• 29.02-09.03 Фирдус Тямаев. Ялгыз торна. КСК "Уникс"
  • 02.03-03.03 "Казан" бию ансамбле концерты. Г.Камал театры. 19.00
  • 03.03 Айдар Габдиновның юбилей концерты. Филармония. 18.30
  • 05.03 "Микулай" спектакле. Кариев театры 18.30
  • 12.03-13.03 "Карурман" спектакле премьерасы. Тинчурин театры
  • 18.03 Рузия Мотыйгуллинаның иҗат кичәсе. Камал театры. 19.00
  • 26.03 Казан шәһәр филармония концерты. 18:30
  • 09.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Поющие сердца"(Р.Асаев, Н.Коновалов, Г.Имамиева, А.Шәрипҗанова) Филармония. 18.30
  • 14.04 "Безнең җыр". Филармония. 18.30
  • 15.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Без танышбыз сезгә җыр аша" (Рөстәм Закиров, Эльвира Хәйруллина, Вәис Бәйрәмов)
  • 15.04 Казан шәһәр филармониясе артистлары концерты – "Без танышбыз сезгә җыр аша" (Р.Закиров, Э.Хәйруллина, В.Бәйрәмов, А.Вәлиуллина, А.Хәсән
  • 20.04 Вәис Бәйрәмовның иҗат кичәсе.Филармония. 18.30
  • 29.04 Фердинанд Фәтхинең юбилей концерты. Филармония. 18.30
Туган көннәр
  • 26 Февраль Гөлзада Бәйрәмова
  • 26 Февраль Ганс Сәйфуллин
  • 27 Февраль Гайнан Кормаш (1919-1944)
  • 27 Февраль Зәйнәп Солошина
  • 27 Февраль Динияр Биләлетдинов
  • 27 Февраль Шәриф Камал (1884-1942)
  • 28 Февраль Юныс Әхмәтҗанов (1927-1984)
  • 28 Февраль Камил Сәгъдәтшин
  • 28 Февраль Шәмсия Җиһангирова
  • 28 Февраль Раил Гатауллин
  • Сдается 3-х комнатная квартира, по адресу проспект Ибрагимова 45 кв.84 на длительный срок.В шаговой доступности находятся остановки общест. транспорта. В квартире чисто,уютно. Имеется все для проживания- холодильник, стир. машина, мебель. Не дорого 17 тысяч рублей. Не риэлтор. 8 937 585 91 72
  • Сдается однокомнатная квартира в Салават купере (пр.Шакирова, 13). 30 кв.м. Есть: гарнитур, двуспальная кровать. Привезём шкаф стиралку и холодильник. 8 тыс+счёт-фактура. 89050257974 собственник.
  • Казан, Дементьев ур., 31 йорт адресы буенча коммуналь фатирда уңайлыклары булган бер бүлмә "сдавать"ителә. Аена 7,5 мең сум. Собственник. 89519056330
  • Нарат агачыннан мунча бурасы сатыла. Комплектлап биру момкинлеге дэ бар. Балтач р-ны. тел . 89083357408.
  • Казань шэхэре. Новоселья урамы з булмэленен залына керергэ телэучелэр юкмы. 1 марттан. 89277896680
  • Мтз 82 тракторына алгы мост Хэм ЗУР кабина сатып алам тел 89274931646
  • Казан шәһәре Портовая урамында 2 бүлмәле квартира 49 кв.м. озак вакытка сдавать ителә. Туалет, душевая кабина үзендә. 4 квартирага бер кухня. Речной порт тукталышыннан 2 км ераклыкта. Бәясе 13000 квартплата белән бергә. 89272439077.
  • Арча районы Татар Кәдрәге авылында 2 катлы йорт сатыла.170 кв.м, 20 сутый җир.Йортта газ, су, санузел, пластик тәрәзләр, биметалл радиаторлар.Яхшы мунча, гараж, хуҗалык корылмалары бер түбә астында.Аерым гараж да бар. Җиләк-җимеш агачлары, куаклары, чәчәкләр утыртылган бакча, бетонланган бакча юллары,су сибү өчен зур бак бар.Шәһәр ыгы- зыгысынган туйган, өлкән яшьтә табигать кочагында яшәргә хыялланган пенсионерларга да, яшь гаиләгә дә менә дигән вариант. 2км да мәктәп, балалар бакчасы бар, 8км Арча шәһәренә, 800 м тимер юлга.Казанга бик якын, автобус йөреп тора.Ашыгыгыз.Тел.89600832277.
  • Авыл кукэе сатам. Казанга алып килу момкинлегебез бар. Тел: +7 937 525-51-46
  • Сдаю комнату девушкам в 2-х комн.кв по улице Гарифьянова на длительный срок. В шаговой доступности находятся остановки общественного транспорта, Медучилище через дорогу. В квартире имеется всё для проживания - холодильник, стиральная машина, микроволновка. Санузел раздельный. Недорого. 7 тысяч рублей. Не риэлтор. 89178738213 (ватсап)

