

№102 (898179) / 18.01.2015 22:42:18

Бу бәхәсләрнең Айрат Зариповка ни мөнәсәбәте бар ул?

№101 (898174) / 18.01.2015 21:29:52

Клин клином дип атала ул.

Арысланның авызы ачылдыны миңа аңлатучы кеше юк бит әле? Ул нәрсә? Шизофрения гынамени ул? Алай булса курыкмыйм. Болай кем белә, прямая физическая угроза булуы бар.

№100 (898171) / 18.01.2015 21:18:50

Иркә, бу шигырьне сайлаулар алдыннан Р. Ш.Петербург дамалары белән Путинга каршы бәхәсләшкәндә соц. сетькә куйган иде. Мин аны шуннан копироватә итеп алдым.Шизофрения күрсәтеп утырма инде. ТО сиңа яныйлар, то син яныйсың... Цирк! IP дигән сүзне беләсең икән, тик калганын гына белмисең...

№99 (898170) / 18.01.2015 21:12:19

Вәт ичмаса бу логика 96 да! Ркаилның китабын , тиражына күрә татар халкының 0.03% ы укыса, укымаган 99,97 % ны ул кан дошманы санарга тиешме, диоганаль буенча гына булса да укыган Иркә дошман дип табылгач? Номерыңны алмаштыр, мокытым.

№98 (898169) / 18.01.2015 21:12:09

Бер бәхәснең шәхесен белдек? Шул була.

Аннары айпи адресны белеп була, и т.д....Аларны болай да белеп була. Бу бик җиңелгә әйләнә.

№97 (898166) / 18.01.2015 21:05:04

ялгыш, шуннан, аныкы бклса ни була?

№96 (898161) / 18.01.2015 20:57:52

эзләдем))) Рәниф Шакировныкы түгелме соң бу гениаль шигырь?))) хехехехе

№95 (898158) / 18.01.2015 20:54:50

Ркаилдән көлүме бу?Нишләп Ркаил Иркәне дошман күрсен? Ул бит ир кеше, в отличии чәң чәңнәрдән.

№94 (898157) / 18.01.2015 20:53:57

таптым:

Играя грязно с совестью и с правдой,
Когда двуличью слов предела нет,
Не вспоминай визгливо, что ты дама,
А разве женщина не человек?

Творите вы двуликих женщин помесь,
Играя роль тургеневских девиц...
А ДАМЫ там, где ИСТИНА и СОВЕСТЬ
В прекрасном, чистом образе сплелись...

Я на колени встану перед ДАМОЙ...
С любовью к ЖЕНЩИНЕ творю, живу!
Я не играю с совестью и с правдой,
За это и ПОЭТОМ я слыву!

№93 (898155) / 18.01.2015 20:51:52

Дошманыңны мактап нейтральләштерү - дипломатиянең бик яхшы алымы. Дөрес юлдан барасың,ерак китәрсең...

№92 (898154) / 18.01.2015 20:51:23

Ркаил хаклы, Ә хатын-кыз нинди булырга тиеш? Мин күрмим аларны монда, Сәйләннән башка...

№91 (898150) / 18.01.2015 20:45:12

ә син эләктеңме соң? Шуннан нәрсә? Син кем инде?
Пошляк! Куда? сам знаешь.

№90 (898149) / 18.01.2015 20:42:50

Язучылар берлегенэ элэгэ алмаучылар монда гор килэ! Изэлэр берсен-берсе!

№89 (898147) / 18.01.2015 20:36:59

ИР кеше галантный булырга тиеш, артын үпсә дә сүз юк. ПОлумужикларга гына төс ул хатын кыз белән чәң-чәң талашу.

№88 (898141) / 18.01.2015 20:24:27

Ркаил, юкка ясыйсың бу реверансларны.

№87 (898135) / 18.01.2015 20:03:09

жэ жэмэгать, узегез куккэ чоясез ич бу ханымны, анда мания величия куптэн!

№86 (898134) / 18.01.2015 20:02:19

Ә мин Ркаил абый, истә тотам!2003 нче елның 26нчы ноябрендә Сез бүләк иткән,таушалып беткән "Урыс кышын озату" дигән китабыгызны ничә тапкыр кулга алганымны хәтерләмим инде. "Соңга калып бүләк итәм.Кайбер шигырьләр әле дә яхшы" -дип язган идегез.Шигырьләрнеңнең еллар узгач кабат яңаруына мисал ул китабыгыз.Рәхмәт.Гомүмән ,рәхмәт Сезгә!

№85 (898133) / 18.01.2015 20:01:37

Үтердегез)))

Үзегез язуыгыз буенча, зыян салам икән, күрсәткән активлык буенча зур зыян салынган, мөгаен...

Иң укыла торган татар телле СМИда иң популяр кеше - Иркә һәм аның язганнары))) Темаларны хәтерлиләр))) бөтенесен хәтерлиләр)))

Әйдәгез, лишим ее гражданства)))) Прәме диссидент итеп хис итеп горурланып куйдым.

