• 26.06-28.08 Театрализованное фольклорное Казан-шоу. Туган авыл.
  • 24.07 Ришат Тухватуллин. Жэйге очрашулар. Майдан Сабантуй. 19.00
  • 06.08-15.08 Салават. 31 сезон. Камал театры
  • 18.09 Хәмдүнә Тимергалиева истәлегенә. УНИКС. 17.00
  • 16.10 20ел TATAR RADIOSI. Татнефть Арена. 18.00
  • 14.12-19.12 Илсөя Бәдретдинова. "Фәрештә түгел". УНИКС
Бүген кемнәр туган
  • 24 Июль
  • Айрат Ильясов - шоумен
  • Чулпан Закирова - биюче
  • Гали Ильясов - җырчы
  • Исэнмесез, кем Балтачта фатир сдавать итэ икэн? +7 939 371-04-19
  • Станок (циркулярка+фуганок)сатыла, кулланышта булган. Актаныш. 89063275274.
  • Корбанга хэм асрарга куп торле нэселдэн сарыклар, тэкэлэр, саулыклар, бэтилэр сатыла. Балтач районы. 89874245531 (ватсап бар)
  • Татарча сөйләшүче хатын-кыз тегүче кирәк. Казан.Тел: 9050216055
  • Чия сатыла,120 сум, 89033131910.
  • Хәләл үрдәк түшкәсе, 3кг900г, кг 350 сумнан. Казан, 8 927 40 592 02
  • "С" һәм "Д" категорияле машина йөртүчеләр кирәк. Эш шартлары, түләү яхшы. Шалтыратыгыз! 8-953-484-04-46
  • Үзебезнең умарталыктан яхшы сыйфатлы яңа бал сатыла. Казан буенча китереп бирү дә каралган. 3л - 1600сум. Теләүчеләр булса, 89625497103 телефонына шалтыратыгыз.
  • КАЗАНДА ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ ХЕЗМЭТЕ. 89196271171
  • Балык Бистәсе районының Балыклы Чүкәй авылында йорт сатыла.Кыйммәт түгел. 89393718109
 
 

 
Архив
 

               

14.01.2015 Мәдәният

Хәмдүнә Тимергалиева “Галигә барам әле” җырын сәхнәдән башка беркайчан башкармаячак

Кичә Татарстанның халык артисты Хәмдүнә Тимергалиева Казанның Филармония концертлар залында 65 яшьлек юбилеен уздырды. Тик ни өчен соң Хәмдүнә апабыз юбилеен 2015 елга калдырган? Ул бит инде узган елның 24 маеннан котлаулар кабул итә башлаган иде.

Җавап бик гади булып чыкты. Соңгы елларда җырчы күп вакытын гастрольләрдә уздыра. Концертлар белән кая гына чыкмый ул. Узган ел хәтта Австралиядә дә чыгыш ясап кайткан иде. Һаман да дөнья куам әле, диде ул үзе дә. Өч ел рәттән якташы, иҗатташ дусты Салават Фәтхетдиновның концертларында махсус кунак булып йөри. Менә шулай вакыты калмау сәбәпле, җырчы юбилеен соңга калып үткәргән.

Хәмдүнә Тимергалиеваның юбилеенда Нәзифә Кадыйрова, Әлфия Юлчурина, Фәдис Ганиев, Салават Фәтхетдинов кебек дәрәҗәле артистлар да бар иде. Дуэтта чыгыш ясаучы Мөнир Рахмаев та читтә калмаган. «Бер картлыкта, бер яшьлектә» дигән уртак җырларын менә дигән итеп башкардылар. Хәмдүнә Тимергалиевадагы ташып торган энергия, ичмасам! Мөнирне әйтеп тә тормыйм инде. Икәү бергә кушылгач, сәхнә идәннәре сынарлык. Бер әңгәмәсендә юбиляр: “65 яшьтә кызларны тотып кияүгә бирергә була әле”, – дип әйткән иде. Чыннан да, Хәмдүнә апабыз әле һаман да шундый. Энергиясе ташып торган, давыл холыклы, беркемнән дә курыкмаучы, җитмәсә, яшь җырчыларның “крыша”сы да бит!
 
