• 11.04 "Микрофонсыз концерт". Казан. БКЗ. 18.00
  • 14.04 "Безнең җыр" иҗат лабораториясенең гала-концерты. Филармония. 18:30
  • 20.04 Вәис Бәйрәмовның иҗат кичәсе.Филармония. 18.30
  • 29.04 Фердинанд Фәтхинең юбилей концерты. Филармония. 18.30
Туган көннәр
  • 29 Март Рөстәм Абязов
  • 29 Март Шәкүр
  • 29 Март Илфат Фәйзрахманов
  • 30 Март Рөстәм Килдебәков
  • 30 Март Рәшит Имашев (1939-2007)
  • 30 Март Фатих Кәрими (1870-1937)
  • 30 Март Рәдиф Гаташ
  • 31 Март Гөлназ Гыйльфанова
  • 31 Март Айрат Сибагатуллин
  • 31 Март Эльвира Гарипова
  • Арча районы Курса-почмак авылы уртасында барлык уңайлыклары булган йорт сатам.37 сутый җире бар.Җиләк-җимеш бакчасы 16сут.каралган. тел.89510608150
  • Казанда 1 булмэле фатир озак вакытка арендага бирелэ. Дубравная-Проспект Победы . Барлык унайлыкларда бар. Холодильник, стиральная машина, мебель. 14000+ ком.усл. Собственник. 8-93-77-73-48-73
  • Бергэ квартира снимать итергэ иптэш егет эзлим,Усады Столбище(Аэропорт)якларыннан 89506660021 ват сап)
  • Суган орлыгы сатам. 150 сумнан. Казан. 89003222047
  • Казанда эш эзлим. Офиста яисә текст басучы хезмәтләрен карыйм. Подработка булса да ярый. 89518921231
  • Авыл күкәе сатам (твыкныкы). 30 күкәйдән башлап бушлай китереп тә бирәм. Бәясе: 10 шт. - 70 сум. Гүзәл 89959816220 Казан).
  • Казанда грузчик, Газель хезмэте курсэтэбез! 89196271171.
  • Бэрэнге сатам сорт Гала 1.5 тонна Тел 8908 330 83 01 (Вацап) 89274141015 (вацап)
  • Казанда 1 булмэле фатир озак вакытка арендага бирелэ. Дубравная-Проспект Победы . Барлык унайлыкларда бар. Холодильник, стиральная машина, мебель. 14000+ ком.усл. Собственник.
  • Узем янына гостинкага татар кызы эзлим.Адель Кутуя, Гвардейскаяга якын.Заселение с 1 апреля.8(906)3215965(Вацап)

 

 
Архив
 

               

23.03.2009 Шоу-бизнес

ТАТАR MUSIC AWARDS ҖИҢҮЧЕЛӘРЕ БИЛГЕЛЕ БУЛДЫ (ФОТО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ел ачышы – Ильвина (бүләкне Искәндәр Сираҗи тапшырды)

 

Кино – Эльнара Нурмөхәммәтова (бүләкне Алсу Әбелханова тапшырды)

 

Мультфильм – Альбина (бүләкне Әбри Хәбриев тапшырды)

 

Рингтон – Вәсилә Фәттахова “Туган як” (Видеоклип)

 

Матбугат – Раяз Фасихов (бүләкне Ирек Миннәхмәтов тапшырды)  

 

Видео – Алинә Шәрипҗанова (бүләкне Гөлназ Фәйзуллина тапшырды)  

 

Дуэт – Илназ Сафиуллин һәм Шакур (бүләкне Венера Ганиева тапшырды)

 

Сүнмәс хит – Ләйсән Гыймаева (бүләкне Ленар Сәгъдиев тапшырды)  

 

Ремикс – Дилә Нигъмәтуллина (бүләкне Данил Сәфәров тапшырды)  

 

R’n’B һәм Рэп – Шакур (бүләкне принц DIN тапшырды)

 

Альбом – Гузәл Уразова (бүләкне Фәрит Таишев тапшырды)

 

Ел җырчысы (ир-егетләр арасында) – Салават Миңнеханов (бүләкне Искәндәр Хәйруллин тапшырды)

 

Ел җырчысы (хатын-кызлар арасында) – Иркә (бүләкне Илнур Фәйзрахманов тапшырды)  

 

Төркем – “Эссе” (бүләкне Айсылу Лерон һәм Раил Өметбаев тапшырды)

 

Җыр – Ландыш Нигъмәтҗанова (бүләкне Әмир Исламов тапшырды)  

 

Махсус бүләк – DJ Радик

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

 

---
Барс-Медиа
№ --- | 23.03.2009
Барс-Медиа печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№32 (17759) / 30.04.2009 20:45:24

текила, мин синен бн 100% килешэм!!!!!!