Дәвамын көтәм-көтмим дип әйтмим. Үзегезне популяштыру өчен эшләгез дип әйтәсем килә)))

Шуны аңларга кирәк, электрон пространствода сез барыгыз үзегез турында гына сөйлисез. Бөтен язган сүзләр бары сезне ача.

Минем максат - сезне уяту. Сез уяндыгыз.
Хәзер үзегезне күрсәтә дә белергә кирәк.Мин дошманнарны хөрмәт итәм.)))Ятлар да бар бит әле. Дөресен әйткәндә, мин ятлар өчен язам.Алайса әле дә татарларны артка караган кызыл ( читай кровавый) кыргый укчы итеп ясап куйганнар.Менә шундый образ тумасын өчен, сезне бераз тынычландыру өчен әйтә алам, мин - надан, белемсез, буш позер, тагын нәрсә бар сез санаганнар, кабатлап тормыйм, өстәп укыгыз)))) Алайса, Иркә килешми, дисез))))

№84 (898130) / 18.01.2015 19:56:29

Иркэ хэзер сине мактап кына язачак инде, ялагайландын, Ркаил! Иркэгез Туфан, Разиллэр турында нахак язганда ник дэшмичэ тордын, ялагай!

№83 (898124) / 18.01.2015 19:39:38

Исемем телгә алынгач, сүзгә кушылырга булдым. 1980енчеме, 81енчеме елда язылган шигырем искә төште. "Никтер шушы кырмыска оясын таяк тыгып болгатасы килә" дип тәмамлана иде ул. Т. Миңнуллин аңа карата мәкалә дә язган иде, теләсә кайда таяк тыгып йөрмә дип. Иркә биредә кырмыска оясын болгатучы ролендә чыгыш ясый. Сүз дә юк, ул эрудицияле хатын. Аның шулай авторитетларга карамыйча үз фикерен әйтүе миңа, мәсәлән, ошый.Аның фикере белән килешергә мөмкин, килешмәскә, анысы башка мәсьәлә. Иң мөһиме - битараф калдырмый. Җәмәгатьчелекне шулай кыздырып, уятып торучылар һәрвакыт кирәк. Атламаган ат кына абынмый. Ә инде минем китапны чүплеккә ташлаган икән... Күптән бит инде ул, ничек шуны кемдер һаман истә тота?! Китапны сатып алган икән, ул инде аны ошамаса чүплеккә дә ыргытырга мөмкин, бернишли дә алмыйсың. Һәркемнең үз зәвыгы.Әлбәттә, мин үземә ошамаган китапларны бүтәннәргә бирәм, ташларга кул бармый.

№82 (898123) / 18.01.2015 19:36:00

Япмаска, Иркэнен адвокатлары как всегда, супер! Укып туймаслык эчтәлекле экиятлэр язалар... Шедевр!

№81 (898112) / 18.01.2015 18:16:57

Ну Иркә җәберләгән икән үзегезне, үксеп, үрсәләнеп, истерикага бирелеп күрсәттегез. Бала чага үҗәтлеге катыш картлык маразмымы, плүс мокыйлык. Әйдә, тагын! Иркә супер!

№80 (898103) / 18.01.2015 17:35:59

кэнишне. Тиле дигэн саен тигэнэк буе сикерэ торган кеше белэн булышып, барлы-юклы вакытны эрэм итеп утырмыйк эле. Купме генэ сойлэсэк тэ, анын "2Х2=5 " дигэн аксиомасы туйдырды тэмам.

№79 (898102) / 18.01.2015 17:32:37

Әнә,якташың Иркә "дустың" Ркаилнең китабын чүплеккә ыргыткан.Син ни карап торасың? Китапы мәсхәрәләүгә ничек түзеп торасың? Әллә син кешеләрне сайлап,үзеңнән уңышлыракларга гына көнләшеп каныгасыңмы?

№78 (898101) / 18.01.2015 16:56:23

Оят була башладымы анын очен?
Алайса, ябыгыз.

№77 (898100) / 18.01.2015 16:50:08

Нигә, әйе шул, күпкә китте. сам в шоке))) Җитте! ябабыз бу битне!

№76 (898098) / 18.01.2015 16:42:37

Нигә соң сезгә аның фикере шулкадәр мөһим соң? СЕзнеке белән аның фикере ни өчен тәңгәл килүе кирәк? Ул ни уйласа , язса да ни өчен сезгә барыбер түгел? Табынасыз бугай сез аңа, шуны үзегезгә признавайт итәргә теләмисез. СКрытый гашыйклыкмы? Акылыгызга килегез. Талашмагыз. күпкә китте.

№75 (898096) / 18.01.2015 16:30:43

Абау. Шуңа да, мулла барда телең, оста барда кулың тый диләр шул. Әле иркәнең медицина өлкәсендә дә белеме чамалы булуы, бер билгеле медицина профессоры (исеме хәтердән чыккан. профессор булуына дәлил итеп, укыткан ВУЗы сайтына сылтама бар иде)белән әйкәләшүендә куренде.

№74 (898095) / 18.01.2015 16:27:07

Абау, ни дисәң дә, нокта физиканы һөнәре бунча белә, һәрхәлдә провизорлардан әйбәтрәк. Ә син тагын бер бик слабый адвокатмы?

