• 15.12-16.12 "Ләйлә вә Мәҗнүн". Премьера. Кариев театры. 18.00
  • 16.12 "Казан" бию ансамбле концерты. Филармония. 18.00
  • 20.12-08.01 "Шүрәле белән Яңа ел!". Г.Тукай әдәби музее.
  • 21.12 Актаныш районы "Агыйдел дэулэт жыр hэм бию ансамбленен "Авылым кайтавазы" исемле ижат концерты
  • 22.12 XIX Татар жыры. КРК «Пирамида». 17:00
  • 22.12 "Без шундый театр төзербез...". Юбилей. Кариев театры. 16.00
  • 02.03-04.04 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". Уникс. 17:00
Туган көннәр
  • 14 Декабрь Сәет Шәкүров (1917-1989)
  • 14 Декабрь Әнәс Галиуллин
  • 14 Декабрь Алсу Әбелханова
  • 14 Декабрь Нур Әхмәдиев
  • 15 Декабрь Габделбарый Болгарский (1884-1927)
  • 15 Декабрь Диләрә Илалтдинова
  • 15 Декабрь Рәшит Нәҗметдинов (1912-1974)
  • 15 Декабрь Мөҗәһит Әхмәтҗанов
  • 15 Декабрь Лилия Сираҗиева
  • 15 Декабрь Нуриәхмәт Сафин
  • Авто прицепы. ПТС в наличии. Самосвал. Передние и задние борта открываются. размеры: 2,0м х 1,3м, 32тр, если с тентом (рабочая высота внутри кузова 0,7м) +1,5тр размеры: 2,0м х 1,3м 32тр, если с тентом (рабочая высота внутри кузова 1,0м) +2тр размеры: 2,2м х 1,3м 34тр, если с тентом (рабочая высота внутри кузова 1,0м) +2тр размеры: 2,5м х 1,3м 36,5тр, если с тентом (рабочая высота внутри кузова 1,0м) +2тр Можно привезти свои колеса, ВАЗовские. с Вашими колесами цены ниже на 3000руб. от написанных. т.+79272493858
  • Казань, ул.Р.Зорге, д.41 сдается комната. 3500руб/месяц, все вкл. Бабушка-татарка сдает в 2 комнатной просторной квартире комнату для одной девушки-татарки. т.8(906)115-59-77
  • Казанда Бр.Касимовых урамында общежитиядэ 12 КВ м булмэ сатыла. 800 000 сум (стенка, холодильник, диван, плита кала) ишек тэрэзэ куптэн тугел алыштырылган. Собственник 89274283223.
  • Казан шэхэренен Чуйкова урамында ике булмэле квартирны озак вакытка арендага бирэм. Тэртипле татар гаилэсе булса эйбэт. Тел.89274206799
  • Казан шәһәре Магистральный урамы 16А йортында урнашкан(Азино), бөтен унайлыклары булган бер булмәле квартира озак вакытка арендага бирелэ. Начар гадәтләре булмаган, пөхтә, чисталык яратучы кешегэ яки гаилэгэ. Түләү ЖКХ түләүләре белән бергә аена 15500 сум. Телефон: 89872880958.
  • Казан узэгенен Татарстан урамында урнашкан 2 булмэле фатир озак вакытка тэртипле кешелэргэ арендага бирелэ. Яшэр очен барлык нэрсэ дэ бар. Тулэу 17000+ коммун. хезмэт. Тел. 89172757475.
  • Казан. Яшь тай ите сатыла. Буген суябыз. Алгы бот хэм кабыргалары. 330 сум/кг. 89030618118
  • Мавлютова урамында урнашкан тулай торакка бер егет кертэм. 89274433797
  • Казан. Яшь тай итенэ заказлар жыям. 12 декабрь конне суела. Халял ит. 89030618118
  • Арча шэхэреннэн 3км ераклыкта урнашкан Сарай-Чокырча авылында 15сотый жир сатыла. Газ,су,ут кергэн, профнастилдан ор-яна капка-койма,жилэк-жимеш агачлары утыртылган.Бик матур табигать кочагында:тирэ-ягы яшеллеккэ кумелгэн, бакча башында гына балык куллэре.Реелторлар борчымасын.89178967821 (Можно через ватсап)

 

 

 
Архив
 
 
20.05.2014 Мәдәният

Ваһапов фестиваленең X еллыгыннан ФОТОрепортаж

16 майда Казанның С.Сәйдәшев исемендәге Зур концерт залында Рәшит Ваһапов исемендәге халыкара татар җыры фестиваленең Х еллыгына багышланган гала-концерт үткәрелде.

Фестивальне юбилей белән котларга Татарстан Дәүләт Советы Рәисе Фәрит Мөхәммәтшин, Татарстан мәдәният министры Айрат Сибагатуллин килгән иде. Бәйрәм концертында яшь татар җырчылары һәм Илһам Шакиров, Бибигөл Түләгәнова, Альбина Шаһиморатова, Айдар Гайнуллин кебек мәшһүр артистлар катнашты.
 