№31 (15410) / 31.03.2009 17:39:10

ин матуры ИСКЭНДЭР

№30 (15336) / 29.03.2009 12:17:38

Мина Сафарованын сарылы кулмэге бик ошады.Концерт буе шуна гына карап тордым.Лэйсэннен кулмэге дэ матур гына иде.
Дискотеканын узенэ килгэндэ,кызыклы иде.Бутэннэрдэн аерылып тора бу тамаша дигэннэре.

№29 (15316) / 28.03.2009 16:08:13

Э минемчэ барысы да бик яхшы киенгэн... Эгэр жырчыларнын барысы да бер ук стильдэге озын кулмэклэр,классик костюмнар кисэлэр хэм бер-берсен кабатласалар- узенчэлекле дэ , матур да булмас иде.. Хэрхэлдэ аларнын берсе дэ базарга барып, беренче кургэн кулмэкне алып кими инде.. Барс-медианын махсус кием буенча дизайнерлары, визажистлары булмыйча калмас... Аеруча Илназ Сафиуллин, Монир Рахмаев, Альбина матур киенгэн..

№28 (15202) / 26.03.2009 12:46:23

Рәхәтләнәләр инде Барслар бер-берсенә премияләр биреп)))

№27 (15150) / 25.03.2009 13:44:03

Ильвина, ул чалбарынны нигэ киеп тордын инде, салып кына чыгасын калган.

№26 (15147) / 25.03.2009 12:44:07

эээ,онытканмын,Голназ сафарованын ботен кулмэклэре килешле чыга анын,каян алып бетерэ икэн???кем белэ?

№25 (15144) / 25.03.2009 12:42:45

раиль ничек унайлы-шулай киенэ ул. и эйтеп кара син ана, исе китэ ди иске чикмэнгэ))маладис)американ))))

№24 (15133) / 24.03.2009 23:08:12

Алина татарча сойлэшэ белми.... Э эльнара нишлэде эле, трусигын курсэттеме?

№23 (15123) / 24.03.2009 20:40:35

Лерон Раиль кем ул?

№22 (15122) / 24.03.2009 19:55:19

Мин бардым!!! ошады!!! бик шәп булды!
Әфәрин!

Ильназ Гарипов шәп җырлады!
Илназ Сафиуллин, Шәкүр, Робет Ямгуров, Гүзәл Уразова, Ләйсән Гимаева, Раяз Фасихов, Эссе, Дилә Нигъматуллина, Мөнир Рахмаев,Булат Җиһаншин - ӘФӘРИН СЕЗГӘ! МОЛОДЦЫ! ТАК ДЕРЖАТЬ!

Эльнара Нурмөхәмәтова ваще оятка калды...
Алинә Шәрипҗәнова фанерага җырладымы... әбәү! бер сүз әйтә алмады башта микрофонга... и типа аннары кычкырып җырлый башладымы?! ялган!

Айсылу Лерон Раильга сүз әйтергә дә бирмәде!

№21 (15121) / 24.03.2009 19:19:42

Хэлил! Тегелэре дэ стильно одет диюен,башка ир егетлэр дэ диюенме, теге шэрэ кызларны да эйтэсенме? Мин монда гел утырам ич, мартта да, январьда да... Март мачысы тут не причум... Мин 4 аяклы песи!

№20 (15120) / 24.03.2009 18:32:43

Боларнын Ильвина, Ильназ, Ильвир, Ильмир, Ильдар, Ильфак икэннэрен ничек курэсез сез?

№19 (15116) / 24.03.2009 16:50:51

Өченче фотодагы җырчы кем ул?
Лемонова янында нинди кеше басып тора?
Ленар Сәгъдиев Мәннәф Әмировичның кеме ул?
Дүртенче фотодагы чибәр кыз кем ул?