№73 (898093) / 18.01.2015 16:18:52

Каян беләсез сез барын да. Бигрәк укымышлылар җыелган икән монда. Бигрәк тә җөнле нокта бик күпне белә.

№72 (898092) / 18.01.2015 16:16:31

буталган, минем коммент- № 73.

№71 (898089) / 18.01.2015 16:13:22

65кә, фикер әйтү өчен аз гына булса да белем булу кирәк. Иркәдә юк бит инде ул. Частота белән амплитуданың ни икәнен дә белмәгән килеш, гормональ колебание турында сүз кузгата, теләсә нинди шартларда да испарение була алуы башына да килә алмавы сәбәпле, физика белгечләрен өйрәтергә керешә. Кыскасы RIM белән икесе бер пар. Фәнни нигезләнгән күрнешләрне, үз башыңа ни килә шулай аңлатып маташу, фикер төрлелеге була алмый. Аның точно определениесе бар-наданлык дип атала.

№70 (898088) / 18.01.2015 16:10:31

69, ялгышырна хакы бар!!! Тик, ялгышкан кеше таный ялгышын, гафу үтенә! Ә ул үлсә үлә, но сүзен бирми! Инде күпме ялгышы ачылды, күпме конфуз булды, ә аңа как с гуся вода.

№69 (898087) / 18.01.2015 16:07:20

69, Иркә талашмыймы???))) үзе әйтмешли, хахахахаха! Иркәдә фикер бер генә "бу ахинея!" и всё! Никаких гвоздей!

№68 (898086) / 18.01.2015 16:02:08

ИРкә монда әйтелгән язмаларга, фикерләргә карата үз позициясен белдерә.КЕмнеңдер фикере моңа туры килми. алар шуңа үпкәли, ярсый.Ә аңа ябырылучылар Иркәнең фикерләренә дәлилле контраргументлар китерәсе урында шәхесен мыскылларга керешәләр.Хор белән. Менә кайда аерма!Ә контрдәлилләр китерү өчен мидә сыр булуы кирәк, талашу өчен -юк.Иркә -талашмый, ул фикерләр генә әйтә. Дәлилле,акыллы, нигезле фикерләр. Ялгыша икән, ялгышырга да хакы бар, моның өчен аның шәхесенә ябырылу этик киртәләргә сыймый, әфәндем.
Психланмый гына языгыз, матур түгел.

№67 (898085) / 18.01.2015 15:54:08

61 гә,Мин дә шуны әйтәм бит. Нигә тиредән чыга-чыга минем фикерне кабатларга? Кайберәүләрдән армалы буларак, мин бер үк тунның кире ягын әйләндереп кимим. Шул гына.

№66 (898083) / 18.01.2015 15:53:46

номерлар һаман алышынып тора. Язганымны 62гә дип укыйсы

№65 (898082) / 18.01.2015 15:51:52

63! Әйе, Иркәнең бәдрәфкә нинди китап алып керүе миңа до лампочки! Тик, шуның белән монда чыгып публично (!) мактануына түзәрлек түгел (юк, фикер әйтүе түгел, фикер анда юк та юк инде, дәлил дә юк...) аңлыйсыңмы аерма нәрсәдә. Иркәне беркем дә тикторганда таламый, әйтсен акыллы фикерен. Юк бит фикер!!! Только буш позёрство. Синең комментлар да буш! Дәвалан имеш! Белергә теләмәскә хакың бар. Минем дә сезнең кебек белми сөйләгәннәрне манчырга хакым бар! Элементар логика бармы сездә???

№64 (898081) / 18.01.2015 15:44:44

Сине тәрбияче итеп ялларга җыенучы юк

№63 (898080) / 18.01.2015 15:28:43

Эйе 64.
Бэдрэфкэ китап элу, яхшы гамэл булып саналса,тэрбиясез кешелэр каян килэ дип, аптырарга кирэкми.
Узебез тэрбиялибез.

№62 (898079) / 18.01.2015 15:23:09

61 сез дәваланыгыз, болай ярсырга ярамый. Мин аны не осуждаю, белмим, белергә теләмим генә, спектакле ары таба белүгә кызыксыну уятмады. Белмәскә имею право, синең рөхсәт кирәкми, миннән аны белүне таләп итәргә хакың юк.ИРкә үз милке булган китапны кирәксез санап үзе теләгәнчә файдаланган икән, синең ни эшең? Бәдрәфкә элсә дә хаклы.Иркәне ябырылучылардан араларга тырышучылар җәнҗалчы түгел,монда, алар бер кешегә өер белән шашынып ташлануга аптыраганнан катышты биредә.Акылыгызга килегез.

№61 (898076) / 18.01.2015 15:01:42

Миңа сезнең Иркәне каезлап утыруыгыз ошамый. Ул бит теге яки бу мәкаләгә карата үз фикерен генә яза.))))))
Э башкаларга уз фикерен эйту тыеламы?
Нигэдер анын фикере башкаларныкы белэн тэнгэл килми, шуна да башкалар белэн бэхэслэшэ башлый.
Билгеле узе дэ мыскылауга кучэ, татфак бетерсэ куптэн кешелектэн чыгар иде! Мэсэлэн бу сузне нормаль кеше эйтэ аламы?