Җырчы белән күп еллардан бергә эшләгән мәрхүм иҗатташ дусты, баянчы Рөстәм Вәлиевнең дә юклыгы сизелде. Ни өчен дигәндә, сәхнәдә Хәмдүнә Тимергалиеваны нәкъ менә аның белән күрергә гадәтләнгән идек. Әмма ул бергә башкаручы “Галигә барам әле” исемле популяр җырын җырлаудан туктаган. Бер сольный концертында да башкармаячак. Чөнки Рөстәм Вәлиевны алыштырырлык итеп уйнаучы бер баянчы да юк, диде ул. Шуңа да юбилейда “Галигә барам әле” җырының видео язмасы гына күрсәтелде.
 
Искиткеч узган юбилейның оештыручысын да әйтми узмый булмас. Ул да булса Хәмдүнә Тимергалиеваның туганы Илһам Шәриф үзе икән. Ул да сәхнәдән матур җырын бүләк итте. Ахырдан Мәдәният министрлыгы юбилярны медаль белән бүләкләде. Җырчыга алып килгән бүләкләр, чәчәкләр җиңел машинага да сыеп бетмәгән хәтта. Илһам Шәриф «Газель» машинасына заказ биреп, шул рәвешле генә алып кайтып киткәннәр. Зал тутырып килгән тамашачысына җырчы зур рәхмәтен җиткерде. Без дә Хәмдүнә апабызны тагын бер кат юбилее белән котлыйбыз!
 

Эльза ГАЗИЗОВА
Интертат.ру
№ | 14.01.2015
Интертат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№20 (897915) / 17.01.2015 11:53:56

Хәмдүнә-үзебезнеке,халыкныкы!!!Халык сорый,Хәмдүнә җырлый!!! Җырла,Хәмдүнә!!!

№19 (897852) / 16.01.2015 21:39:00

Хәмдүнәне мин дә яратам. Көче булганда җырласын иде әле. Маладис ул!

№18 (897842) / 16.01.2015 21:04:31

Тавышлары бигрәк матур инде! Исән-сау гына булсын йөргән юлларында.

№17 (897619) / 15.01.2015 14:24:26

№16,
Хәмдүнәнең пенсиясе дә әллә ни түгелдер әле,яшәүләре бик авыр бит ялгыз пениәнергә....

№16 (897611) / 15.01.2015 14:04:16

Нэфесле тугел дисэгез дэ, бик аягы кычытканнан ил гизеп йормидер инде шушы яшендэ. Жылы, чиста фатирында тэмле ашап, телевизор карап, яраткан газете-журналларын, китапларын укып бик ятар иде ул да, лэкин кем китереп бирэ. Бурене аяклары ашаткандай, шуна концерт куеп йори инде ул, жаныем. Романтика эзлэудэн тугелдер. Ярый Салават ияртэ, оештыру мэсьэлэлэре дэ начар тугелдер (транспорт, гастрольлэрдэ куну, ашау, х.б.).

№15 (897609) / 15.01.2015 13:56:55

Хәмүнә ,Хәмдүнә инде Ул!!!! Алтын,алтын инде ул!!

Бүгенге җыручылар, һәр яктан, Хәмдүнәгә җитәргә әлееее...
Хәмдүнә күпне күргән,кыерсытылуларга түзгән,баш имәгән,"сусыз" җирдә үскән - Роза гөле ул!!!

Салават кешеләрне күрә белә. Флүрә белән Хәмдүнәне этеп екмый. Өчесе дә халыкның яраткан, легиндар җырчылары!!!


Ә нәрсә, Хәмдүнәгә,һәр шәһәр кешесенә шикелле, бәрәнге,кишер,чөгендере дә мешәт итмәс анысы.
Менә,җыйган уңышыгыздан,гошер садәкасы итеп өлеш чыгарсагыз була инде....

