• 18.02-20.02 "Казан" бию ансамбле концерты. Камал театры, 19.00
  • 21.02 "Туган тел" әдәби-музыкаль очрашу. 15.00
  • 25.02 Ваһапов йолдызлары фестивале. Филармония. 18:30
  • 27.02 "Бәхет кошы" мюзиклы Әтнә дәүләт театры. Казан. "Әкият" курчак театры сәхнәсе. 18.30
  • 28.02 "Туган тел" телеканалы концерты. Казан. Филармония. 18.30.
  • 02.03-04.04 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". Уникс. 17:00
  • 02.03-07.03 Фирдус Тямаев "Җиде малай идек". КСК "Уникс"
Туган көннәр
  • 18 Февраль Флера Зыятдинова (1947-2011)
  • 18 Февраль Бибрас Натхо
  • 18 Февраль Константин Глазачев
  • 18 Февраль Раушания Юкачева
  • 18 Февраль Фуад Халитов (1909-1981)
  • 19 Февраль Райнур Шакиров
  • 19 Февраль Рәфыйк Мөхәммәтшин
  • 20 Февраль Булат Бәйрәмов
  • 20 Февраль Булат Сруров
  • 21 Февраль Аммар Аль-Анси
  • Лаеш, Имәнкискә. Үгез ите сатыла: ботлап та, өлешләп тә. Телефон: 89178754552
  • Казанда Мавлютова тукталышында тулай торакта 13 кв.м булмэ сатыла. 89274718157
  • Восстание остановкасында тулай торакта 21 кв.м булмэ озак вакытка арендага бирелэ.Булмэдэ жылы,салкын,душевая кабина,кер юу машинасы,электр плитэсе,телевизор,ике йокы урыны,ош остэле,кухонный гарнитур,шкаф,суыткыч бар.Тулэу бер айга 12500 (бу суммага квартплата кергэн) 89393937375
  • Казан яна матур туй сондыгы сатыла. т.89655808912
  • Лаеш районынынң Бимә авылында 2015 елда төзелгән, бүген үк кереп яшәрлек йорт сатыла. Ашыгыч. Ике катлы, бростан, тышланган. Газ, су, канализация үздырылган. ике контуралы котел, салкын һәм кайнар суларны бирә. Мунчага өйдән генә чыгасы. Зур гараң, погреб Җире 6 сотый. үсентеләр утыртылган. Шалтыратыгыз, алыгыз. 8 917 279-10-83
  • Авиатөзелеш районында тулай торактан 13 кв. м. (фатир статусы) бүлмә сатыла. Янәшәдә 3 балалар бакчасы (берсе ишегалдында), мәктәп, метрога кадәр 10 минутлык юл. 200 метрда Максимово тукталышы. Барлык җиһазлар һәм кер юу машинасы кала. Тел.: 8-937-289-18-63.
  • Казанда ирлэр өчен куртка сатам, кара тестэ 50-51 размер, яна. 4 менгэ сатыла 89179275753
  • Мэжлеслэргэ мантыйлар, шаурма,Кош-теле, бавырсак,чэк-чэк,пироклар,ойдэ киселгэн токмачлар, муравейник, Пицца,Балеш,Тортлар,катлитлэр ясап бирэбез.89393307899
  • Казанын Оренбургский трак урамында урнашкан тулай торакта 12 кв.метрлы булмэ сатыла. Тулай торак остановкага якын.Якында гына мэктэп, поликлиникалар бар. Куршелэре тыныч, тэртипле кешелэр. Булмэдэ яхшы ремонт ясалган. Телефон: 89375777554
  • Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәләр төзим. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 6 елдан артык. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин. Чаллы

 

 
Архив
 

14.11.2013 Җәмгыять

Казакъстанда Шүрәле сурәтләнгән яңа акча чыккан

Казакъстанда Шүрәле рәсеме сурәтләнгән акча чыгарганнар. Әкияти герой төшкән 50 һәм 500 тәңкәлек көмеш тиеннәр “Казакъстан халкы әкиятләре” сериясенә туры килә.

Казакъстан республикасы милли банкының матбугат хезмәте хәбәр иткәнчә, «Шүрәле» тиене 925нче сафлык дәрәҗәле көмештән эшләнгән.

 

 

 

 


Азатлык
№ | 13.11.2013
Азатлык печать

 
comments powered by HyperComments

Фикерләр

№14 (859590) / 15.11.2013 09:59:45

Татарның Шүрәлесен,Казахлар дөньяга танытты дип
ШАТЛАНдым !
рәхмӘТ !
500 тәңкәлек көмеш т и е н н ә р “? ? ?

Монсы тагы БЕЗнең МЕСКЕНЛЕгебездер инде....
ТӘҢКӘ ! СУМ..булгач нигә т и е н ? ? ? ? ?
Универсмада 10 сумлыкларын копейка=тиендимәдек

№13 (859560) / 14.11.2013 23:04:59

Ә шүрәле... Шүрәлене казахлар тимергә чокып мәңгеләштерәләр икән, шүрәле образына кереп беткәннәр инде. Кирәк бит ә!

№12 (859555) / 14.11.2013 22:58:05

Кэжэ белэн сарык,эле тагын шашлык образын да гэудэлэндерэлэр.