№60 (898075) / 18.01.2015 14:49:38

Мин иркәне генә якламыйм. Миңа сез барыгыз да бер Аллаһ бәндәләре. Миңа сезнең Иркәне каезлап утыруыгыз ошамый. Ул бит теге яки бу мәкаләгә карата үз фикерен генә яза. Ә сез аны шуның өчен талыйсыз. Әйтик, Туфанны, Разилны, Робертны депутат була торып татар милләтенең кимсетелүенә юл куйганнары өчен битәрли. Язучыларны татар милләтенә конкрет файдалы эш,сүзләре булмаганга тәнкыйтьли. Монда мин бернинди начарлык күрмим. Турыдан әйтә, гадел бәя бирә. Моның өчен үпкәләп утырырга кирәкми,тәнкыйтьне тиешенчә кабул итәргә өйрәнергә вакыт, хөрмәтле язучы һәм шул язучыларны яратып укучы әфәнде-ханымнар.

№59 (898071) / 18.01.2015 14:12:30

59,"не читал, но осуждаю... " да??? Иркә, менэ кайда ул коммунистлар!!! Син хет диагональ буенча укыгансың. Сизэсездер, Иркэнен яклаучылар шыр надан жэнжалчылар...

№58 (898067) / 18.01.2015 13:50:19

Әнә,якташың Иркә "дустың" Ркаилнең китабын чүплеккә ыргыткан.Син ни карап торасың? Китапы мәсхәрәләүгә ничек түзеп торасың? Әллә син кешеләрне сайлап,үзеңнән уңышлыракларга гына көнләшеп каныгасыңмы?

№57 (898062) / 18.01.2015 13:27:16

Яшэешнен барлык олкэсенэ дэ борынын тыккан була, белэме-белмиме, доресме-тугелме- тотына фикеренен "дореслеген" исбатларга. Син бер чуп булып каласын инде.

№56 (898061) / 18.01.2015 13:20:27

хәтерлим Иркәнең сүзләрен: "Ркаилнең китабын диагональ буенча укып чыктым да, чүп чиләгенә ташладым..." Ничек, ә??? шушы хатын безгә акыл өйрәтеп утыра, әдәпкә өйрәтә. Ркаил бер генә мисал, ул башка татар язучыларын да диагональ буенча укый бит, аннан соң хөкем чыгара, халыкны бутый, татар әдәбиятын төшерә. Шуңа зыяны күп. Ни дисәң дә, Ркаил бүген шәп, кыю, куркусыз язучыларның берсе,ялагайлана белми, татарга кирәклене, акыллы итеп, күп яза, карьера дип куркып утырмый, язунда да, сөйләшүендә дә.Ә безнең "белгеч" Иркә андыйларны чүп савытына гына ата, алар бит Поттерны, "ЛЭМ"ны укыйлар, "цивилизованный" гаилә...

№55 (898060) / 18.01.2015 13:09:38

Иң мөһиме икенче төрле фикер була ала 1әм бар икәнне ишеттерү.))))
Узен дэ анлыйсын, лэкин башкаларны ишетмисен бит, Иркэ.

№54 (898059) / 18.01.2015 13:00:20

Дэу эни, хикмэт Иркэнен ник ында (Иркэ булуында) тугел бит, шул хатын-кызнын сумашедший характерында: фикере доресме- тугелме беркемгэ юл куя белми, бернинди компромисска бармый, уз туксаны туксан. Только аныкы гына дорес," мин мин микэн, мин кем микэн". Я хода, шушымы сон инде ир белэн горлэшеп яши торган хатын? Булачак килененэ алла ярдэм бирсен.Иманым камил: малаен хатыны белэн яшэтэ торган кайнана тугел бу. Кстати, безнен сыернын кушаматы Иркэ иде хэм сыйфатлары белэн бу кешенен капма-каршысы иде.

№53 (898058) / 18.01.2015 12:53:53

51гә, ә син күпме гадость яздың монда?
50гә, исемне үзгәртеп була, холыкны үзгәртеп булмый...

№52 (898027) / 18.01.2015 08:12:53

Һәркайсы үзенчә бюджет ялмый...

№51 (898026) / 18.01.2015 07:58:28

Чыгарып яталар армый-талмый.

№50 (898022) / 18.01.2015 02:41:35

Дәү әни., )) минем бар да тәртиптә)))
Рәхмәт яхшы сүзегезгә.
Дәү әни, бу бит яңа форма.Просто сез реалны виртуаль дөнья белән сез дә бутыйсыз, оппонетлар да бутый.
Монда бөтенләй икенче законнар эшли. Мин ничек исемсез кешеләргә нервыланып утырыйм инде, я. Беркөнне одноклассникига язган берсе, консультация сорап . Монда миңа гел гадость язып утыра күбрәк.Сез шулмы? дим. Нәкъ үзе, ди. Әлбәттә, мин ада җавап бирдем. Кешечә. Әгәр бу ике дөнья бер булса, мин аңа җавап бирмәскә тиеш идем инде)))

Виртуаль дөнья ул икенче төрле йогынты ясый.Миңа начар йөогынты ясаганы юк ))))

Иң мөһиме икенче төрле фикер була ала 1әм бар икәнне ишеттерү.