№18 (15115) / 24.03.2009 16:42:04

Дерни мои штанишки! желательно вниз

№17 (15113) / 24.03.2009 16:39:31

Илнур, син бу атлас кәчтүмнән артык зур булып күренәсең. башка кимә аны, яме

№16 (15112) / 24.03.2009 16:37:20

сон тагын боларнын нэрсэсенэ бэйлэнэсен? жырына дисэн жыр жанрларынын хэтере калыр, жырлавына дисэн чын жырчылар упкэлэр. Раз админ фотоларны монда элгэн, димэк бэйлэнер очен! мактап булмый бит инде аларны. не заслужили

№15 (15111) / 24.03.2009 16:35:28

Жэмэгать,вы будете смеяться, но аларга костюмнарны кубесенчэ уз-узлэрен "стилист" дип йортуче кешелэр уйлап чыгара.(жылап утыручы смайлик булса, шуны куяр идем, жалко:(((

№14 (15110) / 24.03.2009 16:34:25

Киенә белми,дальтоник дип инде киемгә бәйләнеш киттемени?Каян җыелган мода индустриясе белгечләре:)))

№13 (15109) / 24.03.2009 16:19:41

но куреп торам, Ландыш точно дальтоник. кием сайлаганда салкын тослэр белэн жылы тослэрне буташтырмыйлар, ике торле чуар эйбер кимилэр, шэмэхэне сары белэн бутау (ягъни Эдельвейс кибетлэре тосе) психиатрлар тарафыннан психикада тайпылышлар барлыкка килунен беренче симптомы буларак исбатланган.
Бу безвкусицаны хэтта модалы фьюжн юнэлеше дэ акламый.

№12 (15107) / 24.03.2009 15:48:49

Бигрэк вкуслары юк инде безнен татар артистларынын, бер генэ дэ киенэ белмилэр, коточкыч!

№11 (15099) / 24.03.2009 13:23:40

барслар берберсенэ медаль олэште))))

№10 (15097) / 24.03.2009 11:57:25

Песи,

Март мәчеләре өчен аның тегеләре дә стильны адиттыр анысы!

Тимим мин Раилгә, маладис малай ул! :)

Мин шулай карт кешегә тартым мыни соң, песи? (син тал песиеме, или 4 аяклы песиме?)


№9 (15096) / 24.03.2009 11:35:05

Хэлил кызык кеше икэн син! Да малай шулай шэрэ кызлар остерэп чыгу да хэзер мудада.. Син белми иден что ли..Кургэнен дэ юкмы? или син уткэннэрне уйлап, карточкалар карап ,яшьлек хатирэлэрен искэ тошереп утырыр чакка килеп житкэн ак сакаллы картмы?
Раил очень стильно одет! Тимэ ана!

№8 (15093) / 24.03.2009 10:54:17

Песи,

минем дә бар андый картычкылар, кечкенә чакта авылда сабантуйда төшкән! Только чурнабилый. :)))

Каршы түгел, киенгән кешегә каршы булып буламыни инде! :)

Әнә, 15нче фотодагы апайларга каршы, аларның анасын сайтыйм мин, сәхнәгә шулай итеп чыгалармыни? Аннан соң: "менә бездән мәдәният бөркелеп тора!, без тегеләй, без болай", - диләр...
Так ышту, мондагы кансирт та чираттагы чиле-пешле "Абау артис(AWARDS)" булгандыр инде.

№7 (15092) / 24.03.2009 10:37:45

8 фотода ин шэп егетлэр хэм кыз утырган! Афэрин Шэкур хэм Ильназ Сафиуллин ! Минем замана- шэп жыр. Э Алинэнен тавышына кузлэр генэ тимэсен!

№6 (15091) / 24.03.2009 10:34:44

Хэлил! эйе хэзер шундый муда. Анын чыкканы ды юк бит инде..., ул муданын диюем. Ник син каршы что ли болай киенугэ ? Сапсим даже шэпский чыккан Раил дус!!!!Э йолдызлар шушы , шушы инде жан кисэгем....

№5 (15090) / 24.03.2009 10:17:03

Бизбулкы белән кара күзлек киеп бүләк тапшыру мудысы икән Казанда...

...ә болай, йолдызлар дигән затлар шушылар инде, име?!

№4 (15083) / 24.03.2009 07:41:13

э теге "Туган як" дип такылдап торучы Таз малай кайда?

№3 (15058) / 23.03.2009 19:05:53

ә иң матур кендек призы кемдә

№2 (15055) / 23.03.2009 17:31:46

Пухлый шэп чыккан

№1 (15053) / 23.03.2009 16:55:12

12 нче рэсемдэге "Сине яратам мин. Алдама..." прикольно чыккан. Янында кызымы эллэ?

▲ Өскә
Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Шаян
Татаркино
Ханский дом
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR
Глобэкс промоушен
Dj Radik