№11 (859551) / 14.11.2013 22:56:15

Татарда әкиятләр күп. Безгә Камырбатыр белән Шомбай сурәте дә ярый, я булмаса Убырлы белән Юха җылан. Кәҗә белән Сарык тагын да яхшырак. Алар халык образын гәүдәләндерәләр.)))

№10 (859548) / 14.11.2013 22:50:53

Кайгырма Су анасы.Бэлки бэхетен булса бэдрэф кэгазенэ ясап куярлар!

№9 (859545) / 14.11.2013 22:47:22

Нигэ мине дэ тэнкэгэ ясамадылар икэн? Тосем, битем дэ матур Шурэле белэн шухыр-мухырларымны да белэсез.Сез татарларда рэт юк, Торкиягэ китэрмен ахры.

№8 (859490) / 14.11.2013 18:51:03

Шурэле узе,мин кайтсам,сиңа эш калмаячак,син ни эшләрсең дип кайгырам,ачтан үләчәксең бит урманыңда...

№7 (859459) / 14.11.2013 15:44:56

Тукайның Былтыры, татар булгач ни, тегенең бармакларын бүрәнәгә кыстырган да кайтып киткән.
Ә менә башкорт булса, ул шүрәлегә өйләнер(!) иде:
"Шүрәле нәселе" легендасының азагы.Төнлә атны интектерүче шүрәле турында инде.
"...шунан был кеше юргаһын ысмалага буяп ебәрә.Шүрәле юрганан төшә алмаган, йәйләүгә кайткан.Кеше шүрәлене яра башлаган.Шүрәле бер бисә төсенә ингән.Хак язганы ошолор,тип, кеше шүрәлене катын иткән дә куйган.Беззең нәсел әнә шунан таралган..."

ярымтык

№6 (859458) / 14.11.2013 15:07:59

Ә матур бит ә?! Әмма аларнын халык әкиятендә хәтта шүрәле булса да, анын бармагын бурәнәгә кыстыручы Тукай түгел мени соң?

№5 (859457) / 14.11.2013 15:00:32

Кызыгырлыгы юк.
Казах тенгесе 20 ел эчендә үзкыйммәтен 20 тапкырга киметкән.

№4 (859453) / 14.11.2013 13:59:01

Нэкъ дала уртасында бардыр
Бер авыл- Кустанай дилэр,
Жырлаганда кой очен
Йомраннары сызгыра дилэр...
Гэрчэ анда тумасам да
Мин бераз торган идем,
Куй сарыклары артыннан
Тырык-тырык чапкан идем...

№3 (859450) / 14.11.2013 13:17:10

Эхе, безгә инде шүрәле өчен кайгырып, елап утырасы гына калды, эш бетте. Шүрәле дә булдымы данлыклы? Әйтерсең, казах ясамаса, татар нәкъ менә шүрәле рәсемен акчага ясап ятыр иде. Ошамаганны. Безгә борынгы бай архитектура корылмалары сүрәте төшерелгән акчалар кирәк, ул Татарстанның бөеклеген, цивилизованный дәүләт икәнен күрсәтеп торырга тиеш беләсегез килсә. Кем әле аны ясарга җыенган? Рәсәйнең дә акчасыннан рубел дигән исеме генә калган, җисеменә әллә кайсы чит ил банкирлары хуҗа. Үз илендә үзе үз акчасына баш була белмәгән илнең шулай ук дәүләт дип әйтерлеге дә калмаган бит инде. Акча басу станокларына да читләр хуҗа булгач, хәлләребезнең шактый ук мөшкел булганын күрербез. Эшләргә кирәк. Станокны да үзебезгә ясарга өйрәнергә вакыт. Тик теге чит ил хуҗасының күңеленә хуш килер микән соң? Идарәне бер кулдан ычкындыргач, ай-һай!

№2 (859444) / 14.11.2013 11:16:17

Ни кызганыч,эллэ кайдан шыншып утырма беттек дип,телне мэдэниятне кайтып сакла.

№1 (859440) / 14.11.2013 09:47:27

дисәм дә,ярар, татарның (Г.Т.) Шүрәлесен,Казахлар дөньяга танытты дип тынычландым. кайгырыргамы,шатланыргамы - белмим. тынычлана алмыйм:картлык көнемдә җаным җылый,кайгырам халкым өчен. "бетте көч,сынды колыч..."дип "елады" безнең бөек шагыйребез...

//“Казакъстан халкы әкиятләре” сериясенә туры килә.//
- дигәч,прущай Шүрәле дип кычкырасы да килеп китте...
ярар хәерлегә булсын, Шүрәлегә патент кына алып куя күрмәсеннәр Казахлар,сәпсим колак кагачакбыз...
татарның иң куркыныч дошманы - таратр үзе!!!

нәрсә "булдылар" соң татарлар - мин шуны аңламыйм?! ана телен бетерәләр,татар мәктәпләрен ябалар,ислам диненә каршы сүзләр белән Мру тулган. нинди халык соң без. үзе эчкән коесына төкерүче халыкмыни без?...

▲ Өскә

www.work-zilla.com

Матбугат-инфо
Матбугат.ру
ТНВ
Addnt.ru
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Urazova.ru
Камал театры
Тинчурин театры
Татар дәүләт филармониясе
Барс-Медиа
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Диләфрүз
Татарстан Язучылар берлеге
Түгәрәк уен
Татарстан китап нәшрияты
RAFINA/D