Тыныч йокы. Ятарга кирәк.


№49 (898020) / 18.01.2015 01:08:08

Иркә, син бераз бу исемне югалтып тор. Таптатма әле шуларны өстеңнән. Нүжәли үзеңне ихтирам итмисең син? Шаккатам мин сиңа. Нигә син комплекслардан арынып, ниндидер рамкаларны атлап чыга белмисең? Ябышып ятма шул Иркә дигән никка, башка матур кушамат тап. Админ рөхсәт иткәннән файдалана белмисең. Бу сайтның бөтен өстенлеге дә үз исемеңне әйтми генә фикер язуда күренә. Соңыннан кемлеге күбесенең ачыла, ләкин алар ник белән язудан туктамый бит. Димәк, шулай ошый. Кайбер кешеләр соц. челтәрдә дә кушамат белән утыра. Кайберәүләрнең бер үк соц. челтәрдә төрле исемнән берничә битләре бар. Берсеннән чыгып икенчесенә кереп мәш киләләр. Ышан, исем үзгәртү икейөзлелек түгел, ул кешенең мөмкинлекләре чиксез булуын аңлата. Барлык бөек кешеләрнең әллә ничә кушаматлары булган. Сиңа да ярый үзбәяңне күтәреп Көнбагыш, Бөркет булырга. Яки тагын берничә кушаматтан язып утырсаң да була. Сүзләремне колагыңа эл. Күр дә тор, тынычланып калырсың, нервыларың рәхәтләнеп китәр.

№48 (898017) / 17.01.2015 23:43:55

Татмедианын главный кураторы Разил агагыз ел саен ничэ китап чыгара?

№47 (898007) / 17.01.2015 22:11:02

админ, син Иркәгә зарпалата түләп торасың, аңлашылды халыкны болгатып торсын өчен

№46 (898003) / 17.01.2015 22:00:49

кайсы китэ кайсы килэ . проходной двор походу . морды!

№45 (897981) / 17.01.2015 20:02:18

Кузниса кадрыв!!!

№44 (897980) / 17.01.2015 20:01:07

"Спиртпром"нарга китәр өчен "Татмедиа"да тренеровка узалар! Монысы пиво заводына китсә, гаҗәп булмас!

№43 (897979) / 17.01.2015 19:44:59

Белмисең , узен мыскыл булгач мыскыллыйлар инде.

№42 (897974) / 17.01.2015 18:50:30

"Татмедиа"ның бернигә дә кирәге юк! Паразитар оешма ул. Газеталар һәм журналлар алардан башка да эшли иде һәм эшли алачак та.

№41 (897961) / 17.01.2015 17:51:30

Меламори, Иркә бик күпләрне күп мыскыллады, аны жыеп курсэту кыен
түгел...
41, бик дөрес!

№40 (897957) / 17.01.2015 17:20:13

Ничә мәкаләгә комментарийлар укып карадым, ахырыы Иркә белән бәхәсләшүгә кайтыып кала, мәкалә темасы бөтенләй онытыла.

№39 (897945) / 17.01.2015 16:10:51

Иркәнең сүзе кайчак ошамаса да, аның белән талашмыйм, чөнки һәркемнең үз сүзен өйтергә хакы бар, аерым бер кешене мыскыллаганы юк, шул җиткән.
"Сөембикә" сайтын закладкага куйган идем, укыштырырмын дип, ике ай инде һаман шул бер үк рәсемнәр, бер үк сүз эленеп тора. Җурнал айга бер тапкыр булса да чыгадыр бит, сайтын яңартырга булмый микәнни?

№38 (897940) / 17.01.2015 14:30:09

Уз узлэре белэн сойлэшеп утыручылар барлыгын да онытмагыз, нишлисен, донья бит))

№37 (897934) / 17.01.2015 13:28:23

Лэкин кешелектэн чыккан татфак булмаса,Иркэгэ сойлэшер суз дэ булмас иде. ? Анысын да онытмагыз!

№36 (897926) / 17.01.2015 12:43:39

Иркә, опять озын озак демагогия. Беренчедән, сине дәлилләп манчырлык материал монда буа буарлык!Барысын җыеп, китап чыгарырлык! Тик, вакыт әрәм. Шул гына гаҗәп, неужели үзең күрмисең, әллә просто киреме? Икенчедән, партиядә торганым юк. Синең һаман бер козырь – кем сиңа каршы, шул коммунист! Не работает бу аргумент! "Акыллыларны сумасшедший дога кертү" белән артыгын җибәрәсең. "Акыллы" син дер инде ул, нейтральләштерүчеләр – синең оппонентлар, иеме, матурым? " И тебя вылечат..."

№35 (897922) / 17.01.2015 12:23:41

// юк, жае чыккан саен дәлилләп, нигезләп, тыныч кына манчырга кирәк. Юкса, зыяны күп//

Кемнән сорама, үзе әйтә, диләр әле...