Фестиваль сәхнәсе



Фәрит Мөхәммәтшин, Рифат Фәттахов



Бүләкләү. Марсель Вәгыйзов



Бүләкләү. Ришат Төхвәтуллин


 

Галия Закирова

Алисә Лабзина

Рөстәм Рәхматуллин

Тамаша залында

Артур Исламов



Илүсә Хуҗина

Ильнар Миронов, Марсель Вәгыйзов, Инсаф Бәдретдинов

“Мирас” ансамбле



Гөлсирин Абдуллина



Аршак Алтунян



Федор Тарасов

Зәйнәп Фәрхетдинова

Ришат Төхвәтуллин

Сиринә Зәйнетдинова

Тамаша залында



Дирижер Анна Гулишамбарова



Руслан Сәйфетдинов

Айдар Гайнуллин

Фестиваль сәхнәсе

Рөстәм Асаев

Балалар хоры

Айрат Сибагатуллин



Айгөл Хисмәтуллина

Фердинанд Сәләхов, Ярамир

Илһам Шакиров

Тамаша залында

Бибигөл Түләгәнова

Бибигөл Түләгәнова

Тамаша залында

Илһам Вәлиев



Альбина Шаһиморатова

Фестиваль сәхнәсе

Е.Мостафина фотолары. 

 
comments powered by HyperComments

Фикерләр

№31 (878043) / 29.05.2014 06:18:55

Е.Мостафинага зууур рәхмәт фотолары өчен,особо рәхмәт фотолардагы кешеләрнең исем фамилияләрен язган өчен. эшеңдә уңышлар сиңа Мостафина!
особо ошаган кадрлар:Төхфәтуллинга чәчәк бируче кыз,
Сиринә фотосы.
хатын-кыз гына күрә белә матурлыкны. молодец!

№30 (878041) / 29.05.2014 06:09:08

чын татарлар язып утыралар мруда!!
"Уян татар" җырында җырланганча ...
кемгә охшый башлады бу татар хөсетлектә...

№29 (878040) / 29.05.2014 06:08:59

чын татарлар язып утыралар мруда!!
"Уян татар" җырында җырланганча ...
кемгә охшый башлады бу татар хөсетлектә...

№28 (878038) / 29.05.2014 05:09:04

Фаттахов молодец!Звезданутый,яза белми торган деревенщинаны урынына утыртырга эллэ кайчан кирэк иде.пиарсыз нишлэр икэн,бедолага.кулын,аякларын белэн тотынып тор,Вагапов фестивалена,Ришаткай!

№27 (877778) / 25.05.2014 14:09:15

Операаа? Нәстә ул? Операамы, операциямы, ооо-пиар-акциямы? Бер-бер гамәл түгелдер бит?

№26 (877765) / 24.05.2014 23:55:06

Операда яталардамыни ул?

№25 (877708) / 24.05.2014 08:03:30

Мин дэ булдым ул концертта, профессиональ яктан бэя бирсэн , татарда мондый концертнын булганы юк иде Эле. Бибигульлэр, Илхам, Альбина, Айдар-конечно, мировой уровень! Э Артур Исламов ничек ускэн ! Э Илусэ Хузина! Э менэ урыс Федор Москвадан татарча ботенлэй жырлый белми. Нигэ кирэк булды икэн Аны катнаштырырга? Монда Филюс кая ? Диляр. Перерывда суз булды. Фаттахов чакыргвн икэн, э ул килмэгэн! Ну и что,! Аннан башк туктап кылды что ли?' Ашаган табагына токеру шушы була инде. Ятсын шунда операсында !

№24 (877691) / 23.05.2014 20:44:32

Айрат Сибагатуллин нинди җыр җырлады?Кыяфәтенә караганда "Ник тудым?" бугай?!

№23 (877628) / 22.05.2014 18:01:35

Сам(а) ты жук навозный,деревенский.

№22 (877627) / 22.05.2014 17:51:51

Да, что тут что-то говорить, спорить, все наши так называемые молодые звезды- жуки деревенские, навозные.

№21 (877618) / 22.05.2014 14:31:21

Филус , элбэттэ, дорес жырлый, суз дэ юк, эмма соны вакытта туры жырлый башлады, душасы каядыр китте, шуна курэ Аны тынлау авырлашты, э Ришат ихлас жырлый, молодец!

№20 (877614) / 22.05.2014 12:45:28

Сез нәрсә инде , җәмәгать,Филүс белән Ришатны чагыштырган буласыз, небо и земля бит!Филус- чын җырчы,чын профессионал! Ә Ришат- эстрадный плюсовщик, бик күп җырын фонограммага җырлый.

№19 (877610) / 22.05.2014 11:55:58

Ай да Фаттахов, ай да молодец, зарвавшийся , зазвездившийся Тухватуллинны уранына утырта башлаган, куптэн кирэк иде!