№14 (897591) / 15.01.2015 12:35:41

Элегрэк Хэмдунэ апанын жырлавын бик тынлаганымны хэтерлэмим.Еллар узгач ул жырчыны янадан ачтым узем очен.Бигрэк тэ "Ник сонладын"дигэн жыры ошый.

№13 (897590) / 15.01.2015 12:34:49

Син Аллахы тэгалэ белэн ике арадагы намазга бастыручы арадашчымы эллэ?Синдэй наданнар тугел, Аллахы тэгалэ узе бастыра аны вакыты житкэч.

№12 (897578) / 15.01.2015 10:52:56

Хэмдунэме нэфесле?
Син аны белмисен бит,нинди булуын! Сонгы ыштанынын, бер балагы белэн булешэ торган кеше.
Хэзерге эреле-ваклы жондызлар кургэн акчаны Хэмдунэнен мэнге курэсе юк.

№11 (897575) / 15.01.2015 10:44:51

333, 6 сумга 3 сәгатьләр җырлаган Әлфия апалары һәм ул буын артистлары тормышына күз салсыннар да, артларын кыссыннар! Нәфеснең чиге юк!

№10 (897566) / 15.01.2015 09:42:52

Хэмдунэ апагызга, кэнишне, чэчэклэр урынына материаль булэк бирелсэ эйбэтрэк булгандыр. Интервьюларында тел тобендэ шулайрак сизелэ иде. Хотя кем белгэн, кем эйткэндэй, еллар уткэн саен, яшь барган саен, бэлки карашы узгэргэндердер. Но Илсоя Бэдертдинова сэхнэдэ узе бэреп эйтэ инде: чэчкэ кирэкми, лутчы бэрэнге булса да бирегез дип.

№9 (897565) / 15.01.2015 09:42:51

Афәрин, Хәмдүнә ханыМ! Күз салмагыз сез андый килде - китте язуларга. Сез әле безгә бик кирәк!

№8 (897564) / 15.01.2015 09:13:45

Бөтен нәрсә бар: тавыш, буй-сын, знергия, шарм, җырларга да җырларга әле!

№7 (897562) / 15.01.2015 08:28:36

Хэмдунэ апа ,молодец! Синен жырлавыны ишеткэч яшиселэр килэ. Яшьлэрнен кайсы чыккач жылыйсылар килэ.Э кайберэулэр яшьлэргэ юл дилэр.

№6 (897561) / 15.01.2015 08:16:16

язып та карыйлар инде! Язганын укый микән бу журналист халкы? Чыктым аша күпер белән тутырган.

№5 (897559) / 15.01.2015 07:35:05

???, каян беләсең,ул инде күптән намазын укыдыр. Бар дөньяга кычкырып йөрмәс.
Хаман сезгә өлкәннәр урын бирергә тиеш?! С чего упало? Добивайтесь сами,своим трудом.

Гомерең буе ата-анаң пенсиясенә яшәүче бала икәнсең. Хаман алар тиеш икән сиңа. Мәнсез!!!

№4 (897558) / 15.01.2015 07:18:49

Нишләп Самара өлкәсе булсын, "Галигә барам әле" дигән җырны ул Пермь ягына баргач өйрәнеп кайткан. Тем более, монда Гали авылына бару түгел, ә Галигә кияүгә бару турында сүз бара.

№3 (897546) / 14.01.2015 22:48:35

Бу апага намазга басарга вакыт тугелме икэн инде?Яше бара бит.Сэхнэ яшьлэр урыны.

№2 (897535) / 14.01.2015 22:07:59

Самара олкэсендэге Гали авылы турында суз бара. Ул анда булды инде. Ул авылнын халкы бик тырыш. татар халкы очен торле хэлэл ризыклар житештереп саталар. яшелчэлэр устерэлэр, ис китмэле тырыш татарларяши анда. Хэмдунэ ханым ГАЛИгэ еш барып торса да аны бик яратып кабул итэрлэр.

Сэхнэдэ актуальлеген югалтмады, эфэрин

№1 (897519) / 14.01.2015 20:59:51

Нишлэр инде, Гали мескен....

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
ЕлМай
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
«Элита»
Piter.tatar