Зыян күпмени? Алайса үзегезне божий одуванчик итеп күрсәтәгез килә, иде.

Ну, хәзерге шартларда дәлилләүне элеккеге партшколаларда өйрәтмәделәр шул.
Сез элеккегечә эшлисез.Элек акыллыларны сумашедший домга утыртып нейтральләштерәләр иде. Хәзер андый мөмкинлек юк, җүләр дип әйткәнгә башкалар җүләр дип уйлау үзе җүләрлек ул, кадерләлеләрем.

Әмма ул заманны кайтмас дип әйтеп булмый. Барысын көтәргә була бүгенге көндә.Мин әзер, дип әйттем.

№34 (897918) / 17.01.2015 12:02:36

кара әле,мин бер иркә генә дигән идем,шабашникларның тагы берсе, !!!,бар икән. икәүләшеп думпәслиләр болар ару кешеләрне...

№33 (897917) / 17.01.2015 12:01:50

!!!, Иркәне яклаучыларның зиһене дә шул балактан югары күтәрелә алмый... Я акыллы сүз әйтегез, булмый икән, монда чыгып Иркәне төшермәгез иде хет.

№32 (897916) / 17.01.2015 11:56:08

Иркәне орышып, аңа күрсәтмә биреп, үзегезне раслыйм дип уйлыйсызмы?Балак бетләре булмагыз дип әйттеләр ич инде сезгә. Табигатегезне үзгәртә алмыйсызмы? Берәр файдалы эш табыгыз, Иркә артыннан калмый иснәнеп чабышудан туктагыз инде фактатлар...

№31 (897912) / 17.01.2015 10:37:21

Иркэ, эзрэк компьютердан башынны алып берэр файдалы эш белэн шогыльлэн. Хотябы бэйлэм бэйлэ, уземэ хэм малаема узем бэйлэгэн кирэкми, магазиннан сатып алам лутчы дисэн, энэ оекбашлар бэйлэп приютларга, детдомнарга илтеп бир.Синен монда язган БЕР фикерен дэ, БЕРКЕМГЭ дэ кирэк тугел. Мондагы язмаларны 2 кон рэттэн укып мин шундый вердиктка килдем хэм аны монда язарга батырчылык итэм. Казанда пенсионерлар очен ниндидер шогыльлэр (эйтик, берэр жыр ансамбле, хор, шахмат, х.б.)бардыр бит. Чангы белэн прогулкага чык- файдалы булыр. Алайса синнэн монда утыручыларга только негатив кына ява.

№30 (897909) / 17.01.2015 10:15:12

бу, юк, жае чыккан саен дәлилләп, нигезләп, тыныч кына манчырга кирәк. Юкса, зыяны күп

№29 (897907) / 17.01.2015 10:06:51

иркә дингән бәндә,спецагент бугай.
Татарның зыялы кешеләрен,татар өчен тырышып йөрүче кшеләрне пчрак белән изә башлый.
Фәндәс Сафиуллин,Рәзил Вәлиев,Фәүзия Бәйрамова,Сөембикә,Зәки Зәйнуллин булсын, барчасына ялган гөнахлар тагып,измәләрен изә.

татар өчен файдалырак эшләүче кеше килеп чыкса,тут как тут (ул кеше эшләгәннәрне,кем икәнен дә белмәенчә пчрак ата башлый) фигаро шикелле килеп чыга.
язганнарын укып анализлаганнан соң,иркә кмнеңдер спецагенты дигән фиергә килдем.

зинхар дип сорыйм,Мрудашлар!!! җавап бирмәгез шул иркәгә! үзе әйтмешли "игнорировать" итәргә кирәк.
акчага эшләүче кеше иркә!!!башкача мөмкин түгел. ничек бер белмәгән кешене кара краскалар белән буяп була? аңламыйм.

мин башка иркә язган бер сүзенә дә җавап бирмәячәкмен,аның белән бәхәскә кермәячәкмен!!!

№28 (897904) / 17.01.2015 09:43:57

Иркәгә бәйләнүдән кайчан туктыйсың? Балак бете түгелсеңдер?

№27 (897903) / 17.01.2015 09:38:23

Һәр сайтны, үзегез теләгәнчә сөйләшү урыны итеп була. Нервыланмагыз. Миңа әйтик, социаль челтәр дип атаган сайтлар ошамый.Хәбәр тарату өчен яхшы нәрсә анысы.
БГ бар, тик анда ИФ га каршы килсәгез, сезне ИФ тәрбияли башлый.

Бизәлеш, җайлылык ягыннан "Сөембикә" миңа ошады. Миңа калса личностный аралашырга менә дигән урын.Әмма социаль мәсәләләр күтәрә алырсыз дип әйтә алмыйм, чөнки налог акчасына акчасына яши.

№26 (897902) / 17.01.2015 09:26:12

Юк, минем оялырлык берни эшләгәнем юк.

Менә Набиуллина кебек һәм аның урынында булсам, Геращенко тәкъдим иткәнчә оятымнан атылып үләр идем...