 

 
Архив
 

               

01.06.2014 Шоу-бизнес

Кичә Марат Башаров өйләнде, хәзер ул Ксения Собчак туганы

Кичә, язның соңгы көнендә актер Марат Башаров өйләнде. Кәләш - актиса Екатерина Архарова. Ул Эммануил Виторганның туганнан туганының кызы.

Туйны зурлап уздырмаганнар. Бәйрәмдә иң якыннар гына булган. ЗАГСтан соң Марат үзенең яңа кәләшен Мәскәү буйлап ак кабриолетта җилдергән. Правасы булау моңа комачауламаган, күрәсең. Маратның беренче генә өйләнүе түгел. Аның 9 яшьлек кызы Амели белән яңа хатыны Екатерина бик дус ди. Бер очтан Марат Башаров Ксения Собчак белән дә туганлашты. Онытмаган булсагыз, Собчак Максим Виторганда кияүдә. Яңа туган гаиләгә бәхет телибез!

фото: Instagram

---
Матбугат.ру
№ --- | 01.06.2014
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№20 (880478) / 21.07.2014 12:26:20

Ничава, Ринат абзый Ибраһимов кебек 60 та берәр 20 яшьлек мөселманкага өйләнер әле)))

Мәскәү баракларыннан чыгып үзләрен кеше дип хис итү өчен менә шундый никахлар кирәк инде ул....Арка турайган кебек булсын өчен.60ка тураеп җитәр...

№19 (880473) / 21.07.2014 10:06:06

Ринат,узеннен дэ хатынын маржа ич Сина маржа яраган нигэ Маратка маржа ярамасын.Маржанын да бар жаны

№18 (878456) / 08.06.2014 21:20:33

ничә кат үләнер идем,рәтле Татарка юк. Үләнә-үләнә ардым инде,берегез дә кирәкми. Барыгыз да бер себерке !

№17 (878455) / 08.06.2014 21:15:37

МАратны кем дип беләсез сың ?. Ул бит Сергач мишәре,татар түгел. Аңа нехрен КАзан юлын таптарга. Аны чакырмагыз болше. Мәскәүдә эше бетсә канага килә башлый. Тапкан җылыныр урын.

№16 (878389) / 06.06.2014 12:58:46

Ул М.Башаровны гомумэн,Татарстанга кертэсе тугел,позор татаров,фальшивый,шулай ук Роза Сябитова- сидит и позорить татарский народ.Себереп тугэрлек нэрсэлэр.Менэ чечен халкын сугэлэрдэ ул,э кургэнез бармы аларда шундый позорны,юк шул.гомумэн чеченнар яклы тугелмен,просто привела в пример.

№15 (878339) / 05.06.2014 08:19:20

узлэрен белмилэр.

үз ана телеңне саклыйсың килсә,үз гаиләңнән башла! нигә кешегә карыйсың? нигә кеше эшләгәнне генә эләргә өйрәнгәнсең? үз башың бардыр бит.
үз хуҗалыгыңны(гиләңне) үз акылың белән алып бармыйсың.

безнең татарда кешедән калышмаска тырышып,тегеләр артыннан "упкынга" мәтәлә...
татар акыллы халык иде эрвәлүсиягә кадәр...

мин аңламыйм,хәзер татар әйткәнне (укытканны,ТВдан күрсәткәнне эталон итеп) генә эшли,яши башлады?!

ана теле,татар яшәү рәвеше бары тик татарның үзеннән генә тора!!! Казан ,Мәскәү түрәләренең монда катнашы юк.
үз гаиләбез - пуп земли!!!!

№14 (878338) / 04.06.2014 23:59:47

Ботен атаклы кешелэрнен балалары татарча белми. татар язучыларынын балалары русча гына сойлэшэ. Узлэре лаф орган була татар татар дип....

№13 (878307) / 04.06.2014 11:18:42

Надейся Фарит, ул никах сина кирэксэ генэ!

№12 (878257) / 02.06.2014 19:30:13

Чукынсыннар ла шунда,*!
Нигэ исен китте?

№11 (878255) / 02.06.2014 19:10:44

Ертык тишектән көлә ди. Үзегезне әллә кемгә куеп марҗага өйләнәсез, соңыннан бер берегездән көлгән буласыз. Марҗа баласы бервакытта да татар булмый, аны туу белән чиркәүгә алып барып чукындыралар, христиан динендә тәрбиялиләр, татар кияүнең теләге исәпкә алынмый. Марат Башаровка да, башкаларга да картайгач шул татар халкы кирәк булыр, тик ул вакытта соң була инде.

№10 (878253) / 02.06.2014 18:42:14

Ринат Питерский синен да хатын маржушка бит, син да бит маржа кавемен урчетуче ич!!! В чужом говне крошки не ищи!!!

№9 (878241) / 02.06.2014 11:52:57

Кайчан хатасыз язырга өйрәнәсез?!Кеше көлкесе!!!

№8 (878231) / 01.06.2014 21:34:56

ничэнче хатыны микэн? тагын ничэ тапкыр улэнер икэн... андыйлар тугел хэзер бездэ прастуй халык та улэнеп аерылуны бернигэ санамый ... улэнсен ... а нам то какое дело.

№7 (878223) / 01.06.2014 19:52:01

Бер кылым да селкенмәде...

№6 (878218) / 01.06.2014 18:09:38

кузенэ зыян китергэн)) диясе идем.

№5 (878213) / 01.06.2014 17:26:29

Бер маржа Башаров белэн яши башлагач,хэтта намаз укый башлаган,дип язганнар иде.Тик конькида чаба торгач, Марат Навка дигэне белэн мэтэшеп,эшне бозды. Ачудан теге хатын янадан православиегэ кергэн.
Тукран дорес сойли, татар булып кылану, узенэ кирэген алудан гына иде, жаны узенекелэргэ тартылса татар хатыны бетмэс иде.
Атаклы татарларыбыз барсы да шундый , суздэ бер,гамэлдэ икенче!

№4 (878209) / 01.06.2014 17:04:33

Өйләнешеп озак торырлар дисезме? Марат Башаров кырык мәртәбә өйләнде бит инде, монысы да озакка бармас. Шулай да андый кешеләргә еврейкаларга өйләнү - зур дәрәҗә. Чөнки бөтен югары урыннарда, яхшы эшләрдә еврейлар эшлиләр һәм үз араларына еврей булмаганнарны кертмиләр. Аларда нәсел хатын-кыз ягыннан исәпләнә, хатын еврейка икән, балалары да еврей була. Әти еврей булып, әнисе башка милләт булса, яртылаш (полукровка) еврей була, моның дәрәҗәсе байтакка түбән.

№3 (878208) / 01.06.2014 17:00:29

Гажэп шатлыклы хэбэр татар очен!
Аллага шокер, кеше арасына чыгабыз бугай!
Заслуженный ,нарудный татарларыбыз яхудлэр белэн кушыла!

№2 (878207) / 01.06.2014 14:30:06

Irek.sadikov
Марат Башаровның еврей милләтендән булган хатын- кызга өйләнүендән, татар халкы, шулай ук татар милләте берни югалтмады. Истерикага бирелергә ашыкмагыз
Кем сиңа әйтте Марат башаров татар диеп.
Марат башаров үзенә кирәк булганга гына татарча сөйләргә тырышып караган кеше. Шулай ук үзенә кирәк булганга гына татарстанның кадерле кунагы була..

№1 (878206) / 01.06.2014 12:34:51

Артист Марат Башаров өйләнә,дигән яңалыкка мин,бер яктан шатландым.Ләкин күбрәк - бор-
чылдым.Ул бит Россия күләмендә Татарлыгын
онытмый һәм онытырга да бирми иде.Татарстан-
ның да,шуңа күрә яраткан кунагы була торган иде.
Инде менә өйләнгән.Собчакларга якынлашкан.
Ә Собчаклар алар - еврей;димәк Марат та полу-
еврей булып китә түгелме?!

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан Язучылар берлеге
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Фирдүс Тямаев
Шаян
Татаркино
Ханский дом
Балмай
Раяз Фасихов
MINBAR