№18 (877607) / 22.05.2014 11:45:15

Тэгэрэтучесе яхшы бит, акчасын каерып каерып эшли дэ, тэгэтеп тошерэ!

№17 (877604) / 22.05.2014 11:39:36

Ришатта Филюс кебек тубэнгэ тэгэри башлаган.................

№16 (877599) / 22.05.2014 10:36:41

размышления по поводу ришата : а что вы хотели то , наши молодые звездочки от эстрады?! это -жизнь, вернее -жизнь в шоу-бизнесе, где очень жесткие и жестокие законы!а что касается лично ришата, он мне тоже нравится, красивый голос, задушевные песни, но таких, как он, немало. сегодняшний ришат- сделанная звезда, который пока держится благодаря сильнейшему пиару фаттахова, мощной, агрессивной твраскрутке. не будь этого пиара- не будет и его, появятся другие. кстати, это- тоже жизнь.

№15 (877598) / 22.05.2014 09:55:26

Сомбелэ кем ул?

№14 (877597) / 22.05.2014 09:17:13

Эхем-эхем- Сомбелэ ул, белеп торыгыз!

№13 (877596) / 22.05.2014 08:53:09

Эхем-эхем, син кичэ дкга килгэн иденме сон? Ришат концерт куярга дип килдем диде бит, бушка! Фаттахов куйдырмас очен милициялэр жибэргэн артларыннан!ботен торкеме бн килгэн иде,

№12 (877593) / 22.05.2014 08:42:37

Э Фаттаховнын кэефе барыбер юк ( бу фотодан да куренэ). Филусе, Филусе белэн уртак тел табалмыйлар, шуна озгэлэнэ ул. Бик матур эшлилэр иде бит, нинди кара жаннар керде икэн араларына?!

№11 (877591) / 22.05.2014 07:26:17

Искиткеч матур концерт булды. Тамашачылар да үзләрен культуралы тоттылар. Бибигөл Түләгәнова,Альбина Шаһиморатова үзләре генә ни тора!Гомумән, һәрбер чыгыш югары дәрәҗәдә иде. Сценарий бик уйлап төзелгән.Чыннан да, Ф.Каһировның булмавы гаҗәпләндерде. Кем гаепле-билгесез.

№10 (877584) / 22.05.2014 00:06:41

Булдырганнар.Молоцы !

№9 (877583) / 21.05.2014 23:57:33

Илхам абый янына нинди генә баянчыны бастырсалар да, Рестәм Вәлиев түгел инде ул! Сәхнәне балкытып, Илхам абый артында Рестәм уйнап торса иде дә бит!

№8 (877569) / 21.05.2014 21:46:39

Төхвәтуллин бүген Мамадышка концерт белән килгән иде.Халык аз ,дип куймыйча китте.500 сумга җырларга иде исәбе. Дәрәҗә шулай төшә инде ул.Халыкны хөрмәт итәргә кирәк.Гөлсирингә дә матур түгел,Үз районыңнан шундый "уңыш" белән китү!Фаттаховның бирәне туймас аның.Үзе чыгып җырласын.

№7 (877563) / 21.05.2014 20:34:59

Тамашачы, якты йолдызлар капыл гына сүнми ул... Көтик, серләр "гүргә керерлек" үк түгелдер - бер ачыкланыр.

№6 (877519) / 21.05.2014 10:32:39

караганда, сәхнәдәгеләрнең авызлары ачыграк шикелле. Әллә миңа гына шулай күренә инде..? Алай дисәң, бүген туйганчы йокладым да кебек. Әәә, иснәнәләр генә ахрысы. Болай, киемнәренә караганда, мәдәни дә кебек үзләре. Киемнәренә. Караганда. Ә ник авызларын япмыйлар? Кул аркалары белән булса да. Белдем, аңладым. Әниләре гаепле икән. Ииее. Алары боларын өйрәтмәгән.


№5 (877517) / 21.05.2014 10:24:39

Картлык шатлык тугел,шул 4 иптэш!

№4 (877510) / 21.05.2014 09:21:31

мин дә бара алмадым, кәнен и урынын бутаганмын

№3 (877484) / 20.05.2014 19:44:26

Ни очен Филус Кагиров юк? Концертлары да булмый башлады, кайда юкка чыкты сон ул? Рифат эфэнде белэн уртак телэгэ килмилэрме, эллэ табыш китерми башлады микэн? Бик кызганыч, элбэттэ, яшьлэр арасында аерылып торган якты йолдыз кебек балкыган бердэнбер жырчы иде.

№2 (877474) / 20.05.2014 17:21:53

Фотолардан ук көчле концерт булганы күренеп тора. Җәл, мин булмадым, киләсе юлы барам алла бирсә! Записе бар микән?

№1 (877473) / 20.05.2014 17:16:46

Грандиозно! Шикарно! Браво!

▲ Өскә

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Туган як
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Идел
Өмет
Диләфрүз
Татарстан Язучылар берлеге
Кариев театры
Түгәрәк уен
Татарстан китап нәшрияты