"Тәм таба инде бу кешенен нервысында уйнап, прямо-таки вампирларча"

Менә мин нинди мазолар утыра икән дип шаккатым әле))) Син ник мин язганны укыйсың, нервыланып?Кимендә, мин синең бергә яшәүче законлы ирең, я авылда яшәп, бердәнбер эш бирүчең түгел бит...)))Монда керү ирекле!

Башлап мин үзем бер комментаторга каршы әйткәнем юк. Сезгә минем сүз ошамый, икән, алга, башка татарча сайтлар дистәләгән. Мәсәлән, татар иле. Мин анда номинально гына, берни язмыйм. Сөйләшегез))) Гәҗит-журналлар сайты бар, бик матур сайт,мәсәлән," Сөембикәнеке. Монда да яза аласыз. Мин, сездән аермалы буларак, нервыланмыйм.Һәркемнең үз фикеренә хокукы бар. Мыскыллау тиеш түгел, матбугатруга кергән беренче этапта гына каршы идем. Чөнки сүз мыскыллауга гына кайтып кала, кызыгы һәм әһәмияте калмый иде. Әгәр бүген матбугатруның 20 мең караучысы бар икән, ул үзенә тиешлесен табып укый, кирәкмәгәнен укымый нервыланып.

Әгәр сезнең башта ниндидер идея бар икән, бөтен кеше сезнеңчә янарга тиеш дигән сүз түгел.Монда чын татар бар иде, һичшиксез үз ягына аударырга, аның фикеренә кушылырга тиеш дип уйлый торган. Бу коммунякалар чорыннан калган тәрбия чире.
Фикерләр төрле була. Аларның торыклылары һәм торыксызлары була. Әйтик мин тотрыксыз фикерем булганда, киңәш сорыйм, башка фикерләр белән кызыксынам.Тотрыклы булмаган фикерне мин публично язып утыра алмыйм.Димәк ки, тотрыклы фикер генә языла, сез аны үзгәртә алмыйсыз, берничек тә. Мин сезнекен үзгәртә алмыйм.Мин минемчә уйлаганнарны эзлим. Сезнекен үзгәртергә җыенмыйм.Тотрыксыз фикерлеләр бәлки минем якка авышадыр.Әгәр мин сезнең кебек кеше мыскыллауга күчсәм, алар бу нинди җүләр дип уйлаячаклар, нинди генә дөреслеккә туры килгән фикер язсам да. Тотрыксыз фикерлеләр дигәндә, әйтелгән фикер турында уйлап та карамаганнар дип әйтергә кирәк.Эшләре күп.Уйлары башка турында. Әмма аларның күбесе, 99 проценты бик акыллы кешеләр.

Шунлыктан нервыгызны бетермәгез, кеше мыскылламагыз, фикерегезне язарга булгач, ничегрәк үтемле итим дип уйлагыз...

Ихтирам белән Иркә.

№25 (897901) / 17.01.2015 09:14:02

Купне котеп аздан коры калган, ул тел белэн генэ ерак китеп булмый шул.Аннан килеп, хатын- кыз сыйфатлары да булу кирэк, исеме жисеменэ туры килми Иркэнен.

№24 (897900) / 17.01.2015 08:34:00

иркэ,хэр тишектэ затычка инде,кайсы теманы ачсан шунда иркэ.хэр авылнын бер диванасы була дип ихтибар итмэскэ тырышырга гына кала.

№23 (897898) / 17.01.2015 08:29:03

Бу Иркэнен компьютер тобендэ утырудан башка бер эше дэ юк микэнни сон? Ничэ тапкыр комп-ны ачып карама, ШУШЫ самоуверенная особа кеше белэн талашып утыра. Тэм таба инде бу кешенен нервысында уйнап, прямо-таки вампирларча. Подросток тугел бит син, комп-дан башын алалмаган. Мин эзрэк оялыр идем кешедэн.

№22 (897895) / 17.01.2015 01:11:59

Шайтан, шайтан))) Шайтанъелгада туып үскән шайтан таягы булам мин...)))

№21 (897892) / 17.01.2015 00:40:13

Иркә,вот куренэ инде бернэрсэдэ ойрэнэ алмаганын, но татарда ометсез шайтангына дигэн мэкал бар, шунын очен тырышабыз инде, син алай болай ялгышып шайтан тугелдерсен бит? Шайтан булсан гафу, тырышулыр бушка...

№20 (897889) / 17.01.2015 00:07:26

Мин карт кеше, аңлап бетермим, Татмедиа сүзе каян чыккан, аны кем безгә тудырып биргән, андый орган Рәсәйдә бармы, анда ул ничек атала? Берәр яшь кеше аңлатсачы.

№19 (897888) / 16.01.2015 23:40:05

Җүләргә акыл өйрәтү - җүләрлек, мин уйлап чыгарган әйтем түгел, халыкта киң таралган гыйбәрә..

Ярар, җанкисәгем, сүз куертуның, гомумән, мәгънәсе калмады...

№18 (897887) / 16.01.2015 23:37:35

Мин укый белмәгән баламыни???Укый белмәгән балага бред дип укырга өйрәтәләрме?

Сез бит җүләр дисез.Олигофреннарны укырга өйрәтә аласызмы?

Менә сездә ул логика...

№17 (897886) / 16.01.2015 23:23:08

Иркэ, синен логика белэн барсан укый белмэгэн балаларны укырга ойрэтуче укытучыда укый белми инде алайса

№16 (897884) / 16.01.2015 23:20:52

Эй, сез аның шулай икәнен белгәч, ник үзегезнең җүләрлекне күрсәтәсез соң? Җуләргә акыл өйрәтүче үзе җүләр була түгелме?

№15 (897883) / 16.01.2015 23:19:52

голинэ, анламаслык берни дә юк сездә, ләкин, сүз бөтенләй башка нәрсә турында, сезнең "тирән" акылыгыз турында тугел.

№14 (897882) / 16.01.2015 23:13:38

Иркә акылы булганнаргына ярдэм сорый белэлэр бит. Синен берэр дурдомда ятучыларнын акыл ойрэтегез эле дип ярдэм сораганарын кургэнен бармы сон? Э татарлар кин кунелле халык буларак сорамасаларда ярдэм итэргэгенэ торалар.

№13 (897881) / 16.01.2015 23:10:42

ИРКЭ сезнен нэрсэ эитергэ телэгэнегезне анлыйм. Рейтинг оскэ , э без аска таба. Алга таба анларлар эле..........

№12 (897880) / 16.01.2015 23:07:40

Мин сездән ярдәм сорадыммыни?
Сез үзегез мохтаҗлыкта түгелме, уйлап караганыгыз юкмы? Иркә

№11 (897877) / 16.01.2015 22:57:44

Тукмак,

№10 (897874) / 16.01.2015 22:43:03

Һәр ярты өл саен матбугат басмаларының тиражын 20- 30 процентка киметү cәләтенә ия булган Татмедианың моңарчы булган маңкорт автогонщик түрәләренең 2002 елдан бирле кылган "фидакяр" хезмәтен бер Зарипов кына рәткә сала алыр микән? Татмедиа моңарчы матбугатны үстерәсе урынга үзе үк палач балтасын күтәреп килде: үзендәге менә дигән китапханәне бетертте,Идел-прессның беренче катындагы китап кибетен яптыртты,Татмедиа бинасына хәзер кермәле түгел:йозак арты йозак:подписчиклар түгел, журналистлар үзләре дә үзара аралашып эшли алмый. Ә журнлистларның хезмәт хакы хәтта дворникларныкыннан да азрак икәнен әйтсәң кеше ышанмас.

№9 (897873) / 16.01.2015 22:42:09

Иркә, кеше шулхэтле бред була ала мени дип аптыраганнан яза. Кешелэр хэрвакыт кимчелекле кешелэрне жэллэгэннэр. ничектэ аларга ярдэм итэргэ тырышканнар, татарлар бигрэктэ. Менэ монда шунын чагылышы куренэ, сина ярдэм итэргэ тырышалар.

№8 (897870) / 16.01.2015 22:36:04

Гомумән, Иркә бредтан башка әйбер язмый, әле шул бредны укыйлар һәм коммент язалар...

Һич аңалмыйм.Урнаштырылан мәгълүмәткә яз, язасың килсә. Юк, минекенә дә яза аласың..

Тик бредка ничек реагировать итеп була...Не панимай)))

№7 (897869) / 16.01.2015 22:34:18

Аллага шөкер! Мин Айрат әфәнде өчен бик шат! Бик тә дөрес адым! Исән-сау эшләргә язсын!

№6 (897868) / 16.01.2015 22:31:10

Ә сез ул ужасны ник укыдыгыз? Ужаслар алда әле алар...

№5 (897867) / 16.01.2015 22:24:57

Иркә, сез узегезнен язган бредыгызны укып чыгыгыз эле бер генэ тапкыр булсв да

№4 (897863) / 16.01.2015 22:08:07

Кайсы гэжиттэ эшлэгэн, физик?

№3 (897860) / 16.01.2015 22:03:46

Бөтен нәрсә көрчектә бәгырем!!! Бөтен нәрсә көрчектә!Масштабы ужасные..И назад дороги нет, и впереди некуда! Сталинның халык ресурсы бар иде. Хәзер ул юк.

Бөтен нәрсәне Кырымны кайтарып хәл итеп була да бит.. Что ты... Мы в имперском бреду...

Менә мин бүген Рогозинның көлгәнен ишетәсем килә. Санкцияләр списогына кертелгәч, кычкырып көлдем дигән иде...

№2 (897851) / 16.01.2015 21:38:15

Чингачгук, бетләнмә инде, 10 ел буена "универсалларны" идарәдә тоткач, ниһаят элекке гәзитчене куйганнар. Моңа шатланырга кирәк. Мине бер сорау борчый әле: моның сәбәбе нидә? Әллә агентлык көрчеккә терәлгәнме, дальше некуда, әллә бу бер бәхетле очракмы?

№1 (897810) / 16.01.2015 17:30:22

Аяклары туже Сабада ускэнме?

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar